-
να πάτε για τεστ ντραιβ στη λάμδα στη κηφισιά
σε βγάζουν στην εθνική και σε βάζουν να το διακοσαρίζεις για να δεις πως πάει
ο κινητήρας απίστευτος μέχρι τις 5χιλιάδες αλλά από εκεί και πέρα δεν φαίνεται να κάνει κάτι το εξαιρετικό. Απορώ τί έχουν κάνει οι ιταλοί και το αμάξι δεν πάει πιο ψηλά και αν μπορεί αυτό να διορθωθεί βέβαια.
Το τιμόνι δεν έχει την αίσθηση που θα περίμενα, αλλά δεν είναι και τόσο άσχημο ενώ και με τα τεράστια λάστιχα που έχει κρατάει πολύ καλά, χωρίς να κοπανάει καθόλου!
Ένα πολύ καλό, οικονομικό τζιτι -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
να πάτε για τεστ ντραιβ στη λάμδα στη κηφισιάσε βγάζουν στην εθνική και σε βάζουν να το διακοσαρίζεις για να δεις πως πάει
Την κλήση την πληρώνεις εσύ ή αυτοί?
Πόσα πληρώνονται την ώρα οι κακόμοιροι που κάθονται δίπλα σου?
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
ο κινητήρας απίστευτος μέχρι τις 5χιλιάδες αλλά από εκεί και πέρα δεν φαίνεται να κάνει κάτι το εξαιρετικό. Απορώ τί έχουν κάνει οι ιταλοί και το αμάξι δεν πάει πιο ψηλά και αν μπορεί αυτό να διορθωθεί βέβαια.Μικρή τουρμπίνα υποθέτω. Αν την αλλάξεις με μεγαλύτερη ίσως να ανεβάζει πιο ψηλά αλλά θα αποκτήσει λαγκ χαμηλά και δεν θα αξίζει τον κόπο κατά τη γνώμη μου γιατί θα χαλάσει ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου.
Εκτός κι αν βάλεις τουρμπίνα διπλής εισόδου (twin scroll) αλλά αν είναι να το κάνεις αυτό πάρε εξ'αρχής την έκδοση με τα 150 άλογα όταν τελικά έρθει.
-
http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.p ... &start=150
Εμενα ο Εσκιαδης το T-Jet μου περιορισε το test drive σε δικη τους προσδιορισμενη δαδρομη, μποτιλιαρισμενος περιφερειακος για χαλκιδικη, στροφη αεροδρομιου και πισω στην Εθ. Αντιστασεως ... και με τον αλλο διπλα συνεχεια ...
Τα ιδια βεβαια και Ford Κρικος με το Fiesta ...
Βρε ασε με να το παω διασταυρωση για Χορτιατη, πιο γρηγορα θα τελειωσουμε, αδειος ειναι ο δρομος, να δω πατημα και φρενα, μπα τιποτα ανενδοτοι .......
Και δεν παυει να με εκπλησει επισης ποσο καθε τοσο θα πετυχω πωλητες που ξερουν τοσα λιγα για το προιον που πουλανε .....
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
να πάτε για τεστ ντραιβ στη λάμδα στη κηφισιά
σε βγάζουν στην εθνική και σε βάζουν να το διακοσαρίζεις για να δεις πως πάει
Την κλήση την πληρώνεις εσύ ή αυτοί?
Πόσα πληρώνονται την ώρα οι κακόμοιροι που κάθονται δίπλα σου?
Στον Άγιο Μερκούρη που είναι δίπλα σε αφήνουν να πας?
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
Εμενα ο Εσκιαδης το T-Jet μου περιορισε το test drive σε δικη τους προσδιορισμενη δαδρομη, μποτιλιαρισμενος περιφερειακος για χαλκιδικη, στροφη αεροδρομιου και πισω στην Εθ. Αντιστασεως ... και με τον αλλο διπλα συνεχεια ...
Εμμμ να το ξερα οτι ετσι εκανες τεστ ντραιβ... θα σε επαιρνα να το πηγαιναμε μαζι βολτα. Εγω το ειχα για καμια ωρα και πλεον (απο Εσκιαδη)... και το ανεβασα Χορτιατη μονος... απολαυση
Στην ουσια μπορεις να πεις πως δεν το οδηγησες καν το αμαξι... Ειχα κανει παλιοτερα οταν πρωτοηρθε το Punto, tεστ drive σε αυτη την διαδρομη. Εκει και τρακτερ Mc Cormik να δοκιμασεις... καλο θα σου φανει
Ξαναπηγαινε και πες τους πως θα χασουν την πωληση αν δεν κανεις σοβαρο test drive...
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Ενταξει...καλο ηταν..το τιμονι ομως...Ε-Λ-Ε-Ο-Σ τι τιμονι ειναι αυτο παλι?
Χειροτερο απο το παλιο punto...Αισχροί οι Ιταλοί!
-
Υπερβολές ρε σεις. Δεν είναι καμιά τιμονάρα, αλλά από το παλιό πούντο είναι σαφώς βελτιωμένο.
-
Υπερβολές ρε σεις. Δεν είναι καμιά τιμονάρα, αλλά από το παλιό πούντο είναι σαφώς βελτιωμένο.
το παλιο punto εχει παρα πολυ καλο τιμονι αρκει να το συνηθίσεις.
(τουλαχιστον το sporting που ξερω)για το νεο δεν ξερω(μονο ενα test drive εχω κανει)
-
Ο χρήστης project940 έγραψε:
Υπερβολές ρε σεις. Δεν είναι καμιά τιμονάρα, αλλά από το παλιό πούντο είναι σαφώς βελτιωμένο.
το παλιο punto εχει παρα πολυ καλο τιμονι αρκει να το συνηθίσεις.
(τουλαχιστον το sporting που ξερω)για το νεο δεν ξερω(μονο ενα test drive εχω κανει)
Όλα θέμα συνήθειας είναι, αλλά το παλιό Πούντο είχε από τα χειρότερα τιμόνια σε αίσθηση της κατηγορίας. Σε απόκριση μια χαρά ήταν. Πρόσεξε, δε μιλάω για το πρώτης γενιάς. Για το δεύτερης και το facelift του λέω.
-
[/quote]Όλα θέμα συνήθειας είναι, αλλά το παλιό Πούντο είχε από τα χειρότερα τιμόνια σε αίσθηση της κατηγορίας. Σε απόκριση μια χαρά ήταν. Πρόσεξε, δε μιλάω για το πρώτης γενιάς. Για το δεύτερης και το facelift του λέω>
mk2a εχω
-
Ο χρήστης project940 έγραψε:
Υπερβολές ρε σεις. Δεν είναι καμιά τιμονάρα, αλλά από το παλιό πούντο είναι σαφώς βελτιωμένο.
το παλιο punto εχει παρα πολυ καλο τιμονι αρκει να το συνηθίσεις.
(τουλαχιστον το sporting που ξερω)για το νεο δεν ξερω(μονο ενα test drive εχω κανει)
+1... Το mk2a εχει μια χαρα τιμονι... μερικοι το λενε ελαφρυ... εγω λεω πως εχουν πολυ βαρυ χερι και θελει αλαφρωμα για να το νοιωσεις.
Στο Grande, στην αρχη καπως μου ξενισε το τιμονι... κατι απροσδιοριστο... οταν μπηκα στις στροφες και πιεζα, μια φορα καταλαβαινα ποσο πιεζα... δεν ηταν αποκομενο απο τον δρομο, και αντιδρουσε με αμεσοτητα. Αυτα παντα με την προυποθεση, οτι δεν παλευει καποιος με το τιμονι, αλλα το κραταει φυσιολογικα.
Οσοι παντως επικρινουν ετσι ευκολα... χρειαζεται λιγακι να ζησουν με κατι τετοιο για να δουν οτι στην ουσια και στριβει μια χαρα, και υπαρχει feedback, και ειναι και εξαιρετικα φιλικο στην πολη και στα στροφιλικια. CITY RULEZZZ
-
E όχι και μια χαρά τιμόνι το joystick. Τουλάχιστον 'κόβει' πολύ, σπάνια θα χρειαστεί να αλλάξεις θέση των χεριών για να στρίψεις, οπότε σώζεται η κατάσταση.
-
Vibration έχει σαν του PlayStation ή είναι σαν τα παλιά που είχαμε στα PC;
O Corsair είναι ο άνθρωπος της ελάχιστης ενέργειας, εκτός από υπόδειγμα καταναλωτή!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
O Corsair είναι ο άνθρωπος της ελάχιστης ενέργειας, εκτός από υπόδειγμα καταναλωτή!
Οδηγός που του αρέσει το 'city' της fiat...φαντάσου!
-
ξεχνατε οτι η μεγαλη πλειοψηφια ουτε καν ασχολειται με αυτα...
θα αγορασει οτι συμβουλεψει ο μπαμπας, ο ξαδελφος, ο γκομενος, ο κουμπαρος κτλ κτλ...
επισης ο κορσερ λειπει εις πρωτο ποδι και θα σας σκισει..
-
Θα σας σκισω...
Ρε για λυστε μου μια απορια, γιατι εμενα μου διεφυγε τελειως απο το Grande. Εχει κουμπακι City η οχι? Ειχα ριξει μια ματια καθως οδηγουσα, αλλα δεν ηταν η ωρα να το ψαχνω και μετα το ξεχασα....
ps: ενα μεγαλο ευχαριστω στον Αδη που με ειδοποιησε αμεσα για τα εκτροπα που γινονται στο τοπικ στην διαρκεια της απουσιας μου
-
Εχει και την καταλληλη εκπαιδευση απο το στρατο
-
corsair
Εχει το City αλλα δεν το εχω χρησιμοποιησει ποτε στο δικο μας.. Βασικα δεν εχω καταλαβει την χρησιμοτητα του
Το τιμονι ειναι ελαφρυ ετσι κι αλλιως κ στο παρκαρισμα δεν μπορω να φανταστω ατομο που δεν μπορει να γυρισει το τιμονι του G.P..
-
O κορσαίρ το χρησιμοποιεί και για κίνηση στην πόλη, όχι μόνο στο παρκάρισμα. Βασικά τον ενοχλεί που υπάρχει τιμόνι.
Προσωπικά το βρίσκω επικίνδυνο για κίνηση με πάνω από 3 χλμ/ώρα καθώς η μηδενική αντίσταση που παρουσιάζει ενέχει τον κίνδυνο να στρίψεις παραπάνω και πιο απότομα απ' όσο πρέπει.
Fiat Grande Punto 2005