-
Δυστυχώς έχεις δίκαιο AlfaRomeo.Τα αυτοκίνητα αυτά τα αγοράζουν κάποιοι νεόπλουτοι νέοι για να κάνουν φιγούρα και για να τα παρκάρουν βιτρίνα στα Club.Πόσο κρίμα!!!! Όχι βέβαια όλα,αλλά στην πλειοψηφία τους.
Τώρα γι'αυτό που είπα οτι η Enzo είναι εξευγενισμένη πήρα αφορμή απο τη δοκιμή των 4Τ τεύχος 8-02.Στη σελίδα 46 λέει
'Την F40 την οδηγεί άνετα ο Τζίγγερ ,την F50 και ένας,δυο γνωστοί του με εμπειρία και ταλέντο!Με την Enzo είναι αλλιώς................................
Διαβάστε το γιατί είναι μεγάλο για να το γράψω όλο. -
Θέμη, συγγνώμη για το ύφος μου αλλά... Αλήθεια γιατί δεν δεχτήκατε την επανεγγρεφή μου στην ΕΛΟΦΕ?? Για αυτό τα είχα πάρει... Άστο όμως.
Για να επανέλθω. ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ λάθος να συγκρίνεις τις Lambo με την Enzo και το Zonda!!!
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΕΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΙΜΩΝ!!!
Εκεί που κινούνται οι Lambo δεν έχουν αντίπαλο, κατ' εμέ.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Θέμη, συγγνώμη για το ύφος μου αλλά... Αλήθεια γιατί δεν δεχτήκατε την επανεγγρεφή μου στην ΕΛΟΦΕ?? Για αυτό τα είχα πάρει... Άστο όμως.Όχι, δεν το αφήνω καθόλου!!! Προφανώς πρόκειται περί μεγάλης παρεξηγήσεως και θα το συζητήσουμε επί προσωπικού. Νομίζω ξέρεις ότι σε θέλω στην ΕΛΟΦΕ, αν όχι, στο λέω
Είχα την εντύπωση ότι είχες φύγει οικειοθελώς χωρίς καμία πρόθεση να ξαναγραφτείς. Ουδέποτε αντιλήφθηκα πρόθεσή σου για επανενγραφή!!
Για να επανέλθω. ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ λάθος να συγκρίνεις τις Lambo με την Enzo και το Zonda!!!
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΕΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΙΜΩΝ!!!
Εκεί που κινούνται οι Lambo δεν έχουν αντίπαλο, κατ' εμέ.Κοίτα, αν παίξουμε με τις τιμές σε πιο αυστηρό επίπεδο, τα πράγματα γίνονται πιο υποκειμενικά, και είναι πιο πολύ θέμα γούστου. Αν σου πω ότι εγώ θα έπαιρνα με τα χίλια ένα πολύ φθηνότερο Tuscan, κι ας είχα τα λεφτά για Lambo, θα με έβριζες; Κι όμως, αυτό θα έκανα. Η Lamborghini έχει χάσει την αμεσότητα που προσέφερε κατά την οδήγηση. Δε σημαίνει ότι ένα καλό supercar είναι αυτό που θα το πάει ο χεράς, ή αυτό που θα σου κάνει τη ζωή δύσκολη, που πρέπει σώνει και ντε να είναι απαλλαγμένο από κάθε λογής ηλεκτρονικά βοηθήματα και καλύδια της τεχνολογίας! Κάθε άλλο παρά αυτό προσπαθώ να περάσω, και γι' αυτό με έπιασε το παράπονο στην αρχική σου επίθεση
Ένα αυτοκίνητο που αξίζει τον τίτλο του supercar, πρέπει να σε εμπνέει να το οδηγείς και να σου ΑΡΕΣΕΙ όταν το οδηγείς, και να σου προσφέρει περισσότερα από μια ξερή αίσθηση ταχύτητας.
Γενικά, σε καταλαβαίνω σε αυτό που λες για την εξωτικότητα μιας Lamborghini. Νομίζω όμως ότι στο βάθος κι εσύ καταλαβαίνεις το δικό μου φόβο. Το λόγο που με χάλασε.
Εξάλλου, αν πρόσεξες το τελευταίο post μου, θα είδες ότι αναφέρομαι σε αρκετά supercars, λέγοντας ότι τα είδα από κοντά! Δε σου έκανε εντύπωση ΠΟΥ τα είδα όλα μαζεμένα, και κυρίως ότι τη λιγότερη εντύπωση μου την έκαναν οι 2 Gallardo που ήταν εκεί;;;
Πάντως, για την αδικία της σύγκρισης που λες, πόσοι απ' αυτούς που μπορούν να αγοράσουν μια Murcielago νομίζεις πως δε θα μπορούσαν να αντέξουν να αγοράσουν αντί αυτής ένα Zonda ή μία Enzo; Την Lamborghini όμως την ξέρουν στο Άσπεν (το Μονακό της Αμερικής ας πούμε). To Zonda όμως όχι!
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Πάντως, για την αδικία της σύγκρισης που λες, πόσοι απ' αυτούς που μπορούν να αγοράσουν μια Murcielago νομίζεις πως δε θα μπορούσαν να αντέξουν να αγοράσουν αντί αυτής ένα Zonda ή μία Enzo; Την Lamborghini όμως την ξέρουν στο Άσπεν (το Μονακό της Αμερικής ας πούμε). To Zonda όμως όχι!
Poulietai Zonda stin Ameriki? Den eimai sigouros.
Episis autoi pou agorazoun auta ta autokinita einai ligoi pia. Polla einai leasing.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Poulietai Zonda stin Ameriki? Den eimai sigouros.
Episis autoi pou agorazoun auta ta autokinita einai ligoi pia. Polla einai leasing.Για τη Lamborghini ναι, αλλά το Zonda όχι. Το αγοράζουν ιδιώτες και μόνο ιδιώτες
-
να ευχεστε παιδια να μην περασει το gruppo VAG στην ευρωπαικη ενωση την ιδεα του να ειναι υποχρεωτικο για ολα τα αυτοκινητα ανω των 400 αλογων να εχουν τετρακινηση...
-
Άρη ελπίζω να κάνεις πλάκα...
Πού το άκουσες αυτό;;; -
'μελεταται' απο την εοκ... εχω ξεχασει το link 8α ψαξω να το βρω.
ενταξει δεν φοβαμαι πολυ γιατι η φερραρι εχει πιστευω αρκετα 'μεσα' για να μην γινει κατι τετοιο τωρα... αλλα ξερεις...ξεκιναμε με μια προταση... και σε καμια 10αρια χρονια την κανουμε νομο... -
Μην ανησυχείτε,η Ferrari θα βγάλει τετρακίνηση με κατανομή 1% μπροστά και 99% πίσω.
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Μην ανυσηχείται,η Ferrari θα βγάλει τετρακίνηση με κατανομή 1% μπροστά και 99% πίσω.XAXA! Kαλό!
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Μην ανησυχείτε,η Ferrari θα βγάλει τετρακίνηση με κατανομή 1% μπροστά και 99% πίσω.Όχι, όχι! Απλά θα δηλώνει όλα τα αυτοκίνητα 399 άλογα, για να είναι στο όριο της ελεύθερης μετάδοσης!
Τώρα, αν δούμε καμιά F70 να δηλώνει 399 άλογα, αλλά να επιταχύνει σαν φόρμουλα ένα, θα ξέρουμε τον αληθινό λόγο...!
-
Οτι εγινε με την SEAT,SKODA θα γινει και με την Lamborghini.Σας πειραζει/αναρωτιεστε τι θα γινει με την εμπλοκη της Audi και δεν σας προβληματιζει η εμπλοκη της FIAT τοσο στην Alfa Romeo αλλα και στην Lancia...
-
Φίλε Νίκο, η Audi πιστεύω πως έδρασε θετικά, τόσο στην περίπτωση της SEAT, όσο και της SKODA.
Από εκεί και πέρα όμως, εμείς μιλήσαμε για την Lamborghini, όχι για SEAT. Δεν είναι το ίδιο νομίζω
-
Ο χρήστης kanaris έγραψε:
Οτι εγινε με την SEAT,SKODA θα γινει και με την Lamborghini.Σας πειραζει/αναρωτιεστε τι θα γινει με την εμπλοκη της Audi και δεν σας προβληματιζει η εμπλοκη της FIAT τοσο στην Alfa Romeo αλλα και στην Lancia...Κανένα πρόβλημα εδώ. Μέχρι στιγμής η ταυτότητα των θρυλικών Alfa Romeo και Lancia δεν έχει επηρεαστεί στο ελάχιστο. Και ούτε θα συμβεί στο εξής αφού πρώτα απ'όλα δε συμφέρει. Τι 'πουλάει' η Άλφα και η Λάντσια; Μούρη; Ποιότητα; Εξοπλισμό; Όχι βέβαια. 'Πουλάει' ή μάλλον προσφέρει ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΙΣΤΟΡΙΑ, χαρακτήρα, προσωπικότητα, οντότητα. Είναι ποτέ δυνατόν η Φερράρι να φτιαξει σκουπίδι όπως η Καγιέν της Πόρσε; Και βέβαια όχι. Η Φερράρι είναι μια φίρμα θρύλος η οποία δεν στηρίζεται από τα παιδιά του μπαμπά για να κάνει πωλήσεις αλλά κυρίως από τους σκληροπυρηνικούς της οπαδούς. Για αυτό το λόγο ποτέ δε θα δείτε 'μεταλλαγμένη' Φερράρι παρά τις τάσεις της εποχής. Βέβαια συνέβη αυτό που λες με την ίδια τη Φίατ και τα αυτοκίνητά της. Οι ιθύνιοντες προσπάθησαν να φτιάξουν Γκολφ σε τιμή Γκολφ ,με 'ταμπέλα' Φίατ, ενώ απαιτούσαν να 'πουλιέται' κιόλας. Γίνονται αυτά τα πράγματα; Από τη στιγμή που θα πετάξεις στα σκουπίδια την ιστορία της φίρμας η οποία 'κρατά' ακόμη το κοινό της, τότε σχόλασες.....
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Το μέλλον της Lamborghini κατά τη γνώμη μου προδιαγράφεται εξαιρετικά λαμπρό. Οι πωλήσεις της θα αυξηθούν καταλκόρυφα και από εκείνη τη βιοτεχνιούλα που έφτιαχνε έργα τέχνης γλυπτά σε μέταλλο την οποία όλοι αγαπήσαμε θα περάσει στη νέα εποχή όπου ο κάθε γκλαμουρόβλαχος και βουτυρομπεμπές θα αγοράζει τη δική του Lamborghini χωρίς φυσικά να γνωρίζει τίποτα σχετικά με την ιστορία και το παρελθόν της Lamborghini. Αυτή είναι η πρακτική της Παγκόσμιας Φλώρικης Αυτοκινητοβιομηχανίας του σήμερα (ξέρετε τώρα Group VAG, GM κτλ.). Δεν θα νοείται τη σήμερον ημέρα άτομο της υψηλής κοινωνίας, το οποίο αρέσκεται να παρευρίσκεται στις κοσμικές σκουπιδοσυγκεντρώσεις να μην έχει τη δική του Lamborghini... Και από Countach, Miura, Islero, Espada, 350, 400...; Τι είναι αυτά ρε παιδιά; Καινούργια ποτά που σερβίρονται στις κοσμικές συγκεντρώσεις του κλαμπ Εκάλη...? Όχι δεν είναι ποτά...είναι κάτι σκουριασμένα και σαπισμένα αυτοκινητάκια με τα οποία παίζουν κάποιοι ξεμωραμένοι γέροι....Δυστυχώς (ή ευτυχώς - θα εξηγήσω) έτσι είναι η κατάσταση με όλα τα υπεραυτοκίνητα. Ποιοι έχουν τα λεφτά για να τα αγοράσουν και να τα συντηρήσουν; Αυτοί που πέρνουν ένα αυτοκίνητο με το αλογάκι, τον ταύρο ή ότι άλλο σχετικό, γνωρίζουν τι οδηγούν; Η μεγάλη πλειοψηφία δυστυχώς όχι. Αγοράζουν μια Ferarri ή κάτι παρόμοιο για να μας δειξουν πόσα λεφτά έχουν. Γι' αυτό και πλέον τα supercars έχουν γίνει όλα πολύ πιο εύκολα στην οδήγηση.
Μην μου πείτε ότι η F360 δεν είναι πολύ πιο εύκολη από μια Dino, μια F575 πολύ πιο εύκολη από μια Testarossa;;; Κι όμως, δεν είναι εκπληκτικά αυτοκίνητα;;; που για να τα πας 100% θέλει χέρια. Στις παλιές ήθελε χέρια απλά για να τις μετακινήσεις και δεν λέω, ήταν και αυτό μέρος της γοητείας.
Αλλά δείτε και την θετική πλευρά. Αν δεν ήταν όλοι αυτοί που αγοράζουν τους θρύλους για να επιδειχτούν, χωρίς να έχουν ιδέα από οδήγηση, οι εταιρείες αυτές θα υπήρχαν σήμερα;;; Όχι. Είτε μας αρέσει είτε όχι (πιστεύω πως) αυτή είναι η αλήθεια. Και επειδή υπάρχουν αυτοί οι αγοραστές μπορούμε όλοι εμείς να ονειρευόμαστε ακόμα (αν μας πέσει 3 φορές το τζακ ποτ ) κάποια στιγμή να αγοράσουμε ένα τέτοιο αυτοκίνητο...
Άποψή μου όπως καταλάβατε είναι ότι κάνοντας μικρές (κατ' εμέ) παραχωρήσεις (όπως το να βλέπουμε τον κάθε μπουρτζόβλαχο Έλληνα ή ξένο να βεβηλώνει μια Lamborghini ή μια Ferarri - υπάρχουν και πολλές εξαιρέσεις βεβαίως βεβαίως) μπορούμε ακόμα να θαυμάζουμε νέα υπεραυτοκίνητα.
Α, και η Murcielago δεν μ' ενθουσίασε εμφανισιακά...Ααααααχχχ δεν θα μου πέσει το ρημάδι το τζόκερ;;; (Σκάσε και γράφε )
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
ÁëëÜ äåßôå êáé ôçí èåôéêÞ ðëåõñÜ. Áí äåí Þôáí üëïé áõôïß ðïõ áãïñÜæïõí ôïõò èñýëïõò ãéá íá åðéäåé÷ôïýí, ÷ùñßò íá Ý÷ïõí éäÝá áðü ïäÞãçóç, ïé åôáéñåßåò áõôÝò èá õðÞñ÷áí óÞìåñá;;; ¼÷é. Åßôå ìáò áñÝóåé åßôå ü÷é (ðéóôåýù ðùò) áõôÞ åßíáé ç áëÞèåéá.
Äåí ÷ñåéÜæåôáé íá åßíáé áëÞèåéá .
ÅîÜëëïõ êáíÝíá áõôïêßíçôï áðï áõôÜ ðïõ áíáöÝñèçêáí äåí ìðïñåß íá ïäçãçèåß óôá 7/10 êáé Üíù áðï ìÝóïõò ïäçãïýò .
Åßôå Ý÷ïõí çëåêôñïíéêÜ åßôå ü÷é ,áðëÜ ôá çëåêôñïíéêÜ Ýêáíáí ðéï åýêïëç ôçí ìåôáêßíçóç ôïõò ü÷é ôçí ïäçãçóÞ ôïõò .
Ç ôåôñáêßíçóç äåí åßíáé êÜôé íÝï ãéá õðåñáõôïêßíçôï ,èõìçèåßôå ëßãï ôçí 959 . -
Φίλε markvag, συμφωνώ και επαυξάνω τα περισσότερα από τα λεγόμενά σου. Και μου αρέσει η...ρεαλιστική προσέγγισή σου στο θέμα, ότι δηλαδή αν δεν υπήρχαν οι φλούφληδες να αγοράσουν τα αυτοκίνητα αυτά και τα αγόραζαν μόνο οι hardcore χεράδες, τότε οι θρύλοι αυτοί θα είχαν σβήσει.
Πάντως, μην τα ρίχνουμε όλα στους show offs. Ανέκαθεν αγόραζαν ένα τέτοιο αμάξι για μούρη οι λεφτάδες. Από τα παλιά χρόνια. Και επιπλέον, δε σημαίνει ότι δικαιούσαι μια Ferrari μόνο αν είσαι χεράς! Εγώ δε θεωρώ τον εαυτό μου χερά, παρόλα αυτά, αν μου έπεφταν 3 συνεχόμενα τζόκερ (!) θα αγόραζα μια Modena χωρίς δεύτερη σκέψη, κι ας την πήγαινα μέχρι το 50-60% των δυνατοτήτων της!
Anyway, παρένθεση ήταν η παραπάνω παράγραφος. Για να επιστρέψω στο θέμα, θέλω να διαχωρίσω τη Lamborghini από τις περισσότερες εταιρίες κατασκευής supercars, γιατί εκείνη νομίζω έχει φάει τη μεγαλύτερη κατρακύλα στο χαρακτήρα.
Αντιθέτως, η Ferrari νομίζω πως τα πάει ΑΨΟΓΑ στο συνδυασμό τεχνολογίας και αγωνιστικής αίσθησης! Επίσης, το Zonda έχει όλα τα πειστήρια για να το λέμε εξωτικό supercar.
Γενικά, τα πράγματα δεν είναι τόσο ανησυχητικά ακόμα, ΙΜΟ. Μόνο πρόβλημα για μένα, η Lamborghini!
-
Ολα καλα με την Ιταλικη μυθολογια
- Το κακο ειναι οτι χωρις λεφτα εξελιξη γιοκ..κι αυτο το ξερουν πρωτοι οι Ιταλοι,
2.Τα εργοστασια δε στηριζονται στους φανατικους θαυμαστες αλλα στους φανατικους μηχανικους
3.H BMW εξελισει μεκατρονικα συστηματα κι η Lamborghini χωρις τα λεφτα kai τη τεχνογνωσια των γερμανων της Audi θα κοιταγε απο μακρια.
4.Τα εξωτικα αυτοκινητα γιατι τα θαυμαζουμε?Μηπως σταματησαν να ειναι πρωτοπορια?Εχουν να πουν τιποτα,μπορουν να αυτοπροσδιοριστουν σαν μηχανες ,να μας πουν τι ειναι?(σπορ μηχανες,αγωνιστικες ρεπλικες,μεσα επιδειξης,εργα τεχνης ,καινοτομα οχηματα,σχεδιαστικες πρωτοτυπιες,δοχεια αδρεναλινης???)
5.Καλη η ιστορια αλλα δεν εχουν μονο οι Ιταλοι ...τους αγαπαμε δυστυχως για αυτο που ηταν οχι αυτο που ειναι.Κι οι ιστορικοι της αυτοκινησης θα ειναι αυστηροι ακομα και για φιρμες οπως η Ferarri..
6.H Alfa δεν ετοιμαζει αν δεν κανω λαθος ενα SUV?
7.Πραγματικα σας αρεσε η Εντσο ως αυτοκινητο ή ως φορμουλα μεταμφιεσμενη??(που δεν ειναι αλλα τελος παντων)
8.Μηπως το ΤΤ οταν το πρωτοειδαμε δεν μας εκανε τρομερη εντυπωση,σαν συλληψη αλλα και σαν υλοποιηση???
9.Εν κατακλειδι περιμενω να δω πως θα το χειριστουν οι Ιταλοι γιατι ειναι ενφανες οτι υπαρχει απωλεια προσανατολισμου(vertigo)
- Το κακο ειναι οτι χωρις λεφτα εξελιξη γιοκ..κι αυτο το ξερουν πρωτοι οι Ιταλοι,
-
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
Ολα καλα με την Ιταλικη μυθολογια- Το κακο ειναι οτι χωρις λεφτα εξελιξη γιοκ..κι αυτο το ξερουν πρωτοι οι Ιταλοι,
2.Τα εργοστασια δε στηριζονται στους φανατικους θαυμαστες αλλα στους φανατικους μηχανικους
3.H BMW εξελισει μεκατρονικα συστηματα κι η Lamborghini χωρις τα λεφτα kai τη τεχνογνωσια των γερμανων της Audi θα κοιταγε απο μακρια.
4.Τα εξωτικα αυτοκινητα γιατι τα θαυμαζουμε?Μηπως σταματησαν να ειναι πρωτοπορια?Εχουν να πουν τιποτα,μπορουν να αυτοπροσδιοριστουν σαν μηχανες ,να μας πουν τι ειναι?(σπορ μηχανες,αγωνιστικες ρεπλικες,μεσα επιδειξης,εργα τεχνης ,καινοτομα οχηματα,σχεδιαστικες πρωτοτυπιες,δοχεια αδρεναλινης???)
5.Καλη η ιστορια αλλα δεν εχουν μονο οι Ιταλοι ...τους αγαπαμε δυστυχως για αυτο που ηταν οχι αυτο που ειναι.Κι οι ιστορικοι της αυτοκινησης θα ειναι αυστηροι ακομα και για φιρμες οπως η Ferarri..
6.H Alfa δεν ετοιμαζει αν δεν κανω λαθος ενα SUV?
7.Πραγματικα σας αρεσε η Εντσο ως αυτοκινητο ή ως φορμουλα μεταμφιεσμενη??(που δεν ειναι αλλα τελος παντων)
8.Μηπως το ΤΤ οταν το πρωτοειδαμε δεν μας εκανε τρομερη εντυπωση,σαν συλληψη αλλα και σαν υλοποιηση???
9.Εν κατακλειδι περιμενω να δω πως θα το χειριστουν οι Ιταλοι γιατι ειναι ενφανες οτι υπαρχει απωλεια προσανατολισμου(vertigo)
Ιταλική μυθολογία....;;;
- Αν είναι ανάγκη να 'μεταλλάξεις' και να αλλοιώσεις μια θρυλική φίρμα για χάρη της εξέλιξης, τότε άστη καλύτερα να κλείσει. Να μείνουμε με τη λαμπρή ιστορία... Είναι όπως με τους κορυφαίους οδηγούς Φόρμουλα1. Όταν αρχίζουν και γερνάνε και η απόδοσή τους πέφτει, τότε καλύτερα να αποχωρούν ώστε να μείνουν στη μνήμη του κόσμου ως θρύλοι. ΚΑΝΕΙΣ δειλός και συμβιβαζόμενος δε δοξάστηκε στην ιστορία.....
- Τα εργοστάσια, και δη αυτά που παράγουν υπεραυτοκίνητα, στηρίζονται συνήθως στους 'φανατικούς' γκλαμουρόβλαχους...
- Η Λαμποργκίνι ήταν πάντα μια 'βιοτεχνιούλα' που κατασκεύαζε ποιήματα. Γιατί θα είναι απαραίτητο να ασχοληθεί με τη μαζική παραγωγή κινητών πλυντηρίων όπως κάνει σήμερα η BMW;
- Τα θαυμάζουμε γιατί αποτελούν δημιουργήματα (άνευ εισαγωγικών) ανθρώπων παθιασμένων με την αυτοκίνηση και ΌΧΙ κατασκευάσματα των τμημάτων μάρκετινγκ των εταιριών.
- Δεκτόν εν μέρει. Ουδείς τέλειος.... Αλλά είναι οι μόνοι που κρατουν μέσα τους εκείνη την παλιά φλόγα....
- Δεν είναι σίγουρο αν θα βγει τελικά στην παραγωγή. Αν ναι, τότε σίγουρα θα είναι κίνηση κατακριτέα...
- Είμαι άνθρωπος που λατρεύω τα ρετρό αυτοκίνητα, ως λάτρης των κλασικών, αλλά ταυτόχρονα τα αντιμετωπίζω με σκεπτικισμό. Είναι δυνατόν αυτοκίνητο ρετρό, αυτοκίνητο δηλαδή που 'εκμεταλλεύεται' την ιστορία μιας θρυλικής φίρμας, να μείνει ποτέ στην ιστορία; Ποιο ιστορικό αυτοκίνητο της δεκαετίας του '60 ήταν για την εποχή του ρετρό; Η Έντζο αντικατοπτρίζει τη σύγχρονη εποχή της Φερράρι, αντιπροσωπεύει τις επιτυχίες της στη Φόρμουλα 1 και θα μείνει τελικά στην ιστορία ως αυτοκίνητο σταθμός για την εποχή του, το οποίο δεν 'εκμεταλλεύτηκε' απολύτως τίποτα από το παρελθόν.
- Άλλο πράγμα το σχέδιο και άλλο πράγμα το να μπει ένα αυτοκίνητο στις καρδιές των φανατικών της αυτοκίνησης.
- Αν εννοείς οι Ιταλοί της Λαμποργκίνι, τι αντίδραση περιμένεις από αυτούς; Η ακλύτερη αντίδραση που θα έπρεπε να κάνουν ήταν να μην 'αντιδράσουν' στην 'προσφορά' του γκρουπ VAG.
- Το κακο ειναι οτι χωρις λεφτα εξελιξη γιοκ..κι αυτο το ξερουν πρωτοι οι Ιταλοι,
-
http://www.topgear.com/servlet/tg?DEST= ... er=01.html
Δείτε αυτό το τέστ. Το υπογράφει ο Frazer, για όσους διάβαζαν παλιά Performance Car
Ποια η γνώμη σας για την μετά-Audi εποχή της Lamborghini;