-
Γεια σε όλους.
Πριν από ένα μήνα περίπου αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο.Αποχαιρέτησα λοιπόν το Rallye(1300cc) μιας και άρχισε να
θέλει όλο και πιο συχνές επισκέψεις στο συνεργείο και έγινα ο ευτυχής
κάτοχος ενός Saxo VTS 1.6 16V.
Εδώ αρχίζει η πικρή μου ιστορία.Μετά από 10 μέρες και ενώ είχα κάνει
912 χιλιόμετρα,φεύγει ο πύρρος από ένα πιστόνι (από ότι μου είπαν στο συνεργείο της Citroen) με αποτέλεσμα να καταστραφεί ένας κύλινδρος και
το πιστόνι.Μετά από 8 μέρες παραλαμβάνω το αυτοκίνητο με αλλαγμένο το
μπλοκ του κινητήρα,χωρίς καμμιά δική μου επιβάρυνση.
Μετά από 5 μέρες και άλλα 600 χιλιόμετρα,σπάζει ο τεντωτήρας του ιμάντα
χρονισμού.Για καλή μου τύχη ήμουν σταματημένος αλλιώς θα ξανάπερνα
τον κινητήρα στο χέρι.Ξανά στο συνεργείο λοιπόν όπου αλλάζουν τον σπασμένο τεντωτήρα και τον ιμάντα.
Θα ήθελα να ακούσω τι θα έκανε κάποιος από εσάς αν αντιμετώπιζε τα παραπάνω σε ένα αυτοκίνητο που έχει μόλις 1500 χιλιόμετρα και μάλιστα με 2 κινητήρες! -
Γεια σε όλους.
Πριν από ένα μήνα περίπου αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο.Αποχαιρέτησα λοιπόν το Rallye(1300cc) μιας και άρχισε να
θέλει όλο και πιο συχνές επισκέψεις στο συνεργείο και έγινα ο ευτυχής
κάτοχος ενός Saxo VTS 1.6 16V.
Εδώ αρχίζει η πικρή μου ιστορία.Μετά από 10 μέρες και ενώ είχα κάνει
912 χιλιόμετρα,φεύγει ο πύρρος από ένα πιστόνι (από ότι μου είπαν στο συνεργείο της Citroen) με αποτέλεσμα να καταστραφεί ένας κύλινδρος και
το πιστόνι.Μετά από 8 μέρες παραλαμβάνω το αυτοκίνητο με αλλαγμένο το
μπλοκ του κινητήρα,χωρίς καμμιά δική μου επιβάρυνση.
Μετά από 5 μέρες και άλλα 600 χιλιόμετρα,σπάζει ο τεντωτήρας του ιμάντα
χρονισμού.Για καλή μου τύχη ήμουν σταματημένος αλλιώς θα ξανάπερνα
τον κινητήρα στο χέρι.Ξανά στο συνεργείο λοιπόν όπου αλλάζουν τον σπασμένο τεντωτήρα και τον ιμάντα.
Θα ήθελα να ακούσω τι θα έκανε κάποιος από εσάς αν αντιμετώπιζε τα παραπάνω σε ένα αυτοκίνητο που έχει μόλις 1500 χιλιόμετρα και μάλιστα με 2 κινητήρες! -
Γεια σε όλους.
Πριν από ένα μήνα περίπου αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο.Αποχαιρέτησα λοιπόν το Rallye(1300cc) μιας και άρχισε να
θέλει όλο και πιο συχνές επισκέψεις στο συνεργείο και έγινα ο ευτυχής
κάτοχος ενός Saxo VTS 1.6 16V.
Εδώ αρχίζει η πικρή μου ιστορία.Μετά από 10 μέρες και ενώ είχα κάνει
912 χιλιόμετρα,φεύγει ο πύρρος από ένα πιστόνι (από ότι μου είπαν στο συνεργείο της Citroen) με αποτέλεσμα να καταστραφεί ένας κύλινδρος και
το πιστόνι.Μετά από 8 μέρες παραλαμβάνω το αυτοκίνητο με αλλαγμένο το
μπλοκ του κινητήρα,χωρίς καμμιά δική μου επιβάρυνση.
Μετά από 5 μέρες και άλλα 600 χιλιόμετρα,σπάζει ο τεντωτήρας του ιμάντα
χρονισμού.Για καλή μου τύχη ήμουν σταματημένος αλλιώς θα ξανάπερνα
τον κινητήρα στο χέρι.Ξανά στο συνεργείο λοιπόν όπου αλλάζουν τον σπασμένο τεντωτήρα και τον ιμάντα.
Θα ήθελα να ακούσω τι θα έκανε κάποιος από εσάς αν αντιμετώπιζε τα παραπάνω σε ένα αυτοκίνητο που έχει μόλις 1500 χιλιόμετρα και μάλιστα με 2 κινητήρες! -
Φίλε Στέφανε, καταρχάς καλωσήρθες στο Forum!
Όταν πριν μερικά χρόνια αγόρασα ένα Saxo VTS, ήταν εξ'αρχής κολλημένος ο δείκτης της βενζίνης. Μετά από μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα ξεκόλλησε μόνος του, εξαφανίστηκε όμως η βελόνα του δείκτη λαδιού!!! Ο dealer παρήγγειλε άλλο πίνακα οργάνων, ο οποίος θα ερχόταν από Γαλλία.
Έχω ακούσει και από άλλους δυσάρεστα σχόλια για την αξιοπιστία του Saxo. Δυστυχώς, αν και πολλοί το θεωρούν ένα Rallye από τη Citroen, δεν είναι έτσι. Η Citroen γενικά παλιότερα δεν τα πήγαινε καλά με την ποιότητα κατασκευής, θυμίζοντας παλιά Ιταλικά αυτοκίνητα. Τα τελευταία 2-3 χρόνια έχει σταθερά καλή ποιότητα, σε όλα τα μοντέλα.
Καταλαβαίνω τον πόνο σου. Δεν μπορώ να ξέρω αν θα αντιμετωπίσεις άλλα προβλήματα, ελπίζω όχι. Το αυτοκίνητο δεν μπορείς να απαιτήσεις να αλλαχτεί με νέο. Ωστόσο, φρόντισε ό,τι σου βγάλει, να το βγάλει μέσα στην εγγύηση.
Υ.Γ. Γιατί δεν έπαιρνες ένα Rallye από τα τελευταία που βγήκαν;
-
Φίλε Tenebre αφού δεν αλλάζεις μυαλά και προτιμάς το ίδιο αμάξι με διαφορετικό περιτύλιγμα θα πάθεις τα ίδια!Μακάρι να σταματήσουν εδώ τα βάσανά σου!
Φιλικά -
Tenebre για καποιο λογο τα Saxo ειχαν χειροτερη ποιοτητα κατασκευης απο τα αντιστοιχα 106. Ειναι γεγονος και κατα καιρους το εχω ακουσει κι απο εξουσιοδοτημενο συνεργειο. Δεν γνωριζω το λογο. Ακομα τα Saxo ειχαν και μια σχετικη διακυμανση στην αποδοση τους. Επισης για αγνωστους λογους.
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Tenebre για καποιο λογο τα Saxo ειχαν χειροτερη ποιοτητα κατασκευης απο τα αντιστοιχα 106. Ειναι γεγονος και κατα καιρους το εχω ακουσει κι απο εξουσιοδοτημενο συνεργειο. Δεν γνωριζω το λογο. Ακομα τα Saxo ειχαν και μια σχετικη διακυμανση στην αποδοση τους. Επισης για αγνωστους λογους.Τίμο, πρακτικά ο λόγος είναι γνωστός, πρόκειται για την (συνειδητά;) χαμηλότερη ποιότητα κατασκευής της Citroen, ώστε τα αυτοκίνητά της να βγούνε φτηνότερα στην αγορά.
Για το λόγο αυτό έχουν υιοθετηθεί λύσεις φτηνότερες και μερικές φορές τσαπατσούλικες (π.χ. στην ποιότητα των αμορτισέρ). Επίσης, για το VTS ειδικά, πραγματικά ισχύει αυτό που ισχυρίζονται ορισμένοι για το Rallye: ότι δηλαδή είναι 'επικίνδυνο' και απρόβλεπτο αυτοκίνητο. Ο λόγος είναι η ανομοιομορφία του τελικού αποτελέσματος, σε συνδιασμό με κάποιες λεπτομέρειες (π.χ. αίσθηση φρένων).
Ευτυχώς το VTS πρόκειται να αποσυρθεί πολύ σύντομα, επομένως...
-
Tίμο είσαι σίγουρος?Σε όλα τα περιοδικά η αντίστοιχη ποιότητα των Σιτροέν έναντι των εξάδελφων Πεζό έβγαινε καλύτερη!Τώρα για την επιλογή ανταλλακτικών δε ξέρω.Και τα 2 πάντως κατά καιρούς αποδείχθηκαν προβληματικά αμάξια.Αποδεδειγμένα!
-
Ειμαι σιγουρος για τα 106 και Saxo. Για τα υπολοιπα δεν ξερω. Και το 106 δεν ηταν προβληματικο σε κατι ιδιως τα μοντελα μετα το 98-99. Τα παλια ειχαν καμμια φορα καποια προβληματα στα ηλεκτρικα. Τα 16ν ομως ειναι σκυλια, κανενα προβλημα γενικα ακομα και μετα απο πολυ σκληρη χρηση, η και πολλες μετατροπες.
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Ειμαι σιγουρος για τα 106 και Saxo. Για τα υπολοιπα δεν ξερω. Και το 106 δεν ηταν προβληματικο σε κατι ιδιως τα μοντελα μετα το 98-99. Τα παλια ειχαν καμμια φορα καποια προβληματα στα ηλεκτρικα. Τα 16ν ομως ειναι σκυλια, κανενα προβλημα γενικα ακομα και μετα απο πολυ σκληρη χρηση, η και πολλες μετατροπες.Κι'εγώ έτσι έχω μάθει για τα Rallye.
Πάντως τα ίδια ίσχυαν και στη σύγκριση, ας πούμε, Xsara με 306. Μόνο στα πολύ ακριβά της αυτοκίνητα η Citroen είχε καλή ποιότητα. Αυτό όμως έχει αλλάξει τώρα, με τo C3 να είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα. Πιστεύω ότι και το C2 θα είναι στα επίπεδα αυτά.
Το βασικό πρόβλημα πάντως με τις εκδόσεις επιδόσεων ειδικότερα, των Saxo και Xsara, ήταν ότι ποτέ δεν κατάφεραν να φτάσουν τα αντίστοιχα Peugeot, γιατί με 'περίπου' τα ίδια ανταλλακτικά και 'περίπου' τις ίδιες προθέσεις (?) δεν μπορείς να φτιάξεις 'ακριβώς' το ίδιο αυτοκίνητο...
-
Θα ήθελα να ακούσω τι θα έκανε κάποιος από εσάς αν αντιμετώπιζε τα παραπάνω σε ένα αυτοκίνητο που έχει μόλις 1500 χιλιόμετρα
Προσευχές !!!
Κάτι παρόμοιο με την δευτερη σου βλάβη συνέβει σε φίλο μου
τον Ιούνιο σε rallye 15 ημερών !!!
Η πλάκα είναι ότι το προηγούμενο του rallye (8v) δεν είχε
πάθει τίποτα σε 85000χλμ !!!Τελικά τα αμάξια είναι σαν το λοττο....
-
Τα μοτέρ VTS και Rallye είναι 100% ίδια.
Οι διαφορές στα αμάξια περιορίζονται στο τιμόνι, τα αμορτισέρ ελατήρια και ορισμένα σημεία του αμαξώματος -και μιλώ για το σασί-. -
Ο χρήστης TONY PAP έγραψε:
Τελικά τα αμάξια είναι σαν το λοττο....Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό.
Θα φανεί περίεργο αλλά και σε συζήτηση που είχα κάποια στιγμή με τον cpp καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως όλα τα αυτ/τα(ανεξαρτήτου προέλευσης και ταμπελίτσας και κυρίως τιμής) έχουν τις ίδιες πιθανότητες να παρουσιάσουν βλάβες...οπότε κάπως σαν τύχη ή ατυχία θα ατο χαρακτήριζα -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Τα μοτέρ VTS και Rallye είναι 100% ίδια.
Οι διαφορές στα αμάξια περιορίζονται στο τιμόνι, τα αμορτισέρ ελατήρια και ορισμένα σημεία του αμαξώματος -και μιλώ για το σασί-.Η μόνη σωστή τοποθέτηση, εκτός από τα αμορτισέρ τα οποία είναι τα ίδια και στα 2 αυτοκίνητα. Μάλιστα στα αμορτισέρ του saxo γράφει Peugeot S, πράγμα που ισχύει και για πάρα πολλά ανταλλακτικά στα 2 αυτά αυτοκίνητα. Όσον αφορα το μοτέρ, διαθέτουμε 2 δυναμομετρήσεις Vts και Rallye (και τα 2 3φυσα) οι οποίες είναι ακριβώς οι ίδιες!!!! Λες και έχουν βγει φωτοτυπία!!!
-
Εγώ αν είχα αμάξι στα 1500 χλμ και έβγαζε αυτές τις ζημιές θα κοιτούσα να το πουλούσα αμέσως και να μην έχανα παραπάνω από 200000 χιλιάδες πχ.Ειδάλλως παντρεύεσαι νωρίς τα προβλήματα και πεθαίνεις με αυτά όπως και το αμάξι σου!Τίμο το δικό σου, στο οποίο με πήγες και βολτίτσα,είναι Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ!Ακόμα κι εκείνο του γνωστού που οδήγησα με 3000χλμ πριν κάνει 5000 πέταξε τάπα λαδιών και όλα τα λάδια έξω, πρόβλημα με αστάθεια ρελαντί, άπειροι τριγμοί με τα πάντα μαμίσια και δυσαρέσκεια με απρόβλεπτη και ανασφαλή-απότομη συμπεριφορά, πρίν το όριο μάλιστα!
Τέσπα,μην αρχίσουμε πάντως.Γενικά ένα αμάξι με προβλήματα από 0 χλμ δεν πρέπει να το κρατάς και πολύ!Ένας συγγενής με Boxer 146 16V(ΤΟ σαράβαλο και κάκιστο παράδειγμα-αυτοκίνητο για Alfa Romeo) αγανάκτησε !Αναγκάστηκε με 5000 χλμ να αλλάξει στην αντιπροσωπεία τη μηχανή λόγω πολλών ελαττωμάτων τα οποία συνεχίστηκαν σε ηλεκτρικά κτλ.Αν μετά την πρώτη ανέξοδη ταλαιπωρία στα 5000 χλμ το πούλαγε,θα είχε κερδίσει πολλά!Ενώ τώρα μετά από 6 χρόνια έχει ένα αμάξι με 100000χλμ και μεταπωλητική αξία με νέο κινητήρα αλλά όλα σακατεμένα κατασκευαστικά κάτω από 100000δρχ!Τί λέτε? -
Ο χρήστης Zeitmesser έγραψε:
Φίλε Tenebre αφού δεν αλλάζεις μυαλά και προτιμάς το ίδιο αμάξι με διαφορετικό περιτύλιγμα θα πάθεις τα ίδια!Μακάρι να σταματήσουν εδώ τα βάσανά σου!
ΦιλικάΑΓΝΟΙΑ,
DISREGUARDNESS. -
Ο χρήστης Zeitmesser έγραψε:
Εγώ αν είχα αμάξι στα 1500 χλμ και έβγαζε αυτές τις ζημιές θα κοιτούσα να το πουλούσα αμέσως και να μην έχανα παραπάνω από 200000 χιλιάδες πχ.Ειδάλλως παντρεύεσαι νωρίς τα προβλήματα και πεθαίνεις με αυτά όπως και το αμάξι σου!Τίμο το δικό σου, στο οποίο με πήγες και βολτίτσα,είναι Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ!Ακόμα κι εκείνο του γνωστού που οδήγησα με 3000χλμ πριν κάνει 5000 πέταξε τάπα λαδιών και όλα τα λάδια έξω, πρόβλημα με αστάθεια ρελαντί, άπειροι τριγμοί με τα πάντα μαμίσια και δυσαρέσκεια με απρόβλεπτη και ανασφαλή-απότομη συμπεριφορά, πρίν το όριο μάλιστα!
Τέσπα,μην αρχίσουμε πάντως.Γενικά ένα αμάξι με προβλήματα από 0 χλμ δεν πρέπει να το κρατάς και πολύ!Ένας συγγενής με Boxer 146 16V(ΤΟ σαράβαλο και κάκιστο παράδειγμα-αυτοκίνητο για Alfa Romeo) αγανάκτησε !Αναγκάστηκε με 5000 χλμ να αλλάξει στην αντιπροσωπεία τη μηχανή λόγω πολλών ελαττωμάτων τα οποία συνεχίστηκαν σε ηλεκτρικά κτλ.Αν μετά την πρώτη ανέξοδη ταλαιπωρία στα 5000 χλμ το πούλαγε,θα είχε κερδίσει πολλά!Ενώ τώρα μετά από 6 χρόνια έχει ένα αμάξι με 100000χλμ και μεταπωλητική αξία με νέο κινητήρα αλλά όλα σακατεμένα κατασκευαστικά κάτω από 100000δρχ!Τί λέτε?ΑΓΝΟΙΑ,
DESREGUARDNESS. -
Φίλε Στέφανε, η αγορά αυτοκινήτου είναι όντως λόττο.
Μπορεί όμως τελικά να είσαι πολύ τυχερός. Μακάρι να σου βγάλει ό,τι είναι να βγάλει τώρα, νωρίς, που βρίσκεται ακόμη στην εγγύηση, ώστε να σε καλύψει με έξοδά της η ίδια η Citroen και να κάνεις στη συνέχεια πολλά και ανέμελα χιλιόμετρα (ας μην ξεχνάς ότι μετά την ZX -τέρας αξιοπιστίας- η Citroen συγκαταλέγεται ανάμεσα στις 'αξιόπιστες' εταιρείες).
Άλλωστε δεν πιστεύω ότι αγόρασες VTS με το σκεπτικό του πόσο θα πιάσει όταν το πουλήσεις μετά από 5-6 χρόνια (και υπεράριστο να είναι οι Γάλλοι δεν 'κρατάνε' τιμές). Εμείς οι συνειδητοποιημένοι ( ) το ξέρουμε εκ των προτέρων (ή μήπως όχι; ). -
Συνήθως όταν αγοράζεις saxo, rallye, punto gt κλπ ξέρεις
γιατί το θέλεις και τι να περιμένεις από αυτό. Αν ήθελες χώρους,
άνεση, κλιματισμό ή τιμή μεταπώλησης θα επέλεγες κάτι άλλο.Απλά είναι μεγάλη γκαντεμιά όταν σε καινούργιο αυτοκίνητο
παρουσιάζονται μ@λ@κίες, για τις οποίες όμως δεν πληρώνεις καθόλου ενω αν σου συμβούν κανα δυο χρόνια μετά τα σκας κανονικά !!!Τώρα να προσθέσω ότι μεταξύ δυο φίλων με σαξο -ραλλυ ο σαξομαν
μου είπε οτι το καινούργιο ραλλύ του φάνηκε χειρότερο σε ποιότητα
(εσωτερικό,πόρτες,χειριστήρια ...) απο το σαξο του 2000 που έχει αυτός.Ο δε ραλλυμαν που πριν είχε το 8v και το άλλαξε για το 16v πέρα από την ζημιά που έπαθε σε αμάξι 15 ημερών ξενέρωσε με τις μαμίσιες αναρτήσεις γιατί πριν φορούσε group n και στενά ελατήρια οπότε θα ξαναπληρώσει ανάρτηση στο καινούργιο...
-
Φίλε Στέφανε, δεν είσαι ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που αντιμετωπίζει πρόβλημα με το νέο του αυτοκίνητο. Εγώ έχω το Rallye 1.6 16v από το 2000, στα 2000 km κολλάει ο δείκτης της βενζίνας. Για να μην πολυλογώ ανακαλύπτουμε τελικά ότι έχει πρόβλημα η ηλεκτρονική πλακέτα, και στα 2500 km αλλάζω όλο το καντράν με έξοδα της εταιρείας λόγω εγγύησης. Στα 6000 km διαπιστώνω διαρροή λαδιού από την φλάντζα κάρτερ όπως επίσης και από την τσιμούχα του άξονα μετάδοσης της κίνησης. Έκτοτε ευτυχώς δεν μου έχει παρουσιάσει το οτιδήποτε, έχοντας υπόψη ότι από το πρώτο χλμ του φέρομαι με το 'γάντι'.
Saxo VTS