Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota GT-86 / Subaru BRZ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota GT-86 / Subaru BRZ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 121
    • 122
    • 3 / 122
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    192
    2431
    6426
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      patro last edited by

      εχει και ταινια: Initial D

      drift , κοντρες , χωρις καγκουρο(almost)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Και πόσοι έχουν δει Initial D?

        Η Χατσιρόκου (86άρα) ήταν όντως ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο με εξαιρετικό στήσιμο και για οδήγηση με γραμμές και όχι μόνο για drift. Αλλά έξω από την Ιαπωνία την ξέρουν μονάχα οι αυτοκινητόφιλοι σαν κι εμάς. Για να πουλήσει λοιπόν μία αναβίωση ή θα πρέπει να βάλει πολύ νερό στο κρασί της (π.χ. μπροστινή κίνηση) και να το παίξει 'μικρό κουπέ' βλέπε Paseo ή αν το κάνουν σωστά θα βάλει μέσα την Τογιότα λόγω κόστους εξέλιξης. Για παράδειγμα δεν ξέρω να έχουν κάποιο πισωκίνητο πάτωμα που να πληροί αυτές τις προδιαγραφές οπότε θα πρέπει να το εξελίξουν από το μηδέν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          v-silis last edited by

          γιατί,τους λείπουν τα λεφτά;;;

          άντε να γιορτάσουν με κάτι fun to drive επιτέλους την πρωτοκαθεδρία στις πωλήσεις στην παγκόσμια αγορά

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Ο χρήστης v@silis έγραψε:
            γιατί,τους λείπουν τα λεφτά;;;

            Όχι. Η τόλμη φαίνεται να τους λείπει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adis4gr last edited by

              Ο χρήστης jap-power έγραψε:

              καθηστε πρωτα να πουνε οτι θα βγει σιγουρα...

              επισης μακαρι να βγαλει η τογιοτα αυτα τα σπεκς αλλα λιγο απιθανο μου φαινεται..

              Δε μπορει η δε θα θελησει να τα βγαλει,πως το εννοεις?

              αν δε μπορει και η τογιοτα να το κανει ποιος μπορει...

              το θεμα ειναι σε ποιους θα απευθυνθει και γιατι στην εποχη που και το γιαρια ζυγιζει της παναγιας τα ματια να βγαλει η τογιοτα κατι τετοιο...

              τα σπεκς της μου μοιαζουν ονειρο θερινης νυκτος...και αν ακομα βγει η τιμη μαλλον θαναι τσουχτερη...

              υγ. το initial d τι σχεση εχει ρε παιδια με την ολη φαση?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jap-power last edited by

                Ο χρήστης kyan έγραψε:

                γιατί,τους λείπουν τα λεφτά;;;

                Όχι. Η τόλμη φαίνεται να τους λείπει.

                Eδω θα συμφωνησω μερικως,διοτι σε λιγο θα βγει στην παραγωγη μοντελο που θα χτυπαει ferrari κλπ (LF-A) αλλα και το is-f με κοντρα σε m3 ,οποτε τολμη υπαρχει μερικως ,στα μικρα μοντελα ειναι που δε βγαζουν κατι το εντυπωσιακο.Η απλα στοχευουν μονο σε πωλησεις ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vengas last edited by

                  νταξει ρε παιδιά πως κάνετε έτσι...
                  ενταξει καλο αμάξι ηταν, αλλά υπάρχει και το πολύ fan to drive 350Z

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    corsair last edited by

                    Ο χρήστης vengas έγραψε:
                    νταξει ρε παιδιά πως κάνετε έτσι...
                    ενταξει καλο αμάξι ηταν, αλλά υπάρχει και το πολύ fan to drive 350Z

                    φυσικα και υπαρχει... πολλα υπαρχουν, απλα ισως πολλοι νοσταλγοι του Corolla αυτου, προσμενουν αναβιωση και στην τιμη. Κατι το οποιο φανταζει ως σεναριο επιστημονικης φαντασιας αν ριξουμε μια ματια γυρω μας στο ΤΙ και ΠΟΣΟ πουλιεται.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      highfidelity last edited by

                      Ο χρήστης corsair έγραψε:

                      νταξει ρε παιδιά πως κάνετε έτσι...
                      ενταξει καλο αμάξι ηταν, αλλά υπάρχει και το πολύ fan to drive 350Z

                      φυσικα και υπαρχει... πολλα υπαρχουν, απλα ισως πολλοι νοσταλγοι του Corolla αυτου, προσμενουν αναβιωση και στην τιμη. Κατι το οποιο φανταζει ως σεναριο επιστημονικης φαντασιας αν ριξουμε μια ματια γυρω μας στο ΤΙ και ΠΟΣΟ πουλιεται.

                      Πες τα χρυσόστομε Corsair! Οταν το μέτριο Auris και Corolla ξεπερνούν με ευκολία τα 20Κ στα 1.6, πόσο λέτε να στοιχίζει η 'νέα' ΑΕ86 με αυτά τα specs; Μακάρι να βρει κάτι τέτοιο, αλλά από τις κινήσεις της Toyota δεν φαίνεται κάτι στον ορίζοντα... Πιο πιθανό είναι να βγάλει φτηνό και καλοστημένο coupe η...Hyundai , παρά η Toyota!
                      Και για ποιο λόγο άλλωστε; Οταν πουλάει μια χαρά τις Corolles και τα Auris της σ' αυτές τις τιμές, ποιος ο λόγος να δώσει ένα σκασμό λεφτά για την Χατσιρόκου;
                      Κανένας....
                      Αν κάποιοι επιθυμείτε σφόδρα κάτι τέτοιο, σταματήστε ν'αγοράζετε τα Yaris, Corolla και Auris και τότε θα το...ξανασκεφτούν ίσως!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        adis4gr last edited by

                        ωχ θα το παρει πανω του ο αλλος τωρα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          corsair last edited by

                          Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                          ωχ θα το παρει πανω του ο αλλος τωρα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            syele last edited by

                            Ο χρήστης kyan έγραψε:

                            γιατί,τους λείπουν τα λεφτά;;;

                            Όχι. Η τόλμη φαίνεται να τους λείπει.

                            Μα δεν είναι θέμα τόλμης. Είναι θέμα προτεραιοτήτων, αντικειμενικών στόχων και επιλογών. Τόσο απλά. Προς το παρόν έχουν αλλού το μυαλό τους. Μια τέτοια αναβίωση θα αργήσει πολύ να γίνει (κατά τη γνώμη μου). Προέχουν άλλα πράγματα.

                            Οταν το μέτριο Auris και Corolla ξεπερνούν με ευκολία τα 20Κ στα 1.6, πόσο λέτε να στοιχίζει η 'νέα' ΑΕ86 με αυτά τα specs; Μακάρι να βρει κάτι τέτοιο, αλλά από τις κινήσεις της Toyota δεν φαίνεται κάτι στον ορίζοντα... Πιο πιθανό είναι να βγάλει φτηνό και καλοστημένο coupe η...Hyundai , παρά η Toyota!

                            To Auris και το Corolla είναι μέτρια;;;;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ratanplan last edited by

                              Οχι γλυκη βραστα ειναι!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                highfidelity last edited by

                                Ο χρήστης syele έγραψε:

                                Οταν το μέτριο Auris και Corolla ξεπερνούν με ευκολία τα 20Κ στα 1.6, πόσο λέτε να στοιχίζει η 'νέα' ΑΕ86 με αυτά τα specs; Μακάρι να βρει κάτι τέτοιο, αλλά από τις κινήσεις της Toyota δεν φαίνεται κάτι στον ορίζοντα... Πιο πιθανό είναι να βγάλει φτηνό και καλοστημένο coupe η...Hyundai , παρά η Toyota!

                                To Auris και το Corolla είναι μέτρια;;;;;

                                Στα 21Κ++ μετριότατα... Δες τι δίνει ο ανταγωνισμός και τα ξαναλέμε...Ή μήπως επειδή είναι Toyota θα είναι ντε και καλά κορυφαία; Ακόμη και οι Κορεάτες δίνουν περισσότερα πλέον και είναι και φθηνότεροι: καλύτερο μοτέρ, καλύτερο εσωτερικό , καλύτερο κράτημα , καλύτερο (κλασικά...) εξοπλισμό, you name it...
                                Οι Ευρωπαίοι πάλι, έχουν εμφανώς καλύτερα προϊόντα, κι ας έχουν και κάποια χρόνια περισσότερα στην αγορά... Golf, Astra, Focus είναι καλύτερα, τι να κάνουμε;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  markvag last edited by

                                  Ο χρήστης vengas έγραψε:
                                  νταξει ρε παιδιά πως κάνετε έτσι...
                                  ενταξει καλο αμάξι ηταν, αλλά υπάρχει και το πολύ fan to drive 350Z

                                  Εδώ όμως μιλάμε για ένα αμάξι που θα κοστίζει πολύ λιγότερο από τα μισά λεφτά...

                                  Ή τουλάχιστον έτσι θα θέλαμε...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    syele last edited by

                                    Στα 21Κ++ μετριότατα... Δες τι δίνει ο ανταγωνισμός και τα ξαναλέμε...Ή μήπως επειδή είναι Toyota θα είναι ντε και καλά κορυφαία; Ακόμη και οι Κορεάτες δίνουν περισσότερα πλέον και είναι και φθηνότεροι: καλύτερο μοτέρ, καλύτερο εσωτερικό , καλύτερο κράτημα , καλύτερο (κλασικά...) εξοπλισμό, you name it...
                                    Οι Ευρωπαίοι πάλι, έχουν εμφανώς καλύτερα προϊόντα, κι ας έχουν και κάποια χρόνια περισσότερα στην αγορά... Golf, Astra, Focus είναι καλύτερα, τι να κάνουμε;

                                    Ναι, εδώ που τα λέμε έχεις δίκιο. Το Auris έχει πολύ πάνω από 21000! Δεν το είχα προσέξει.
                                    Όσο για το ότι τα Κορεάτικα έχουν καλύτερο κράτημα ή καλύτερο 'you name it', θα μου επιτρέψεις να διατηρήσω τις επιφυλάξεις μου μέχρι να τα οδηγήσω και να έχω προσωπική άποψη. Βέβαια, δεν μπορώ να μην αποδεχθώ επίσης, ότι το Astra είναι παντού καλύτερο, ενώ τα Golf & Focus ούτε συζήτηση. Είναι καθιερωμένα και έχουν θέσει τα standards στην κατηγορία.

                                    Πάντως, πέρα των ανωτέρω, επιμένω ότι δεν πρόκειται για μέτρια προϊόντα, αλλά για καλά μεν, ακριβά δε προϊόντα.

                                    Για να επιστρέψουμε όμως στο θέμα πιστεύω ότι η αναβίωση του 86 είναι κάτι που θα χαροποιήσει τους φίλους της αυτοκίνησης, αν και δεν το βλέπω να πραγματοποιείται.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Ο χρήστης jap-power έγραψε:

                                      Το ΑΕ86 ήταν καταπληκτικα στημενο αυτοκινητο.Το στροφαριζε ενα παιδι στις Σερρες σε 1:33:ψηλα,με τον κινητηρα απείραχτο.
                                      Δεν ξερω αν καταλαβαινεις τι σημαίνει αυτο που που σου γραφω.

                                      Το παιδι αυτο που λες ειναι φιλος μου καλος,να σημειωσω οτι δεν εχει βελτιωμενη αναρτηση παρα μονο ενα φιλτρο,αυτα απο ενα αυτοκινητο δεκαετιας 80.Το δικο μας ειναι σε καλυτερη μοιρα (μηχανικα και εξωτερικα)αλλα στα χερια του Μαρκου το ae βουλωνει πολλα στοματα.

                                      Ρε σεις, κόψτε κάτι Δηλαδή με ένα φίλτρο και άντε και λάστιχα, ούτε ανάρτηση ούτε άλλες μηχανικές βελτιώσεις 'δέρνει' Evo, M3 κτλ. ?

                                      Οχι πως δεν ήταν τρομερό αυτοκίνητο στα χρόνια του!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        highfidelity last edited by

                                        Ο χρήστης syele έγραψε:

                                        Στα 21Κ++ μετριότατα... Δες τι δίνει ο ανταγωνισμός και τα ξαναλέμε...Ή μήπως επειδή είναι Toyota θα είναι ντε και καλά κορυφαία; Ακόμη και οι Κορεάτες δίνουν περισσότερα πλέον και είναι και φθηνότεροι: καλύτερο μοτέρ, καλύτερο εσωτερικό , καλύτερο κράτημα , καλύτερο (κλασικά...) εξοπλισμό, you name it...
                                        Οι Ευρωπαίοι πάλι, έχουν εμφανώς καλύτερα προϊόντα, κι ας έχουν και κάποια χρόνια περισσότερα στην αγορά... Golf, Astra, Focus είναι καλύτερα, τι να κάνουμε;

                                        Ναι, εδώ που τα λέμε έχεις δίκιο. Το Auris έχει πολύ πάνω από 21000! Δεν το είχα προσέξει.
                                        Όσο για το ότι τα Κορεάτικα έχουν καλύτερο κράτημα ή καλύτερο 'you name it', θα μου επιτρέψεις να διατηρήσω τις επιφυλάξεις μου μέχρι να τα οδηγήσω και να έχω προσωπική άποψη. Βέβαια, δεν μπορώ να μην αποδεχθώ επίσης, ότι το Astra είναι παντού καλύτερο, ενώ τα Golf & Focus ούτε συζήτηση. Είναι καθιερωμένα και έχουν θέσει τα standards στην κατηγορία.

                                        Πάντως, πέρα των ανωτέρω, επιμένω ότι δεν πρόκειται για μέτρια προϊόντα, αλλά για καλά μεν, ακριβά δε προϊόντα.

                                        Για να επιστρέψουμε όμως στο θέμα πιστεύω ότι η αναβίωση του 86 είναι κάτι που θα χαροποιήσει τους φίλους της αυτοκίνησης, αν και δεν το βλέπω να πραγματοποιείται.

                                        Αν το Auris ήταν αυτό που είναι και κόστιζε 10Κ θα ήταν καταπληκτικό αυτοκίνητο... Αν κόστιζε 15Κ θα ήταν καλό αυτοκίνητο, αν κόστιζε 21Κ ++ και δεν ήταν ...Toyota θα ήταν πανάκριβο αυτοκίνητο... Αφού κοστίζει 21Κ και είναι Toyota, είναι απλά ένα μέτριο αυτοκίνητο, καθώς είναι παντού καλό, είναι όμως κορυφαίο στο after sales κι αυτό ακριβώς δεν το...στέλνει στα τάρταρα! Αν δεν ήταν Toyota, κανείς δεν θα το αγόραζε (σ' αυτήν την τιμή τουλάχιστον!)...
                                        Επιμένω λοιπόν στον χαρακτηρισμό...Κρίνω το πακέτο: προϊόν, τιμή, after sales. Το πακέτο λοιπόν είναι μέτριο...
                                        Αν έκρινα μόνον το προϊόν, σε σχέση με τ'ανταγωνιστικά, πάλι μέτριο θα ήταν... Τυχαίνει όμως να είναι ακριβή ...μετριότητα, που ευτυχώς γι' αυτήν υπάρχει το όνομα και η εγγύηση Toyota...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                          Αν το Auris ήταν αυτό που είναι και κόστιζε 10Κ θα ήταν καταπληκτικό αυτοκίνητο... Αν κόστιζε 15Κ θα ήταν καλό αυτοκίνητο, αν κόστιζε 21Κ ++ και δεν ήταν ...Toyota θα ήταν πανάκριβο αυτοκίνητο... Αφού κοστίζει 21Κ και είναι Toyota, είναι απλά ένα μέτριο αυτοκίνητο, καθώς είναι παντού καλό, είναι όμως κορυφαίο στο after sales κι αυτό ακριβώς δεν το...στέλνει στα τάρταρα! Αν δεν ήταν Toyota, κανείς δεν θα το αγόραζε (σ' αυτήν την τιμή τουλάχιστον!)...
                                          Επιμένω λοιπόν στον χαρακτηρισμό...Κρίνω το πακέτο: προϊόν, τιμή, after sales. Το πακέτο λοιπόν είναι μέτριο...
                                          Αν έκρινα μόνον το προϊόν, σε σχέση με τ'ανταγωνιστικά, πάλι μέτριο θα ήταν... Τυχαίνει όμως να είναι ακριβή ...μετριότητα, που ευτυχώς γι' αυτήν υπάρχει το όνομα και η εγγύηση Toyota...

                                          Τα έχω ξαναγράψει Γρηγόρη: το όνομα (και ό,τι αυτο συνεπάγεται) Τογιότα, ΚΑΝΟΥΝ το Auris των 20k φθηνό, σε βάθος χρόνου 4-5 ετών. Κόστος σέρβις, ανταλλακτικών, διαστήματα σέρβις, μηδενικές ζημιές, μικρή κατανάλωση καυσίμου και -εν τέλει- μεταπώληση, μετατρέπουν ένα τέτοιο Τογιότα σε ΦΘΗΝΗ πρόταση αν τα υπολογίσει κανείς όλα μαζί.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Έτσι ακριβώς είναι, το 'ακριβό' Yaris έχει κοστίσει σε 3 χρόνια το 1/100ό του 'φθηνού' twingo.

                                            Εγώ θα ξανα-αγόραζα ευχαρίστως Toyota.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 3 / 122
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr