-
Άψογη ιδέα Στράτη!Ακόμα έχω να λέω πόσο όμορφα είχα περάσει μαζί σας στη δοκιμή αντοχής των gti το χειμώνα.
Επί της διαδικασίας,ίσως θα μπορούσαν να περιληφθούν και τρίθυρο Fiesta Trend 1.6,Opel Corsa sport 1.4.Για το Clio Dynamique πιστεύω ότι έχει θέση στο τεστ ως 1.4.Το 1.6 ξεφεύγει στην τιμή και ουσιαστικά ανταγωνίζεται μόνο το Toyota.Ίσως ένα ξεχωριστό τεστ με την τριπλέτα Peugeot 206 χς (λόγω χαρακτήρα),Renault Clio 1.6,Yaris TS κάποια άλλη φορά!
Στο τεστ που προτείνεις το Yaris TS μπορεί να παίξει το ρόλο του μέτρου σύγκρισης για τα άλλα,καθώς είναι το μόνο που δηλώνεται από την εταιρεία ως το κορυφαίο-σπορ της γκάμας!
Για επιλογή των αναγνωστών,η μικρή αράχνη αποτελεί ιδανική επιλογή,διότι είναι περίτεχνη,ευχάριστη και ασφαλής άσκηση,διότι γίνεται με πολύ μικρή ταχύτητα.Ίσως να μπορούσε να προστεθεί και γύρος πίστας αναγνωστών με συνοδεία,ώστε να διαπιστωθεί η οδηγική ωριμότητα και αυτοσυγκράτηση.Κάτι σαν το Safetrack,δηλαδή!Καλημέρα σε όλους.....
-
Πως θα επιλεγουν οι αναγνωστες που θα οδηγησουν?
Βασικα εξαρταται απο το ποσοι χρειαζονται και ποσοι μπορουν να ερθουν εκεινη τη μερα στα Μεγαρα. Αν ειναι λιγοι, τοτε δεν υπαρχει προβλημα.
Εαν η συμμετοχη ειναι μεγαλη, καλυτερα θα ειναι να μην γινει κληρωση, αλλα καποια απο αυτες τις δοκιμασιες που αναφερουν τα παιδια πιο πανω. Εγω προσωπικα θα προτιμουσα ενα γυρο πιστας με τον εκπαιδευτη διπλα, για να αξιολογησει σαφεστερα εαν ειναι ασφαλες καποιος να πραγματοποιησει τις δοκιμες των αυτοκινητων.
Εαν η συμμετοχη ειναι ομως πολυ μεγαλη τοτε μαλλον θα πρεπει να γινει κληρωση και στη συνεχεια ο γυρος πιστας που αναφερω παραπανω για να γινει η τελικη επιλογη αυτων που θα οδηγησουν.
Για τα αυτοκινητα αργοτερα...
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Υπολογείστε μία Τετάρτη απόγευμα, αρχες σεπτεμβρίου
αναλαμβάνουμε τα αυτοκίνητα και βέβαια την προμήθεια σε καινούργια λάστιχα... και σε αμορτισερ, φρένα.............................................Και μονο η σκεψη του να συμμετεχεις σε κατι τετοιο σε 'στελνει' αδιαβαστο!!! Αλλα καθημερινη, εστω και απογευμα ? Αυτοματως αποκλειονται οι περισσοτεροι οι οποιοι εργαζονται.. Καμμια αλλη μερα δε θα μπορουσε να παιξει ??
(ακομα και να γυρισω σπιτι απο τη δουλεια, παρω το τουτου και εξαφανιστω, θα σας πετυχω παλι στα μαζεματα - οπως με το track day ) -
Ο χρήστης sx έγραψε:
Και βέβαια κάποιοι μπορούν να οδηγήσουν...
Επί της διαδικασίας...
Εχουμε Σλάλομ με σταθε΄ρή ταχύτητα εισόδου, αποφυγή εμποδίου με 100 χιλ (αποφεύγουμε αυτοσχέδιο τοίχο) και τη διπλή αλλαγή πορείας ανάμεσα σε κορίνες... Ακόμα δέκα φρεναρίσματα από 100 που συνήθως δεν κουράζουν τα φρένα και βέβαια τον ταχύτερο γύρο . Μπαίνουμε κάνουμε άλλους 3 γρήγορους και μετά άλλον έναν για ηρεμία.
Τι ΄λαλλο μπορούμε να προσθέσουμε? Τι μπορούμε να αλλάξουμε...
Συμφωνείτε με τα αυτοκίνητα?
Πως θα επιλέξουμε τους αναγνώστες μας που θα οδηγήσουν... Τυχαία? Με κάποιο διαγωνισμό σε μικρή αράχνη κ.λπ, κ.λπ..
είπαμε η ιδέα είναι να το στήσουμε μαζί
Τα λέμεΣΧ
Εκτός από τα εύσημα για την πρόταση να προτείνω το εξής:
Ας ανοιχτεί κατάρχάς ένα θρέντ και να δηλώσουν πόσοι και ποιοί επιθυμούν να οδηγήσουν - συνοδηγήσουν - παραστούν - βοηθήσουν γενικώτερα!
Να μετρηθούμε και να δούμε τι γίνεται!
Στην πορεία η επιλογή μπορεί να είναι :
1.Τυχαία
2.Κλήρωση
3.Με κριτίρια (ας πούμε άν κάποιος έχει πάει safetrack ή έκανε αράχνη στην εκδήλωση στα Μέγαρα) -
ωραία θα περάσουμε πάλι
στο τεστ εμένα θα μου άρεσε να κάνουμε και κύκλο πρόσφυσης, δηλαδή να γυρνάει το αμάξι γύρω από μια κορίνα όσο πιο γρήγορα μπορει κτλ κτλ, να γίνουν μετρήσεις των αυτοκινήτων 'άδεια' και γεμάτα φορουμάδες , για να δούμε πόσο επηρεάζονται οι επιδόσεις και η οδική συμπεριφορά τους.(και στις συνθήκες μέτρησης να γράφει, KOUK, TSILLIS κτλ, ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ )
Ακομα, να τα δοκιμάσουμε και με διαφορετικές διαστάσεις ελαστικών για να δούμε τί χάνεις(και πόσο) αλλά και τί κερδίζεις σε κάθε περίπτωση αφού ειδικά τώρα τελευταία οι ίδιες οι εταιρίες παίζουν με τις διαστάσεις ελαστικών των μοντέλων τους
Τωρα για το ποιοι και πως θα οδηγήσουν, δεν νομίζω να τα χαλασουμε εκεί, αν και θεωρώ πως η κληρωση είναι πιο ωραία, και πολύ απλά η αράχνη ας γίνει σε φιλικό επίπεδο(και το πολύ πολύ ο νικητής ας ΚΑΝΩ καμιά γύρα συνοδήγηση-οδήγηση με το στράτη )
ΥΓ να κάνουμε και σλάλομ, γιατί έχουν μείνει κάποιοι ανοιχτοί λογαριασμοί και προβλέπω η πίστα να γίνεται αΡΕΝΑ -
Ελπιζω τα 83 μου κιλα να μην παιξουν αρνητικο ρολο στην επιλογη οδηγων!!!
Αλλιως να ξεκινησω διαιτα!!!
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Ο Πέτρος BTS αν έλαβε, μπορεί να βοηθήσει στον συντονισμό!ΣΧ
Τώρα το είδα, ήμουν στου Λάμπη (πολύ καλός οικοδεσπότης!).
Οκ.
-
ωραια η προταση ΣΧ!!
γιατι δε βαζετε και το κλιο 1.4 να δουμε τι πιανουμε και μεις οι ρενω σε τετοιες δοκιμες overall? -
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Τώρα το είδα, ήμουν στου Λάμπη (πολύ καλός οικοδεσπότης!).
Οκ... Δεν ειδοποιας, ομως, να ερθουμε και εμεις καμμια βολτιτσα!! παρεϊτσα ψαχνουμε να μη κανουμε τη διαδρομη (πηγαινε - ελα) μονοι μας!!
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
Τώρα το είδα, ήμουν στου Λάμπη (πολύ καλός οικοδεσπότης!).
Οκ... Δεν ειδοποιας, ομως, να ερθουμε και εμεις καμμια βολτιτσα!! παρεϊτσα ψαχνουμε να μη κανουμε τη διαδρομη (πηγαινε - ελα) μονοι μας!!
Ok, την επόμενη φορά θα βγάλω ανακοίνωση, για να μην πει κανείς πως δεν του το είπα!
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Τώρα το είδα, ήμουν στου Λάμπη (πολύ καλός οικοδεσπότης!).
Οκ.Πετράν, άσε το Λάμπη τώρα και πιάσε δουλειά
Περιμένουμε ιδέες κι απο σένα για την καλυτερη δυνατή οργάνωση.. -
Ο χρήστης tm έγραψε:
Αλλα καθημερινη, εστω και απογευμα ? Αυτοματως αποκλειονται οι περισσοτεροι οι οποιοι εργαζονται.. Καμμια αλλη μερα δε θα μπορουσε να παιξει ??
(ακομα και να γυρισω σπιτι απο τη δουλεια, παρω το τουτου και εξαφανιστω, θα σας πετυχω παλι στα μαζεματα - οπως με το track day )έλα βρε τριαντάφυλλε, πάρε μια ωρίτσα άδεια...ας μην αρχίσουμε τα γιατί τότε και όχι τότε, γιατι το παρελθόν μας δίδαξε οτι μόνο άκρη δεν θα βγάλουμε
για να το προτείνει άλλωστε και ο στράτης θα έχει τους λόγους του [ενοικίαση της πίστας ή εκδηλώσεις όλα τα ΣΚ του Σεπτέμβρη ίσως ]... -
Ο χρήστης kamil έγραψε:
έλα βρε τριαντάφυλλε, πάρε μια ωρίτσα άδεια...ας μην αρχίσουμε τα γιατί τότε και όχι τότε, γιατι το παρελθόν μας δίδαξε οτι μόνο άκρη δεν θα βγάλουμε
για να το προτείνει άλλωστε και ο στράτης θα έχει τους λόγους του [ενοικίαση της πίστας ή εκδηλώσεις όλα τα ΣΚ του Σεπτέμβρη ίσως ]...ωπ! καλως ορισες! μου φαινεται οτι θα μου βγει (αν δε μου εχει βγει ηδη) η φημη του 'γκρινιαρη' ! χεχε...
καλα, μια προταση εκανα... δεν ειναι παντα ευκολο να παρεις εστω και μια ωρα αδεια! την προηγουμενη των διακοπων μου, λιγο ελειψε να κανω και υπερωριες, χωρια που στις διακοπες μου με ειχαν συνεχεια στο κινητο! (ενταξει, μη τρελλαθουμε, δεν ειμαι κανενα στελεχος, αλλα ποτε δε ξερεις τι μπορει να σκασει!). Δεν ειναι αυτο το θεμα, μας, ομως... μη το χαλασουμε το topic! Αν δεν αλλαζει, δεν αλλαζει! Την ακρη, πιστευω, θα τη βρουμε! -
Ο χρήστης DEATH έγραψε:
Paides i need apegnwsmena help.Eimai anamesa se peugeot 206 kai tou neou ibiza kai 8a ah8ela na akousw tis gnwmes sas gia ola(ekswterikh emfanish,eswterikh eikona,aksiopistia,kinhthras,klp...) anamesa sta 2.Ti proteinete?Συμπτωση !!!
Είχα το IBIZA 1,6 8v 101hp και τώρα έχω 206 1,6 16V 110hp !!!
Λοιπόν θα πω τι δεν μου αρέσει στο 206 σε σχέση με το ibiza.
- Μικρότερο πορτ μπαγκαζ
- Μικρότεροι καθρεφτες
- Τριγμοί απο το ταμπλό/εσωτερικό
- Να ξεκλειδώνω και να κρατάω την τάπα βενζίνης !!!
- Χειρότερος εξωτ. φωτισμός.
- ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ (Ή ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ?) ΓΚΑΖΙ
7.Ελλειψη ABS.
Γενικά το 206 είναι καλύτερο σε κινητήρα, φρένα, τιμόνι, θόρυβο,
οικονομία.
Μιλάμε όμως για αυτοκίνητα με διαφορά 5 ετων το ενα απο το άλλο. -
TONY PAP δεν παίζει ρόλο η διαφορά των 5 ετών.Πρόκειται για 2 καθαρά αντίθετα αυτοκίνητα σε λογική κατασκευής!Αν είχες το S4 το 16V με τα δυναμομετρημένα στο στρόφαλο 105 άλογα και την ανάλογη ανάρτηση,θα σου έλεγα αν οι διαφορές τέλειωναν μόνο σε ποιότητα και χώρους!
Με την ίδια λογική των κυβικών να συγρίνουμε και το Λάνος στα 1.6 με το Πεζό! -
μια που λετε για δυναμομετρησεις εχω δει πολλες του κινητηρα 1.6 16v PSA με τα 110 υποτιθεμενα αλογα οι οποιες βγαζουν 118-119 αλογα στο στροφαλο
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
μια που λετε για δυναμομετρησεις εχω δει πολλες του κινητηρα 1.6 16v PSA με τα 110 υποτιθεμενα αλογα οι οποιες βγαζουν 118-119 αλογα στο στροφαλοΒαγγέλη τα έχουμε πει για τις δυναμομετρήσεις, δεν τα έχουμε πει;
Anyway, ο 'νέος', 'καθαρός' 1600άρης των '110' ίππων, μάλλον έχει κάπου 10 λιγώτερους από τον παλιό, ο οποίος παίζει κάπου στα 125 κατά μέσο όρο, οπότε κοντά στα 115 (+-3) είναι το πιθανότερο.
Εικασίες πάντοτε...
-
Πολύ ωραία πρόταση. Θα ήθελα πολύ να συμμετάσχω και εγώ!!
Εκτός και αν πέσει στις 2 ή 4 Σεπτ. όπου έχω υποχρεώσεις (επικουρικό έργο) στο πανεπιστήμιο (αν και στις 4 είναι πρωί).Έχοντας παλαιότερη εμπειρία από σχετικό πανευρωπαϊκό διαγωνισμό (EUROPEAN YOUNG DRIVER OF THE YEAR 1997) έχω να προτείνω τις ακόλουθες δοκιμασίες:
α) μικρή αράχνη (δισάκις, μία Ελλάδα και μία Βέλγιο)
β) μικρή διαδρομή με σλάλομ (Ελλάδα)
γ) δοκιμή φρεναρίσματος με ABS σε πολύ ολισθηρό οδόστρωμα με αποφυγή εμποδίου (Βέλγιο)
δ) δοκιμή φρεναρίσματος χωρίς ABS σε μικτό οδόστρωμα (δεξιοί τροχοί σε πολύ γλιστερό, αριστεροί τροχοί κανονικό) (Βέλγιο)
ε) σλάλομ με όπισθεν (Βέλγιο)Ολες οι διαδικασίες δεν ξεπερνούν τα 45km/h και δεν είναι απλές...
Μπορούν να λάβουν χώρα στα πιτ των Μεγάρων με άνεση
Αν σας ενδιαφέρουν επιπλέον λεπτομέριες στησίματος των διαδικασιών (χωροταξία, κανόνες, βαθμολογία) ενημερώστε με.
-
Η ταπεινη μου γνωμη
σαν καινουργιο μελος στο forum
ειναι το ΙΒΙΖΑ.
Πιστευω πως ο γερμανος , εστω και γερμανο ισπανος ,
δεν συγκρινεται στη στηβαροτητα στη σταθεροτητα
και στο στησιμο του αυτοκινητου.
Καλως σας βρηκα παιδια.
Φιλικα -
καλώς ήρθες χρήστο...
υπομονή μέχρι το σεπτέμβριο, αν και ο στράτης μίλησε για πιθανή καθυστέρηση, ώστε να αποφασίσουμε
206 h ibiza??