-
Citroen C3 blue 2006.
Kαθόλου, ξαφνικά εντελώς αδικιολόγητα εκτός λειτουργίας δέν καταλαβαίνει Χριστό άν και δέν μου είχε προσφέρει και πολλά σχεδόν μόνιμα έβγαζε ζεστό αέρα, και σπάνια έκανε κάτι καλό
Αίσχος ... -
αφού σχεδόν μόνιμα έβγαζε ζεστό αέρα γιατί δεν πήγες να το ελέγξουν;
-
Mετά 1 μήνα συμβίωσης με διζωνικό κλιματισμό μέσα στους δυνατούς καύσωνες μπορώ να πώ ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημενος ...!!!
-
....δεν μας είπες όμως σε ποιο αυτοκίνητο αναφέρεσαι
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
(μέσα στην πόλη το ρυθμίζει μόνο του ανάλογα με τους εξωτ.ρύπους και ανοίγει την ανακύκλωση)
Ξέρω ότι η mercedes το γυρίζει στον εξωτερικό αέρα μετά από κάποια λεπτά αλλά για ρύπους και ανακύκλωση πως το καταλαβαίνει;
Με κάλυψαν οι προλαλήσαντες,σίγουρα παρόμοιο σύστημα με των volvo πρέπει να είναι μέσω αισθητήρων στο φίλτρο 'γύρης'(btw 50 ευρώ κοστίζει)!
-
audi a3 tfsiq , απολυτα ευχαριστημενος, πολυ πιο δυνατος ο κλιματσμος απο την mercedes του father,και φυσικα καμια σχεση με το air condition που ειχα στο προηγουμενο αυτοκινητο μου (206), οταν το εριχνες πανω σου σε επιανε πονοκεφαλος και οταν το εριχνες στα ποδια εσκαζες...
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
....δεν μας είπες όμως σε ποιο αυτοκίνητο αναφέρεσαιLeon II Cupra ... Aλλά και σε προηγούμενο Octavia-I 1.8T το μίας ζώνης climatronic ήταν άψογο (όπου του όριζες έφθανε σε dt) και ποτέ δεν παρουσίασε προβλήματα διαρροών ή δυσλειτουργειών ...
-
Στο Vectra 1.6 '93 τo a/c δουλεύει μια χαρά αλλά ανεβάζει τη θερμοκρασία του κινητήρα +10 βαθμούς για πλάκα.
-
Ο χρήστης akiskev έγραψε:
Στο Vectra 1.6 '93 τo a/c δουλεύει μια χαρά αλλά ανεβάζει τη θερμοκρασία του κινητήρα +10 βαθμούς για πλάκα.Αυτό γίνεται επειδή το ψυγείο του a/c (συμπυκνωτής) είναι μπροστά στο ψυγείο του κινητήρα και ζεσταίνει τον αέρα.
Στο (παλιό) σιβίκ μου είναι δίπλα δίπλα τα 2 (μικρά) ψυγεία και δεν έχει καμία διαφορά αν έχεις το a/c ανοικτό ή όχι (μόνο ζορίζεται περισσότερο ο κινητήρας, δεν ζεσταίνεται).
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Στο Vectra 1.6 '93 τo a/c δουλεύει μια χαρά αλλά ανεβάζει τη θερμοκρασία του κινητήρα +10 βαθμούς για πλάκα.
Αυτό γίνεται επειδή το ψυγείο του a/c (συμπυκνωτής) είναι μπροστά στο ψυγείο του κινητήρα και ζεσταίνει τον αέρα.
Για αυτο αναβει αμεσως το βεντιλατερ και μαλιστα στην δευτερη σκαλα.Προσπαθει να αντισταθμισει την παραπανω θερμοτητα.
-
Παραπάνω από ευχαριστημένος. Αν μη τι άλλο οι γιαπωνέζοι ξέρουν να φτιάχνουν a/c. Και στο Sunny N13 που είχαμε παλιά και στο RAV4 MK2 που έχω τώρα, τα a/c ήταν κανονικά ψυγεία. Στους πρόσφατους καύσωνες με το RAV4 δεν καταλάβαινες τίποτα και μάλιστα με το που λειτουργούσε το a/c σε ένα λεπτό η καμπίνα ήταν δροσερή. Στο Polo 9N της κοπέλας μου και στο Golf IV, του αδερφού μου πλέον, δουλεύουν πολύ καλά, αλλά δεν μπορούν να συγκριθούν με του RAV4.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Παραπάνω από ευχαριστημένος. Αν μη τι άλλο οι γιαπωνέζοι ξέρουν να φτιάχνουν a/c. Και στο Sunny N13 που είχαμε παλιά και στο RAV4 MK2 που έχω τώρα, τα a/c ήταν κανονικά ψυγεία. Στους πρόσφατους καύσωνες με το RAV4 δεν καταλάβαινες τίποτα και μάλιστα με το που λειτουργούσε το a/c σε ένα λεπτό η καμπίνα ήταν δροσερή. Στο Polo 9N της κοπέλας μου και στο Golf IV, του αδερφού μου πλέον, δουλεύουν πολύ καλά, αλλά δεν μπορούν να συγκριθούν με του RAV4.Φαντάζομαι να εννοείς πώς το RAV4 έχει ηλεκτρονικό κλιματισμό πλέον και όχι απλό a/c ...???
-
Σε megane I και clio II ο κλιματισμός είναι αρκετά ικανοποιητικός. Στο clio έχασε μια φορά τα υγρά στα πέντε χρόνια και στη συνέχεια μετά από δύο χρόνια (αρχές καλοκαιριού). Στο megane πριν από 20 μέρες, έγινε συντήρηση ( επειδή είχε χαμηλή απόδοση) στο κλιματιστικό (από ότι μου είπε ο μάστορας, έβγαλε τα υγρά και τα λάδια από το κύκλωμα και συμπλήρωσε καινούργια). Τώρα όμως, σε ανοιχτό δρόμο δουλεύει άψογα, ενώ στην πόλη, όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε στάση, δεν αποδίδει (το θερμόμετρο που έχω βάλει στον αεραγωγό από 7-8 βαθμούς πάει στους 14-17) και ταυτόχρονα οι στροφές στο ρελαντί είναι κάτω από 1000 (ενώ σε συνθήκες λειτουργίας του A/C είναι πάνω από 1500.
-
Ο χρήστης nisianp έγραψε:
Σε megane I και clio II ο κλιματισμός είναι αρκετά ικανοποιητικός. Στο clio έχασε μια φορά τα υγρά στα πέντε χρόνια και στη συνέχεια μετά από δύο χρόνια (αρχές καλοκαιριού). Στο megane πριν από 20 μέρες, έγινε συντήρηση ( επειδή είχε χαμηλή απόδοση) στο κλιματιστικό (από ότι μου είπε ο μάστορας, έβγαλε τα υγρά και τα λάδια από το κύκλωμα και συμπλήρωσε καινούργια). Τώρα όμως, σε ανοιχτό δρόμο δουλεύει άψογα, ενώ στην πόλη, όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε στάση, δεν αποδίδει (το θερμόμετρο που έχω βάλει στον αεραγωγό από 7-8 βαθμούς πάει στους 14-17) και ταυτόχρονα οι στροφές στο ρελαντί είναι κάτω από 1000 (ενώ σε συνθήκες λειτουργίας του A/C είναι πάνω από 1500.΄
Γνωστό πρόβλημα σε Renault και ιδιαίτερα στα Clio απ' όσο γνωρίζω από 1ο χέρι (της συζύγου): Clio 1.2 του '97 και Clio 1.4 του 2005 έχαναν τα υγρά του a/c και το βλέπαμε στο γκαράζ ...
-
Σε Mazda6 1.8 ο (αυτόματος) κλιματισμός έχει γενικά πολύ καλή απόδοση, είμαι πολύ ευχαριστημένος. Καμμία σχέση με το a/c του προηγούμενου αυτοκινήτου μου (μάρκας diavia) σε απόδοση και επιδόσεις
-
Η απόδοση των air condition σε 10 δημοφιλή μικρομεσαία
-
Λοιπόν το 107 (καινούργιο ακόμη με μόλις 4100 χιλιόμετρα σε 10 μήνες) αρκετά καλή απόδοση και στους δυο καύσωνες που περάσαμε εφέτος. Ακόμη και όταν βρίσκεται σταθμευμένο αρκετή ώρα στον ήλιο μετά από περίπου 10 λεπτά με τον ανεμιστήρα στο μάξιμουμ η καμπίνα έρχεται σε θερμοκρασία ικανοποιητικότατη. Τώρα πλέον με τις μεμβράνες στα κρύσταλλα η κατάσταση θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο.
Στο rav (εταιρικό) αν και με σχεδόν 150.000 χιλιόμετρα και πέντε χρόνια στη πλάτη του η απόδοσή του παραμένει κορυφαία.
Seat inka άστα να πάνε, ή έχεις ή δεν έχεις ανοικτό το κλιματιστικό το ίδιο είναι. Πεταμένα λεφτά κυριολεκτικά. Όπου και να το πήγαμε δε μπορούν να κάνουν τίποτα.
Getz 1300 (εταιρικό) πολύ καλό και με ταχύτατη απόδοση. Αυτό είναι καλό γιατί το αυτοκίνητο κάνει συνεχείς και συχνές στάσεις και όταν μπαίνουμε μέσα θέλουμε άμεση δροσιά.
Για το colt δε γράφω γιατί θα αρχίσουν οι εγκάθετοι τα σχόλια.
-
Εχει και a/c το colt?
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Λοιπόν το 107 (καινούργιο ακόμη με μόλις 4100 χιλιόμετρα σε 10 μήνες) αρκετά καλή απόδοση και στους δυο καύσωνες που περάσαμε εφέτος. Ακόμη και όταν βρίσκεται σταθμευμένο αρκετή ώρα στον ήλιο μετά από περίπου 10 λεπτά με τον ανεμιστήρα στο μάξιμουμ η καμπίνα έρχεται σε θερμοκρασία ικανοποιητικότατη. Τώρα πλέον με τις μεμβράνες στα κρύσταλλα η κατάσταση θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο.Γενικά οι μικρές καμπίνες είναι πιο εύκολες στην ψύξη...μπράβο πάντως που δεν έκαναν έκπτωση στον κλιματισμό.
Για το colt δε γράφω γιατί θα αρχίσουν οι εγκάθετοι τα σχόλια.
Η δουλειά του δεν είναι; Μια χαρά θα τα πηγαίνει!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Για το colt δε γράφω γιατί θα αρχίσουν οι εγκάθετοι τα σχόλια.
Η δουλειά του δεν είναι; Μια χαρά θα τα πηγαίνει!
Αρχίσαμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε.
Είστε ευχαριστημένοι με το aircondition του αυτοκινήτου σας;