-
Μετα απο 7 χρόνια μάλλον αποφασίζεται η αλλαγή του VW Lupo μας. Μια ιστορία μίσους και πάθους μάλλον θα λήξει σύντομα μιας και η σχέση μίσους άρχισε να υπερισχύει σε αυτή το συμβίωση.
Πρώτα όμως θα ήθελα να αναφέρω κάποια στοιχεία απο αυτή τη συνύπαρξη. Όταν ήταν να αγοράσουμε το αυτοκίνητο η επιλογή ήταν σχεδόν μονόδρομος:
- Απόλυτα ευχαριστημένοι απο ενα VW Golf III που είχαμε.
- Μικρό σε όγκο, άρα ιδανικό για τη πόλη.
- Σβέλτο
- ΠΟΛΥ καλη ορατότητα! (πράγμα που ελάχιστα αυτοκίνητα πόλης διέθεταν)
- (υποκειμενικό) Συμπεθέστατο χωρις να είναι γελόιο αισθητικά.
Κάποια πράγματα όπως η πολυ κακη σχέση τιμης/εξοπλισμού δε λήφθηκαν υπ' 'οψην (το αυτοκίνητο ήταν κυριολεκτικα γυμνό).
Ωστόσο, σχετικά γρήγορα αρκετά προβλήματα παρουσιάστηκαν.
- Πρώτο και σημαντικότερο, τρύπιο σωληνάκι φρένων!!!! (μόλις 1 χρόνο μετα την αγορά του)
- Καμμένος θερμοστάτης.
- Δεν έμπαινε η όπισθεν (δε θυμαμαι ακριβώς βλάβη)
- Χάλια ποιότητα πλαστικών (ιδίως της πόρτας ειναι σαν ξεφλουσιδμένα)
- Πρόβλημα με το αιρ κοντισιον (αν και δεν ειναι μαμίσιο μιας και η Karenta ήθελε 2 μήνες να το φέρει και να το τοποθετήσει τότε οπότε βάλαμε diavia αλλά ποτε δε δούλεψε σωστά).
- Σκάσιμο στο χρώμα (μεγάλη επιφάνεια στον ουρανό αποκολήθηκε ύστερα απο σερβις στη Καρέντα το πήραμε χαμπάρι αφού το παραλάβαμε οποτε η Καρεντα ουδέποτε ανέλαβε κάποια ευθύνη).
Το αποκορύφωμα σήμερα οπου αφου το παραλάβαμε (η αδερφή μου) απο σερβις πάλι απο Καρεντα, στο πρώτο φανάρι παει να κλεισει το (χειροκινητο) παράθυρο να βαλει κλιματισμό και το παράθυρο παραλίγο να πέσει έξω! Γυρίζει αμέσως πίσω και οι τύποι πήγαν να ρίξουν φταίξιμο σε εκείνη! Φυσικα, το αφήσε το αυτοκίνητο αλλά θα πρέπει να μείνει 1 βδομάδα μέσα μέχρι να έρθει ανταλλακτικό (γρύλος παραθύρου)!!!!!!
Μιας και η συντήρησή του πια έχει γίνει πονοκέφαλος, το αυτοκίνητο θα πουληθεί και θα αντικατασταθεί. Ωστόσο, δύσκολα θα βρω τις αρετές του (βλεπε λόγους αγοράς) σε άλλο σύγχρονο. Φυσικά δε θα ειναι απο το VAG γκρουπ μιας και δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στα πιο οικονομικά τους μοντέλα (ενα Α3 και ενα Α4 που έχουμε δεν έχουν παρουσιάσει κανένα αξιολογο πρόβλημα.. οκ οκ.. το Α3 έχει μέινει με ανοιχτό πια το τασάκι μιας και δε κλείνει αλλα τουλάχιστον κινείται το αυτοκίνητο ).
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ειναι το FIAT Panda 100hp όμως δε ξέρω απο θέμα παθητικής ασφάλειας τι απόδοση έχει όπως και θέμα αξιοπιστίας (αλήθεια το έχει κανένας?) αλλά αμφιβάλω αν θα βγάλει περισσότερα προβληματα απο το Lupo. Το λογικό θα ήταν να δουμε Γιαπωνέζικα αλλά γενικά δεν αρέσουν σε κανένα απο την οικογένεια. Ίσως να δουμε το νεο Twingo? Ξέρετε πότε έρχεται? Ενδιαφέρουσα η έκδοση 1.2 με τα 100 άλογο όπως αναφέρετε σε σχετικο τοπικ αλλά όντως μπορει να κοστίζει σχεδον 16.000 ευρώ? Αλήθεια μιας και ποτέ δεν είχαμε γαλλικό, η αξιοπιστία της Ρενω σε τι επίπεδο βρίσκεται?
Ο πατέρας μου μιας και μένει κέντρο σκέφτεται το Smart και όποτε ερχομαι εγω ή η αδερφή μου Ελλάδα (μιας και οι 2 μένουμε εξωτερικό) θα το χρησιμοποιούμε για τις μετακινήσεις μας στη πόλη αλλά νομίζω οτι θα το φοβόμουν ακομα και για μια 'βολτα' μεχρι τη Χαλκίδα.
Το 500αρακι βέβαια ακούγεται πολυ καλή πρόταση αλλά αν ειναι για Φιατ προτιμώ το Pandaki παρα το trendy 500Κάποια άλλη πρόταση που μου διαφέυγει?
Ευχαριστώ πολύ.
-
Μετα απο 7 χρόνια μάλλον αποφασίζεται η αλλαγή του VW Lupo μας. Μια ιστορία μίσους και πάθους μάλλον θα λήξει σύντομα μιας και η σχέση μίσους άρχισε να υπερισχύει σε αυτή το συμβίωση.
Πρώτα όμως θα ήθελα να αναφέρω κάποια στοιχεία απο αυτή τη συνύπαρξη. Όταν ήταν να αγοράσουμε το αυτοκίνητο η επιλογή ήταν σχεδόν μονόδρομος:
- Απόλυτα ευχαριστημένοι απο ενα VW Golf III που είχαμε.
- Μικρό σε όγκο, άρα ιδανικό για τη πόλη.
- Σβέλτο
- ΠΟΛΥ καλη ορατότητα! (πράγμα που ελάχιστα αυτοκίνητα πόλης διέθεταν)
- (υποκειμενικό) Συμπεθέστατο χωρις να είναι γελόιο αισθητικά.
Κάποια πράγματα όπως η πολυ κακη σχέση τιμης/εξοπλισμού δε λήφθηκαν υπ' 'οψην (το αυτοκίνητο ήταν κυριολεκτικα γυμνό).
Ωστόσο, σχετικά γρήγορα αρκετά προβλήματα παρουσιάστηκαν.
- Πρώτο και σημαντικότερο, τρύπιο σωληνάκι φρένων!!!! (μόλις 1 χρόνο μετα την αγορά του)
- Καμμένος θερμοστάτης.
- Δεν έμπαινε η όπισθεν (δε θυμαμαι ακριβώς βλάβη)
- Χάλια ποιότητα πλαστικών (ιδίως της πόρτας ειναι σαν ξεφλουσιδμένα)
- Πρόβλημα με το αιρ κοντισιον (αν και δεν ειναι μαμίσιο μιας και η Karenta ήθελε 2 μήνες να το φέρει και να το τοποθετήσει τότε οπότε βάλαμε diavia αλλά ποτε δε δούλεψε σωστά).
- Σκάσιμο στο χρώμα (μεγάλη επιφάνεια στον ουρανό αποκολήθηκε ύστερα απο σερβις στη Καρέντα το πήραμε χαμπάρι αφού το παραλάβαμε οποτε η Καρεντα ουδέποτε ανέλαβε κάποια ευθύνη).
Το αποκορύφωμα σήμερα οπου αφου το παραλάβαμε (η αδερφή μου) απο σερβις πάλι απο Καρεντα, στο πρώτο φανάρι παει να κλεισει το (χειροκινητο) παράθυρο να βαλει κλιματισμό και το παράθυρο παραλίγο να πέσει έξω! Γυρίζει αμέσως πίσω και οι τύποι πήγαν να ρίξουν φταίξιμο σε εκείνη! Φυσικα, το αφήσε το αυτοκίνητο αλλά θα πρέπει να μείνει 1 βδομάδα μέσα μέχρι να έρθει ανταλλακτικό (γρύλος παραθύρου)!!!!!!
Μιας και η συντήρησή του πια έχει γίνει πονοκέφαλος, το αυτοκίνητο θα πουληθεί και θα αντικατασταθεί. Ωστόσο, δύσκολα θα βρω τις αρετές του (βλεπε λόγους αγοράς) σε άλλο σύγχρονο. Φυσικά δε θα ειναι απο το VAG γκρουπ μιας και δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στα πιο οικονομικά τους μοντέλα (ενα Α3 και ενα Α4 που έχουμε δεν έχουν παρουσιάσει κανένα αξιολογο πρόβλημα.. οκ οκ.. το Α3 έχει μέινει με ανοιχτό πια το τασάκι μιας και δε κλείνει αλλα τουλάχιστον κινείται το αυτοκίνητο ).
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ειναι το FIAT Panda 100hp όμως δε ξέρω απο θέμα παθητικής ασφάλειας τι απόδοση έχει όπως και θέμα αξιοπιστίας (αλήθεια το έχει κανένας?) αλλά αμφιβάλω αν θα βγάλει περισσότερα προβληματα απο το Lupo. Το λογικό θα ήταν να δουμε Γιαπωνέζικα αλλά γενικά δεν αρέσουν σε κανένα απο την οικογένεια. Ίσως να δουμε το νεο Twingo? Ξέρετε πότε έρχεται? Ενδιαφέρουσα η έκδοση 1.2 με τα 100 άλογο όπως αναφέρετε σε σχετικο τοπικ αλλά όντως μπορει να κοστίζει σχεδον 16.000 ευρώ? Αλήθεια μιας και ποτέ δεν είχαμε γαλλικό, η αξιοπιστία της Ρενω σε τι επίπεδο βρίσκεται?
Ο πατέρας μου μιας και μένει κέντρο σκέφτεται το Smart και όποτε ερχομαι εγω ή η αδερφή μου Ελλάδα (μιας και οι 2 μένουμε εξωτερικό) θα το χρησιμοποιούμε για τις μετακινήσεις μας στη πόλη αλλά νομίζω οτι θα το φοβόμουν ακομα και για μια 'βολτα' μεχρι τη Χαλκίδα.
Το 500αρακι βέβαια ακούγεται πολυ καλή πρόταση αλλά αν ειναι για Φιατ προτιμώ το Pandaki παρα το trendy 500Κάποια άλλη πρόταση που μου διαφέυγει?
Ευχαριστώ πολύ.
-
Μετα απο 7 χρόνια μάλλον αποφασίζεται η αλλαγή του VW Lupo μας. Μια ιστορία μίσους και πάθους μάλλον θα λήξει σύντομα μιας και η σχέση μίσους άρχισε να υπερισχύει σε αυτή το συμβίωση.
Πρώτα όμως θα ήθελα να αναφέρω κάποια στοιχεία απο αυτή τη συνύπαρξη. Όταν ήταν να αγοράσουμε το αυτοκίνητο η επιλογή ήταν σχεδόν μονόδρομος:
- Απόλυτα ευχαριστημένοι απο ενα VW Golf III που είχαμε.
- Μικρό σε όγκο, άρα ιδανικό για τη πόλη.
- Σβέλτο
- ΠΟΛΥ καλη ορατότητα! (πράγμα που ελάχιστα αυτοκίνητα πόλης διέθεταν)
- (υποκειμενικό) Συμπεθέστατο χωρις να είναι γελόιο αισθητικά.
Κάποια πράγματα όπως η πολυ κακη σχέση τιμης/εξοπλισμού δε λήφθηκαν υπ' 'οψην (το αυτοκίνητο ήταν κυριολεκτικα γυμνό).
Ωστόσο, σχετικά γρήγορα αρκετά προβλήματα παρουσιάστηκαν.
- Πρώτο και σημαντικότερο, τρύπιο σωληνάκι φρένων!!!! (μόλις 1 χρόνο μετα την αγορά του)
- Καμμένος θερμοστάτης.
- Δεν έμπαινε η όπισθεν (δε θυμαμαι ακριβώς βλάβη)
- Χάλια ποιότητα πλαστικών (ιδίως της πόρτας ειναι σαν ξεφλουσιδμένα)
- Πρόβλημα με το αιρ κοντισιον (αν και δεν ειναι μαμίσιο μιας και η Karenta ήθελε 2 μήνες να το φέρει και να το τοποθετήσει τότε οπότε βάλαμε diavia αλλά ποτε δε δούλεψε σωστά).
- Σκάσιμο στο χρώμα (μεγάλη επιφάνεια στον ουρανό αποκολήθηκε ύστερα απο σερβις στη Καρέντα το πήραμε χαμπάρι αφού το παραλάβαμε οποτε η Καρεντα ουδέποτε ανέλαβε κάποια ευθύνη).
Το αποκορύφωμα σήμερα οπου αφου το παραλάβαμε (η αδερφή μου) απο σερβις πάλι απο Καρεντα, στο πρώτο φανάρι παει να κλεισει το (χειροκινητο) παράθυρο να βαλει κλιματισμό και το παράθυρο παραλίγο να πέσει έξω! Γυρίζει αμέσως πίσω και οι τύποι πήγαν να ρίξουν φταίξιμο σε εκείνη! Φυσικα, το αφήσε το αυτοκίνητο αλλά θα πρέπει να μείνει 1 βδομάδα μέσα μέχρι να έρθει ανταλλακτικό (γρύλος παραθύρου)!!!!!!
Μιας και η συντήρησή του πια έχει γίνει πονοκέφαλος, το αυτοκίνητο θα πουληθεί και θα αντικατασταθεί. Ωστόσο, δύσκολα θα βρω τις αρετές του (βλεπε λόγους αγοράς) σε άλλο σύγχρονο. Φυσικά δε θα ειναι απο το VAG γκρουπ μιας και δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στα πιο οικονομικά τους μοντέλα (ενα Α3 και ενα Α4 που έχουμε δεν έχουν παρουσιάσει κανένα αξιολογο πρόβλημα.. οκ οκ.. το Α3 έχει μέινει με ανοιχτό πια το τασάκι μιας και δε κλείνει αλλα τουλάχιστον κινείται το αυτοκίνητο ).
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ειναι το FIAT Panda 100hp όμως δε ξέρω απο θέμα παθητικής ασφάλειας τι απόδοση έχει όπως και θέμα αξιοπιστίας (αλήθεια το έχει κανένας?) αλλά αμφιβάλω αν θα βγάλει περισσότερα προβληματα απο το Lupo. Το λογικό θα ήταν να δουμε Γιαπωνέζικα αλλά γενικά δεν αρέσουν σε κανένα απο την οικογένεια. Ίσως να δουμε το νεο Twingo? Ξέρετε πότε έρχεται? Ενδιαφέρουσα η έκδοση 1.2 με τα 100 άλογο όπως αναφέρετε σε σχετικο τοπικ αλλά όντως μπορει να κοστίζει σχεδον 16.000 ευρώ? Αλήθεια μιας και ποτέ δεν είχαμε γαλλικό, η αξιοπιστία της Ρενω σε τι επίπεδο βρίσκεται?
Ο πατέρας μου μιας και μένει κέντρο σκέφτεται το Smart και όποτε ερχομαι εγω ή η αδερφή μου Ελλάδα (μιας και οι 2 μένουμε εξωτερικό) θα το χρησιμοποιούμε για τις μετακινήσεις μας στη πόλη αλλά νομίζω οτι θα το φοβόμουν ακομα και για μια 'βολτα' μεχρι τη Χαλκίδα.
Το 500αρακι βέβαια ακούγεται πολυ καλή πρόταση αλλά αν ειναι για Φιατ προτιμώ το Pandaki παρα το trendy 500Κάποια άλλη πρόταση που μου διαφέυγει?
Ευχαριστώ πολύ.
-
Αξιοπιστία και Renault είναι έννοιες ασύμβατες.
To Panda έχει πάρει 4 αστέρια στο EURONCAP και θεωρείται αξιόπιστο.
Το Smart είναι καλή περίπτωση για πόλη, αλλά δεν έχει σχέση με οποιοδήποτε σύγχρονο μικρό στην πρακτικότητα και τους χώρους.
Το 500 υποψιάζομαι ότι θα σας αρέσει πολύ (μουράτο, σχετικά ασφαλές και σύγχρονο), λογικά θα είναι αξιόπιστο όπως τα περισσότερα μικρά της Fiat, αλλά θα κοστίζει αρκετά και θα είναι αποκλειστικά δίπορτο.
Δεν αναφέρω γιαπωνέζικα/κορεάτικα αφού δεν σας αρέσουν. Αν ανέφερα, θα πρότεινα Yaris ή Swift. -
Μακριά από το Smart μάγκες και ό,τι άλλο θέτε...
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Κάποια άλλη πρόταση που μου διαφέυγει?C 2
-
Α, μην ξεχνάμε και τα τρίδυμα, C1, 107, Aygo.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Α, μην ξεχνάμε και τα τρίδυμα, C1, 107, Aygo.Οπωs καί τά δύδιμα ceed----i 30
-
Θεωρείς ότι ταιριάζουν σε αυτό που ζητάει ο θεματοθέτης;
-
μτχ twingo
αλλιως περιμενετε το καινουριο
-
μετα απο 2 μηνων συμβιωσης με ενα c1 , πρωην κατοχος μιας xsara η οποια εγινε ανταλλαγη για το c1, και μελλοντικος κατοχος (ακομα περιμενω) ενος honda civic εχω να δηλωσω οτι το c1 ειναι gαματο για την πολη και οφειλω να πω οτι παει καλυτερα στην πολη απο το xsara. 10500 με air condition, ηλεκτρικα παραθυρα, ραδιοcd, συναγερμο, κινητηρα γαματο που ξεχνας να βαλεις καυσιμο, αποθηκευτικοι χωροι ικανοποιητικοι....χωραει ακριβως ενα καροτσι του σουπερ μαρκετ χωρις να πειραξεις καθισματα,(σχεδον κομπλε για την κατηγορια και τα λεφτα του) και το κυριοτερο....τριτη το ειδα , τεταρτη το πηρα!!!!!την αλλη μερα εννοω, γιατι και το honda καποια κρυα τριτη του Γεναρη το παραγγειλα και ακομα περιμενω απο μενα παρτο με κλειστα ματια. το μονο μειον (οπως εγραψαν και οι εγγλεζοι) ειναι λιγο γυναικειο αλλα ποιος χεστηκε...της γυναικας μου ειναι
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
To Panda έχει πάρει 4 αστέρια στο EURONCAP και θεωρείται αξιόπιστο.3 αστέρια έχει πάρει. Και είναι όντως αξιόπιστο, όπως έχω διαπιστώσει μετά από 31000 χιλιόμετρα (όχι πάντα ευγενικής ) χρήσης.
-
στα μικρά .... ένα είναι το όχημα
Honda Jazz 1.4
και στα πολύ μικρά
suzuki swift 1.3
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
....
Honda Jazz 1.4
......Πέρα από το ότι προσωπικα το θεωρώ από τα πλέον άνοστα αυτοκίνητα (μέσα και έξω) κάποια χιλιόμετρα που το έχω οδηγήσει (έχουμε ένα εταιρικό) μου άφησε τις χειρότερες αναμνήσεις. Τι τιμόνι ήταν αυτό? Αλλού πατάω αλλού βρίσκομαι. Έλεγα ότι το Tigra της φίλης μου είχε το χειρότερο τιμόνι που έχω πιάσει στα χέρια μου, αλλά μπορστά στο jazz . . . είναι 'διαβήτης' . . .
Προβλήματα το εταιρικό δε μας έχει βγάλει, βέβαια δεν έχει και πάρα πολλά χλμ ακόμη (30.000+)
Αλλά ένας γνωστός μου που το έχει σαν Learning (δάσκαλος οδήγησης) έχει βαρεθεί να το πηγαίνει συνεργείο . . . -
Επίσης είναι μεγαλούτσικο και δεν ξέρω κατά πόσο θα βολέψει για πόλη...
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
στα μικρά .... ένα είναι το όχημαHonda Jazz 1.4
και στα πολύ μικρά
suzuki swift 1.3
Μάλλον έχεις μπλέξει τις κατηγορίες. Jazz και Swift είναι στην ίδια.
Αν μιλάμε για πολύ μικρά, τα τρίδυμα (Aygo, C1, 107), το Panda και το ακριβότερο 5οο είναι πολύ καλές επιλογές, η καθεμιά για διαφορετικούς λόγους βέβαια.
Τρίδυμα λόγω επιδόσεων, χώρων, κατανάλωσης (δεν καίνε τίποτα) και μικρού μεγέθους που όμως δεν κοστίζει σε οδική συμπεριφορά (πάνε αέρα και συμπεριφέρονται ικανοποιητικότατα), αλλά πρέπει να συμβιβαστείς με ενοχλητικές λεπτομέρειες όπως η ανυπαρξία χειριστηρίου στον οδηγό για το δεξί παράθυρο. Επίσης, δεν έχει ντουλαπάκι, η πλαφονιέρα ανάβει μόνο για το άνοιγμα της πόρτας του οδηγού, έχει μικρό και άβολο στη φόρτωση πορτμπαγκάζ και (σοβαρό φάουλ) οι ζώνες δεν ρυθμίζονται σε ύψος.
Panda, γιατί τα κάνει όλα καλά. Υστερεί σε επιδόσεις (1.2), αλλά έχει χώρους και για επιβάτες και για αποσκευές, είναι ποιοτικότατο, αξιόπιστο και ευχάριστο στο δρόμο από κάθε άποψη (ωραία φρένα). Το 100άρι είναι ο διάολος μεταμορφωμένος. Μεγάλο μείον, η άσχημη κεντρική κονσόλα που βρίσκει και στο γόνατο του οδηγού. Σε ορατότητα είναι μακράν από όλα.
5οο, γιατί είναι το πιο καλοφτιαγμένο στην κατηγορία, το πιο άνετο, γιατί είναι κουκλί και παραμετροποιήσιμο ανάλογα με τις επιθυμίες του αγοραστή 100%. Μεγάλο μείον η τιμή, αλλά πρόκειται για (πολύ καλό) fashion item, ε, θα δώσεις κάτι παραπάνω. Και εδώ, το 100άρι προτείνεται.
Το Smart είναι πανάκριβο και είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για πόλη με χαμηλές ταχύτητες, ακόμα και στον Κηφισό με κίνηση ανασφάλεια μου προκαλεί. Πραγματικά, όποιος περνάει τα 100 με αυτό το πράγμα, ή ήρωας είναι, ή τρελός, ή έχει άγνοια κινδύνου. Πατάς γκάζι να ξεκινήσεις, σηκώνει σούζα, φρενάρεις και βουτάει, στρίβεις και δεν ξέρεις αν έστριψες. Δόξα τω αγίω ESP δηλαδή Δεν θέλω να το οδηγώ ούτε δανεικό, όχι να δώσω και λεφτά να το πάρω
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μάλλον έχεις μπλέξει τις κατηγορίες. Jazz και Swift είναι στην ίδια.
Αν μιλάμε για πολύ μικρά, τα τρίδυμα (Aygo, C1, 107), το Panda και το ακριβότερο 5οο είναι πολύ καλές επιλογές, η καθεμιά για διαφορετικούς λόγους βέβαια.
Τρίδυμα λόγω επιδόσεων, χώρων, κατανάλωσης (δεν καίνε τίποτα) και μικρού μεγέθους που όμως δεν κοστίζει σε οδική συμπεριφορά (πάνε αέρα και συμπεριφέρονται ικανοποιητικότατα), αλλά πρέπει να συμβιβαστείς με ενοχλητικές λεπτομέρειες όπως η ανυπαρξία χειριστηρίου στον οδηγό για το δεξί παράθυρο. Επίσης, δεν έχει ντουλαπάκι, η πλαφονιέρα ανάβει μόνο για το άνοιγμα της πόρτας του οδηγού, έχει μικρό και άβολο στη φόρτωση πορτμπαγκάζ και (σοβαρό φάουλ) οι ζώνες δεν ρυθμίζονται σε ύψος.
Panda, γιατί τα κάνει όλα καλά. Υστερεί σε επιδόσεις (1.2), αλλά έχει χώρους και για επιβάτες και για αποσκευές, είναι ποιοτικότατο, αξιόπιστο και ευχάριστο στο δρόμο από κάθε άποψη (ωραία φρένα). Το 100άρι είναι ο διάολος μεταμορφωμένος. Μεγάλο μείον, η άσχημη κεντρική κονσόλα που βρίσκει και στο γόνατο του οδηγού. Σε ορατότητα είναι μακράν από όλα.
5οο, γιατί είναι το πιο καλοφτιαγμένο στην κατηγορία, το πιο άνετο, γιατί είναι κουκλί και παραμετροποιήσιμο ανάλογα με τις επιθυμίες του αγοραστή 100%. Μεγάλο μείον η τιμή, αλλά πρόκειται για (πολύ καλό) fashion item, ε, θα δώσεις κάτι παραπάνω. Και εδώ, το 100άρι προτείνεται.
Το Smart είναι πανάκριβο και είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για πόλη με χαμηλές ταχύτητες, ακόμα και στον Κηφισό με κίνηση ανασφάλεια μου προκαλεί. Πραγματικά, όποιος περνάει τα 100 με αυτό το πράγμα, ή ήρωας είναι, ή τρελός, ή έχει άγνοια κινδύνου. Πατάς γκάζι να ξεκινήσεις, σηκώνει σούζα, φρενάρεις και βουτάει, στρίβεις και δεν ξέρεις αν έστριψες. Δόξα τω αγίω ESP δηλαδή Δεν θέλω να το οδηγώ ούτε δανεικό, όχι να δώσω και λεφτά να το πάρω
Διαφωτιστικότατος! Να προσθέσω όμως, γιατί όχι στη λίστα και το Kia Picanto; Όλα τα περιοδικά έχουν γράψει πολύ καλά λόγια γι' αυτό και θεωρείται από τα κορυφαία της κατηγορίας.
Και εμείς μετά το S-Max έχουμε μπει ήδη σε σκέψεις και τροχιά για αγορά από του χρόνου για ένα από τα εν λόγω μικρά. Εγώ από όσα έχω διαβάσει, καταλήγω σε Panda αν υπάρχουν τα χρήματα (διότι στη βασική έκδοση υστερεί πολύ σε εξοπλισμό) και Picanto αν δεν υπάρχουν (τα κάνει όλα, είναι καλά εξοπλισμένο και φθηνό). Τι λες επ' αυτού;
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας!
@manosk, Απο την εμπειρία μου, οι φορες που μπηκαν πανω απο 2 ατομα στο Λουπο ηταν μετρημένες στα δάχτυλα του ενος χεριού. Επίσης ο χώρος αποσκευών του Smart ειμαι σίγουρος οτι ειναι πολυ μεγαλύτερος απο αυτόν του Λούπο καθώς ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ μικρός . Στο 500αράκι άκουσα οτι η παθητική ασφάλεια παει για 5 αστέρια και ειναι μάλλον ο μόνος λόγος που θα το βλέπαμε (απο τα Φιατ) καθώς όπως απάντησαν και σε αυτό το τοπικ το Παντα εχει μόνο 3 αστέρια.... . Ωστοσο, απο τα τρεντυ οχήματα θα προτιμούσαμε νομίζω το MINI το οπόιο ίσως τελικά να δούμε αν και νομίζω για αυτοκίνητο πόλης όπως θα χρησιμοποιήται θα έχει ακριβή συντήρηση (αλήθεια ξέρει καποιος για τα κόστη του Mini?) καθ' ότι BMW και δε μου κανει ιδιαίτερα βολικό σε θέμα ορατότητας και πρόσβασης. Θα πρέπει όμως να το δω και απο κοντά όμως πριν μπορεσω να εκφέρω γνώμη. ¨οσο για τα τρίδυμα, να πω οτι φίλος εχει το C3 και ποτέ δε το βρήκα ιδιαίτερα ποιοτικό οπότε να πω την αλήθεια για τη Citroen δεν έχω τις καλύτερες εντυπώσεις. Επίσης το Aygo δε το βγάλαν ιδιάιτερα ακριβό και όχι αντίστοιχο του ονόματος Toyota?
@PaiMei, γιατί το λες αυτό για το Smart? Mπορεις να γίνεις λίγο πιο αναλυτικός? Αναφέρεσαι στο παλιό ή το νεο?
@FlowerPower, το Twingo τότε ήταν το μόνο που κοιτούσαμε αντι για Λούπο! Φανταστικό αυτοκίνητο όμως τότε δε το πήραμε λόγω του οτι πιστεύαν οι γονείς μου οτι το VW θα ειχε καλύτερη παθητική ασφάλεια (καθ' ότι τότε η αδελφή μου εγώ ήμασταν νέοι οδηγοί). Γνωρίζετε πότε αναμένεται στην ελληνική αγορά?
@Κrus, διαφωτιστικότατες οι σύντομες αναφορές σου. Τι να πω παλι για τα τρίδυμα. Χθες, ειδα ενα 107 να στρίβει και΄μου φάνηκαν πολύ έντονες οι κλίσεις του. Όσο για το Παντα, μπορώ να πω οτι ειναι το μόνο που πραγματικά ειναι διακριτικότατο και όπως λές 'διάολος' (ίσως και το μόνο που να θυμίζει λίγο και το Λούπο ). Το μόνο που σκεφτόμαστε ειναι η παθητική ασφάλεια. Ίσως να υπερβάλουμε αλλά πραγματικά θεωρούμε την οδήγηση στη πόλη αρκετά επικίνδυνη (ιδίως κατι στενα με 0 ορατότηατα 10000 φορες πιο επικίνδυνα απο το να πηγαίνεις με 200 στην εθνική). Δε ξέρω αν στον εξτρα εξοπλισμό παίρνει πλευρικούς αερόσακους.
Σήμερα το πρωι πέρασα απο τη Smart απλως να δω το αυτοκίνητο και μου φάνηκε ιδιαίτερα καλοφτιαγμένο και άνετο. Δυστυχώς δεν ειχα χρόνο για test drive ωστε να διαπιστωσω απο πρώτο χέρι την οδική του συμπεριφορά. Θα επισκευθω αντιπροσωπείες αυτη τη βδομάδα να δω απο κοντά τα μοντέλα που εχω υπ΄όψη και αυτά που προτείνετε και θα σας αναφέρω εντυπώσεις. Ίσως όμως να αξίζει να περιμένουμε και το 500αρακι και το Twingo.
Ευχαριστώ και πάλι όλους για τις προτάσεις και κριτικές σας.[/img]
-
Ο χρήστης dimgr έγραψε:
Μάλλον έχεις μπλέξει τις κατηγορίες. Jazz και Swift είναι στην ίδια.
Αν μιλάμε για πολύ μικρά, τα τρίδυμα (Aygo, C1, 107), το Panda και το ακριβότερο 5οο είναι πολύ καλές επιλογές, η καθεμιά για διαφορετικούς λόγους βέβαια.
Τρίδυμα λόγω επιδόσεων, χώρων, κατανάλωσης (δεν καίνε τίποτα) και μικρού μεγέθους που όμως δεν κοστίζει σε οδική συμπεριφορά (πάνε αέρα και συμπεριφέρονται ικανοποιητικότατα), αλλά πρέπει να συμβιβαστείς με ενοχλητικές λεπτομέρειες όπως η ανυπαρξία χειριστηρίου στον οδηγό για το δεξί παράθυρο. Επίσης, δεν έχει ντουλαπάκι, η πλαφονιέρα ανάβει μόνο για το άνοιγμα της πόρτας του οδηγού, έχει μικρό και άβολο στη φόρτωση πορτμπαγκάζ και (σοβαρό φάουλ) οι ζώνες δεν ρυθμίζονται σε ύψος.
Panda, γιατί τα κάνει όλα καλά. Υστερεί σε επιδόσεις (1.2), αλλά έχει χώρους και για επιβάτες και για αποσκευές, είναι ποιοτικότατο, αξιόπιστο και ευχάριστο στο δρόμο από κάθε άποψη (ωραία φρένα). Το 100άρι είναι ο διάολος μεταμορφωμένος. Μεγάλο μείον, η άσχημη κεντρική κονσόλα που βρίσκει και στο γόνατο του οδηγού. Σε ορατότητα είναι μακράν από όλα.
5οο, γιατί είναι το πιο καλοφτιαγμένο στην κατηγορία, το πιο άνετο, γιατί είναι κουκλί και παραμετροποιήσιμο ανάλογα με τις επιθυμίες του αγοραστή 100%. Μεγάλο μείον η τιμή, αλλά πρόκειται για (πολύ καλό) fashion item, ε, θα δώσεις κάτι παραπάνω. Και εδώ, το 100άρι προτείνεται.
Το Smart είναι πανάκριβο και είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για πόλη με χαμηλές ταχύτητες, ακόμα και στον Κηφισό με κίνηση ανασφάλεια μου προκαλεί. Πραγματικά, όποιος περνάει τα 100 με αυτό το πράγμα, ή ήρωας είναι, ή τρελός, ή έχει άγνοια κινδύνου. Πατάς γκάζι να ξεκινήσεις, σηκώνει σούζα, φρενάρεις και βουτάει, στρίβεις και δεν ξέρεις αν έστριψες. Δόξα τω αγίω ESP δηλαδή Δεν θέλω να το οδηγώ ούτε δανεικό, όχι να δώσω και λεφτά να το πάρω
Διαφωτιστικότατος! Να προσθέσω όμως, γιατί όχι στη λίστα και το Kia Picanto; Όλα τα περιοδικά έχουν γράψει πολύ καλά λόγια γι' αυτό και θεωρείται από τα κορυφαία της κατηγορίας.
Και εμείς μετά το S-Max έχουμε μπει ήδη σε σκέψεις και τροχιά για αγορά από του χρόνου για ένα από τα εν λόγω μικρά. Εγώ από όσα έχω διαβάσει, καταλήγω σε Panda αν υπάρχουν τα χρήματα (διότι στη βασική έκδοση υστερεί πολύ σε εξοπλισμό) και Picanto αν δεν υπάρχουν (τα κάνει όλα, είναι καλά εξοπλισμένο και φθηνό). Τι λες επ' αυτού;
Μια χαρά είναι το Picanto, πραγματικά. Πολύ καλή αγορά. Απλά, είναι ίσως το πιο 'άχρωμο' από τα υπόλοιπα που αναφέρω, και γι' αυτό πιθανόν να το ξέχασα.
@Κrus, διαφωτιστικότατες οι σύντομες αναφορές σου. Τι να πω παλι για τα τρίδυμα. Χθες, ειδα ενα 107 να στρίβει και΄μου φάνηκαν πολύ έντονες οι κλίσεις του. Όσο για το Παντα, μπορώ να πω οτι ειναι το μόνο που πραγματικά ειναι διακριτικότατο και όπως λές 'διάολος' (ίσως και το μόνο που να θυμίζει λίγο και το Λούπο ). Το μόνο που σκεφτόμαστε ειναι η παθητική ασφάλεια. Ίσως να υπερβάλουμε αλλά πραγματικά θεωρούμε την οδήγηση στη πόλη αρκετά επικίνδυνη (ιδίως κατι στενα με 0 ορατότηατα 10000 φορες πιο επικίνδυνα απο το να πηγαίνεις με 200 στην εθνική). Δε ξέρω αν στον εξτρα εξοπλισμό παίρνει πλευρικούς αερόσακους.
Οι κλίσεις είναι αρκετά έντονες σε όλα της κατηγορίας, πλην του Panda 100 βεβαίως. Κλίσεις όμως, δεν συνεπάγεται αυτόματα κακή οδική συμπεριφορά ή ότι το αμάξι δεν στρίβει
Σχετικά με την παθητική ασφάλεια του Panda: ναι, τα 3 αστέρια φαντάζουν λίγα, αλλά είναι καλό στην ενεργητική που, προσωπικά, το προτιμώ μακράν. Προτιμώ δηλαδή ένα αυτοκίνητο που θα με βοηθήσει να ΜΗΝ στουκάρω, παρά ένα που θα με προστατεύσει περισσότερο ΟΤΑΝ στουκάρω. Πλευρικούς δεν έχει στα εξτρά το Panda, έχει οροφής όμως (κεφαλής δλδ).
-
Το Panda επεδειξε μια αδυναμια κυριως στο crash test και γι αυτο πηρε 3 αστερια. Η πλευρικη συγκρουση ηταν δυνατη για το μποΐ του. Αυτη η αδυναμια εν μερη λυνεται βαζοντας τους πλευρικους αεροσακους με κοστος 260 ευρω.
Επισης λεγεται πως τα Panda εχουν υποστει προσφατα καποιες αλλαγες, και εχουν να κανουν με το θεμα του πλευρικου crash test... αλλα εφοσον δεν υπηρξε re-test δεν ειναι κατι σιγουρο, γι αυτο... αεροσακοι.
μετα το Lupo τι?