-
Δεν καταλαβαίνετε τι διαβάζετε;
Μαούνα είπα. Τι σχέση έχει με τους κινητηρες;
Είναι για σπορ οδήγηση ένα αμάξι που είναι 1600 κιλά έχει 500 μέτρα μήκος και άλλα τόσα πλάτος;
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Δεν καταλαβαίνετε τι διαβάζετε;
Μαούνα είπα. Τι σχέση έχει με τους κινητηρες;
Είναι για σπορ οδήγηση ένα αμάξι που είναι 1600 κιλά έχει 500 μέτρα μήκος και άλλα τόσα πλάτος;
Aν έχει 420 άλογα και πέλμα ελαστικών πιο φαρδύ κι από τον κώλο του Αλόνσο, για μια χαρά σπορ οδήγηση είναι. Τα πηλίκα μια χαρά νουμεράκια βγάζουν.
-
Το rs4 και αυτό σε αυτές τις διαστάσεις δεν παίζει??
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αναμφίβολα όμως είχαν περισσότερο χρόνο να εξελίξουν την πλατφόρμα, δεν είναι;Νο! Το πλαίσιο του RS4 είναι ακριβώς είναι ακριβώς ίδιο με αυτό του οποιουδήποτε Α4 (1.6/1.8....)
Δεν έχει γίνει καμία επέμβαση.ΥΓ. ε, όχι και μαούνα η νέα Μ3!
-
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΟΙΟ ΦΑΡΔΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΛΟ ΤΟΥ ALONSO. ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ.ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!!
HAMILTON NEW GENERATION
-
Ο χρήστης ΤΡΕΛΟ ΤΙΜΟΝΙ έγραψε:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΟΙΟ ΦΑΡΔΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΛΟ ΤΟΥ ALONSO. ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ.ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!!HAMILTON NEW GENERATION
Έλιωσα!!!
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Είναι για σπορ οδήγηση ένα αμάξι που είναι 1600 κιλά έχει 500 μέτρα μήκος και άλλα τόσα πλάτος;
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Äåí êáôáëáâáßíåôå ôé äéáâÜæåôå;
Ìáïýíá åßðá. Ôé ó÷Ýóç Ý÷åé ìå ôïõò êéíçôçñåò;
Åßíáé ãéá óðïñ ïäÞãçóç Ýíá áìÜîé ðïõ åßíáé 1600 êéëÜ Ý÷åé 500 ìÝôñá ìÞêïò êáé Üëëá ôüóá ðëÜôïò;
Aí Ý÷åé 420 Üëïãá êáé ðÝëìá åëáóôéêþí ðéï öáñäý êé áðü ôïí êþëï ôïõ Áëüíóï, ãéá ìéá ÷áñÜ óðïñ ïäÞãçóç åßíáé. Ôá ðçëßêá ìéá ÷áñÜ íïõìåñÜêéá âãÜæïõí.
Íáé êáé ìåôÜ ÷ñåéÜæïíôáé ôá öñÝíá áðï ôï ü÷çìá(aka Scuderia) ðïõ Ý÷åéò ðåñÜóåé óôï Üâáôáñ ,áëëÜ üëùò ôõ÷áßùò Ý÷åéò ôá öñÝíá ôçò õðüëïéðçò óåéñÜò
Êáé ü÷é äåí õðÜñ÷åé ðÝëìá åëáóôéêïý öáñäýôåñï áðï ôïí êþëï ôïõ Áëüíóï
-
Ìéá óõãêñéóç ìå åíäéáöÝñïí....
Å39 Ì5= V8, 0-100 óå 4.9, âáñïò 1720êéëá, ì/ðë/õ 4.72, 1.80, 1.42
Å92 Ì3= V8, 0-100 óå 4.8, âáñïò 1655êéëá, ì/ðë/õ 4.61, 1.80, 1.42ÌÞðùò ç 'éäÝá' Ì3 Ý÷åé áëëÜîåé êáé ç ÂÌW ðÜåé íá ÷ôõðÞóåé ìåãáëýôåñï target group êáé íá ðÜñåé ìåñïò ôçò ðéôáò áðï ôçí AUDI? Áõôï êáôáëáâáßíù ìå 5dr kai stasion áìáîþìáôá ðïõ èÝëåé íá âãÜëåé êáôé ðïõ äåí Ýêáíå ðïôÝ (ðëçí 5dr E36).
Ïóï ãéá ôïõò ðéï hardcore áò ðåñéìÝíïõí ôçí CSL. Ç BMW ðëåïí îÝñåé ðùò åßíáé äéáôåèçìÝíïé ïé 'ðéóôïé' íá äùóïõí ðïëëá ðáñáðÜíù ëåöôá ãéá ëéãïôåñï âáñïò (âëåðå E46 M3 CSL).
Äåí èÝëù íá ôï ðéóôåøù ïôé BMW áëëïéþíåé ôïí 'ìõèï' ôçò Ì3...... Áí åßíáé åôóé ôïôå íïìïôåëåéáêá êáôáëçãïõìå óôï åîçò.....
1990 Ì3 Å30 4êõëéíäñç
2007 Ì3 Å92 8êõëéíäñç
2022 Ì3 Å@@ 16êõëéíäñç???????Íïìéæá ðùò ôï ìÝëëïí ðåñéëáìâÜíåé ÷ñçóç åëáöñõôåñùí õëéêùí, ïéêïíïìéêïôåñá êáé áðïäïôéêïôåñá ìïôåñ êôë. Áíôáõôïõ öôáóáìå óôï óçìåéï ç Ì3 íá æõãéæåé ïóï áêñéâùò ôï ôåôñáêéíçôï RS4.Áí áõôï åßíáé åîÝëéîç ôïôå Ý÷ù ìåéíåé ðïëõ ðéóù.
-
1580Κg ζυγίζει χωρίς το έρμα των 75Kg που πάντα προσθέτει η BMW (και η Mini).
To Αudi σκέτο είναι στα 1650Kg.
Ακόμα κι αυτοί οι αριθμοί δεν λένε όλη την αλήθεια βέβαια. Ελαφρύτερο μοτέρ, ελαφρύτερη οροφή είναι μερικές ενδείξεις ότι έχουν πάρει πολύ σοβαρά υπόψη τους το θέμα 'βάρος' ενώ και ο ίδιος Richter δήλωσε ότι μελλοντικά θα επενδύσουν ακόμα περισσότερο προς αυτή την κατεύθυνση.
Τώρα, το αν το marketing πίεσε για πιο 'μαλακό' σετάρισμα, χάριν των απαιτήσεων της τεράστιας αμερικανικής αγοράς είναι μία άλλη υπόθεση, και με τις δύο έννοιες...
-
Επίσης μην ξεχνάμε πως αν κάποιοι θεωρούν ότι - σε σύγκριση με τις παλιότερες Μ3 - η νέα Μ3 είναι 'ανοικονόμητη' στο θέμα βάρους, ισχύος, 8κύλινδρου, διαστάσεων κλπ, υπάρχει πάντα και η πρόταση της 135i Coupe.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Åðßóçò ìçí îå÷íÜìå ðùò áí êÜðïéïé èåùñïýí üôé - óå óýãêñéóç ìå ôéò ðáëéüôåñåò Ì3 - ç íÝá Ì3 åßíáé 'áíïéêïíüìçôç' óôï èÝìá âÜñïõò, éó÷ýïò, 8êýëéíäñïõ, äéáóôÜóåùí êëð, õðÜñ÷åé ðÜíôá êáé ç ðñüôáóç ôçò 135i Coupe.Ðïëëïé ðëåïí å÷ïõí óôñÝøåé åêåß ôçí ðñïóï÷ç ôïõò. Ìå÷ñé êáé êÜôï÷ïé Ì3 Å46 ëÝíå ïôé óêÝöôïíôá ãéá 135.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
1580Êg æõãßæåé ÷ùñßò ôï Ýñìá ôùí 75Kg ðïõ ðÜíôá ðñïóèÝôåé ç BMW (êáé ç Mini).To Áudi óêÝôï åßíáé óôá 1650Kg.
Áêüìá êé áõôïß ïé áñéèìïß äåí ëÝíå üëç ôçí áëÞèåéá âÝâáéá. Åëáöñýôåñï ìïôÝñ, åëáöñýôåñç ïñïöÞ åßíáé ìåñéêÝò åíäåßîåéò üôé Ý÷ïõí ðÜñåé ðïëý óïâáñÜ õðüøç ôïõò ôï èÝìá 'âÜñïò' åíþ êáé ï ßäéïò Richter äÞëùóå üôé ìåëëïíôéêÜ èá åðåíäýóïõí áêüìá ðåñéóóüôåñï ðñïò áõôÞ ôçí êáôåýèõíóç.
Ôþñá, ôï áí ôï marketing ðßåóå ãéá ðéï 'ìáëáêü' óåôÜñéóìá, ÷Üñéí ôùí áðáéôÞóåùí ôçò ôåñÜóôéáò áìåñéêáíéêÞò áãïñÜò åßíáé ìßá Üëëç õðüèåóç, êáé ìå ôéò äýï Ýííïéåò...
Êáëç êáé áãéá ç carbon ïñïöç (-6 êéëÜ) êáé ôá ðëáóôéêÜ ìåñç ôïõ áìáîþìáôïò. Åßíáé öáíåñï üìùò ðùò ôï carbon Ýãéíå êõñéùò ãéá ëüãïõò ìáñêåôéíãê ñß÷íïíôáò óôá÷ôç óôá ìáôéá áíõðïøéáóôùí.
Ôùñá áí ëÜâáíå óïâáñÜ õðïøç ôï èÝìá 'âÜñïò' áõôï äåí âëÝðù íá öáéíåôáé óôï ôåëéêï áðïôÝëåóìá. ÌÜëëïí 'too little too late' , åîïõ êáé ç áíáêïéíùóç ãéá CSL ðïõ èá âãåé ôï äõíáôïí óõíôïìïôåñï
-
Το ότι εξυπηρετούσε και το marketing, ή το ότι το marketing αναπόφευκτα θα αξιοποιούσε το carbon, δεν αναιρεί την σπουδαιότητα της αφαίρεσης κιλών από 'κει πάνω, από μηχανολογικής-φυσικής απόψεως. Το αυτό και για τον V8. Μην κοιτάζουμε μόνο το απόβαρο αλλά και την κατανομή.
Θα την προτιμούσα στις διαστάσεις της E46/E36 και με λιγότερα από 1.500Kg απόβαρο, αλλά αυτό που με προβλημάτισε βασικά είναι ότι της έδωσαν επίτηδες πιο τουριστικό σετάρισμα (βάσει των όσων διαβάζουμε), αν και θα μπορούσαν άνετα να την κάνουν πιο 'ξερή'.
Η 46 CSL τον hardcore χαρακτήρα της δεν τον όφειλε μόνο στο χαμηλότερο βάρος αλλά και στα διαφορετικά αμορτισέρ-ελατήρια-ράβδους της ανάρτησης. Ο συνδυασμός τους την έκανε πολύ διαφορετική από την απλή Μ3.
Συνεπώς, ελπίζω ότι και η νέα CSL θα αποκαταστήσει το 'σφάλμα' της BMW να κάνει τη Μ3 πιο 'πολιτισμένη'.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Ôï üôé åîõðçñåôïýóå êáé ôï marketing, Þ ôï üôé ôï marketing áíáðüöåõêôá èá áîéïðïéïýóå ôï carbon, äåí áíáéñåß ôçí óðïõäáéüôçôá ôçò áöáßñåóçò êéëþí áðü 'êåé ðÜíù, áðü ìç÷áíïëïãéêÞò-öõóéêÞò áðüøåùò. Ôï áõôü êáé ãéá ôïí V8. Ìçí êïéôÜæïõìå ìüíï ôï áðüâáñï áëëÜ êáé ôçí êáôáíïìÞ.Êáëïäå÷ïýìåíç ç carbon ïñïöç êáé ìáêÜñé íá Þôáí êáé ïëï ôï áìÜîé áðï carbon áëëÜ ôï óïñôóáêé äåí êáíåé ôïí áèëçôç. Öõóéêá êáé ôï óáóé Ý÷åé potential áëëá äåí ôï å÷ïõí åêìåôáëåõôåé êáé áõôï åßíáé ðïõ ìå åíï÷ëåé. Åðéóçò ôçí êáëç êáôáíïìç ôçí áðïëáìâÜíåé êáé ï ïäçãïò ôçò 116 ãéáôé åéíáé by default BMW characteristic.
Èá ôçí ðñïôéìïýóá óôéò äéáóôÜóåéò ôçò E46/E36 êáé ìå ëéãüôåñá áðü 1.500Kg áðüâáñï, áëëÜ áõôü ðïõ ìå ðñïâëçìÜôéóå âáóéêÜ åßíáé üôé ôçò Ýäùóáí åðßôçäåò ðéï ôïõñéóôéêü óåôÜñéóìá (âÜóåé ôùí üóùí äéáâÜæïõìå), áí êáé èá ìðïñïýóáí Üíåôá íá ôçí êÜíïõí ðéï 'îåñÞ'.
Óõìöùíù áðüëõôá ìáæé óïõ. Áõôï ðñïâëçìáôßæåé êáé ìÝíá. Èïëùóå ôï ìÜôé ìïõ ïôáí äéáâáóá ðùò ôï RS4 åðéêïéíùíåé êáëõôåñá ìåóï ôùí ÷åéñéóôçñéùí ôïõ (ðåñéóóïôåñï 'feeling' ãéá ôçí äéáèÝóéìç ðñïóöõóç ktl).
Ç 46 CSL ôïí hardcore ÷áñáêôÞñá ôçò äåí ôïí üöåéëå ìüíï óôï ÷áìçëüôåñï âÜñïò áëëÜ êáé óôá äéáöïñåôéêÜ áìïñôéóÝñ-åëáôÞñéá-ñÜâäïõò ôçò áíÜñôçóçò. Ï óõíäõáóìüò ôïõò ôçí Ýêáíå ðïëý äéáöïñåôéêÞ áðü ôçí áðëÞ Ì3.
Óõíåðþò, åëðßæù üôé êáé ç íÝá CSL èá áðïêáôáóôÞóåé ôï 'óöÜëìá' ôçò BMW íá êÜíåé ôç Ì3 ðéï 'ðïëéôéóìÝíç'.
+1
Å÷ù öôÜóåé íá ðéóôåõù ðùò äåí åßíáé 'åìðïñéêï' óöÜëìá ìéáò êáé óôçí Áããëßá ãéá ðáñÜäåéãìá õðÜñ÷åé ëéóôá áíáìïíÞò ðïõ îåðåñíÜåé ôïõò 18 ìÞíåò. ÁðëÜ ïé ïäçãéêåò ìïõ áíõóç÷ßåò êáé ðñïôåñáéüôçôåò åßíáé ìÜëëïí ìåéïøçöéá ðïõ áðï åäþ êáé ðÝñá äåí êáëõðôïíôáé áðï ôçí íÝá Ì3 êáé ôï target group ãéá ôï ïðïéï ó÷åäéáóôçêå. -
Τι να πω, είναι απογοητευτικό όντως να έχουν γίνει τέτοιοι συμβιβασμοί σε ένα αυτοκίνητο όπως η Μ3...
Για πιο tourismo καταστάσεις υπάρχει κι η 335i ρε γμτ, υπάρχουν και οι 5άρες...
-
Είχα την τυχη πριν ενα μηνα να την δω και να την περιεργαστω απο μέσα και απο εξω. Την ίδια εντυπωση μου έδωσε. Πιο πολιτησμένη και πιο εξευγενισμένη αν θες.
Ο 'κυριλε' αέρας που είχε το σαλόνι δεν προδιέθετε όπως οι προηγουμενες.
Αλλά περιμένω ακομη καποια τεστ για να κρίνω.
Το EVO βγαίνει αυριο εδω στην αγγλία και ελπίζω να ριξει περισσότερο φως στην κοντρα Μ3 / RS4.
-
Επανέρχομαι στο θέμα νέα Μ3 versus RS4 μιάς και έγιναν οι πρώτες παρουσιάσεις επί Ελληνικού εδάφους ...! Είναι νομίζω πλέον σαφές - τουλάχιστον στα δικά μου μάτια - ότι η νέα M3 είναι αρκετά καλύτερη σε όλους τους τομείς (επιδόσεις-στήσιμο-οδική συμπεριφορά) από το RS4 ... Είναι σίγουρο πώς οι μηχανικοί της BMW είχαν αυτό το στόχο όταν την εξέλισσαν μιάς και το RS4 ήδη κυκλοφορούσε 2 χρόνια, οπότε μπόρεσαν και έκαναν κίνηση ματ ...
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Επανέρχομαι στο θέμα νέα Μ3 versus RS4 μιάς και έγιναν οι πρώτες παρουσιάσεις επί Ελληνικού εδάφους ...! Είναι νομίζω πλέον σαφές - τουλάχιστον στα δικά μου μάτια - ότι η νέα M3 είναι αρκετά καλύτερη σε όλους τους τομείς (επιδόσεις-στήσιμο-οδική συμπεριφορά) από το RS4 ... Είναι σίγουρο πώς οι μηχανικοί της BMW είχαν αυτό το στόχο όταν την εξέλισσαν μιάς και το RS4 ήδη κυκλοφορούσε 2 χρόνια, οπότε μπόρεσαν και έκαναν κίνηση ματ ...Οι Άγγλοι πάντως δεν φαίνονται να ασπάζονται αυτή την άποψη..
Το θέμα είναι ότι η νέα M3 λίαν συντόμως θα συγκρίνεται με το βαρύτατο πυροβολικό της Audi, το RS5..
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Επανέρχομαι στο θέμα νέα Μ3 versus RS4 μιάς και έγιναν οι πρώτες παρουσιάσεις επί Ελληνικού εδάφους ...! Είναι νομίζω πλέον σαφές - τουλάχιστον στα δικά μου μάτια - ότι η νέα M3 είναι αρκετά καλύτερη σε όλους τους τομείς (επιδόσεις-στήσιμο-οδική συμπεριφορά) από το RS4 ... Είναι σίγουρο πώς οι μηχανικοί της BMW είχαν αυτό το στόχο όταν την εξέλισσαν μιάς και το RS4 ήδη κυκλοφορούσε 2 χρόνια, οπότε μπόρεσαν και έκαναν κίνηση ματ ...
Aν και εμένα με βλέπω με** C63 AM**G
Μ3 vs RS4