Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eπίσημο thread: GP Eυρώπης 2007
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Eπίσημο thread: GP Eυρώπης 2007
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 21
    • 22
    • 11 / 22
    Formula 1
    59
    435
    1031
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sprsk
      sprsk last edited by

      Πάντος έχει πλάκα να διαβάζεις τις εκδήλώσεις διάφορων πικραμένων .

      Ξαφνικά έβρεξε και βγήκαν σαν τα σαλιγκάρια να κάνουν δηλώσεις .

      Ε ρε βραγμένη σανίδα ......


      Και πάλι οι κόκκινοι στάθηκαν άτυχοι ..... τα σταυρώματα του MS δεν έπιασαν τόπο ....... ο KR κέρδισε κατα κράτος .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kleisj last edited by

        Ο χρήστης patro έγραψε:

        ο μασσα εχει παρομοιο προβλημα με τον σουμι (και αλλους) οταν προκειται να τον προσπερασουν. η πιστα πρεπει να χωρεσει 2 μονοθεσια

        Γιατί?
        Τι έπρεπε να ανοίξει κ να πει περάστε?
        Δεν φάνηκε να κάνει κάτι αντιαθλητικό. Κ στην επαφή που είχαν περισσότερο άνοιγμα της τροχιάς του λόγω υδρολίσθησης παρά να κλείσει τον Αλόνσο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          frontier last edited by

          Όλα τα λεφτά επίσης, η σκηνή στην απονομή με τον ms να δίνει το τρόπαιο του κατασκευαστή στο Ron Dennis

          http://www.formula1.com/photos/597x478/ ... ur1559.jpg

          Πικρία δεν υπάρχει πάντως ξέρουμε ποια είναι η μαφία τόσα χρόνια...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • sprsk
            sprsk last edited by

            Πίκρα ..... είναι αυτό που μεταφράζεις ως χαρά όταν έρχεσε απο τον πάγκο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              patro last edited by

              Ο χρήστης kleisj έγραψε:

              ο μασσα εχει παρομοιο προβλημα με τον σουμι (και αλλους) οταν προκειται να τον προσπερασουν. η πιστα πρεπει να χωρεσει 2 μονοθεσια

              Γιατί?
              Τι έπρεπε να ανοίξει κ να πει περάστε?
              Δεν φάνηκε να κάνει κάτι αντιαθλητικό. Κ στην επαφή που είχαν περισσότερο άνοιγμα της τροχιάς του λόγω υδρολίσθησης παρά να κλείσει τον Αλόνσο.

              μονος σου το λες , η επαφη εγινε γιατι ενω ειχε ολη την εσωτερικη δικη του επελεξε να παει πιο γρηγορα αποτι μπορουσε με αποτελεσμα να χτυπησει αυτον που πηγαινε για προσπερασμα , δεν ειπα οτι ηθελε να κλεισει τον αλονσο, ειπα οτι το παρακανε σε προσπαθεια να κρατησει γελειωδως τη θεση του.
              απο την αλλη βεβαια ισως αυτα γινονται γιατι ξεχνιουνται ευκολα ενω ο νικητης μενει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vengas last edited by

                Ο χρήστης Frontier έγραψε:
                Όλα τα λεφτά επίσης, η σκηνή στην απονομή με τον ms να δίνει το τρόπαιο του κατασκευαστή στο Ron Dennis

                http://www.formula1.com/photos/597x478/ ... ur1559.jpg

                Πικρία δεν υπάρχει πάντως ξέρουμε ποια είναι η μαφία τόσα χρόνια...

                γμτ ερχεται και η Μοντσα ποις ξερει τι θα κανουν εκεί....
                γμ τη τους

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  frontier last edited by

                  Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                  Πίκρα ..... είναι αυτό που μεταφράζεις ως χαρά όταν έρχεσε απο τον πάγκο.

                  Είναι τραγικό πάντως, όλοι αυτοί που μόλις 2 εβδομάδες πριν θεοποιούσαν τον Kimi, τώρα τον θάβουν και λένε να έτρεχε ο Badoer στη θέση του. Λες και δεν μπορούν να καταλάβουν ότι φταίει περισσότερο η Ferrari που έχει ένα αναξιόπιστο μονοθέσιο και λιγότερο ο Kimi (που ήξεραν τι σπαστήρι είναι απ'τη θητεία του στη McLaren). Το 2005 είναι αρκετά κοντά, ίσως μια επανάληψη δε βλάπτει αυτή τη φορά για τη Ferrari...

                  Η McLaren δεν έχει λόγους να πιέσει - και δεν είχε και την ψυχολογία μέχρι τώρα με όλα αυτά που άδικα της 'σούρνουν' - οπότε ήταν λογικό να παίζει άμυνα, όπως και έπαιξε σήμερα. Εκεί όμως φαίνεται η διαφορά, να μπορείς να γυρίζεις κάτι υπέρ σου ενώ είναι ξεκάθαρα εις βάρος σου.

                  Και στο κάτω-κάτω, δεν έφταιγε ο Alonso που ήταν ταχύτερος στη βροχή απ'το Massa, τα παράπονα των Ferraristi στον καιρό...

                  P.S: Αυτά δήλωσε ο Kimi μετά τον αγώνα, πιθανότερη αιτία κινητήρας
                  http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?PO_ID=40137

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fanis-f1 last edited by

                    Η διαρκεια δειχνει απο μονη της τι αγωνα ειχαμε σημερα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      geo-f1 last edited by

                      ερωτηση χωρις ιχνος ειρωνιας...το οτι εβαλε ο γερανος μεσα στην πιστα τον Χαμιλτον,ειναι ΄νομιμο΄?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vengas last edited by

                        Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
                        ερωτηση χωρις ιχνος ειρωνιας...το οτι εβαλε ο γερανος μεσα στην πιστα τον Χαμιλτον,ειναι ΄νομιμο΄?

                        αφου εβαλε το Χαμιλτον μεσα γιατί δεν έβαλε και τους αλλους μεσα?
                        θα αλλαζαν μια πτερυγα και θα συνέχιζαν

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          geo-f1 last edited by

                          Στον Χαμιλτον δεν ειχε σβησει το μοτερ.Και δεν ειχε σπασει και τιποτα (σε σχεση με οτι ειχαν παθει οι αλλοι)
                          Απλα σαν κινηση μου φανηκε καπως..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            ast last edited by

                            Προφανώς στους αλλους είχαν σβησει. Ο Χάμιλτον πως το κράτησε απορώ

                            [edit] Με πρόλαβε ο Geo.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hellenic-tifosi last edited by

                              Conspiracy theories από την ανάποδη, μετά και το chop στην Αγγλία

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-dimou last edited by

                                Φανταστικός αγώνας!!!

                                Το γεγονός ότι στην αρχή του αγώνα η πρώτη στροφή θύμιζε πάρκινγκ μονοθεσίων αυτό τα λέει όλα για την ένταση της βροχής.

                                Στα αγωνιστικά τώρα.

                                ΙΜΗΟ πρέπει να δώσουμε συγχαρητήρια στους FM και FA για τους 2 γύρους που μας έδωσαν. Το touching είναι μέσα στο παιγνίδι και πέρα από τις δηλώσεις για τη δημιουργία και μόνον εντυπώσεων αυτό που μένει είναι ότι η Φ1 είναι και παραμένει πάντα απρόβλεπτη.

                                Για τον Μάσα μόνον ότι σε 3 αγώνες είναι διπλά άτυχος καθώς και στην Γαλλία έχασε τη νίκη από θέματα κυκλοφορίας και στο Nirb ήταν καθαρά θέμα timing της βροχής.

                                Για τον Αλόνσο όπως και πέρυσι στην Ουγγάρια έτσι και φέτος εδώ έδειξε ότι είναι ο καλύτερος στη βροχή.

                                Για τους Rai και Ham απλά αποδεικνύεται πόσο ηλίθια είναι η παρούσα βαθμολογία. Μία στραβή να σου κάτσει και είσαι σε πολύ δύσκολη θέση, 2 και δεν έχεις ελπίδα. Ο HAM είχε 9 συνεχή βάθρα και βρίσκεται μόλις 2 βαθμούς εμπρός και αυτό από όχι δικό του οδηγικό λάθος. Ο Ραι απλά είναι εκτός συναγωνισμού ή απλά πρέπει να κερδίσει πρακτικά 5 αγώνες για να έχει ελπίδες στους 2 τελευταίους.

                                Περί αξιοπιστίας τώρα.

                                H Ferrari για μία ακόμα φορά δεν καταφέρνει να εκμεταλευτεί τον παράγοντα ατυχία και εφόσον από την Ευρώπη η mclaren έφυγε με παραπάνω πόντους όταν το παιγνίδι θα έπρεπε να ήταν από -4 ως και -12 τότε δεν τους φταίει κανείς. Απλά να κοιτάξουν ποιός είναι αυτός που δεν κάνει καλά τη δουλειά του.

                                Περί Γκαστόνε

                                Ο Αλόνσο κατάφερε αυτό που ήθελε. Όπως και πέρυσι στην Ιαπωνία έτσι και εδώ στην Ευρώπη χρειάστηκε και μόνον ένας αγώνας για να ξανάρθουν όλα στα ίσια τους. Εντάξει ήταν άτυχος στην Ουγγαρία όπου έπρεπε να κερδίσει αλλά και εκεί δεν έχασε καθώς η Φερράρι πέρυσι αποφάσισε να του χαρίσει τη νίκη (μέσα από μία αλλοπρόσαλη στρατηγική).

                                Πάντως η τύχη βοηθά τους τολμηρούς και τους Καλύτερους.

                                ΠΕΡΙ ΟΠΑΔΙΣΜΟΥ

                                Οι Έλληνες είμαστε ολίγον για τα μπάζα. Σκεφτείται αν στη θέση του Μάσσα ή του Αλόνσο υπήρχε κάποιος Έλληνας. Με τα κουμπούρια θα πέρναμε τους αντιπάλους.

                                Για το ξυδάκι και άλλου τύπου εκφράσεις αυτά παρακαλώ να περιορίζονται στο Ελληνικό Ποδόσφαιρο (όπου έχουμε να πιούμε πολύ ξύδι στα Ευρωπαϊκά ματς) και στην Ελληνική Πολιτική (όπου πίνουμε ξύδι εδώ και 33 χρόνια). Στην Φ1 αυτά δεν έχουν θέση. Πάντως σήμερα ο αγώνας με κράτησε όρθιο για περίπου 40 λεπτά με το μέσον στο στεγνό να με έχει λίγο ηρεμήσει.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  frontier last edited by

                                  Έχει ξαναγίνει αυτό, με τον ms πάρα πολλές φορές.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fanis-f1 last edited by

                                    Στην ιδια πιστα το '03 ειχαν βαλει ξανα μεσα τον Schumi...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      geo-f1 last edited by

                                      ναι ρε παιδια...εγω για τον ΓΕΡΑΝΟ μιλησα!οχι απλο σπρωξιμο απο εναν κριτη!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
                                        Στην ιδια πιστα το '03 ειχαν βαλει ξανα μεσα τον Schumi...

                                        Άπαξ και το μονοθέσιο είναι σε θέση να συνεχίσει είναι στην διακριτική ευχαίρεια του οδηγού.

                                        Πάντως δεν άλλαξε και τίποτα σε τελική ανάλυση.

                                        ΙΜΗΟ πάντως θα έπρεπε να δώσουν την ευκαιρία μετά το red flag και το γεγονός το πως φτάσαμε εκεί και σε άλλους οδηγούς όπως ο JB να ξαναμπουν στον αγώνα.

                                        Πάντως με το συγκεκρίμενο prediction για βροχή απορώ γιατί δεν ξεκίνησαν τον αγώνα με 10 λεπτά καθυστέρηση (έστω και με βροχή) καθώς από θέμα καθαρά ασφαλείας ήταν ολίγον επικύνδυνο αυτό που έγινε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fanis-f1 last edited by

                                          Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
                                          ναι ρε παιδια...εγω για τον ΓΕΡΑΝΟ μιλησα!οχι απλο σπρωξιμο απο εναν κριτη!

                                          Aπο τη στιγμη που δεν ειχε καμια ζημια και το μοτερ ηταν σε λειτουργια, γιατι να μην μπορουσε να το ξαναβαλει στην πιστα?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            -λοιπον: περι γερανου: θεωρηθικε οτι το μονοθεσιο βρισκοταν σε θεση επικυνδηνη,συν του οτι κρατησε τον κινητηρα αναμενο,τον εκανε ΝΟΜΙΜΟ να μπορεσει να συνεχισει.
                                            **
                                            FERRARI**
                                            μου εδωσε την εντηπωση οτι περρισοτερο πληγηκε η scuderia παρα οι υπολοιποι.παραξενο.

                                            ΚΙΜΙ
                                            στον 1 γυρο που προσπαθησε να μπει στα pits & του ΕΦΥΓΕ (!!!) το αμαξι δεν το ειδατε?με αποτελεσμα να ξαναμπει στην πιστα Αν δεν ειχε κανει αυτην την μπανανια,τοτε θα ελεγα οτι εμεινε απο ατηχια.τωρα δεν μπορω να το πω

                                            ΜΑSSA
                                            λιγος.κλασσικα οταν ολα πηγαινουν ρολοι μπαινει σε τροχια,φτανει ενα τιποτα για να κλοτσησει τον κουβα με το γαλα.ΦΕΡΤΕ ΤΟΝ KUBICA.
                                            επησις στο τελος του αγωνα & οταν πηγανε για να ζυγιστουν ειπε στον ισπανο:
                                            'κερδιζεις & λες αυτα που λες?' ΤΙ ΛΕς ΡΕ?? & τον χτηπουσε & στην πλατη σαν να τον λυποταν (ο μασσα στον αλονσο).

                                            ΑΛΟΝΣΟ
                                            στο τελευταιο πιτ στοπ εδωσε τη σωστη εντολη για να μειωθει η κληση στην μπροστινη πτεριγα.εκει παιχτηκε το παιχνιδι.αξιος.
                                            τελος,ο μοναδικος με ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ απο τους big.εκτιμω οτι αυτο ειναι που φοβαται στον χαμιλτον & τιποτε αλλο.και οπως φαινεται,εκει θα κριθει & το πρωταθλημα.

                                            οσο για μας,του χρονου στην καλητερη των περιπτοσεων...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 11 / 22
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr