Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μ3 vs RS4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μ3 vs RS4
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 29
    • 30
    • 22 / 30
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    83
    591
    747
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      A4 θα βγει το Σεπτεμβρη οχι RS4 ή κανω λαθος?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kid last edited by

        Ναι, το καινούριο A4 εννοούσα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pai-mei last edited by

          Ο χρήστης Kid έγραψε:

          Ο άμεσος 'ανταγωνσιστης' της νέας M3 δεν θα είναι το RS4αλλα το RS5 που θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2007 η αρχές 2008.Το τωρινό RS4σε λίγο καιρό θα σταματήσει να παράγεται

          Το Sedan έχει ήδη σταματήσει.

          Δεν ισχύει.

          Το διέψευσε η ίδια η Audi.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kid last edited by

            Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

            Ο άμεσος 'ανταγωνσιστης' της νέας M3 δεν θα είναι το RS4αλλα το RS5 που θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2007 η αρχές 2008.Το τωρινό RS4σε λίγο καιρό θα σταματήσει να παράγεται

            Το Sedan έχει ήδη σταματήσει.

            Δεν ισχύει.

            Το διέψευσε η ίδια η Audi.

            Άγγελε, στο Autocar το διάβασα. Έχεις κάποιο link για την διάψευση?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pai-mei last edited by

              Ο χρήστης Kid έγραψε:

              Ο άμεσος 'ανταγωνσιστης' της νέας M3 δεν θα είναι το RS4αλλα το RS5 που θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2007 η αρχές 2008.Το τωρινό RS4σε λίγο καιρό θα σταματήσει να παράγεται

              Το Sedan έχει ήδη σταματήσει.

              Δεν ισχύει.

              Το διέψευσε η ίδια η Audi.

              Άγγελε, στο Autocar το διάβασα. Έχεις κάποιο link για την διάψευση?

              Φυσικά.

              http://www.leftlanenews.com/audi-rs4-de ... ified.html

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pad last edited by

                Το έγραφε και στο 'car and driver'.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... tives.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gskarmou last edited by

                    Ο χρήστης technik έγραψε:
                    http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/209592/sports_executives.html

                    äåí ôïõò Ýöôáóå ç óýãêñéóç ìå ôï áíïéêôü èÝëáíå êáé ôï óåíôÜí êáé îáíÜ ìáíÜ ôá ßäéá .....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lord_rutherford last edited by

                      Τα τέστ δε χρειάζεται να πούνε πολλά. η νέα 3αρα είναι ΜΑΟΥΝΑ και αυτό οπτικά εμένα τουλάχιστον με προδιαθέτει αρνητικά. Ήρθαν και τα τέστ να μας κάνουν την καρδιά περιβόλι τώρα.

                      Όπως και να χει, αν το γκρουπ VW συνεχίσει έτσι θα εξαφανίσει οτιδήποτε άλλο.

                      Οι άνθρωποι έχουν κινητήρες από 1 μέχρι 6 λίτρα ανα 200κ.εκ. και με διαφορετικές γωνίες V. Ακόμα και οι ίδιοι δεν ξέρουν ποιον να βάλουν που.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        micz last edited by

                        Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
                        Τα τέστ δε χρειάζεται να πούνε πολλά. η νέα 3αρα είναι ΜΑΟΥΝΑ και αυτό οπτικά εμένα τουλάχιστον με προδιαθέτει αρνητικά. .

                        ΜΑΟΥΝΑ?????? Και οι συνεχόμενοι τίτλοι κινητήρων της χρονιάς ποιος τους σάρωσε πάλι?? ΠΟΙΟΣ?

                        Και για του χρόνου μήπως είναι κατηλλημένη η πρώτη θέση πάλι?

                        Αλλά μάλλον κατευθυνόμενα και εγκάθετα είναι όλα σε αυτό τον πλανήτη πια...

                        Ενώ το Α4 και κατ' επέκταση τα S4 και RS4 που έχουν τοποθετημένο το κινητήρα πολύ μπροστά για εξοικονόμηση χώρων τι είναι? Μάλλον μπροστόβαρα τετρακίνητα ΚΑΡΑΒΙΑ που ποτέ δεν μπόρεσαν να συναγωνιστούν στη πίστα την πολύ καλύτερη κατανομή βάρους της προηγούμενης Μ3 (παρότι πολύ πιο αδύναμη σε ίππους και πισωκούνα), που ακόμα προσπαθούν να την φτάσουν σε αίσθηση και μιλάμε τώρα για την νέα που παρόλο το μεγαλύτερο βάρος της έχει καλύτερη κατανομή βάρους ανά ίππο από την Ε46. Ας σοβαρευτούμε ένα αρχικό τεστ ήταν και τίποτα περισσότερο, ο προσανατολισμός της (σπορ αίσθηση και κατανομή του βάρους) δεν χάνεται έτσι εύκολα.

                        Περιμέντε λίγο για μεγαλύτερη ανάλυση και μετά τα λέμε για την νέα Μ3 Ε92 που κατά τη γνώμη μου ΞΑΝΑΟΡΙΖΕΙ τα δρώμενα στη κατηγορία. Πάλι κυνήγι, πάλι πίσω της θα τρέχουν οι ανταγωνιστές της, πάλι παράδειγμα προς μίμηση θα είναι.

                        Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 0
                          007 last edited by

                          Ο χρήστης MICZ έγραψε:

                          Τα τέστ δε χρειάζεται να πούνε πολλά. η νέα 3αρα είναι ΜΑΟΥΝΑ και αυτό οπτικά εμένα τουλάχιστον με προδιαθέτει αρνητικά. .

                          ΜΑΟΥΝΑ?????? Και οι συνεχόμενοι τίτλοι κινητήρων της χρονιάς ποιος τους σάρωσε πάλι?? ΠΟΙΟΣ?

                          Και για του χρόνου μήπως είναι κατηλλημένη η πρώτη θέση πάλι?

                          Αλλά μάλλον κατευθυνόμενα και εγκάθετα είναι όλα σε αυτό τον πλανήτη πια...

                          Ενώ το Α4 και κατ' επέκταση τα S4 και RS4 που έχουν τοποθετημένο το κινητήρα πολύ μπροστά για εξοικονόμηση χώρων τι είναι? Μάλλον μπροστόβαρα τετρακίνητα ΚΑΡΑΒΙΑ που ποτέ δεν μπόρεσαν να συναγωνιστούν στη πίστα την πολύ καλύτερη κατανομή βάρους της προηγούμενης Μ3 (παρότι πολύ πιο αδύναμη σε ίππους και πισωκούνα), που ακόμα προσπαθούν να την φτάσουν σε αίσθηση και μιλάμε τώρα για την νέα που παρόλο το μεγαλύτερο βάρος της έχει καλύτερη κατανομή βάρους ανά ίππο από την Ε46. Ας σοβαρευτούμε ένα αρχικό τεστ ήταν και τίποτα περισσότερο, ο προσανατολισμός της (σπορ αίσθηση και κατανομή του βάρους) δεν χάνεται έτσι εύκολα.

                          Περιμέντε λίγο για μεγαλύτερη ανάλυση και μετά τα λέμε για την νέα Μ3 Ε92 που κατά τη γνώμη μου ΞΑΝΑΟΡΙΖΕΙ τα δρώμενα στη κατηγορία. Πάλι κυνήγι, πάλι πίσω της θα τρέχουν οι ανταγωνιστές της, πάλι παράδειγμα προς μίμιση θα είναι.

                          Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον...

                          We have a fan here...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            **MICZ **θα μπορουσε να ηταν οπως τα λες, με τη διαφορα οτι σε 2 μηνες θα βγει το νεο Α4.

                            τοτε θα ξερουμε περισσοτερα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              Ο χρήστης spiros έγραψε:
                              **MICZ **θα μπορουσε να ηταν οπως τα λες, με τη διαφορα οτι σε 2 μηνες θα βγει το νεο Α4.

                              τοτε θα ξερουμε περισσοτερα.

                              MLP rules

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                micz last edited by

                                .....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  micz last edited by

                                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                  **MICZ **θα μπορουσε να ηταν οπως τα λες, με τη διαφορα οτι σε 2 μηνες θα βγει το νεο Α4.

                                  τοτε θα ξερουμε περισσοτερα.

                                  Σπύρο ανυπομονώ και γω να δω αν θα φτάσει ή θα ξεπεράσει (αυτό είναι λιγάκι ουτοπικό βέβαια) το ''κατεστημένο''

                                  Εξάλλου το τωρινό RS4 ποτέ δεν ήταν καλύτερο από την αρκετά παλιότερή του χρονολογικά Μ3 Ε46 και δεν εννοώ σε ταχύτητα και απόλυτους χρόνους!
                                  Και θα παραμείνει στην παραγωγή τα μισά της χρόνια!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    micz last edited by

                                    Ο χρήστης 007 έγραψε:

                                    We have a fan here...

                                    Χρόοονια τώρα. Από εποχής 1602 και 2002

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Ο χρήστης MICZ έγραψε:

                                      **MICZ **θα μπορουσε να ηταν οπως τα λες, με τη διαφορα οτι σε 2 μηνες θα βγει το νεο Α4.

                                      τοτε θα ξερουμε περισσοτερα.

                                      Σπύρο ανυπομονώ και γω να δω αν θα φτάσει ή θα ξεπεράσει (αυτό είναι λιγάκι ουτοπικό βέβαια) το ''κατεστημένο''

                                      Εξάλλου το τωρινό RS4 ποτέ δεν ήταν καλύτερο από την αρκετά παλιότερή του χρονολογικά Μ3 Ε46 και δεν εννοώ σε ταχύτητα και απόλυτους χρόνους!
                                      Και θα παραμείνει στην παραγωγή τα μισά της χρόνια!!!

                                      καλυτερο αλλα αργοτερο δεν πανε μαζι οταν μιλαμε για σπορ κατασκευες! Καταλαβαινω βεβαια τι λες.

                                      την Μ3 Ε46 την εχω οδηγησει. Καταπληκτικο αυτοκινητο, εξαιρετικα οδηγοκεντρικο, αλλα για να τη πας γρηγορα θελει 'μακρυα' χερια, γνωση, πολυ ψαξιμο, και τη προυποθεση οτι πατας σε ασφαλτο καλης ποιοτητας. Αυτο φυσικα δεν ειναι απαραιτητα κακο.

                                      αυτο που εκανε η audi με το RS4 ειναι οτι μπορεις να κινηθεις το ιδιο γρηγορα ή και περισσοτερο, χωρις να εισαι ο Ρερλ και χωρις να σε νοιαζει τι ειδους ασφαλτο εχεις απο κατω σου.

                                      ναι, στο τελος της ημερας με τη Μ3 θα εισαι πιο ικανοποιημενος, αλλα θα εισαι πιθανοτατα 2ος και ολιγον πιο 'τσαλακωμενος'. Καταλαβαινεις τι λεω φυσικα.

                                      εχει πολυ ενδιαφερον αυτη η κοντρα των κατασκευαστων, και ειναι πολυ καλο που οι επιλογες τους διαφερουν, ακριβως για να καλυψουν μεγαλυτερη γκαμα οδηγων.

                                      για τη νεα Μ3 οπως και για το μελλοντικο RS4, θα μαθουμε περισσοτερα σε λιγο καιρο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        micz last edited by

                                        Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                        καλυτερο αλλα αργοτερο δεν πανε μαζι οταν μιλαμε για σπορ κατασκευες! Καταλαβαινω βεβαια τι λες.

                                        την Μ3 Ε46 την εχω οδηγησει. Καταπληκτικο αυτοκινητο, εξαιρετικα οδηγοκεντρικο, αλλα για να τη πας γρηγορα θελει 'μακρυα' χερια, γνωση, πολυ ψαξιμο, και τη προυποθεση οτι πατας σε ασφαλτο καλης ποιοτητας. Αυτο φυσικα δεν ειναι απαραιτητα κακο.

                                        αυτο που εκανε η audi με το RS4 ειναι οτι μπορεις να κινηθεις το ιδιο γρηγορα ή και περισσοτερο, χωρις να εισαι ο Ρερλ και χωρις να σε νοιαζει τι ειδους ασφαλτο εχεις απο κατω σου.

                                        ναι, στο τελος της ημερας με τη Μ3 θα εισαι πιο ικανοποιημενος, αλλα θα εισαι πιθανοτατα 2ος και ολιγον πιο 'τσαλακωμενος'. Καταλαβαινεις τι λεω φυσικα.

                                        εχει πολυ ενδιαφερον αυτη η κοντρα των κατασκευαστων, και ειναι πολυ καλο που οι επιλογες τους διαφερουν, ακριβως για να καλυψουν μεγαλυτερη γκαμα οδηγων.

                                        για τη νεα Μ3 οπως και για το μελλοντικο RS4, θα μαθουμε περισσοτερα σε λιγο καιρο.

                                        Σπύρο σαν πρώην κάτοχος Μ3 Ε46 (έστω και για 7 μήνες-τέτοιο κάλο έχω ) προσυπογράφω κάθε λέξη σου. Μόνο μην ξεχνάς πως το Audi είναι και 4 χρόνια νεώτερο, βασικό αυτό (για να μην μιλήσω για ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ την CSL φυσικά).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          technik last edited by

                                          Ο χρήστης MICZ έγραψε:

                                          καλυτερο αλλα αργοτερο δεν πανε μαζι οταν μιλαμε για σπορ κατασκευες! Καταλαβαινω βεβαια τι λες.

                                          την Μ3 Ε46 την εχω οδηγησει. Καταπληκτικο αυτοκινητο, εξαιρετικα οδηγοκεντρικο, αλλα για να τη πας γρηγορα θελει 'μακρυα' χερια, γνωση, πολυ ψαξιμο, και τη προυποθεση οτι πατας σε ασφαλτο καλης ποιοτητας. Αυτο φυσικα δεν ειναι απαραιτητα κακο.

                                          αυτο που εκανε η audi με το RS4 ειναι οτι μπορεις να κινηθεις το ιδιο γρηγορα ή και περισσοτερο, χωρις να εισαι ο Ρερλ και χωρις να σε νοιαζει τι ειδους ασφαλτο εχεις απο κατω σου.

                                          ναι, στο τελος της ημερας με τη Μ3 θα εισαι πιο ικανοποιημενος, αλλα θα εισαι πιθανοτατα 2ος και ολιγον πιο 'τσαλακωμενος'. Καταλαβαινεις τι λεω φυσικα.

                                          εχει πολυ ενδιαφερον αυτη η κοντρα των κατασκευαστων, και ειναι πολυ καλο που οι επιλογες τους διαφερουν, ακριβως για να καλυψουν μεγαλυτερη γκαμα οδηγων.

                                          για τη νεα Μ3 οπως και για το μελλοντικο RS4, θα μαθουμε περισσοτερα σε λιγο καιρο.

                                          Σπύρο σαν πρώην κάτοχος Μ3 Ε46 (έστω και για 7 μήνες-τέτοιο κάλο έχω ) προσυπογράφω κάθε λέξη σου. Μόνο μην ξεχνάς πως το Audi είναι και 4 χρόνια νεώτερο, βασικό αυτό (για να μην μιλήσω για ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ την CSL φυσικά).

                                          μην ξεχνάς όμως επίσης, ότι μπορεί να βγήκε πολύ αργότερα από την Μ3,
                                          αλλά χρονολογικά οι πλατφόμες τους συμπίπτουν

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Αναμφίβολα όμως είχαν περισσότερο χρόνο να εξελίξουν την πλατφόρμα, δεν είναι;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 22 / 30
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr