Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 54
    • 55
    • 8 / 55
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    1090
    50013
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgex last edited by

      Έχω νεότερα.

      Το Mondeo μετά την τελευταία αλλαγή δίσκου, ΕΜΕΙΝΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΔΙΣΚΟ, μετα απο 500 ΧΛΜ. Ο δίσκος δεν μύρισε καθόλου. Αλλά όταν το αυτοκίνητο κρυώσει, μπορεί να προχωρήσει για λίγο πάλι.

      Επειδή οδήγησα και εγώ το αυτοκίνητο λίγο πριν φύγει για ταξίδι (το πολύ να είχε 50χλμ μετά την αλλαγή δίσκου), μπορώ να πω ότι ο δίσκος πατινάριζε μια ιδέα. Απλώς δεν έδωσα σημασία γιατί δεν μου πέρασε από το μυαλό οτι θα ήταν δυνατό να υπάρχει πρόβλημα τόσο νωρίς.
      Εννοείτε οτι ο πατέρας μου τα έχει πάρει... θα τους πάει δικαστήριο ότι και αν στοιχίσει, ζητώντας ότι έχει πληρώσει μέχρι τώρα για όλες τις αλλαγές δίσκων. Μην μιλήσουμε για την ταλαιπωρία.

      Ευτυχώς έχει ήδη παραγγελθεί καινούργιο αυτοκίνητο, που θα παραληφθεί σε μερικές ημέρες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • K
        kouk last edited by

        Προφανώς, το κιβώτιο θέλει άλλαγμα! Είναι αδύνατον να χαλάει ένας δίσκος σε 500 χλμ!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasgti last edited by

          Όντως ότι χρήση και να του κάνεις μέσα σε 500km (και μάλιστα να έχει αλλάξει ήδη τόσες φορές δίσκο το αυτοκίνητο) και να βγαίνει και αυτός off, σίγουρα δεν φταίει ο οδηγός του οχήματος...

          Πολύ καλά θα κάνετε να το πάτε δικαστικά το θέμα ζητώντας αποζημίωση για τα ΠΑΝΤΑ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harryv last edited by

            Ο χρήστης georgex έγραψε:
            ...

            Mια πρόταση να κάνω. Να το πάτε να το δει κι ένας τεχνικός από τον εσωτερικό ανταγωνισμό. Αν το έχετε πάρει από Βελμάρ π.χ. να το δει ένας του Κοντέλλη ή της Στακόρ. Κατά τ' άλλα έχεις απόλυτο δίκιο που φωνάζεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgex last edited by

              Εκτός από ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ πιστεύω οτι είναι και ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ των συνεργείων να λύσουν το πρόβλημα.

              Το αυτοκίνητο πρέπει να μπει αγγελία να πουληθεί. Καταλαβαίνεται το πρόβλημα που υπάρχει. Ακόμα και να γίνει η τελευταία αλλαγή τσάμπα.

              Έχει περάσει από 2 συνεργεία. Κοντέλης στην Βουλιαγμένης και Car Center στην Αμφιθέα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                di0 last edited by

                Ο χρήστης georgex έγραψε:
                Το αυτοκίνητο πρέπει να μπει αγγελία να πουληθεί.

                Και ποιος υπερκακομοίρης-ανυποψίαστος θα το πάρει;;

                Το αυτοκίνητο πρέπει να αντικατασταθεί άμεσα με έξοδα της εταιρίας, να σας επιστραφούν όλα τα έξοδα αλλαγών αφού πρόκειται πασιφανώς για κατασκευαστικό λάθος, να μείνει σε συνεργείο μέχρι να διαπιστωθεί ποιο είναι το πρόβλημα, να επισκευαστεί αν γίνεται, και μετά να πουληθεί από τη Ford.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  g60 last edited by

                  Ο χρήστης georgex έγραψε:
                  Εκτός από ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ πιστεύω οτι είναι και ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ των συνεργείων να λύσουν το πρόβλημα.

                  Το αυτοκίνητο πρέπει να μπει αγγελία να πουληθεί. Καταλαβαίνεται το πρόβλημα που υπάρχει. Ακόμα και να γίνει η τελευταία αλλαγή τσάμπα.

                  Έχει περάσει από 2 συνεργεία. Κοντέλης στην Βουλιαγμένης και Car Center στην Αμφιθέα.

                  Γιατί δεν απευθύνεστε σε ένα εξειδικευμένο ανεξάρτητο συνεργείο ford?
                  Πρέπει σώνει και καλά να είναι αντιπροσωπεία?
                  Είναι τόσο κακό να βρεθεί η βλάβη εκτός του επίσημου δικτύου?
                  Απορώ πάντως μερικές φορές με αυτή την επιμονή...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasgti last edited by

                    Ο χρήστης G60 έγραψε:

                    Εκτός από ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ πιστεύω οτι είναι και ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ των συνεργείων να λύσουν το πρόβλημα.

                    Το αυτοκίνητο πρέπει να μπει αγγελία να πουληθεί. Καταλαβαίνεται το πρόβλημα που υπάρχει. Ακόμα και να γίνει η τελευταία αλλαγή τσάμπα.

                    Έχει περάσει από 2 συνεργεία. Κοντέλης στην Βουλιαγμένης και Car Center στην Αμφιθέα.

                    Γιατί δεν απευθύνεστε σε ένα εξειδικευμένο ανεξάρτητο συνεργείο ford?
                    Πρέπει σώνει και καλά να είναι αντιπροσωπεία?
                    Είναι τόσο κακό να βρεθεί η βλάβη εκτός του επίσημου δικτύου?
                    Απορώ πάντως μερικές φορές με αυτή την επιμονή...

                    Μήπως γιατί εννοείται πως η επισκευή ΟΦΕΙΛΕΙ να γίνει από τους ίδιους ως ΔΙΚΟ τους λάθος/σφάλμα? Εγώ θα αρνιόμουν να ξαναπληρώσω έστω και ένα ευρώ για την ίδια επισκευή, απο τη στιγμή που οφείλεται καθαρά σε ΛΑΘΟΣ του συνεργείου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      g60 last edited by

                      Κι απ τη στιγμή που δεν μπορούν να το κάνουν τι θα γίνει δηλ?
                      Θα επιμένεις στην ταλαιπωρία σου?
                      Το πας σε έναν εξιδεικευμένο το φτιάχνει και δεν ξαναπατάς αντιπροσωπεία.
                      Στα σερβις όλοι καλοί είναι στα δύσκολα είναι η μαγκιά.
                      Το να πάρεις καινούριο και πάλι σερβις στην αντιπροσωπεία και στα δύσκολα πάλι τα ίδια,αυτοί δεν πτοούνται,η τσέπη τους πάλι γεμίζει,αλλά η δική σου η δουλεία δεν γίνετε αφού φυσικά σε έχουν αρμέξει απ τα σερβις

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasgti last edited by

                        Ο χρήστης G60 έγραψε:
                        Κι απ τη στιγμή που δεν μπορούν να το κάνουν τι θα γίνει δηλ?
                        Θα επιμένεις στην ταλαιπωρία σου?
                        Το πας σε έναν εξιδεικευμένο το φτιάχνει και δεν ξαναπατάς αντιπροσωπεία.
                        Στα σερβις όλοι καλοί είναι στα δύσκολα είναι η μαγκιά.
                        Το να πάρεις καινούριο και πάλι σερβις στην αντιπροσωπεία και στα δύσκολα πάλι τα ίδια,αυτοί δεν πτοούνται,η τσέπη τους πάλι γεμίζει,αλλά η δική σου η δουλεία δεν γίνετε αφού φυσικά σε έχουν αρμέξει απ τα σερβις

                        Με το πρώτο εξώδικο όλοι σοβαρεύουν...

                        Αυτό που προτείνεις εσύ είναι να τους χαρίσει όλα αυτά τα χρήματα που έχει καταβάλλει αδίκως τόσο καιρό για την ΙΔΙΑ ακριβώς βλάβη.

                        Σκέψου αυτό και σκέψου και την άλλη λύση. Τους το ξαναπάει, το παρατάει με τα κλειδιά ΚΑΙ ΜΑΖΙ την κάρτα του δικηγόρου... Το μήνυμα είναι ΕΝΑ. Ή το φτιάχνετε όπως πρέπει ή προχωράει νομικά το θέμα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • R
                          random last edited by

                          edit [kouk] ....φτάνει είπαμε!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            g60 last edited by

                            [color=red]edit [kouk]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgex last edited by

                              Εγώ τουλάχιστον θα είχα πάει σε όλα τα εξουσιοδοτημένα. Τουλάχιστον έτσι αν εντοπιζόταν το πρόβλημα, θα ήταν πιό εύκολο να ζητήσεις πίσω λεφτά από τους προηγούμενους, ή από την Ford.

                              Ο πατέρας μου επέμενε στο ίδιο. Εδώ αυτοί (Car Center) παραλίγο να του πουλήσουν Maverick 3.0. Του έλεγαν οτι είναι το νέο μοντέλο, ενώ απλώς για το 2007 έχουν αλλάξει κάτι πλαστικά. Του έλεγαν οτι απο 39.000Ε του το δίνουν 34.000Ε (τιμή καταλόγου 35.000Ε).

                              To αυτοκίνητο θα το αφήσει εκεί μαζί με το εξώδικο, εκτός ίσως αν του το αγοράσουν σε πολύ καλή τιμή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                random last edited by

                                Ο χρήστης Random έγραψε:
                                edit [kouk] ....φτάνει είπαμε!!!

                                οοοppsssssssssss sorry....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dmitspan last edited by

                                  η ζωή ενός δίσκου-ειδικότερα σ'ένα αυτόματο σαζμάν-έχει σχέση με τη συχνότητα των αλλαγών σχέσεων, με την ταχύτητα στην οποία αλλάζει μια σχέση ή κάτι άλλο? Δηλαδή τι προκαλεί πιο γρήγορη φθορά, απ'το να είναι συνέχεια στο D ή όταν είσαι σταματημένος στο φανάρι στην κίνηση να βάζεις νεκρά και μετά πάλι D ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • E
                                    emmanoyhl last edited by

                                    Το κλασικό αυτόματο σαζμάν δεν έχει συμπλέκτη με δίσκο αλλά υδραυλικό με μετατροπέα ροπής. Πολύ απλά σαν να έχεις δυο αντικριστούς ανεμιστήρες που ο ένας είναι ανενεργός και ο άλλος με τον αέρα που στέλνει στον πρώτο τον γυρνάει, στη θέση του αέρα φυσικά έχουμε υδραυλικό υγρό. Κλασικό συμπλέκτη με ξυρό δίσκο έχουμε στα ημιαυτόματα που είναι κλασικά σαζμάν με υδραυλική διάταξη για τις αλλαγές ταχυτήτων είτε αυτόματα είτε κατ’ επιλογή. Στα δεύτερα δεν έχεις δυνατότητα επηρεασμού στην καταπόνηση του δίσκου αφού ουσιαστικά δεν επενεργείς με κανένα χειριστήριο πάνω του.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dmitspan last edited by

                                      μάλιστα,
                                      εμένα το civic ('87) φοράει το (ημι?)αυτόματο 3ταχυτο σαζμαν Hondamatic και του αλλάζω εγώ ταχύτητα, όχι μόνο του. Σύμφωνα με το service manual έχει torque converter(μετατροπέα ροπής) αλλά και driver plate (δίσκο-πλατό).
                                      Μετά από ένα χτύπημα σε υπερύψωμα δρόμου άρχισε να χάνει τα λάδια του, με αποτέλεσμα μια μέρα να μου αδειάσει τελείως. Οπότε τώρα που το προσέχω και γνωρίζω για τη διαρροή, πώς είναι καλύτερα να το πηγαίνω, να μη του αλλάζω συνέχεια ταχύτητα, να του αλλάζω αλλά να μη το πατάω?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • E
                                        emmanoyhl last edited by

                                        Λυπάμαι αλλά δεν ξέρω την υπόψη διάταξη για να μπορέσω να σε βοηθήσω. Προσπάθησα να βρω κάτι μέσω διαδικτύου αλλά δεν στάθικα τυχερός να βρω κάτι αναλυτικό. Θα το ψάξω ξανά και αν μπορέσω να βρω κάτι θα σου πω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                                          η ζωή ενός δίσκου-ειδικότερα σ'ένα αυτόματο σαζμάν-έχει σχέση με τη συχνότητα των αλλαγών σχέσεων, με την ταχύτητα στην οποία αλλάζει μια σχέση ή κάτι άλλο? Δηλαδή τι προκαλεί πιο γρήγορη φθορά, απ'το να είναι συνέχεια στο D ή όταν είσαι σταματημένος στο φανάρι στην κίνηση να βάζεις νεκρά και μετά πάλι D ?

                                          Αν βάλεις νεκρό στο φανάρι, φθείρεις λίγο τα δισκάκια στο σαζμάν. Αν το αφήσεις με ταχύτητα έχεις φθορά στο κινητήρα (και μπορεί μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης). Για παλιό αμάξι, αν πρόκειται να μείνεις σταματημένος 1-2 λεπτά συμφέρει να βάλεις νεκρό - αλλιώς περίμενε με ταχύτητα.

                                          Μέσα στη πόλη αν δεν είναι φορτωμένο το αμάξι, μπορείς να κυκλοφορείς συνέχεια με 2α. Θα είναι λίγο αργό στο φανάρι αλλά δεν θα αλλάζει καθόλου ταχύτητες. Το δικό σου ξεκινάει ικανοποιητικά με 2α; (όχι πολύ γκάζι για οικονομία).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dmitspan last edited by

                                            Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                            Λυπάμαι αλλά δεν ξέρω την υπόψη διάταξη για να μπορέσω να σε βοηθήσω. Προσπάθησα να βρω κάτι μέσω διαδικτύου αλλά δεν στάθικα τυχερός να βρω κάτι αναλυτικό. Θα το ψάξω ξανά και αν μπορέσω να βρω κάτι θα σου πω.

                                            Ευχαριστώ νομίζω ότι ήσουν κατατοπιστικός
                                            Μάλλον το πρώτο σύστημα έχω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 8 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr