-
Φυσικά και όχι. Όπως ούτε και ένας απλός ατμοσφαιρικός. Όσες περισσότερες καινοτομίες και όσο λιγότερες οι προσπάθειες του παρελθόντος όμως, τόσες περισσότερες οι αναστολές.
Θα αγόραζες από την πρώτη μέρα το Διαφορικό του Τσιριγκάκη; Αδιαμαρτύρητα, χωρίς δεύτερες σκέψεις; Όχι, θα έκανες τη δουλειά σου με ένα ελεύθερο διαφορικό μέχρι να βεβαιωθείς ότι οι εταιρείες θα το εξελίσσουν για μερικά χρόνια, ώσπου να θεωρηθεί κοινός τόπος η πρακτική. Εδώ και αρκετά χρόνια τα απλά τούρμπο (φυσικά με την αρωγή του 1.8Τ του VAG) έχουν αρχίσει να θεωρούνται κοινή εφαρμογή.
Τα τούρμπο τα πρώτα χρόνια ζημιάρικα, οι μεταβλητοί χρονισμοί τα πρώτα χρόνια ζημιάρικοι, οι εγκέφαλοι τα πρώτα χρόνια ζημιάρικοι...κάθε τι καινούριο είναι ή όχι αποτελεσματικό, θέλει λίγο χρόνο για να στρώσει (στην πραγματικότητα, αλλά κυρίως στα μυαλά των αγοραστών).
Προς το παρόν, δεν βλέπω καμιά εταιρεία να ακολουθά τον twincharger, αλλά να ακολουθά την VW στον δρόμο της ροπής σε μικρού μεγέθους κοινά αυτοκίνητα. Ό,τι περίπου έγινε και με τον 1.8Τ...Και κατά τη γνώμη μου, πολύ καλά κάνουν όλοι! Έλεος πια με τις επιδόσεις 1000ριου του '90...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Tο πιο πάνω δεν το έπιασα που είπες! Μάλλον είναι αργά και πρέπει να πάω στο κρεβάτι, ε;Άστο... Γιατί εγώ νομίζεις πώς είμαι?
Είναι θέμα της εκάστοτε εταιρείας να αποδείξει εμπράκτως το αντίθετο.
Πρόβλημα της εταιρείας είναι, όχι του αγοραστή.
Χρειάζεται χρόνος, αλλά γίνεται.Καλά, αυτό είναι 1000% σίγουρο. Ο αγοραστής χάνει ένα ίσως καλό αυτοκίνητο, ζημία μερικές χιλιάδες ευρώ μόνο (και αν!). Η εταιρεία χάνει πωλήσεις και εκατομμύρια!
Ακριβώς. Γιατί δηλαδή φταίει ο αγοραστής; γιατί έχει 'προκαταλήψεις' τη δεδομένη χρονική στιγμή, όταν εσύ τις προηγούμενες γενιές ΔΕΝ του προσέφερες σαν αυτοκινητοβιομηχανία ένα καλό προιόν;
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Συμφωνώ με kyan για VW.Αηδιάζω στην υποψία και μόνο ότι μπορεί κανείς να θεωρεί τα VW αυτοκίνητα 'κύρους'. Βέβαια η διαφήμιση και η έλλειψη αυτοκινητικής παιδείας είναι παράγοντες ικανοί να τα θεοποιήσουν στα μάτια κάποιου.
κανενας δε λεει οτι ειναι αυτοκινητα κυρους.
στη τελικη βεβαια, μαγκια της vw, αν εχει καταφερει να περασει κατι τετοιο στην Ελλαδα ή αλλου.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Και η επιστροφή σε όνομα της προ-προηγούμενης γενιάς δεν είναι και πολύ έξυπνη ιδέα. Σαν να παραδέχεται η Fiat ότι 'ξέρετε, κάναμε λάθος'.Μα το παραδέχεται και αρνείται ακόμα και να προφέρει το όνομα Stil...
Αναφέρεται παντού στο 'previous C model'Το είχαμε ξανασυζητήσει επειδή η στάση αυτή είχε εξοργίσει τον Φιλιππακόπουλο
@νδρέας
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Αναφέρεται παντού στο 'previous C model'Σοβαρά μιλάς; Πολύ εμπνευσμένο!
Αυτές οι παραδοχές όμως, δεν είναι καλές για τις εταιρείες...
-
Για να καταπολεμήσει η Fiat την προκατάληψη (επιμένω στο χαρακτηρισμό) ο σωστός τρόπος δεν είναι η τιμή. Ίσα-ίσα που είναι εντελώς λάθος κίνηση γιατί εξυπακούει τη λογική του 'φθηνού πλην τίμιου εργαλείου' που αποποιείται πια μέχρι και η Huyndai.
Ο σωστός τρόπος είναι πλήρη προγράμματα υποστήριξης after-sales. Πολυετής εγγύηση και άμεση λύση όλων των προβλημάτων χωρίς μα-μου-σου-του, όπως έκανε η BMW με τα Mini Cooper S 1ης γενιάς που μάσαγαν κιβώτια για πρωινό.
Η λογική 'σου πολάω ακριβούτσικα ένα εξαιρετικό προϊόν αλλά σε υποστηρίζω πλήρως επειδή με προτίμησες' είναι δοκιμασμένα ο καλύτερος τρόπος να αντιστρέψεις ένα κακό όνομα. Ρωτήστε τους εαυτούς σας αν θα αποδεχόσασταν μια τέτοια προσέγγιση ως υποψήφιοι αγοραστές, εγώ σίγουρα ναι.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Για να καταπολεμήσει η Fiat την προκατάληψη (επιμένω στο χαρακτηρισμό) ο σωστός τρόπος δεν είναι η τιμή. Ίσα-ίσα που είναι εντελώς λάθος κίνηση γιατί εξυπακούει τη λογική του 'φθηνού πλην τίμιου εργαλείου' που αποποιείται πια μέχρι και η Huyndai.Nα υποθέσω ότι πρίν από 15 χρόνια που ήταν 1η σε πωλήσεις η FIAT στην Ελλάδα, ΔΕΝ υπήρχε προκατάληψη
Όπως επίσης το 1997 που ήταν 2η η FIAT και 7η η VW
Να υποθέσω επίσης ότι το 2000 που η FIAT ήταν 3η με 8,8% και η VW 6η-7η, πάλι ΔΕΝ υπήρχε προκατάληψη (μετά βέβαια ήρθε η...'επιτυχία STILO' )
Την ίδια χρονιά επίσης η Alfa Romeo πούλησε περισσότερα αυτοκίνητα από την Audi. Πάλι ΔΕΝ υπήρχε προκατάληψη
Πώς γεμίσαμε προκατάληψη τα τελευταία χρόνια; ΜΗΠΩΣ απλά φταίει το ΠΡΟΙΟΝ ;;;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Για να καταπολεμήσει η Fiat την προκατάληψη (επιμένω στο χαρακτηρισμό) ο σωστός τρόπος δεν είναι η τιμή. Ίσα-ίσα που είναι εντελώς λάθος κίνηση γιατί εξυπακούει τη λογική του 'φθηνού πλην τίμιου εργαλείου' που αποποιείται πια μέχρι και η Huyndai.
Nα υποθέσω ότι πρίν από 15 χρόνια που ήταν 1η σε πωλήσεις η FIAT στην Ελλάδα, ΔΕΝ υπήρχε προκατάληψη
Όπως επίσης το 1997 που ήταν 2η η FIAT και 7η η VW
Να υποθέσω επίσης ότι το 2000 που η FIAT ήταν 3η με 8,8% και η VW 6η-7η, πάλι ΔΕΝ υπήρχε προκατάληψη (μετά βέβαια ήρθε η...'επιτυχία STILO' )
Την ίδια χρονιά επίσης η Alfa Romeo πούλησε περισσότερα αυτοκίνητα από την Audi. Πάλι ΔΕΝ υπήρχε προκατάληψη
Πώς γεμίσαμε προκατάληψη τα τελευταία χρόνια; ΜΗΠΩΣ απλά φταίει το ΠΡΟΙΟΝ ;;;
Εγώ την προκατάληψη την βλέπω σε φίλους που δηλώνουν ότι δεν θα έπαιρναν ποτέ ιταλικό επειδή 'είναι μπουρδέλα και χαλάνε συνέχεια' καθώς και σε αγνώστους που το πρώτο πράγμα που με ρωτάνε για την 147 είναι αν μου έχει βγάλει προβλήματα, χωρίς να έχουν ομολογουμένως απολύτως καμμία εμπειρία από ιταλικά αυτοκίνητα είτε σημερινά είτε παλιότερα. Το πώς και γιατί δημιουργήθηκε δεν το εξέτασα ποτέ αλλά το ότι υπάρχει το θεωρώ βέβαιο.
Επίσης βέβαιο θεωρώ ότι άλλες μάρκες δεν έχουν υποστεί τέτοιο πλήγμα στο καλό τους όνομα παρόλο που έχουν κι αυτές προβλήματα αξιοπιστίας, ενίοτε απλά ενοχλητικά και ενίοτε σοβαρά. Αυτό αποδίδεται είτε στο ότι κάνουν σοβαρές προσπάθειες να τα διορθώσουν με δικό τους κόστος όπως η BMW που ανέφερα πιο πάνω είτε στο ότι δεν υπάρχει αναπαραγωγή στερεοτύπων εναντίον τους.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Για να καταπολεμήσει η Fiat την προκατάληψη (επιμένω στο χαρακτηρισμό) ο σωστός τρόπος δεν είναι η τιμή. Ίσα-ίσα που είναι εντελώς λάθος κίνηση γιατί εξυπακούει τη λογική του 'φθηνού πλην τίμιου εργαλείου' που αποποιείται πια μέχρι και η Huyndai.Ο σωστός τρόπος είναι πλήρη προγράμματα υποστήριξης after-sales. Πολυετής εγγύηση και άμεση λύση όλων των προβλημάτων χωρίς μα-μου-σου-του, όπως έκανε η BMW με τα Mini Cooper S 1ης γενιάς που μάσαγαν κιβώτια για πρωινό.
Η λογική 'σου πολάω ακριβούτσικα ένα εξαιρετικό προϊόν αλλά σε υποστηρίζω πλήρως επειδή με προτίμησες' είναι δοκιμασμένα ο καλύτερος τρόπος να αντιστρέψεις ένα κακό όνομα. Ρωτήστε τους εαυτούς σας αν θα αποδεχόσασταν μια τέτοια προσέγγιση ως υποψήφιοι αγοραστές, εγώ σίγουρα ναι.
Αν αυτό το κάνει η FAH, θα πάνε όλα τα αυτοκίνητα άκλαφτα. Κανένα αυτοκίνητο που εισάγει η FAH δεν έχει το design & το ειδικό βάρος του Cooper για να μπορέσει να κάνει κάτι τέτοιο. Μόνο φθηνά μπορεί να πουλήσει το Bravo μπας και κλέψει -λίγες- πωλήσεις από το TSi, αν έχουνε όμως παραπλήσια τιμή...
-
Αυτο που εγραψε ο Kyan ειναι απο τις σωστοτερες επιχειρηματικες κινησεις. Οντως ο πολεμος της 'τιμης' ειναι κατι χαμενο απο χερι... Καμια σοβαρη διοικηση δεν θα πεσει σε αυτη την παγιδα. Αυτα ειναι βασικα πραγματα...
Απο εκει και περα... ποιος θα απαντησει σε ποιο καυτο ερωτημα? Γιατι ακομα δεν εισαγεται το Bravo, ενω ηδη ειναι διαθεσιμος εστω και ενας σοβαρος κινητηρας βενζινης???? Ενα πουλακι μου σφυριξε σημερα κατι για διαθεσιμο λεει στις εκθεσεις απο Νοεμβριο!!! και παραδοσεις απο Δεκεμβριο!!! Αν και ειναι μεγαλος αντιπροσωπος αυτος που μου το ειπε, παραυτα εχω τις αμφιβολιες μου... αλλα εαν αληθευει... ειλικρινα δεν ξερω τι σκεφτονται στην Fiat Hellas.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Για να καταπολεμήσει η Fiat την προκατάληψη (επιμένω στο χαρακτηρισμό) ο σωστός τρόπος δεν είναι η τιμή. Ίσα-ίσα που είναι εντελώς λάθος κίνηση γιατί εξυπακούει τη λογική του 'φθηνού πλην τίμιου εργαλείου' που αποποιείται πια μέχρι και η Huyndai.
Ο σωστός τρόπος είναι πλήρη προγράμματα υποστήριξης after-sales. Πολυετής εγγύηση και άμεση λύση όλων των προβλημάτων χωρίς μα-μου-σου-του, όπως έκανε η BMW με τα Mini Cooper S 1ης γενιάς που μάσαγαν κιβώτια για πρωινό.
Η λογική 'σου πολάω ακριβούτσικα ένα εξαιρετικό προϊόν αλλά σε υποστηρίζω πλήρως επειδή με προτίμησες' είναι δοκιμασμένα ο καλύτερος τρόπος να αντιστρέψεις ένα κακό όνομα. Ρωτήστε τους εαυτούς σας αν θα αποδεχόσασταν μια τέτοια προσέγγιση ως υποψήφιοι αγοραστές, εγώ σίγουρα ναι.
Αν αυτό το κάνει η FAH, θα πάνε όλα τα αυτοκίνητα άκλαφτα. Κανένα αυτοκίνητο που εισάγει η FAH δεν έχει το design & το ειδικό βάρος του Cooper για να μπορέσει να κάνει κάτι τέτοιο. Μόνο φθηνά μπορεί να πουλήσει το Bravo μπας και κλέψει -λίγες- πωλήσεις από το TSi, αν έχουνε όμως παραπλήσια τιμή...
Για ξαναπες αυτο που ειπες...
Κανενα αμαξι FAH δεν εχει το design( ) και το ειδικο βαρος( ) του mini cooper???
Η κοιλια μουυυυ -
Μην τσιμπάτε ρε!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Απο εκει και περα... ποιος θα απαντησει σε ποιο καυτο ερωτημα? Γιατι ακομα δεν εισαγεται το Bravo, ενω ηδη ειναι διαθεσιμος εστω και ενας σοβαρος κινητηρας βενζινης???? Ενα πουλακι μου σφυριξε σημερα κατι για διαθεσιμο λεει στις εκθεσεις απο Νοεμβριο!!! και παραδοσεις απο Δεκεμβριο!!! Αν και ειναι μεγαλος αντιπροσωπος αυτος που μου το ειπε, παραυτα εχω τις αμφιβολιες μου... αλλα εαν αληθευει... ειλικρινα δεν ξερω τι σκεφτονται στην Fiat Hellas.
corsair, μήπως σου είπε ο ανθρωπος αν καθυστερούν λόγω του Τ-τζετ 120 ίππων;
-
pankal
Οχι, δεν μου διευκρινησε... αλλα και παλι τι να πω? Αν ειναι αυτος ο λογος... τουλαχιστον στα δικα μου ματια ειναι λιγο αστοχος, γιατι πολυ απλα παλι χανουν σε νουμερα πωλησεων τα οποια τα παιρνουν οι ανταγωνιστες. -
-
το είδα στην Κέρκυρα (diesel+Ξένες πινακίδες), αρκετά εως πολύ καλό εξωτερικά ενω και εσωτερικά δείχνει καλό...για να δουμε!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Απο εκει και περα... ποιος θα απαντησει σε ποιο καυτο ερωτημα? Γιατι ακομα δεν εισαγεται το Bravo, ενω ηδη ειναι διαθεσιμος εστω και ενας σοβαρος κινητηρας βενζινης???? Ενα πουλακι μου σφυριξε σημερα κατι για διαθεσιμο λεει στις εκθεσεις απο Νοεμβριο!!! και παραδοσεις απο Δεκεμβριο!!! Αν και ειναι μεγαλος αντιπροσωπος αυτος που μου το ειπε, παραυτα εχω τις αμφιβολιες μου... αλλα εαν αληθευει... ειλικρινα δεν ξερω τι σκεφτονται στην Fiat Hellas.
Αν έχουν μείνει καμιά χιλιάρα Stilo στο τελωνείο και πρέπει να ξεστοκάρουν πρώτα, κάτσε και περίμενε...
-
Αντί να λέτε διάφορες θεωρίες για το Bravo διαβάστε εδώ:
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Roa ... rt/226578/
για το 1.4 Tjet 150 CV Sport, μπας και βγάλετε κανένα συμπέρασμα.
Μάλλον χλιαρά είναι τα σχόλια του περιοδικού.
-
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... ivals.html
-
Ο χρήστης project940 έγραψε:
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/209482/fiat_bravo_v_rivals.htmlΚαλα... συγκριση με το Ceed... σαν να κλεβεις εκκλησια ειναι...
Fiat Bravο 2007