-
Ο χρήστης technik έγραψε:
εγώ αντίθετα, όσο το βλέπω, τόσο τρελαίνομαι!Δεν θα έλεγα οτι τρελαίνομαι,αλλα όσο το βλέπω τόσο μου αρέσει και σίγουρα κάνει το προηγούμενο να δείχνει παλιο.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
προσωπικά, είμαι φανατικός υποστηρικτής της διαχρονικότητας
της σχεδίασης ενός μοντέλου.μακάρι και το σχήμα του ΤΤ να παραμείνει διαχρονικό,
χωρίς να αλλοιωθούν ιδιαίτερα οι αρχικές του γραμμές.δάσκαλο του εν λόγω εγχειρήματος, θεωρώ την 911.
Συμφωνώ απόλυτα ...!!! Αυτή είναι νομίζω η πιό σωστή τοποθέτηση που έχω διαβάσει/ακούσει γιά τη διαχρονικότητα του σχήματος και της σχεδιαστικής γραμμής ενός μοντέλου ...!!!
Με απλά λόγια αν ο σχεδιασμός και η γραμμή του 1ου ΤΤ ήταν ρηξικελευθη και επαναστατική, δεν μπορεί και το 2ο να έχει επαναστατικό σχεδιασμό σε σχέση με το 1ο, γιατί πολύ απλά θα αλλοιώσει τελειώς τη γραμμή της συγκεκριμένης σειράς σε σημείο που δεν θα θυμίζει τον προκάτοχο του ...!!! -
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
προσωπικά, είμαι φανατικός υποστηρικτής της διαχρονικότητας
της σχεδίασης ενός μοντέλου.μακάρι και το σχήμα του ΤΤ να παραμείνει διαχρονικό,
χωρίς να αλλοιωθούν ιδιαίτερα οι αρχικές του γραμμές.δάσκαλο του εν λόγω εγχειρήματος, θεωρώ την 911.
Συμφωνώ απόλυτα ...!!! Αυτή είναι νομίζω η πιό σωστή τοποθέτηση που έχω διαβάσει/ακούσει γιά τη διαχρονικότητα του σχήματος και της σχεδιαστικής γραμμής ενός μοντέλου ...!!!
Με απλά λόγια αν ο σχεδιασμός και η γραμμή του 1ου ΤΤ ήταν ρηξικελευθη και επαναστατική, δεν μπορεί και το 2ο να έχει επαναστατικό σχεδιασμό σε σχέση με το 1ο, γιατί πολύ απλά θα αλλοιώσει τελειώς τη γραμμή της συγκεκριμένης σειράς σε σημείο που δεν θα θυμίζει τον προκάτοχο του ...!!!επιτέλους συμφώνησε και κάποιος μαζί μου
-
-
260άλογα και τετρακίνηση μου είπε ένα πουλάκι.. Άκλαφτο το 3.2
-
-
Προσωπικά θεωρώ τον κινητήρα το μεγαλύτερο μειονέκτημα, όχι (τόσο) λόγω βάρους, αλλά λόγω επιδόσεων..
-
-
...Κατι με κανενα 1.8Τ προκειται να παιξει?
Η' τον 2.0Τ με Quatro?Eχω την εντυπωση πως οι χαμηλες πωλησεις του νεου ΤΤ , σε σχεση με το παλιο, ειναι θεμα κινητηρα και επιλογων και μονο. Και ας ειναι αρκετα βελτιωμενο απο τον προκατοχο του....
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Eχω την εντυπωση πως οι χαμηλες πωλησεις του νεου ΤΤ , σε σχεση με το παλιο, ειναι θεμα κινητηρα και επιλογων και μονο. Και ας ειναι αρκετα βελτιωμενο απο τον προκατοχο του....Οι ποιες του ΤΤ?
342 έχουνε πουληθεί από την αρχή του χρόνου, περίπου 2/μέρα.
Προβλέπεται λίαν συντόμως 'quattro' έκδοση με τον κινητήρα του S3.
-
Δεν ξερω αλλα δεν βλεπω πολλα στον δρομο.....
Αν και δεν ειναι και το πιο αξιοπιστο μετρο μετρησης.....Ο κινητηρας του S3 δηλαδη 2000 κεκ 265 αλογα?
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Δεν ξερω αλλα δεν βλεπω πολλα στον δρομο.....
Αν και δεν ειναι και το πιο αξιοπιστο μετρο μετρησης.....Και επειδή τα μάτια μας δεν είναι αξιόπιστη πηγη:roll: ,
να αναφέρω ότι το ΤΤ 2ης γενιάς έχει πουλήσει στο πρώτο 10μηνο κυκλοφορίας του, **18% περισσότερα **κομμάτια απ' ότι το ΤΤ mk1 την αντίστοιχη περίοδο.
-
Ασχετα αν λενε αληθεια ή οχι τα νουμερα ή τα ματια , το προβλημα του συγκεκριμενου μοντελου πιστευω ειναι η εμφανιση του σε σχεση με την τιμη του και οχι οι κινητηρες του. Σε τετοια μοντελα βασικο κριτηριο επιλογης ειναι ο εντυπωσιασμος που προκαλει και το νεο ΤΤ νομιζω αν οχι ασχημουτσικο ειναι τουλαχιστον αδιαφορο και αυτο λογω μπροστινου μερους του νομιζω.
Αλλα καλυτερα να περιμενουμε 2-3χρονια για να βγαλουμε σωστα συμπερασματα για τις πωλησεις του. -
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
Ασχετα αν λενε αληθεια ή οχι τα νουμερα ή τα ματια , το προβλημα του συγκεκριμενου μοντελου πιστευω ειναι η εμφανιση του σε σχεση με την τιμη του και οχι οι κινητηρες του. Σε τετοια μοντελα βασικο κριτηριο επιλογης ειναι ο εντυπωσιασμος που προκαλει και το νεο ΤΤ νομιζω αν οχι ασχημουτσικο ειναι τουλαχιστον αδιαφορο και αυτο λογω μπροστινου μερους του νομιζω.
Αλλα καλυτερα να περιμενουμε 2-3χρονια για να βγαλουμε σωστα συμπερασματα για τις πωλησεις του.Τα νούμερα σίγουρα λένε την αλήθεια
Επιπλέον, ποιό ακριβώς είναι το 'πρόβλημα' με το ΤΤ; γιατί από πωλήσεις πάει πολύ καλά
-
Tα cayenne παντως με μισες πωλησεις εχουν πλημμυρισει τους δρομους μεσα σε 2-3 χρονια.
Το προβλημα ειναι οτι ασχετα με τις πωλησεις το νεο ΤΤ μοιαζει απο μπροστα με πιο σπορ Α3. (ιδιως το ανοικτο) Οποτε αν τελικα δεν παει καλα στις πωλησεις (οπως ειναι γενικοτερη αποψη που σωστα ή λαθος επικρατει) τα πρωτα του 3χρονια (καλο διαστημα για να βγαλεις σωστα συμπερασματα) λεω οτι θα οφειλεται στην εμφανιση και οχι στον κινητηρα.Αν θες την εκτιμηση μου τα καλα νουμερα του 1ου ετους που αναφερεις οφειλονται στην εκεκτημενη ταχυτητα της επιτυχιας του mk1 και απο καποιους που το επελεξαν επειδη ειναι πολυ καλο αμαξι.Αλλα εχω την εντυπωση οτι οι αυτοκινητοβιομηχανιες δεν πονταρουν κυριως σ'αυτους...
Και ναι εχεις δικιο να βγαζεις συμπερασματα με τα νουμερα και τις στατιστικες αλλα εχε στο πισω μερος του μυαλου σου οτι οι περισσοτεροι δεν επηρρεαζονται απο τα επισημα νουμερα που βρηκαν σε καποιο site/περιοδικο αλλα απο την 'γενικοτερη' αποψη που επικρατει για ενα μοντελο...
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
αν τελικα δεν παει καλα στις πωλησεις (οπως ειναι γενικοτερη αποψη που σωστα ή λαθος επικρατει)οι περισσοτεροι δεν επηρρεαζονται απο τα επισημα νουμερα που βρηκαν σε καποιο site/περιοδικο αλλα απο την **'γενικοτερη' αποψη **που επικρατει για ενα μοντελο...
Αυτή η 'γενικότερη άποψη' από που προκύπτει - υπάρχει κάποιο ικανό στατιστικό δείγμα?...
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
Και ναι εχεις δικιο να βγαζεις συμπερασματα με τα νουμερα και τις στατιστικες αλλα εχε στο πισω μερος του μυαλου σου οτι οι περισσοτεροι δεν επηρρεαζονται απο τα επισημα νουμερα που βρηκαν σε καποιο site/περιοδικο αλλα απο την 'γενικοτερη' αποψη που επικρατει για ενα μοντελο...Kαι νομίζεις ότι ο υποψήφιος αγοραστής ΤΤ, παρακολουθεί τα 'νούμερα' του αυτοκινήτου;;
-
στα δικα μου τα ματια το καινουριο ειναι πιο ομορφο απο το παλιο
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
στα δικα μου τα ματια το καινουριο ειναι πιο ομορφο απο το παλιο+1
Aπλως το παλιο εκανε περισσοτερη αισθηση οταν παρουσιαστηκε.Ηταν πρωτοτυπο σχεδιο ενω το νεο ΤΤ ειναι συνεχεια του παλιου σχεδιου ,οποτε λογικο ειναι.
Το θεμα ειναι οτι το νεο εκτος απο πιο ομορφο ειναι και πιο καλο αυτοκινητο. -
Εννοειται πως την 'γενικοτερη' αποψη δεν μπορω να την αποδειξω και γι'αυτο την εβαλα σε εισαγωγικα.
Και ειμαι σιγουρος οτι μπορει και εκατο ατομα να βγουν και να πουν οτι το νεο ΤΤ ειναι πιο ομορφο. Αλλα αν πληρωναν αυτοι αμφιβαλλω αν τελικα θα το προτιμουσαν.Ενδεικτικα παντως να σας θυμισω τα πρωτα αρθρα στα περιοδικα (νομιζω 4Τ και Τοπ γκιαρ) για το νεο ΤΤ λιγο πριν κυκλοφορησει που εγραφαν οτι απο κοντα ειναι ομορφο ασχετα με το τι λεγεται και πως φαινεται στις φωτος.
Αλλα το θεμα ξαναλεω δεν ειναι αν ειναι ή οχι ομορφο , αλλα αν ειναι εντυπωσιακο οπως πρεπει να ειναι ενα σπορ κουπε των 40Κ+...
Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)