Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai i30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai i30
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 91
    • 92
    • 3 / 92
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    1835
    33159
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pasxos last edited by

      Οχι μωρε,για το ιδιο μιλαμε,μη σκιαζεσαι... Αμαν αυτοι οι Ιταλοι δε ξερουν τι τους γινεται..ε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        corsair last edited by

        Ο χρήστης andykar έγραψε:

        τι να τα κάνω τα 20 κιλά ροπής άμμα δεν πάει μία,

        πεσταααααααααααααααα......
        ροπες και βλακειες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          ratanplan last edited by

          Oτι να ναι ρε γμτ!

          Καλα ποιος ασχολειται ρε γμτ με τη ροπη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pasxos last edited by

            Αυτοι που ξερουν.Ασχετε κοντρακια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              v-silis last edited by

              αμα σταματήσετε επιτέλους τις κόντρες, τοτε θα καταλάβετε ότι δεν μετράει κ πολύ η ροπή

              αλλά μέχρι να περάστε evo I σε φιλικό άνοιγμα παρακαλώ να μην μιλάτε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kid last edited by

                Το evo ήξερε ότι ανοίγατε ή μπαλαμούτιαζε την γκόμενα ο τύπος ροζούλη?

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • V
                  v-silis last edited by

                  Ο χρήστης Kid έγραψε:
                  Το evo ήξερε ότι ανοίγατε ή μπαλαμούτιαζε την γκόμενα ο τύπος ροζούλη?

                  δεν το λέω για μένα εγκάθετο βλακοkid

                  (ξέρεις για ποιον πήγαινε η σπόντα... )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης andykar έγραψε:
                    τι να τα κάνω τα 20 κιλά ροπής άμμα δεν πάει μία,
                    μάλλον τα 5 πρέπει να είναι στο πόρτ παγκάζ για ρεζέρβα......
                    είναι το πιό αργό απο όλα τα 1.4 τουρμπάκια που έχει βγάλει η φίατ.
                    μπράααααααααααααααααβο εξέλιξηηηηηηηηηηηη

                    Τα 1.4 τουρμπάκια ήταν ΚΑΠΟΤΕ τα γρήγορα της κατηγορίας. Τώρα τα αυτοκίνητα βάρυναν, οπότε πάμε σε 1.6 τουρμπάκια αν θέλουμε ΓΡΗΓΟΡΟ. Όσο για το αν δεν πάει μία το Grande, να υποθέσω ότι το έχεις οδηγήσει και ξέρεις ε?

                    Καλύτερα να μείνουμε στο i30 εδώ βέβαια. PLZ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andykar last edited by

                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                      τι να τα κάνω τα 20 κιλά ροπής άμμα δεν πάει μία,
                      μάλλον τα 5 πρέπει να είναι στο πόρτ παγκάζ για ρεζέρβα......
                      είναι το πιό αργό απο όλα τα 1.4 τουρμπάκια που έχει βγάλει η φίατ.
                      μπράααααααααααααααααβο εξέλιξηηηηηηηηηηηη

                      Τα 1.4 τουρμπάκια ήταν ΚΑΠΟΤΕ τα γρήγορα της κατηγορίας. Τώρα τα αυτοκίνητα βάρυναν, οπότε πάμε σε 1.6 τουρμπάκια αν θέλουμε ΓΡΗΓΟΡΟ. Όσο για το αν δεν πάει μία το Grande, να υποθέσω ότι το έχεις οδηγήσει και ξέρεις ε?

                      Καλύτερα να μείνουμε στο i30 εδώ βέβαια. PLZ.

                      Λοιπόν για να μη τα ισοπεδώνουμε όλα το πούντο οπωσδήποτε είναι κλάσης ανώτερο απο όλα τα προηγούμενα σαν αυτοκίνητο, μόνο απο τα 1100+ κιλά (σχεδόν 1200) καταλαβαίνεις οτι υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά ποιότητας σε σχέση με τα παλιά. Μπορεί να τα κουρδίζω τα παιδιά (και τους καταλαβαίνω απόλυτα) αλλα ακριβώς αυτό θέλω να τονίσω, οτι είναι κρίμα για τους ιταλούς που φημίζονται για τις αγωνιστικές τους προτιμήσεις να ρίχνουν τόσο πολύ (κοντά στα 9’’) τις επιδόσεις όταν στο παρελθόν μας είχαν συνηθίσει σε νούμερα κάτω απο 8’’. Πιστεύω οτι ένα συνολάκι 1.6 θα ήταν ότι έπρεπε για αυτό το αμάξι και πιστέυω οτι οι ιταλοί θα έπιαναν σίγουρα τα παλιά καλά νούμερα δηλαδή κάτω απο 8’’.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        andykar last edited by

                        Και για να μείνουμε στο i30 που είναι και το θέμα μας

                        @high fidelity

                        Η απορία σου για τα δύο σχεδόν ίδια μοντέλα φυσικά και έχει βάση.
                        Όμως κάπου στο βάθος ακούγεται οτι ετοιμάζεται κάτι πιο άγριο επάνω στο i30.
                        Αν κρίνω απο τα νεύρα στο πλάι και τις έντονες τριγωνικές γραμμές των πίσω φωτιστικών
                        φέρνει σε κάτι πιο σπορτίφ απο το σίντ.
                        Το μόνο σίγουρο πάντως και για τα δύο μοντέλα είναι μία cc έκδοση και μία sw.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          corsair last edited by

                          εεε ρε τι διαβαζουμε εδω μεσα...

                          σημεια και τερατα....

                          ελπιζω απλα να αυτα που λετε να ειναι απλως πλακα και τιποτα παραπανω...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            andykar last edited by

                            ποιά εννοείς ακριβώς?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης andykar έγραψε:

                              τι να τα κάνω τα 20 κιλά ροπής άμμα δεν πάει μία,
                              μάλλον τα 5 πρέπει να είναι στο πόρτ παγκάζ για ρεζέρβα......
                              είναι το πιό αργό απο όλα τα 1.4 τουρμπάκια που έχει βγάλει η φίατ.
                              μπράααααααααααααααααβο εξέλιξηηηηηηηηηηηη

                              Τα 1.4 τουρμπάκια ήταν ΚΑΠΟΤΕ τα γρήγορα της κατηγορίας. Τώρα τα αυτοκίνητα βάρυναν, οπότε πάμε σε 1.6 τουρμπάκια αν θέλουμε ΓΡΗΓΟΡΟ. Όσο για το αν δεν πάει μία το Grande, να υποθέσω ότι το έχεις οδηγήσει και ξέρεις ε?

                              Καλύτερα να μείνουμε στο i30 εδώ βέβαια. PLZ.

                              Λοιπόν για να μη τα ισοπεδώνουμε όλα το πούντο οπωσδήποτε είναι κλάσης ανώτερο απο όλα τα προηγούμενα σαν αυτοκίνητο, μόνο απο τα 1100+ κιλά (σχεδόν 1200) καταλαβαίνεις οτι υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά ποιότητας σε σχέση με τα παλιά. Μπορεί να τα κουρδίζω τα παιδιά (και τους καταλαβαίνω απόλυτα) αλλα ακριβώς αυτό θέλω να τονίσω, οτι είναι κρίμα για τους ιταλούς που φημίζονται για τις αγωνιστικές τους προτιμήσεις να ρίχνουν τόσο πολύ (κοντά στα 9’’) τις επιδόσεις όταν στο παρελθόν μας είχαν συνηθίσει σε νούμερα κάτω απο 8’’. Πιστεύω οτι ένα συνολάκι 1.6 θα ήταν ότι έπρεπε για αυτό το αμάξι και πιστέυω οτι οι ιταλοί θα έπιαναν σίγουρα τα παλιά καλά νούμερα δηλαδή κάτω απο 8’’.

                              Γι' αυτό το σκοπό, έρχεται το Abarth. Το t-jet είναι 'νορμάλ' έκδοση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                andykar last edited by

                                Μη μου πείς οτι θα έχει και το γνωστό σηματάκι επάνω?:yahoo:
                                Τρελαίνομαι τώρα:yahoo: ...........τώρα μάλιστα.......
                                1985…….κόκκινο......autobianchi abarth ……αχχχχχχ.......ωραίες αναμνήσεις

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  Ο χρήστης andykar έγραψε:
                                  Μη μου πείς οτι θα έχει και το γνωστό σηματάκι επάνω?:yahoo:
                                  Τρελαίνομαι τώρα:yahoo: ...........τώρα μάλιστα.......
                                  1985…….κόκκινο......autobianchi abarth ……αχχχχχχ.......ωραίες αναμνήσεις

                                  Θα έχει μόνο σήματα Abarth, όχι Fiat. Και αυτό ισχύει και για το Grande, και για το 500. Ας λήξουμε το οφτόπικ εδώ όμως

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    andykar last edited by

                                    ok ......... τέλος ........... τα υπόλοιπα σε σχετικό τόπικ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • P
                                      pathos last edited by

                                      Ο χρήστης andykar έγραψε:
                                      Λοιπόν για να μη τα ισοπεδώνουμε όλα το πούντο οπωσδήποτε είναι κλάσης ανώτερο απο όλα τα προηγούμενα σαν αυτοκίνητο, μόνο απο τα 1100+ κιλά (σχεδόν 1200) καταλαβαίνεις οτι υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά ποιότητας σε σχέση με τα παλιά. Μπορεί να τα κουρδίζω τα παιδιά (και τους καταλαβαίνω απόλυτα) αλλα ακριβώς αυτό θέλω να τονίσω, οτι είναι κρίμα για τους ιταλούς που φημίζονται για τις αγωνιστικές τους προτιμήσεις να ρίχνουν τόσο πολύ (κοντά στα 9’’) τις επιδόσεις όταν στο παρελθόν μας είχαν συνηθίσει σε νούμερα κάτω απο 8’’. Πιστεύω οτι ένα συνολάκι 1.6 θα ήταν ότι έπρεπε για αυτό το αμάξι και πιστέυω οτι οι ιταλοί θα έπιαναν σίγουρα τα παλιά καλά νούμερα δηλαδή κάτω απο 8’’.

                                      Κάποιος που δεν ξέρει απο αυτοκίνητα σαφώς και τα 0-100 και η τελική είναι το παν γι' αυτόν Α, και το T-Jet είναι απλά μια πιο δυναμική έκδοση του Punto. Ούτε GT, ούτε Racing, ούτε Abarth

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        andykar last edited by

                                        Ο χρήστης Pathos έγραψε:
                                        Κάποιος που δεν ξέρει απο αυτοκίνητα σαφώς και τα 0-100 και η τελική είναι το παν γι' αυτόν Α, και το T-Jet είναι απλά μια πιο δυναμική έκδοση του Punto. Ούτε GT, ούτε Racing, ούτε Abarth

                                        Φιλε @pathos
                                        Δεν είπα οτι δέν είναι καλό το αμάξι αλλα σε σχέση με παλιότερα μοντέλα δέν είναι το ίδιο εκρηκτικό
                                        σε επιδόσεις όπως επίσης είπα οτι το t-jet σαφώς και είναι ποιοτικά καλύτερο απο όλα τα
                                        προηγούμενα συμπεριλαμβανομένου και του κινητήρα.
                                        δέν διάβασες όλα τα ποστάκια μάλλον κα 2ον κακώς το συνεχίζουμε το θέμα εδώ,
                                        αν έχετε να πείτε κάτι που ξέρετε για το i30 καλώς,
                                        αλλιώς ανοίξτε ένα τόπικ σχετικό με το t-jet να ξεμπερδεύουμε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          adis4gr last edited by

                                          ωραια διαφημισουλα..

                                          μαρεσει αυτο το χιουνται..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            Πριν 5 λεπτά μου είπε το ίδιο κι η γυναίκα μου.
                                            Πάντως τα 15 χιλιάρικα που θα ζητάει δεν ακούγονται τόσο λίγα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 3 / 92
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr