-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
- Και εγώ λέω το πολύ απλό που συμβαίνει καθημερινά στους Ελληνικούς δρόμους, με πολλούς μηχανάκηδες. Το μηχανάκι κάνει (παρανόμως, αλλά ας πούμε 'γενικά αποδεκτή') 'διήθηση' και το μ**νί με το αυτοκίνητο αλλάζει λωρίδα χωρίς φλας, ούτε καν έλεγχο του καθρέπτη.
Μου έχει τύχει άπειρες φορές το ακόλουθο:
παπάκι να κάνει όπως λες διήθηση και να είναι 5-6 αυτοκίνητα πίσω. Εγώ να ξεκινήσω να αλλάζω λωρίδα κανονικότατα με φλας και το μηχανάκι να μου κορνάρει γιατί θα του ανακόψω τη διήθηση. Και φυσικά δε μιλάω να πηγαίνω με 50 και το μηχανάκι με 100 (θα ήμουν δολοφόνος να το έκανα) αλλά μέσα στην κίνηση να πηγαίνω με 60 και το μηχανακί με 65. Να είμαστε και λογικοί.Όπως λες αποδεκτή η διήθηση αλλά θα πρέπει τα μηχανάκια να καταλάβουν ότι και τα αυτοκίνητα πρέπει να ελιχθούν, και στο κάτω κάτω αφού κάνουν κάτι παράνομο θα πρέπει να λένε και ευχαριστώ και όχι να προκαλούν κιόλας
Μου έχει τύχει κάτι παρόμοιο: Κάνω εγώ διήθηση με τη μηχανή και μπροστά βλέπω αυτοκίνητο με φλάς να προσπαθεί να αλλάξει λωρίδα. Αρχίζω να κόβω ταχύτητα για να τον διευκολύνω και ο παπάκουλας απο πίσω μου αρχίζει να μου κορνάρει
Δυστυχώς το συγκεκριμένο μου έχει τύχει τουλάχιστον 3-4 φορές. Μια φορά μάλιστα ο παπάκιας απο πίσω μου φώναζε 'Μήν τον αφήνεις, προχώρα!'
Ρε γαμω το....σαν να ανεφορομαστε στην ιδια ρατσα καμικαζι....
Μηπως βρηζομαστε τζαμπα;;;; -
Aνεγκέφαλος Μαλάκας Εγωιστής Ανίδεος
-
-
ενω καποιος που βγαζει φωτογραφιες ενω οδηγει ειναι καλυτερος
-
Δεν την έβγαλα εγώ, μου την στείλανε.
Όταν οδηγώ αφήνω άλλους να βγάλουν φωτογραφίες (ή δε βγάζω αν είμαι μόνος).. -
Επισης καλο θα ηταν να καταλαβουν μερικοι ποσο ακυροι ειναι μερικοι οταν λενε 'ειστε ζωα οταν ενοχλειτε στην διηθηση, γιατι ναι μεν ειναι παρανομη αλλα...'.
Αφου λοιπον ειναι παρανομη, ειναι παραχωρηση που οποιος και αμα θελει σας την κανει, και οχι δικαιωμα σας για να μας λετε και ζωα επειδη μια στο τοσο σας την χαλασαμε...
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Δυστυχώς το συγκεκριμένο μου έχει τύχει τουλάχιστον 3-4 φορές. Μια φορά μάλιστα ο παπάκιας απο πίσω μου φώναζε 'Μήν τον αφήνεις, προχώρα!'Ώρες-ώρες πιστεύω ότι μερίδα των αναβατών μηχανών αισθάνονται λες και έχουν πόλεμο με τους οδηγούς των αυτοκίνητων και θα κάνουν ό,τι μπορούν για να τους κάνουν τη ζωή δύσκολη.
-
Να κάνω μια σφήνα εδώ να πω τον πόνο μου - σήμερα το βράδυ κι ενώ είχα παρκάρει σε άνετο δρόμο (βρίσκεις εύκολα θέση) στο Μαρούσι βρήκα το μπροστινό αριστερό φτερό μου βαθουλωμένο από κάποιον που μάλλον επιχειρούσε μανούβρα (αναστροφή?) και δεν υπολόγισε σωστά το μέγεθος του αυτ/του του. Εκεί που φόρτωνα παρατήρησα ότι μου είχαν αφήσει στους καθαριστήρες χαρτάκι από πρόγραμμα σινεμά με σημειωμένο έναν αριθμό κινητού. Τηλεφώνησα και ο κύριος που απάντησε μου εξήγησε ότι το μέγεθος της ζημιάς δεν το γνώριζε από πρώτο χέρι αλλά επρόκειτο για το δικό του αυτοκίνητο το οποίο το είχε δώσει στα παιδιά του για να βγουν. Φάνηκε ευγενικός, μου είπε ότι θα μου τα πληρώσει ό,τι είναι μέχρι τελευταίο Ευρώ (σε σημείο που ένοιωσα ότι έπρεπε να τον ευχαριστήσω που τα παιδιά του μετά το συμβάν έδειξαν υπευθυνότητα). Τυχερός στην ατυχία μου ένοιωσα - ευτυχώς έλεγα μέσα μου που δεν ακούμπησε καθόλου ρόδα, και που δεν την έκαναν μ' ελαφρά πηδηματάκια (δύσκολο αν είναι παρέα, βέβαια, πρέπει να είναι όλοι ζώα)...
Τέλος πάντων. Το τρέξιμο είναι αυτό που με χαλάει περισσότερο. -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Να κάνω μια σφήνα εδώ να πω τον πόνο μου - σήμερα το βράδυ κι ενώ είχα παρκάρει σε άνετο δρόμο (βρίσκεις εύκολα θέση) στο Μαρούσι βρήκα το μπροστινό αριστερό φτερό μου βαθουλωμένο από κάποιον που μάλλον επιχειρούσε μανούβρα (αναστροφή?) και δεν υπολόγισε σωστά το μέγεθος του αυτ/του του. Εκεί που φόρτωνα παρατήρησα ότι μου είχαν αφήσει στους καθαριστήρες χαρτάκι από πρόγραμμα σινεμά με σημειωμένο έναν αριθμό κινητού. Τηλεφώνησα και ο κύριος που απάντησε μου εξήγησε ότι το μέγεθος της ζημιάς δεν το γνώριζε από πρώτο χέρι αλλά επρόκειτο για το δικό του αυτοκίνητο το οποίο το είχε δώσει στα παιδιά του για να βγουν. Φάνηκε ευγενικός, μου είπε ότι θα μου τα πληρώσει ό,τι είναι μέχρι τελευταίο Ευρώ (σε σημείο που ένοιωσα ότι έπρεπε να τον ευχαριστήσω που τα παιδιά του μετά το συμβάν έδειξαν υπευθυνότητα). Τυχερός στην ατυχία μου ένοιωσα - ευτυχώς έλεγα μέσα μου που δεν ακούμπησε καθόλου ρόδα, και που δεν την έκαναν μ' ελαφρά πηδηματάκια (δύσκολο αν είναι παρέα, βέβαια, πρέπει να είναι όλοι ζώα)...
Τέλος πάντων. Το τρέξιμο είναι αυτό που με χαλάει περισσότερο.Αυτό μάλλον έπρεπε να μπει στο 'Ό,τι πιο απίθανο...' και όχι στα 'Ζώα'.
Ψιλοαπίθανο αυτό που σου συνέβη, ευχάριστη έκπληξη.
Ευγε και στον τύπο και στα παιδιά του. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αυτό μάλλον έπρεπε να μπει στο 'Ό,τι πιο απίθανο...' και όχι στα 'Ζώα'.
Ψιλοαπίθανο αυτό που σου συνέβη, ευχάριστη έκπληξη.
Ευγε και στον τύπο και στα παιδιά του.Έχεις δίκιο, δεν το σκέφτηκα. Καλό πάντως είναι να βλέπουμε και μέσα στα 'Ζώα' ότι τουλάχιστον το φιλότιμο δεν έχει εξαφανιστεί εντελώς σ' αυτή την έρημη τη χώρα. Το πόσες φορές έχω δει αυτ/το να γρατζουνάει / βουλιάζει άλλο προσπαθώντας να παρκάρει και μετά να φεύγει σαν να μην τρέχει τίποτα....
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Με παρεκινησαν τα γραπτα του μουσουργου και ανοιξα τον ΚΟΚ.(Τελευταια φορα που το ειχα ξανακανει αυτο ηταν .....ηταν.....).
Δυστυχως δεν βρηκα πουθενα να ** υποχρεωνει* τον πισω να κινηθει με ιση η λιγοτερη ταχυτητα απο τη στιγμη που καποιος που ειναι σε αλλη λωριδα και πιο μπροστα γνωστοποιει οτι θα προσπερασει εναν τριτο.*Για να βρειτε τον ΚΟΚ, ψαξτε στο http://www.ydt.gr/main/Home.jsp και μετα καπου αριστερα ενα κλικ στη ΤΡΟΧΑΙΑ και ...ε γραμματα ξερετε .
Ενα tip
Το κεφαλαιο με τους κανονες οδικης συμπεριφορας αρχιζει στη σελιδα 50.Χμ....
Δεν καταλαβες τι εγραψα.
Ο ΚΟΚ υποχρεωνει να κραταμε σταθερη την ταχυτητα μας -οχι ιση με καποιον- οταν αντηληφθουμε οτι καποιο οχημα μας προσπερνα -δηλ. να χει βγαλει φλας που να υποδεικνυεει την προθεση του να μπει μπροστα μας, ουτος ωστε να τον διευκωλυνουμε και να αποφυγουμε ενα τροχαιο.Απο κει και περα.
Αν υπολογησε λαθος το οχημα που αλλαζει λωριδα, φταιει.
Αν πατησω γκαζι για να τον κλεισω, φταιω.Αυτό που προσπαθεί να σου εξηγήσει o DAP φίλε Wagner είναι πως άλλο η αλλαγή λωρίδας ( ακόμη και για ενδεχόμενη προσπέραση ) και άλλο αυτή καθ' αυτή η προσπέραση. Κανείς δεν με υποχρεώνει ( στα όρια της νόμιμης κίνησης ) να σου επιτρέψω ή διευκολύνω την αλλαγή λωρίδας ούτε όταν πρόκειται για κίνηση αυτοκινήτων σε στοίχους είτε όχι. Υπάρχει μόνο μία διάταξη που περιγράφει ως γενικό κανόνα ( περί παραχωρήσεων προτεραιότητος κτλ ) ότι ο εκ δεξιών ακόμη και σε κίνηση σε στοίχους έχει προτεραιότητα ( όπως επίσης ότι είναι αυτός που την παραχωρεί σε ένα δρόμο με 2 και πάνω λωρίδες κάτι που σημαίνει ότι εάν σταματήσει ο δεξιότερος και παραχωρήσει την προτεραιότητά του όλοι αριστερότερα αυτού πρέπει να σταματήσουν ) αλλά αφορά νομίζω πως αφορά σε ταυτόχρονο ελιγμό προς μία λωρίδα από δύο οχήματα ένα εξ αριστερών και ένα εκ δεξιών.
-
Ο χρήστης dinosm έγραψε:
Η χειρότερη περίπτωση είναι να βγαίνεις στο αντίθετο ρεύμα να προσπεράσεις κάποιον που πηγαίνει με 50 και μόλις σε πάρει είδηση να επιταχύνει επίτηδες. Δυστυχώς συμβαίνει eπανηλειμένα και είνα δείγμα – μεταξύ πολλών άλλων περιπτώσεων που αναφέρονται εδώ – αρρωστημένου εγωισμού.Αυτό είναι έγκλημα.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Δυστυχώς το συγκεκριμένο μου έχει τύχει τουλάχιστον 3-4 φορές. Μια φορά μάλιστα ο παπάκιας απο πίσω μου φώναζε 'Μήν τον αφήνεις, προχώρα!'
Ώρες-ώρες πιστεύω ότι μερίδα των αναβατών μηχανών αισθάνονται λες και έχουν πόλεμο με τους οδηγούς των αυτοκίνητων και θα κάνουν ό,τι μπορούν για να τους κάνουν τη ζωή δύσκολη.
Φυσικά και υπάρχει πόλεμος. Πολλοί το βλέπουν έτσι δηλαδή. Μικρότερης έκτασης πόλεμος υπάρχει και ανάμεσα στους παπάκηδες και στους οδηγούς μεγαλύτερων μηχανών, έκφραση του οποίου είναι το περιστατικό που αναφέρει ο σκύλος80.
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
Το κουρασατε το θεμα με την αλλαγη λωριδας. Ο kacey λεει το πολυ απλο που συμβαινει καθημερινα στους Ελληνικους δρομους με πολλους μηχανακηδες. Εισαι στη λωρια σου θελεις να αλλαξεις λωριδα , βλεπεις απο τον καθρεφτη σου το μηχανακι 20+ μ και μολις βγαλεις φλας το μνι σε βλεπει και επιταχυνει πολυ. Το δικιο σου δυσκολα θα το βρεις στο δικαστηριο και ας λεει οτι θελει ο ΚΟΚ , αλλα αυτος παραμενει ΜΝΙ!!! (Αν εισαι αρκετα θερμοκεφαλος , δεν σε νοιαζει το αμαξι σου και θες να πεσεις στο επιπεδο του , προσπερασε τον παρακατω και πατα αποτομα φρενο μπροστα του. Και τον Γ*ΜΑΣ και εχεις τον νομο μαζι σου. Δεν θα εκανα ποτε κατι τετοιο , αλλα πολλες φορες θα ηθελα να το κανω...)Το θεμα με τα μηχανακια ειναι απλο , οταν θα φορανε ολοι κρανη , οταν θα εχουν ολοι φαναρια και φλας μπρος-πισω που λειτουργουν , οταν θα τηρουν τα σηματα , τις προταιρεοτητες και το ρευμα κυκλοφοριας , οταν θα εχουν τις πινακιδες τους σε εμφανες σημειο και οχι κατω απο τον πισω λασπωτηρα/φτερο (πως λεγεται) τοτε ναι θα εχουν δικαιωμα να κλαιγονται...
Αυτο ομως που δεν μπορω να καταλαβω ειναι πως βαζουν τον εγωισμο τους πανω απ'ολα (ασχετα με το αν εχουν δικιο ή οχι ) αφου στην κακη στιγμη αυτοι θα την πληρωσουν ασχημα.
Τα περισσότερα δίκυκλα αυτό ακριβώς φοβούνται. Ότι μπαίνεις σε μία λωρίδα με 20+ μέτρα απόσταση ( που με ταχύτητες 50+χαω δεν είναι καν απόσταση ασφαλείας ) και κατόπιν μεγάλο ενδεχόμενο υπάρχει στο να φρενάρεις μπροστά του. Το δίκυκλο κατά πάσα πιθανότητα , εάν έρχεται και με κάποια σεβαστή ταχύτητα δεν θα προλάβει να μαζευτεί εάν φρενάρεις.
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Ωραια, αφου το προσαρμοσαμε στα μετρα μας και δεν καταλαβαινουμε εμεις αυτα που διαβαζουμε, ρωταω εγω:
Θελω να αλλαξω λωριδα. εκει που θελω να μπω, εχει ενα αρκουντως μεγαλο κενο. Βγαζω φλας και ξεκιναω να αλλαζω λωριδα. Ο πιο πισω στην λωριδα που θελω να μπω, ο οποιος μεχρι εκεινη την στιγμη πηγαινε με την ιδια ταχυτητα και ουδεμια προθεση ειχε να κανει κατι διαφορετικο, παταει γκαζι με σκοπο να κλεισει το κενο και να μην με αφησει να αλλαξω λωριδα. Θεωρειτε οτι ο ΚΟΚ θελει να εχει ως νομιμη αυτη την ενεργεια?
Οχι γιατι οφειλε να διατιρησει αμεταβλητη την ταχυτητα του, ουτος ωστε να διευκολυνει αυτον που ειχε προθεση να κανει προσπεραση.
Έλα ρε , αφού πολλές φορές έχει διευκρινιστεί ότι σε κίνηση σε στοίχους η προσπέραση είναι τόσο σχετική όσο ο όγκος της αέριας μάζας πάνω από το καπώ μας σε υψόμετρο 2.917 μέτρων όταν κινούμαστε με ταχύτητα ( στιγμιαία ) 39,427μ/δ.
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
ΥΓ1 στο 2 διαφωνω , εννοειται πως μεσα στην κινηση θα βγαλω την μουρη διαγωνια για να αλλαξω λωριδα μολις αρχισουν να τσουλανε τα αμαξια. Ειναι και το λογικο και το νομιμο σε αντιθεση με την παρανομη και επικινδυνη διηθηση των μηχανων.ΥΓ2 τι πρεπει να κανω οταν ειμαι σε φαναρι γινεται πρασινο και με το που πατω το γκαζι ερχεται ΚΑΘΕΤΑ μηχανακι μπροστα μου απο διπλανη λωριδα για να στριψει ή να κανει αναστροφη (&παρανομη συνηθως)?
ΥΓ3 τι κερδος εχει το μηχανακι σε φαναρι με λιγη κινηση που περνα συρριζα απο αμαξια απο 1-2 σειρες μονο αμαξιων που υπαρχουν μπροστα του? (στην εκκινηση και καθυστερει τα πισω αμαξια και τον ξαναπροσπερνουν στον ανοικτο δρομο-εχει διαφορα με την διηθηση σε κινηση)
ΥΓ4 εχει φαση που εχουν αυξηθει τωρα τα μηχανακια και συχνα πετυχαινω συγκρουσεις μεταξυ τους με τις μλκς που κανουν κατα τις 'διηθησεις'.
ΥΓ5 το Μ**ΝΙ το αποκαλω ετσι οχι επειδη κανεις μλκια απο λαθος ή απροσεξια , αλλα επειδη το κανει επιτηδες...
δηλαδη συγνωμη οταν πχ στην παραλιακη που πηζει στην κινηση αν θα βαλεις την μουρησ σου διαγωνια για να αλλαξεις λωριδα,τι νοημα εχει??θα πας ποιο γρηγορα??θα πας 2 αυτοκινητα πιο μπροστα και τι εγινε??σωθηκες??ελα ομως που αυτος που το κανει αυτο το κανει συνεχεια για να βγει κερδισμενος στο τελος 10 αυτοκινητα πιο μπροτσα με κινδυνι να παρει και ποσες μηχανες στον λαιμο του που θα εχουν και λογο να τον προσπερνανε μεσο διηθησης...
δεν ξερω αν εγινα κατανοητος αλλα η μηχανη θα κερδισει σε χρονο κατι που το αυτκινητο δεν προκειτε να τον κερδισει αυτον τον χρονο ποτε οσες σφηνες και να κανει μεσα στην κινηση.
αρα το κερδος της μηχανης ειναι πολυ μεγαλυτερο σε χρονο απο ενα αμαξι που αλαλζει λωριδες και κλεινει τον χωρο αναμεσα στα αυτοκινητα...
ααα και αν την ωρα που αλλαζεις λωριδα σε ακουμπισω στο πλαι εγω,παμε στο δικαστηριο μετα και αν μπορεσεις απεδειξε οτι εγω εκανα διηθηση και οτι εσυ ΔΕΝ αλλαξες λωριδα αφου ετσι οπως θα ειναι το χτυπημα θα ειναι καραμπινατο φτιαξιμο δικο σου μιας και ΕΣΥ αλλαξες λωριδα και ωφειλες να διπλοκοιταξεις στους καθρεπτες σου πριν το κανεις αυτο.. -
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
προτεραιότητος κτλ ) ότι ο εκ δεξιών ακόμη και σε κίνηση σε στοίχους έχει προτεραιότητα ( όπως επίσης ότι είναι αυτός που την παραχωρεί σε ένα δρόμο με 2 και πάνω λωρίδες κάτι που σημαίνει ότι εάν σταματήσει ο δεξιότερος και παραχωρήσει την προτεραιότητά του όλοι αριστερότερα αυτού πρέπει να σταματήσουν ) αλλά αφορά νομίζω πως αφορά σε ταυτόχρονο ελιγμό προς μία λωρίδα από δύο οχήματα ένα εξ αριστερών και ένα εκ δεξιών.
Η ΠΡΟΤΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙς ΧΩΡΙς ΣΥΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Στο φαναρι ΑΝ εχω χωρο θα παω μπροστα αλλα οχι μπροστα απο το φαναρι να μην μπορω να το δω, και θα ξεκινησω γρηγορα.
Παράκληση θερμή : Παρακαλώ να μην σταματά κανείς πάνω στις διαβάσεις πεζών.
-
Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
- Και εγώ λέω το πολύ απλό που συμβαίνει καθημερινά στους Ελληνικούς δρόμους, με πολλούς μηχανάκηδες. Το μηχανάκι κάνει (παρανόμως, αλλά ας πούμε 'γενικά αποδεκτή') 'διήθηση' και το μ**νί με το αυτοκίνητο αλλάζει λωρίδα χωρίς φλας, ούτε καν έλεγχο του καθρέπτη.
Μου έχει τύχει άπειρες φορές το ακόλουθο:
παπάκι να κάνει όπως λες διήθηση και να είναι 5-6 αυτοκίνητα πίσω. Εγώ να ξεκινήσω να αλλάζω λωρίδα κανονικότατα με φλας και το μηχανάκι να μου κορνάρει γιατί θα του ανακόψω τη διήθηση. Και φυσικά δε μιλάω να πηγαίνω με 50 και το μηχανάκι με 100 (θα ήμουν δολοφόνος να το έκανα) αλλά μέσα στην κίνηση να πηγαίνω με 60 και το μηχανακί με 65. Να είμαστε και λογικοί.Όπως λες αποδεκτή η διήθηση αλλά θα πρέπει τα μηχανάκια να καταλάβουν ότι και τα αυτοκίνητα πρέπει να ελιχθούν, και στο κάτω κάτω αφού κάνουν κάτι παράνομο θα πρέπει να λένε και ευχαριστώ και όχι να προκαλούν κιόλας
Πώπω σπαστικό που είναι αυτό. Ρε χλιμίντζουρα όταν κάνεις διήθηση δεν είσαι πουθενά ( σε καμία λωρίδα ) , μου έχουν παραχωρήσει προτεραιότητα και παρ' όλ' αυτά έρχεσαι εσύ από πίσω να μου πεις ότι δεν θα περάσω ; Ξέρεις τι έχω κάτων από τον προφυλακτήρα ; Γιατί σώνει και καλά θέλεις να το δεις ;
-
Ο χρήστης EVO2 έγραψε:
λυπαμαι για ΟΛΟΥΣ αυτους που δηλωνουν οτι αγαπανε πιο πολυ τον κουβα τους απο την σωματικη ακεραιοτητα του ανθρωπου....
ΟΠΟΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ και να κανει ο αναβατης ΟΦΕΙΛΗΣ να τον προστατευσεις γιατι ειναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!!
Δηλαδη επικρατει ο νομος της ζουγκλας πλεον????
οταν ημουνα κ εγω πιτσιρικος (γιατι τωρα ειμαι πατερας σας )ΣΕΒΟΜΟΥΝΑ ΤΙΣ ΜΟΤΟ .
Και ναι εχετε δικιο για τα καποια μαλακισμενα που κανουνε σφηνες κλπ αλλα
εγω με 500 αλογα ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΗ ΛΕΩ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΕ ΠΑΠΙ!!!
ΠΑΩ ΜΕ ΤΟ τουτου μου μπραλλο κλπ αλλα δεν κυνηγαω μηχανακια ουτε κανω εξυπναδες οπως οι ΣΑΧΟΡΑΛΛΑΚΗΔΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ 30 ποντους απο τον πισω τροχο μου οταν ειμαι με το 1000. στα κλειστα κομματια στην επιδαυρο...ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΑΠΟ ΜΟΤΟ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΑ!!!!
ΛΥΠΑΜΑΙ ολους οσους σκεφτονται ετσι ....η αυτοκινηση ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΜΑΧΩΜΕΝΟΥΣ......
Συμφωνώ στο θέμα της προστασίας του αναβάτου. Το θέμα είναι το κόστος που προκύπτει για εμένα που θα σε προτατεύσω ή εσένα που θα με προστατεύσεις. Υπάρχει προστασιόμετρο ; Μέχρι πιο σημείο η ασφάλειά του , είναι σημαντικότερη από το οικονομικό στραπάτσο που θα πάθω εγώ εάν αναγκαστώ να αλλάξω αυτοκίνητο , γιατί το έριξα στην κολώνα για να μην χτυπήσω τον οποιονδήποτε και μετά ο οποιοσδήποτε το παίζει αλέκος ; Η οικογένειά μου τι χρωστάει να σοκαριστεί και ενδεχομένως να χτυπήσει ή ό,τι άλλο προκειμένου να μην χτυπήσει ο χ,ψ ; Θα προσπαθήσω να μην χτυπήσω κανέναν γιατί άτυχες στιγμές όλοι έχουμε , το ερώτημα είναι , με τι κόστος.
Ζώα,Ζώα,Ζώα [#7]