Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 60
    • 270
    • 271
    • 58 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    5415
    73375
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Έχουμε κανένα διάγραμμα (έστω του κατασκευαστή) με τις καμπύλες του συγκεκριμένου κινητήρα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        shytestosterone last edited by

        εχουμε μηπως κανενα 2χιλιαρο να το προσθεσω στα 14κ που μαζεψα, να παρω το Τ-JET?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Xιούμορ πάντως έχουμε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            farmakopoios last edited by

            χιουμορ εχουμε, διαγραμματα δεν εχουμε.. Δεν βρισκω τπτ..

            O Jack Bauer δεν μπορει να κανει κατι?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Δύσκολο... για τόσο νέο μοτέρ θέλουμε εργοστασιακό, και κάτι τέτοιο δεν βρίσκω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                ldriver last edited by

                Apo o,ti exw diabasei analoga me tin epilogi elastikwn i epitaxinsi einai eite 8,9 eite 9,3.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  shytestosterone last edited by

                  Να ρωτησω ... αυτου του ειδους τα turbo μοιαζουν σε συμπεριφορα με τα κλασσικα προσθετα τurbo, πρεπει δηλαδη να εισαι στις σωστες στροφες και ταχυτητα για να ενεργοποιηθει, θελει προσοχη κλπ? ή απλα ειναι ομαλα και σε ολη τη κλιμακα σαν να εχει παρει ας πουμε απλα 200 κυβικα παραπανω ο κινητηρας? τα νουμερα της ροπης αυτο δε δειχνουν ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    farmakopoios last edited by

                    ShyTestosterone

                    Αυτο που ρωτας θα απαντηθει καλυτερα οταν δουμε καποια δυναμομετρηση..

                    (η αν το οδηγησει καποιος απο μας και μεταφερει εντυπωσεις)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      corsair last edited by

                      Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
                      Να ρωτησω ... αυτου του ειδους τα turbo μοιαζουν σε συμπεριφορα με τα κλασσικα προσθετα τurbo, πρεπει δηλαδη να εισαι στις σωστες στροφες και ταχυτητα για να ενεργοποιηθει, θελει προσοχη κλπ? ή απλα ειναι ομαλα και σε ολη τη κλιμακα σαν σαν να εχει παρει 200 κυβικα παραπανω ο κινητηρας? τα νουμερα της ροπης αυτο δε δειχνουν ?

                      Κανενας συγχρονος turbo δεν εχει ξεσπασματα κλπ κλπ... Λειτουργουν σαν ατμοσφαιρικοι. Ολοι απο τις 1500 στροφες περιπου αποδιδουν το μεγαλυτερο μερος της ροπης τους, οποτε ουσιαστικα δεν υπαρχουν σκαλοπατια στην κατανομη ισχυος τους.

                      Btw, εφτασαν σημερα στις βιτρινες τα turbakia....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        powergs last edited by

                        Το Brava 1.25 που έχω σήμερα ξαφνικά στα φανάρια ρελαντί δεν κρατούσε και έσβηνε. Όταν το πήρα το απόγευμα όλα καλά. Πάει κανενός το μυαλό πουθενά;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pasxos last edited by

                          Πρωτη κινηση αναρρωτησου απο που εβαλες βενζινη.Συνηθως οφειλεται στο κακης ποιοτητας καυσιμο.Δευτερη κινηση το μοτερακι του ρελαντι.Εφοσον ομως το απογευμα αυτο εξαφανιστηκε,το προβλημα πιθανοτατα ειναι η βενζινη.Το εχω παθει κι εγω αρκετες φορες και μαλιστα μια φορα εσβησε πανω σε στροφη. Γι αυτο καψε ο,τι εχει μεσα απο βενζινη και γεμισε απο βενζινα εμπιστο.Εναλλακτικη περιπτωση υπαρχει ενα υγρο γι αυτες τις περιπτωσεις που το ζητας απ τον βενζινα,αφου του πεις το προβλημα σου.Δε θυμαμαι πως λεγεται,'παπια' νομιζω;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            asteris last edited by

                            Ο χρήστης powergs έγραψε:
                            Το Brava 1.25 που έχω σήμερα ξαφνικά στα φανάρια ρελαντί δεν κρατούσε και έσβηνε. Όταν το πήρα το απόγευμα όλα καλά. Πάει κανενός το μυαλό πουθενά;

                            Αισθητήρας Λάμδα. Ειδικά αν κρύο δεν το παρουσιάζει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              powergs last edited by

                              Σας ευχαριστώ pasxo και asteri. Σήμερα και ζεστό αλλά και κρύο το μοτέρ κρατούσε ρελαντί. Θα το αφήσω pasxo να αδειάσει το ντεπόζιτο και να κάψει τη βενζίνη χωρίς να το γεμίσω ενδιάμεσα για αν είναι από την βενζίνη (αν μου το κάνει ξανά θα ρωτήσω για αυτό το υγρό που λες). Πάνω σε στροφή που σου έσβησε το μοτέρ, ήσουν πολύ τυχερός που δεν ήρθε κανένας από πίσω........Asteri μη μου λες για αισθητήρα λάμδα δεν είναι οι καιροί για τέτοια γεννητούρια

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                chemic last edited by

                                Ο χρήστης LDriver έγραψε:
                                Apo o,ti exw diabasei analoga me tin epilogi elastikwn i epitaxinsi einai eite 8,9 eite 9,3.

                                το θέμα πως η φιατ δίνει 8,9 αλλά γενικά η φιατ ανακοινώνει ό,τι θέλει(=συμφέρει)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  ldriver last edited by

                                  To idio eixe prokipsi me to GPunto kati pou ta periodika pou eixan kai tis 2 epiloges elastikwn edwsan mia oloklirwmeni apantisi gia ta 0-100 tou Sporting.

                                  Opws kai i Alfa Romeo me tin GT opou ta 8,5 ,an den kanw lathos,
                                  pernousan sto dromo me ti mikroteri epilogi elastikwn.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pathos last edited by

                                    Πάντως αυτή η extra ροπή και δύναμη θα'ναι ότι χρειαζόταν το GP

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      baz last edited by

                                      έκανα σήμερα test drive στο t-jet.....Μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.....ροπή από χαμηλά, και πολύ θετικό τράβηγμα.....είναι λίγο πιο αργό από το 1.8τ beetle που οδηγώ....αλλά τραβάει πιο ωραία από χαμήλά
                                      μάλλον θα είναι το επόμενο μ αυτοκίνητο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        farmakopoios last edited by

                                        Οδηγησες το Dynamic ή το Sporting?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chemic last edited by

                                          Πρώτο σέρβις στα 10000 για το πούντο 1,4 8v 77hp της κοπελιάς. Λάδια ουσιαστικά και κόστος 50ευρώ. Αρκετά καλά αν σκεφτείς πως το ίμπιζα θέλει 80ευρώ και μου προτείνουν να τα αλλάζω κάθε 5000χλμ
                                          Δεν διορθώσαν το πρόβλημα που έχει ο διακόπτης που κατευθύνει τον αέρα στο καλοριφέρ αφού θέλει πολύ δουλειά (βγάλσιμο ταμπλό; ) και δεν βάλαν ένα πλαστικό μπροστά αριστερά που συνδέει το κάτω μέρος τους προφυλακτήρα με το κάτω μέρος του αυτοκινήτου 'αφού όλα έτσι είναι' (μας δείξαν και άλλα πούντο) ΤΗ ΠΑΛΕΥΕΙ Η ΦΙΑΤ;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            corsair last edited by

                                            Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                            Πρώτο σέρβις στα 10000 για το πούντο 1,4 8v 77hp της κοπελιάς. Λάδια ουσιαστικά και κόστος 50ευρώ. Αρκετά καλά αν σκεφτείς πως το ίμπιζα θέλει 80ευρώ και μου προτείνουν να τα αλλάζω κάθε 5000χλμ
                                            Δεν διορθώσαν το πρόβλημα που έχει ο διακόπτης που κατευθύνει τον αέρα στο καλοριφέρ αφού θέλει πολύ δουλειά (βγάλσιμο ταμπλό; ) και δεν βάλαν ένα πλαστικό μπροστά αριστερά που συνδέει το κάτω μέρος τους προφυλακτήρα με το κάτω μέρος του αυτοκινήτου 'αφού όλα έτσι είναι' (μας δείξαν και άλλα πούντο) ΤΗ ΠΑΛΕΥΕΙ Η ΦΙΑΤ;

                                            Αν τους ανεφερες βλαβη στον κλιματισμο και δεν το εφτιαξαν με την δικαιολογια οτι 'θελει δουλεια', αυτο ειναι προβλημα τους και ειτε τους κραζεις και στο φτιαχνουν, ειτε πας σε καποιο υπευθυνο συνεργειο. Σε καθε περιπτωση απαραδεκτοι....

                                            Θελω και γω να δω, ο δικος μου εξουσιοδοτημενος τι ψαρια θα πιασει οταν θα παω για τον κλιματισμο που υπολειτουργει ωρες ωρες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 58 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr