-
Ο χρήστης dimikr έγραψε:
Πάντως το ceed μπορεί να μην είναι το κορυφαίο στην κατηγορία του, αλλά είναι πραγματικά ένα πολύ καλό αυτοκίνητο σε μια πολύ καλή τιμή. Εξαιρετικά ευρύχωρο, πολύ καλή ποιότητα στο εσωτερικό, αρχοντική ποιότητα κύλισης στο δρόμο, πολύ καλός κινητήρας. Η διαφορά που το χωρίζει απ’ τα κορυφαία της κατηγορίας είναι ελάχιστη.
Δεν είσαι και πολύ μακριά!.
http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=74&NEWS_DATA_ID=62347 -
Μαύρα χάλια ρε παιδί μου το αμάξι τούτο
Ούτε εγγύηση έχει:rant: , ούτε άλογα έχει:rant: , μικρό είναι:rant: , ανάρτηση για πέταμα:rant: και έρχεται απο μία χώρα τριτοκοσμική που έχουν μαζευτεί όλοι οι άσχετοι και δέν ξέρουν τι τους γίνεται:whatever: . Μαύρα χάλια σου λέω ρε παιδί μου....... μαύρα χάλια. -
...και που είσαι ακόμα!!
Πάντως η ΚΙΑ με το CEED εκανε ενα μεγάλο βήμα μπροστά σε όλους τους τομείς!!
-
Ο χρήστης dimline έγραψε:
Πάντως η ΚΙΑ με το CEED εκανε ενα μεγάλο βήμα μπροστά σε όλους τους τομείς!Αυτό που με ενοχλεί είναι, ότι η KIA έβγαλε αυτοκίνητο με πολλαπλών
συνδέσμων πίσω, όταν toyota, renault και PSA σφυρίζουν ακόμα.Ειδικά για το group PSA είμαι ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ. Έχω αποκομίσει καλές αναμνήσεις
απο ZX 1.6i που είχα 13 χρόνια (άριστη συμπεριφορά, άνεση, ελαστικός κινητήρας,
κανόνι στις στροφές), περίμενα κάποια οδηγική τεχνολογική καινοτομίαΌταν η KIA μπαίνει έτσι στο παιχνίδι, γιατί δεν βάζει η Citroen την υδροπνευματική
III στα μικρομεσαία της και παραμένει αιωνίως παραπαίδι της peugeot?Τεσπα, σε λάθος thread γκρινιάζω.
Ότι αίσθηση και αν έχει το κιβώτιο του Ceed (του picanto σας λέω είναι μέτριο
ως κακό), αξίζει ένα μπράβο στην Kia μόνο και μόνο για την αλματώδη πρόοδο. -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Πάντως η ΚΙΑ με το CEED εκανε ενα μεγάλο βήμα μπροστά σε όλους τους τομείς!
Αυτό που με ενοχλεί είναι, ότι η KIA έβγαλε αυτοκίνητο με πολλαπλών
συνδέσμων πίσω, όταν toyota, renault και PSA σφυρίζουν ακόμα.Ειδικά για το group PSA είμαι ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ. Έχω αποκομίσει καλές αναμνήσεις
απο ZX 1.6i που είχα 13 χρόνια (άριστη συμπεριφορά, άνεση, ελαστικός κινητήρας,
κανόνι στις στροφές), περίμενα κάποια οδηγική τεχνολογική καινοτομίαΌταν η KIA μπαίνει έτσι στο παιχνίδι, γιατί δεν βάζει η Citroen την υδροπνευματική
III στα μικρομεσαία της και παραμένει αιωνίως παραπαίδι της peugeot?Τεσπα, σε λάθος thread γκρινιάζω.
Ότι αίσθηση και αν έχει το κιβώτιο του Ceed (του picanto σας λέω είναι μέτριο
ως κακό), αξίζει ένα μπράβο στην Kia μόνο και μόνο για την αλματώδη πρόοδο.ξέχασες το άστρα που προσπαθεί να πλασαριστεί ώς αντιγκόλφ, το 'υπέροχο' νέο μπράβο (αμφιβάλω αν θα είναι τόσο υπέροχο όσο πλασάρεται από τον τύπο) και φυσικά το υπερμοντέρνο σιβίκ. Προφανώς και εγώ κάτι θα ξεχνάω...
Κακά τα ψέματα το C4 μπορεί να έχει ημιάκαμπτο αλλά το ντιζάιν του είναι όντως πρωτοποριακό και ειδικά μέσα. Η τογιότα έχει μία μαγική συνταγή να πόυλάει ότι και αν φτιάξει με αποτέλεσμα το αούρις να είναι ξεπερασμένο τεχνολογικά πριν καλά καλά βγει. Το σίντ είναι σχεδόν παντού κορυφαίο αλλά είναι τραγικά ξενέρωτο σχεδιαστικά. Το πιάσαν όμως το κόλπο οι κορεάτες και προσλάβαν το σχεδιαστή του πρώτου ΤΤ! Για να δούμε τι θα μαγειρέψουν σχεδιαστικά στο μέλλον!!!
-
Οχι και τραγικά ξενέρωτο το ceed ρε φιλαράκι. Δηλαδή όποιο αυτοκίνητο δεν μοιάζει με το galactica είναι σχεδιαστικά ξενέρωτο? Το αυτοκίνητο δέν είναι μόδα είναι εργαλείο. Πρώτα όλα τα άλλα και μετά τα σχέδια, άλλωστε τα περισσότερα σήμερα είναι σχεδιαστικά αποδεκτά, δέν είμαστε και στην δεκαετία του 50 και 60 με τις μαούνες.
-
Ο χρήστης andykar έγραψε:
Οχι και τραγικά ξενέρωτο το ceed ρε φιλαράκι. Δηλαδή όποιο αυτοκίνητο δεν μοιάζει με το galactica είναι σχεδιαστικά ξενέρωτο? Το αυτοκίνητο δέν είναι μόδα είναι εργαλείο. Πρώτα όλα τα άλλα και μετά τα σχέδια, άλλωστε τα περισσότερα σήμερα είναι σχεδιαστικά αποδεκτά, δέν είμαστε και στην δεκαετία του 50 και 60 με τις μαούνες.Αν το αυτοκίνητο ήταν μόνον εργαλείο, τι κάνουμε εμείς εδώ μέσα; Ασχολούμαστε με τα....εργαλεία μας;
Θέλω να πω, και η ...αξίνα που έχω στο χωριό μου, είναι εργαλείο, αλλά δεν έχω και πολλά πράγματα να πω για χάρη της!
Το αυτοκίνητο εκτός από εργαλείο είναι και πολλά άλλα, γι' αυτό το λόγο είμαστε κι εμείς σ' αυτό εδώ το φόρουμ... Υπάρχουν αυτοκίνητα που είναι εργαλεία, αλλά δένεσαι και μαζί τους επειδή έχουν κι άλλα χαρίσματα, υπάρχουν κι αυτά που είναι μόνον εργαλεία πχ Hyundai Accent. Βέβαια υπάρχουν και κάποιοι που δένονται και με τα Accent, αλλά εκπροσωπούν το 0.1111098613 των κατόχων...
Το Cee'd είναι μια πολύ καλή προσπάθεια σχεδιαστικά από την ΚΙΑ που άνετα θα το περνούσες σαν κάποιο Toyota πχ κι αυτό είναι επιτυχία γι' αυτούς. Αυτό που ήθελαν είναι να μην ξεχωρίζουν αρνητικά και το πέτυχαν. Ακόμη ΔΕΝ ξεχωρίζουν θετικά, αλλά τουλάχιστον δεν είναι αμφιλεγόμενοι πχ C4, η οποία δεν αρέσει σε όλους (προσωπικά κι εγώ την 3θ δυσκολεύτηκα να την συνηθίσω, αλλά όσο την βλέπω τόσο περισσότερο μ'αρέσει!).
Κοινώς, σε καλό δρόμο έχουν μπει, νομίζω στην επόμενη γενιά,δηλαδή σε μια 5ετία από τώρα, θα χτυπάνε στα ίσια τους ιάπωνες και τους ευρωπαίους! Λίιιιιιγοοοο ακόμη προσοχή στο design θέλουν, να είναι πιο πρωτότυποι δηλαδή και θα είναι σουπερ!
Σήμερα, δεν είναι, αλλά με αυτή την τιμή και αυτό το προϊόν, είναι άδικο να τους αγνοήσεις. -
Για την KIA είπαμε.
Για την Hyundai π.χ το i30 έχει ανεξάρτητη πολλαπλών συνδέσμων (μετεξέλιξη του
μεγάλου elantra) και δισκόφρενα πίσω.Αν και εγώ ΔΕΝ θα έπαιρνα i30, βλέπω ότι η εταιρία ΕΞΕΛΙΣΕΤΑΙ αντί να αναμασά
το παρελθόν.Φυσικά ΟΛΟΙ τώρα ξέχασαν την βελτίωση και πάνε για τουρμπίσματα (fiat, opel,
αργότερα ford και PSA).Νομίζω ότι - όπως είπαν και στο top gear - σε λίγο καιρό και η γιαγιά στη γωνία
θα οδηγεί turbo 160ps - απλά εγώ προσθέτω ότι θα έχει και ημιάκαμπτο. -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Φυσικά ΟΛΟΙ τώρα ξέχασαν την βελτίωση και πάνε για τουρμπίσματα (fiat, opel,
αργότερα ford και PSA).Ελα?
Δηλαδη το turbo ειναι καποιου ειδους πισωγυρισμα?
Δεν περιλαμβανει εξελιξη και τεχνολογια?
Μηπως θα προτιμουσες να καταργησουν τα 1400 η 1600 και να τα βγαζουν ολα 2,5v6?Η ατμοσφαιρα εχει και αυτη τα ορια της... Μπορεις σιγουρα να κανεις μια πανακριβη εξελιξη μπας και δωσει κανα 5-10 αλογα παραπανω, κατι που φυσικα θα κοστισει παραπανω απο μια ποιο απλη υλοποιηση turbo και αυτονοητο θα πως θα χρεωθει στο καταναλωτη. Εισαι διατεθειμενος να πληρωσεις παραπανω για να παρεις κατι λιγοτερο?
Μην λεμε κουβεντες ετσι με τρομακτικη ευκολια... και πεταμε διαφορα ισοπεδωτικα. Λιγακι ελεος...
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Νομίζω ότι - όπως είπαν και στο top gear - σε λίγο καιρό και η γιαγιά στη γωνία
θα οδηγεί turbo 160ps - απλά εγώ προσθέτω ότι θα έχει και ημιάκαμπτο.και στο πρώτο μπάσιμο θα πηγαίνει για ........... αγορά οικοπέδου
-
Ο χρήστης andykar έγραψε:
Νομίζω ότι - όπως είπαν και στο top gear - σε λίγο καιρό και η γιαγιά στη γωνία
θα οδηγεί turbo 160ps - απλά εγώ προσθέτω ότι θα έχει και ημιάκαμπτο.και στο πρώτο μπάσιμο θα πηγαίνει για ........... αγορά οικοπέδου
Σιγά ρε παιδιά όλοι οι χεράδες.
-
Κινητήρες turbo κάτω απο 2 λίτρα δέν αγοράζουμε.
Για όσους ξέρουν απο αυτοκίνηση ξέρουν και τι λέω.
Τα περισσότερα αμάξια (1.4 και 1.6) με turbo ειδικά στα χέρια πιτσιρικάδων,
μετα απο μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα εμφανίζουν το φαινόμενο του τηγανίσματος.
Τωρα...... εκφράσεις του είδους χεράδες και τα σχετικά, δεν τα σχολιάζω,
δέν είμαι τύπος που κοροϊδεύει τους συνομιλητές του ακόμα κι’άν αυτοί
είναι πιτσιρικάδες και δέν ξέρουν τι λένε (λόγω απειρίας) -
Τι είναι το φαινόμενο του τηγανίσματος;
Το χεράδες αστείο ήταν επειδή ακούστηκε η άποψη ότι λόγου ημιάκαμπτου αγοράζεις οικόπεδο. Αν σε πείραξε, συγγνώμη.
-
Ο χρήστης andykar έγραψε:
Κινητήρες turbo κάτω απο 2 λίτρα δέν αγοράζουμε.
Για όσους ξέρουν απο αυτοκίνηση ξέρουν και τι λέω.
Τα περισσότερα αμάξια (1.4 και 1.6) με turbo ειδικά στα χέρια πιτσιρικάδων,
μετα απο μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα εμφανίζουν το φαινόμενο του τηγανίσματος.Το εξηγείς λίγο αυτό; Γιατί δεν αγοράζουμε turbo λιγότερο από 2 λίτρα και τι είναι το ...'τηγάνισμα';
Σόρυ, είναι που είμαι της...υγιεινής διατροφής και δεν τα πιάνω! -
Αυτά τα αυτοκίνητα έχουν κατασκευαστεί για να προσφέρουν αυξημένη ελαστικότητα και αυξημένους δείκτες ενεργητικής ασφάλειας σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά μοντέλα. Οι 9 στους 10 δέν γνωρίζουν πως πρέπει να συμπεριφέρονται σε ένα κινητήρα turbo και φυσικά οι μικρότεροι κινητήρες καταπονούνται περισσότερο απο την αλόγιστη χρήση του γκαζιού. Τακτικές του είδους φανάρι με φανάρι, είδα μια γκόμενα η πέρασα απο την καφετέρια και είπα να δηλώσω την παρουσία μου, είναι καταστροφικές για τα μικρά μοτεράκια. Αποτέλεσμα των πιό πάνω είναι να αρχίσεις σιγά σιγά να τηγανίζεις το μοτεράκι σου λόγω συνεχών υψηλών θερμοκρασιών αρχής γενομένης απο τις φλάντζες, ελατήρια και βαλβίδες, δηλαδή οδηγείς με γεωμετρική ακρίβεια το μοτέρ σου σε αυτό που λέμε γενική επισκευή η αλλίως το γνωστό ρεκτιφιέ. Τα turbo θέλουν ανάσες και μάλιστα μακράς διαρκείας που αν δεν τους τις δώσεις τότε σύντομα ο κινητήρας θα σου ρίχνει μούντζες.
-
Ο χρήστης andykar έγραψε:
Κινητήρες turbo κάτω απο 2 λίτρα δέν αγοράζουμε.
Για όσους ξέρουν απο αυτοκίνηση ξέρουν και τι λέω.
Τα περισσότερα αμάξια (1.4 και 1.6) με turbo ειδικά στα χέρια πιτσιρικάδων,
μετα απο μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα εμφανίζουν το φαινόμενο του τηγανίσματος.Γενικεύσεις, των γενικεύσεων, ώ γενικεύσεις.
Στα χέρια 'πιτσιρικάδων' όπως λες (προτιμώ να λέω 'άσχετων' εγώ), και 2 και 2,5 λίτρα μοτέρ με τούρμπο θα σπάσουν. Τα τούρμπο, ακόμη και τα τελευταίας γενιάς, θέλουν σεβασμό τόσο στη χρήση, όσο και στη συντήρηση. Όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό, κακό του κεφαλιού του και της τσέπης του. Μετά βέβαια, θα... φταίει το τούρμπο και όχι το κακό του το κεφάλι... -
ΚΙΑ , C4 , turbo, γιαγιαδες , χεραδες ,τηγανισμα , υδροπνευματικη , top gear . ολα σε μια σελιδα του φορουμ.
-
Είπα κάτι διαφορετικό εγώ? Λέμε το ίδιο ακριβώς πράγμα με την μόνη διαφορά ότι απο 2 λίτρα και πάνω η συμπεριφορά ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα είναι συνήθως ομαλότερη απ’ότι στους μικρότερους κινητήρες. (μιλάμε για μαμά ρυθμίσεις πάντα). Φυσικά και μπορούν τα πάντα να σπάσουν όταν τα πιέζουμε αλλά οι πιθανότητες δέν είναι οι ίδιες.
-
Anyway και για να μπούμε πάλι στο θέμα μας άκουσα οτι
έρχεται το ceed cc και το ceed sw (όχι φέτος) -
Ο χρήστης andykar έγραψε:
Είπα κάτι διαφορετικό εγώ? Λέμε το ίδιο ακριβώς πράγμα με την μόνη διαφορά ότι απο 2 λίτρα και πάνω η συμπεριφορά ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα είναι συνήθως ομαλότερη απ’ότι στους μικρότερους κινητήρες. (μιλάμε για μαμά ρυθμίσεις πάντα). Φυσικά και μπορούν τα πάντα να σπάσουν όταν τα πιέζουμε αλλά οι πιθανότητες δέν είναι οι ίδιες.παντελως ατοπο συμπερασμα. Δηλαδη ενας 1400 τουρμπο με ενισχυμενα 'σωθικα' απο το εργοστασιο ειναι πιο 'ευαισθητος' απο ενα 2λιτρο τουρμπο??
γενικευεις ασκοπα και αστοχα.
Kia Cee'd 2007