Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 207 Rallye
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 207 Rallye
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 33
    • 34
    • 12 / 34
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    663
    4096
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hunter last edited by

      Το GT ρε συ Σπύρο,δεν άρεσε σε κανέναν οταν το φερανε στις Σερρες.

      αφου δεν το οδηγήσατε,πώς λές οτι προσφερει περισσότερα απο τον ανταγωνισμο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
        Το GT ρε συ Σπύρο,δεν άρεσε σε κανέναν οταν το φερανε στις Σερρες.

        αφου δεν το οδηγήσατε,πώς λές οτι προσφερει περισσότερα απο τον ανταγωνισμο;

        'Γούστα', είπε ο πίθηκος...

        Προσφέρει περισσότερη οδηγική χαρά γενικά σαν αυτοκίνητο σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αυτό λέω. Ακόμα και το απλό 1.6. Γενικά, τα πεζό έχουν ΑΚΟΜΑ αυτό το 'κάτι'. Ακόμα και η... βάρκα 407 είναι το πιο ενδιαφέρον σεντάν στην κατηγορία του οδηγικά. Δεν έχει μοτέρ και σασμάν βέβαια

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Γούστα ειχανε και τα παιδια που το οδηγήσανε στην πίστα Σπύρο.Και καλή κουβεντα,δεν είπε κανενας.Κατι συγκαταβατικά 'καλο ειναι μωρε' θυμαμαι μόνο,ενω απο τα στόματα των παιδιών που ειναι 'πιστόβιοι' βγηκανε πολύ ασχημα λόγια

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            corsadi last edited by

            Κ κατι αλλο...μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι ενω κ τα Corsa OPC,CLio RS κ Mini Cooper S ειναι κ αυτα 5αστερα,ζυγιζουν απο 100(Clio RS) ως κ 250(Mini)κιλα λιγοτερα;;;Ειναι δυνατον ρε παιδια αυτοκινητο σουπερ μινι να ζυγιζει 1350 κιλα;;;Ελεος!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nidosan last edited by

              Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

              Tα Rallye λέγονται έτσι γιατί είχαν το κάτι (έως αρκετά παραπάνω) στην οδική συμπεριφορά. Εάν το 207 είχε αυτό το κάτι παραπάνω δε θα με ένοιαζε να είχε όλα αυτά τα μπιμπλίκια.
              Απο τη στιγμή όμως που πιστεύω πως κάτι τέτοιο δεν θα ισχύει βρίσκω καθαρά τη κίνηση αυτή ως εκμετάλλευση και ουσιαστικά παραπλάνηση του κοινού μιας και η λέξη Rallye πουλάει ακόμη, ενώ τα γρήγορα Peugeot σήμερα όχι.

              Βρε παιδια,οταν εχει δημιουργηθει απο την ίδια την εταιρια αυτο το ξεχωριστο λογότυπο,μπορειτε να μου πειτε για ποιόν λόγο να μην το χρησιμοποιήσει εμπορικα για να βγαλει κέρδος;
              Τι πιστευετε δηλαδη,οτι για την ψυχη της μανας τους βγαζουνε αυτοκίνητα;
              Μιλάμε για επιχειρήσεις κερδοσκοπικού χαρακτηρα,οι οποίες αποφασίζουν για το καλό της τσεπης τους, με ποιόν τρόπο θα κινηθούν.

              Καλώς ή κακώς έτσι είναι. Ο στόχος είναι οι πωλήσεις και από εκεί και πέρα όλα είναι για σφάξιμο στο βωμό του μάρκετινγκ. Οι ονομασίες δε σημαίνουν -πλέον- τίποτα.

              Μερικούς μήνες πριν συζητούσαμε για το αν θα χρησιμοποιήσουν τα αρχικά 'GTi' ή 'RC' για τη δυνατότερη έκδοση της σειράς κι εγώ ο ίδιος έλεγα ότι δε θα έπρεπε ν' αρκούν τα μπάκετ, τα παραπάνω άλογα και η πιο σφιχτή ανάρτηση για να το βαφτίσουν 'RC'. Και η απάντηση? Σιγά μην περιμένουμε να πάρει 2-3 Παγκόσμια στη σειρά το 207 για να του βάλουμε το ταμπελάκι που γουστάρουμε!...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                corsadi last edited by

                Mα εγω δε στεκομαι τοσο στην επιλογη του ονοματος(δικαιωμα της ειναι να το ονομασει οπως θελει)απλα δε μπορω να προσδιορισω το λογο υπαρξης αυτης της εκδοσης!Εκτος κ αν νομιζουν οτι επειδη του εβαλαν μερικα αυτοκολλητα κ εβγαλαν ενα-δυο πραγματα απο εξοπλισμο,εριξαν δηλ το κοστος εχουν κανει την κινηση ματ κ θα πουλησουν τρελα!Δε νομιζω δηλ οτι το προβλημα του GT ηταν η τιμη του...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  random last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                  Πόσο βάρος έχει η μονάδα ξέρεις;

                  Τέσπα, εγώ διαφωνώ πολύ απλά με όλην αυτήν την ιστορία περί βλασφημίας του ονόματος κτλ κτλ.

                  Το ραλύ ήταν; Ένα gti με λιγότερο εξοπλισμό.

                  Στην σημερινή αγορά, ένα αμάξι με φτωχό -συγκριτικά με τα άλλα- εξοπλισμό δεν θα πουλήσει μαζικά καλώς ή κακώς. Έχουμε καλομάθει (και βάζω και τον εαυτό μου μέσα).

                  Από κει και πέρα, το βάρος που βλέπουμε στα αμάξια δεν οφείλεται στον εξοπλισμό φυσικά. Ξέρεις πόση διαφορά έχει μια μονάδα μονοζωνικού με διζωνικού κλιματισμού; Ελάχιστη, μπροστά στην αύξηση 206/207 ας πούμε.

                  Το μεγαλύτερο μερίδιο βάρους το έχουν τα 5 αστέρια μαζί με τις ηχομονώσεις. Αλλά δυστυχώς, πάλι λόγω της αγοράς, ένα θορυβώδες 3-αστερο ή 4-αστερο αμάξι πάλι δεν θα είχε καμία τύχη πιστεύω στο ευρύ κοινό, πέρα από μερικούς πυροβολημένους, εμένα και εσένα ίσως.

                  Αυτά τα ολίγα...

                  +1

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    corsadi last edited by

                    Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
                    Βγάζουμε τα κατευθυνόμενα φώτα και βάζουμε τα απλά: Κέρδος σε γραμμάρια 400.
                    Βγάζουμε τον διζωνικό κλιματισμό και βάζουμε απλό A/C: Κέρδος σε γραμμάρια 600.
                    Βγάζουμε τους αισθητήρες βροχής/ νύχτας / παρκαρίσματος: Κέρδος σε γραμμάρια 350.
                    Βγάζουμε τους ηλεκτρικούς καθρέπτες και βάζουμε απλούς: Κέρδος σε γραμμάρια 700.
                    Βγάζουμε τους αερόσακους οροφής: Κέρδος σε γραμμάρια 2.000.
                    Βγάζουμε την ρεζέρβα και βάζουμε… μία μπουκάλα αέρα: Κέρδος σε γραμμάρια 10.000
                    Βγάζουμε τον υπολογιστή ταξιδιού και την οθόνη του: Κέρδος σε γραμμάρια 300.
                    Βγάζουμε την κεντρική κονσόλα του χειρόφρενου: Κέρδος σε γραμμάρια 1.000.
                    Βγάζουμε το ντουλαπάκι του συνοδηγού και βάζουμε φάσα: Κέρδος σε γραμμάρια 4.000.

                    Εν τέλει έχουμε Κέρδος σε 20 κιλά. Βγάλαμε όλα αυτά για 20 κιλά.

                    Και μετά οι ίδιοι θα ήμαστε που θα λέμε: Σιγά μην αγοράσω τον ντενεκέ! 17.000 ευρώ και δεν έχει ντουλαπάκι, ποτυροθήκες, αερόσακους, καθρέπτες κτλ…

                    Γιατί στο να τα βγάλει όλα αυτά μια εταιρία δεν θα σου κόβει πάνω από 500 ευρώ. Για αυτή δεν είναι τίποτα σαν κόστος… αλλά για εμάς είναι.

                    Γιατι μηπως το rallye με το gti ειχαν περισσοτερες διαφορες;;;Αλλα ειπαμε,τοτε εβγαλαν πρωτα το rallye κ μετα την πιο πλουσια εκδοση gti...τωρα κανουν το αντιθετο!Αν νομιζετε οτι σαν ειναι απαραιτητα ολα αυτα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      για τα GT/RC παντως δεν εχω δαιβασει θετικα σχολια...

                      τα περιμεναν εντελως διαφορετικα, και οχι μονο γιατι ειναι peugeot

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        Ο χρήστης spiros έγραψε:
                        για τα GT/RC παντως δεν εχω δαιβασει θετικα σχολια...

                        τα περιμεναν εντελως διαφορετικα, και οχι μονο γιατι ειναι peugeot

                        προσωπικα δεν περιμενα σχεδον καμια διαφορα....

                        καλο , χρυστο το 207 σαν αυτοκινητο και μια πολυ καλη προταση αυτη τη στιγμη στην αγορα, αλλα οχι sport.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pai-mei last edited by

                          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                          για τα GT/RC παντως δεν εχω δαιβασει θετικα σχολια...

                          τα περιμεναν εντελως διαφορετικα, και οχι μονο γιατι ειναι peugeot

                          προσωπικα δεν περιμενα σχεδον καμια διαφορα....

                          καλο , χρυστο το 207 σαν αυτοκινητο και μια πολυ καλη προταση αυτη τη στιγμη στην αγορα, αλλα οχι sport.

                          Tα Ν/Α 207 είναι πράγματι πολύ καλά και ισορροπημένα αυτοκίνητα.

                          Το GT έχει σοβαρά θέματα όμως, που ξεκινούν από το ESP και φτάνουν εως τον ανεπαρκή έλεγχο αμαξώματος και την ελλιπή ικανότητα μηχανολογικής διαχείρισης της επιπλέον ισχύος...Έχω την υποψία ότι το αυτόματα ενεργοποιούμενο ESP μετά τα 50, μπήκε 'τελευταία στιγμή' ώστε να καλύψει όπως-όπως τις αδυναμίες της ανάρτησης...

                          Αν θα έπρεπε οπωσδήποτε να υπάρξει 207R, θα προτιμούσα να βασιστεί στο ατμοσφαιρικό 1.6. Χωρίς ESP φυσικά.
                          Βέβαια, το μεγάλο βάρος είναι ένα ακόμα θέμα, που δεν παρακάμπτεται εύκολα, αλλά λέμε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Και πώς εξηγείται λοιπόν ότι rallye και μάλλον το gt θα έχουν πλήρως απενεργοποιούμενο esp;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pai-mei last edited by

                              Ο χρήστης drdino έγραψε:
                              Και πώς εξηγείται λοιπόν ότι rallye και μάλλον το gt θα έχουν πλήρως απενεργοποιούμενο esp;

                              Δεν ξέρω για το Rallye, αλλά μέχρι τώρα μόνο το RC έχει απενεργοποιούμενο ESP, αλλά βέβαια έχει και διαφορετικό σετάρισμα στην ανάρτηση...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tm last edited by

                                Ο χρήστης Corsadi έγραψε:

                                Γιατι μηπως το rallye με το gti ειχαν περισσοτερες διαφορες;;;Αλλα ειπαμε,τοτε εβγαλαν πρωτα το rallye κ μετα την πιο πλουσια εκδοση gti...τωρα κανουν το αντιθετο!Αν νομιζετε οτι σαν ειναι απαραιτητα ολα αυτα...

                                μη ξεχναμε οτι τα gti ειχαν το 16V μοτερ με τα 120 αλογα, σε αντιθεση με τα τοτε rallye που ειχαν τον 8V.
                                Υστερα εγινε 'εξισωση' των ιπποδυναμεων και ουσιαστικα το GTI ηταν η 'πλουσια εκδοση' του Rallye

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pavlos23 last edited by

                                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                  Το GT ρε συ Σπύρο,δεν άρεσε σε κανέναν οταν το φερανε στις Σερρες.

                                  αφου δεν το οδηγήσατε,πώς λές οτι προσφερει περισσότερα απο τον ανταγωνισμο;

                                  'Γούστα', είπε ο πίθηκος...

                                  Προσφέρει περισσότερη οδηγική χαρά γενικά σαν αυτοκίνητο σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αυτό λέω. Ακόμα και το απλό 1.6. Γενικά, τα πεζό έχουν ΑΚΟΜΑ αυτό το 'κάτι'. Ακόμα και η... βάρκα 407 είναι το πιο ενδιαφέρον σεντάν στην κατηγορία του οδηγικά. Δεν έχει μοτέρ και σασμάν βέβαια

                                  Eγώ εννοώ το κάτι παραπάνω σε σχέση ακόμη και με τις υπόλοιπες εκδόσεις του ίδιου αυτοκινήτου. Μακάρι να ισχύει κάτι τέτοιο αλλά δε το κόβω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    ratanplan last edited by

                                    Ο χρήστης tm έγραψε:

                                    Γιατι μηπως το rallye με το gti ειχαν περισσοτερες διαφορες;;;Αλλα ειπαμε,τοτε εβγαλαν πρωτα το rallye κ μετα την πιο πλουσια εκδοση gti...τωρα κανουν το αντιθετο!Αν νομιζετε οτι σαν ειναι απαραιτητα ολα αυτα...

                                    μη ξεχναμε οτι τα gti ειχαν το 16V μοτερ με τα 120 αλογα, σε αντιθεση με τα τοτε rallye που ειχαν τον 8V.
                                    Υστερα εγινε 'εξισωση' των ιπποδυναμεων και ουσιαστικα το GTI ηταν η 'πλουσια εκδοση' του Rallye

                                    Απο το 96-97 μεχρι το 99 η διαφορα rallye & Gti ήταν εκτος απο τον εξοπλισμο και στο μοτερ, το πρώτο ειχε το 8ν με τα 104 αλογα και το δευτερο το 16ν με τα 122.

                                    Αργοτερα είχαμ το ιδιο μοτερ, και η μονη διαφορα΄ήταν στον εξοπλισμο στα χρωματα κλπ αηδιες. Το βαρος και στις 2 εκδοσεις ήταν 950 κιλα....τώρα ποσα πραγματικα ήταν το καθενα....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      obelix last edited by

                                      Το rallye 16v ήταν και αυτό Ελληνική πατέντα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Ο χρήστης Obelix έγραψε:
                                        Το rallye 16v ήταν και αυτό Ελληνική πατέντα

                                        Ε, μα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          offset last edited by

                                          Παρόλαυτα το gti δεν ήταν,αρα η βάση ήταν ολόσωστη.Εδώ έχουμε μια υπέροχη βάση (για χλιαρό αυτοκίνητο) αλλά σε καμία περίπτωση αναβίωση του μύθου.Οπως μου είπε και κάποιος πωλητής σήμερα,οι μοναδικές διαφορές είναι στον εξοπλισμό-πράγμα απολύτως αναμενόμενο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Ο χρήστης Obelix έγραψε:
                                            Το rallye 16v ήταν και αυτό Ελληνική πατέντα

                                            H πιο πετυχημενη στην ιστορια των Ελληνικων πατεντων θα ήτανε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 12 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr