-
Το GT ρε συ Σπύρο,δεν άρεσε σε κανέναν οταν το φερανε στις Σερρες.
αφου δεν το οδηγήσατε,πώς λές οτι προσφερει περισσότερα απο τον ανταγωνισμο;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Το GT ρε συ Σπύρο,δεν άρεσε σε κανέναν οταν το φερανε στις Σερρες.αφου δεν το οδηγήσατε,πώς λές οτι προσφερει περισσότερα απο τον ανταγωνισμο;
'Γούστα', είπε ο πίθηκος...
Προσφέρει περισσότερη οδηγική χαρά γενικά σαν αυτοκίνητο σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αυτό λέω. Ακόμα και το απλό 1.6. Γενικά, τα πεζό έχουν ΑΚΟΜΑ αυτό το 'κάτι'. Ακόμα και η... βάρκα 407 είναι το πιο ενδιαφέρον σεντάν στην κατηγορία του οδηγικά. Δεν έχει μοτέρ και σασμάν βέβαια
-
Γούστα ειχανε και τα παιδια που το οδηγήσανε στην πίστα Σπύρο.Και καλή κουβεντα,δεν είπε κανενας.Κατι συγκαταβατικά 'καλο ειναι μωρε' θυμαμαι μόνο,ενω απο τα στόματα των παιδιών που ειναι 'πιστόβιοι' βγηκανε πολύ ασχημα λόγια
-
Κ κατι αλλο...μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι ενω κ τα Corsa OPC,CLio RS κ Mini Cooper S ειναι κ αυτα 5αστερα,ζυγιζουν απο 100(Clio RS) ως κ 250(Mini)κιλα λιγοτερα;;;Ειναι δυνατον ρε παιδια αυτοκινητο σουπερ μινι να ζυγιζει 1350 κιλα;;;Ελεος!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Tα Rallye λέγονται έτσι γιατί είχαν το κάτι (έως αρκετά παραπάνω) στην οδική συμπεριφορά. Εάν το 207 είχε αυτό το κάτι παραπάνω δε θα με ένοιαζε να είχε όλα αυτά τα μπιμπλίκια.
Απο τη στιγμή όμως που πιστεύω πως κάτι τέτοιο δεν θα ισχύει βρίσκω καθαρά τη κίνηση αυτή ως εκμετάλλευση και ουσιαστικά παραπλάνηση του κοινού μιας και η λέξη Rallye πουλάει ακόμη, ενώ τα γρήγορα Peugeot σήμερα όχι.Βρε παιδια,οταν εχει δημιουργηθει απο την ίδια την εταιρια αυτο το ξεχωριστο λογότυπο,μπορειτε να μου πειτε για ποιόν λόγο να μην το χρησιμοποιήσει εμπορικα για να βγαλει κέρδος;
Τι πιστευετε δηλαδη,οτι για την ψυχη της μανας τους βγαζουνε αυτοκίνητα;
Μιλάμε για επιχειρήσεις κερδοσκοπικού χαρακτηρα,οι οποίες αποφασίζουν για το καλό της τσεπης τους, με ποιόν τρόπο θα κινηθούν.Καλώς ή κακώς έτσι είναι. Ο στόχος είναι οι πωλήσεις και από εκεί και πέρα όλα είναι για σφάξιμο στο βωμό του μάρκετινγκ. Οι ονομασίες δε σημαίνουν -πλέον- τίποτα.
Μερικούς μήνες πριν συζητούσαμε για το αν θα χρησιμοποιήσουν τα αρχικά 'GTi' ή 'RC' για τη δυνατότερη έκδοση της σειράς κι εγώ ο ίδιος έλεγα ότι δε θα έπρεπε ν' αρκούν τα μπάκετ, τα παραπάνω άλογα και η πιο σφιχτή ανάρτηση για να το βαφτίσουν 'RC'. Και η απάντηση? Σιγά μην περιμένουμε να πάρει 2-3 Παγκόσμια στη σειρά το 207 για να του βάλουμε το ταμπελάκι που γουστάρουμε!...
-
Mα εγω δε στεκομαι τοσο στην επιλογη του ονοματος(δικαιωμα της ειναι να το ονομασει οπως θελει)απλα δε μπορω να προσδιορισω το λογο υπαρξης αυτης της εκδοσης!Εκτος κ αν νομιζουν οτι επειδη του εβαλαν μερικα αυτοκολλητα κ εβγαλαν ενα-δυο πραγματα απο εξοπλισμο,εριξαν δηλ το κοστος εχουν κανει την κινηση ματ κ θα πουλησουν τρελα!Δε νομιζω δηλ οτι το προβλημα του GT ηταν η τιμη του...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πόσο βάρος έχει η μονάδα ξέρεις;Τέσπα, εγώ διαφωνώ πολύ απλά με όλην αυτήν την ιστορία περί βλασφημίας του ονόματος κτλ κτλ.
Το ραλύ ήταν; Ένα gti με λιγότερο εξοπλισμό.
Στην σημερινή αγορά, ένα αμάξι με φτωχό -συγκριτικά με τα άλλα- εξοπλισμό δεν θα πουλήσει μαζικά καλώς ή κακώς. Έχουμε καλομάθει (και βάζω και τον εαυτό μου μέσα).
Από κει και πέρα, το βάρος που βλέπουμε στα αμάξια δεν οφείλεται στον εξοπλισμό φυσικά. Ξέρεις πόση διαφορά έχει μια μονάδα μονοζωνικού με διζωνικού κλιματισμού; Ελάχιστη, μπροστά στην αύξηση 206/207 ας πούμε.
Το μεγαλύτερο μερίδιο βάρους το έχουν τα 5 αστέρια μαζί με τις ηχομονώσεις. Αλλά δυστυχώς, πάλι λόγω της αγοράς, ένα θορυβώδες 3-αστερο ή 4-αστερο αμάξι πάλι δεν θα είχε καμία τύχη πιστεύω στο ευρύ κοινό, πέρα από μερικούς πυροβολημένους, εμένα και εσένα ίσως.
Αυτά τα ολίγα...
+1
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Βγάζουμε τα κατευθυνόμενα φώτα και βάζουμε τα απλά: Κέρδος σε γραμμάρια 400.
Βγάζουμε τον διζωνικό κλιματισμό και βάζουμε απλό A/C: Κέρδος σε γραμμάρια 600.
Βγάζουμε τους αισθητήρες βροχής/ νύχτας / παρκαρίσματος: Κέρδος σε γραμμάρια 350.
Βγάζουμε τους ηλεκτρικούς καθρέπτες και βάζουμε απλούς: Κέρδος σε γραμμάρια 700.
Βγάζουμε τους αερόσακους οροφής: Κέρδος σε γραμμάρια 2.000.
Βγάζουμε την ρεζέρβα και βάζουμε… μία μπουκάλα αέρα: Κέρδος σε γραμμάρια 10.000
Βγάζουμε τον υπολογιστή ταξιδιού και την οθόνη του: Κέρδος σε γραμμάρια 300.
Βγάζουμε την κεντρική κονσόλα του χειρόφρενου: Κέρδος σε γραμμάρια 1.000.
Βγάζουμε το ντουλαπάκι του συνοδηγού και βάζουμε φάσα: Κέρδος σε γραμμάρια 4.000.Εν τέλει έχουμε Κέρδος σε 20 κιλά. Βγάλαμε όλα αυτά για 20 κιλά.
Και μετά οι ίδιοι θα ήμαστε που θα λέμε: Σιγά μην αγοράσω τον ντενεκέ! 17.000 ευρώ και δεν έχει ντουλαπάκι, ποτυροθήκες, αερόσακους, καθρέπτες κτλ…
Γιατί στο να τα βγάλει όλα αυτά μια εταιρία δεν θα σου κόβει πάνω από 500 ευρώ. Για αυτή δεν είναι τίποτα σαν κόστος… αλλά για εμάς είναι.
Γιατι μηπως το rallye με το gti ειχαν περισσοτερες διαφορες;;;Αλλα ειπαμε,τοτε εβγαλαν πρωτα το rallye κ μετα την πιο πλουσια εκδοση gti...τωρα κανουν το αντιθετο!Αν νομιζετε οτι σαν ειναι απαραιτητα ολα αυτα...
-
για τα GT/RC παντως δεν εχω δαιβασει θετικα σχολια...
τα περιμεναν εντελως διαφορετικα, και οχι μονο γιατι ειναι peugeot
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
για τα GT/RC παντως δεν εχω δαιβασει θετικα σχολια...τα περιμεναν εντελως διαφορετικα, και οχι μονο γιατι ειναι peugeot
προσωπικα δεν περιμενα σχεδον καμια διαφορα....
καλο , χρυστο το 207 σαν αυτοκινητο και μια πολυ καλη προταση αυτη τη στιγμη στην αγορα, αλλα οχι sport.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
για τα GT/RC παντως δεν εχω δαιβασει θετικα σχολια...
τα περιμεναν εντελως διαφορετικα, και οχι μονο γιατι ειναι peugeot
προσωπικα δεν περιμενα σχεδον καμια διαφορα....
καλο , χρυστο το 207 σαν αυτοκινητο και μια πολυ καλη προταση αυτη τη στιγμη στην αγορα, αλλα οχι sport.
Tα Ν/Α 207 είναι πράγματι πολύ καλά και ισορροπημένα αυτοκίνητα.
Το GT έχει σοβαρά θέματα όμως, που ξεκινούν από το ESP και φτάνουν εως τον ανεπαρκή έλεγχο αμαξώματος και την ελλιπή ικανότητα μηχανολογικής διαχείρισης της επιπλέον ισχύος...Έχω την υποψία ότι το αυτόματα ενεργοποιούμενο ESP μετά τα 50, μπήκε 'τελευταία στιγμή' ώστε να καλύψει όπως-όπως τις αδυναμίες της ανάρτησης...
Αν θα έπρεπε οπωσδήποτε να υπάρξει 207R, θα προτιμούσα να βασιστεί στο ατμοσφαιρικό 1.6. Χωρίς ESP φυσικά.
Βέβαια, το μεγάλο βάρος είναι ένα ακόμα θέμα, που δεν παρακάμπτεται εύκολα, αλλά λέμε... -
Και πώς εξηγείται λοιπόν ότι rallye και μάλλον το gt θα έχουν πλήρως απενεργοποιούμενο esp;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και πώς εξηγείται λοιπόν ότι rallye και μάλλον το gt θα έχουν πλήρως απενεργοποιούμενο esp;Δεν ξέρω για το Rallye, αλλά μέχρι τώρα μόνο το RC έχει απενεργοποιούμενο ESP, αλλά βέβαια έχει και διαφορετικό σετάρισμα στην ανάρτηση...
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Γιατι μηπως το rallye με το gti ειχαν περισσοτερες διαφορες;;;Αλλα ειπαμε,τοτε εβγαλαν πρωτα το rallye κ μετα την πιο πλουσια εκδοση gti...τωρα κανουν το αντιθετο!Αν νομιζετε οτι σαν ειναι απαραιτητα ολα αυτα...
μη ξεχναμε οτι τα gti ειχαν το 16V μοτερ με τα 120 αλογα, σε αντιθεση με τα τοτε rallye που ειχαν τον 8V.
Υστερα εγινε 'εξισωση' των ιπποδυναμεων και ουσιαστικα το GTI ηταν η 'πλουσια εκδοση' του Rallye -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το GT ρε συ Σπύρο,δεν άρεσε σε κανέναν οταν το φερανε στις Σερρες.
αφου δεν το οδηγήσατε,πώς λές οτι προσφερει περισσότερα απο τον ανταγωνισμο;
'Γούστα', είπε ο πίθηκος...
Προσφέρει περισσότερη οδηγική χαρά γενικά σαν αυτοκίνητο σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αυτό λέω. Ακόμα και το απλό 1.6. Γενικά, τα πεζό έχουν ΑΚΟΜΑ αυτό το 'κάτι'. Ακόμα και η... βάρκα 407 είναι το πιο ενδιαφέρον σεντάν στην κατηγορία του οδηγικά. Δεν έχει μοτέρ και σασμάν βέβαια
Eγώ εννοώ το κάτι παραπάνω σε σχέση ακόμη και με τις υπόλοιπες εκδόσεις του ίδιου αυτοκινήτου. Μακάρι να ισχύει κάτι τέτοιο αλλά δε το κόβω.
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
Γιατι μηπως το rallye με το gti ειχαν περισσοτερες διαφορες;;;Αλλα ειπαμε,τοτε εβγαλαν πρωτα το rallye κ μετα την πιο πλουσια εκδοση gti...τωρα κανουν το αντιθετο!Αν νομιζετε οτι σαν ειναι απαραιτητα ολα αυτα...
μη ξεχναμε οτι τα gti ειχαν το 16V μοτερ με τα 120 αλογα, σε αντιθεση με τα τοτε rallye που ειχαν τον 8V.
Υστερα εγινε 'εξισωση' των ιπποδυναμεων και ουσιαστικα το GTI ηταν η 'πλουσια εκδοση' του RallyeΑπο το 96-97 μεχρι το 99 η διαφορα rallye & Gti ήταν εκτος απο τον εξοπλισμο και στο μοτερ, το πρώτο ειχε το 8ν με τα 104 αλογα και το δευτερο το 16ν με τα 122.
Αργοτερα είχαμ το ιδιο μοτερ, και η μονη διαφορα΄ήταν στον εξοπλισμο στα χρωματα κλπ αηδιες. Το βαρος και στις 2 εκδοσεις ήταν 950 κιλα....τώρα ποσα πραγματικα ήταν το καθενα....
-
Το rallye 16v ήταν και αυτό Ελληνική πατέντα
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
Το rallye 16v ήταν και αυτό Ελληνική πατένταΕ, μα...
-
Παρόλαυτα το gti δεν ήταν,αρα η βάση ήταν ολόσωστη.Εδώ έχουμε μια υπέροχη βάση (για χλιαρό αυτοκίνητο) αλλά σε καμία περίπτωση αναβίωση του μύθου.Οπως μου είπε και κάποιος πωλητής σήμερα,οι μοναδικές διαφορές είναι στον εξοπλισμό-πράγμα απολύτως αναμενόμενο.
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
Το rallye 16v ήταν και αυτό Ελληνική πατένταH πιο πετυχημενη στην ιστορια των Ελληνικων πατεντων θα ήτανε
Peugeot 207 Rallye