-
Ναι, αν μιλάς για τα X-max 5W30 ή για X-lite 0W30 θα σε πάνε άνετα 15000χλμ. Για τα 300V 5W30 δε νομίζω γιατί δεν προορίζονται για longlife.
Τα 5W30 Eco-nergy ή Eco-clean είναι καλά για 15000χλμ αλλά όχι το ίδιο δυνατά με τα προηγούμενα. Αλλά για τις ροπές του 1.2 σου μάλλον δεν θα έχουν πρόβλημα, αν και τα λίγα κυβικά δεν σημαίνουν απαραίτητα και χαμηλότερες θερμοκρασίες λειτουργίας.
Η MOTUL έχει μεγάλη γκάμα στα συνθετικά της και εξαιρετική ποιότητα. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Στην Αμερική τα λάδια πωλούνται πολύ φθηνότερα από τον Λαμπριανίδη, μη σου κάνουν εντύπωση οι τιμές.Δυστυχώς εκεί τις πολύ χαμηλές τιμές τις έχουν αλυσίδες σουπερμάρκετ που τσακίζουν τους προμηθευτές και βγάζουν τη ψυχή των εργαζόμενων (προς όφελος των καταναλωτών).
Εδώ οι τιμές είναι παράλογα ψηλές. Διαλέγεις και παίρνεις.
Εχεις απολυτο δικαιο, η Αμερικη ειναι παραδεισος πολλων αγαθων, ετσι και λιπαντικων, το μονο κακο ειναι οτι και οι Αμερικανοι εχουν αντιστοιχα πολυ υψηλες τιμες στα Ευρωπαικα λαδια.
Ο Λαμπριανιδης δεν λεω, για τα Ελληνικα δεδομενα εχει ισως τις καλυτερες τιμες, αλλα δεν κανει εκπτωσεις στους επαγγελματιες, τους βαζει στην ιδια κατηγορια με τον τελικο χρηστη και αυτο το θεωρω αντιεμπορικο, βεβαια αν μιλησω ως τελικος καταναλωτης με εξυπηρετει αυτο, αλλα σαν εμπορος δεν μου δινει περιθωρια για μεταπωληση. -
Σωστό. Προφανώς τα μεγαλύτερα περιθώρια έκπτωσης που μπορεί (ή θέλει) να κάνει τα έχει περάσει κατευθείαν στην λιανική.
-
Ο χρήστης pilotos έγραψε:
Μιλτο τι θα ελεγες για τα 5-30 της Motul για Corsa 1.2?Μια χαρα δεν θα εινια?Αλλαγες κα8ε 15.000?Έχω βάλει σε συγγενικό corsa 1.2 μοντ.99, ~65,000 χλμ, Amsoil XL 5w30 εδώ και κάποιους μήνες, χωρίς κάποιο θέμα. Αλλαγή σκέφτομαι στο 6μηνο όπως προτείνει η amsoil. το αυτοκίνητο κάνει συνέχεια πολύ μικρές αποστάσεις (1-7 χλμ) και έτσι σκέφτομαι να δοκιμάσω και το 5w20 το φθινόπωρο, αν και ο Λαμπριανίδης είχε έντονες αντιρρήσεις .
-
Κάτσε να δεις... πού είδα ένα καλό 0W10 να σου πω να το δοκιμάσεις...
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Έχω βάλει σε συγγενικό corsa 1.2 μοντ.99, ~65,000 χλμ, Amsoil XL 5w30 εδώ και κάποιους μήνες, χωρίς κάποιο θέμα. Αλλαγή σκέφτομαι στο 6μηνο όπως προτείνει η amsoil. το αυτοκίνητο κάνει συνέχεια πολύ μικρές αποστάσεις (1-7 χλμ) και έτσι σκέφτομαι να δοκιμάσω και το 5w20 το φθινόπωρο, αν και ο Λαμπριανίδης είχε έντονες αντιρρήσεις .Το manual του αυτοκινήτου έχει αντιρρήσεις; Αν όχι, δοκίμασέ τα!
-
Αν και θαρθει στιγμη που θα φορανε ολα τα αυτοκινητα λεπτα λαδια επι του παροντος η υπερβολη και οι ακραιες λυσεις δεν ειναι ο σοφρων δρομος για σωστη συντηρηση του αυτοκινητου μας και πιστεψτε με περα απο τη θεωρια το εχει αποδειξει και η πραξη!
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Σωστό. Προφανώς τα μεγαλύτερα περιθώρια έκπτωσης που μπορεί (ή θέλει) να κάνει τα έχει περάσει κατευθείαν στην λιανική.Δηλαδή δεν παίζει περίπτωση 'νωθευμένου' ή παραεμπορίου στον συγκεκριμένο κύριο? Με όλη τη καλή διάθεση και χωρίς καμμία παρεξήγηση!!!
-
Αυτό δεν μπορώ να το ξέρω, γιατί ακόμη κι αν βρούμε σε κάποιον έμπορο πιθανά παραποιημένα λιπαντικά οι επίσημοι αντιπρόσωποι και τα εργοστάσια θα σπεύσουν να τον καλύψουν υποστηρίζοντας ότι είναι γνήσια ώστε να μην βγει καμιά βρώμα ότι η 'τάδε' μάρκα κυκλοφορεί και σε 'μαϊμού'. Αυτό το δικαιολογημένο κώλυμα των εργοστασίων μπροστά στην δυσφήμιση είναι που κάνει τους παραποιητές ασύδοτους.
Πάντως, από όσο έχω υπόψιν μου ποτέ δεν υπέπεσε στην αντίληψή μου προιόν από Λαμπ που να είναι σίγουρα 'μαϊμού'. Οπότε κάθε τέτοια υπόθεση είναι αβάσιμη και μάλλον άδικη τόσο για τον έμπορο όσο και για εμάς.
Λέγεται όμως ότι κυκλοφορούν μαϊμούδες και μάλιστα σε συσκευασίες αντίγραφα γνωστών εμπορικών εταιριών είτε παρασκευασμένα από καποιον πονηρούλη Έλληνα μικροπαρασκευαστή, είτε εισαγόμενα από Βουλγαρία ή Σκόπια ή Αλβανία, είτε εισαγόμενα από Κίνα, μέρη όπου το διεθνές δίκαιο είναι αδύνατο να τα ελέγξει. Το κακό είναι ότι υπάρχουν επώνυμα (εξουσιοδοτημένα και μη) συνεργεία που χρησιμοποιούν τέτοια προϊόντα εν γνώση τους. Εγώ γνώρισα από πρώτο χέρι τέτοιο εξουσιοδοτημένο που ευτυχώς για εμάς έκλεισε πριν λίγα χρόνια, αφού δυστυχώς κατέστρεψε μόνο του περισσότερα μοτέρ από όσα έχουν αναφερθεί σε πανελλαδικό επίπεδο. Ο επίσημος εισαγωγέας σίγουρα τον γνωρίζει γιατί πριν αρκετά χρόνια έγινε θέμα από τον κατασκευαστή για το πώς είναι δυνατόν να έχει τόσα μοτέρ προς επισκευήν ένα και μόνο συνεργείο. Άραγε ποιός ξέρει πόσοι άλλοι παρόμοιοι 'επαγγελματίες' εξακολουθούν να λειτουργούν. Και εννοείται ότι δεν είναι κάλπικοι μόνο όσον αφορά τα λιπαντικά που χρησιμοποιούν αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα που αφορούν την συντήρηση των αυτοκινήτων μας. Μέχρι και 'μαϊμού' ελαστικά υπάρχουν στο εμπόριο που αγοράζονται 15-20Ε το ένα από Βουλγαρία ή και από αλλού.
-
Στο καινούργιο αυτοκίνητο μου είπαν από τη suzuki πρώτη αλλαγή λαδιών στα 7500 χλμ. Αυτή τη στιγμή είμαι στα 2200 χλμ. Τί λέτε παιδιά να τα αλλάξω τώρα να φύγουν τυχόν γρέζια ή να το αφήσω για τα 7500?
-
Κωνσταντίνε γρέζια τα καινούρια αμάξια δεν έχουν. Άλλαξε όμως τα λάδια πιο νωρίς γιατί αυτά που έχεις είναι παλιά (από τότε που συναρμολογήθηκε ο κινητήρας) και έχουν φάει ζέστες και στρώσιμο. Δε νομίζω να έχει διαφορά αλλά εγώ θα τα άλλαζα στις 3-4.000 χλμ.
Καλά έκανες και δεν τα άλλαξες αμέσως γιατί ΜΠΟΡΕΙ να είναι ειδικά λάδια (με πρόσθετα) που βάζει το εργοστάσιο για το στρώσιμο.
-
Ευχαριστώ Λεωνίδα!
-
Σχετικά με το θόρυβο σε ορισμένα μοτέρ , π.χ matiz ή suzuki ignis sport, η λύση στο πρόβλημα είναι μάλλον η αποφυγή της χρήσης λεπτών συνθετικών λαδιών !!
Σ'αυτή την περίπτωση ένα ημισυνθετικό είναι καλύτερο. -
Μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα πιο παχύ 100% συνθετικό 10W40 αντί για ημισυνθετικό 10W40 (αν και τα GrIV/V 10W40 είναι ελάχιστα).
Όμως ο παραπάνω θόρυβος στα λεπτόρευστα είναι κάτι λογικό. Αλλά προφανώς εννοείς ιδιαίτερους ήχους όπως πχ να χτυπάνε οι βαλβίδες ανησυχητικά. Από IGNIS που άκουσα με GrIV/V 5W30 δεν χτυπάει τίποτα, αυτά που χτυπάνε είναι οι εξαιρέσεις και όχι ο κανόνας. -
ελέγχοντας πριν τα λάδια είδα στο μακρυνάρι ότι το λάδι έχει φουσκάλες
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
ελέγχοντας πριν τα λάδια είδα στο μακρυνάρι ότι το λάδι έχει φουσκάλεςΜεγάλο δρόμο θα διαβείς και χρήματα θα πάρεις
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα πιο παχύ 100% συνθετικό 10W40 αντί για ημισυνθετικό 10W40 (αν και τα GrIV/V 10W40 είναι ελάχιστα).
Όμως ο παραπάνω θόρυβος στα λεπτόρευστα είναι κάτι λογικό. Αλλά προφανώς εννοείς ιδιαίτερους ήχους όπως πχ να χτυπάνε οι βαλβίδες ανησυχητικά. Από IGNIS που άκουσα με GrIV/V 5W30 δεν χτυπάει τίποτα, αυτά που χτυπάνε είναι οι εξαιρέσεις και όχι ο κανόνας.Ετσι οπως τα λεει ο Μιλτος! Με το ESP δε χτυπαει βαλβίδες ζεστο παρα μονο στην αρχη οταν ειναι κρυο για σχεδον 4 δευτερολεπτα και μετα σταματαει...
Και αυτο βρηκα απο τι ειναι...θελουν ρυθμιση οι βαλβιδες επειδη εχω μηχανικα ωστήρια...(καθε 30.000χλμ συμφωνα με μηχανικο της Suzuki στην Αθηνα ο οποιος ασχολειται πολυ με Ignis Sport - εχει και δικο του μαγαζι...)
-
Ακριβως..Αργοτερα θα καθυστερουν παραπανω.Ρυθμισε τες και βαζε ενα καλο λιπαντικο μονιμος..Μην αλλαζεις λιπαντικα.
-
Υπάρχει πρόβλημα ή κάποιος άγραφος κανόνας, στο να αλλάζουμε μάρκες λιπαντικών παραμένοντας σταθεροι στο ιξώδες και στις προδιαγραφές? πχ τώρα Motul και μετά Valvoline?
-
Στο SS ετοιμάζομαι και γω για την πρώτη αλλαγή... Από την αντιπροσωπία βάζουν 'Shell 10-40' χωρίς παραπάνω πληροφορίες.... Τι λέτε να του βάλω? Γενικά δε θα πολυασχολιόμουν, απλά το μοτεράκι του σε μπριζώνει συνέχεια για κόφτες... (Μέγιστη ιπποδύναμη στις 6.800 )
Περι λιπαντικών γενικώς