-
Ο Kimi δεν είναι μόνον αυτός να πηγαίνει. Είναι να του πηγαίνει και η τύχη του που του έχει γυρίσει πολλές φορές την πλάτη. Αν συνηθίσει τα ελαστικά και συντονιστεί και με την ομάδα πολλά μπορεί να προσφέρει. Αλλά, θέλει να είσαι και συνεργάσιμο και δεν ξέρω κατά πόσο είναι.
-
Oπως ακριβως κ ο Hakkinen...Η νικη η τιποτα...Παντως ο Κιμι απογοητευει...Ποιος θα περιμενε οτι θα ηταν σταθερα πιο αργος απο τον Massa...κ δειχνει πως μαλλον τον ενδιαφερουν αλλα πραγματα πιο πολυ...
-
Mπορει η τυχη να του εχει γυρισει την πλατη , αλλα κ αυτος δεν κανει τιποτα για να της αλλαξει πλευρα ....
-
Θα γίνω κακός αλλά το προγούλι του Κίμι το είδατε?
-
Όσο αν και ο Σουμι δεν είναι από τους αγαπημένους μου, μου τη δίνει που δεν είναι στην πίστα με τη Ferrari. Πιστεύω ότι θα τα πήγαινε πολύ καλύτερα από το Kimi γιατί δεν ήξερε μόνον να οδηγάει αλλά και να συνεννοείται με τους μηχανικούς για το τι ακριβώς χρειάζεται το μονοθέσιο. Εξάλλου ο Σουμι ήταν αυτός που όταν πήγε στη Ferrari οργάνωσε τους μηχανικούς και φτάσανε εδώ που είναι σήμερα. Αν τον πίεσαν να αποχωρήσει από την ομάδα, το πιο πιθανό είναι να το μετάνιωσαν.
-
Τα τσιγάρα τα ποτά και τα ξενύχτιααα ,εχουν κλείσει τα καλύτερα τα σπίτιααα
-
Και οι δυο για τα μπαζα ειναι, τί να λεμε τωρα.
Ψηφισα Κιμι
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
:lol:Έτσι έστι.
Ευτυχώς έπεσαν τα προσωπεία φέτος!
Ευτυχως!!!
-
-
Αποσπάσματα από συνέντευξη του Kimi σε Ιταλικό περιοδικό, τη μετάφραση της οποίας βρήκα σε φόρουμ. Τα bold είναι δικά μου.
Q: Raikkonen, you look happier than normal.
KR: Why would I not be happy ?Q: It goes to show you’ve changed in recent times.
KR: Why would I ?Q: Six years of Formula 1changes everyone.
KR: Not me. I continu to like the things that I liked six years ago: I enjoy myself with friends playing ice hockey. The only difference is that I don’t have much time to do it anymore.Q: Looking at what certain paper writes, maybe that’s better too.
KR: Some papers are full of nonsense. Luckily I don’t read much.Q: Have you every thought of changing your attitude ?
**KR: I can’t organise my existance on the basis of what people like and what they don’t like. Or even better, to certain papers. I will continu to do what I love,
**
Q: You talk as if your life is difficult.
KR: Well, it’s not all fun walking out of the house and seeing loads of people looking for sensational stories. But I obviously cannot call myself unlucky.Q: Do you see racing as a way to escape from that?
KR: It’s one of the reason why I’ve always wanted to be a driver. When you go in the car and drive, stop and talk with the engineers, the (rest of) the world stays outside. The only thing that counts is going fast.Q: But at McLaren Ron Dennis was watching things closely and kept things tight.
KR: Yes but it’s normal the boss wants to know exactly how things go and where people that are working for him go. I have never felt surpressed. I just pushed my day forward, fighting in the way I liked. Certainly, like that I could not be seen as a classical McLaren driver. But when you let your head down you’re in trouble with Ron.Q: Have you never feared that with going to Ferrari you could loose this independance ?
KR: It hasn’t happened. On the contrary, at Ferrari I’ve immediately understood to have my freedom. The team has welcomed me very well, I feel well, everyone helps me in a constructive way and the atmosphere is how I like it: amically. Believe me, I haven’t found any difficulty to become part of the team.Q: You haven’t impressed in the way the fans expected to.
KR: The first to be dissapointed is me. But there are logical explanations, I haven’t simply unlearned to drive in the wintertime. All the problems are technically related. Learning how to drive the Bridgestone tyres, the way the tyres influenced the regulations. And then some driver mistakes of course.Q: What is so difficult using the tyres ?
KR: That you can’t find the limit, you don’t understand it, as long as you don’t push to the limit and stay on track. It’s a matter of getting used to it, but I will.Q: Do you need more time ?
KR: At the moment I feel very well within the team. Also now the team had to reorganize with young people in new roles. But we’ve only made mistakes in a couple of races. It’s enough to have two races spot on to be back in the game.’’Q: So you think you can still win the championship?
KR: I try it. I can’t imagine McLaren reaching the end of the year without a technical problem.
Q: Is it a big advantage to have your teammate in front of you ?
KR: I wouldn’t say so. Massa and I work well together. And if I wouldn’t have had all the, the story would have been different.Q: If you remained with McLaren you might have led the championship now.
KR: I don’t think about that a lot. I have chosen for Ferrari and don’t regret that. I wanted to change myself, I’m happy to have done so. I knew very well that the two teams were at the same level. And that every once in two years McLaren is able to build a very fast car. I didn’t expect anything else than what has happened. Apart from a few results from my part.Q: And still, at McLaren there are people that say you would be faster than Senna, at Ferrari there are people that say you would be faster than Schumacher.
KR: I’m honoured. But it’s not so unlikely to be the fastest and (still) loose. Succes depends on a number of factors, the start of the season for instance.Q: For Hamilton the season has started better than for anyone else. Don’t you think it’s incredbile a rookie does so well ?
KR: He’s good. He started in an ideal situation, in an ideal year. Had he made his debut in 2006, he would have suffered. He has been driving (testing) a lot on the tyres we use now and hardly did any testing with the Michelins. It doesn’t happen normally with debutants but McLaren is a first class team and their car is very strong. No, it’s not incredible.Q: Alonso and you were the new generation till the end of last year. And now comments go around that you are already retired !
KR: The public has a short memory. Only the last two or three races count.Q: Have you ever heard someone in the team say: ‘Michael would have done it like this, Michael behaved in a different way’ ?
KR: No. The past is the past. I have my staff and I discuss the car and the races with the engineers that belong to me. Schumacher talks more with Felipe than with me. But it’s not a factor that has influence on my race results. From my part, I don’t even tell that I did ‘this and did that’ at McLaren.Q: Is it true that whenever friends come to visit you at your house in Switzerland, you can never resist to challenge them for whatever, be it swimming, karting, cycling ?
KR: It’s true. Like that the visit is a lot more fun.Q: Have you ever thought about taking kids ?
KR: Certainly, even more than one. I adore children. But it’s not the right moment for it. I want to be a serious father and as long as I fly from one capital in the world to another, it’s not possible.Q: Will you learn Italian one day ?
KR: I really hope so, but without anxiety. It’s a beautiful language but very difficult. I’ve always played truant from school, you know. Being behind books for hours, it’s horrible.Q: What if you loose the championship ? What about next year then ?
KR: Next year will be completely different. New rules, no traction control. A different story.Q: Better or worse ?
KR: More fun I suppose. And perhaps better for the drivers as there is a greater chance to make the difference. In case you have a good car obviously.Q: Once you’ve taken part in a race (and won) on snowmobiles under the name of James Hunt. Why was that ?
KR: Because maybe I’m born in the wrong century. Had I been a driver many years ago, I wouldn’t be in the spotlights 24/7, my life would have been a lot easier.Τον συμπαθώ ολοένα και περισσότερο, και διαφωνώ καθέτως και οριζοντίως με την άποψη που εξέφρασε ο Τάκης στη μετάδοση. Οι οδηγοί είναι επαγγελματίες, και κρίνονται με βάση τη δουλειά τους. Από εκεί και πέρα αν κάποιος στον ελεύθερο του χρόνο θέλει να πίνει μια στο τόσο, να πηγαίνει με γριές, να κάνει μαύρη μαγεία ή ό,τι άλλο βάλει ο νους του, είναι αναφαίρετο δικαίωμα του.
Από που κι ως που θα θεωρούνται 'πρότυπα' οι οδηγοί. Κι αν δηλαδή κάποιοι θεωρούν 'πρότυπο' έναν οδηγό, γιατί θα πρέπει αυτός μετά να εκπληρώνει αυτό που έχει στο μυαλό του ο κάθε politically correct δημοσιογράφος;
-
Εννοείται. Το θέμα είναι τι κάνει στη δουλειά.
-
Οι οδηγοί κρίνονται και από το ήθος τους και από τον χαρακτήρα τους και αυτά δεν περιορίζονται μόνον μέσα στην πίστα. Αυτά κάνουν τη διαφορά. Γιατί εκτός από αθλητές είναι και άνθρωποι. Αν τους δεις μόνον σαν επαγγελματίες είναι σαν να τους βλέπεις σαν ρομποτάκια που τα πληρώνεις για να τρέχουν. Άθλημα είναι και η Formula 1 και αυτοί που τρέχουν στην Formula 1 είναι ινδάλματα για πολλούς ανθρώπους. Και δεν παίρνουν όσοι τους παρακολουθούν μόνον από την επίδοσή τους σε μία πίστα αλλά και από το σύνολό τους σαν προσωπικότητα. Ο Προστ δηλαδή δεν περνούσε και περνάει μηνύματα με τον χαρακτήρα του; Ο 'Γιατρός' στο ΜοtoGp είναι αγαπητός μόνον για τα πρωταθλήματα και το ταλέντο του ή και για την κοινωνικότητά του με τους φίλους του αθλήματος; Δεν υπάρχει μόνον ο οδηγός αλλά και ο άνθρωπος σε κάθε άθλημα. Και μετράει και ο παράγοντας άνθρωπος με ότι θετικό η αρνητικό κάνει εντός και εκτός πίστας. Γιατί ο Σέννα κρίθηκε θετικά για την προσφορά του στα παιδιά με το Ίδρυμα Σέννα. Όπως και ο Σουμάχερ όταν με το Τσουνάμι έδωσε 10εκ δολάρια για βοήθεια. Εκεί να μνημονεύουν τις δραστηριότητές τους έξω από την πίστα........Στον Κίμι να μην το κάνουν.......Εντάξει απόψεις είναι και κάθε άποψη είναι σεβαστή.
-
Φαντάζεστε να τον είχαν πάρει πριν από 5 χρόνια για Νο2 πίσω από τη Βασίλω (MS);
Θα είχε εξελιχθεί σε έναν ωραιότατο Eddie Irvine που όλοι θα χαρακτήριζαν γραφικό. -
...κι επειδή δλδ, έπεσε σε μποτιλιάρισμα ο Μάσσα και κατάφερε να περάσει μπροστά, με τον τρόπο που πέρασε, δλδ όχι παλλικαρίσια, πάει να πεί ότι κάνει καλά τη δουλειά του? Πολύ γρήγορα και με πολύ ευκολία βγάζετε τα συμπεράσματα για τον Κίμι. Ακόμα δεν έχει απόδείξει τίποτα!
-
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
...κι επειδή δλδ, έπεσε σε μποτιλιάρισμα ο Μάσσα και κατάφερε να περάσει μπροστά, με τον τρόπο που πέρασε, δλδ όχι παλλικαρίσια, πάει να πεί ότι κάνει καλά τη δουλειά του? Πολύ γρήγορα και με πολύ ευκολία βγάζετε τα συμπεράσματα για τον Κίμι. Ακόμα δεν έχει απόδείξει τίποτα!ενω ο μασσα τετραγωνησε το κυκλο ουτε αυτος εχει αποδειξει τιποτα. (ετσι οπως το θετεις)
-
Ρε μη μηδενίζουμε κάθε προσπάθεια!
Σήμερα ο Κίμι ήταν πολύ καλός.
Απλά στην αρχή είχε γίνει το θέμα οτι τον Μάσσα τον έφερε ο Τοντ και οτι ο Ραϊκόννεν είναι ο σούπερ ντούπερ στους απόλυτους χρόνους.
Η αλήθεια δεν είναι αυτή μέχρι τώρα τουλάχιστον
Ο Μάσσα είναι μια χαρά ταχύς.
Ο Ραικόνεν μέχρι τώρα δεν είναι το πιο γρήγορο πιστόλι.
-
Πέστα Lord ...
αν και άκρη δεν πρόκειτα να βρεθεί. Απ' ότι φαίνεται το ζητούμενο είναι να δεχτούμε 'οτι ο Κίμι είναι ο καλύτερος, ο ασύγκριτος, ο αξεπέραστος, ο ένας... -
αυτο ειναι γελείο και παραφιλολογια του κwlou (ποτε δεν ηταν IMHO και μαλλον ουτε θα ειναι),όμως γελείο ειναι και το ακριβως αντιθετο
-
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
Πέστα Lord ...
αν και άκρη δεν πρόκειτα να βρεθεί. Απ' ότι φαίνεται το ζητούμενο είναι να δεχτούμε 'οτι ο Κίμι είναι ο καλύτερος, ο ασύγκριτος, ο αξεπέραστος, ο ένας...Θα μας τρελανετε. Απο ποιον είναι το ζητουμενο αυτο?
Ακρη δεν θα βγει, αλλά όχι γιατι σας ζηταει κανενας να δεχτειτε ότι ο Κιμι είναι ο καλύτερος, ο ασύγκριτος, ο αξεπέραστος, ο ένας (σκασιλα μας μεγάλη, σορρυ κιόλας) αλλά γιατι δεν μπορείτε να δεχτείτε ότι υπάρχουν πολλές αποψεις, γνωμες και προτιμήσεις. Οσο υπαρχουν όλα αυτα 'αντικειμενικη άποψη' για το ποιος είναι ο καλύτερος, ο ασύγκριτος, ο αξεπέραστος, ο ένας δεν υπάρχει!
Οποτε αυτα τα λαικιστικα είναι περιττά και αστεία. Συζητηση κάνουμε. Κανενας δεν χρειαζεται να πειστει για τίποτα.
υγ. Το β πληθυντικό, ως απάντηση στο α πληθυντικό Καποια κατηγορία είστε προφανως που δεν αντιληφθηκα..
-
Δε χρειάζεται πολύ σκέψη.
Όλα ξεκινούν απο τα κόμπλεξ Σουμάχερ - Φερράρι.
Επειδή τα είχαν σαρώσει όλα, οι αντίπαλοι βρίσκουν τον καλύτερο 2ο και τον μεγαλώνουν χωρίς να είναι σίγουρο οτι είναι τόσο μεγάλος. Δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα.
Felipe Massa Vs Kimi Raikkonen