-
Ο χρήστης skye έγραψε:
σκοπος του διδακτορικου ειναι να πιασεις ενα θεμα και να γινεις σ'αυτο κορυφαιος..
το ψαξιμο και τη σκεψη που ριχνεις, και οχι για το που θα καταληξεις..
Αυτές οι 2 φράσεις είναι ελαφρώς αντιφατικές...
Η 2η είναι η ορθή**Όταν εργοδότες αναζητούνε **ανθρώπους με διδακτορικό (δεν λέω για το ελληνικό δημόσιο ) ψάχνουν ανθρώπους που έχουν μάθει να δουλεύουν 'κάπως' και όχι γιατί φέρουν ένα 'Α' φορτίο γνώσης...Η γνώση είναι 'εύκολη' το 'κάπως' είναι δύσκολο...
Χαρακτηριστικά στον τομέα του 'consulting' μεγάλες εταιρίες του χώρου ζητάνε ανθρώπους με διδακτορικό από μεγάλα Πανεπιστήμια : ο γνωστικός τομέας του διδακτορικού είναι αδιάφορος ( μαθηματικά ή νομική ή φυσική ή οικονομικά) αυτό που ενδιαφέρει είναι το ποιοτικό 'κάπως' : η 'focused' γνώση αποκτιέται γρήγορα και εύκολα...στην αγγλια παντως που ημουν 9/10 εργοδοτες εκτος ακαδημιας προτιμουν ενα καλο μαστερ παρα ενα διδακτορικογενικα το διδακτορικο ειναι επιπονη διαδικασια γιατι δεν ειναι στα πλαισια που ειναι το πτυχιο.. δλδ να διαβαζεις τι πρεπει και αρχιδιες.. πρεπει να κανεις ερευνα..
δεν ειναι καθολου αντιφατικες, απλα ισως δεν το εξηγησα καλα επειδη κανει ζεστη και βαριεμαι να γραφω
εννοουσα οτι για να παρεις διδακτορικο πρεπει να ισχυει η πρωτη φραση
αλλα το πραγματικο κερδος ισως βρισκεται στην δευτερη φρασηΌταν = χρονικο -υποθετικό
-
ασχετο.
ρε skye τη γερμανικη σημαια στο αβαταρ σου πως και την εβαλες; -
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
σκοπος του διδακτορικου ειναι να πιασεις ενα θεμα και να γινεις σ'αυτο κορυφαιος..
το ψαξιμο και τη σκεψη που ριχνεις, και οχι για το που θα καταληξεις..
Αυτές οι 2 φράσεις είναι ελαφρώς αντιφατικές...
Η 2η είναι η ορθή**Όταν εργοδότες αναζητούνε **ανθρώπους με διδακτορικό (δεν λέω για το ελληνικό δημόσιο ) ψάχνουν ανθρώπους που έχουν μάθει να δουλεύουν 'κάπως' και όχι γιατί φέρουν ένα 'Α' φορτίο γνώσης...Η γνώση είναι 'εύκολη' το 'κάπως' είναι δύσκολο...
Χαρακτηριστικά στον τομέα του 'consulting' μεγάλες εταιρίες του χώρου ζητάνε ανθρώπους με διδακτορικό από μεγάλα Πανεπιστήμια : ο γνωστικός τομέας του διδακτορικού είναι αδιάφορος ( μαθηματικά ή νομική ή φυσική ή οικονομικά) αυτό που ενδιαφέρει είναι το ποιοτικό 'κάπως' : η 'focused' γνώση αποκτιέται γρήγορα και εύκολα...στην αγγλια παντως που ημουν 9/10 εργοδοτες εκτος ακαδημιας προτιμουν ενα καλο μαστερ παρα ενα διδακτορικογενικα το διδακτορικο ειναι επιπονη διαδικασια γιατι δεν ειναι στα πλαισια που ειναι το πτυχιο.. δλδ να διαβαζεις τι πρεπει και αρχιδιες.. πρεπει να κανεις ερευνα..
δεν ειναι καθολου αντιφατικες, απλα ισως δεν το εξηγησα καλα επειδη κανει ζεστη και βαριεμαι να γραφω
εννοουσα οτι για να παρεις διδακτορικο πρεπει να ισχυει η πρωτη φραση
αλλα το πραγματικο κερδος ισως βρισκεται στην δευτερη φρασηΌταν = χρονικο -υποθετικό
thanks.. (μπορεις να μου το εξηγησεις λιγο καλυτερα εστω με pm;)
δεν ξερω τοσο καλα ελληνικα επειδη ειχα την ατυχια σε καποια φαση να παω στην αμερικη σχολειο και μετα ελλαδα πηγα παλι σε αμερικανικο, ελληνικα καναμε 2 ωρες την εβδομαδα σαν 2η ξενη γλωσσα επιλογης (και η πρωτη ηταν επιλογης, ειχα παρει γαλλικα ) σε μια ταξη με μεικτο επιπεδο (υπηρχαν παιδια -πχ προξενων που δεν ηξεραν την αλφαβητο δλδ)@ kasel
επειδη γουσταρω εθνικη γερμανιας στο ποδοσφαιρο -
Ο χρήστης skye έγραψε:
thanks.. (μπορεις να μου το εξηγησεις λιγο καλυτερα εστω με pm;)
δεν ξερω τοσο καλα ελληνικα επειδη ειχα την ατυχια σε καποια φαση να παω στην αμερικη σχολειο και μετα ελλαδα πηγα παλι σε αμερικανικο, ελληνικα καναμε 2 ωρες την εβδομαδα σαν 2η ξενη γλωσσα επιλογης (και η πρωτη ηταν επιλογης, ειχα παρει γαλλικα ) σε μια ταξη με μεικτο επιπεδο (υπηρχαν παιδια -πχ προξενων που δεν ηξεραν την αλφαβητο δλδ)Εννοώ απλά ότι έγραφα 'όταν οι εργοδότες ζητάνε PhD' (στην περίπτωση που δηλ., υποθετικά) και όχι 'ότι οι εργοδότες ζητάνε συνήθως ή έστω προτιμάνε PhD'...Διευκρίνισα δηλ ότι δεν υποστηρίζω ότι οι εργοδότες ζητάνε διδακτορικό...
Επίσης η προτίμηση στο master έχει κυρίως να κάνει με το ότι για τις περισσότερες δουλειές αυτό είναι υπεραρκετό, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι με PhD είσαι 'overqualified' και άρα είτε θα βαρεθείς γρήγορα, είτε θα θεωρείς ότι δεν αμοίβεσαι αρκετά καλά για τις γνώσεις σου, είτε θα φύγεις σύντομα etc etc...
Δεν είναι καθόλου προσόν να έχεις περισσότερα προσόντα από αυτά που απαιτούνται για τη δουλειά σου,είναι πρόβλημα και για σένα και για τον εργοδότη... -
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
thanks.. (μπορεις να μου το εξηγησεις λιγο καλυτερα εστω με pm;)
δεν ξερω τοσο καλα ελληνικα επειδη ειχα την ατυχια σε καποια φαση να παω στην αμερικη σχολειο και μετα ελλαδα πηγα παλι σε αμερικανικο, ελληνικα καναμε 2 ωρες την εβδομαδα σαν 2η ξενη γλωσσα επιλογης (και η πρωτη ηταν επιλογης, ειχα παρει γαλλικα ) σε μια ταξη με μεικτο επιπεδο (υπηρχαν παιδια -πχ προξενων που δεν ηξεραν την αλφαβητο δλδ)Εννοώ απλά ότι έγραφα 'όταν οι εργοδότες ζητάνε PhD' (στην περίπτωση που δηλ., υποθετικά) και όχι 'ότι οι εργοδότες ζητάνε συνήθως ή έστω προτιμάνε PhD'...Διευκρίνισα δηλ ότι δεν υποστηρίζω ότι οι εργοδότες ζητάνε διδακτορικό...
Επίσης η προτίμηση στο master έχει κυρίως να κάνει με το ότι για τις περισσότερες δουλειές αυτό είναι υπεραρκετό, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι με PhD είσαι 'overqualified' και άρα είτε θα βαρεθείς γρήγορα, είτε θα θεωρείς ότι δεν αμοίβεσαι αρκετά καλά για τις γνώσεις σου, είτε θα φύγεις σύντομα etc etc...
Δεν είναι καθόλου προσόν να έχεις περισσότερα προσόντα από αυτά που απαιτούνται για τη δουλειά σου,είναι πρόβλημα και για σένα και για τον εργοδότη...α ok
καταλαβα.
απλα θυμαμαι uk που συζητουσαν σχετικα με διδακτορικο σε συγκριση με μαστερ, ολοι ελεγαν οτι ειναι *καλυτερα κατα κανονα να κανεις 1 ή 2 καλα μαστερ αν δεν σε ενδιαφερει η ακαδημαϊκη καριερα*καλυτερα εννοω οσον αφορα το μελλον σου σαν εργαζομενο
-
Αυτή τη στιγμη ειμαι στο 2ο μεταπτυχιακό μου.
Αυτό που μπορω να πω σε σχέση με τα PhD ειναι οτι καλύτερα κάποιος να έχει πρώτα κάποια επαγγελμετικη εμπειρία, να δει πως ειναι ο πραγματικός εργασιακός χώρος και μετά να κανει ενα PhD αλλιως κινδυνευει να αποξενωθεί απο τη εργασιακή πραγματικότητα. Άλλωστε ειναι πολλοί αυτοι που στα 30 τόσο, 40, άκόμα και 50 αποφασίζουν να κανουν ενα PhD.
Προσωπικά, πριν ξεκινήσω τα ματαπτυχιακα, είχα καποια εμπειρία 2 ετών και βλέπω διαφορά απο άλλους εδώ που δεν έχουν ΙΔΕΑ τι γίνεται εκει έξω!
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Αν ένα παν. μοιράζει πτυχία και οι μισοί απόφοιτοι του δεν παλεύουν τα βασικά του χώρου τότε το παν. δεν πρέπει να διατηρεί το όρο πανεπιστήμιο.
Εκτος εαν εχεις την δυνατοτητα να απαγορεψεις να αναγνωρίζονται πτυχία άλλων πανεπιστημίων, όπως κάνουμε στην Ελλάδα με τα πανεπιστήμια της ΕΕ
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... &start=150
Θα αναγκαστούν να τα αναγνωρίσουν...
Εδω και 6 χρονια ειναι αυτη η ιστορια,ακομα βασταμε γερα
-
Για μένα 2 είδη ανθρώπων κάνουν PhD.
-
Ακαδημαΐκή καριέρα(απώτερος σκοπός)-επαγγελματικός στόχος
-
Για τον εαυτό τους , για κοινωνική καταξίωση
Να προσθέσω κάτι στην κουβέντα, Μακάρι να κάνουν και οι απόφοιτοί ΤΕΙ διδακτορικά , θα προσφέρουν πολλά στην επιστήμη
-
-
Ο χρήστης giannispolo έγραψε:
Για μένα 2 είδη ανθρώπων κάνουν PhD.-
Ακαδημαΐκή καριέρα(απώτερος σκοπός)-επαγγελματικός στόχος
-
Για τον εαυτό τους , για κοινωνική καταξίωση
Να προσθέσω κάτι στην κουβέντα, Μακάρι να κάνουν και οι απόφοιτοί ΤΕΙ διδακτορικά , θα προσφέρουν πολλά στην επιστήμη
- Βγάλαμε το παν/μιο, ψάξαμε για δουλειά, τίποτα. Φύγαμε για MSc Αγγλία. Γυρίσαμε, ψάξαμε για δουλειά, τίποτα. Ε, τι θα κάνουμε; Ξαναφύγαμε για PhD Αγγλία.
(υπαρκτό παράδειγμα)
-
-
Άλλο δεν βρήκαμε δουλειά, άλλο δεν βρήκαμε την δουλειά που θέλαμε..
-
H μοναδική χώρα σε ολόκληρο τον κόσμο που 'παραμορφωνόμαστε' ΤΟΣΟ πολύ (3 μάστερ και 1 PhD) είναι η Ελλάδα! Αυτό γιατί άραγε? Γιατί νομίζουν μερικοί ότι έτσι θα βρούνε πιο εύκολα δουλειά...ή ότι θα πάρουν περισσότερα λεφτά...ενώ τα πράγματα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ αντίθετα.
Είμαι στην 'καρδιά' της αγοράς εργασίας και γνωρίζω ακριβώς τις ανάγκες της αγοράς. Μια εταιρία αδυνατεί να πληρώσει κάποιον με 2 μάστερ και 1 διδακτορικό π.χ. γιατί οι αμοιβές του ειδικά αν δεν έχει προϋπηρεσία θα είναι τουλάχιστον βασικές...και σύμφωνα με τον νόμο πρέπει να παίρνει και επίδομα πτυχίου. Μια εταιρία λοιπόν θα προτιμήσει να 'πληρώσει' κάποιον λιγότερα χρήματα, με λιγότερα πτυχία ώστε να τον αναπτύξει εσωτερικά.
Αυτή είναι η πραγματική εικόνα. Άρα όλοι εσείς που κάνετε 2-3 πτυχία...αφήστε τα και γυρίστε στην Ελλάδα να δουλέψετε με χαμηλές προσδοκίες...γιατί όλοι θέλουν να γίνουν managers. Προσωπικά στην Αμερική σπούδασα 4.5 χρόνια και έχω 1 μάστερ στην Αγγλία. Ξεκίνησα την καριέρα μου γεμίζοντας ράφια...
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
H μοναδική χώρα σε ολόκληρο τον κόσμο που 'παραμορφωνόμαστε' ΤΟΣΟ πολύ (3 μάστερ και 1 PhD) είναι η Ελλάδα! Αυτό γιατί άραγε? Γιατί νομίζουν μερικοί ότι έτσι θα βρούνε πιο εύκολα δουλειά...ή ότι θα πάρουν περισσότερα λεφτά...ενώ τα πράγματα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ αντίθετα..Ειναι ομως βλεπεις και το δημοσιο,πως θα γινεις ευκολα συμβασιουχος στον Δημο Κωλοπετεινίτσας αν δεν εχεις αρκετα μόρια
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
H μοναδική χώρα σε ολόκληρο τον κόσμο που 'παραμορφωνόμαστε' ΤΟΣΟ πολύ (3 μάστερ και 1 PhD) είναι η Ελλάδα! Αυτό γιατί άραγε? Γιατί νομίζουν μερικοί ότι έτσι θα βρούνε πιο εύκολα δουλειά...ή ότι θα πάρουν περισσότερα λεφτά...ενώ τα πράγματα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ αντίθετα..
Ειναι ομως βλεπεις και το δημοσιο,πως θα γινεις ευκολα συμβασιουχος στον Δημο Κωλοπετεινίτσας αν δεν εχεις αρκετα μόρια
Ναι άλλα τα 'ξένα' πτυχία δε μετράνε γιατί δεν είναι αναγνωρισμένα...άρα πάλι πίσω στο 0 είναι...
-
Καλα αν τα κανεις στην Αγγλια απο το πρωτο ετος μετρανε, το πολυ πολυ να σου ζητησουν να παρακολουθησεις καποια μαθηματα...και φυσικα μπατσελορ με μαστερ, στα κανουν απλα πτυχιο ΑΕΙ εδω. Α, και μην ξεχασω φιλη σπουδασε εξω νηπιαγωγός εκανε 2 μαστερ κλπ και εδω το πτυχιο αφου τις δωσανε 14-15 μαθηματα να παρακολουθησει!!!!!!!!!!!!!!!!!! Της το βγάλανε δασκαλα!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Καλα αν τα κανεις στην Αγγλια απο το πρωτο ετος μετρανε, το πολυ πολυ να σου ζητησουν να παρακολουθησεις καποια μαθηματα...και φυσικα μπατσελορ με μαστερ, στα κανουν απλα πτυχιο ΑΕΙ εδω. Α, και μην ξεχασω φιλη σπουδασε εξω νηπιαγωγός εκανε 2 μαστερ κλπ και εδω το πτυχιο αφου τις δωσανε 14-15 μαθηματα να παρακολουθησει!!!!!!!!!!!!!!!!!! Της το βγάλανε δασκαλα!Θα πρέπει να αναγνωριστεί το πτυχίο σου. Το λες κι ίδιος. Σου ζητάνε να ΔΩΣΕΙΣ κάποια μαθήματα για να αναγνωριστεί ο τίτλος σου. Μερικές σχολές βγαίνουν ισότιμες (παίρνεις την ισοτιμία αν θέλεις από το ΔΙΚΑΤΣΑ) αλλά όχι αναγνωρισμένες.
-
Οχι, οταν παιρνεις διπλωμα απο κρατικο πανεπιστημιο της ΕΕ και εδω περα για να σε δεχτουν ως οτι εισαι και εκει, σου ζητανε να δωσεις 14 μαθηματα, τοτε τι ισοτιμια ειναι αυτη? Ως προς τι θεωρειται ισοτιμο το πτυχειο, στο πρεστιζ? . Γιατι με αυτο το πτυχειο μπορεις να εργαστεις ως ταδε σε ολη την ΕΕ εκτος απο εδω, στην κοιτιδα του πολιτισμου και των επιστημων (τρομαρα μας...).
εγω πηρα πτυχιο απο κορυφαιο πανεπιστημιο της Αγγλιας για μηχανικους, και εδω περα δεν με θεωρουν μηχανολογο αν δεν δωσω Θερμοδυναμικη (...) και ΜΕΚ (καλα αυτο αλλο ανεκδοτο). Προσεξε, το ΔΙΚΑΣΤΑ λεει οτι το πτυχειο μου ειναι ΙΣΟΤΙΜΟ, το ΥΠΕΠΘ αναγνωριζει την σχολη μου, αλλα το ΤΕΕ δεν μου δινει επαγγελματικα δικαιωματα Μηχανολογου αν δεν δωσω τα μαθηματα αυτα για να γινει ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ. Παιζουμε με τις λεξεις βλεπεις.
BTW με ονομασε 'Μηχανικο Μηχανικης Τεχνολογιας' που ουτε αυτοι ξερουν τι ειναι, οταν ρωτησα τι επαγγελματικα δικαιωματα εχω μου απαντησαν οτι θα πρεπει να συνεδριασουν και να το αποφασισουν*.
Για αυτο λοιπον και εγω οταν αποφασισω να εργαστω ως Μηχανολογος, θα σηκωσω το μεσαιο δαχτυλο σε αυτη την μπουρδελοχωρα και θα παω αλλου να προσφερω τις υπηρεσιες μου και τις γνωσεις μου. Εγω και χιλιαδες αλλοι που εχουν γνωσεις και θα μπορουσαν να προσφερουν πολλα εδω αλλα δεν τους αφηνουν οι εθνοπατερες και οι συντεχνειες τυπου ΤΕΕ.
*Ολα αυτα βεβαια τα ειπαν ΑΦΟΥ με εβαλαν να περασω εξετασεις για να γραφτω στο ΤΕΕ και να τους τα σκαω καθε μηνα τωρα. Τωρα λοιπον θα πρεπει να παω να δωσω τα δυο μαθηματα, να ξαναπερασω απο το Δικατσα για την αντιστοιχια, και μετα να ξαναδωσω εξετασεις στο ΤΕΕ για να με κανουν upgrade σε Μηχανολογο. Φυσικα κανεις δεν τα λεει αυτα, μαλακες ειναι να χασουν 1-1.5 χρονο (γιατι τοσο θα μου παρει) εισφορων στο ΤΕΕ και στο ΤΣΜΕΔΕ?
-
Στα ελληνικα Πολυτεχνεια οι σπουδες διαρκουν 10 εξαμηνα και σ' αυτα της Αγγλιας 6, απ' οσο ξερω...
Ειναι περισσοτερο απο επιβεβλημενο να ζητουν επιπλεον μαθηματα για ισοτιμια -
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Στα ελληνικα Πολυτεχνεια οι σπουδες διαρκουν 10 εξαμηνα και σ' αυτα της Αγγλιας 6, απ' οσο ξερω...
Ειναι περισσοτερο απο επιβεβλημενο να ζητουν επιπλεον μαθηματα για ισοτιμιαΤο βασικό σκεπτικο ειναι οτι ολα τα πανεπιστημια της ΕΕ ειναι ισοτιμα.
Εαν εσυ εχεις πχ 12ετη φοιτηση με φιλοσοφικες αναζητήσεις (και ο τελευταιος να κλεισει την πορτα), αυτο δεν σημαινει οτι οποιος θελει να ερθει να εργαστει στην χωρα σου πρεπει να λιωσει στα θρανια, αλλιως πηλοφόρι και μυστρί ή πίσω στην χώρα του.Στην τελικη ειναι και λιγο περιεργο να θεωρουμε οτι μια χωρα που ειναι 100 χρονια μπροστα δεν ξερει να αξιολογησει ποσες γνωσεις χρειαζεται ενας μηχανικός για να παραξει έργο.
Ειδικα για τους πολιτικους μηχανικους,ειναι γνωστο οτι στην Αγγλία ο σεισμός αποτελεί απλως αντικείμενο συζήτησης.Αυτο πραγματι ειναι ενα θεμα προς επιλυση,αλλα αποτελει μια εξαιρεση και οχι τον κανονα.
Δεν πρεπει να ξεχναμε επισης τα φαινομενα Βουλγαρια,Σερβία,Ρουμανια και τα διπλωματα μια νυχτα χωρις φεγγάρι,που εχουν αποτελεσει ισχυρο αλλοθι για τις δρασεις του ΤΕΕ και του καθε ΤΕΕ...
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Το βασικό σκεπτικο ειναι οτι ολα τα πανεπιστημια της ΕΕ ειναι ισοτιμα.Αυτο ειναι στα χαρτια. Στην πανεπιστημιακη εκπαιδευση δε μπορει να υπαρχει διεθνες τυπικο και σιγουρα κανονας δεν ειναι η εξισωση προς τα κατω.
Στα αλλα συμφωνω.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Στα ελληνικα Πολυτεχνεια οι σπουδες διαρκουν 10 εξαμηνα και σ' αυτα της Αγγλιας 6, απ' οσο ξερω...
Ειναι περισσοτερο απο επιβεβλημενο να ζητουν επιπλεον μαθηματα για ισοτιμιαΤο βασικό σκεπτικο ειναι οτι ολα τα πανεπιστημια της ΕΕ ειναι ισοτιμα.
Εαν εσυ εχεις πχ 12ετη φοιτηση με φιλοσοφικες αναζητήσεις (και ο τελευταιος να κλεισει την πορτα), αυτο δεν σημαινει οτι οποιος θελει να ερθει να εργαστει στην χωρα σου πρεπει να λιωσει στα θρανια, αλλιως πηλοφόρι και μυστρί ή πίσω στην χώρα του.Στην τελικη ειναι και λιγο περιεργο να θεωρουμε οτι μια χωρα που ειναι 100 χρονια μπροστα δεν ξερει να αξιολογησει ποσες γνωσεις χρειαζεται ενας μηχανικός για να παραξει έργο.
Ειδικα για τους πολιτικους μηχανικους,ειναι γνωστο οτι στην Αγγλία ο σεισμός αποτελεί απλως αντικείμενο συζήτησης.Αυτο πραγματι ειναι ενα θεμα προς επιλυση,αλλα αποτελει μια εξαιρεση και οχι τον κανονα.
Δεν πρεπει να ξεχναμε επισης τα φαινομενα Βουλγαρια,Σερβία,Ρουμανια και τα διπλωματα μια νυχτα χωρις φεγγάρι,που εχουν αποτελεσει ισχυρο αλλοθι για τις δρασεις του ΤΕΕ και του καθε ΤΕΕ...
Ακριβώς...Όλα από εκεί ξεκίνησαν πολλάαα χρόνια πριν...
Επίσης μην ξεχνάμε ότι η Αγγλία έχει λογιώ λογιώ καρύδια : από τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου μέχρι τριτοκλασάτα ιδρύματα για να φτάσεις σε 'πανεπιστήμια' τα οποία χορηγούν πτυχία με σχεδόν οικονομικά κριτήρια...
Προφανώς το ΔΙΚΑΤΣΑ είναι κατάλοιπο του - κοντινού όμως - παρελθόντος που 'τον παίζει' στην κυριολεξία πλέον αλλά η ανάγκη του προήλθε από την πλημμυρίδα 'πτυχιούχων' που κατέκλυσε την Ελλάδα ήδη από τη δεκαετία του 60 (τότε ήταν της μοδός κυρίως η Ιταλία, μετά περάσαμε στα Βαλκάνια)...Μια μικρή στατιστική παρατήρηση : γιατί οι περισσότεροι από αυτούς που έχουν κάνει προπτυχιακά στο εξωτερικό έχουν τη μανία να μου (μας) πουν με κάθε ευκαιρία πόσο καλό ήταν το Πανεπιστήμιό τους?....Ξέρετε κανένα γιατρό που να παινεύει την ιατρική Θεσσαλονίκης ή κάποιον που να επαίρεται για το επίπεδο σπουδών της ΑΣΟΕΕ? Ξέρω όμως άπειρους που με ζαλίζουν με την ποιότητα της ιατρικής σχολής στο Κάλιαρι και άλλους τόσους που με 'κυνηγάνε' - χωρίς να τους το ζητήσω - με μια λίστα κατάταξης να μου δείξουν πόσο ψηλά είναι το Πανεπιστήμιό τους...Δεν το ξέρω μπορεί να είναι εξαιρετικό αλλά γιατί πρέπει να το ακούω από την πρώτη στιγμή που γνωρίζω τον άλλο?
Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....