Jun 25, 2007, 5:18 PM

νομιζω ειναι λιγο ατοπο να συγκρινεις αυτον που σταματαει για να ξεφορτωσει,
με αυτον που σταματαει και κλεινει τη κυκλοφορια για να παρει τσιγαρα.
εξαλλου στα πιο πολλα σημεια που γινεται καθημερινα εκφορτωση εμπορευματων,
υπαρχουν πινακιδες που λενε ξεκαθαρα οτι εκεινες τις ωρες απαγορευεται η σταθμευση.
αλλα ο κλασσικος ελληνας γραφει τη πινακιδα στα τετοια του και παρκαρει,με αποτελεσμα το φορτηγακι να μην εχει χωρο και να αναγκαζεται να διπλοπαρκαρει.
δεν εχεις αδικο σε αυτο που λες,απλα λογω του οτι οι δρομοι εχουν μεινει οι ιδιοι εδω και δεκαετιες,
αλλα τα οχηματα υπερπολλαπλασιαστηκαν,
δημιουργειται αυτο το προβλημα.
ειναι το κλασσικο προβλημα πλεον σε μια πολη,οπου οι θεσεις σταθμευσεως ειναι αναλογικα με τα αμαξια πολυ λιγοτερες.
φαντασου τι θα γινεται σε μια δεκαετια,οπου οι δρομοι θα ειναι παλι οι ιδιοι,
αλλα τα αμαξια πολυ περισσοτερα απο οτι σημερα.
το προβλημα δεν ειναι τα οχηματα τροφοδοσιας,
αλλα οι λιγες θεσεις σταθμευσης αναλογικα με τον αριθμο των οχηματων,
και ο σταρχιδισμος του οδηγου που παρκαρει ενω βλεπει πινακιδα οτι τις ταδε ωρες απαγορευεται η σταθμευση λογω εκφορτωσης οχηματων.