-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ΥΓ:Στο Golf V της μάνας μου πάντως και στο σινιάλο, βλέπω το xenon που κινείται.Τώρα δεν ξέρω αν το κάνω πολύ γρήγορα (σαν σήματα ας πούμε) τι κάνει, αλλά όταν τράβηξα για πχ 1-1,5sec το σινιάλο, αυτό έκανε.Βέβαια έχω μια υποψία ότι δεν αυξάνει η ένταση του φωτός αλλά σηκώνονται τα φώτα και η μεσαία φωτίζει επίτηδες πιο ψηλά για να αυξήσει την ορατότητα.Πηγαίνει η λάμπα μέσα-έξω (εστιάζει αλλού) και φωτίζει πιο ψηλά.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
ΥΓ:Στο Golf V της μάνας μου πάντως και στο σινιάλο, βλέπω το xenon που κινείται.Τώρα δεν ξέρω αν το κάνω πολύ γρήγορα (σαν σήματα ας πούμε) τι κάνει, αλλά όταν τράβηξα για πχ 1-1,5sec το σινιάλο, αυτό έκανε.Βέβαια έχω μια υποψία ότι δεν αυξάνει η ένταση του φωτός αλλά σηκώνονται τα φώτα και η μεσαία φωτίζει επίτηδες πιο ψηλά για να αυξήσει την ορατότητα.
Πηγαίνει η λάμπα μέσα-έξω (εστιάζει αλλού) και φωτίζει πιο ψηλά.
Το μεσα εξω ισχυει στις H4 HID.. δε νομιζω να παιζει στο Golf V
για self leveling μου κατι.. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
BTW, οι ιστοσελίδες που παραθέτεις ΔΕΝ είναι η επίσημη της Toyota. Ο ιστοτόπος της οποίας στην Ιαπωνία είναι (φυσικά) το http://www.Toyota.jp Οι ιστοσελίδες σου είναι κατά πάσα πιθανότητα από dealers που πωλούν το αυτοκίνητο με aftermarket HID.
Δεν είναι απαραίτητα aftermarket HID. Αν κοιτάξεις τις προδιαγραφές που βγαίνουν διάφοροι κινητήρες, υπάρχουν ακόμα καρμπιρατέρ ή ψεκασμός αλλά χωρίς καταλύτη - που τους πουλάνε αυτούς δε ξέρω (στη Κύπρο πουλούσαν honda civic με καρμπιρατέρ το 1992 - test 4T). Μπορεί να ισχύει κάτι παρόμοιο για τα φώτα.
Ίσως να είναι έτσι, απλά δεν γνωρίζω.
Επειδή όμως η κουβέντα ξεκίνησε όταν έγραψα ότι τα εργοστασιακά xenon έχουν αναγκαστικά self-leveling και πλυστική φανών και ο Cosco αναρωτήθηκε πως γίνεται το δικό του να μην τα έχει, εγώ λέω κάτι πιο απλό. Η Toyota στις επίσημες εισαγωγές της και στην Αμερική, Αγγλία, Γερμανία, Ιαπωνία (για αυτά έδωσα link σε προηγούμενο μήνυμα) Γαλλία, Ισπανία και Ιταλία δεν δίνει xenon στο Yaris (ή σε κάποιο άλλο μοντέλο for that matter). Με δύο λόγια, στις πιο ανεπτυγμένες οικονομίες του πλανήτη η Toyota δεν διαθέτει xenon στον εξοπλισμό των μοντέλων της, ούτε καν σαν option. BTW, ελπίζω να μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι οι επίσημες αντιπροσωπείες της Toyota είναι Toyota.com, .it, .es, .fr, .de κτλ., όχι αποτελέσματα όπως το http://autos.goo.ne.jp/catalog/detail/1 ... equip.html που ανέβασε ο φίλος μας.
Αν τώρα κάποιος κατάφερε να βρει αυτοκίνητο με προδιαγραφές εκτός Ε.Ε. και να το εισάγει, αυτό είναι αλλουνού παπά Ευαγγέλιο και ασφαλώς δεν αναιρεί τον συλλογισμό μου. Στις ΗΠΑ και στην Ευρωπαϊκή Ένωση τα εργοστασιακά xenon έχουν απαραιτήτως self-leveling και πλυστική φανών. Το να φέρνουμε ως επιχείρημα ότι τα HID στο δικό μας αμάξι (που εισάγαμε με προδιαγραφές ο θεός ξέρει ποιας χώρας, μια και ούτε στην χώρα κατασκευής του παρέχονται xenon από την επίσημη αντιπροσωπεία) δεν τα έχει, είναι σαν να προσπαθούμε να πείσουμε ότι οι καταλύτες δεν είναι υποχρεωτικοί, ή ότι η τεχνολογία με καρμπυρατέρ μπορεί να έχει μέλλον επειδή καταφέραμε να εισ'αγουμε ένα αυτοκίνητο που να το διαθέτει.
-
Πάντως παιδιά έχει παραγίνει το κακό με τα xenon. Βάζει ο καθένας ότι λάμπα να'ναι σε ότι αυτοκίνητο να'ναι και τυφλώνει κυριολεκτικά τον απέναντι. Όταν πήρα το δικό μου το sx4 πριν 1 μήνα σκεφτόμουν και εγώ να βάλω αλλά όταν είδα πόσο ενοχλούν και επειδή δεν ήθελα να με βρίζουν οι απέναντι αποφάσισα να κρατήσω τις εργοστασιακές λαμπίτσες .
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
BTW, οι ιστοσελίδες που παραθέτεις ΔΕΝ είναι η επίσημη της Toyota. Ο ιστοτόπος της οποίας στην Ιαπωνία είναι (φυσικά) το http://www.Toyota.jp Οι ιστοσελίδες σου είναι κατά πάσα πιθανότητα από dealers που πωλούν το αυτοκίνητο με aftermarket HID.
Δεν είναι απαραίτητα aftermarket HID. Αν κοιτάξεις τις προδιαγραφές που βγαίνουν διάφοροι κινητήρες, υπάρχουν ακόμα καρμπιρατέρ ή ψεκασμός αλλά χωρίς καταλύτη - που τους πουλάνε αυτούς δε ξέρω (στη Κύπρο πουλούσαν honda civic με καρμπιρατέρ το 1992 - test 4T). Μπορεί να ισχύει κάτι παρόμοιο για τα φώτα.
Ίσως να είναι έτσι, απλά δεν γνωρίζω.
Επειδή όμως η κουβέντα ξεκίνησε όταν έγραψα ότι τα εργοστασιακά xenon έχουν αναγκαστικά self-leveling και πλυστική φανών και ο Cosco αναρωτήθηκε πως γίνεται το δικό του να μην τα έχει, εγώ λέω κάτι πιο απλό. Η Toyota στις επίσημες εισαγωγές της και στην Αμερική, Αγγλία, Γερμανία, Ιαπωνία (για αυτά έδωσα link σε προηγούμενο μήνυμα) Γαλλία, Ισπανία και Ιταλία δεν δίνει xenon στο Yaris (ή σε κάποιο άλλο μοντέλο for that matter). Με δύο λόγια, στις πιο ανεπτυγμένες οικονομίες του πλανήτη η Toyota δεν διαθέτει xenon στον εξοπλισμό των μοντέλων της, ούτε καν σαν option. BTW, ελπίζω να μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι οι επίσημες αντιπροσωπείες της Toyota είναι Toyota.com, .it, .es, .fr, .de κτλ., όχι αποτελέσματα όπως το http://autos.goo.ne.jp/catalog/detail/1 ... equip.html που ανέβασε ο φίλος μας.
Αν τώρα κάποιος κατάφερε να βρει αυτοκίνητο με προδιαγραφές εκτός Ε.Ε. και να το εισάγει, αυτό είναι αλλουνού παπά Ευαγγέλιο και ασφαλώς δεν αναιρεί τον συλλογισμό μου. Στις ΗΠΑ και στην Ευρωπαϊκή Ένωση τα εργοστασιακά xenon έχουν απαραιτήτως self-leveling και πλυστική φανών. Το να φέρνουμε ως επιχείρημα ότι τα HID στο δικό μας αμάξι (που εισάγαμε με προδιαγραφές ο θεός ξέρει ποιας χώρας, μια και ούτε στην χώρα κατασκευής του παρέχονται xenon από την επίσημη αντιπροσωπεία) δεν τα έχει, είναι σαν να προσπαθούμε να πείσουμε ότι οι καταλύτες δεν είναι υποχρεωτικοί, ή ότι η τεχνολογία με καρμπυρατέρ μπορεί να έχει μέλλον επειδή καταφέραμε να εισ'αγουμε ένα αυτοκίνητο που να το διαθέτει.
Και πως έψαξες το ιαπωνικό site τις toyota και είσαι σίγουρος ότι δεν ανεφέρει πουθενά ότι βγάζουν ξένων για τα vitz αφού δεν ξέρεις ιαπωνικά?
Επίσης χωρίς να γνωρίζεις και ούτε έχεις δει ποτε το αυτοκίνητο μου μην λες ότι έχει έρθει 'με προδιαγραφές ο θεός ξέρει ποιας χώρας'.Το λοιπόν παιδιά πήρα το vitzaki μου και πήγα στο MOT (το κυπριακό ΚΤΕΟ για όσους δεν γνωρίζουν) και ρώτησα τον τεχνικό εκεί τι πεζει με τα φώτα μου και αν μπορεί να τα ελέξει και να μου πει κατά ποσο είναι εργοστασιακά η aftermarket.
Μετά από ένα ψάξιμο που έκανε με επιβεβαίωσε ότι είναι εργοστασιακά και ότι αν ήταν aftermarket δεν θα μπορούσε να περάσει και τον έλεγχο για να εγγραφη στην Κύπρο αφού απαγορεύεται αυστηρά από τον νομο η οποιαδήποτε τροποποίηση απάνω στο αυτοκίνητο.Στο τέλος μου πρότεινε να ελεξουμε τα φώτα μου στο μηχάνημα που είχε εκεί, όπου και τους έγινε ρύθμιση αφού ήθελαν ένα μικρό σήκωμα προς τα πάνω
Αν καπιος έχει ακομα αμφιβολίες και θελει να ξεκαθαρισει το θεμα 'xenon και Ιαπωνικες προδιαγραφές' απλά να στείλει ένα mail στη toyota.jp με τις απορίες του και πιστεύω ότι οι Ιάπωνες θα του απαντήσουν με προθυμία
-
Ο Χρήστος είναι λίγο απότομος όσον αφορά τα xenon (άλλο θέμα αυτό).
Στο δικό σου αμάξι όμως, εμείς δεν ξέρουμε τις κυπριακές προδιαγραφές. Το έγραψα παραπάνω, το 1992 πουλιώταν civic στη Κύπρο με καρμπιρατέρ.
O δεκαεξαβάλβιδος κινητήρας με το μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής
και τις 16 βαλβίδες στην έκδοση με το απλό καρμπιρατέρ (στην
Κύπρο δεν υπάρχουν καταλυτικά ούτε καν προδιαγραφών EOK
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=2994Πουθενά στην Ευρώπη και Αμερική δεν μπορούσες να αγοράσεις αυτό το σιβίκ (με καρμπιρατέρ), οι προδιαγραφές για τα αμάξια που ΕΙΧΑΤΕ (έχετε?) δεν είναι ίδιες με τις δικές μας.
-
Ο χρήστης cosco έγραψε:
Και πως έψαξες το ιαπωνικό site τις toyota και είσαι σίγουρος ότι δεν ανεφέρει πουθενά ότι βγάζουν ξένων για τα vitz αφού δεν ξέρεις ιαπωνικά?
Επίσης χωρίς να γνωρίζεις και ούτε έχεις δει ποτε το αυτοκίνητο μου μην λες ότι έχει έρθει 'με προδιαγραφές ο θεός ξέρει ποιας χώρας'.Προφανώς δεν πρόσεξες ότι παρέθεσα την ιστοσελίδα της toyota.jp μέσω του google translate. Πίστεψε με έπεσε πολύ μετάφραση αυτές τις μέρες
Ξαναρωτώ λοιπόν (και περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον την απάντηση σου). Πως εξηγείς ότι στις ιστοσελίδες της Toyota σε Αμερική, Αγγλία, Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία, Ιταλία και Ελλάδα -ας περιοριστούμε σε αυτές όπου δεν υπάρχει το φράγμα του αλφάβητου- δεν υπάρχουν xenon για Yaris, ένα από τα πιο σημαντικά αξεσουάρ ενός αυτοκινήτου; Τα προορίζει η μαμά εταιρία μόνο για επιλεγμένους πελάτες; Τα προορίζει μόνο για συγκεκριμένους εξαγωγείς -και αν ναι, γιατί; Δεν τα δίνει σε Άγγλους, Αμερικάνους, Γάλλους κτλ επειδή δεν επιθυμεί να βγάλει λεφτά από αυτούς; Προσωπικά δεν μπορώ να δώσω μια λογική εξήγηση για αυτό άλλη από το ότι τέτοιος εξοπλισμός δεν υπάρχει επίσημα από την εταιρία, αλλά από τρίτους κατασκευαστές και κάποιοι πωλητές τα ενσωματώνουν στον κατάλογο τους, όπως καλή ώρα κάνουν κάποιοι αντιπρόσωποι στην Ελλάδα με συναγερμούς και αισθητήρες παρκαρίσματος.
Για να μην το κουράζω ιδιαίτερα, το σημαντικό στην κουβέντα μας δεν είναι καν αν το δικό σου αμάξι, φίλε Cosco, έχει εργοστασιακά xenon (μιας και η εισαγωγή του δεν έγινε μέσω των τυπικών καναλιών, οπότε ακόμα και εργοστασιακά να είναι μπορεί να είναι παράνομα στην Ευρωπαϊκή Ένωση), αλλά το αν μπορείς να αγοράσεις επίσημα Toyota σε οποιαδήποτε χώρα της Ένωσης που να έχει φώτα xenon χωρίς self-leveling και πλυστική. Και η απάντηση πιστεύω ότι είναι Όχι. Κάτι τέτοιο θα ήταν αντίθετο από την νομοθεσία και επικίνδυνο για τους άλλους οδηγούς.
Καθώς δεν έχω Toyota δεν με απασχολούσε ιδιαίτερα το να στείλω e-mail στη εταιρία, αλλά παρόλα αυτά (και μετά από την ενδιαφέρουσα συζήτηση μας) το έκανα, σε Ελλάδα, Βρετανία και στην Toyota.eu (το Ευρωπαϊκό site). Αναμένουμε την απάντηση λοιπόν η οποία όμως φοβάμαι ότι θα έρθει όσο εγώ θα λείπω σε διακοπές. Παρόλα αυτά σου υπόσχομαι να την δημοσιεύσω έστω και καθυστερημένα είτε υποστηρίζει τα λεγόμενα μου, είτε όχι.
LeonP, ίσως πράγματι να ήμουν κάπως απότομος , αλλά οι τρόποι μου αναπόφευκτα επηρεάζονται και από τον συνομιλητή μου. Ζητώ συγνώμη πάντως.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ο Χρήστος είναι λίγο απότομος όσον αφορά τα xenon (άλλο θέμα αυτό).Στο δικό σου αμάξι όμως, εμείς δεν ξέρουμε τις κυπριακές προδιαγραφές.
Το vitz μου δεν έχει Κυπριακές προδιαγραφές αλλα Ιαπωνικές, αφού πωλήθηκε πρώτα στην ιαπωνία, κυκλοφορούσε εκεί και μετά εισάχθηκε στη Κύπρο μεταχειρισμένο.
Επίσης να αναφέρω ότι 60-70% τον αυτοκινήτων που κυκλοφορούν εδώ είναι εισαγόμενα μεταχειρισμένα από Ιαπωνία.
Το έγραψα παραπάνω, το 1992 πουλιώταν civic στη Κύπρο με καρμπιρατέρ.
O δεκαεξαβάλβιδος κινητήρας με το μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής
και τις 16 βαλβίδες στην έκδοση με το απλό καρμπιρατέρ (στην
Κύπρο δεν υπάρχουν καταλυτικά ούτε καν προδιαγραφών EOK
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=2994Πουθενά στην Ευρώπη και Αμερική δεν μπορούσες να αγοράσεις αυτό το σιβίκ (με καρμπιρατέρ), οι προδιαγραφές για τα αμάξια που ΕΙΧΑΤΕ (έχετε?) δεν είναι ίδιες με τις δικές μας.
Έλα ρε σύ, είμαστε στην ευρώπη τώρα και όλα τα καινούρια αμάξια τηρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές.
Στο παράδειγμα με civic του 92 σωστά τα λες. Η αγορά το καινούριων αμαξιών τότε στην Κύπρο ήταν μια σκέτη κοροϊδία, πωλούσαν φύκια για μεταξωτές κορδέλες, από εξοπλισμό μηδέν και με κινητήρες τεχνολογίας του 80 στις ίδιες τιμές που πωλούσαν άλλες ευρωπαϊκές χώρες τα ίδια μοντέλα με φουλ εξοπλισμό και με σύγχρονους κινητήρες
Και ένα μικρό παράδειγμα:
Το 97 αγόρασα ένα Honda Civic vti τρίπορτο του 93 με 50000 χιλιόμετρα, εισαγόμενο μεταχειρισμένο ιαπωνίας, με σύστημα εισαγωγής PGM-FI και vtec και στον εξοπλισμό του είχε αυτόματο σύστημα κλιματισμού,ηλεκτρική ηλιοροφή, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειριστήριο, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς αναδιπλωμένους εξωτερικούς καθρέφτες, πακέτο car audio με κασετόφωνο, cd changer, spectrum analyser, και 8 μεγάφωνα(2 tweeter και 6 midrange) και αλλα που δεν θυμάμαι τώρα..
Όλα αυτά ήταν εργοστασιακά και η τιμή που το πήρα ήταν περίπου 8000 euro
Το 97 στην Κύπρο δεν θα αγόραζα ούτε καινούριο με αυτήν την τεχνολογίαΠροφανώς δεν πρόσεξες ότι παρέθεσα την ιστοσελίδα της toyota.jp μέσω του google translate. Πίστεψε με έπεσε πολύ μετάφραση αυτές τις μέρες
Ξαναρωτώ λοιπόν (και περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον την απάντηση σου). Πως εξηγείς ότι στις ιστοσελίδες της Toyota σε Αμερική, Αγγλία, Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία, Ιταλία και Ελλάδα -ας περιοριστούμε σε αυτές όπου δεν υπάρχει το φράγμα του αλφάβητου- δεν υπάρχουν xenon για Yaris, ένα από τα πιο σημαντικά αξεσουάρ ενός αυτοκινήτου; Τα προορίζει η μαμά εταιρία μόνο για επιλεγμένους πελάτες; Τα προορίζει μόνο για συγκεκριμένους εξαγωγείς -και αν ναι, γιατί; Δεν τα δίνει σε Άγγλους, Αμερικάνους, Γάλλους κτλ επειδή δεν επιθυμεί να βγάλει λεφτά από αυτούς; Προσωπικά δεν μπορώ να δώσω μια λογική εξήγηση για αυτό άλλη από το ότι τέτοιος εξοπλισμός δεν υπάρχει επίσημα από την εταιρία, αλλά από τρίτους κατασκευαστές και κάποιοι πωλητές τα ενσωματώνουν στον κατάλογο τους, όπως καλή ώρα κάνουν κάποιοι αντιπρόσωποι στην Ελλάδα με συναγερμούς και αισθητήρες παρκαρίσματος.
Για να μην το κουράζω ιδιαίτερα, το σημαντικό στην κουβέντα μας δεν είναι καν αν το δικό σου αμάξι, φίλε Cosco, έχει εργοστασιακά xenon (μιας και η εισαγωγή του δεν έγινε μέσω των τυπικών καναλιών, οπότε ακόμα και εργοστασιακά να είναι μπορεί να είναι παράνομα στην Ευρωπαϊκή Ένωση), αλλά το αν μπορείς να αγοράσεις επίσημα Toyota σε οποιαδήποτε χώρα της Ένωσης που να έχει φώτα xenon χωρίς self-leveling και πλυστική. Και η απάντηση πιστεύω ότι είναι Όχι. Κάτι τέτοιο θα ήταν αντίθετο από την νομοθεσία και επικίνδυνο για τους άλλους οδηγούς.
Καθώς δεν έχω Toyota δεν με απασχολούσε ιδιαίτερα το να στείλω e-mail στη εταιρία, αλλά παρόλα αυτά (και μετά από την ενδιαφέρουσα συζήτηση μας) το έκανα, σε Ελλάδα, Βρετανία και στην Toyota.eu (το Ευρωπαϊκό site). Αναμένουμε την απάντηση λοιπόν η οποία όμως φοβάμαι ότι θα έρθει όσο εγώ θα λείπω σε διακοπές. Παρόλα αυτά σου υπόσχομαι να την δημοσιεύσω έστω και καθυστερημένα είτε υποστηρίζει τα λεγόμενα μου, είτε όχι.
LeonP, ίσως πράγματι να ήμουν κάπως απότομος , αλλά οι τρόποι μου αναπόφευκτα επηρεάζονται και από τον συνομιλητή μου. Ζητώ συγνώμη πάντως.
Σωστα έπραξες αν και καλύτερα θα ήταν να έστελνες ένα και στην Toyota Ιαπωνίας
-
Ψιλοασχετο, ξερει κανενας που μπορω να βρω λαμπες φλας, αλλα οχι κιτρινες? Εχω δει καποιες που ειναι λευκες και οταν αναβουν βγαζουν κιτρινο φως?
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Ψιλοασχετο, ξερει κανενας που μπορω να βρω λαμπες φλας, αλλα οχι κιτρινες? Εχω δει καποιες που ειναι λευκες και οταν αναβουν βγαζουν κιτρινο φως?Εκτός από καταστήματα με εξαρτήματα που πουλάνε λάμπες για αυτοκίνητα, θα βρεις και στα βενζινάδικα.Στα 2α θα είναι βέβαια πιο φτηνά, αλλά να ξέρεις ότι αυτό που αγοράζεις είναι και πιο φτηνό.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Ψιλοασχετο, ξερει κανενας που μπορω να βρω λαμπες φλας, αλλα οχι κιτρινες? Εχω δει καποιες που ειναι λευκες και οταν αναβουν βγαζουν κιτρινο φως?
Εκτός από καταστήματα με εξαρτήματα που πουλάνε λάμπες για αυτοκίνητα, θα βρεις και στα βενζινάδικα.Στα 2α θα είναι βέβαια πιο φτηνά, αλλά να ξέρεις ότι αυτό που αγοράζεις είναι και πιο φτηνό.
Θα βρω τις συγκεκριμενες? Εχω ξαναψαξει +δεν βρηκα πουθενα!
-
Μάλλον ψάχνεις αυτές τις λάμπες: Philips Silver Vision Indicator Bulbs. Σίγουρα θα βρείς σε μαγαζιά τύπου Autoplus.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Μάλλον ψάχνεις αυτές τις λάμπες: Philips Silver Vision Indicator Bulbs. Σίγουρα θα βρείς σε μαγαζιά τύπου Autoplus.Ρε μαλακα το εχεις το σαντα φε η το πουλησες??
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Μάλλον ψάχνεις αυτές τις λάμπες: Philips Silver Vision Indicator Bulbs. Σίγουρα θα βρείς σε μαγαζιά τύπου Autoplus.Αυτες που εχω δει ειναι διαφανεις. σαν αυτες που λες ειχα βαλει στο δικο μου, αλλα εξωτερικα ψιλομαυρισαν...
-
Λοιπόν...κοίτα...Εμένα οι λάμπες μου μπαίνουν στα φλας είναι ίδιες με αυτές που μπαίνουν στα φώτα των φρένων και της ομίχλης.(είχα κάνει και σκάτζα κάποια στιγμή που μου κάηκε το αριστερό στοπ )
Πρόσεξα ότι και στο mercedes του πατέρα μου, ότι τις ίδιες λάμπες παίρνει, παρότι είναι στα μπροστά φανάρια.
Εσένα σίγουρα είναι άλλες λάμπες από αυτές των στοπ και ομίχλης πίσω?
Επίσης, τι αμάξι είναι?ΥΓ:Σε Autoplus ή σε κάποιο άλλο κατάστημα σχετικό, μπορείς να βρεις.Αν είσαι Αθήνα, στο κέντρο υπάρχουν άπειρα μαγαζιά που πουλάνε λάμπες για αμάξια και μάλιστα έχουν και τους πιο παράξενους τύπους (μερικοί)
-
Μου εβαλε ενας φιλος που εχει καταστημα με τετοια ηδη κατι λαμπες με πιο λευκο φως για την κανονικη σκαλα. Πλεον βλεπω ανθρώπινα στο δρόμο. Ειδικά σε επαρχιακό χωρις φωτισμό είναι απαιχτες, και δεν ειναι μπλε!!!!
(Επισης δεν ειδα κανενα οδηγο να μου παρπονιεται).
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Μου εβαλε ενας φιλος που εχει καταστημα με τετοια ηδη κατι λαμπες με πιο λευκο φως για την κανονικη σκαλα. Πλεον βλεπω ανθρώπινα στο δρόμο. Ειδικά σε επαρχιακό χωρις φωτισμό είναι απαιχτες, και δεν ειναι μπλε!!!!(Επισης δεν ειδα κανενα οδηγο να μου παρπονιεται).
δεν ξεκινησαμε καλα σημερα!
flame bait ειναι αυτο, το καταλαβαινεις, ετσι??
περισσοτερες πληροφοριες ΤΩΡΑ!(εννοεις οτι δεν ειναι Xenon, αλλα κανονικες αλογονου?)
-
Δεν είναι xenon σε καμια περιπτωση. Δεν καταναλώνουν περισσότερο ρεύμα από αυτά που είχε ήδη, δεν αναπτύσσουν μεγαλύτερες θερμοκρασίες.
Εχω κρατήσει τα κουτάκια και θα τις δώ. Κανονική τιμή έχουν 80 ευρώ, εγω τις πήρα αρκετά φθηνότερα γιατι ο Βασίλης είναι παλιος φιλος.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Λοιπόν...κοίτα...Εμένα οι λάμπες μου μπαίνουν στα φλας είναι ίδιες με αυτές που μπαίνουν στα φώτα των φρένων και της ομίχλης.(είχα κάνει και σκάτζα κάποια στιγμή που μου κάηκε το αριστερό στοπ )Με μεγεθος και ιασχυ ειναι ιδιες, αλλα υπαρχουν 2 περιπτωσεις πχ για τα φλας:
-
εχουμε ασπρη λαμπα και κιτρινο καπακι (πανω της, μεσα στο φαναρι) ή
-
εχουμε κιτρινη λαμπα χωρις καπακι.
-
-
Καποιο καλο κιτ bixenon H7 που να μη σου βγάζει σφάλματα σε αμάξι με ηλεκτρονικά τύπου CANBUS?
Το bixenon το aftermarket πως αλλάζει ύψος ρε παιδιά και συμπεριφέρεται σαν low&high beam?
Επίσης να κοιτάξω για D2S ή D2R λάμπες?
Το φανάρι είναι το κλασικό αλογόνου με ανακλαστήρα και όχι τύπου angel eyes
Φώτα Xenon...