-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Μάλιστα...
Όσο ζει κανείς, μαθαίνει...
Ευχαριστώ για το hint!Το ιδιο συστημα εχει και το Almera.
Καπου ειχα ακουσει οτι προτοεφαρμοστηκε, γιατι στην Αγγλια ειχαν αυξηθει οι κλοπες ,οπου ο κλεφτης ανοιγε την πορτα του συνοδηγου,μολις ο οδηγος ξεκλειδωνε το αυτοκινητο και ξεκλειδωναν ολες οι πορτες.
Βεβαια για λογους φθορας και μονο ,δε μου φαινεται λογικο να ξεκλειδωνεις τις πορτες ή το πορτ μπαγκαζ ,χωρις να το χρειαζεσαι.Για να γραψω και εγω τι θα ηθελα να εχει το αυτοκινητο μου απο αποψη εξοπλισμου..
-ΑBS,ESP
-φωτα xenon
-Αεροσακους (αρκετους γιατι τα ματια μου εχουν δει πολλα)
-Radio CD -MP3
-GPS
-Aυτοματο κλιματισμο
-Ηλεκτρικους θερμαινομενους καθρεπτες
-Επαρκη εσωτερικο φωτισμο(Το ιμπιζα ΔΕΝ ΕΧΕΙ!!)
-follow me home -
- Κατω απο 4-4.5 κιλά ανα ίππο
- μετάδοση στο σωστό άξονα με το σωστό τρόπο (πισω με μπλοκέ)
- ακαμψία
- ΣΩΣΤΑ τοποθετημένα πετάλια και όχι ΟΠΟΥ ΝΑ ΝΑΙ (συνήθως είναι ΟΚ στα ιαπωνικά, άθλιο στα πιο πολλά ευρωπαικά)
Στον προαιρετικό εξοπλισμό δεν θα με χαλούσε το backfire σε κάθε άφημα του γκαζιού.
(ποτηροθήκες και αρκτικόλεξα δε θα πάρω, νόμιζα οτι μιλάμε για αυτοκίνητα όχι για το σαλόνι μας )
-
Ο χρήστης gmantz έγραψε:
- Κατω απο 4-4.5 κιλά ανα ίππο
- μετάδοση στο σωστό άξονα με το σωστό τρόπο (πισω με μπλοκέ)
- ακαμψία
- ΣΩΣΤΑ τοποθετημένα πετάλια και όχι ΟΠΟΥ ΝΑ ΝΑΙ (συνήθως είναι ΟΚ στα ιαπωνικά, άθλιο στα πιο πολλά ευρωπαικά)
Στον προαιρετικό εξοπλισμό δεν θα με χαλούσε το backfire σε κάθε άφημα του γκαζιού.
(ποτηροθήκες και αρκτικόλεξα δε θα πάρω, νόμιζα οτι μιλάμε για αυτοκίνητα όχι για το σαλόνι μας )
Ξέχασες το κράνος και τα άφλεκτα εσώρουχα
-
Ο χρήστης angel rabbit έγραψε:
- Κατω απο 4-4.5 κιλά ανα ίππο
- μετάδοση στο σωστό άξονα με το σωστό τρόπο (πισω με μπλοκέ)
- ακαμψία
- ΣΩΣΤΑ τοποθετημένα πετάλια και όχι ΟΠΟΥ ΝΑ ΝΑΙ (συνήθως είναι ΟΚ στα ιαπωνικά, άθλιο στα πιο πολλά ευρωπαικά)
Στον προαιρετικό εξοπλισμό δεν θα με χαλούσε το backfire σε κάθε άφημα του γκαζιού.
(ποτηροθήκες και αρκτικόλεξα δε θα πάρω, νόμιζα οτι μιλάμε για αυτοκίνητα όχι για το σαλόνι μας )
Ξέχασες το κράνος και τα άφλεκτα εσώρουχα
Θα τα πάρω 'aftermarket'
-
Α/C - Clima [απαραίτητο γιατί δεν την παλεύω με την ζέστη]
rcd-mp3 [γιατί ακούω πάντα και παντού μουσική]
αισθητήρες πάρκιγκ [γιατί δεν μου αρέσουν οι μικροφθορές από κολωνάκια ή καφάσια που δεν είδα]
περιστρεφόμενα φώτα xenon [από την στιγμή που οδήγησα με τούτα στο αμάξι μου δεν μπόρεσα να βολευτώ κανένα άλλο χωρίς αυτά]
navigation [αλλά με ενημερωμένους ελληνικούς χάρτες...το θεωρώ την πιο μεγάλη ευκολία των τελευταίων ετών]
cruise control & σειριακό ημιαυτόματο κιβώτιο [oι λόγοι ευνόητοι]
ηλιοροφή [μου αρέσει η αίσθηση της ελευθερίας που σου δίνει]
και τον TSi τον 170άρη να μην κουραζόμαστε...
παράθυρα, κλειδαριές, καθρέπτες και λοιπά τσιμπλίκια δεν με νοιάζουν.
-
Κλιματισμός,
Ραδιο cd με mp3
ηλεκτρικα παραθυρα
ποτηροθήκη
πολλες μικρες θηκούλες για διαφορα
προεγκατασταση κινητου
Σχαρα ποδηλάτου (οπως το νεο κορσα)Αυτά θέλω!!!
-
Λοιπόν, εγώ δεν θα πω απλώς τα απαραίτητα, θα πω τι θα έβαζα αν αγόραζα αύριο αυτοκίνητο.
-ABS
-ESP (που να απενεργοποιείται όμως, αλλά θα το άντεχα κι αλλλιώς...)
-Αυτόματο κλιματισμό, ν' ασχολείται το αυτοκίνητο με την ρύθμιση της θερμοκρασίας και όχι εγώ.
-Ηλεκτρικά παράθυρα (αυτόματα όλα, είναι σπαστικό να κρατάς το χέρι μακριά από το τιμόνι περιμένοντας το παράθυρο)
-Ηλεκτρικές κλειδαριές με κουμπί (γιατί όταν βρέχει δεν θέλω να ψάχνω την...τρύπα)
-Ηλεκτρικούς-θερμαινόμενους-αναδιπλούμενους καθρέφτες, γιατί ηλεκτρικά είναι καλύτερη και ευκολότερη η ρύθμιση, θερμαινόμενοι γιατί σε δύσκολες περιοχές η βροχή και η ομίχλη διαφορετικά τους αχρηστεύει (κάτι ξέρουμε οι Γιαννιώτες επ' αυτού) και αναδιπλούμενους γιατί τα ζώα έχουν αυξηθεί και οι καθρέφτες είναι ακριβοί και βαριέμαι το γύρω-γύρω όλοι.
-Αυτόματα φώτα και καθαριστήρες , πάμφηνο gadget πολύ πρακτικό όμως. Δεν υπάρχει λόγος ν' ασχολείσαι με το άνοιξε κλείσε των καθαριστήρων, επιπλέον τα αυτόματα φώτα προστατεύουν εσένα από την αφηρημάδα σου , όπως φυσικά και την μπαταρία του αυτοκινήτου.
-Αυτόματο σασμάν, τύπου DSG, αν δεν γίνεται αυτό και έχω λεφτά για βενζίνη, συμβατικό με μετατροπέα ροπής , αλλά τουλάχιστον 5 σχέσεις. Βολεύομαι και με Dualogic,MMT πάντως. Αν δεν γίνεται, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ 6άρι, δεν αντέχω το θόρυβο στο ταξίδι.
-Δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ, αποτρέπει τα εγκαύματα , έχει καλύτερη αίσθηση
-Αναλογία κάτω από 10 κιλά ανα ίππο (δηλαδή για ένα μεσαίο hatchback πάνω από 130 ίππους) , αλλά αν είχα μπόλικη ροπή είμαι ΟΚ. Βολεύομαι και με diesel δηλαδή και λιγότερους ίππους, αρκεί να έχω ροπάκλα...Σε έναν ιδανικό κόσμο (όπου θα είχα τα χρήματα)
-Αεριζόμενο κάθισμα (όχι θερμαινόμενο, απλά για να μην ιδρώνεις)
-Πανοραμική ηλιοροφή
-Ηλεκτρονικά Ρυθμιζόμενη ανάρτηση τύπου Hydractive ή κάποια αυτόματη αερανάρτηση
-Πολλά πολλά άλογα, αν και με 200 είμαι ΟΚ! -
Εγώ χρειάζομαι:
- συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας (όσο πιο πολλά τόσο πιο καλά)
- αισθητήρες παρκαρίσματος (σε αυτοκίνητο χωρίς καλή ορατότητα)
- A/C (δε με ενδιαφέρει αν είναι αυτόματο)
- κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- ηχοσύστημα
- ενσωματωμένο σύστημα bluetooth
- πλήρη πίνακα οργάνων (όχι που μου κόβουν το δείκτη θερμοκρασίας λες και έχω Uno 45)
Κάτι ηλ. παράθυρα, ζάντες αλουμινίου, δέρματα, ψυχόμενα ντουλαπάκια κλπ συναφή μου είναι αδιάφορα έως και άχρηστα.
-
Με σειρά προτεραιότητας:
υδραυλικό τιμόνι (μην ξεχνάτε 10 χρόνια πριν ήταν έξτρα!)
ABS & ESP (απενεργοποιούμενα όμως και τα 2 )
αιρ κόντίσιον (πάνω από τους 35 βαθμούς είναι σαν να έχεις πιεί πάνω από το όριο...)
6 αερόσακοι
ηλεκτρικά παραθυρα μόνο εμπρός (τους πίσω άστους να ζορίζονται)
ζάντες μαγνησίου (εννοείται μόνο αν είχα πίσω δίσκους...)Δεν θα με χάλαγανε
κέντρικό κλείδωμα και καθρέφτες ηλεκτρικοί (καλοί αλλά όταν στους στουκάρουν τα σκας)
φώτα ξένον (φανταστικά αλλά ακριβά)**ΔΕΝ θα ήθελα **
ηλιοροφή ή κάμπριο (θα πλήρωνα για να μην τα βάλουν!!)
ηχοσύστημα (δεν ακούω μουσική οπότε αποφεύγω βάρος και σχόλια 'αχ αυτό ο σταθμός δεν μου αρέσει, άλλαξε σιντι' κτλ)
ποτηροθήκες - τασάκι
αυτόματο κιβώτιο (όταν γεράσουμε βλέπουμε, προς το παρόν και για αυτό θα πληρώνα να μην το βάλουν!)
κρουζ κοντρόλ
αυτόματος κλιματισμος (δεν μου αρέσει που ενεργοποιέιται μόνος του) -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
αυτόματος κλιματισμος (δεν μου αρέσει που ενεργοποιέιται μόνος του)
Δεν ενεργοποιήται μόνος του.
-
ABS & ESP (απενεργοποιούμενα όμως και τα 2 )
Το ESP το καταλαβαίνω να μπορείς να το σκοτώνεις, αλλά το ABS;;;;
Σε τί θα βοηθήσει να το απενεργοποιήσεις εκτός απο το να ξεφορτωθείς τα λάστιχά σου μια ώρα νωρίτερα... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
αυτόματος κλιματισμος (δεν μου αρέσει που ενεργοποιέιται μόνος του)
Δεν ενεργοποιήται μόνος του.
Δεν ρυθμίζεις το θερμοστάτη και μετά αυτός ανοιγοκλείνει το κλιματισμό ή αυξομειώνει την ένταση του μέχρι να πιάσει την επιθυμητή θερμοκρασία?
-
Όταν επιλέξεις να ξεθολώσεις το μπροστινό τζάμι, ενεργοποιείται ο κλιματισμός σε αρκετά αυτοκίνητα - άσχετα αν έχουν αυτόματο κλιματισμό ή όχι.
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
αυτόματος κλιματισμος (δεν μου αρέσει που ενεργοποιέιται μόνος του)
Δεν ενεργοποιήται μόνος του.
Δεν ρυθμίζεις το θερμοστάτη και μετά αυτός ανοιγοκλείνει το κλιματισμό ή αυξομειώνει την ένταση του μέχρι να πιάσει την επιθυμητή θερμοκρασία?
Ναι, αλλά σε όλα έχει επιλογή με την οποία μπορείς να του ορίσεις αν θες να χρησιμοποιεί το A/C ή όχι.
-
Ο χρήστης piii έγραψε:
ABS & ESP (απενεργοποιούμενα όμως και τα 2 )
Το ESP το καταλαβαίνω να μπορείς να το σκοτώνεις, αλλά το ABS;;;;
Σε τί θα βοηθήσει να το απενεργοποιήσεις εκτός απο το να ξεφορτωθείς τα λάστιχά σου μια ώρα νωρίτερα...Μα για τη χαρά της συμμετοχικής όδήγησης! Οκ αυτό θα γίνεται στο 1% των χιλιομέτρων που κάνω αλλά έστω και μόνο για τόσο λίγο αξίζει ένας ταπεινός διακόπτης. Για εμένα συμμετοχική οδήγηση σημαίνει να πηγαίνεις εσύ και το όχημα στα όρια σας άσχετα πόσο γρήγορα πηγαίνεις....
@κλιματόφιλους για να κλείνει το θέμα: δεν γουστάρω να ακούω ή να νιώθω να ενεργοποιείται οποιοσδήποτε μηχανισμός χωρίς την παρέμβαση μου!
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
ABS & ESP (απενεργοποιούμενα όμως και τα 2 )
Το ESP το καταλαβαίνω να μπορείς να το σκοτώνεις, αλλά το ABS;;;;
Σε τί θα βοηθήσει να το απενεργοποιήσεις εκτός απο το να ξεφορτωθείς τα λάστιχά σου μια ώρα νωρίτερα...Μα για τη χαρά της συμμετοχικής όδήγησης! Οκ αυτό θα γίνεται στο 1% των χιλιομέτρων που κάνω αλλά έστω και μόνο για τόσο λίγο αξίζει ένας ταπεινός διακόπτης. Για εμένα συμμετοχική οδήγηση σημαίνει να πηγαίνεις εσύ και το όχημα στα όρια σας άσχετα πόσο γρήγορα πηγαίνεις....
@κλιματόφιλους για να κλείνει το θέμα: δεν γουστάρω να ακούω ή να νιώθω να ενεργοποιείται οποιοσδήποτε μηχανισμός χωρίς την παρέμβαση μου!
Ok πάω πάσο,στο κάτω κάτω ο καθένας κάνει ότι νομίζει καλύτερο.
Πάντως εγώ θα είχα τρομερό πρόβλημα και για την ακρίβεια έχω μιας και
οδηγώ 2 αυτοκίνητα διαφορετικής σε σχέση με abs τεχνολογίας. Σε αυτό που δεν διαθέτει abs αρκετές φορές ξεχνιέμαι και περιμένω να ενεργοποιηθεί το 'αόρατο' abs με τις όποιες συνέπειες μέχρι να συνειδητοποιήσω την αλλαγή. Αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
@κλιματόφιλους για να κλείνει το θέμα: δεν γουστάρω να ακούω ή να νιώθω να ενεργοποιείται οποιοσδήποτε μηχανισμός χωρίς την παρέμβαση μου!
Ισα ίσα που το κάνει για να μην παγώσεις...σκέψου να το αφήσεις στην 3η σκάλα συνέχεια;
Ενώ αυτό υπολογίζει την θερμοκρασία και κανονίζει ανάλογα πόσο δυνατά θα δουλέψει. Αυτό είναι καλό και για το κομπρέσορα και για το μοτέρ σου και για την κατανάλωσή σου.
Δεν είναι πολυτέλεια...πλέον.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ενώ αυτό υπολογίζει την θερμοκρασία και κανονίζει ανάλογα πόσο δυνατά θα δουλέψει. Αυτό είναι καλό και για το κομπρέσορα και για το μοτέρ σου και για την κατανάλωσή σου.Δεν έχω μπει σε αμάξι με ΚΑΛΟ ΚΛΙΜΑ. Όλα τα βάζω στο χειροκίνητο, π.χ. ταξίδι χειμώνα με -5 βαθμούς: μετά από μισή ώρα καίγονται τα πόδια μου ενώ επάνω κρυώνω. Χωρίς ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ δεν γίνεται δουλειά, ή έχεις ΚΑΛΟ κλίμα ή χειροκίνητο.
-
Εγώ πάντως το χειμώνα το βάζω στο 21 και το καλοκαίρι στο 19-20 και δεν το πειράζω, εκτός αν θολώσει κανένα τζάμι.
-
4 ροδες, ενα τιμονι, ενας καλος κινητηρας (κατα προτιμηση ατμοσφαιρικο), καλες αναρτησεις, εξατμιση που να βγαζει τρελο ηχο (τι να το κανεις το ραδιοCD), καλο στησιμο, και τελος μια ωραια διαδρομη. Αυτος ειναι ο απαραιτητος εξοπλισμος για μενα. Α, και ισως καμια ωραια κοπελια στη θεση του συνοδηγου ετσι για να διαβαζει το χαρτη.
Απαραίτητος εξοπλισμός αυτοκινήτου