-
Αν τρακάρεις με 60 σε τοίχο θα χεις τα αποτελέσματα του euroncap.
-
oxι ακριβως, εξαρταται απο το ποσο παραμορφωνεται καθε αμαξι.
(sto pio panw post paei)*οκτβια RS
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
:hmmm: σωστα βλακεια είπα εγω
δηλαδή εάν τρακάρεις με 60 περίπου μετωπική (και τα 2 τρεχουν με 60)
θα εχουμε το αποτέλεσμα του euro ncap ε?Aν και τα 2 τρέχουν με 30 θα έχεις τα αποτελέσματα του euroncap.
Kid, το euroncap δεν είναι με τοίχο.
-
στο euro ncap λεει car to car collision (τι ακριβώς σημαινει αυτό, μετωπική δε σημαίνει?). Το αυτοκίνητο πεφτει στο εμπόδιο με 64χλμ/ωρα
και είναι προσομοίωση λεει συγκρουσης 2 αυτοκινητων που το καθενα κινειται με 55χλμ/ωρα αν καταλαβα καλά -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Kid, το euroncap δεν είναι με τοίχο.oops.. τελικά δεν έχει βγει άδικα το malakid.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
:hmmm: σωστα βλακεια είπα εγω
δηλαδή εάν τρακάρεις με 60 περίπου μετωπική (και τα 2 τρεχουν με 60)
θα εχουμε το αποτέλεσμα του euro ncap ε?Aν και τα 2 τρέχουν με 30 θα έχεις τα αποτελέσματα του euroncap.
Kid, το euroncap δεν είναι με τοίχο.
εχω μπερδευτει για τα καλά.
παντως εάν υποθεσω ότι το πλαισιο δεν πεφτει και αυτό πανω στο αυτοκίνητο με 60 δεν είναι το ίδιο πραγμα με το βίντεο που τα 2 Σάαμπ πεφτουν το ενα πάνω στ'αλλο είμαι σωστός???Το βασικό ερωτημα που θελω να πάρω απάντηση είναι το αν τελικά το Σααμπ (το συγκεκριμενο πήρε 4 αστερια νομίζω) είναι καλύτερο σε ασφάλεια από τα Ρενώ, Τογιότα που εχουν 5 αστερια
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Στο euroncap δεν χτυπάει σε τοίχο το αμάξι.Ενα αμαξι αποροφα μεγαλυτερα ποσα ενεργειας η οχι? Αυτο το πραγμα ειναι και ακινητο ενω το αμαξι ειναι ελευθερο να χοροπηδησει και να αλλαξει θεσεις μετα τη συγκρουση.
-
Αν και είμαστε οff topic:
Στο euroncap το αμάξι χτυπάει με 60 χλμ/ωρα σε σταθερό παραμορφούμενο εμπόδιο, προσομοιάζοντας σύγκρουση 2 αυτοκινήτων που κινούνται με 30 χλμ/ωρα έκαστο. Στο βίντεο με τα 2 σααμπ, τρακάρουν το καθένα με 60χλμ/ώρα, τουτέστιν το αντίστοιχο ας πούμε euroncap θα έπρεπε να συμβαίνει με 120 χλμ/ωρα. Τουλάχιστον αυτό κατάλαβα εγώ...
-
Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
Στο euroncap δεν χτυπάει σε τοίχο το αμάξι.
Ενα αμαξι αποροφα μεγαλυτερα ποσα ενεργειας η οχι?
το θεμα ειναι αν απορροφα την ιδια ενεργεια οταν πεφτει πανω στο πλαισιο του euro ncap στην περιπτωση της μετωπικής συγκρουσης με όμοιό του
θα περιμενω να δει τα post o christos dimmou(συγνώμη αν εγραψα λάθος το όνομα ) μαλλον θα ξερει να μας λυσει τις απορίες
-
Χμμμ... με ένα προσεκτικότερο διάβασμα, κατάλαβα ότι μάλλον κάνω λάθος. Στο κείμενο λέει ότι το αυτοκίνητο μεν κινείται με 64 χλμ/ώρα και χτυπάει στο εμπόδιο (καλά ως εδώ) αλλά προσομοιάζεται σύγκρουση με 55χλμ/ωρα το ένα λόγω του ότι το εμπόδιο είναι σκληρότερο από ένα αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Χμμμ... με ένα προσεκτικότερο διάβασμα, κατάλαβα ότι μάλλον κάνω λάθος. Στο κείμενο λέει ότι το αυτοκίνητο μεν κινείται με 64 χλμ/ώρα και χτυπάει στο εμπόδιο (καλά ως εδώ) αλλά προσομοιάζεται σύγκρουση με 55χλμ/ωρα το ένα λόγω του ότι το εμπόδιο είναι σκληρότερο από ένα αυτοκίνητο.Αυτο λεω απο την αρχη, επειδη το εχω διαβασει αυτο παλιοτερα.
Ειναι ΣΧΕΔΟΝ το ιδιο με το saab γιατι ειναι σχεδον σαν τοιχος. Δεν ειναι εντελως ακλονητο το εμποδιο αλλα δεν παραμορφωνεται οσο ενα αμαξι.
-
και τότε γιατί η Σάαμπ εκανε μετωπικη πραγματική.?
για να πεισει τον κοσμο?
καλό το κολπο με το εμποδιο του euro ncap γλιτώνουν εξοδα καταστροφης και 2ου αυτοκινητου οι εταιρίες...
Πηγα να βγάλω το Σααμπ καλύτερο και τελικα μαλλον δεν ειναιΟπότε φιλε μου σου προτεινω passat διλιτρο.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αντε ρε τί λετε. Μια χαρα αμαξαρα ειναι το 93. Τί αλλο θα ακουσουμε.
Ναι, μια χαρά... Βέκτρα είναι. 27 χιλιάρικα για Βέκτρα με άλλη μούρη???
+1
όσο τα περι ασφάλειας του σάαμπ το αμάξι βγήκε πριν 5 χρόνια πήρε 5 αστέρια αλλά οι αντίπαλοι του θα έχουν κάνει άλματα μπροστά τώρα...
Ένα μοντέο καινούργιο είναι ότι θες (και μιας και σε καίει το πουλ μουρ το οδηγάει και ο τζέημς μπόντ!!!) το λέγκασυ είναι μία πιο ψαγμένη λύση, και το ακκόρντ το ποιότικότερο όλων ίσως αλλά προσθιοκίνητο. Και το βόλβο πάντως δεν είναι κακή λύση (αν θες το πουλ μουρ σου γιατί αλλιώς παίρνεις το φτηνότερο και ουσιαστικά ίδιο φόκους)
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
καποιος γνωστός μου είχε ένα φίλο που είχε δουλέψει και στο εργοστασιο της Saab και της Volvo.Τι δουλειά έκανε εκεί ο γνωστός σου ... ?
Σε ποιό τμήμα δούλευε και σε ποιό εργοστάσιο . ????Μου είπε ότι τα Saab είναι εξαιρετικά στην ασφάλεια 1-2 κλικ ποιο πάνω από τα υπόλοιπα(εκτός Mercedes) .Αυτό ισχύει για όλα τα μοντέλα της φτηνά και ακριβά.
Ασχολίαστο
Για τη Volvo μου είπε ότι τα C30 ,S40 δεν είναι τόσο καλά όσο τα Saab 9-3 ενώ τα μεγαλύτερα S60 S80 ειναι το ίδιο καλά με τα Saab.
Το μεγάλο πρόβλημα με τα Saab είναι η αξιοπιστία τους ,είναι πιο κάτω και από Ιταλικά
ας παραθέσω τους ακόλουθους πίνακες :
http://www.topgear.com/content/features ... 01/13.html
Saab 9-3 θέση 77
Volvo s40 Θέση 53
Volvo s60 θέση 36http://www.topgear.com/content/carsurvey/2006/
οταν μιλάμε για ασφάλεια μη μου πειτε οτι η Renault είναι η πρωτη συμφωνα με Euro ncap κλπ κλπ.
Τι δέν είνα έτσι ........ υπάρχει συνομοσία υπέρ τις Renault και κανείς δεν λέει τίποτα ,.... κανεις δεν διαμαρτύρεται ..... ούτε η καλύτερη Mercedes ???
Αυτά ισχύουν αν τρακάρεις με 60. Οταν τρακάρεις με 120+ ο μόνος τρόπος να γλιτώσεις είναι να εχεις ενα Saab, μεγάλο volvo mercedes κλπ
έχεις κανα στοιχείο με μετοπικές 120 ανα αυτοκίνητο με όλες τις μαρκες και τους τύπους και δεν το ανακοινώνεις ........για δώσε μας τα φώτα σου .
Προσωπικά δεν γνωρίζω ότι υπάρχει τέτοια διαδικασία αξιολόγησηςΤώρα όσο αφορά την πρώταση του φίλου και το ερώτημα που έθεσε ...
Προσωπικά μου αρέσει το 9-3 και ας είναι Opel ...( έχει μούρη τι να κάνουμε)
Στην θέση σου θα κοίταζα και το Audi Α3 1,8Τ Sportback ( και ας μην μου αρέσει ωσ σχήμα ) είναι καλό τουτουνι.
Επίσης το S40 2.0.
Μακράν το ομορφότερο (κατ' εμε) με καλό ονομα Alfa 159 (λίγο αργό αλλά )
Για τουοτα και σκοντα .... ετσι οπως το εθεσες με βρίσκεις 100% σύμφωνω. -
Αυτός που δούλευε εκεί ηταν φίλος του καθηγητή που μου εκανε φυσική στο φροντηστήριο. Δεν είμαι σίγουρος, μάλλον μηχανολόγος ήταν.
Ηταν μεσα στο εργοστασιο και ξερεις οι εταιρίες κρατάνε πολλα στοιχεία συγκρούσεων μυστικά...κατι παραπάνω θα ήξερε ο ανθρωπος αφού ηταν μεσα στα πραγματαδε μου είπε τοτε περισσοτερα ο καθηγητής μου, απλώς γενικά πράγματα.
Και ούτε θελω να θίξω τις αλλες μαρκες απέναντι στα Σααμπ και Μερσεντες αφου υποστηρίζω Χόντα και τα Ιταλικά απλώς σας είπα αυτά που μου μετεφερε ο καθηγητής μου από το φίλο του που εχει δουλέψει εκεί -
Εγώ πιστεύω ότι το Saab 93 είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Έχει καλη ποιότητα και πολύ καλή ενεργητική ασφάλεια. Το κακό είναι ότι έχει παλιώσει αρκετά και ακόμη και με το καινούριο face lift φαίνεται παλιό.
Γι' αυτό προτείνω το καινούριο Mondeo 2.0 . To έχω κάνει test drive και είναι εξαιρετικό. -
Το εχει ενας φιλος μου. Βασικα αν εξαιρεσεις οτι ειναι οπελ με λιγοτερη δυναμη (140 -> 122) ειναι μια χαρα αν και...
-εχει χασει το exclusivity που ειχε
-οταν πας για σερβις πρεπει να εχεις μαζι βαζελινη -
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια
Πραγματικά ευχαριστώ
Συμφωνώ με σχεδόν όλα όσα μου γράφετε, το Mondeo δεν το είχα σκεφτεί καθόλου θα το εξετάσω. Την Alfa την έχω σταμπάρει αλλά από αξιποστία την είδα στα πιό ζημιάρικα σε κάτι συγκριτικά κ γενικά με τα Ιταλικά έχω πικρεί εμπειρία από φίλους ..... Πάντως από μούρη σκίζει......
Audi το είδα πολύ καλό, αλλά πολλά λεφτά για να πάρω το μεγαλύτερο. Το 1.6 μου φαίνεται πολύ μικρό στον κινητήρα για τόσα λεφτά.....
Πήγα στην αντιπροσωπεία σήμερα της Saab κ γενικά έμεινα ικανοποιημένος , έπεσα κ σε φίλο του κουμπάρου μου πωλητή κ μου έκανε πιστεύω καλή προσφορά.
Βασική τιμή 26.600 μαζί με τα σχετικα έξοδα, τέλη κλπ. κ μεταλλικό χρώμα.
Με 26.800 (200 Euro δηλαδή διαφορά) μου κάνει δώρο look Aero , δηλ. σποιλερ μπρος πίσω, πλάι φουσκώματα κ κάτι βαψιματάκια στον προφυλακτήρα πίσω κλπ.... κ προβολείς ομίχλης.
Το σέτ αυτό για να το βάλεις extra θέλεις κανά 2.000 (από ότι είδα πάνε κανα 400 τα προβόλια κ 1400 περίπου σπόλιερ, μάσκα μπροστά αγωνιστική κλπ...)
Είναι όντως προσφορά ρε παιδιά ή είναι απάτη ?
Και κάτι άλλο, ξέρει κανείς με το face lift που έγινε, πότε ακριβώς έγινε κ πως ήταν η μούρη πριν κ πως τώρα, γιατί δεν το πολυκατάλαβα κ τον ρώτησα 1-2 φορές αλλά δεν πήρα απάντηση....
Επίσης με ξένισε λίγο η χρηματοδότηση ρε παιδιά....
20% μπροστά (εδώ οκ) κ μετά επιτόκιο εως 60 δόσεις με επιτόκιο 8% ??
Κ στο άτοκο μου λέει 50 % μπροστά κ τα άλλα άτοκα κ κόβω τα δώρα. - πολιτική της Εταιρείας......
Πως σας φαίνεται η χρηματοδότηση?
Ευχαριστώ κ πάλι όλους σας....
Αυτές τις μέρες θα πάω να δώ κ το Accord
-
Ο χρήστης chronisT έγραψε:
Συμφωνώ με σχεδόν όλα όσα μου γράφετε, το Mondeo δεν το είχα σκεφτεί καθόλου θα το εξετάσω. Την Alfa την έχω σταμπάρει αλλά από αξιποστία την είδα στα πιό ζημιάρικα σε κάτι συγκριτικά κ γενικά με τα Ιταλικά έχω πικρεί εμπειρία από φίλους ..... Πάντως από μούρη σκίζει......
Απο αξιοπιστία Αλφα και Saab είναι τα ίδια ...... Η Alfa θα έλεγα μάλλον υπερτερεί ειδικά στην 159 . Και τα υλικά στο εσωτερικό είναι σαφώς καλύτερα.
Μην ξεχνάς ότι η 159 βασίζετε στη γραμμή παραγωγής που σχεδιάστικε απο την GM και θα είναι το νέο 9-3 που θα χρησιμοποιήσει την ίδια μέσα στο 2008Είναι όντως προσφορά ρε παιδιά ή είναι απάτη ?
Οχι απλά σε 1 χρόνο θα έχεις παλιό αυτ/το. ( όπως και με το Accord ) ---> το οποίο εμένα μου αρέσει ( γούστα είναι αυτά)
Και κάτι άλλο, ξέρει κανείς με το face lift που έγινε, πότε ακριβώς έγινε κ πως ήταν η μούρη πριν κ πως τώρα, γιατί δεν το πολυκατάλαβα κ τον ρώτησα 1-2 φορές αλλά δεν πήρα απάντηση....
Εγιναν 2 facelift ένα στην εξωτερικό πρώτα αρχές 2006 και ένα εσωρικό τέλος 2006.
Πως σας φαίνεται η χρηματοδότηση?
Είναι χάλια ..... ειδικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό π.χ. Alfa ή Volvo μπορείς να αγοράσεις αυτ/το των 29,000 με 30,000 euro και να σου βγεί σχεδόν το ίδιο.
-
Ο χρήστης chronisT έγραψε:
...Και κάτι άλλο, ξέρει κανείς με το face lift που έγινε, πότε ακριβώς έγινε κ πως ήταν η μούρη πριν κ πως τώρα, γιατί δεν το πολυκατάλαβα κ τον ρώτησα 1-2 φορές αλλά δεν πήρα απάντηση....Όσον αφορά το 9-3 αναμένεται ήδη το facelift μιας και έχει παρουσιαστεί εδώ και 10 μέρες.
To Accord facelift παρουσιάστηκε τον Φλεβάρη. Θα σου πρότεινα πάντως να κοιτάξεις και την 159.
Saab 9.3 1.8i ή κάτι άλλο?