-
Δεν έχει να κερδίσει κάτι, Σταύρο. Κι επειδή υποψιάζομαι [καθαρά προσωπική εκτίμηση] ότι πολύ δύσκολα θα χτυπηθούν οι χρόνοι των 911 από μία F430, τότε μάλλον να χάσει έχει μόνο.
-
Έτσι είναι Γιώργο, δεν υπάρχει αντίρρηση σε αυτό. Απλά για τους 'απέξω' που δεν παίζουν για μελλοντικοί κάτοχοι Ferrari, θεωρώ θεμιτό να αντιμετωπίζουν το όλο θέμα με τη λογική του υπερατού. Να ασχολούνται με το 'δέκατο' στο χρόνο γύρου ή με τα χιλιόμετρα εξόδου στο 400άρι, μια υποτιθέμενη κόντρα, γενικά μια λογική του 'τι είχαμε, τι χάσαμε'. Κάποιος παραπάνω κάτι είπε για Νardo ας πούμε . Και είναι γεγονός πως υπάρχουν μερικά αυτοκίνητα που είναι πιο γρήγορα κι από Ferrari όχι μόνο στo Ring αλλά και σε άλλες, πιο συμβατικές πίστες. Στο Nardo υπάρχουν ακόμα περισσότερα που θα γυρνούσαν πιο γρήγορα. Κι εκεί είναι κάπου και η παρηγοριά, ξέρεις: 'Δε θα πάρω ποτέ μου Ferrari αλλά δε βαριέσαι, εδώ η GT3RS την πέρασε στο Hockenheim και κάνει λίγο πάνω από τα μισά λεφτά, και το Caterham R500 την πέρασε στο Silverstone και κάνει το 1/6, κοροϊδία'. Για να μην πω για καταστάσεις RWYB που μπαίνουνε μέχρι και φτιαγμένα Mitsubishi στο ζύγι.
-
Φυσικά και δεν παίζουν ρόλο οι χρόνοι. Θεωρώ πως κανείς [και εννοώ ΚΑΝΕΙΣ] δεν αγοράζει **πολιτικό **αυτοκίνητο βάσει των επιδόσεων αυτού στην πίστα [σε οποιαδήποτε πίστα]. Ακόμα και όσοι τσακώνονται φανατικά σε κάθε γωνιά του internet, ή στα περιοδικά, ή οπουδήποτε αλλού για το ποιο αυτοκίνητο κάνει τον καλύτερο χρόνο, ούτε εκείνοι επέλεξαν το δικό τους αυτοκίνητο βάσει γυρολογίου.
Έχετε δει ποτέ κάποιον που ζητά συμβουλή για το τι αμάξι να αγοράσει να έχει ποτέ στη λίστα απαιτήσεων το γυρολόγιο; 'Θέλω το αμάξι μου να έχει μεγάλο χώρο αποσκευών, A/C, καλή τιμή μεταπώλησης, αξιοπιστία και να κάνει στα Μέγαρα 1:11'
Το γυρολόγιο δε μετράει για ΚΑΝΕΝΑΝ. Απλώς, υποσυνείδητα θεωρούμε ότι υποδηλώνει ποιο αμάξι είναι 'καλύτερο', κάτι που φυσικά δεν ισχύει. Η οδηγική εμπειρία και ικανοποιήση είναι αυτή που έχει τον πρώτο και τελευταίο λόγο και κάνει το Χ αμάξι καλύτερο από το Υ. Για μερικούς, αυτό σημαίνει εξωτικό design, για άλλους εξωτικές επιδόσεις, για άλλους κάτι άλλο...
-
8:09 - Ferrari 360 Modena
7:56 - Ferrari 360 stradale (sport tyres) (sport auto 02/04)
7:55 - Ferrari F430 F1, 490 PS/1493 kg (sport auto 01/06)7:56 - Honda NSX-R (NA2), 280 PS/31kgm/1270 kg
7:50 - BMW M3 E46 CSL, 360 PS/1421 kg (sport auto 08/03)
7:48 - Porsche 997 GT3, 415 PS/1440 kg (sport auto 07/06)
[/quote]Τα ferrari όμως τα δοκίμασαν και καταχείμωνο.
Ίσως παιζει ρολο και η θερμοκρασία των ελαστικών γι' αυτούς τους χρόνους -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Έτσι είναι Γιώργο, δεν υπάρχει αντίρρηση σε αυτό. Απλά για τους 'απέξω' που δεν παίζουν για μελλοντικοί κάτοχοι Ferrari, θεωρώ θεμιτό να αντιμετωπίζουν το όλο θέμα με τη λογική του υπερατού. Να ασχολούνται με το 'δέκατο' στο χρόνο γύρου ή με τα χιλιόμετρα εξόδου στο 400άρι, μια υποτιθέμενη κόντρα, γενικά μια λογική του 'τι είχαμε, τι χάσαμε'. Κάποιος παραπάνω κάτι είπε για Νardo ας πούμε . Και είναι γεγονός πως υπάρχουν μερικά αυτοκίνητα που είναι πιο γρήγορα κι από Ferrari όχι μόνο στo Ring αλλά και σε άλλες, πιο συμβατικές πίστες. Στο Nardo υπάρχουν ακόμα περισσότερα που θα γυρνούσαν πιο γρήγορα. Κι εκεί είναι κάπου και η παρηγοριά, ξέρεις: 'Δε θα πάρω ποτέ μου Ferrari αλλά δε βαριέσαι, εδώ η GT3RS την πέρασε στο Hockenheim και κάνει λίγο πάνω από τα μισά λεφτά, και το Caterham R500 την πέρασε στο Silverstone και κάνει το 1/6, κοροϊδία'. Για να μην πω για καταστάσεις RWYB που μπαίνουνε μέχρι και φτιαγμένα Mitsubishi στο ζύγι.Υπάρχουν άτομα που δεν γνωρίζουμε τι οδηγάνε και τι δηλώνουνε ότι έχουνε
για άλλους δεν γνωρίζουμε τι δουλειά κάνουν και πια είναι η σχέση τους με τα αυτοκίνητα και για κάποιους άλλους δεν γνωρίζουμε πια είναι η σχέσει τους με ring η το nardo ....
όλα αυτά για τους απέξω για τους μη η μελλοντικούς κατόχους ferrari -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πάντως δεν νομίζω ότι οι χρόνοι στο Ring είναι το κριτήριο αγοράς ενός supercar.Εχω επαναλάβει ότι ότι αυτοκίνητο και να μου δώσουν είμαι σίγουρος ότι στο Ring θα κάνω τον ίδιο χρόνο,περιοριζόμενος από τα δικά μου όρια και όχι του αυτοκινήτου που θα είναι σαφώς ηψηλότερα από τα δικά μου.Τι και εάν η F430 έκανε 7.55.Και 8.55 να έκανε πάλι θα την αγόραζα.Διότι αν μπώ σήμερα στο Ring θα είμαι ευχαριστημένος να κάνω κάτω από 10.00.
Εμένα η Ferrari με ενθουσιάζει με την γραμμή της ,τον ήχο της (ανασταίνει νεκρούς),την μυρωδιά του δέρματος,το χειροποίητο ράψιμο με τις όποιες ατέλειες του εσωτερικού,τις επιδόσεις (απολαμβάνω απίστευτα τα ανοίγματα από 100-200) καθώς και άλλες λεπτομέρειες ( όπως η θέα του κινητήρα στον καθρέφτη).........
Δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι πάντα αποτελούσε παιδικό όνειρο.........Συμφνωνω σε αυτα που γραφεις και με τον τροπο που αντιμετωπιζεις το θεμα.
Σχετικα με το παιδικο ονειρο,θεωρω πως στην Ελλαδα (ισως και να κανω λαθος) ειναι ελαχιστοι αυτοι που θα θελουν να αγορασουν μια Ferrari επειδη αγαπουν το αυτοκινητο και θελουν να ζησουν τη μοναδικοτητα της οδηγικης αυτης απολαυσης.
Πιστευω πως η πλειοψηφια αυτων που αγοραζουν supercar στην Ελλαδα,επιλεγουν τη Ferrari (και οχι ας πουμε Lamborghini )καθαρα για λογους ονοματος και status...οπως δηλαδη θα επελεγαν ενα εξοχικο στη Μυκονο και οχι στην Παρο η τη Σαντορινη απλα και μονο επειδη ειναι πιο must κατα τα ''δηθεν'' προτυπα που θελουν καποιοι να επιβαλλουν...
-
**** Σας παρακολουθώ εν μέσω θερινών διακοπών ****
O cavallino, opterios & sv2 ανέπτυξαν πολύ καλά το θέμα και πιστεύω πως σιγά σιγά και ο Σταύρος αρχίζει ν'αντιλαμβάνεται τις προεκτάσεις που έχει μια κατασκευή που λέγεται (και) Ferrari, (και) Λάμπο, κλπ κλπ κλπ που πολλοί ονειρεύονται αλλά λίγοι κατέχουν, και ακόμα λιγότεροι πιέζουν στα όρια...
Όπως σου προανέφερα και νωρίτερα, ελπίζω στο μέλλον να αξιωθείς να αποκτήσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο, έστω και για λίγες μέρες, και θα δεις ότι οι χρόνοι αξίζουν μόνο ν'αναφέρονται όπως εύστοχα παρατήρησε και ο Mάνος ως hyper-atout!
Aυτού του επιπέδου τ'αυτοκίνητα είναι ΠOΛΛA περισσότερα, απ'όσα το άθροισμα των επιμέρους στοιχείων τους, συμπερ. και των χρόνων που κάποιοι (καταφέρνουν να) κάνουν στις ανά τον κόσμο πίστες...
Όταν σου 'κάτσει' Σταύρο μια τέτοια φάση, πίστεψέ με πως ο άξονας πάνω στον οποίον αυτή τη στιγμή 'διαπραγματεύεσαι' το καλό, το κακό και το μέτριο αυτοκίνητο θα αλλάξει άρδην...
Nα περνάτε καλά...
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
**** Σας παρακολουθώ εν μέσω θερινών διακοπών ****...

Δεν διαβάζω τπτ άλλο.
-
-
Η ferrari του μέλλοντος...
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/226086/FXX Millechili (1000kg) Concept
http://news.windingroad.com/concept-car ... g-concept/ -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Φυσικά και δεν παίζουν ρόλο οι χρόνοι. Θεωρώ πως κανείς [και εννοώ [b]ΚΑΝΕΙΣ] δεν αγοράζει **πολιτικό **αυτοκίνητο βάσει των επιδόσεων αυτού στην πίστα [σε οποιαδήποτε πίστα][/b]. Ακόμα και όσοι τσακώνονται φανατικά σε κάθε γωνιά του internet, ή στα περιοδικά, ή οπουδήποτε αλλού για το ποιο αυτοκίνητο κάνει τον καλύτερο χρόνο, ούτε εκείνοι επέλεξαν το δικό τους αυτοκίνητο βάσει γυρολογίου.Έχετε δει ποτέ κάποιον που ζητά συμβουλή για το τι αμάξι να αγοράσει να έχει ποτέ στη λίστα απαιτήσεων το γυρολόγιο; 'Θέλω το αμάξι μου να έχει μεγάλο χώρο αποσκευών, A/C, καλή τιμή μεταπώλησης, αξιοπιστία και να κάνει στα Μέγαρα 1:11'
Το γυρολόγιο δε μετράει για ΚΑΝΕΝΑΝ. Απλώς, υποσυνείδητα θεωρούμε ότι υποδηλώνει ποιο αμάξι είναι 'καλύτερο', κάτι που φυσικά δεν ισχύει. Η οδηγική εμπειρία και ικανοποιήση είναι αυτή που έχει τον πρώτο και τελευταίο λόγο και κάνει το Χ αμάξι καλύτερο από το Υ. Για μερικούς, αυτό σημαίνει εξωτικό design, για άλλους εξωτικές επιδόσεις, για άλλους κάτι άλλο...
Μπαααααα....
Άλλο φόρουμ διαβάζω????????Μου θυμίζεις π.χ. αυτούς που (λένε) οτί φοβούνται την ημέρα της Κρίσης και ότι είναι ευσεβείς αλλά για παράδειγμα κάνουν προγαμιαίο σεξ όχι τυχαία αλλά σε τακτική και συνεχή βάση και μάλιστα το επιδιώκουν κιόλας...
Ναι αναφέρομαι στο 90% των Ελλήνων , καλά κατάλαβες...Γιατί κάποιος να λέει το απολύτως αντίθετο από ότι πιστεύει , πάντα το είχα απορία...
-
O cav (και οι opterios, theo) το έθεσε πολύ ωραία και με βρίσκει ασφαλώς σύμφωνο.
Ορισμένα πράγματα σε αυτή τη ζωή είναι μη μετρήσιμα...
Αλλά κι εκείνα που είναι μετρήσιμα, απαιτούν μέθοδο, διαφορετικά μπορεί να είναι από ενδεικτικά έως παραπλανητικά...
-
Ο χρήστης AlfaRοmeo έγραψε:
Φυσικά και δεν παίζουν ρόλο οι χρόνοι. Θεωρώ πως κανείς [και εννοώ [b]ΚΑΝΕΙΣ] δεν αγοράζει **πολιτικό **αυτοκίνητο βάσει των επιδόσεων αυτού στην πίστα [σε οποιαδήποτε πίστα][/b]. Ακόμα και όσοι τσακώνονται φανατικά σε κάθε γωνιά του internet, ή στα περιοδικά, ή οπουδήποτε αλλού για το ποιο αυτοκίνητο κάνει τον καλύτερο χρόνο, ούτε εκείνοι επέλεξαν το δικό τους αυτοκίνητο βάσει γυρολογίου.
Έχετε δει ποτέ κάποιον που ζητά συμβουλή για το τι αμάξι να αγοράσει να έχει ποτέ στη λίστα απαιτήσεων το γυρολόγιο; 'Θέλω το αμάξι μου να έχει μεγάλο χώρο αποσκευών, A/C, καλή τιμή μεταπώλησης, αξιοπιστία και να κάνει στα Μέγαρα 1:11'
Το γυρολόγιο δε μετράει για ΚΑΝΕΝΑΝ. Απλώς, υποσυνείδητα θεωρούμε ότι υποδηλώνει ποιο αμάξι είναι 'καλύτερο', κάτι που φυσικά δεν ισχύει. Η οδηγική εμπειρία και ικανοποιήση είναι αυτή που έχει τον πρώτο και τελευταίο λόγο και κάνει το Χ αμάξι καλύτερο από το Υ. Για μερικούς, αυτό σημαίνει εξωτικό design, για άλλους εξωτικές επιδόσεις, για άλλους κάτι άλλο...
Μπαααααα....
Άλλο φόρουμ διαβάζω????????Μου θυμίζεις π.χ. αυτούς που (λένε) οτί φοβούνται την ημέρα της Κρίσης και ότι είναι ευσεβείς αλλά για παράδειγμα κάνουν προγαμιαίο σεξ όχι τυχαία αλλά σε τακτική και συνεχή βάση και μάλιστα το επιδιώκουν κιόλας...
Ναι αναφέρομαι στο 90% των Ελλήνων , καλά κατάλαβες...Γιατί κάποιος να λέει το απολύτως αντίθετο από ότι πιστεύει , πάντα το είχα απορία...
Διάβασε ξανά τι είπα, γιατί παρανόησες.
Το αυτοκίνητό μου δεν το επέλεξα κοιτώντας πόσο κάνει στην πίστα. Κοιτάς το δέντρο και χάνεις το δάσος.
-
Ferrari is set to part with a brilliant little piece of its history – Phil Hill’s Le Mans-winning 1962 330 TRI/LM Testa Rossa. RM Auctions has been brought in to handle the sale of this, the only 4.0-liter TR ever built by Ferrari, and will auction the legendary Ferrari (along with several other high-profile Prancing Horse lots) in Maranello.
Today, with the sun shining brightly and hundreds of crazed Italians in a bicycle race riding by Ferrari headquarters, several very rich people sought to own some of Italy’s most famous automobiles, assorted memorabilia, and ephemera. The event was held by Sotheby’s/RM Auctions.
As this is being written at 10:40 p.m., Italian time, final sales results are still being calculated, but at last count the sale generated a very nice
-
http://blog.worldcarfans.com/index.cfm/ ... t-revealed
Ferrari Mille Chili concept
-
Ferrari 60 Relay in Italy-historical F1 cars burnout
Youtube Video -
Καγκούρεμα, ή βελτίωση; Πάντως ο τύπος ισχυρίζεται ότι η Ferrari το εγκρίνει.
-
Απορια: Γιατι η Φερραρι δεν κανει ενα πιο προσιτο οικονομικα μοντελο; Εχει γεμισει ο τοπος απο Boxter με ή χωρις S.
Aν το τολμουσε δεν υπαρχει περιπτωση, νομιζω, να μην ειναι επιτυχημενο. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Απορια: Γιατι η Φερραρι δεν κανει ενα πιο προσιτο οικονομικα μοντελο; Εχει γεμισει ο τοπος απο Boxter με ή χωρις S.
Aν το τολμουσε δεν υπαρχει περιπτωση, νομιζω, να μην ειναι επιτυχημενο.Σίγουρα θα είχε επιτυχία μία τέτοια κίνηση αλλά είναι κάτι που δεν το επιθυμεί η Ferrari.Και δεν υπάρχει επιθυμία να αυξηθεί η παραγωγή(η αναμονές φτάνουν τα 3 χρόνια),όπως δεν θέλουν να βγάλουν φθηνότερο αυτοκίνητο από την 430.Ακόμη και η νέα μικρή Dino που θα βγεί του χρόνου θα βρίσκεται τιμολογιακά κοντά στην 430.
Άλλωστε το να δημιουργηθεί ένα εμπορικό αμάξι είναι ενάντια στην αρχική ιδέα του πολυφημισμένου Enzo Ferrari που ξεκίνησε αυτή τη λατρεία...
Συγκεκριμένα είχε πει πως 'σιχαίνεται' (αν θυμάμαι καλά) τους πλούσιους πελάτες του, αλλά συνέχιζε να πουλάει αμάξια χρειαζόταν τα χρήματα για να στηρίζει οικονομικά την αγωνιστική του ομάδα. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Άλλωστε το να δημιουργηθεί ένα εμπορικό αμάξι είναι ενάντια στην αρχική ιδέα του πολυφημισμένου Enzo Ferrari που ξεκίνησε αυτή τη λατρεία...
Συγκεκριμένα είχε πει πως 'σιχαίνεται' (αν θυμάμαι καλά) τους πλούσιους πελάτες του, αλλά συνέχιζε να πουλάει αμάξια χρειαζόταν τα χρήματα για να στηρίζει οικονομικά την αγωνιστική του ομάδα.Και ο 'Πορσε' κατι τετοια ελεγε αλλα ειδαμε πού εχουν φτασει.
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)