-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Πάντως έχει πλάκα που πολλοί χαρακτηρίζουν τα Opel επικίνδυνα επειδή είναι υποστροφικά, τη στιγμή που η υποστροφή είναι συνειδητή επιλογή χάριν της ασφάλειας!
Το θέμα είναι όταν σε κάποια στροφή χρειαστεί να φρενάρεις...να μπορείς να φρενάρεις. Στα Οpel φρενάρεις, στα υπόλοιπα τρακάρεις.
ΤΟΣΟ ΑΠΛΑΗ απόλυτη απολυτότητα λέμε
Αυτές οι γενικεύσεις είναι...**
...ιδιες με αυτες:**οσο για το opel gtεχω να πω τα εξης,1ον **ειναι opel **αρα θα τρεχει μονο στην ευθεια και στις στροφες με κινδυνο τις δικες σας ζωες οσων το παρετε.
Προφανώς
-
Προσπαθώ να είμαι σύμφωνος με το πνεύμα (και το επίπεδο) της συζήτησης.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
:ysterical:Για πες μου, σε υποστροφή αδράνειας τι κάνεις;
Ένας έμπειρος οδηγός μπορεί να ελέγξει την υπερστροφή, η υποστροφή αν αρχίσει και σου γράφει ραβασάκια...το αγόρασες το χαντάκι...
+1
Για τον άπειρο οδηγό ισχύει:
υποστροφή = έξοδος από το δρόμο με τη μούρη
υπερστροφή = άτσαλες διορθώσεις αλλά ωστόσο παραμένει στο δρόμο ή αν είναι πολύ άπειρος μία ωραία πιρουέτα και μένεις στο δρόμοΜόνη στραβή με υπερστροφή που έχω ακούσει ήταν σε πολύ στενό δρόμο όπου ένας φίλος με 206 έφυγε και η ουρά βγήκε κατευθείαν εκτός...
Αυτά πάντα με σχετικά λίγα χιλιόμετα (
-
Λάθος.
Για τον άπειρο οδηγό ισχύει
Υποστροφή: ΦΡΕΝΑΑΑΑΑ, περισσότερο στρίψιμο του τιμονιού και εν τέλει σωστή αντιμετώπιση της κατάστασης
Υπερστροφή: ΦΡΕΝΑΑΑΑΑ, ανάποδο τιμόνι και εν τέλει λάθος (στο κομμάτι 'φρένο') αντιμετώπιση της κατάστασης
Ένας άπειρος οδηγός την ελαφριά υποστροφή την ελέγχει (στρίβει περισσότερο και αφήνει το γκάζι)
Την ελαφριά υπερστροφή πάλι δύσκολα την ελέγχει, θα κάνει μεν ανάποδο αλλά μάλλον θα υπερδιορθώσει ...και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.Στην έντονη και ξαφνική υποστροφή 'αδράνειας' (έστριψα απότομα το τιμόνι και αυτό συνέχισε ευθεία) θα πατήσει ΦΡΕΝΟ που είναι σωστή αντιμετώπιση της κατάστασης. Βεβαίως δε θα ισιώσει το τιμόνι, όμως αυτό δε θα του δημιουργήσει νέους μπελάδες όπως το φρένο ή η υπερδιόρθωση στην υπερστροφή.
Πέρα από όλα αυτά τώρα, ασφάλεια ενεργητική με τη στενή έννοια είναι η ικανότητα πέδησης. Όταν συμβεί το απρόοπτο και πρέπει να φρενάρεις να μπορείς να φρενάρεις.
Όπως τα υπερστροφικά ρυθμίζονται με το γκάζι, έτσι και τα υποστροφικά ρυθμίζονται με το φρένο.
Όπως τα υπερστροφικά έχει πλάκα να τα οδηγείς, έτσι και τα υποστροφικά είναι ασφαλή να τα οδηγείς.Για εμένα πάντως τα υποστροφικά είναι προτιμητέα και για οδήγηση, γιατί όσο περισσότερο παλεύεις για κάτι (υπερστροφή) τόσο περισσότερο το εκτιμάς. But that is just me.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ένας άπειρος οδηγός την ελαφριά υποστροφή την ελέγχει (στρίβει περισσότερο και αφήνει το γκάζι)
Την ελαφριά υπερστροφή πάλι δύσκολα την ελέγχει, θα κάνει μεν ανάποδο αλλά μάλλον θα** υπερδιορθώσει **...και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.Αυτο που λες με την υπερδιορθωση το εχω δει 2 φορες(στη στροφη του Αγιου-Ανδρεα) μπροστα μου, μεσα στην πολη της Πατρας(τη μια φορα το ενα καρφωθηκε σε κολωνα ) με BMW...τρομακτικοτατο!
-
και αυτό το opel δεν στρίβει?
βρε τι γίνεται..
-
Την υποστροφη δεν την αντιμετωπίζεις σωστα πατωντας φρενο και στριβοντας κι'άλλο το τιμόνι.Τουλάχιστον σε αυτοκίνητα χωρις ABS,το φρενο θα σε στείλει εντελώς ευθεία εκτος δρομου,ενω το επιπλέον στριψιμο του τιμονιού θα σου δωσει ακόμα δυσκολότερη ανακτηση της χαμενης πρόσφυσης στον μπροστινό άξονα.Περισσότερο βοηθαει το άνοιγμα του τιμονιού και το άφημα του γκαζιού
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Την υποστροφη δεν την αντιμετωπίζεις σωστα πατωντας φρενο και στριβοντας κι'άλλο το τιμόνι.Τουλάχιστον σε αυτοκίνητα χωρις ABS,το φρενο θα σε στείλει εντελώς ευθεία εκτος δρομου,ενω **το επιπλέον στριψιμο του τιμονιού θα σου δωσει ακόμα δυσκολότερη ανακτηση της χαμενης πρόσφυσης **στον μπροστινό άξονα.Περισσότερο βοηθαει το άνοιγμα του τιμονιού και το άφημα του γκαζιούΣωστα..ανοιγμα και μετα ξανα-προσπαθεια για στριψιμο!(με μικροτερη ταχυτητα λογω αφηματος ή φρενου και με τους τροχους στην ευθεια εχεις περισσοτερες πιθανοτητες να εχεις προσφυση)
Με ABS ομως Αντρεα δεν θα υπαρξει μπλοκαρισμα, οποτε φορτιζεις τον εμπρος αξονα, με αποτελεσμα να εχεις καλυτερη προσφυση τελικα.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Την υποστροφη δεν την αντιμετωπίζεις σωστα πατωντας φρενο και στριβοντας κι'άλλο το τιμόνι.Τουλάχιστον σε αυτοκίνητα χωρις ABS,το φρενο θα σε στείλει εντελώς ευθεία εκτος δρομου,ενω το επιπλέον στριψιμο του τιμονιού θα σου δωσει ακόμα δυσκολότερη ανακτηση της χαμενης πρόσφυσης στον μπροστινό άξονα.Περισσότερο βοηθαει το άνοιγμα του τιμονιού και το άφημα του γκαζιού(καλά έχουμε καραβγεί εκτός τόπικ με το μόνο σχετικό είναι ότι συζητάμε περι υποστροφής σε οπελικό θέμα!)
Ακριβώς έτσι γίνεται χωρίς ΑΒΣ. Δοκίμασα το άναποδό τιμόνι μία φορά όταν όλα τα άλλα έιχαν αποτύχει και περιέργως λειτούργησε! Πάντως με ΑΒΣ τα πράγματα πρέπει να σώνονται με φρένα...
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τουλάχιστον σε αυτοκίνητα χωρις ABS...Πόσα είναι πλέον αυτά...?
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Υποστροφή: ΦΡΕΝΑΑΑΑΑ, περισσότερο στρίψιμο του τιμονιού και εν τέλει σωστή αντιμετώπιση της κατάστασηςΑν πατήσεις φρένα έφυγες απέναντι.-
Αν έχεις πατημένο το γκάζι, κάνεις ένα γρήγορο σήκωμα του ποδιού μέχρι να βρεις πρόσφυση και μετά ξαναπατάς (όχι απαραίτητο). Καλό είναι να στρίψεις και το τιμόνι γιατί έχεις ήδη ανοίξει την τροχιά σου.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Υποστροφή: ΦΡΕΝΑΑΑΑΑ, περισσότερο στρίψιμο του τιμονιού και εν τέλει σωστή αντιμετώπιση της κατάστασης
Αν πατήσεις φρένα έφυγες απέναντι.-
Ασε τις τελειες και τις παυλες, γιατι ΔΕΝ φευγεις απεναντι!
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Υποστροφή: ΦΡΕΝΑΑΑΑΑ, περισσότερο στρίψιμο του τιμονιού και εν τέλει σωστή αντιμετώπιση της κατάστασης
Αν πατήσεις φρένα έφυγες απέναντι.-
Ασε τις τελειες και τις παυλες, γιατι ΔΕΝ φευγεις απεναντι!
Εγώ όσες φορές πάτησα φρένα έφυγα, μόλις σήκωσα το ξερό μου και άφησα το αυτοκίνητο να ισορροπήσει μαζεύτηκε.
-
Αν και είμαστε off topic, η ιδανική αντιμετώπιση της υποστροφής αδράνειας ΔΕΝ είναι τα φρένα και στρίψιμο του τιμονιού. Τέσπα, μην σας χαλάω το θέμα ακόμα.
-
Ενας άπειρος οδηγός πιστευω αντιμετωπίζει την υποστροφή πιο ευκολα.
Επισης ένας άπειρος ή άσχετος οδηγός, που δεν πιέζει το αμαξι έχει λιγοτερες πιθανότητες να του πετάξει μούτρα προσθιοκινητο παρα να υπεστρεψει πισοκίνητο (μην βάλουμε στο παιχνίδι υπεστροφή απο προσθιοκινητο και υποστροφη απο πισωκινητο γιατι θα μιλάμε 1-2 χρονια! ) για εναν άπειρο πάντως οδηγό θεωρώ θείο δώρο τα esp tcs abcdefg κλπ!
-
Eγώ πάντως με το φρένο μια χαρά μαζεύω τα μούτρα.
Όπως και το γκάζι, αποτελεί '2ο τιμόνι'
-
Για να ειναι το γκαζι δευτερο τιμονι, ή έχεις μπλοκέ ή το πατας νωρίτερα με λιγο στριμένο τιμόνι για να σε ξακρισει.....και σιγουρα δεν έχεις ενα kia picanto ή ένα απλο καθημερινό αμαξακι...εδω μιλάμε γενικά για το φαινόμενο υποστροφής υπερστροφής, άν είναι να αρχίσω να λέω και εγώ ότι όταν αφηνω γκάζι ή παταω φρενο πάνω στην κορυφή της στροφής αντικαθιστώ το χειρόφρενο...ε οκ γινεται αλλα να μιλήσουμε σε λογικά πλαίσια!
ΥΓ. Το να θεωρούμε υποκειμενικά ένα αμαξι καλητερο απο ενα αλλο, είναι απόλυτα θεμιτό. Το να παλευουμε να βγάλουμε αχρηστο όμως τνα αμαξι εναντι καποιου αλλου, το θεωρώ βλακεία!
-
Δηλ οι 2 τελευταίες σελίδες έχουν σχέση με το οπελ???
Τεσπα μόλις ήπια τσάι από ένα Ζ4 3,0 μόνος κλειστός αυτός ...+100 κιλά(κανε λίγο δίαιτα ρε φίλε ) και ανοιχτός εγώ...στην εθνική ...
αυτές ήταν οι διαφορές μας + επίσης ότι εγώ άνοιγα μόνο 4
πάντως να πω ότι κουράστηκα να οδηγώ 200+ επί 5 λεπτά!!
-
στις ποσες στροφες αλλαζες ταχυτητα?
-
5,200-5300 περίπου
έχω κάνει μόνο 1600 χιλ και δεν θέλω να το πιέσω ακομα
Opel / Vauxhall GT