-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Ουπς σόρρυ Χαιφάι αλλά για μένα τα κορέατικα και τα ιαπωνικά είναι το ένα και το αυτό (μάλλον σε καμιά 20άρα χρόνια θα είναι μέσα και τα κινέζικα μιας και θα αντιγράφουν τους κορεάτες που αντιγράφουν τους γιαπωνέζους!) όντως. Ας βάλω και μία άλλη να χαζέυετε...http://www.topgear.com/content/carsurve ... /08/2.html
οφ τοπικ μόουντ ον
α και στο άσχετο πέτυχα και αυτό για να γουστάρετε!
http://www.topgear.com/content/timetobu ... dband.html
Ε δεν νομίζω πως είναι λογικό να θεωρείς το ένα και το αυτό κορεάτικα-γιαπωνέζικα! Επίσης, δεν είναι λογικό, να αγνοεις κάποια από τα επιμέρους αποτελέσματα επειδή σε βολεύουν κάποια άλλα.
Θέλω να πω, αν συγκρίνεις και το Survey του TopGear θα δεις τεράστιες διαφορες στα αποτελέσματα, έστω κι αν η AlfaRomeo είναι σε ψηλή θέση...αναξιοπιστίας! Στο TopGear πάντως ...σκίζουν οι Γάλλοι! Ενώ στου AutoTriti είναι μια χαρά, κάπου στη μέση πολύ κοντά στους...Ιάπωνες (που είναι γενικά χαμηλότερα από τους...Κορεάτες και τους ...(μπόινγκ! ) Σουηδούς!)!
Θέλω να πω, τα επιμέρους στοιχεία, όσο κι αν βολεύουν για να θάβουμε την Alfa και τους Ιταλούς, αν τα δούμε πιο ψύχραιμα, είναι πραγματικά ό,τι να ναι! ΟΚ, σε κάποια συμφωνούν με άλλες έρευνες, σε κάποια άλλα, είναι ό,τι να 'ναι!
Κι αυτό είναι φυσιολογικό από τον τρόπο που έγινε η έρευνα, από το πως ήταν το ερωτηματολόγιο και από το ότι μιλάμε για εντελώς διαφορετικά δείγματα! Για να καταλάβεις τι εννοώ, πόσα Getz συμμετείχαν στην έρευνα και πόσα πχ Musa, που στέλνουν την Lancia στα τάρταρα; Πόσα Musa έχεις δει στο δρόμο; Εγώ, είμαι 1.5 χρόνο στην Αθήνα, και αν θυμάμαι καλά έχω δει 2 όλα κι όλα! Ενώ Getz μερικές...χιλιάδες!
Αν λοιπόν ένας εκ των...2 ιδιοκτητών Musa, μπει μέσα στο AutoTriti και ο άνθρωπος έχει πρόβλημα, τότε.... Θα μπορούσε και το 100% να είχε προβληματικά αυτοκίνητα!
Δεν μπορείς να βγάλεις αξιόπιστα στατιστικά, αν το δείγμα σου ΔΕΝ είναι αρκετό!
Επίσης, λόγω και της γενικότερης ασάφειας του ερωτηματολογίου, πχ το πρόβλημα στο ψυγείο του Ypsilon, βγαίνει ως πρόβλημα αξιοπιστίας του ...κινητήρα! Ε, δεν νομίζω πχ πως είναι το ίδιο να έχει διαρροή το ψυγείο με το...να χτυπήσεις μπιέλα!
Απλά δίνω κάποια πράγματα προς προβληματισμό και συζήτηση, μην με φάτε!
Επίσης, θα έπρεπε να μας παραξενέψει, πώς η Fiat κοντράρει τους...Ιάπωνες! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
... πόσα Getz συμμετείχαν στην έρευνα και πόσα πχ Musa,
.... γενικότερης ασάφειας του ερωτηματολογίου, πχ το πρόβλημα στο ψυγείο του Ypsilon, βγαίνει ως πρόβλημα αξιοπιστίας του ...κινητήρα! Ε, δεν νομίζω πχ πως είναι το ίδιο να έχει διαρροή το ψυγείο με το...να χτυπήσεις μπιέλα!Kάτι τέτοια είναι ακριβώς σοβαρά θέματα που κρίνουν την αξία ή όχι της έρευνας. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει ένας ελάχιστος αριθμός δειγμάτων (θεωρώ ότι θέλεις τουλάχιστον 50) για κάποιες από τις μάρκες... Κανονικά θέλεις τουλάχιστον 50 ανά μοντέλο...
Επίσης η τοποθέτηση της Chevrolet (πρώην Daewoo) στα αμερικάνικα δεν μου μοιάζει και πολύ σωστή. Αντίστοιχη ανωμαλία αποτελεί το γεγονός ότι τα περισσότερα ιαπωνικά που βλέπουμε στην Ελλάδα είναι ευρωπαϊκής κατασκευής...
Ας μην ξεχνάμε ότι τα αποτελέσματα αφορούν στην αποφυγή αυτόματης βλάβης σε αυτοκίνητα που είναι μόνο μέχρι 5 ετών..... Αυτό είναι κάτι τελείως διαφορετικό από κάτι πιο γενικό που να έχει αυτοκίνητα παλιότερα που αποτελούν την πλειοψηφία στους ελληνικούς δρόμους. Δείχνει όμως πρακτικά τις νεότερες τάσεις, μερικές από τις οποίες δείχνουν να μην συμβαδίζουν με τις καθιερωμένες απόψεις για ζημιάρικα και μη.
Επίσης σημαντικά στοιχεία είναι αν οι βλάβες είναι θέμα quality control (οπότε υπάρχουν από την αρχή και καλύπτονται από την εγγύηση), αν η βλάβη σε αφήνει στο δρόμο (δεν είναι το ίδιο να στάζει το ψυγείο που γεμίζεις κάθε τόσο με το να καεί η αντλία βενζίνης) και πολλά άλλα τέτοια. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ουπς σόρρυ Χαιφάι αλλά για μένα τα κορέατικα και τα ιαπωνικά είναι το ένα και το αυτό (μάλλον σε καμιά 20άρα χρόνια θα είναι μέσα και τα κινέζικα μιας και θα αντιγράφουν τους κορεάτες που αντιγράφουν τους γιαπωνέζους!) όντως. Ας βάλω και μία άλλη να χαζέυετε...
http://www.topgear.com/content/carsurve ... /08/2.html
οφ τοπικ μόουντ ον
α και στο άσχετο πέτυχα και αυτό για να γουστάρετε!
http://www.topgear.com/content/timetobu ... dband.html
Ε δεν νομίζω πως είναι λογικό να θεωρείς το ένα και το αυτό κορεάτικα-γιαπωνέζικα! Επίσης, δεν είναι λογικό, να αγνοεις κάποια από τα επιμέρους αποτελέσματα επειδή σε βολεύουν κάποια άλλα.
Θέλω να πω, αν συγκρίνεις και το Survey του TopGear θα δεις τεράστιες διαφορες στα αποτελέσματα, έστω κι αν η AlfaRomeo είναι σε ψηλή θέση...αναξιοπιστίας! Στο TopGear πάντως ...σκίζουν οι Γάλλοι! Ενώ στου AutoTriti είναι μια χαρά, κάπου στη μέση πολύ κοντά στους...Ιάπωνες (που είναι γενικά χαμηλότερα από τους...Κορεάτες και τους ...(μπόινγκ! ) Σουηδούς!)!
Θέλω να πω, τα επιμέρους στοιχεία, όσο κι αν βολεύουν για να θάβουμε την Alfa και τους Ιταλούς, αν τα δούμε πιο ψύχραιμα, είναι πραγματικά ό,τι να ναι! ΟΚ, σε κάποια συμφωνούν με άλλες έρευνες, σε κάποια άλλα, είναι ό,τι να 'ναι!
Κι αυτό είναι φυσιολογικό από τον τρόπο που έγινε η έρευνα, από το πως ήταν το ερωτηματολόγιο και από το ότι μιλάμε για εντελώς διαφορετικά δείγματα! Για να καταλάβεις τι εννοώ, πόσα Getz συμμετείχαν στην έρευνα και πόσα πχ Musa, που στέλνουν την Lancia στα τάρταρα; Πόσα Musa έχεις δει στο δρόμο; Εγώ, είμαι 1.5 χρόνο στην Αθήνα, και αν θυμάμαι καλά έχω δει 2 όλα κι όλα! Ενώ Getz μερικές...χιλιάδες!
Αν λοιπόν ένας εκ των...2 ιδιοκτητών Musa, μπει μέσα στο AutoTriti και ο άνθρωπος έχει πρόβλημα, τότε.... Θα μπορούσε και το 100% να είχε προβληματικά αυτοκίνητα!
Δεν μπορείς να βγάλεις αξιόπιστα στατιστικά, αν το δείγμα σου ΔΕΝ είναι αρκετό!
Επίσης, λόγω και της γενικότερης ασάφειας του ερωτηματολογίου, πχ το πρόβλημα στο ψυγείο του Ypsilon, βγαίνει ως πρόβλημα αξιοπιστίας του ...κινητήρα! Ε, δεν νομίζω πχ πως είναι το ίδιο να έχει διαρροή το ψυγείο με το...να χτυπήσεις μπιέλα!
Απλά δίνω κάποια πράγματα προς προβληματισμό και συζήτηση, μην με φάτε!
Επίσης, θα έπρεπε να μας παραξενέψει, πώς η Fiat κοντράρει τους...Ιάπωνες!Σωστός!!!
Αυτό δεν είναι Στατιστική, απλό κουτσομπολιό είναι.
Το δείγμα πρέπει να είναι συγκεκριμένο και αντιπροσωπευτικό και αυτό δεν το έχεις όταν όποιος θέλει μπαίνει και συμπληρώνει ερωτηματολόγια.
Αν κάποιοι συμφορουμίτες φανατικοί μιας εταιρείας π.χ. Alfa Romeo στέλνανε μερικά ερωτηματολόγια με 'ουδεν πρόβλημα' τα αποτελέσματα θα ήταν τελείως διαφορετικά.
(Αλήθεια γιατί δεν στείλανε;)
Αν θέλετε σωστή στατιστική πάρτε βόλτα τα συνεργεία και μετρήστε είδος βλαβών, ηλικίες ιδιοκτητών, χρήση κ.λ.π..
Οι βλάβες έχουν σχέση και με το πως μεταχειρίζεσαι ένα αυτοκίνητο π.χ. έχετε δει πολλά volvo s40 να μπαίνουν στις στροφές με τις μπάντες -
Δυστυχώς, τα πραγματικά στοιχεία τα έχουν ΜΟΝΟ οι αυτοκινητοβιομηχανίες, και σιγά μην μας τα πούν.
-
@ submariner
διάβασε εδώ τι σημαίνει flame, σε περίπτωση που δεν ξέρεις ήδη: http://en.wikipedia.org/wiki/Flamebait
Και εδώ τι σημαίνει trolling: http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)
Kαι τα δύο απαγορεύονται και τα κάνεις από τότε που γράφτηκες. Σε παρακαλώ να σταματήσει εδώ.-
[mod]
-
Εγώ βλέπω στην συγκεκριμένη έρευνα και την (γνωστή) αναξιοπιστία των Ελληνικών συνεργείων που αφορούν σχεδόν όλες τις μάρκες (και ορισμένες το έχουν παρακάνει)...
Εβγαλε ένα αυτοκίνητο πρόβλημα (μικρό ή και μεγάλο). Πάει ο δύσμοιρος ο πελάτης στο συνεργείο και σχεδόν τον γειώνουν... Πολλές φορές το πρόβλημα γίνεται ντόμινο για άλλα αφού η τεχνογνωσία των συνεργείων είναι από χαμηλή έως ανύπαρκτη...
Λογικό είναι ο αγοραστής να ρίχνει στην πυρά στον κατασκευαστή... όταν ταλαιπωρείται με ψευτοπροβλήματα...Αν είχαν επιλυθεί τα οποιαδήποτε προβλήματα άμεσα χωρίς ταλαιπωρία τότε δεν νομίζω η έρευνα να είχε ακριβώς αυτή την μορφή...
Παρατηρώ ότι πελάτες που μιλούν για κακή αντιμετώπιση στα συνεργεία και στις αντιπροσωπείες συγκεκριμένων κατασκευαστών φαίνονται στην έρευνα και ως ζημιάρικοι κατασκευαστές... που στο κάτω-κάτω μπορεί να μην φταίει ο κατασκευαστής αλλά η ασχετοσύνη μας...
-
Συμφωνώ με τους προλαλίσαντες HighFidelity και Klong. Άσε που σ'αυτές τις έρευνες συμμετέχουν συνήθως οι.... καμμένοι. Όσοι δεν έχουν πρόβλημα απλώς αδιαφορούν.
Το πρόβλημα της έρευνας δεν είναι τόσο το μέγεθος του δείγματος (περίπου 0.7%) αλλά κυρίως η απουσία κανόνων αντιπροσωπευτικότητας. -
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Συμφωνώ με τους προλαλίσαντες HighFidelity και Klong. **Άσε που σ'αυτές τις έρευνες συμμετέχουν συνήθως οι.... καμμένοι. **Όσοι δεν έχουν πρόβλημα απλώς αδιαφορούν.
Το πρόβλημα της έρευνας δεν είναι τόσο το μέγεθος του δείγματος (περίπου 0.7%) αλλά κυρίως η απουσία κανόνων αντιπροσωπευτικότητας.Και οι καμμένοι να συμμετέχουν μόνο πάλι δεν αλλάζει τίποτα ως προς τα λιγότερο αξιόπιστα αυτοκίνητα...... Ισχύει το ίδιο για όλους εξάλλου. Ας είχε και η VOLVO τόσους καμμένους όσους η Αλφα....
Ομως τελικά αντιπροσωπευτική έρευνα ποια είναι? Αυτή που παρουσιάζει ως αξιόπιστη τη μάρκα του αυτοκινήτου μας και όχι του γείτονα?
-
Παιδία καλά χρυσά αυτά που λέτε περί στατιστικής και δειγμάτων ξέρω και εγώ στατιστική και πιστεύω πολύ καλύτερα από όσο νομίζετε. Το θέμα είναι το εξής: έχω δει ένα σωρό έρευνες αξιοπιστίας άλλες σε περιοδικά, στο ίντερνετ, σε εφημερίδες, σε διαφημίσεις, τοιχοκολλήμενες στην κορυφή του Εβερεστ αλλά σε ΚΑΜΙΑ δεν θυμάμαι να καταλαμβάνουν τα ιταλο-γαλλικά τη συντριπτική πλειοψηφία των ανωτάτων θέσεων και τα απωανατολίτικα τις τελευταίες. Ενδεικτικά σας παρέθεσα την πιο πρόσφατη που θυμάμαι σε ηλεκτρονική μορφή από πιστεύω ένα από τα πιο διάσημα περιοδικά αυτοκινήτου.
Στο κάτω κάτω της γραφής άν δείτε την έρευνα τα απωανατολίτικα είναι ΟΛΑ απώ τη μέση και κάτω, δεν υπάρχει ούτε δείγμα πάνω από τη μέση οπότε δεν μπορώ να ακούω ότι δεν τα έχουν πάει καλά. Τα σουηδικά όντως εντυπωσιάζουν και δεν περίμενα τα αποτελέσματα τους
Τέλοσπάντων αυτό που περιμένω είναι μία οποιασδήποτε εγκυρότητας έρευνα που να δείχνει τα ιταλογαλλικά σε πρώτες θέσεις και τα ιαπωνικά στις τελευταίες και να μιλάμε για αμάξια κάποιας ηλικίας όχι κάτι έρευνες που αφορούν αμάξια ..2 και 3 ετών! Και εκεί βέβαια τα απωανατολίτικα πρώτευσαν αλλά δεν είναι για μένα σοβαρή η έρευνα που εξετάζει την αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου καινούργιου ουσιαστικά. Περιμένω λίνκ λοιπόν...
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Συμφωνώ με τους προλαλίσαντες HighFidelity και Klong. **Άσε που σ'αυτές τις έρευνες συμμετέχουν συνήθως οι.... καμμένοι. **Όσοι δεν έχουν πρόβλημα απλώς αδιαφορούν.
Το πρόβλημα της έρευνας δεν είναι τόσο το μέγεθος του δείγματος (περίπου 0.7%) αλλά κυρίως η απουσία κανόνων αντιπροσωπευτικότητας.Και οι καμμένοι να συμμετέχουν μόνο πάλι δεν αλλάζει τίποτα ως προς τα λιγότερο αξιόπιστα αυτοκίνητα...... Ισχύει το ίδιο για όλους εξάλλου. Ας είχε και η VOLVO τόσους καμμένους όσους η Αλφα....
Ομως τελικά αντιπροσωπευτική έρευνα ποια είναι? Αυτή που παρουσιάζει ως αξιόπιστη τη μάρκα του αυτοκινήτου μας και όχι του γείτονα?
Αρα, σύμφωνα με σένα και το AutoTriti , για να είναι στο...1 η Volvo, δεν πρέπει να έχει κανένας κανένα παράπονο, ή να είναι ελάχιστοι..
Κάτσε να το πω κάτω στις κοπέλες του τηλεφωνικού κέντρου που έχουν το HelpDesk της Volvo να γελάσουν! Δεν μου επιτρέπεται να δημοσιεύσω και κάνα email πελατών, για να γελάσει ο κάθε πικραμένος βλέπεις...Και δεν μιλάω για ένα δυο περιπτώσεις, μιλάμε για αρκετούς και μάλιστα με αυτοκίνητα με πλήθος προβλημάτων! Να υποθέσω λοιπόν πως αυτοί δεν έχουν Internet;
Και μην ακούσω τίποτε για το πόσο καλά κατασκευασμένα είναι τα Volvo, γιατί ακριβώς λόγω των προβλημάτων, η γραμμή παραγωγής άλλαξε προς το πιο αργό για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα ποιότητας πριν μερικούς μήνες...
Αυτά δεν τα λέω για να...σώσω το δικό μου αυτοκίνητο, καθόλου δεν με νοιάζει! Και είμαι σίγουρος πως μια Alfa θα βγει πιο ζημιάρα από ένα Volvo! Απλά , όσοι είδαν και μελέτησαν τον τρόπο που έγινε η έρευνα, αν την δουν χωρίς συμπλέγματα, θα δουν πως είναι απλά στον αέρα! Για τον απλούστατο λόγο, πως δεν υπήρχαν σταθερά δείγματα για όλα τ' αυτοκίνητα, πχ 3 Musa και 3333 Getz , δεν απάντησε όποιος γούσταρε (όποιος ήταν online δηλαδή...) και οι ερωτήσεις δεν είχαν συντελεστές βαρύτητας.
Αν κάποιος θέλει να δώσει σημασία σ' αυτά, ας δώσει. Αλλιώς ας πανηγυρίζει που το Atos και το Matiz του είναι...καλύτερα από την 159 που ...καταβαράθρωσε την Alfa! Όσο για την Volvo, μόνον ο...Θεός μπορεί να εξηγήσει πως βρέθηκε εκεί! Πρόκειται για παγκόσμια πρωτοτυπία!
Προφανώς όλα τα περίεργα δεν αφορούν αυτούς που θέλουν να βγάλουν τις Alfa (για την Lancia μάλλον κανείς δεν νοιάζεται, εκτός από το AutoTriti που βγάζει τα ...ιταλικά μακράν χειρότερα, λόγω Alfa και Lancia, που το ποσοστό τους συνολικά στην αγορά είναι...1.5% ενώ της Fiat που την βγάζει από τις πιο αξιόπιστες είναι υπερτριπλάσιο και βάλε! Αλλά κι αυτό είναι λεπτομέρεια σωστά;) τα χειρότερα αυτοκίνητα και τα...κορεάτικα (αν είναι δυνατόν δηλαδή! ) τα καλύτερα!
Εδώ άλλες έρευνες που έχουν γίνει με πολύ επιστημονικό τρόπο και δεν έβγαλαν σωστά συμπεράσματα , σ' αυτήν εδώ, που ο καθένας έμπαινε κι έλεγε το κοντό και το μακρύ του κι αυτοί το αξιολογούσαν ανάλογα, θέλετε να αποδεχτούμε το ζήτημα αμάσητο; Οτι έχουν δίκιο και το αποτέλεσμα είναι αντιπροσωπευτικό; Ξαναδιαβάστε λίγο πάλι... -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Παιδία καλά χρυσά αυτά που λέτε περί στατιστικής και δειγμάτων ξέρω και εγώ στατιστική και πιστεύω πολύ καλύτερα από όσο νομίζετε. Το θέμα είναι το εξής: έχω δει ένα σωρό έρευνες αξιοπιστίας άλλες σε περιοδικά, στο ίντερνετ, σε εφημερίδες, σε διαφημίσεις, τοιχοκολλήμενες στην κορυφή του Εβερεστ αλλά σε ΚΑΜΙΑ δεν θυμάμαι να καταλαμβάνουν τα ιταλο-γαλλικά τη συντριπτική πλειοψηφία των ανωτάτων θέσεων και τα απωανατολίτικα τις τελευταίες. Ενδεικτικά σας παρέθεσα την πιο πρόσφατη που θυμάμαι σε ηλεκτρονική μορφή από πιστεύω ένα από τα πιο διάσημα περιοδικά αυτοκινήτου.Στο κάτω κάτω της γραφής άν δείτε την έρευνα τα απωανατολίτικα είναι ΟΛΑ απώ τη μέση και κάτω, δεν υπάρχει ούτε δείγμα πάνω από τη μέση οπότε δεν μπορώ να ακούω ότι δεν τα έχουν πάει καλά. Τα σουηδικά όντως εντυπωσιάζουν και δεν περίμενα τα αποτελέσματα τους
Τέλοσπάντων αυτό που περιμένω είναι μία οποιασδήποτε εγκυρότητας έρευνα που να δείχνει τα ιταλογαλλικά σε πρώτες θέσεις και τα ιαπωνικά στις τελευταίες και να μιλάμε για αμάξια κάποιας ηλικίας όχι κάτι έρευνες που αφορούν αμάξια ..2 και 3 ετών! Και εκεί βέβαια τα απωανατολίτικα πρώτευσαν αλλά δεν είναι για μένα σοβαρή η έρευνα που εξετάζει την αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου καινούργιου ουσιαστικά. Περιμένω λίνκ λοιπόν...
+1 δε πρεπει να κολαμε στα μεγεθη αλλα στην καταταξη , απο τις περισσοτερες ερευνες τα ιδια βγαινουν λιγο μπρος ο ενας λιγο πισω ο αλλος ουσιαστικα ειναι τα ιδια.
-
Παντως είναι γνωστό ότι απο τις εταιρίες μπαίνανε μέσα και ψηφίζουν
Μερικε΄ς μάλιστα τηλφωνούσαν σε πελάτες για να πάρουν τηλ.....
-
μακραν τα πιο 'περιεργα' αποτελεσματα, ουτε τα προσχηματα δεν κραταμε πια...
-
Δε χρειάζετε κανένα report.
Ποιά αυτοκίνητα είναι αξιόπιστα το γνωρίζουν όλοιΑκόμα κι αυτοί που χτυπάνε κάρτα στα συνεργεία και δηλώνουν σε φίλους και γνωστούς το αντίθετο
-
http://www.autotriti.gr/gnomi/stoixeia.asp?site=11
δειτε τι ρωτάνε.... και σκεφτείτε ότι ειναι πιο ευκολο να βάλεις ότι δεν εχεις βλάβες γιατι προχωράς παρακάτω.... (όπως έκανα και εγω,,,,)
και συνεχίζω
- Πρεπει να εχεις ιντερνετ
- Πρεπει να εχεις ορεξη να γραψεις
- Πρεπει το αμάξι να το εχεις πληρώσει εσύ... Δηλαδη το Cherokee το εχει παρει σαν εταιρικό.. και βλάβες να έχει χετστηκες και σιγα μη μπεις στο autotriti να γραψεις..... ετσι κι αλλιως θα στο φτιάξουν
- Να μας λένε πόσα δείγματα είχαν και ποιες είναι οι βλάβες.... Δηλαδη στα 10 volvo τοσες ψηφους.... να ειμαστε ξεκάθαροι. Εγω αν ήμουν VW θα τους γαμαγα στη μηνυση.... Τι με θάβουν χωρίς στοιχεία.... Εγω σαν αντιπροσωπεία έχω αυτό τα data.... και εσύ με θάβεις....
Εσυ δεν έχεις data.... εχει ένα δείγμα που πολυ πιθανόν να είναι αναληθές και με καις.....
Επίσης ειδα μέσα και υαλοκαθαριστήρες? Ειναι αναλυτικά αλλα ο κόσμος παει στο επόμενο για να τελειωνει... ειναι γνωστό αυτό
5) Δεν ειναι VPRC να σε παρει τηλ και να απαντησεις....
6) Δικιο στην Ελλάδα έχει ο Θείος σου που ξέρει από αμάξιαδε μου ερχεται τιποτα άλλο τώρα
-
Αφού πιστευετε οτι ειναι αναξιόπιστη η ερευνα, γιατί τότε αυτή η 'αμηχανία' και κυρίως γιατι συνεχίζετε να ασχολείστε?
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Αφού πιστευετε οτι ειναι αναξιόπιστη η ερευνα, γιατί τότε αυτή η 'αμηχανία' και κυρίως γιατι συνεχίζετε να ασχολείστε?Ποια αμηχανία;
Ασχολούμαστε εδώ μέσα με κάθε , από το καινούριο κινητό μου , μέχρι τα @@ του Καράμπελα και δεν θ' ασχοληθούμε λίγο και με τις του AutoTriti;
Κι αν δεν ασχολούμαστε με τέτοιες έρευνες, πώς θα γελάγαμε εδώ μέσα; Αν περιμέναμε από τον ΚΥΡΙΟ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΠΑΠΑΝΩΤΑ μόνον, θα ήμασταν μέσ' την μαύρη θλίψη! -
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Αφού πιστευετε οτι ειναι αναξιόπιστη η ερευνα, γιατί τότε αυτή η 'αμηχανία' και κυρίως γιατι συνεχίζετε να ασχολείστε?H ποιά?
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αφού πιστευετε οτι ειναι αναξιόπιστη η ερευνα, γιατί τότε αυτή η 'αμηχανία' και κυρίως γιατι συνεχίζετε να ασχολείστε?
Ποια αμηχανία;
Ασχολούμαστε εδώ μέσα με κάθε , από το καινούριο κινητό μου , μέχρι τα @@ του Καράμπελα και δεν θ' ασχοληθούμε λίγο και με τις του AutoTriti;
Κι αν δεν ασχολούμαστε με τέτοιες έρευνες, πώς θα γελάγαμε εδώ μέσα; Αν περιμέναμε από τον ΚΥΡΙΟ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΠΑΠΑΝΩΤΑ μόνον, θα ήμασταν μέσ' την μαύρη θλίψη!ΝΕΑΡΕ ΧΑΙΦΙΔΕΛΙΤΙ λιγα τα λογια σου για τον Αριστο ετσι?
Επι του θεματος δεν μπορω να θεωρησω εντελως αναξιοπιστη την ερευνα(αλλα ουτε και εντελως αξιοπιστη ) αφου ο καθενας σε on-line ερευνα γραφει οτι του γουσταρει οποτε...
Μπορει και τιποτα κατεστραμενοι τυποι να εκαναν 30 e-mail και να εγραψαν οτι ολα τα Golf σπανε, οι BMW ομοιως(ειναι απειρη στα τουρμπο για ) και οτι εκαναν 4 εκατομυρια χιλιομετρα με ελαντρα και δεν επαθε τπτ κτλ... -
Φυσικα, μια τετοια 'ερευνα' δεν εχει απολυτως καμια πρακτικη αξια... ουτε καν δυναται να μας δωσει μια εικονα της προκοπης. Ο σχολιασμος της αξιζει καθαρα και μονο απο αποψη επιστημονικη... τις παραμετρους της ερευνας... οπου κανει ΚΡΑ απο μακρια πως ειναι εντελως flawed... ξεκινωντας απο το ιδιο το δειγμα, το οποιο δεν γνωριζεις κατα ποσο λεει την αληθεια.
Πραγματικη εικονα θα μπορουσε κανεις να εχει μονο απο την ιδια την εταιρια του καθε αυτοκινητου, καθως και απο ασφαλιστικες εταιριες οι οποιες συλλεγουν στοιχεια βλαβων, κοστους, χιλιομετρων κλπ κλπ κλπ...
Προφανως το Auto Τριτη απευθυνεται σε χαμηλης μορφωσης ανθρωπους οι οποιοι θα 'χαψουν' οτι τους πασσαρουν.
To report με τα "ζημιάρικα" αυτοκίνητα