Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Grande Punto 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Grande Punto 2005
    • 1
    • 2
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 77
    • 120
    • 121
    • 75 / 121
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    2403
    31732
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kid last edited by

      Αυτό εμένα μου το είχε πει ο δάσκαλος της οδήγησης και από συνήθεια, το κάνω ακόμα και σήμερα..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        farmakopoios last edited by

        Ο χρήστης x-origin έγραψε:

        Πρωτο μικρο(ελπιζω) προβλημα στο G.P της μανας μου.. Απο οτι μου ειπε οταν το εβαζε μπρος

        1. το στροφομετρο δεν δουλευε ενω δουλευε η μηχανη
        2. αναμενο το λαμπακι ABS
        3. αναβοσβηνε η λυχνια της βενζινης ενω ειχε βενζινη
        4. στην οθονη ειχε την ενδειξη 'Airbag failure'

        Μετα απο μερικα 2-3 αναψε σβησε ολα δουλευαν κανονικα.. Στο συνεργειο ειπαν οτι εγινε επαναπρογραμματισμος κ λυθηκε το προβλημα...
        Τυχαια δυσλειτουργια εκεινη την ωρα ή να ανησυχησω περισσοτερο??
        Ξερει κανεις τπτ παρομοιο?

        Φίλε μου να ρωτησω κατι ασχετο σχετικο...μηπως αλλάξατε μπαταρια εκτος αντιπρωσοπιας?παντως με εναν επαναπρογραμματισμο λύνονται η λανθασμενες εγγραφες του εγκεφάλου!οποτε μην ανυσηχείς

        Oχι δεν εχει αλλαξει καν μπαταρια..

        @ Montecarlo δεν εχει τπτ εξτρα απο τον βασικο εξοπλισμο (Dynamic)

        Μακαρι να ηταν απλα μια περιπτωση μπλε οθονης..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          saxon_747 last edited by

          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

          Ο μηχανικός στη φιατ που πάω μου είπε ότι κάτι τέτοια ακατανόητα, χαζά ηλεκτρικά προβλήματα μπορεί να οφείλονται/σχετίζονται και με το γεγονός ότι δεν ανοίγουμε τον κινητήρα με την προβλεπόμενη διαδικασία, δηλαδή:
          διακόπτης στη θέση Ι (ή ΙΙ; ) ->check του αυτοκινητου -> σβήσιμο των λαμπακιων του check -> μοτέρ σε λειτουργία.

          Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει στην πραγματικότητα...

          Αυτό δεν αποκλείεται. Γενικά, πες το από λόξα, σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα αφήνω τα λαμπάκια να σβήσουν πριν βάλω μπρος

          Ιδια λοξα εχω...
          Οι συνεπιβατες μου συνηθως κανουν το γνωστο νοημα ( )οταν τους εξηγω γιατι 'αργω' να φυγω...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            charmak66 last edited by

            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

            Ο μηχανικός στη φιατ που πάω μου είπε ότι κάτι τέτοια ακατανόητα, χαζά ηλεκτρικά προβλήματα μπορεί να οφείλονται/σχετίζονται και με το γεγονός ότι δεν ανοίγουμε τον κινητήρα με την προβλεπόμενη διαδικασία, δηλαδή:
            διακόπτης στη θέση Ι (ή ΙΙ; ) ->check του αυτοκινητου -> σβήσιμο των λαμπακιων του check -> μοτέρ σε λειτουργία.

            Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει στην πραγματικότητα...

            Αυτό δεν αποκλείεται. Γενικά, πες το από λόξα, σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα αφήνω τα λαμπάκια να σβήσουν πριν βάλω μπρος

            Πλέον το κάνω και γω. Θέμα συνήθειας είναι.

            Μου είχε πει για ένα Πάντα με πολύ λίγα χιλιόμετρα που είχε βγάλει error σε ΟΛΑ τα συστήματα! Τελικά πρόβλημα δεν βρέθηκε και καθισε και έσβησε όλα τα λάθη χειροκίνητα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adis4gr last edited by

              το κλιο παντως εχω προσεξει οτι καμια φορα τραβαει κολλημα και συνηθζω να το αφηνω να κανει το τσεκαρισμα..

              βασικα το βλεπω σαν να προσπαθεις να ανοιξεις το word ενω φορτωνει το pc..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kotetsi last edited by

                Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                Ο μηχανικός στη φιατ που πάω μου είπε ότι κάτι τέτοια ακατανόητα, χαζά ηλεκτρικά προβλήματα μπορεί να οφείλονται/σχετίζονται και με το γεγονός ότι δεν ανοίγουμε τον κινητήρα με την προβλεπόμενη διαδικασία, δηλαδή:
                διακόπτης στη θέση Ι (ή ΙΙ; ) ->check του αυτοκινητου -> σβήσιμο των λαμπακιων του check -> μοτέρ σε λειτουργία.

                Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει στην πραγματικότητα...

                Αυτό δεν αποκλείεται. Γενικά, πες το από λόξα, σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα αφήνω τα λαμπάκια να σβήσουν πριν βάλω μπρος

                Ιδια λοξα εχω...
                Οι συνεπιβατες μου συνηθως κανουν το γνωστο νοημα ( )οταν τους εξηγω γιατι 'αργω' να φυγω...

                Οι συνεπιβάτες σου τόσο ξέρουν και τόσο λένε. Αν όμως καμιά μέρα βρεθούν προ εκπλήξεων με το δικό τους αυτοκίνητο θα σιχτηρίζουν την ιταλική-γερμανική-γιαπωνέζικη-γαλλική εταιρεία που βγάζει κουδουνίστρες και όχι αυτοκίνητα... Δηλαδή τόσο μυαλό χρειάζεται για να καταλάβει κάποιος ότι τόσα ηλεκτρονικά συστήματα σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο θέλουν λίγα δευτερόλεπτα να φορτώσουν-κάνουν check;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  corsa-opc last edited by

                  Ο χρήστης kotetsi έγραψε:

                  Ο μηχανικός στη φιατ που πάω μου είπε ότι κάτι τέτοια ακατανόητα, χαζά ηλεκτρικά προβλήματα μπορεί να οφείλονται/σχετίζονται και με το γεγονός ότι δεν ανοίγουμε τον κινητήρα με την προβλεπόμενη διαδικασία, δηλαδή:
                  διακόπτης στη θέση Ι (ή ΙΙ; ) ->check του αυτοκινητου -> σβήσιμο των λαμπακιων του check -> μοτέρ σε λειτουργία.

                  Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει στην πραγματικότητα...

                  Αυτό δεν αποκλείεται. Γενικά, πες το από λόξα, σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα αφήνω τα λαμπάκια να σβήσουν πριν βάλω μπρος

                  Ιδια λοξα εχω...
                  Οι συνεπιβατες μου συνηθως κανουν το γνωστο νοημα ( )οταν τους εξηγω γιατι 'αργω' να φυγω...

                  Οι συνεπιβάτες σου τόσο ξέρουν και τόσο λένε. Αν όμως καμιά μέρα βρεθούν προ εκπλήξεων με το δικό τους αυτοκίνητο θα σιχτηρίζουν την ιταλική-γερμανική-γιαπωνέζικη-γαλλική εταιρεία που βγάζει κουδουνίστρες και όχι αυτοκίνητα... Δηλαδή τόσο μυαλό χρειάζεται για να καταλάβει κάποιος ότι τόσα ηλεκτρονικά συστήματα σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο θέλουν λίγα δευτερόλεπτα να φορτώσουν-κάνουν check;

                  E.....λίγα λόγια για τους συνεπιβάτες του Saxon 747...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Ο χρήστης Corsa OPC έγραψε:

                    Ο μηχανικός στη φιατ που πάω μου είπε ότι κάτι τέτοια ακατανόητα, χαζά ηλεκτρικά προβλήματα μπορεί να οφείλονται/σχετίζονται και με το γεγονός ότι δεν ανοίγουμε τον κινητήρα με την προβλεπόμενη διαδικασία, δηλαδή:
                    διακόπτης στη θέση Ι (ή ΙΙ; ) ->check του αυτοκινητου -> σβήσιμο των λαμπακιων του check -> μοτέρ σε λειτουργία.

                    Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει στην πραγματικότητα...

                    Αυτό δεν αποκλείεται. Γενικά, πες το από λόξα, σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα αφήνω τα λαμπάκια να σβήσουν πριν βάλω μπρος

                    Ιδια λοξα εχω...
                    Οι συνεπιβατες μου συνηθως κανουν το γνωστο νοημα ( )οταν τους εξηγω γιατι 'αργω' να φυγω...

                    Οι συνεπιβάτες σου τόσο ξέρουν και τόσο λένε. Αν όμως καμιά μέρα βρεθούν προ εκπλήξεων με το δικό τους αυτοκίνητο θα σιχτηρίζουν την ιταλική-γερμανική-γιαπωνέζικη-γαλλική εταιρεία που βγάζει κουδουνίστρες και όχι αυτοκίνητα... Δηλαδή τόσο μυαλό χρειάζεται για να καταλάβει κάποιος ότι τόσα ηλεκτρονικά συστήματα σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο θέλουν λίγα δευτερόλεπτα να φορτώσουν-κάνουν check;

                    E.....λίγα λόγια για τους συνεπιβάτες του Saxon 747...

                    Γιατί, είσαι κι εσύ ένας από αυτούς;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      corsa-opc last edited by

                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                      Ο μηχανικός στη φιατ που πάω μου είπε ότι κάτι τέτοια ακατανόητα, χαζά ηλεκτρικά προβλήματα μπορεί να οφείλονται/σχετίζονται και με το γεγονός ότι δεν ανοίγουμε τον κινητήρα με την προβλεπόμενη διαδικασία, δηλαδή:
                      διακόπτης στη θέση Ι (ή ΙΙ; ) ->check του αυτοκινητου -> σβήσιμο των λαμπακιων του check -> μοτέρ σε λειτουργία.

                      Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει στην πραγματικότητα...

                      Αυτό δεν αποκλείεται. Γενικά, πες το από λόξα, σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα αφήνω τα λαμπάκια να σβήσουν πριν βάλω μπρος

                      Ιδια λοξα εχω...
                      Οι συνεπιβατες μου συνηθως κανουν το γνωστο νοημα ( )οταν τους εξηγω γιατι 'αργω' να φυγω...

                      Οι συνεπιβάτες σου τόσο ξέρουν και τόσο λένε. Αν όμως καμιά μέρα βρεθούν προ εκπλήξεων με το δικό τους αυτοκίνητο θα σιχτηρίζουν την ιταλική-γερμανική-γιαπωνέζικη-γαλλική εταιρεία που βγάζει κουδουνίστρες και όχι αυτοκίνητα... Δηλαδή τόσο μυαλό χρειάζεται για να καταλάβει κάποιος ότι τόσα ηλεκτρονικά συστήματα σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο θέλουν λίγα δευτερόλεπτα να φορτώσουν-κάνουν check;

                      E.....λίγα λόγια για τους συνεπιβάτες του Saxon 747...

                      Γιατί, είσαι κι εσύ ένας από αυτούς;

                      μμμμ....αραιά και πού....όταν βαριέμαι να περπατήσω....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dsaraf last edited by

                        δοκιμή του Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport στο παρακάτω link

                        http://www.drive.gr/index.php?option=co ... &Itemid=58

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tazz last edited by

                          Ο χρήστης dsaraf έγραψε:
                          δοκιμή του Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport στο παρακάτω link

                          http://www.drive.gr/index.php?option=co ... &Itemid=58

                          H Fiat ανακοίνωνε 8,9 για το 0-100, 10 ξερά μέτρησε το drive. Ωραία πράγματα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            project940 last edited by

                            Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας **DIN (kg) 1155 (3θυρο) ** http://www.fiat.gr

                            Οι νόμοι της φυσικής όμως έχουν άλλη γνώμη και βρίσκουν τον εκφραστή τους στη ζυγαριά που σταμάτησε στα 1.220 κιλά. drive

                            touvla valane???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              eddie_147 last edited by

                              Χμ..... και κατανάλωση 11 τόσο....
                              Απλά ρε παιδιά δεν τα έχουν βρει ακόμα με την FAH. Τι ψάχνετε;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • rocsta
                                rocsta last edited by

                                Ο χρήστης project940 έγραψε:
                                Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας **DIN (kg) 1155 (3θυρο) ** http://www.fiat.gr

                                Οι νόμοι της φυσικής όμως έχουν άλλη γνώμη και βρίσκουν τον εκφραστή τους στη ζυγαριά που σταμάτησε στα 1.220 κιλά. drive

                                touvla valane???

                                Όχι, απλά μέτρησαν με τον Πατέλο πάνω στο αμάξι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  adis4gr last edited by

                                  11,5 λιτρα... τοσο πολυ ζοριζεται?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • rocsta
                                    rocsta last edited by

                                    Απο κατανάλωση συγκριτικού τεστ δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα ρε συ όμως. Δεν το χω πάρει ακόμα το drive οπότε δεν ξέρω σε τι αναφέρεται το 11+(μέση ή συγκριτικού). Λογικό μου φαίνεται το νούμερο πάντως για ελαφρό σκίσιμο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      adis4gr last edited by

                                      αποτι διαβασα λεει μεση καταναλωση 11,5 λιτρα στη διαρκεια του τεστ...αμα το ξεσκισαν και εφτασε στα τοσα τοτε ειναι καλα...

                                      απλως οταν βλεπω μεση καταναλωση υποθετω οτι το αυτοκινητο πηγε και γρηγορα και αργα και 11,5 λιτρα για 120 ιππους δεν ειναι λιγα...

                                      τεσπα..βλεπουμε..

                                      υγ.τουλαχιστον δε γραψανε κανα ευτραπελο 6 λιτρα στα 100

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dsaraf last edited by

                                        Δοκιμή του Fiat Grande Punto 1,4 Turbo με τις 16άρες ζάντες από το autoτρίτη

                                        http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=63520

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          corsair last edited by

                                          Σημερα εκανα αναβαση Χορτιατη με ενα Tjet....

                                          Ο κινητηρας:
                                          ΦΥΣΑΕΙ... Διαθεσιμη ισχυ απο πολυ χαμηλα εως 5,5κ στροφες. Κανενα σκαλοπατι ισχυος... ιδιαιτερα γραμμικος, και απλωνει την ισχυ χωρις να το καταλαβεις. Απο σταση το αμαξι κυριολεκτικα πεταγεται (βοηθανε και τα 205/17) βαζοντας κατω τα αλογα και την ροπη, χωρις πολλα χαζοσπινιαρισματα. Πατας απο οποιαδηποτε σχεση και αντιδρα με προθημεια.

                                          Το κιβωτιο:
                                          Η κλιμακωση του 5ταχυτου κιβωτιου ειναι σωστη για τον κινητηρα αυτο (ουτε μακρυ, ουτε κοντο). Οι διαδρομες του λεβιε ειναι φυσιολογικες... ισως και προς το κοντο. Δεν εχει καποια φοβερη αισθηση, αλλα ουτε και σκαλωνει, ουτε και χανεις αλλαγες. Σχετικα σαφες... ουτε κρυο-ουτε ζεστη.

                                          Τιμονι:
                                          Ελαφρυ (κλασσικα), αλλα αμεσο. Στα πρωτα χιλιομετρα με ξενισε λιγακι... αλλα μπηκα στο νοημα γρηγορα (μαθημενος απο Mk2) και μπηκα αφοβα σε στροφιλικια. Οπως ειπα ομως... εχω συνηθισει σε ελαφρα τιμονια... αλλος μπορει να χαλαστει...

                                          Στησιμο:
                                          Σφιχτο setup το Sporting με τις 17αρες. Σχετικα μειωμενες κλισεις, καλος ελεγχος του βαρους του αμαξιου (σε βοηθαει αμα το κυνηγας το γκαζι). Ο πισω αξονας ειχε τασεις ταλαντωσης σε καποια ειδη ανωμαλιων... ισως να ηθελε λιγο ποιο μαλακη ρυθμιση ή επειδη εχει λιγο χιλιομετρα το αμαξι (450) δεν 'εστρωσε' ακομα.
                                          Η ποιοτητα κυλισης ηταν σε αρκετα καλα επιπεδα (παραδοξως!!!) παρα τις 17αρες! Δεν περασε ανωμαλια αφιλτραριστη. Τολμω να πω, πως ισως ειναι και το καλυτερο στον τομεα αυτο.

                                          Ηχομονωση:
                                          Μηδενικοι αεροδυναμικοι θορυβοι ακομα και σε πολλα χιλιομετρα. Θορυβος κυλισης σε χαμηλα επιπεδα. Ησυχη καμπινα σε γενικες γραμμες... πλην ομως οταν ανεβαινουν οι στροφες μετα τις 4,5κ οπου και εισερχεται ο θορυβος του κινητηρα ο οποιος ειναι ενοχλητικος λογω χρειας κυριως και οχι λογω εντασης. Σκεφτειτε 1,6FSi.... τετοια τραχυτητα.

                                          Φρενα:
                                          Ελαφρα, με εντονη υποβοηθηση αλλα και προοδευτικη διαδρομη. Δεν ημουν μαθημενος σε τετοια φρενα, αλλα μου αρεσαν στο τελος. Με βοηθησαν ιδιαιτερα σε κατι κατηφορικα κομματια οπου δεν χρειαζοταν να χοροπηδαω πανω στο πενταλ. Τα φρενα δεν προσπαθησα να τα κουρασω... αλλα κανα 2-3 φορες που εριξα μερικα καλα φρεναρισματα μου αφησαν καλες εντυπωσεις.

                                          Λοιπες παρατηρησεις....

                                          • αν και μπακετ τα καθισματα, δεν ειχαν την στηριξη που θα περιμενα... ηταν ομως ανετα.
                                          • το εργοστασιακο radioCD ηταν καλουτσικο σε αποδοση, για καποιον που απλα θελει να ακουει μουσικη (και οχι να το κανει κινουμενο Club)
                                          • Ο κλιματισμος (εχει διζωνικο στανταρ) φανηκε να ειναι αποτελεσματικος... δεν ξερω ομως τι γινεται σε συνθηκες καυσωνα.
                                          • Η θεση οδηγησης θα μπορουσε να ηταν λιιιγο χαμηλοτερη, αλλα παντως θα βολεψει μια ευρεια γκαμα αναστηματων και σωματοτυπων
                                          • Δεν καταλαβαινεις για το ποτε βρισκεσε με 140, και ξαφνικα κοιτας το ταχυμετρο και πεφτεις στα φρενα γιατι εισαι με παρα πολλα χιλιομετρα και κυνδινευεις να βρεθεις προ εκπληξεων.
                                          • Το αμαξι φαινεται γεροδεμενο και 'ενα κομματι'. Δεν αφησε υποννοιες κακης συναρμολογησης.
                                          • Καταναλωση δεν προσεξα... αλλα εδειξε να 'πινει' οσο το επινα και γω... Δεν το πηγα ηρεμα σε καμια στιγμη, οποτε δεν μπορω να πω τι κανει σε μεσες καταστασεις.

                                          Εν κατακλειδι... το Punto ηταν ηδη μια καλη βαση... τωρα απεκτησε και αυτο που του ελειπε, κινητηρα. Στα 16200 με μεταλλικο χρωμα το αμαξι ειναι BARGAIN. Δεν θα το χαρακτηριζα ομως drivers car... Ειναι σβελτο, θα κανει τα παντα καλα... αλλα υπαρχουν και ποιο παιχνιδιαρικα (πχ 207).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            patrinos last edited by

                                            Ένας νέος οδηγός θα μπορούσε να το οδηγήσει άνετα;
                                            Συνίσταται για νέο οδηγό;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 75 / 121
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr