-
Αυτό εμένα μου το είχε πει ο δάσκαλος της οδήγησης και από συνήθεια, το κάνω ακόμα και σήμερα..
-
Ο χρήστης x-origin έγραψε:
Πρωτο μικρο(ελπιζω) προβλημα στο G.P της μανας μου.. Απο οτι μου ειπε οταν το εβαζε μπρος
- το στροφομετρο δεν δουλευε ενω δουλευε η μηχανη
- αναμενο το λαμπακι ABS
- αναβοσβηνε η λυχνια της βενζινης ενω ειχε βενζινη
- στην οθονη ειχε την ενδειξη 'Airbag failure'
Μετα απο μερικα 2-3 αναψε σβησε ολα δουλευαν κανονικα.. Στο συνεργειο ειπαν οτι εγινε επαναπρογραμματισμος κ λυθηκε το προβλημα...
Τυχαια δυσλειτουργια εκεινη την ωρα ή να ανησυχησω περισσοτερο??
Ξερει κανεις τπτ παρομοιο?Φίλε μου να ρωτησω κατι ασχετο σχετικο...μηπως αλλάξατε μπαταρια εκτος αντιπρωσοπιας?παντως με εναν επαναπρογραμματισμο λύνονται η λανθασμενες εγγραφες του εγκεφάλου!οποτε μην ανυσηχείς
Oχι δεν εχει αλλαξει καν μπαταρια..
@ Montecarlo δεν εχει τπτ εξτρα απο τον βασικο εξοπλισμο (Dynamic)
Μακαρι να ηταν απλα μια περιπτωση μπλε οθονης..
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ο μηχανικός στη φιατ που πάω μου είπε ότι κάτι τέτοια ακατανόητα, χαζά ηλεκτρικά προβλήματα μπορεί να οφείλονται/σχετίζονται και με το γεγονός ότι δεν ανοίγουμε τον κινητήρα με την προβλεπόμενη διαδικασία, δηλαδή:
διακόπτης στη θέση Ι (ή ΙΙ; ) ->check του αυτοκινητου -> σβήσιμο των λαμπακιων του check -> μοτέρ σε λειτουργία.Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει στην πραγματικότητα...
Αυτό δεν αποκλείεται. Γενικά, πες το από λόξα, σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα αφήνω τα λαμπάκια να σβήσουν πριν βάλω μπρος
Ιδια λοξα εχω...
Οι συνεπιβατες μου συνηθως κανουν το γνωστο νοημα ( )οταν τους εξηγω γιατι 'αργω' να φυγω... -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ο μηχανικός στη φιατ που πάω μου είπε ότι κάτι τέτοια ακατανόητα, χαζά ηλεκτρικά προβλήματα μπορεί να οφείλονται/σχετίζονται και με το γεγονός ότι δεν ανοίγουμε τον κινητήρα με την προβλεπόμενη διαδικασία, δηλαδή:
διακόπτης στη θέση Ι (ή ΙΙ; ) ->check του αυτοκινητου -> σβήσιμο των λαμπακιων του check -> μοτέρ σε λειτουργία.Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει στην πραγματικότητα...
Αυτό δεν αποκλείεται. Γενικά, πες το από λόξα, σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα αφήνω τα λαμπάκια να σβήσουν πριν βάλω μπρος
Πλέον το κάνω και γω. Θέμα συνήθειας είναι.
Μου είχε πει για ένα Πάντα με πολύ λίγα χιλιόμετρα που είχε βγάλει error σε ΟΛΑ τα συστήματα! Τελικά πρόβλημα δεν βρέθηκε και καθισε και έσβησε όλα τα λάθη χειροκίνητα.
-
το κλιο παντως εχω προσεξει οτι καμια φορα τραβαει κολλημα και συνηθζω να το αφηνω να κανει το τσεκαρισμα..
βασικα το βλεπω σαν να προσπαθεις να ανοιξεις το word ενω φορτωνει το pc..
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Ο μηχανικός στη φιατ που πάω μου είπε ότι κάτι τέτοια ακατανόητα, χαζά ηλεκτρικά προβλήματα μπορεί να οφείλονται/σχετίζονται και με το γεγονός ότι δεν ανοίγουμε τον κινητήρα με την προβλεπόμενη διαδικασία, δηλαδή:
διακόπτης στη θέση Ι (ή ΙΙ; ) ->check του αυτοκινητου -> σβήσιμο των λαμπακιων του check -> μοτέρ σε λειτουργία.Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει στην πραγματικότητα...
Αυτό δεν αποκλείεται. Γενικά, πες το από λόξα, σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα αφήνω τα λαμπάκια να σβήσουν πριν βάλω μπρος
Ιδια λοξα εχω...
Οι συνεπιβατες μου συνηθως κανουν το γνωστο νοημα ( )οταν τους εξηγω γιατι 'αργω' να φυγω...Οι συνεπιβάτες σου τόσο ξέρουν και τόσο λένε. Αν όμως καμιά μέρα βρεθούν προ εκπλήξεων με το δικό τους αυτοκίνητο θα σιχτηρίζουν την ιταλική-γερμανική-γιαπωνέζικη-γαλλική εταιρεία που βγάζει κουδουνίστρες και όχι αυτοκίνητα... Δηλαδή τόσο μυαλό χρειάζεται για να καταλάβει κάποιος ότι τόσα ηλεκτρονικά συστήματα σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο θέλουν λίγα δευτερόλεπτα να φορτώσουν-κάνουν check;
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Ο μηχανικός στη φιατ που πάω μου είπε ότι κάτι τέτοια ακατανόητα, χαζά ηλεκτρικά προβλήματα μπορεί να οφείλονται/σχετίζονται και με το γεγονός ότι δεν ανοίγουμε τον κινητήρα με την προβλεπόμενη διαδικασία, δηλαδή:
διακόπτης στη θέση Ι (ή ΙΙ; ) ->check του αυτοκινητου -> σβήσιμο των λαμπακιων του check -> μοτέρ σε λειτουργία.Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει στην πραγματικότητα...
Αυτό δεν αποκλείεται. Γενικά, πες το από λόξα, σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα αφήνω τα λαμπάκια να σβήσουν πριν βάλω μπρος
Ιδια λοξα εχω...
Οι συνεπιβατες μου συνηθως κανουν το γνωστο νοημα ( )οταν τους εξηγω γιατι 'αργω' να φυγω...Οι συνεπιβάτες σου τόσο ξέρουν και τόσο λένε. Αν όμως καμιά μέρα βρεθούν προ εκπλήξεων με το δικό τους αυτοκίνητο θα σιχτηρίζουν την ιταλική-γερμανική-γιαπωνέζικη-γαλλική εταιρεία που βγάζει κουδουνίστρες και όχι αυτοκίνητα... Δηλαδή τόσο μυαλό χρειάζεται για να καταλάβει κάποιος ότι τόσα ηλεκτρονικά συστήματα σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο θέλουν λίγα δευτερόλεπτα να φορτώσουν-κάνουν check;
E.....λίγα λόγια για τους συνεπιβάτες του Saxon 747...
-
Ο χρήστης Corsa OPC έγραψε:
Ο μηχανικός στη φιατ που πάω μου είπε ότι κάτι τέτοια ακατανόητα, χαζά ηλεκτρικά προβλήματα μπορεί να οφείλονται/σχετίζονται και με το γεγονός ότι δεν ανοίγουμε τον κινητήρα με την προβλεπόμενη διαδικασία, δηλαδή:
διακόπτης στη θέση Ι (ή ΙΙ; ) ->check του αυτοκινητου -> σβήσιμο των λαμπακιων του check -> μοτέρ σε λειτουργία.Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει στην πραγματικότητα...
Αυτό δεν αποκλείεται. Γενικά, πες το από λόξα, σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα αφήνω τα λαμπάκια να σβήσουν πριν βάλω μπρος
Ιδια λοξα εχω...
Οι συνεπιβατες μου συνηθως κανουν το γνωστο νοημα ( )οταν τους εξηγω γιατι 'αργω' να φυγω...Οι συνεπιβάτες σου τόσο ξέρουν και τόσο λένε. Αν όμως καμιά μέρα βρεθούν προ εκπλήξεων με το δικό τους αυτοκίνητο θα σιχτηρίζουν την ιταλική-γερμανική-γιαπωνέζικη-γαλλική εταιρεία που βγάζει κουδουνίστρες και όχι αυτοκίνητα... Δηλαδή τόσο μυαλό χρειάζεται για να καταλάβει κάποιος ότι τόσα ηλεκτρονικά συστήματα σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο θέλουν λίγα δευτερόλεπτα να φορτώσουν-κάνουν check;
E.....λίγα λόγια για τους συνεπιβάτες του Saxon 747...
Γιατί, είσαι κι εσύ ένας από αυτούς;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ο μηχανικός στη φιατ που πάω μου είπε ότι κάτι τέτοια ακατανόητα, χαζά ηλεκτρικά προβλήματα μπορεί να οφείλονται/σχετίζονται και με το γεγονός ότι δεν ανοίγουμε τον κινητήρα με την προβλεπόμενη διαδικασία, δηλαδή:
διακόπτης στη θέση Ι (ή ΙΙ; ) ->check του αυτοκινητου -> σβήσιμο των λαμπακιων του check -> μοτέρ σε λειτουργία.Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει στην πραγματικότητα...
Αυτό δεν αποκλείεται. Γενικά, πες το από λόξα, σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα αφήνω τα λαμπάκια να σβήσουν πριν βάλω μπρος
Ιδια λοξα εχω...
Οι συνεπιβατες μου συνηθως κανουν το γνωστο νοημα ( )οταν τους εξηγω γιατι 'αργω' να φυγω...Οι συνεπιβάτες σου τόσο ξέρουν και τόσο λένε. Αν όμως καμιά μέρα βρεθούν προ εκπλήξεων με το δικό τους αυτοκίνητο θα σιχτηρίζουν την ιταλική-γερμανική-γιαπωνέζικη-γαλλική εταιρεία που βγάζει κουδουνίστρες και όχι αυτοκίνητα... Δηλαδή τόσο μυαλό χρειάζεται για να καταλάβει κάποιος ότι τόσα ηλεκτρονικά συστήματα σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο θέλουν λίγα δευτερόλεπτα να φορτώσουν-κάνουν check;
E.....λίγα λόγια για τους συνεπιβάτες του Saxon 747...
Γιατί, είσαι κι εσύ ένας από αυτούς;
μμμμ....αραιά και πού....όταν βαριέμαι να περπατήσω....
-
δοκιμή του Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport στο παρακάτω link
http://www.drive.gr/index.php?option=co ... &Itemid=58
-
Ο χρήστης dsaraf έγραψε:
δοκιμή του Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport στο παρακάτω linkhttp://www.drive.gr/index.php?option=co ... &Itemid=58
H Fiat ανακοίνωνε 8,9 για το 0-100, 10 ξερά μέτρησε το drive. Ωραία πράγματα
-
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας **DIN (kg) 1155 (3θυρο) ** http://www.fiat.gr
Οι νόμοι της φυσικής όμως έχουν άλλη γνώμη και βρίσκουν τον εκφραστή τους στη ζυγαριά που σταμάτησε στα 1.220 κιλά. drive
touvla valane???
-
Χμ..... και κατανάλωση 11 τόσο....
Απλά ρε παιδιά δεν τα έχουν βρει ακόμα με την FAH. Τι ψάχνετε; -
Ο χρήστης project940 έγραψε:
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας **DIN (kg) 1155 (3θυρο) ** http://www.fiat.grΟι νόμοι της φυσικής όμως έχουν άλλη γνώμη και βρίσκουν τον εκφραστή τους στη ζυγαριά που σταμάτησε στα 1.220 κιλά. drive
touvla valane???
Όχι, απλά μέτρησαν με τον Πατέλο πάνω στο αμάξι
-
11,5 λιτρα... τοσο πολυ ζοριζεται?
-
Απο κατανάλωση συγκριτικού τεστ δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα ρε συ όμως. Δεν το χω πάρει ακόμα το drive οπότε δεν ξέρω σε τι αναφέρεται το 11+(μέση ή συγκριτικού). Λογικό μου φαίνεται το νούμερο πάντως για ελαφρό σκίσιμο.
-
αποτι διαβασα λεει μεση καταναλωση 11,5 λιτρα στη διαρκεια του τεστ...αμα το ξεσκισαν και εφτασε στα τοσα τοτε ειναι καλα...
απλως οταν βλεπω μεση καταναλωση υποθετω οτι το αυτοκινητο πηγε και γρηγορα και αργα και 11,5 λιτρα για 120 ιππους δεν ειναι λιγα...
τεσπα..βλεπουμε..
υγ.τουλαχιστον δε γραψανε κανα ευτραπελο 6 λιτρα στα 100
-
Δοκιμή του Fiat Grande Punto 1,4 Turbo με τις 16άρες ζάντες από το autoτρίτη
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=63520
-
Σημερα εκανα αναβαση Χορτιατη με ενα Tjet....
Ο κινητηρας:
ΦΥΣΑΕΙ... Διαθεσιμη ισχυ απο πολυ χαμηλα εως 5,5κ στροφες. Κανενα σκαλοπατι ισχυος... ιδιαιτερα γραμμικος, και απλωνει την ισχυ χωρις να το καταλαβεις. Απο σταση το αμαξι κυριολεκτικα πεταγεται (βοηθανε και τα 205/17) βαζοντας κατω τα αλογα και την ροπη, χωρις πολλα χαζοσπινιαρισματα. Πατας απο οποιαδηποτε σχεση και αντιδρα με προθημεια.Το κιβωτιο:
Η κλιμακωση του 5ταχυτου κιβωτιου ειναι σωστη για τον κινητηρα αυτο (ουτε μακρυ, ουτε κοντο). Οι διαδρομες του λεβιε ειναι φυσιολογικες... ισως και προς το κοντο. Δεν εχει καποια φοβερη αισθηση, αλλα ουτε και σκαλωνει, ουτε και χανεις αλλαγες. Σχετικα σαφες... ουτε κρυο-ουτε ζεστη.Τιμονι:
Ελαφρυ (κλασσικα), αλλα αμεσο. Στα πρωτα χιλιομετρα με ξενισε λιγακι... αλλα μπηκα στο νοημα γρηγορα (μαθημενος απο Mk2) και μπηκα αφοβα σε στροφιλικια. Οπως ειπα ομως... εχω συνηθισει σε ελαφρα τιμονια... αλλος μπορει να χαλαστει...Στησιμο:
Σφιχτο setup το Sporting με τις 17αρες. Σχετικα μειωμενες κλισεις, καλος ελεγχος του βαρους του αμαξιου (σε βοηθαει αμα το κυνηγας το γκαζι). Ο πισω αξονας ειχε τασεις ταλαντωσης σε καποια ειδη ανωμαλιων... ισως να ηθελε λιγο ποιο μαλακη ρυθμιση ή επειδη εχει λιγο χιλιομετρα το αμαξι (450) δεν 'εστρωσε' ακομα.
Η ποιοτητα κυλισης ηταν σε αρκετα καλα επιπεδα (παραδοξως!!!) παρα τις 17αρες! Δεν περασε ανωμαλια αφιλτραριστη. Τολμω να πω, πως ισως ειναι και το καλυτερο στον τομεα αυτο.Ηχομονωση:
Μηδενικοι αεροδυναμικοι θορυβοι ακομα και σε πολλα χιλιομετρα. Θορυβος κυλισης σε χαμηλα επιπεδα. Ησυχη καμπινα σε γενικες γραμμες... πλην ομως οταν ανεβαινουν οι στροφες μετα τις 4,5κ οπου και εισερχεται ο θορυβος του κινητηρα ο οποιος ειναι ενοχλητικος λογω χρειας κυριως και οχι λογω εντασης. Σκεφτειτε 1,6FSi.... τετοια τραχυτητα.Φρενα:
Ελαφρα, με εντονη υποβοηθηση αλλα και προοδευτικη διαδρομη. Δεν ημουν μαθημενος σε τετοια φρενα, αλλα μου αρεσαν στο τελος. Με βοηθησαν ιδιαιτερα σε κατι κατηφορικα κομματια οπου δεν χρειαζοταν να χοροπηδαω πανω στο πενταλ. Τα φρενα δεν προσπαθησα να τα κουρασω... αλλα κανα 2-3 φορες που εριξα μερικα καλα φρεναρισματα μου αφησαν καλες εντυπωσεις.Λοιπες παρατηρησεις....
- αν και μπακετ τα καθισματα, δεν ειχαν την στηριξη που θα περιμενα... ηταν ομως ανετα.
- το εργοστασιακο radioCD ηταν καλουτσικο σε αποδοση, για καποιον που απλα θελει να ακουει μουσικη (και οχι να το κανει κινουμενο Club)
- Ο κλιματισμος (εχει διζωνικο στανταρ) φανηκε να ειναι αποτελεσματικος... δεν ξερω ομως τι γινεται σε συνθηκες καυσωνα.
- Η θεση οδηγησης θα μπορουσε να ηταν λιιιγο χαμηλοτερη, αλλα παντως θα βολεψει μια ευρεια γκαμα αναστηματων και σωματοτυπων
- Δεν καταλαβαινεις για το ποτε βρισκεσε με 140, και ξαφνικα κοιτας το ταχυμετρο και πεφτεις στα φρενα γιατι εισαι με παρα πολλα χιλιομετρα και κυνδινευεις να βρεθεις προ εκπληξεων.
- Το αμαξι φαινεται γεροδεμενο και 'ενα κομματι'. Δεν αφησε υποννοιες κακης συναρμολογησης.
- Καταναλωση δεν προσεξα... αλλα εδειξε να 'πινει' οσο το επινα και γω... Δεν το πηγα ηρεμα σε καμια στιγμη, οποτε δεν μπορω να πω τι κανει σε μεσες καταστασεις.
Εν κατακλειδι... το Punto ηταν ηδη μια καλη βαση... τωρα απεκτησε και αυτο που του ελειπε, κινητηρα. Στα 16200 με μεταλλικο χρωμα το αμαξι ειναι BARGAIN. Δεν θα το χαρακτηριζα ομως drivers car... Ειναι σβελτο, θα κανει τα παντα καλα... αλλα υπαρχουν και ποιο παιχνιδιαρικα (πχ 207).
-
Ένας νέος οδηγός θα μπορούσε να το οδηγήσει άνετα;
Συνίσταται για νέο οδηγό;
Fiat Grande Punto 2005