-
Λανθεσμενες αυτοκινητιστικες αντιληψεις:
Καμια αυτοκινητοβιομηχανια δεν μπορει να φτιαξει οχημα το οποιο να πλησιαζει οποιοδηποτε Φερραρι (αναλογα την κατηγορια), ως συνολο, λογο του οτι δεν υπαρχει τεχνογνωσια και γενικα μηχανολογικες ικανοτητες.
-
Λανθεσμενες αυτοκινητιστικες αντιληψεις:
Ειναι προτιμοτερο να κανεις 200 ιππους απο 2 λιτρα κινητηρα, απο οτι 200 ιππους απο 3 λιτρα (κινητηρα).
Μεγαλοι κινητηρες με μικροτερη σχετικη ιπποδυναμη, ειναι ανεπιθημητοι διοτι ειναι βαρυς, τεχνολογικα απαραδεκτοι και δειχνουν το ποσο ανικανοι σε σχεση με τους μικροτερους ειναι. Αρα προτιμουντε μικροτεροι κινητηρες.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Λανθεσμενες αυτοκινητιστικες αντιληψεις:Τα αυτοκινητα που κατασκευαζοντε απο ΗΠΑμερικανικες εταιριες και διατιθοντε στην ΗΠΑμερικανικη αγορα, ειναι ολα βαρκες, καινε ενα τονο βενζινη για τα κυβικα τους, ειναι αναξιοπιστα και μολυνουν το περιβαλλον.
Kanhs la8os edo. Afou einai barkes. Ta blephs ka8e mera mprosta sou. Ektos apo to C5, Viper kai Prowler (Apistuto Slow) oti allo paraskebazete einai paporh.
Pos den molinoun to peribalon. Afou ola auta ths Chrysler meta apo 60 xiliades xiliometra petane head gasket/ flantza kai kaine ladia aberta. Kai kseroume kala posoi den tous niazh kai den ta ftiaxnoun.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Λανθεσμενες αυτοκινητιστικες αντιληψεις:Ειναι προτιμοτερο να κανεις 200 ιππους απο 2 λιτρα κινητηρα, απο οτι 200 ιππους απο 3 λιτρα (κινητηρα).
Μεγαλοι κινητηρες με μικροτερη σχετικη ιπποδυναμη, ειναι ανεπιθημητοι διοτι ειναι βαρυς, τεχνολογικα απαραδεκτοι και δειχνουν το ποσο ανικανοι σε σχεση με τους μικροτερους ειναι. Αρα προτιμουντε μικροτεροι κινητηρες.
Kanhs kai edo la8os. Sthn xora tou tekmiriou kai ths forologia einai xrisafi 100hp/lt.
-
Καλημέρα σε όλους!
Αν και εξακολουθώ να μην ξέρω γιατί του έχει γίνει έμμονη ιδέα, και το θεωρεί τόσο σημαντικό, επιτρέψτε μου να απαντήσω σε μερικά μόνο που νομίζω ότι θα κάνουν τον ΗΠΑμερικανόφιλο φίλο μας να δει και λίγο παραέξω από τον 'επιχειρηματικος τομεας σε μια καπιταλιστικη αγορα/εθνος', όπως το λέει.Λοιπόν, τι εννοείτε εσείς όταν λέτε 'έχω Ιταλικό αυτοκίνητο'?
- Ότι σχεδιάστηκε κάπου στην Ιταλία?
- Ότι σχεδιάστηκε από Ιταλούς (κυρίως) σχεδιαστές?
- Ότι ακολουθεί το φινετσάτο design που χαρακτηρίζει τα περισσότερα Ιταλικά προϊόντα?
- Ότι ο CEO της εταιρείας είναι Ιταλός?
- Ότι κατασκευάζεται σε Ιταλικό εργοατάσιο?
- Ότι κατασκευάζεται από Ιταλικά χέρια?
- Ότι το μεγαλύτερο μέρος (μετοχές) της εταιρείας της οποίας το σήμα φέρει ανήκει σε Ιταλούς?
- Ότι η εταιρία που είναι υπεύθυνη για την παραγωγή του πληρώνει φόρους στην Ιταλία?
- Ένα συνδιασμό των παραπάνω?
- Κάτι άλλο?...
Να ψηφίσουμε?
Να το κάνουμε λίγο πιό ενδιαφέρον και θα επανέλθω!Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Προσπαθω να βρω καποιον, να βγαλει λαθος τα επιχειρηματα μου. Ετσι ωστε να δω που κανω λαθος.............- Όταν λέμε 'οδηγάω Ιταλικό' τί εννοούμε?
Αυτοκινητο το οποιο εχει κατασκευαστη απο ΙΤΑΛΙΚΗ εταιρια.
............
Οταν η εταιρια ανηκει εν μερη σε ΗΠΑμερικανικη, τοτε δεν ειναι 100% Ιταλικη. Απλο. Αλλα ειναι πολυπλοκο αλλα αυτο ειναι απλο.ΟΚ, δεν είναι 100%. Είναι π.χ. 80%. SO WHAT???...
Ερώτημα: Tι είναι 'ΙΤΑΛΙΚΗ εταιρια'?
O Γαβ μας λέει:ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΒΑΣΗ. (ειναι σχετικο σε αλλες συζητησεις, αλλα οχι σε αυτη). 'Η ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ' ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ 'ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ' ΟΧΙ Η ΧΩΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ Ή ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗΣ.
Κανένα πρόβλημα ως εδώ. Νομίζω θα συμφωνίσετε ότι λέει τα αυτονόητα. **Απλά φαίνεται πως δεν χωράει στο νου του αυτό που λέει ο nidosan - ότι εμάς σαν αγοραστές πιο πολύ μας ενδιαφέρει η σχεδιαστική ταυτότητα και φιλοσοφία του αυτοκινήτου παρά το ποιός 'κρύβεται' χρηματοοικονομικά πίσω από την εταιρία που το φτιάχνει. ** Λες και όλα τα προϊόντα μιας χώρας έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά, είτε απευθύνονται στην ντόπια αγορά, έιτε έξω... Απλό δεν είναι? Ας είναι. Πάμε παρακάτω.
Πάμε να δούμε τι προσδιορίζει την 'εθνικότητα' της εταιρίας!
Οταν μια εταιρια αγοραζεται, ειναι σχεδον ΑΠΙΘΑΝΟ να μην γινουν τεραστιες αλλαγες ..................
αποφασεις για το ποια θα ειναι η στρατηγικη μαρκετιγκ της εταιριας βγαινουν απο τα ΝΕΑ αφεντικα. Αρα, και το ποιος θα παρει την διαφημηση, και ολες τι λεπτομεριες. ΤΟ ΙΔΙΟ γινετε και για ολα τα υπολοιπα. Απο που βγαινουν οι αποφασεις, παιζει ρολο στο τελος, οχι το εαν τα υπολοιματα της εταιριας που αγαρασθηκε ειναι Ελληνικα ή οτιδηποτε αλλο.Λοιπόν, εδώ μας λέει ξεκάθαρα ότι το σημαντικό είναι από που βγαίνουν οι αποφάσεις. Δηλαδή, αν μια εταιρία προσλάβει Κινέζο CEO, αυτομάτως γίνεται Κινέζικη!!! Και συνεπώς δε μπορεί ένας Γερμανός να διευθύνει μια Γαλλική εταιρία, ένας Ιταλός μια Γιαπωνέζικη, κλπ!!!
Γιατι ειναι τοσο δυσκολο για εσας να καταλαβεται κατι τετοιο, δεν εχω ιδεα.
Μην ανησυχείς Γαβριήλ μου, αρκεί που εσύ το έχεις καταλάβει...
(Παρεμπιπτόντως, κάνε κάτι για την ορθογραφία σου αφού 'επιμένεις Ελληνικά'. Μερικά βγάζουν μάτι!...)Δεν καταλαβαινεις πως λειτουργουν οι εταιριες στην βαση του, γιαυτο και μιλας....εθνικιστικα, εγωιστικα, εγωκεντρικα. Ολα αρνητικα και ακρως επικυνδυνα.
Αυτό το 'εθνικιστικά, εγωιστικά, εγωκεντρικά' από ποιόν πλανήτη ήρθε? Είπε κανείς για Ελλάδα vs 'Υπόλοιποι' κλπ???... Δεν ξέρω πόση ζέστη κάνει στo Chicago αυτή την εποχή, αλλά μη γράφουμε και ό,τι μας κατεβαίνει.
Το σημαντικό δεν είναι το που πάει τελικά το χρήμα μου, αλλά το ποιός το φτιάχνει αυτό που θα πάρω στα χέρια μου ως αγοραστής.
ΟΚ αρα η BMW ειναι ΗΠΑμερικανικη κατα πολυ. Ειδικα αφου ο chief designer ειναι ΗΠΑμερικανικης καταγωγης.
If it makes you feel any better, sure!!!
Αλλά το καλύτερο που έγραψες ήταν το:
Στην περιπτωση των 'παικτων', ήτε εταιριων ή ανθρωπων, το μερακι και ολα τα αλλα ειναι δευτερευοντα. Ειναι εκει, αλλα το ποσο τους πληρωνει ειναι αυτο που μετραει πρωτα...........
το χρημα ειναι αρκετο να επισκιασει ολους τους αλλους παραγοντες. Λεγετε καπιταλισμοςΩραία. Και? Να το αποστηθίσω να το λέω κάθε μέρα μετά την προσευχή μου? Ή πριν?...
Έχεις ακούσει ποτέ περί ισορροπίας ζωής και καριέρας? Ή είναι 'όλα για το χρήμα' εκεί? Όπως το λέει και το τραγούδι 'Εverything Is Never Quite Enough', ε?... Προσωπικά ναι, θέλω μεν να πληρώνομαι καλά αλλά συμβιβάζομαι και με λιγότερα εφόσον κάνω αυτό που μου αρέσει σαν εργασία και έχω και αρκετό ελεύθερο χρόνο να διασκεδάσω, να χαλαρώσω, να ταξιδέψω, να μάθω, να ζήσω!!! Εσύ? Άσε, ξέρω...
Να προσθέσω και κάτι τελευταίο:
Τι 'εθνικότητας' θα ήταν ένα αυτοκίνητο που το σχεδίασε μια ομάδα Ιταλών και το κατασκευάζει άλλη ομάδα Ιταλών στην Ιταλία, αλλά η εταιρεία που έχει ως απί το πλείστον Ιταλούς ως στελέχη ανήκει σε Έλληνα μεγιστάνα 100% και ως έδρα της δηλώνει την Ιρλανδία, (π.χ. για λιγότερους φόρους)?... -
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Φίλοι φορουμίστες, αν θέλει κανείς να συνεχίσει το 'γύρω-γύρω όλοι' με το Gabriel ας κοπιάσει - εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά! Ότι είχα να πω το είπα. Εξαντλήθηκα. Απηύδησα! Ο φίλος μας φαίνεται να έχει 'χαθεί' για τι καλά. Κρίμα...
Σορρυ αλλα εξαντλησε και απηυθεις ευκολα.
You see, some of us already have a real life...
P.S. Sorry you didn't appreciate my gift! Just because I had the opportunity to meet Andreas doesn't mean I know everything about him; just that I know a whole lot more inside information than you do. Btw, credibility doesn't come from one's opinions, but from the facts we produce to support our position. If you invent the facts, your credibility goes down the drain. You may be 31 but it seems you haven't even touched life yet. Try to listen a little bit more and talk a little bit less. No hard feelings.
Nick
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Λανθεσμενες αυτοκινητιστικες αντιληψεις:Το 911 με τα 3.6 λιτρα και το NSX με τα 3.2 και τους επικεφαλης, καινε λιγοτερο (καυσιμο) απο το απλο Κορβετ και το Κορβετ Ζ06 με τα 5.7 λιτρα, 2 κυλινδρους παραπανω και τα ωστηρια.
Τι τα ταϊζει τα 5.7 λίτρα η Κορβέτ για να κρατάνε ρελαντί? Αέρα κοπανιστό?...
Για να ανεβάσουν στροφές? Το ίδιο?...
Απλά, ρωτάω! -
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Λανθεσμενες αυτοκινητιστικες αντιληψεις:
Ειναι προτιμοτερο να κανεις 200 ιππους απο 2 λιτρα κινητηρα, απο οτι 200 ιππους απο 3 λιτρα (κινητηρα).
Μεγαλοι κινητηρες με μικροτερη σχετικη ιπποδυναμη, ειναι ανεπιθημητοι διοτι ειναι βαρυς, τεχνολογικα απαραδεκτοι και δειχνουν το ποσο ανικανοι σε σχεση με τους μικροτερους ειναι. Αρα προτιμουντε μικροτεροι κινητηρες.
Kanhs kai edo la8os. Sthn xora tou tekmiriou kai ths forologia einai xrisafi 100hp/lt.
Θυμάται κανείς τι ποσοστό της παγκόσμιας παραγωγής σε πετρέλαιο / βενζίνη καταναλώνουν οι ΗΠΑ? Ή το αντίστοιχο ποσοστό ανά κεφάλι σε σχέση με τον υπόλοιπο 'πολιτισμένο' κόσμο?...
-
Πιστεύω οτι το forum index πρέπει να περιλαμβάνει και μια επιπλέον ενότητα που θα λέγεται gavriil1.
Εκεί μέσα ο φίλος μας θα μπορεί να υπερηφανεύεται αυτοικανοποιούμενος οτι ακόμη και ο αέρας που αναπνέουμε εδώ στην Ελλάδα έχει κάτι ΗΠΑμερικανικό και δεν είναι 100% ελληνικός (...και πως να μην έχει δηληδή με τόσο απεμπλουτισμένο ουράνιο που έχει πέσει τριγύρω μας). -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Πιστεύω οτι το forum index πρέπει να περιλαμβάνει και μια επιπλέον ενότητα που θα λέγεται gavriil1.
Εκεί μέσα ο φίλος μας θα μπορεί να υπερηφανεύεται αυτοικανοποιούμενος οτι ακόμη και ο αέρας που αναπνέουμε εδώ στην Ελλάδα έχει κάτι ΗΠΑμερικανικό και δεν είναι 100% ελληνικός (...και πως να μην έχει δηληδή με τόσο απεμπλουτισμένο ουράνιο που έχει πέσει τριγύρω μας).Αυτοί είναι οι 'σωτήρες' του πλανήτη μας. Καμία σχέση με Hollywood και Σκορσέζε... Και το χειρότερο είναι (μου τα έλεγε φίλος Έλληνας που ζει στις ΗΠΑ τελευταία 7ετία) ότι έχουν φάει τέτοιο brainwashing οι πολίτες από τα media, που βγαίνουν μετά στους δρόμους με πινακίδες 'Bomb the French' (που τόλμησαν να τεθούν κατά της εισβολής) και αναρωτιόμαστε αν όντως είμαστε από τον ίδιο πλανήτη...
Φαντάσου και να οδηγούσαμε όλοι V8-5.7 λίτρα.......
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ρέ φίλε geko,δέν νομίζω ότι αντιδράς ωραία.Νομίζω ότι καλύτερο θά ήταν,νά αναλύσεις τό θέμα,νά δούμε καί εμείς οί υπόλοιποι ποιός έχει δίκιο,νά μάθουμε καί κάτι βρέ αδερφέ στό κάτω-κάτω!!!Καλώς τον, άργησες, είσαι εγκάθετος, ε;
Δέν πρόκειται να εξηγήσω το προφανές και αυταπόδεικτο,πάνω απο όλα δέν προκείται να ασχοληθώ ψευδαισθήσεις όπως του **pretendor ** ή όπως αλλιώς. -
Ο χρήστης geko έγραψε:
Ρέ φίλε geko,δέν νομίζω ότι αντιδράς ωραία.Νομίζω ότι καλύτερο θά ήταν,νά αναλύσεις τό θέμα,νά δούμε καί εμείς οί υπόλοιποι ποιός έχει δίκιο,νά μάθουμε καί κάτι βρέ αδερφέ στό κάτω-κάτω!!!
Καλώς τον, άργησες, είσαι εγκάθετος, ε;
Δέν πρόκειται να εξηγήσω το προφανές και αυταπόδεικτο,πάνω απο όλα δέν προκείται να ασχοληθώ ψευδαισθήσεις όπως του **pretendor ** ή όπως αλλιώς.Hunter, εγκαθετε δεν ντρεπεσαι λεω εγω ...
πως τολμας να εισαι τοσο εγκαθετος ??geko αφου ηταν τοσο προφανες και αυταποδεικτο γιατι το πρωτοσχολιασες ??
εγω ξαναπροτεινω για τα ματια του κοσμου να κανεις μια προσπαθεια να μας πεισεις οτι κατι καταλαβες πανω στο θεμα (εγω υποσχομαι να πεισθω )pretendor
-
**Εγω απορω που βρισκετε την ορεξη να ασχολειστε με τον εν λογω αμερικανο! **Υπαρχουν τοσα σοβαρα θεματα να σχολιασουμε και εσεις προσπαθειτε να πεισετε καποιον ο οποιος οπως εχει αποδειξει με την μεχρι τωρα παρουσια του στο φορουμ, πασχει απο ΑΝΙΑΤΗ ασθενεια!
-
Να αλλάξω τον τίτλο του thread?
Για να το κλειδώσω...δεν το βλέπω!!
'μιλάτε' χωρίς προσωπικούς προσδιορισμούς (apostolis, G60...τα έχουμε πει!!)
Michelle...
-
μη το κλειδωσεις, απλα σβησε οτι ειναι ασχετο με το θεμα! Μπαινουμε καπου να διαβασουμε κατι συγκεκριμενο, και εχουμε πηξει με ασχετα ποστ!!!!
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Μέτρησα όχι 1, όχι 2, όχι 3, όχι 4, όχι 5... αλλά 6 (ΕΞΙ!!!) post του Gabriel (το γράφω στα 'ΗΠΑμερικάνικα' για να μην παρεξηγηθώ!) για να σχολιάσει τις μόλις 2 παραγράφους που έγραψε χθες η Μισέλ, η οποία εύλογα ρωτούσε:
.
Ειναι πιο ευκολο για μενα να κανω ετσι, αντι να κανω copy/paste τα quotes. Ειδικα οταν το μυνημα ειναι μεγαλο. Σορρυ αν σε πειραξε. Δεν νομιζω να αλλαξω τακτικη ομως.
Η φραση 'Δεν νομιζω να αλλαξω τακτικη ομως' δειχνει ανθρωπο ευγενικο,ευπροσηγορο, που ακουει και σεβεται την γνωμη των αλλων.
Εσεις τον εχετε παρεξηγησει, ολοι που δεν εισαστε ΗΠΑμερικανοι αλλα μονο Ελληνοελληνες. -
Δεν κλειδώνετε το θέμα να ησυχάσουμε λίγο ??? Μας τα ζάλισαν με τισ ΗΠΑ
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Δεν κλειδώνετε το θέμα να ησυχάσουμε λίγο ??? Μας τα ζάλισαν με τισ ΗΠΑΟχι, δεν θα το κλειδώσουμε 'Προμηθέα'!!
Νομίζω οτι απλά πρέπει να το πάτε πάλι στις 'Αντιλήψεις'!!
Predator,geko...........relax!!!
-
-
Το παιδί είναι καλά προστατευμένο ανάμεσα στους γονείς του όταν παίρνουν και οι τρεις το μηχανάκι τρικάβαλο.
-
Η μπυροκοιλιά υποκαθιστά τον αερόσακο.
-
Η BMW 315 με το 'μπαμπά μην τρέχεις', το σκύλο που κουνάει κεφάλι και τα απειράριθμα χαϊμαλιά είναι απείρως ασφαλέστερη από ένα σημερινό 206.
-
Οι ζώνες ασφαλείας είναι περιττές. Αφενός μεν 'δεν είμαστε ραλλίστες', αφετέρου ο οδηγός κρατιέται απ'το τιμόνι, ο δε συνοδηγός θα απλώσει τα χέρια του και θα στηριχτεί στο ταμπλώ όταν γίνει η στούκα.
-
-
Συμπαθάτε με, αδέλφια, αλλά έχω την εξής απορία(ες).
Πόσοι ΗΠΑμερικάνοι ζούν στην ΗΠΑμερική;
Πόσοι δουλεύουν στις ΗΠΑμερικάνικες βιομηχανίες;
Θα μπορούσα να βάλω και άλλα τέτοια, αλλά ο χώρος και ο χρόνος είναι πολύτιμος. Επιτρέψτε μου μόνο ένα:
Ο Παρθενώνας έγινε αποκλειστικά από Ελληνοέλληνες, ή δεν είναι τελικά Ελληνοελληνικός;
Μήπως να το κόβαμε καλύτερα . . . . .
Αναληθείς αυτοκινητικές αντιλήψεις