-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Αντίστοιχα το μύτη/τακούνι μπορείς να το κάνεις αν το προγραμματίσεις 5δλ. πριν .... δηλ. σχεδόν άχρηστο.
Βασίλη, δοκιμασμένα δεν έχω κανένα πρόβλημα heel-toe σε VAG λόγω εγκεφάλου... νομίζω οτι μόνο αν πατάς φρένο για πάνω απο 2-3δλ σου κόβει το γκάζι. Σε αυτό το διάστημα προλαβαίνεις να κατεβάσεις μέχρι 2 σχέσεις όταν πηγαίνεις αέρα οπότε νο προβλεμ.
Το πρόβλημα το δικό μου (στα VAG) είναι η τοποθέτηση των πεντάλ. Το φρένο είναι πολύ μπροστά απο το γκάζι και πολύ μαλακό. Επειδή είμαι ψηλός τα πόδια μου πέφτουν σχεδόν κάθετα οπότε το εύρος να κινήσω τη φτέρνα είναι ελάχιστο. Στην πολύ γρήγορη οδήγηση γίνεται σχεδόν αδύνατο να το κάνω σωστά ειδικά όταν έχει λακούβες κτλ.
Μα δε μας σκέφτεται κανένας εμάς τους ψηλούς ρε γμτ
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Μα δε μας σκέφτεται κανένας εμάς τους ψηλούς ρε γμτ
Πόρισμα: τα VAG είναι για τους κοντούς!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πόρισμα: τα VAG είναι για τους κουλούς!
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Πόρισμα: τα VAG είναι για τους κουλούς!
άσταναπάν.....
-
Το Corsa OPC τι λεει; Το έχει οδηγήσει κανένας;
Στα ξένα σαιτ λένε πάρα πολύ καλά λόγια απλά το βγάζουν δεύτερο πίσω απο το Κλιο λόγω του οτι είναι λίγο πιο άοσμο αν και καλύτερο all-around.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
H 147 πάλιωσε η καημένη. Εξαιρετική συμπεριφορά, αλλά τα 120 άλογά της φαντάζουν πλέον λίγα.
Εξαιρετική συμπεριφορά είχε ίσως όταν πρωτοβγήκε. Τα σύγχρονα hot hatch στρίβουν πιό καλά.
Ελάχιστα στρίβουν πιο καλά. Με καλό οδηγό στο τιμόνι, τα περισσοτερα σύγχρονα τρώνε ξύλο.
Και πέρα από τους απόλυτους χρόνους, η 147 είναι πιο παιχνιδιάρα και ευχάριστη από ΟΛΑ. Βγάζω έξω την 1 της BMW που παίζει σε άααααλλα λεφτά έτσι κι αλλιώς.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
H 147 πάλιωσε η καημένη. Εξαιρετική συμπεριφορά, αλλά τα 120 άλογά της φαντάζουν πλέον λίγα.
Εξαιρετική συμπεριφορά είχε ίσως όταν πρωτοβγήκε. Τα σύγχρονα hot hatch στρίβουν πιό καλά.
Ελάχιστα στρίβουν πιο καλά. Με καλό οδηγό στο τιμόνι, τα περισσοτερα σύγχρονα τρώνε ξύλο.
Και πέρα από τους απόλυτους χρόνους, η 147 είναι πιο παιχνιδιάρα και ευχάριστη από ΟΛΑ. Βγάζω έξω την 1 της BMW που παίζει σε άααααλλα λεφτά έτσι κι αλλιώς.
Έτσι είναι, είναι πάντα ευχάριστη, προβλέψιμη και φιλική.Δύσκολα την βαριέσαι. Αν είχε 20-30 τετράποδα παραπάνω θα ήταν ακόμη ανταγωνιστική σήμερα, αφού το αμάξωμα της έχει ακόμη φρεσκάδα.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
H 147 πάλιωσε η καημένη. Εξαιρετική συμπεριφορά, αλλά τα 120 άλογά της φαντάζουν πλέον λίγα.
Εξαιρετική συμπεριφορά είχε ίσως όταν πρωτοβγήκε. Τα σύγχρονα hot hatch στρίβουν πιό καλά.
Ελάχιστα στρίβουν πιο καλά. Με καλό οδηγό στο τιμόνι, τα περισσοτερα σύγχρονα τρώνε ξύλο.
Και πέρα από τους απόλυτους χρόνους, η 147 είναι πιο παιχνιδιάρα και ευχάριστη από ΟΛΑ. Βγάζω έξω την 1 της BMW που παίζει σε άααααλλα λεφτά έτσι κι αλλιώς.
Έτσι είναι, είναι πάντα ευχάριστη, προβλέψιμη και φιλική.Δύσκολα την βαριέσαι. Αν είχε 20-30 τετράποδα παραπάνω θα ήταν ακόμη ανταγωνιστική σήμερα, αφού το αμάξωμα της έχει ακόμη φρεσκάδα.
Εγώ να συμπληρώσω πως η 147 με ικανοποιεί απόλυτα, έχοντας έναν πολύ ισχυρό αντίπαλο απέναντί της (Alfasud) για όσους ξέρουν.
-
Opel Corsa OPC απο μενα.
-
αν και δεν μου αρεσει καθολου (το εχει το ξαδερφακι μου) colt czt?
-
Ibiza Cupra απο μενα και τελος και παλι τελος
Σε μυτη-τακουνι δεν παιζει προβλημα αν δεν το κρατησεις πανω απο 3sec αλλα θελει ακροβατικο για να το καταφερεις , ετσι οπως ειναι ο χωρος εκει κατω.
Τιμονι αρκετα καλο (1000 φορες καλυτερο απο το type r που ειχες ) και απειρες δυνατοτητες βελτιωσης αφου ολα ειναι LEGO
Στησιμο μια χαρα (σιγα σιγα το καταλαβαινει και ο υπολοιπος κοσμος γιατι στην αρχη μονο ευθειακηδες το επαιρνα και ελεγαν και οτι δε στριβει...)
Και το CZT εχει αλατοπιπερο τρελο , αφου οταν το ειχα οδηγησει ο κωλος του ηταν αλλου γι'αλλου!!('καλυτερο' και απο rallακι,χεχε)
Βεβαια νομιζω πως αλλαξαν οι κωδικοι σε καποια στοιχεια της αναρτησης του και δεν ξερω αν ειναι ακομα ετσι .
(ειναι αρκετα πιο αργο σε σχεση με μαμα cupra αλλα εχει καλη αισθηση γιατι το κιβωτιο του ειναι πολυ κοντο)
Γνώμες για σπορτίφ μικρομεσαίο χατς με ~22κ