Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    O
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 21
    • Best 0
    • Groups 0

    octane

    @octane

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    21
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    octane Unfollow Follow

    Latest posts made by octane

    • RE: Πωλείται το C2 μου

      Ο χρήστης panos E έγραψε:
      το σκοτώνεις, υπό άλλες συνθήκες έπρεπε να το πάρω. καλή τύχη.

      Το ξέρω φίλε μου, αλλά όπως είναι τα πράγματα..., όλα έτσι φεύγουν πλέον...
      Σ'ευχαριστώ πολύ.

      posted in Μικρές Αγγελίες
      O
      octane
    • Πωλείται το C2 μου

      Πωλείται το c2 vts μου, 7ος/2009, ατρακάριστο, πολύ προσεγμένο, 82.000χλμ.

      Για περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες ακολουθήστε το λίνκ:

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4411555/

      Ευχαριστώ

      posted in Μικρές Αγγελίες
      O
      octane
    • RE: Πωλείται το C2 μου

      Πωλείται το c2 vts μου, 7ος/2009, ατρακάριστο, πολύ προσεγμένο, 82.000χλμ.

      Για περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες ακολουθήστε το λίνκ:

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4411555/

      Ευχαριστώ

      posted in Μικρές Αγγελίες
      O
      octane
    • RE: Citroen C2

      Εσυ επεσες σε ελαττωματικο

      Δε σημαινει πως ολα ειναι ετσι

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      octane
    • RE: Nuerburgring!

      Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
      Μακάρι να ακολουθήσει κι άλλος 'Γάλλος'.

      Αυτον εννοεις?!?
      http://www.youtube.com/watch?v=LftIWrG36-8
      (00:31)

      Υ.Γ. Ξερω για ποιον ρεσιφη μιλας

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      octane
    • RE: Nuerburgring!

      Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
      Aχ, ωραία ήταν!
      Πάνο τρελό αγόρινα έχεις αλλάξει λάστιχα την επόμενη φορά ( )

      Βρε βρε βρεεεε!!!
      Γυρισαμε?

      Υ.Γ. Δηλαδη θες να πεις οτι πηγαιναμε πολυ αργα?
      Οκ , την επομενη φορα θα προσπαθησω να ειμαι καλυτερος

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      octane
    • RE: Nuerburgring!

      Ο χρήστης taurus έγραψε:
      Μάλλον ειναι το σκηνικό που περιγράφει πιο πάνω ο Octane.

      Οχι , δεν ηταν αυτο , αλλα κατι αρκετα παρομοιο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      octane
    • RE: Nuerburgring!

      Ο χρήστης taurus έγραψε:
      RespeK και στους 2!!!

      Κογιότη, το έχω πει και εγώ στο παρελθόν, που έχω γράψει ατέλειωτες ώρες στο Ring σε ηλεκτρονικό και ελάχιστη δυστυχώς στο πραγματικό: οι κλίσεις απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! Στη virtual εκδοχή της πίστας πραγματικά δεν έχεις την παραμικρή εικόνα του πόσο τρομακτικό ειναι.

      Αυτο ακριβως
      Απλα δεν υπαρχει η συγκεκριμενη πιστα.
      4η φορα που πηγα και παρολα αυτα οποτε εβλεπα αυτες τις κλισεις ... χαμογελουσα , σαν να ηταν ο πρωτος μου γυρος
      Το λεγαμε και με τα υπολοιπα παιδια , πως οσο και αν λιωσεις σε παιχνιδομηχανες ειναι τελειως διαφορετικο οταν το βλεπεις απο κοντα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      octane
    • RE: Nuerburgring!

      Και copy το ποστ απο αλλο φορουμ , μιας και ο Νικος δεν ειναι μελος εκει.

      'Θα προσπαθησω να τα παρω απο την αρχη , να μην πηδαω απ'το ενα στο αλλο και γενικα να εχει μια συνεχεια το ολο θεμα.

      Ολα ξεκινησαν πριν 5 μερες , την περασμενη Τεταρτη , περνωντας την τελευταια μου εξεταση (Παρασκευη) και ενω ειχα στην -οχι και τοσο- ακρη του μυαλου μου , τη σκεψη να ανεβω μια ακομα Ring , μεσα στον Σεπτεμβρη.
      Τελικα ολα πηγαν καλα , οποτε η ορεξη ηταν ηδη εκει.

      Οι επομενες μερες περασαν καπως περιεργα , η αδρεναλινη ηταν ακομα στα υψη , αδυνατουσα να ηρεμησω , σα να ηθελα κατι να κανω... .

      Τελικα , Sinanai ο υποβολεας , μου αναφερει για μια παρεα που θα επισκεπτοταν επισης τον Ναο , στα πλαισια μιας πολυ δυνατης εκδρομης.
      Τεταρτη κλεινω τη διαμονη μου και καπακι αλλαζω λαδια.

      Χωρις να γνωριζομαστε και αφου σε ενα τριτο site (που ειχε επισης πεσει εδω κ καιρο η συγκεκριμενη ιδεα) εμφανιστηκαν ακομα 2 ατομα , ειπαμε να συναντηθουμε ολοι εκει!

      Ο Σταθης , ο Γιωργος , ο Παυλος και η Νικη , ειναι 4 φανταστικα παιδια που ανεβηκαν με το 106 του πρωτου , οδικως απο την Κρητη!!!

      Tetris στο πορτπαγκαζ τα πραγματα , semi στις 14αρες K1 και αριστερα μπροστα στο Sparco να εναλλασσονται επι 30 ωρες οι 3 οδηγοι , ολοι αυπνοι , με απιστευτο ομως κεφι , συνοδευομενο απο τονους χιουμορ.
      (δεν ημουν μπροστα , αλλα εγινα μαρτυρας του υπολοιπου ΣΚ , οποτε απ'αυτο και τις περιγραφες τους... απλα τους πιστευω)

      Παρασκευη λοιπον ηταν και οι 4 εκει (ή μαλλον 'εδω' , μιας και εγω λεω να γινω μονιμος κατοικος Herschbroich)

      Εγω αναχωρησα απο Innsbruck Σαββατο , 3 παρα το πρωι , οποτε 9 ημουν ηδη στη Sabine και τους εψαχνα στην αιθουσα του πρωινου!
      Απο το πρωτο λεπτο ειχαμε ηδη κολλησει!!!
      Τα θεματα των συζητησεων πολλα και διαφορα , καθως τα θηρια του VLN ακουγονταν να κανουν δοκιμες για τον μεσημεριανο αγωνα.

      Οι ωρες περνουσαν , η παρεα εδενε ολο και περισσοτερο και πριν το καταλαβουμε ειχε παει 5 το απογευμα , με την πιστα να ανοιγει για πρωτη φορα!

      Συνοδηγος μου ο Γιωργος λοιπον και τα 2 γαλλακια ξεχυνονται Nordschleife και καπακι Sud!!! (μιας και λογω VLN , παντα εχουμε τη χαρα να την κανουμε οοολη)

      Τα ποζερια δινουν και παιρνουν , οποτε εμεις αρχιζουμε να εκτελουμε πολλα απ'αυτα με συνοπτικες διαδικασιες

      To C2 καταλαβαινει πως γυρισε σπιτι του , το στροφομετρο βρισκεται συνεχως στα κοκκινα , ενω δεν ντρεπεται με καθε ευκαιρια να κουνησει και την ουρά του περα δωθε

      Το 106 δεν παει και πολυ πισω... , ενω στον δευτερο γυρο , το βλεπω στους καθρεφτες μου να βγαινει διπλωμενο Quiddelbacher-Hohe (εσακι πριν το Flugplatz) , με το Σταθη να κανει 3 διαδοχικα αναποδα , γλιτωνοντας με μαεστρία τις μπαριερες!!!

      Highlights της ημερας , περαν του απο πανω:

      1. Το κυνηγητο απο Hohe-Acht μεχρι τον τερματισμο , με μια corvette Z06 και μια τουμπανιασμενη Μ3 Ε46 (οπου πανω στη βαφλα μας προσπερναμε και οι 3 μιας F430 scuderia , εμεις δε απο την εξωτερικη πανω στο Brunnchen!!!

      2. Το κυνηγητο στο ιδιο κομματι της πιστας , στον επομενο γυρο , με ενα golf R , οπου επισης πανω στις πολλες βαφλες , πηγε να σκασει πανω μας ενα S2000 , μιας και ανοιξε δρομο για το golf , αλλα εμας δεν μας προσεξε που ημασταν με τα οσα , με αποτελεσμα ξαφνικα να μπει παλι στην ιδανικη γραμμη και μεις να πλακωθουμε στα φρενα , γλιτωνοντας τα χειροτερα , καπακι πριν το Schwalbenschwanz , μιλαμε το C2 με σπασμενη 5η.

      3. Στον ιδιο γυρο , απο το μικρο Karussell σα να πλησιαζουμε μια 190Ε με κλουβι και 2 στροφες ακομα για το τελος.
        Ναι , ετσι ειναι , ο vtsαρος παιρνει φόρα και στην τελευταια δεξια τους προσπερναμε απο την εξωτερικη , ενω ο Γιωργος βλεπει 2 κρανακια να μας κοιτανε απορημενα!

      Καπως ετσι λοιπον , φτανουμε για φαγητο στον Ιταλο μας (Il cavallino) , ο οποιος μαλιστα τρωει φλασια και με θυμαται , αρχιζοντας να μου μιλαει ελληνικα!
      Τελικα ειμαι καλος...πελατης (loooooooool) , οχι μονο των ιταλικων και πασης φυσεως κουβαδακιων εντος πιστας...

      Στο δρομο εχουμε ηδη συναντησει το επομενο μελος της παρεας μας , τον Νικο , που ηρθε απο Βρυξελλες με την πανεμορφη 911 GTS του... , ενω το υπολοιπο βραδυ μας βρισκει να κλαιμε απο τα γελια , να τρωμε μαγικα και οχι πολυ αργοτερα εμενα να με παιρνει σχεδον ο υπνος στο τραπεζι , οποτε απο κει και περα δεν ξερω να σας πω άλλα , μιας και πηρα το δρομο για την προσωπικη μου βιλλα...

      Highlight ατακα της βραδιας (και ισως και της χρονιας) ---> Ενω κοιταζουμε με δεος κατι αραγμενα gt2 και gt3 , ο Γιωργος με ενα αδιαφορο , σχεδον ειρωνικο... υφος πεταει ενα 'Δεν ξερω αν το καταλαβατε , αλλα εμεις σε κατι τετοια σημερα τους παιζαμε τα φωτα'
      Epic!

      Το επομενο πρωι απο τις 6 το ματι γαριδα , ενω εχουμε 2 ακομα ωρες μεχρι ν'ανοιξει η αυλαια...

      Τα λεπτα , για μια ακομα φορα φαινονται ωρες ολοκληρες και πριν το καταλαβουμε , ειμαστε ηδη μεσα , να μαχομαστε παλι με τα τερατα!!!

      Μονο που αυτη τη φορα , βρισκομαι και γω μεσα σε ενα τετοιο , ενω πισω μου ουρλιαζουν τα 408 αλόγατα του... .
      Δυστυχως (ή μαλλον... ευτυχως...) , καθομαι στο δεξι του bucket , σε ρολο συνοδηγου)

      Καπακι αλλαζουμε μεριες... αλλα και αμαξι , με τον Νικο να βλεπει για πρωτη φορα ολο τον Ναο μεσα σε 9+ λεπτα.

      Σειρα εχει συνοδηγος ο Παυλος , ο οποιος ενω παντα ζαλιζεται , απο μενα βγαινει φρεσκοτατος!!
      Μαλλον κατι κανω λαθος...

      Το C2 φτανει λαχανιασμενο:

      • Το πενταλ του φρενου συναγωνιζεται αυτο του συμπλεκτη ,
      • τα πισω λαστιχα θυμιζουν χωματινα απο τα κομματια που τους λειπουν , (ευτυχως τα μπροστινα ειναι σχετικα φρεσκα)
      • η αναρτηση εχει κλ@σει ασχημα , ενω
      • το μοτερακι για καποιο λογο δειχνει να εχει χασει 30 αλογα (εκτος και αν γι'αυτο φταιει η GTS... )

      Τουλαχιστον τα 5w50 -που αυτη τη φορα ειναι ολοφρεσκα- κανουν εξαιρετικη δουλεια στη διατηρηση της θερμοκρασιας κατω απο τους 130...

      Ακομα και ετσι , ο επομενος γυρος ειναι αφιερωμενος στο 7ο και τελευταιο μελος της παρεας μας , τον Γιωργο , ο οποιος ηρθε το ιδιο πρωι και ειχε στα χερια του ενα τουμπανακι swift νοικιασμενο για μερικους γυρους.
      Επειτα λοιπον απο μια μικρη καθυστερηση λογω ατυχηματος , η πιστα ειναι παλι ανοιχτη και μεις απο τους πρωτους που μπαινουμε.
      Το ιδιο εργο λοιπον ξανα , με 250 αλογα -ισαρυθμα μοιρασμενα σε 2 σουπερμινι-
      αφημενα ελευθερα στο αγαπημενο τους... παρκο 😄

      • Πλεον το C2 τρεμει ολοκληρο στο φρεναρισμα , αλλα οι βαφλες ειναι πολλες ειπαμε και 2 γυρους ακομα θα τους κανουμε , θελει δε θελει!

      Classic πλεον αξια δεξια μου , ο αλλος Γιωργος , που μαζι ειχαμε κανει τους 2 χθεσινους

      Στα φρενα για Arenberg αφηνουμε μια Μ3 Ε46 να μας περασει μιας και ερχεται με πολλα , αλλα την ιδια στροφη την παιρνουμε ολη στον πισω προφυλακτηρα της , για να μας ριξει 5-6 καροτσες Fuchsrohre , οσο και αν η κατηφορα βοηθα τον θαρραλεο Γαλάτη μας... .
      Καπακι ομως , Adenauer-Forst εχουμε αρχισει να φτανουμε μια Elise με 2 ασπρα κρανακια
      Kallenhard ειμαστε φεντουζα 😄 , αλλα τα παλικαρια εχουν πεισμωσει(!!!)
      Miss-Hit-Miss ειμαστε εξωτερικη με +10km/h , αλλα πισω μας ερχεται ΔΙΠΛΩΜΕΝΟ ενα Mazda 323 , με σπιθες απο τα μπροστινα δισκοφρενα(!!!) (ναι , φανηκαν και απο τον καθρεφτη) , οποτε φρένα και μενουμε πισω απο τη lotus , για να αποφυγουμε το τροπετιασμα , μιας και Ex-Muhle ειμαι σιγουρος οτι ο Ιαπωνας θα μας χαιρετησει σε καποια μπαριερα.
      ΚΑΙ ΟΜΩΣ , την παιρνει μια χαρα... διπλωμενος... .
      Εχουμε περασει και οι 2 το lotusακι και στοιχηματιζω δυνατα πλεον ο,τι εχω και δεν εχω , πως η Adenauer-Forst ειναι η τελευταια στροφη που θα δει το παλικαρι.
      Γιωργος επισης συμφωνει , αλλα... ΠΑΠΑΡΙΑ!!!
      Ο τυπος πρεπει να μενει καπου εδωγυρω , οπως υποδηλωνει και ενα υποπτο αυτοκολλητακι στο πισω τζαμι του.

      Την αριστερη του Lauda την περναμε πισω απο μια Μ3 Ε36 , η οποια μολις μας εχει περασει (ανηφορα) , αλλα καπως φουντωνουμε να την φτασουμε στα φρενα και στο turn in για Bergwerk.
      Το C2 δεν θελει , υποστρεφει στην κορυφη και ευτυχως εχουμε αρκετο χωρο για διορθωσεις , παρολο που τα χιλιομετρα ειναι πολλα.

      Της Ποπης στο υπολοιπο του γυρου για μια ακομα φορα , με μια Μ3 Ε90 να μας φτανει Hohe-Acht (παλι λογω ανηφορας) , αλλα απο κει και περα να ξανα μικραινει και να χανεται στους καθρεφτες μας.
      Κριμα , γιατι ειχε τρελό τελικο και ακουγοταν υπεροχα... στο παρκινγκ... .

      Τον τελευταιο γυρο τον εκανα πριν 4 ωριτσες , ολη η παρεα οτι ειχε φυγει , οποτε μπηκα να χαιρετισω!

      Απο Karussell μεχρι Hohe-Acht παω διπλα διπλα με ενα golf 2 και εναν παπαρα που δεν λεει να με αφησει , φτανουμε Acht εγω αριστερα (αφου μονο ετσι επιτρεπονται οι προσπερασεις) , εκτως γραμμης , αλλα ακομα και ετσι χωνομαι... , ανοιγω 2 καροτσες και μπροστα μου βλεπω κοσμο να μου κανει νοημα να κοψω.
      Προφανως και καποιος ειχε εξοδο , αλλα αυτο που βλεπω ειναι χοντρο.
      Τουλαχιστον 15 αυτοκινητα σταματημενα δεξια και αριστερα του δρομου και κοσμος πανω απο εναν ματωμενο ξαπλωμενο στην ακρη... .
      Τα 5 απ'αυτα εχουν ζημιες (αρα καραμπολα) , αλλος ενας με ματωμενο κεφαλι και καπου αναμεσα σταματαω μηπως χρειαζονται βοηθεια.
      Ευτυχως ασθενοφορο ερχεται γρηγορα , απο το Ε30 του πιο σοβαρα τραυματισμενου εχουν μεινει τα 2/3 , ενα GT3RS (του αλλου ματωμενου εχει αγκαλιασει την μπαριερα) , πιο κατω Μ3 Ε46 επισης ειχε συμμετοχη , ενω κατι superleggera , R8 , και αλλα 2 gt3rs φαινονται κομπλε.

      Το υπολοιπο κομματι το εκανα σε ρυθμο βολτας , ενω -αλλη μια φορα- σκεψεις τριγυρνουσαν στο μυαλο μου για το ποσο επιβαλλονται ενα κλουβι , 2 κρανακια , 2 καθισματακια και σωστες ζωνες -ακομα και σε τουριστικες βολτες- στη συγκεκριμενη πιστα... .

      Ανεπισημα λεγεται πως 15-25 ατομα σκοτωνονται καθε χρονο εντος... , ενω αν σκεφτει κανεις πως η πιστα λειτουργει τους 8 απο τους 12 μηνες , μιλαμε για σχεδον 1 ατομο ανα ΣΚ... .
      Οκ , θα πει κανεις πως οι περισσοτεροι ειναι μηχανοβιοι , δεν ξερω... , αυτο που σκεφτομαι ειναι οτι μαλλον εχω αρχισει να μεγαλωνω... .

      Το περιεργο ομως ειναι πως ακομα δεν εφυγα και ηδη υπολογιζω το ποτε θα ξαναρθω...

      Is it love?!? '

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      octane
    • RE: Nuerburgring!

      Χαιρετω ολη την τρελη παρεα και ειδικα του συγκεκριμενου τοπικ

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      octane
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr