Ο χρήστης panos E έγραψε:
το σκοτώνεις, υπό άλλες συνθήκες έπρεπε να το πάρω. καλή τύχη.
Το ξέρω φίλε μου, αλλά όπως είναι τα πράγματα..., όλα έτσι φεύγουν πλέον...
Σ'ευχαριστώ πολύ.
Ο χρήστης panos E έγραψε:
το σκοτώνεις, υπό άλλες συνθήκες έπρεπε να το πάρω. καλή τύχη.
Το ξέρω φίλε μου, αλλά όπως είναι τα πράγματα..., όλα έτσι φεύγουν πλέον...
Σ'ευχαριστώ πολύ.
Πωλείται το c2 vts μου, 7ος/2009, ατρακάριστο, πολύ προσεγμένο, 82.000χλμ.
Για περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες ακολουθήστε το λίνκ:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4411555/
Ευχαριστώ
Πωλείται το c2 vts μου, 7ος/2009, ατρακάριστο, πολύ προσεγμένο, 82.000χλμ.
Για περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες ακολουθήστε το λίνκ:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4411555/
Ευχαριστώ
Εσυ επεσες σε ελαττωματικο
Δε σημαινει πως ολα ειναι ετσι
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Μακάρι να ακολουθήσει κι άλλος 'Γάλλος'.
Αυτον εννοεις?!?
http://www.youtube.com/watch?v=LftIWrG36-8
(00:31)
Υ.Γ. Ξερω για ποιον ρεσιφη μιλας
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Aχ, ωραία ήταν!
Πάνο τρελό αγόρινα έχεις αλλάξει λάστιχα την επόμενη φορά ( )
Βρε βρε βρεεεε!!!
Γυρισαμε?
Υ.Γ. Δηλαδη θες να πεις οτι πηγαιναμε πολυ αργα?
Οκ , την επομενη φορα θα προσπαθησω να ειμαι καλυτερος
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Μάλλον ειναι το σκηνικό που περιγράφει πιο πάνω ο Octane.
Οχι , δεν ηταν αυτο , αλλα κατι αρκετα παρομοιο
Ο χρήστης taurus έγραψε:
RespeK και στους 2!!!Κογιότη, το έχω πει και εγώ στο παρελθόν, που έχω γράψει ατέλειωτες ώρες στο Ring σε ηλεκτρονικό και ελάχιστη δυστυχώς στο πραγματικό: οι κλίσεις απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! Στη virtual εκδοχή της πίστας πραγματικά δεν έχεις την παραμικρή εικόνα του πόσο τρομακτικό ειναι.
Αυτο ακριβως
Απλα δεν υπαρχει η συγκεκριμενη πιστα.
4η φορα που πηγα και παρολα αυτα οποτε εβλεπα αυτες τις κλισεις ... χαμογελουσα , σαν να ηταν ο πρωτος μου γυρος
Το λεγαμε και με τα υπολοιπα παιδια , πως οσο και αν λιωσεις σε παιχνιδομηχανες ειναι τελειως διαφορετικο οταν το βλεπεις απο κοντα.
Και copy το ποστ απο αλλο φορουμ , μιας και ο Νικος δεν ειναι μελος εκει.
'Θα προσπαθησω να τα παρω απο την αρχη , να μην πηδαω απ'το ενα στο αλλο και γενικα να εχει μια συνεχεια το ολο θεμα.
Ολα ξεκινησαν πριν 5 μερες , την περασμενη Τεταρτη , περνωντας την τελευταια μου εξεταση (Παρασκευη) και ενω ειχα στην -οχι και τοσο- ακρη του μυαλου μου , τη σκεψη να ανεβω μια ακομα Ring , μεσα στον Σεπτεμβρη.
Τελικα ολα πηγαν καλα , οποτε η ορεξη ηταν ηδη εκει.
Οι επομενες μερες περασαν καπως περιεργα , η αδρεναλινη ηταν ακομα στα υψη , αδυνατουσα να ηρεμησω , σα να ηθελα κατι να κανω... .
Τελικα , Sinanai ο υποβολεας , μου αναφερει για μια παρεα που θα επισκεπτοταν επισης τον Ναο , στα πλαισια μιας πολυ δυνατης εκδρομης.
Τεταρτη κλεινω τη διαμονη μου και καπακι αλλαζω λαδια.
Χωρις να γνωριζομαστε και αφου σε ενα τριτο site (που ειχε επισης πεσει εδω κ καιρο η συγκεκριμενη ιδεα) εμφανιστηκαν ακομα 2 ατομα , ειπαμε να συναντηθουμε ολοι εκει!
Ο Σταθης , ο Γιωργος , ο Παυλος και η Νικη , ειναι 4 φανταστικα παιδια που ανεβηκαν με το 106 του πρωτου , οδικως απο την Κρητη!!!
Tetris στο πορτπαγκαζ τα πραγματα , semi στις 14αρες K1 και αριστερα μπροστα στο Sparco να εναλλασσονται επι 30 ωρες οι 3 οδηγοι , ολοι αυπνοι , με απιστευτο ομως κεφι , συνοδευομενο απο τονους χιουμορ.
(δεν ημουν μπροστα , αλλα εγινα μαρτυρας του υπολοιπου ΣΚ , οποτε απ'αυτο και τις περιγραφες τους... απλα τους πιστευω)
Παρασκευη λοιπον ηταν και οι 4 εκει (ή μαλλον 'εδω' , μιας και εγω λεω να γινω μονιμος κατοικος Herschbroich)
Εγω αναχωρησα απο Innsbruck Σαββατο , 3 παρα το πρωι , οποτε 9 ημουν ηδη στη Sabine και τους εψαχνα στην αιθουσα του πρωινου!
Απο το πρωτο λεπτο ειχαμε ηδη κολλησει!!!
Τα θεματα των συζητησεων πολλα και διαφορα , καθως τα θηρια του VLN ακουγονταν να κανουν δοκιμες για τον μεσημεριανο αγωνα.
Οι ωρες περνουσαν , η παρεα εδενε ολο και περισσοτερο και πριν το καταλαβουμε ειχε παει 5 το απογευμα , με την πιστα να ανοιγει για πρωτη φορα!
Συνοδηγος μου ο Γιωργος λοιπον και τα 2 γαλλακια ξεχυνονται Nordschleife και καπακι Sud!!! (μιας και λογω VLN , παντα εχουμε τη χαρα να την κανουμε οοολη)
Τα ποζερια δινουν και παιρνουν , οποτε εμεις αρχιζουμε να εκτελουμε πολλα απ'αυτα με συνοπτικες διαδικασιες
To C2 καταλαβαινει πως γυρισε σπιτι του , το στροφομετρο βρισκεται συνεχως στα κοκκινα , ενω δεν ντρεπεται με καθε ευκαιρια να κουνησει και την ουρά του περα δωθε
Το 106 δεν παει και πολυ πισω... , ενω στον δευτερο γυρο , το βλεπω στους καθρεφτες μου να βγαινει διπλωμενο Quiddelbacher-Hohe (εσακι πριν το Flugplatz) , με το Σταθη να κανει 3 διαδοχικα αναποδα , γλιτωνοντας με μαεστρία τις μπαριερες!!!
Highlights της ημερας , περαν του απο πανω:
Το κυνηγητο απο Hohe-Acht μεχρι τον τερματισμο , με μια corvette Z06 και μια τουμπανιασμενη Μ3 Ε46 (οπου πανω στη βαφλα μας προσπερναμε και οι 3 μιας F430 scuderia , εμεις δε απο την εξωτερικη πανω στο Brunnchen!!!
Το κυνηγητο στο ιδιο κομματι της πιστας , στον επομενο γυρο , με ενα golf R , οπου επισης πανω στις πολλες βαφλες , πηγε να σκασει πανω μας ενα S2000 , μιας και ανοιξε δρομο για το golf , αλλα εμας δεν μας προσεξε που ημασταν με τα οσα , με αποτελεσμα ξαφνικα να μπει παλι στην ιδανικη γραμμη και μεις να πλακωθουμε στα φρενα , γλιτωνοντας τα χειροτερα , καπακι πριν το Schwalbenschwanz , μιλαμε το C2 με σπασμενη 5η.
Στον ιδιο γυρο , απο το μικρο Karussell σα να πλησιαζουμε μια 190Ε με κλουβι και 2 στροφες ακομα για το τελος.
Ναι , ετσι ειναι , ο vtsαρος παιρνει φόρα και στην τελευταια δεξια τους προσπερναμε απο την εξωτερικη , ενω ο Γιωργος βλεπει 2 κρανακια να μας κοιτανε απορημενα!
Καπως ετσι λοιπον , φτανουμε για φαγητο στον Ιταλο μας (Il cavallino) , ο οποιος μαλιστα τρωει φλασια και με θυμαται , αρχιζοντας να μου μιλαει ελληνικα!
Τελικα ειμαι καλος...πελατης (loooooooool) , οχι μονο των ιταλικων και πασης φυσεως κουβαδακιων εντος πιστας...
Στο δρομο εχουμε ηδη συναντησει το επομενο μελος της παρεας μας , τον Νικο , που ηρθε απο Βρυξελλες με την πανεμορφη 911 GTS του... , ενω το υπολοιπο βραδυ μας βρισκει να κλαιμε απο τα γελια , να τρωμε μαγικα και οχι πολυ αργοτερα εμενα να με παιρνει σχεδον ο υπνος στο τραπεζι , οποτε απο κει και περα δεν ξερω να σας πω άλλα , μιας και πηρα το δρομο για την προσωπικη μου βιλλα...
Highlight ατακα της βραδιας (και ισως και της χρονιας) ---> Ενω κοιταζουμε με δεος κατι αραγμενα gt2 και gt3 , ο Γιωργος με ενα αδιαφορο , σχεδον ειρωνικο... υφος πεταει ενα 'Δεν ξερω αν το καταλαβατε , αλλα εμεις σε κατι τετοια σημερα τους παιζαμε τα φωτα'
Epic!
Το επομενο πρωι απο τις 6 το ματι γαριδα , ενω εχουμε 2 ακομα ωρες μεχρι ν'ανοιξει η αυλαια...
Τα λεπτα , για μια ακομα φορα φαινονται ωρες ολοκληρες και πριν το καταλαβουμε , ειμαστε ηδη μεσα , να μαχομαστε παλι με τα τερατα!!!
Μονο που αυτη τη φορα , βρισκομαι και γω μεσα σε ενα τετοιο , ενω πισω μου ουρλιαζουν τα 408 αλόγατα του... .
Δυστυχως (ή μαλλον... ευτυχως...) , καθομαι στο δεξι του bucket , σε ρολο συνοδηγου)
Καπακι αλλαζουμε μεριες... αλλα και αμαξι , με τον Νικο να βλεπει για πρωτη φορα ολο τον Ναο μεσα σε 9+ λεπτα.
Σειρα εχει συνοδηγος ο Παυλος , ο οποιος ενω παντα ζαλιζεται , απο μενα βγαινει φρεσκοτατος!!
Μαλλον κατι κανω λαθος...
Το C2 φτανει λαχανιασμενο:
Τουλαχιστον τα 5w50 -που αυτη τη φορα ειναι ολοφρεσκα- κανουν εξαιρετικη δουλεια στη διατηρηση της θερμοκρασιας κατω απο τους 130...
Ακομα και ετσι , ο επομενος γυρος ειναι αφιερωμενος στο 7ο και τελευταιο μελος της παρεας μας , τον Γιωργο , ο οποιος ηρθε το ιδιο πρωι και ειχε στα χερια του ενα τουμπανακι swift νοικιασμενο για μερικους γυρους.
Επειτα λοιπον απο μια μικρη καθυστερηση λογω ατυχηματος , η πιστα ειναι παλι ανοιχτη και μεις απο τους πρωτους που μπαινουμε.
Το ιδιο εργο λοιπον ξανα , με 250 αλογα -ισαρυθμα μοιρασμενα σε 2 σουπερμινι-
αφημενα ελευθερα στο αγαπημενο τους... παρκο
Classic πλεον αξια δεξια μου , ο αλλος Γιωργος , που μαζι ειχαμε κανει τους 2 χθεσινους
Στα φρενα για Arenberg αφηνουμε μια Μ3 Ε46 να μας περασει μιας και ερχεται με πολλα , αλλα την ιδια στροφη την παιρνουμε ολη στον πισω προφυλακτηρα της , για να μας ριξει 5-6 καροτσες Fuchsrohre , οσο και αν η κατηφορα βοηθα τον θαρραλεο Γαλάτη μας... .
Καπακι ομως , Adenauer-Forst εχουμε αρχισει να φτανουμε μια Elise με 2 ασπρα κρανακια
Kallenhard ειμαστε φεντουζα , αλλα τα παλικαρια εχουν πεισμωσει(!!!)
Miss-Hit-Miss ειμαστε εξωτερικη με +10km/h , αλλα πισω μας ερχεται ΔΙΠΛΩΜΕΝΟ ενα Mazda 323 , με σπιθες απο τα μπροστινα δισκοφρενα(!!!) (ναι , φανηκαν και απο τον καθρεφτη) , οποτε φρένα και μενουμε πισω απο τη lotus , για να αποφυγουμε το τροπετιασμα , μιας και Ex-Muhle ειμαι σιγουρος οτι ο Ιαπωνας θα μας χαιρετησει σε καποια μπαριερα.
ΚΑΙ ΟΜΩΣ , την παιρνει μια χαρα... διπλωμενος... .
Εχουμε περασει και οι 2 το lotusακι και στοιχηματιζω δυνατα πλεον ο,τι εχω και δεν εχω , πως η Adenauer-Forst ειναι η τελευταια στροφη που θα δει το παλικαρι.
Γιωργος επισης συμφωνει , αλλα... ΠΑΠΑΡΙΑ!!!
Ο τυπος πρεπει να μενει καπου εδωγυρω , οπως υποδηλωνει και ενα υποπτο αυτοκολλητακι στο πισω τζαμι του.
Την αριστερη του Lauda την περναμε πισω απο μια Μ3 Ε36 , η οποια μολις μας εχει περασει (ανηφορα) , αλλα καπως φουντωνουμε να την φτασουμε στα φρενα και στο turn in για Bergwerk.
Το C2 δεν θελει , υποστρεφει στην κορυφη και ευτυχως εχουμε αρκετο χωρο για διορθωσεις , παρολο που τα χιλιομετρα ειναι πολλα.
Της Ποπης στο υπολοιπο του γυρου για μια ακομα φορα , με μια Μ3 Ε90 να μας φτανει Hohe-Acht (παλι λογω ανηφορας) , αλλα απο κει και περα να ξανα μικραινει και να χανεται στους καθρεφτες μας.
Κριμα , γιατι ειχε τρελό τελικο και ακουγοταν υπεροχα... στο παρκινγκ... .
Τον τελευταιο γυρο τον εκανα πριν 4 ωριτσες , ολη η παρεα οτι ειχε φυγει , οποτε μπηκα να χαιρετισω!
Απο Karussell μεχρι Hohe-Acht παω διπλα διπλα με ενα golf 2 και εναν παπαρα που δεν λεει να με αφησει , φτανουμε Acht εγω αριστερα (αφου μονο ετσι επιτρεπονται οι προσπερασεις) , εκτως γραμμης , αλλα ακομα και ετσι χωνομαι... , ανοιγω 2 καροτσες και μπροστα μου βλεπω κοσμο να μου κανει νοημα να κοψω.
Προφανως και καποιος ειχε εξοδο , αλλα αυτο που βλεπω ειναι χοντρο.
Τουλαχιστον 15 αυτοκινητα σταματημενα δεξια και αριστερα του δρομου και κοσμος πανω απο εναν ματωμενο ξαπλωμενο στην ακρη... .
Τα 5 απ'αυτα εχουν ζημιες (αρα καραμπολα) , αλλος ενας με ματωμενο κεφαλι και καπου αναμεσα σταματαω μηπως χρειαζονται βοηθεια.
Ευτυχως ασθενοφορο ερχεται γρηγορα , απο το Ε30 του πιο σοβαρα τραυματισμενου εχουν μεινει τα 2/3 , ενα GT3RS (του αλλου ματωμενου εχει αγκαλιασει την μπαριερα) , πιο κατω Μ3 Ε46 επισης ειχε συμμετοχη , ενω κατι superleggera , R8 , και αλλα 2 gt3rs φαινονται κομπλε.
Το υπολοιπο κομματι το εκανα σε ρυθμο βολτας , ενω -αλλη μια φορα- σκεψεις τριγυρνουσαν στο μυαλο μου για το ποσο επιβαλλονται ενα κλουβι , 2 κρανακια , 2 καθισματακια και σωστες ζωνες -ακομα και σε τουριστικες βολτες- στη συγκεκριμενη πιστα... .
Ανεπισημα λεγεται πως 15-25 ατομα σκοτωνονται καθε χρονο εντος... , ενω αν σκεφτει κανεις πως η πιστα λειτουργει τους 8 απο τους 12 μηνες , μιλαμε για σχεδον 1 ατομο ανα ΣΚ... .
Οκ , θα πει κανεις πως οι περισσοτεροι ειναι μηχανοβιοι , δεν ξερω... , αυτο που σκεφτομαι ειναι οτι μαλλον εχω αρχισει να μεγαλωνω... .
Το περιεργο ομως ειναι πως ακομα δεν εφυγα και ηδη υπολογιζω το ποτε θα ξαναρθω...
Is it love?!? '
Χαιρετω ολη την τρελη παρεα και ειδικα του συγκεκριμενου τοπικ