-
Εντελως ξαφνικα μου αναψε το λαμπακι engine failure και μαζι και η αναλογη ανδειξη στην οθονη
Η λυχνια ειναι συνεχως αναμενη
Εχω ενα punto mk2b sportingΣτο μανιουαλ γραφει για προβλημα στην τροφοδοσια
Το αμαξι λειτουργει κανονικα
Θα το παω εννοειται απο την φιατ, αλλα πρεπει να ανυσηχω? -
Ο χρήστης After έγραψε:
Εντελως ξαφνικα μου αναψε το λαμπακι engine failure και μαζι και η αναλογη ανδειξη στην οθονη
Η λυχνια ειναι συνεχως αναμενη
Εχω ενα punto mk2b sportingΣτο μανιουαλ γραφει για προβλημα στην τροφοδοσια
Το αμαξι λειτουργει κανονικα
Θα το παω εννοειται απο την φιατ, αλλα πρεπει να ανυσηχω?Ναι πρεπει...
Νομιζω πως το manual συστηνει το αμαξι να ακινητοποιηθει... -
Καλησπερα/μερα στους Fiatακηδες και γενικα στους αναγνωστες των 4Τ
Ειμαι,
οδηγος Fiat 127 900cc 45hp (katoxos o father) το οποιο εχει κανει πολλα(παρα πολλα) km και υπεστη πριν 4 χρονια μια βελτιωση με πλαναρισμα κινητηρα, αποτελεσμα 1100cc 91hp , τωρα τελευταια ομως, 1 χρονος περιπου, εχει αρχισει να χανει τακτικα λαδια και γενικοτερα ζηταει οποτε θα γινει παρελθον
επισης οδηγος Fiat Stilo 5d 1,8 Dynamic μοντελο 2003 με κιντητρα ο οποιος δεν ειναι για μεσα στην πολη αλλα μολις βγει (συχνες διαδρομες Χαλκιδα λογω φοιτησης) δεν πιανεται. Εχω ομως πολλα παραπονα αφου μεσα στον πρωτο χρονο χρησης αρχισε προβληματα με αισθητηρες με αποτελεσμα να ειναι καθε 15 μερες μεσα,με αποκορυφωμα το κολλημα των button του a/c οπου και χρειαστηκε ολοκληρωτικη αλλαγη.Τα τελευταια 2 χρονια εχω ηρεμησει και παω μονο για τα προγγραματισμενα.
Τωρα, λογω απομακρυνσης 127, ειμαι σε αναζητηση νεου με επικρατεστερα Fiat Grande Punto 1.4 16V Sporting, Peugeot 207 1.4 16V Sport και Suzuki 1.3 GLA με μια κληση προς το τελευταιο. Οποιος εχει αποψη για καποιο απο τα μοντελα ας μου απαντησει. -
Όταν κοίταγα για αμάξι, είχα δει διάφορα.
Το Grande Punto δεν μου άρεσε, λόγο της ποιότητας των πλαστικών του και γενικότερα της ποιότητας κατασκευής του εσωτερικού του.
Ακόμα ένα πράγμα που δεν μου άρεσε ήταν, ότι στο 1.4 sporting που ενδιαφερόμουν έβαζαν αποκλειστικά τις 17άρες ζάντες.Το Suzuki Swift, δεν μου καθόταν έτσι και αλλιώς καλά στο μάτι, αλλά το είδα και αυτό από κοντά.
Αυτά που δεν μου άρεσαν ήταν το εσωτερικό του, απλό στην όψη, δεν μου άρεσαν τα πλαστικά του μέσα και ότι το πορτ-παγκάζ του ήταν πολύ μικρό σε σχέση με το συνολικό του μέγεθος.Το Peugeot 207, δεν μου άρεσε ότι δεν είχε πολλές θήκες, τα τάσια στους τροχούς, η έλλειψη έστω και έξτρα συστήματος Xenon στα φώτα.
Το κοίταξα από εδώ το ζύγισα από εκεί και τελικά κατέληξα στο 207 αλλά σε 1.6.
Όπου είχε και την καλύτερη ποιότητα πλαστικών και κατασκευής, το μεγαλύτερο πορτ παγκάζ τις λογικές ζάντες για τα άλογα του, τον κινητήρα και το σχεδιασμό του συνολικά.Αυτά από εμένα.
Υ.Γ.: είχα περάσει και από την Ford για να δω το Fiesta… ούτε 10 λεπτά δεν έκατσα εκεί και έφυγα.
-
Ο χρήστης azazil έγραψε:
Καλησπερα/μερα στους Fiatακηδες και γενικα στους αναγνωστες των 4Τ
Ειμαι,
οδηγος Fiat 127 900cc 45hp (katoxos o father) το οποιο εχει κανει πολλα(παρα πολλα) km και υπεστη πριν 4 χρονια μια βελτιωση με πλαναρισμα κινητηρα, αποτελεσμα 1100cc 91hp , τωρα τελευταια ομως, 1 χρονος περιπου, εχει αρχισει να χανει τακτικα λαδια και γενικοτερα ζηταει οποτε θα γινει παρελθον
επισης οδηγος Fiat Stilo 5d 1,8 Dynamic μοντελο 2003 με κιντητρα ο οποιος δεν ειναι για μεσα στην πολη αλλα μολις βγει (συχνες διαδρομες Χαλκιδα λογω φοιτησης) δεν πιανεται. Εχω ομως πολλα παραπονα αφου μεσα στον πρωτο χρονο χρησης αρχισε προβληματα με αισθητηρες με αποτελεσμα να ειναι καθε 15 μερες μεσα,με αποκορυφωμα το κολλημα των button του a/c οπου και χρειαστηκε ολοκληρωτικη αλλαγη.Τα τελευταια 2 χρονια εχω ηρεμησει και παω μονο για τα προγγραματισμενα.
Τωρα, λογω απομακρυνσης 127, ειμαι σε αναζητηση νεου με επικρατεστερα Fiat Grande Punto 1.4 16V Sporting, Peugeot 207 1.4 16V Sport και Suzuki 1.3 GLA με μια κληση προς το τελευταιο. Οποιος εχει αποψη για καποιο απο τα μοντελα ας μου απαντησει.Περιμένεις λιγάκι κι αγοράζεις το φθινόπωρο το Punto με τα 120 άλογα και τον T-JET κινητήρα...Αλλιώς, πάρει το Swift γιατί είναι το φθηνότερο και το πιο γρήγορο από τα τρία...
Αν θέλεις καλύτερο εσωτερικό όμως, τότε από αυτά που αναφέρεις, το 207. Από αυτά που δεν αναφέρεις...το Corsa! -
Αυτο που ειπαν και πριν... Περιμενε λιγο παρε το 1.4Τ με τα 120 αλογα και εισαι μια χαρα!!
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Το Grande Punto δεν μου άρεσε, λόγο της ποιότητας των πλαστικών του και γενικότερα της ποιότητας κατασκευής του εσωτερικού του.
Ακόμα ένα πράγμα που δεν μου άρεσε ήταν, ότι στο 1.4 sporting που ενδιαφερόμουν έβαζαν αποκλειστικά τις 17άρες ζάντες.Το GPunto μπορείς να το παραγγείλεις στη Sporting και με 16άρες ζάντες (χωρίς χρέωση φυσικά).
-
Η πεταλούδα του γκαζιού που βρίσκεται στο punto; Έχω την εντύπωση πως η δικιά μου θέλει καθάρισμα.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Εντελως ξαφνικα μου αναψε το λαμπακι engine failure και μαζι και η αναλογη ανδειξη στην οθονη
Η λυχνια ειναι συνεχως αναμενη
Εχω ενα punto mk2b sportingΣτο μανιουαλ γραφει για προβλημα στην τροφοδοσια
Το αμαξι λειτουργει κανονικα
Θα το παω εννοειται απο την φιατ, αλλα πρεπει να ανυσηχω?Ναι πρεπει...
Νομιζω πως το manual συστηνει το αμαξι να ακινητοποιηθει...Tελικα ηταν καποιο προβλημα στον αισθητηρα λ!
Η βλαβη καλυφθηκε 100% απο την εγγυηση -
Τέλος καλό λοιπόν όλα καλά
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Η πεταλούδα του γκαζιού που βρίσκεται στο punto; Έχω την εντύπωση πως η δικιά μου θέλει καθάρισμα.Πρεπει να βγαλεις το καπακι του φιλτρου νομιζω.
-
Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:
Αυτο που ειπαν και πριν... Περιμενε λιγο παρε το 1.4Τ με τα 120 αλογα και εισαι μια χαρα!!Oλο για αυτο λετε!Ποσο αναμενεται να εχει δηλαδη?
-
Ο χρήστης vadergr έγραψε:
Αυτο που ειπαν και πριν... Περιμενε λιγο παρε το 1.4Τ με τα 120 αλογα και εισαι μια χαρα!!
Oλο για αυτο λετε!Ποσο αναμενεται να εχει δηλαδη?
Κάτι λιγότερο από 1000
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αυτο που ειπαν και πριν... Περιμενε λιγο παρε το 1.4Τ με τα 120 αλογα και εισαι μια χαρα!!
Oλο για αυτο λετε!Ποσο αναμενεται να εχει δηλαδη?
Κάτι λιγότερο από 1000
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Η πεταλούδα του γκαζιού που βρίσκεται στο punto; Έχω την εντύπωση πως η δικιά μου θέλει καθάρισμα.
Πρεπει να βγαλεις το καπακι του φιλτρου νομιζω.
Ωχ! Αυτό έχει καμιά 15αριά βίδες! Η πεταλούδα θέλει βγάλσιμο για να καθαριστεί;
Μάλλον θα το αφήσω για την επόμενη φορά που θα πάω σε κάποιο συνεργείο. -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Η πεταλούδα του γκαζιού που βρίσκεται στο punto; Έχω την εντύπωση πως η δικιά μου θέλει καθάρισμα.
Πρεπει να βγαλεις το καπακι του φιλτρου νομιζω.
Ωχ! Αυτό έχει καμιά 15αριά βίδες! Η πεταλούδα θέλει βγάλσιμο για να καθαριστεί;
Μάλλον θα το αφήσω για την επόμενη φορά που θα πάω σε κάποιο συνεργείο.Δεν εχω εικονα της μηχανης σου (αν ηταν 1,8 ως και ποσες στροφες πρεπει να ξεβιδωσεις ξερω ) αλλα λογικα ειναι κατω απο το φιλτρο.Αν εχεις προσβαση μπορεις να την καθαρισεις με σπραιη για καρμπυρατερ .Εχεις ηλεκτρογκαζο;Τοτε πρεπει να βαλεις καποιον να παταει το πενταλ ,χωρις να δουλευει η μηχανη,για να ανοιξει η πεταλουδα και να ψεκασεις μεσα στο σωμα και στην πεταλουδα.Αλλιως πατας το συρματοσκοινο και ανοιγει η πεταλουδα.Μετα αναβεις την μηχανη (μπορει να χρειαστει να πατησεις γκαζι για να αναψει) και μαρσαρεις για να ξεμπουκωσει.Αν θες μπορει καποιος να μαρσαρει και εσυ να ψεκαζεις σπραιη στην εισαγωγη.Καλο ειναι να το κανεις σε ανοιχτο χωρο γιατι θα βγαλει πολλες αναθυμιασεις η εξατμιση.Αν βγαλεις την εισαγωγη για να την καθαρισεις στο 'χερι'τοτε θα πρεπει να καλιμπραρεις με μηχανημα την πεταλουδα γιατι θα ξερυθμιστει.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Η πεταλούδα του γκαζιού που βρίσκεται στο punto; Έχω την εντύπωση πως η δικιά μου θέλει καθάρισμα.
Πρεπει να βγαλεις το καπακι του φιλτρου νομιζω.
Ωχ! Αυτό έχει καμιά 15αριά βίδες! Η πεταλούδα θέλει βγάλσιμο για να καθαριστεί;
Μάλλον θα το αφήσω για την επόμενη φορά που θα πάω σε κάποιο συνεργείο.Δεν εχω εικονα της μηχανης σου (αν ηταν 1,8 ως και ποσες στροφες πρεπει να ξεβιδωσεις ξερω ) αλλα λογικα ειναι κατω απο το φιλτρο.Αν εχεις προσβαση μπορεις να την καθαρισεις με σπραιη για καρμπυρατερ .Εχεις ηλεκτρογκαζο;Τοτε πρεπει να βαλεις καποιον να παταει το πενταλ ,χωρις να δουλευει η μηχανη,για να ανοιξει η πεταλουδα και να ψεκασεις μεσα στο σωμα και στην πεταλουδα.Αλλιως πατας το συρματοσκοινο και ανοιγει η πεταλουδα.Μετα αναβεις την μηχανη (μπορει να χρειαστει να πατησεις γκαζι για να αναψει) και μαρσαρεις για να ξεμπουκωσει.Αν θες μπορει καποιος να μαρσαρει και εσυ να ψεκαζεις σπραιη στην εισαγωγη.Καλο ειναι να το κανεις σε ανοιχτο χωρο γιατι θα βγαλει πολλες αναθυμιασεις η εξατμιση.Αν βγαλεις την εισαγωγη για να την καθαρισεις στο 'χερι'τοτε θα πρεπει να καλιμπραρεις με μηχανημα την πεταλουδα γιατι θα ξερυθμιστει.
Aναλυτικότατος! Ευχαριστώ πολύ!
Βέβαια έχει αρκετή δουλειά και μάλλον θα πάω μου το κάνουν σε κάαααποια φάση.
Η μηχανή μου είναι έτσι:
-
-
Οι 2 κοκκινόμαυρες φίσες πάνω δεξιά είναι το ηλεκτρικό γκάζι πάντως.
-
Η πεταλούδα είναι στον κύκλο μέσα, κάτω από τις φίσες.
FIAT FORUM