Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 270
    • 271
    • 51 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    5412
    71470
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      after last edited by

      Εντελως ξαφνικα μου αναψε το λαμπακι engine failure και μαζι και η αναλογη ανδειξη στην οθονη
      Η λυχνια ειναι συνεχως αναμενη
      Εχω ενα punto mk2b sporting

      Στο μανιουαλ γραφει για προβλημα στην τροφοδοσια
      Το αμαξι λειτουργει κανονικα
      Θα το παω εννοειται απο την φιατ, αλλα πρεπει να ανυσηχω?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        corsair last edited by

        Ο χρήστης After έγραψε:
        Εντελως ξαφνικα μου αναψε το λαμπακι engine failure και μαζι και η αναλογη ανδειξη στην οθονη
        Η λυχνια ειναι συνεχως αναμενη
        Εχω ενα punto mk2b sporting

        Στο μανιουαλ γραφει για προβλημα στην τροφοδοσια
        Το αμαξι λειτουργει κανονικα
        Θα το παω εννοειται απο την φιατ, αλλα πρεπει να ανυσηχω?

        Ναι πρεπει...
        Νομιζω πως το manual συστηνει το αμαξι να ακινητοποιηθει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          azazil last edited by

          Καλησπερα/μερα στους Fiatακηδες και γενικα στους αναγνωστες των 4Τ
          Ειμαι,
          οδηγος Fiat 127 900cc 45hp (katoxos o father) το οποιο εχει κανει πολλα(παρα πολλα) km και υπεστη πριν 4 χρονια μια βελτιωση με πλαναρισμα κινητηρα, αποτελεσμα 1100cc 91hp , τωρα τελευταια ομως, 1 χρονος περιπου, εχει αρχισει να χανει τακτικα λαδια και γενικοτερα ζηταει οποτε θα γινει παρελθον
          επισης οδηγος Fiat Stilo 5d 1,8 Dynamic μοντελο 2003 με κιντητρα ο οποιος δεν ειναι για μεσα στην πολη αλλα μολις βγει (συχνες διαδρομες Χαλκιδα λογω φοιτησης) δεν πιανεται. Εχω ομως πολλα παραπονα αφου μεσα στον πρωτο χρονο χρησης αρχισε προβληματα με αισθητηρες με αποτελεσμα να ειναι καθε 15 μερες μεσα,με αποκορυφωμα το κολλημα των button του a/c οπου και χρειαστηκε ολοκληρωτικη αλλαγη.Τα τελευταια 2 χρονια εχω ηρεμησει και παω μονο για τα προγγραματισμενα.
          Τωρα, λογω απομακρυνσης 127, ειμαι σε αναζητηση νεου με επικρατεστερα Fiat Grande Punto 1.4 16V Sporting, Peugeot 207 1.4 16V Sport και Suzuki 1.3 GLA με μια κληση προς το τελευταιο. Οποιος εχει αποψη για καποιο απο τα μοντελα ας μου απαντησει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thanos last edited by

            Όταν κοίταγα για αμάξι, είχα δει διάφορα.

            Το Grande Punto δεν μου άρεσε, λόγο της ποιότητας των πλαστικών του και γενικότερα της ποιότητας κατασκευής του εσωτερικού του.
            Ακόμα ένα πράγμα που δεν μου άρεσε ήταν, ότι στο 1.4 sporting που ενδιαφερόμουν έβαζαν αποκλειστικά τις 17άρες ζάντες.

            Το Suzuki Swift, δεν μου καθόταν έτσι και αλλιώς καλά στο μάτι, αλλά το είδα και αυτό από κοντά.
            Αυτά που δεν μου άρεσαν ήταν το εσωτερικό του, απλό στην όψη, δεν μου άρεσαν τα πλαστικά του μέσα και ότι το πορτ-παγκάζ του ήταν πολύ μικρό σε σχέση με το συνολικό του μέγεθος.

            Το Peugeot 207, δεν μου άρεσε ότι δεν είχε πολλές θήκες, τα τάσια στους τροχούς, η έλλειψη έστω και έξτρα συστήματος Xenon στα φώτα.

            Το κοίταξα από εδώ το ζύγισα από εκεί και τελικά κατέληξα στο 207 αλλά σε 1.6.
            Όπου είχε και την καλύτερη ποιότητα πλαστικών και κατασκευής, το μεγαλύτερο πορτ παγκάζ τις λογικές ζάντες για τα άλογα του, τον κινητήρα και το σχεδιασμό του συνολικά.

            Αυτά από εμένα.

            Υ.Γ.: είχα περάσει και από την Ford για να δω το Fiesta… ούτε 10 λεπτά δεν έκατσα εκεί και έφυγα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              highfidelity last edited by

              Ο χρήστης azazil έγραψε:
              Καλησπερα/μερα στους Fiatακηδες και γενικα στους αναγνωστες των 4Τ
              Ειμαι,
              οδηγος Fiat 127 900cc 45hp (katoxos o father) το οποιο εχει κανει πολλα(παρα πολλα) km και υπεστη πριν 4 χρονια μια βελτιωση με πλαναρισμα κινητηρα, αποτελεσμα 1100cc 91hp , τωρα τελευταια ομως, 1 χρονος περιπου, εχει αρχισει να χανει τακτικα λαδια και γενικοτερα ζηταει οποτε θα γινει παρελθον
              επισης οδηγος Fiat Stilo 5d 1,8 Dynamic μοντελο 2003 με κιντητρα ο οποιος δεν ειναι για μεσα στην πολη αλλα μολις βγει (συχνες διαδρομες Χαλκιδα λογω φοιτησης) δεν πιανεται. Εχω ομως πολλα παραπονα αφου μεσα στον πρωτο χρονο χρησης αρχισε προβληματα με αισθητηρες με αποτελεσμα να ειναι καθε 15 μερες μεσα,με αποκορυφωμα το κολλημα των button του a/c οπου και χρειαστηκε ολοκληρωτικη αλλαγη.Τα τελευταια 2 χρονια εχω ηρεμησει και παω μονο για τα προγγραματισμενα.
              Τωρα, λογω απομακρυνσης 127, ειμαι σε αναζητηση νεου με επικρατεστερα Fiat Grande Punto 1.4 16V Sporting, Peugeot 207 1.4 16V Sport και Suzuki 1.3 GLA με μια κληση προς το τελευταιο. Οποιος εχει αποψη για καποιο απο τα μοντελα ας μου απαντησει.

              Περιμένεις λιγάκι κι αγοράζεις το φθινόπωρο το Punto με τα 120 άλογα και τον T-JET κινητήρα...Αλλιώς, πάρει το Swift γιατί είναι το φθηνότερο και το πιο γρήγορο από τα τρία...
              Αν θέλεις καλύτερο εσωτερικό όμως, τότε από αυτά που αναφέρεις, το 207. Από αυτά που δεν αναφέρεις...το Corsa!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                farmakopoios last edited by

                Αυτο που ειπαν και πριν... Περιμενε λιγο παρε το 1.4Τ με τα 120 αλογα και εισαι μια χαρα!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kotetsi last edited by

                  Ο χρήστης htanso21 έγραψε:

                  Το Grande Punto δεν μου άρεσε, λόγο της ποιότητας των πλαστικών του και γενικότερα της ποιότητας κατασκευής του εσωτερικού του.
                  Ακόμα ένα πράγμα που δεν μου άρεσε ήταν, ότι στο 1.4 sporting που ενδιαφερόμουν έβαζαν αποκλειστικά τις 17άρες ζάντες.

                  Το GPunto μπορείς να το παραγγείλεις στη Sporting και με 16άρες ζάντες (χωρίς χρέωση φυσικά).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    charmak66 last edited by

                    Η πεταλούδα του γκαζιού που βρίσκεται στο punto; Έχω την εντύπωση πως η δικιά μου θέλει καθάρισμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      after last edited by

                      Ο χρήστης corsair έγραψε:

                      Εντελως ξαφνικα μου αναψε το λαμπακι engine failure και μαζι και η αναλογη ανδειξη στην οθονη
                      Η λυχνια ειναι συνεχως αναμενη
                      Εχω ενα punto mk2b sporting

                      Στο μανιουαλ γραφει για προβλημα στην τροφοδοσια
                      Το αμαξι λειτουργει κανονικα
                      Θα το παω εννοειται απο την φιατ, αλλα πρεπει να ανυσηχω?

                      Ναι πρεπει...
                      Νομιζω πως το manual συστηνει το αμαξι να ακινητοποιηθει...

                      Tελικα ηταν καποιο προβλημα στον αισθητηρα λ!
                      Η βλαβη καλυφθηκε 100% απο την εγγυηση

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        powergs last edited by

                        Τέλος καλό λοιπόν όλα καλά

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                          Η πεταλούδα του γκαζιού που βρίσκεται στο punto; Έχω την εντύπωση πως η δικιά μου θέλει καθάρισμα.

                          Πρεπει να βγαλεις το καπακι του φιλτρου νομιζω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vadergr last edited by

                            Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:
                            Αυτο που ειπαν και πριν... Περιμενε λιγο παρε το 1.4Τ με τα 120 αλογα και εισαι μια χαρα!!

                            Oλο για αυτο λετε!Ποσο αναμενεται να εχει δηλαδη?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              highfidelity last edited by

                              Ο χρήστης vadergr έγραψε:

                              Αυτο που ειπαν και πριν... Περιμενε λιγο παρε το 1.4Τ με τα 120 αλογα και εισαι μια χαρα!!

                              Oλο για αυτο λετε!Ποσο αναμενεται να εχει δηλαδη?

                              Κάτι λιγότερο από 1000

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                montecarlo last edited by

                                Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                Αυτο που ειπαν και πριν... Περιμενε λιγο παρε το 1.4Τ με τα 120 αλογα και εισαι μια χαρα!!

                                Oλο για αυτο λετε!Ποσο αναμενεται να εχει δηλαδη?

                                Κάτι λιγότερο από 1000

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  charmak66 last edited by

                                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                  Η πεταλούδα του γκαζιού που βρίσκεται στο punto; Έχω την εντύπωση πως η δικιά μου θέλει καθάρισμα.

                                  Πρεπει να βγαλεις το καπακι του φιλτρου νομιζω.

                                  Ωχ! Αυτό έχει καμιά 15αριά βίδες! Η πεταλούδα θέλει βγάλσιμο για να καθαριστεί;
                                  Μάλλον θα το αφήσω για την επόμενη φορά που θα πάω σε κάποιο συνεργείο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                    Η πεταλούδα του γκαζιού που βρίσκεται στο punto; Έχω την εντύπωση πως η δικιά μου θέλει καθάρισμα.

                                    Πρεπει να βγαλεις το καπακι του φιλτρου νομιζω.

                                    Ωχ! Αυτό έχει καμιά 15αριά βίδες! Η πεταλούδα θέλει βγάλσιμο για να καθαριστεί;
                                    Μάλλον θα το αφήσω για την επόμενη φορά που θα πάω σε κάποιο συνεργείο.

                                    Δεν εχω εικονα της μηχανης σου (αν ηταν 1,8 ως και ποσες στροφες πρεπει να ξεβιδωσεις ξερω ) αλλα λογικα ειναι κατω απο το φιλτρο.Αν εχεις προσβαση μπορεις να την καθαρισεις με σπραιη για καρμπυρατερ .Εχεις ηλεκτρογκαζο;Τοτε πρεπει να βαλεις καποιον να παταει το πενταλ ,χωρις να δουλευει η μηχανη,για να ανοιξει η πεταλουδα και να ψεκασεις μεσα στο σωμα και στην πεταλουδα.Αλλιως πατας το συρματοσκοινο και ανοιγει η πεταλουδα.Μετα αναβεις την μηχανη (μπορει να χρειαστει να πατησεις γκαζι για να αναψει) και μαρσαρεις για να ξεμπουκωσει.Αν θες μπορει καποιος να μαρσαρει και εσυ να ψεκαζεις σπραιη στην εισαγωγη.Καλο ειναι να το κανεις σε ανοιχτο χωρο γιατι θα βγαλει πολλες αναθυμιασεις η εξατμιση.Αν βγαλεις την εισαγωγη για να την καθαρισεις στο 'χερι'τοτε θα πρεπει να καλιμπραρεις με μηχανημα την πεταλουδα γιατι θα ξερυθμιστει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      charmak66 last edited by

                                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                      Η πεταλούδα του γκαζιού που βρίσκεται στο punto; Έχω την εντύπωση πως η δικιά μου θέλει καθάρισμα.

                                      Πρεπει να βγαλεις το καπακι του φιλτρου νομιζω.

                                      Ωχ! Αυτό έχει καμιά 15αριά βίδες! Η πεταλούδα θέλει βγάλσιμο για να καθαριστεί;
                                      Μάλλον θα το αφήσω για την επόμενη φορά που θα πάω σε κάποιο συνεργείο.

                                      Δεν εχω εικονα της μηχανης σου (αν ηταν 1,8 ως και ποσες στροφες πρεπει να ξεβιδωσεις ξερω ) αλλα λογικα ειναι κατω απο το φιλτρο.Αν εχεις προσβαση μπορεις να την καθαρισεις με σπραιη για καρμπυρατερ .Εχεις ηλεκτρογκαζο;Τοτε πρεπει να βαλεις καποιον να παταει το πενταλ ,χωρις να δουλευει η μηχανη,για να ανοιξει η πεταλουδα και να ψεκασεις μεσα στο σωμα και στην πεταλουδα.Αλλιως πατας το συρματοσκοινο και ανοιγει η πεταλουδα.Μετα αναβεις την μηχανη (μπορει να χρειαστει να πατησεις γκαζι για να αναψει) και μαρσαρεις για να ξεμπουκωσει.Αν θες μπορει καποιος να μαρσαρει και εσυ να ψεκαζεις σπραιη στην εισαγωγη.Καλο ειναι να το κανεις σε ανοιχτο χωρο γιατι θα βγαλει πολλες αναθυμιασεις η εξατμιση.Αν βγαλεις την εισαγωγη για να την καθαρισεις στο 'χερι'τοτε θα πρεπει να καλιμπραρεις με μηχανημα την πεταλουδα γιατι θα ξερυθμιστει.

                                      Aναλυτικότατος! Ευχαριστώ πολύ!
                                      Βέβαια έχει αρκετή δουλειά και μάλλον θα πάω μου το κάνουν σε κάαααποια φάση.
                                      Η μηχανή μου είναι έτσι:

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Χάρη, αν δεν κάνω λάθος εκεί είναι:

                                        Αν και βλέπω τον εγκέφαλο από πάνω;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pid last edited by

                                          Οι 2 κοκκινόμαυρες φίσες πάνω δεξιά είναι το ηλεκτρικό γκάζι πάντως.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Η πεταλούδα είναι στον κύκλο μέσα, κάτω από τις φίσες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 51 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr