Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 207 Rallye
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 207 Rallye
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 33
    • 34
    • 4 / 34
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    663
    4115
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      patro last edited by

      μη τα μπλεκουμε ρε παιδια , το 106 , 125 αλογα ειχε ,δε πρεπει να γινονται τετοιες συγκρισεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cliodriver last edited by

        Ρε παιδιά, τι νομίζετε, ότι η Πεζώ έτσι, 'της ήρθε' και αποφάσισε να κάνει τα αυτοκίνητά της έτσι;

        Όλες οι εταιρίες κάνουν έρευνες αγοράς, οι μεγαλύτερες όπως οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν εξονυχιστικές μάλιστα.. Τι νομίζετε ότι βγαίνει από αυτές τις έρευνες;; Ναι, το 'Ραλί' του 2007, αν και εφόσον βγει, θα είναι αυτό το 207 Ραλί, με τον διζωνικό κλιματισμό, τα αυτόματα φώτα και καθαριστήρες και τα.. μαλακά πλαστικά στο ταμπλό!

        Τα χρόνια περνάν, οι ανάγκες - ή 'ανάγκες' - αλλάζουν, και μαζί αλλάζουν τα κριτήρια αγοράς..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nidosan last edited by

          Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
          Όλες οι εταιρίες κάνουν έρευνες αγοράς, οι μεγαλύτερες όπως οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν εξονυχιστικές μάλιστα.. Τι νομίζετε ότι βγαίνει από αυτές τις έρευνες;;

          Αυτοκίνητα σαν το Peugeot 1007 ?...

          Προσωπικά πολύ θα ήθελα να ήμουν παρών σε μερικά από τα meetings που προηγήθηκαν της απόφασης να σχεδιαστεί και να βγει στην παραγωγή το συγκεκριμένο!...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hrdoukas last edited by

            Ο χρήστης nidosan έγραψε:

            Προσωπικά πολύ θα ήθελα να ήμουν παρών σε μερικά από τα meetings που προηγήθηκαν της απόφασης να σχεδιαστεί και να βγει στην παραγωγή το συγκεκριμένο!...

            Μπα... πιο πολύ ενδιαφέρον πρέπει να είχαν τα επόμενα... Αφού κυκλοφόρησε και καλοπούλησε

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harisman last edited by

              Ο χρήστης pskarm έγραψε:
              ισως οι πιο πολλοι εισαστε μικροι και δε προλαβατε το κραξιμο που ειχε φαει η πεζο οταν παρουσιασε το 106 ραλλυ 1.3 ως απογονο του 205...
              οπως και το κραξιμο οταν το ραλλυ 16ν βρεθηκε με ηλεκτρικα παραθυρα κλειδαριες αρκουδα και ....τασακι βριζοντας ολοι οτι δεν ειναι απογονος του 106 ραλλυ 1.3 το οποιο πριν χρονια εβριζαν οτι δεν ειναι απογονος του 205 ραλλυ...

              τι θελω να πω? οι εποχες αλλαζουν...τα αυτοκινητα φλωρευουν...
              αγωνιστικα με αδεια κυκλοφοριας πλεον κανεις δε προκειται να ξαναβγαλει...

              το θεμα ειναι η βαση να ειναι σωστη... το αμαξι να στριβει.
              αν δε σας αρεσει ξηλωστε τα ολα στο κατω κατω.

              το 207 ραλλυ η τελευταια ελπιδα που εχω να βγει κατι αξιο λογου ειναι τα σχεδον 150-200κιλα κατω απο το 207rc με ιδια αναρτηση ομως...
              αν δε βοηθησει και αυτο το εχασε οριστικα το τραινο της η πεζο σε αυτη τη κατηγορια....

              +1000

              Οι 'ανάγκες', πραγματικές ή εικονικές κάθε εποχής αλλάζουν.....
              Εγώ απλά να θυμίσω την τελευταία γενια rallye ΜΕ ΤΑ ΤΑΣΙΑ (απο το XS) και σε χρωμα ΚΙΤΡΙΝΟ-ΚΑΝΑΡΙΝΝΝΙ
              Κι όμως πούλησαν....και τα έβγαλαν γιατι κάποιοι τα ζητούσαν.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                corsadi last edited by

                Δηλ δε μπορουμε πλεον να ζησουμε με ενα αυτοκινητο της κατηγοριας των σουπερ μινι που να μην εχει φωτα που αναβουν μονα τους,καθαριστηρες που λειτουργουν αυτοματα,αυτοματους τετραζωνικους κλιματισμους,υποβοηθηση εκκινησης σε ανηφορα,θερμαινομενο τιμονι κ οτι αλλη μ@λ...ια τους κατεβει στο κεφαλι!!! Με συγχωρειτε αλλα επιτρεψτε μου να διαφωνων!Εξαλλου,το ξαναλεω,για οσους χρειαζονται ολα τα παραπανω υπαρχουν οι εκδοσεις GT κ RC.Οπως κ να'χει δε νομιζω οτι προκειται να βγει εκδοση rallye του 207 οποτε η συζητηση ειναι μαλλον φιλοσοφικη...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thanos last edited by

                  Σήμερα έμαθα και εγώ από άτομο της Peugeot Sport, ότι θα βγει τέτοια έκδοση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης pskarm έγραψε:

                    • ζάντες αλουμινίου Hockencheim 17''

                    θα προτιμούσα μία 16άρα λευκή σιδερένια...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:

                      • ζάντες αλουμινίου Hockencheim 17''

                      θα προτιμούσα μία 16άρα λευκή σιδερένια...

                      Πάνε αυτές οι εποχές. Και, φαντάσου βάρος που θα είχε μια φαρδιά 16άρα σιδερένια. Το 106 φορούσε στενές 14άρες, μαζευόταν το βάρος. Τώρα, στα νούμερα που έχουν φτάσει τα λάστιχα, άστα να παν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Όσο παράδοξο και αν ακούγεται οι σιδερένιες ζάντες είναι στα ίδια ή ακόμα και χαμηλότερα επίπεδα βάρους απο τις αντίστοιχες 'ελαφρού' κράματος που βάζουν τα εργοστάσια. Ναί μεν το αλουμίνιο είναι ελαφρύτερο απο το ατσάλι αλλά είναι και πιό αδύναμο οπότε πρέπει να χρησιμοποιηθεί πιό πολύ υλικό για να έρθει στα ίδια επίπεδα αντοχής.

                        Υπάρχουν και ζάντες ελαφρού κράματος που είναι όντως ελαφριές αλλά σπάνια μπαίνουν σε αυτοκίνητα απο το εργοστάσιο γιατι απο τη μία είναι πανάκριβες και απο την άλλη είναι αρκετά ευαίσθητες σε χτυπήματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nidosan last edited by

                          Υπάρχουν ζάντες ελαφρού κράματος και 'ζάντες ελαφρού κράματος'. Με κράματα αλουμινίου είναι πολύ εύκολο να βγάλουμε ό,τι σχέδιο θέλουμε, ενώ με σίδερο και πρέσα οι περιορισμοί είναι πολλοί. Αρκετές αλουμινένιες ζάντες μπαίνουν για λόγους εμφάνισης & διαφήμισης (='σπορ' ζάντες) ενώ είναι από δύσκολο έως αδύνατο ο υποψήφιος αγοραστής να ξέρει πόσο καλές είναι στην πράξη.

                          Και βέβαια δεν είναι μόνο το βάρος που παίζει ρόλο αλλά και η πολική ροπή αδράνειας, η ικανότητα ψύξης των φρένων, το πόσο εύκολα στραβώνουν, κλπ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pskarm last edited by

                            http://www.feline207.net/site/modules/m ... hp?lid=487

                            exei ενα καμπερακι μουρλια ομως....

                            νικολακη σου ειπα τι θα κανεις πρωτο πρωτο στο αμαξι σου??
                            καμπερακιιιιιιιιι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thanos last edited by

                              Έτσι πρέπει να είναι και στο δικό μου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nik_marin last edited by

                                Καλά μην δίνεις και πολύ σημασία αυτός το camper το βλέπει με το μάτι απο photo

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  taurus last edited by

                                  Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
                                  Ρε παιδιά, τι νομίζετε, ότι η Πεζώ έτσι, 'της ήρθε' και αποφάσισε να κάνει τα αυτοκίνητά της έτσι;

                                  Όλες οι εταιρίες κάνουν έρευνες αγοράς, οι μεγαλύτερες όπως οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν εξονυχιστικές μάλιστα.. Τι νομίζετε ότι βγαίνει από αυτές τις έρευνες;; Ναι, το 'Ραλί' του 2007, αν και εφόσον βγει, θα είναι αυτό το 207 Ραλί, με τον διζωνικό κλιματισμό, τα αυτόματα φώτα και καθαριστήρες και τα.. μαλακά πλαστικά στο ταμπλό!

                                  Τα χρόνια περνάν, οι ανάγκες - ή 'ανάγκες' - αλλάζουν, και μαζί αλλάζουν τα κριτήρια αγοράς..

                                  Δηλαδή οι εταιρείες έβγαλαν το πόρισμα οτι ο πιτσιρικάς θέλει στη μικρή του βόμβα αισθητήρες φώτων και βροχής και διζωνικό κλιματισμό.
                                  Να σου πω πως θα μπορούσε να είναι αυτή η έρευνα αγοράς?

                                  Α εκδοχή: 'Κύριε μικρέ καυλόγκαζε, τι θα έλεγες για ένα μικρό γρήγορο και φθηνό με ηλεκτρικά παράθυρα, καθρέπτες, A/C, αερόσακους και ηχοσύστημα, το οποίο όμως λόγω περιορισμένου βάρους θα στρίβει γαμάτα? Θα ήθελες να περιέχει κάτι ακόμα στον εξόπλισμό?'

                                  Πιθανή απάντηση Νο1: Ωραίο ακούγεται! Και μια ηλιοροφή δε θα με χάλαγε, αλλά δε βαριέσαι, θα είναι πιο ακριβό έτσι
                                  Πιθανή απάντηση Νο2: Απαπαπαπα! Αν δεν έχει ποτηροθήκες δε μου κάνει!

                                  Εσύ ποια λες οτι θα ήταν η πιο πιθανή απάντηση?

                                  Πάμε τώρα στη Β' εκδοχή: 'Κύριε μικρέ καυλόγκαζε, σου δίνω ένα αυτοκίνητο σε προσιτή τιμή, το οποίο εκτός των άλλων ψήνει και καφέ, έχει αισθητήρα μυρωδιάς αν κλ@σει ο συνοδηγός και εκτινασσόμενο κάθισμα για να τον στείλεις έξω. Πώς σου φαίνεται?'
                                  'Ουαου, τι λες τώρα, ευκαιριάρα μιλάμε, πάω να το πω στον μπαμπά!'

                                  Αμφιβάλεις οτι παίζει το ενδεχόμενο αυτές οι έρευνες αγορας να είναι λίγο κατευθυνόμενες λοιπόν?

                                  Καλά έκανες και έβαλες τις 'ανάγκες' σε εισαγωγικά. Είναι αυτες που μας δημιουργούν οι άθρωποι του -φτου κακά στο στόμα μου- Μαρκετινγκ και όχι αυτές που έχουμε πραγματικά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    μπερδευεις αυτα που εσυ ηθελες ως νεαρος πριν απο πολλα χρονια, με αυτα που θελει ο 'σημερινος' νεαρος...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      Ρε γμτ, ποιος σημερινός νεαρός θα ζητήσει διζωνικό κλιματισμό σε ένα σπορ και 'καθαρόαιμο' αμάξι, αν δεν του τον προσφέρεις?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                        Ρε γμτ, ποιος σημερινός νεαρός θα ζητήσει διζωνικό κλιματισμό σε ένα σπορ και 'καθαρόαιμο' αμάξι, αν δεν του τον προσφέρεις?

                                        αυτος που εχει μεγαλωσει σε αμαξι που ειχε κλιματισμο και οχι σε Φιατ 127.

                                        καταλαβες που το παω ε?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          taurus last edited by

                                          Νταξ... ο σημερινός 18άρης/20άρης είναι λίγο δύσκολο να έχει μεγαλώσει σε αμάξι με κλιματισμό, καθότι μόλις τα τελευταία χρόνια άρχισε να γίνεται πιο διαδεδομένος και ακόμα ούτε καν έχει πλησιάσει το ταπεινό A/C σε αριθμό...

                                          Εκτός αν μιλάμε για παιδιά ευπορων οικογενειών που είχαν αυτόματο διζωνικό στη Μερτσέντα από τη δεκαετία του 90, αλλά πάλι σιγά μην ασχοληθούν αυτα με ένα ταπεινό Πεζώ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            n_olympios last edited by

                                            Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                            Νταξ... ο σημερινός 18άρης/20άρης είναι λίγο δύσκολο να έχει μεγαλώσει σε αμάξι με κλιματισμό, καθότι μόλις τα τελευταία χρόνια άρχισε να γίνεται πιο διαδεδομένος και ακόμα ούτε καν έχει πλησιάσει το ταπεινό A/C σε αριθμό...

                                            Εκτός αν μιλάμε για παιδιά ευπορων οικογενειών που είχαν αυτόματο διζωνικό στη Μερτσέντα από τη δεκαετία του 90, αλλά πάλι σιγά μην ασχοληθούν αυτα με ένα ταπεινό Πεζώ...

                                            Εγώ πάλι θεωρώ πως είναι πολύ πιθανότερο να έχει μεγαλώσει σε αμάξι με κλιματισμό ο σημερινός 18αρης-20αρης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 4 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr