alfa romeo brera 2.2
τιμονι : τυπικα κοντη κρεμαγιερα, βαρβατο βαρος (παλιο καλο υδραυλικο), σχεδον μηδενικη αισθηση.... παει χαλασε και η αλφα. κριμα.
θεση οδηγησης : ο χριστος και η παναγια.... εχουμε 2007, η τεχνολογια εχει φτασει εκει που εχει φτασει, η σχεδιαση πλεον αποσκοπει περα απο την φινετσα και στην χρηστικοτητα και οι τυποι στην αλφα ρομεο δινουν offset στο τιμονι τους?? υπαρχει λογος δηλαδη να οδηγαει καποιος πλαγιως; κατα τα αλλα τα καθισματα ειναι πολυ ωραια, μεγαλα, ανετα, με σωστο υψος. συνολικα δηλαδη μπορει καποιος να την χαρακτηρισει ΣΩΣΤΗ. τα πενταλ εχουν και αυτα λιγο περιεργη διαταξη αλλα τα συνηθιζεις.
επιλογεας ταχυτητων : καμια σχεση με οτι ξεραμε. πολυ ωραια αισθηση, θετικοτατο κουμπωμα, μεγαλουτσικες διαδρομες, μηδενικο κομπιασμα. δυο φαουλ μονο. ο συμπλεκτης ειναι αρκετα αδυναμος και κομπιαζει. και δευτερον ο επιλογεας οταν βρισκεται στην πανω κλιματα (1η,3η,5η) δεν αφηνει τον οδηγο να ρυθμισει το κλιματιστικο.
φρενα : τα φρενα ειναι δυνατα μονο για ενα , δυο φρεναρισματα. μετα χωλαίνουν και δεν σου δινουν σιγουρια. η αισθηση τους ειναι οριακα καλη μιας και παρουσιαζουν ελαφρως σπογγωδης αισθηση.
εσωτερικο : η απολυτη εκπληξη. με μια λεξη : ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. πολυ καλα πλαστικα, εξωπραγματικο φινιρισμα (ειδικα για αλφα ρομεο), εργονομικη κονσολα , ΔΥΣχρηστα χειριστηρια του τιμονιου με περιεργη διαταξη των λειτουργιων. ενα σοβαρο εργονομικο λαθος αποτελει ο τροπος που ανοιγει ο χωρος αποσκευων. απο την πισω μερια δεν ανοιγει με τιποτε παρα μονο απο το κλειδι και απο ενα κουμπι που βρισκεται καπου μεσα στο σαλονι, που ειναι αυτο το κουμπι???? μεσα στο υποβραχιονιο, στην πισω αριστερη μερια.
ευρυχωρος ο χωρος για τους μπροστινους επιβατες, αστειοι για τους πισω...
κινητηρας : απογοητευση... προσωπικα ειχα συνηθισει τους κινητηρες της αλφα ρομεο να λατρευουν να στροφαρουν ψηλα και να κανουν εναν θορυβο που ανατριχιαζες.... αυτος ο 2,2 λιτρα τι ειναι? εχει ροπη παντου, ε και? θα το παρει η μανα μου για τα ψωνια στο σουπερμαρκετ? και απο θορυβο??? κανει σαν φουγαρο απο τανκερ.... προσπαθησαν οι ιταλοι να βαλουν την 2α και 3η κοντες σχεσεις μπας και παρει τα ποδια του το αμαξωμα αλλα τιποτε... πιο αργο και απο την καθυστερηση... για τα 15 λιτρα/100km Που εχει μεση καταναλωση, οι επιδοσεις που λαμβανεις ειναι απλα απογοητευτικες.... στην Μ5 γνωστου φιλου εχεις 16λιτρα/100km μεση καταναλωση και το γκαζι του ειναι απλα αλλου... αποτυχια...
δρομος : δευτερη αποτυχια. οταν οδηγησα την 156 στον χωλομωντα απλα δεν ηθελα να βγω απο εκει μεσα. τετοια ελαφροτητα στην κινηση, τετοια αμεσοτητα , τετοια φινετσα στην αναρτηση δυσκολα συναντας. και η μπρερα ΤΙ? κοτσαρανε μπροστα τα διπλα ψαλιδια , τοποθετησαν και την κοντη κρεμαγιερα και με αυτο τον τροπο θα πεισουν οτι το αυτοκινητο ελίσσεται ομορφα??? οκ , το κανει αλλα διχνει να βαριεται.... το πισω μερος ειναι αρκετα συμμετοχικο οταν φυγουμε απο την πορεια της ευθειας αλλα και παλι τα πραγματα αφηνουν μια θλιψη. νιωθεις ΠΡΩΤΑ το βαρος να μετακινειτε κατα τo slide, επειτα να φορτιζονται οι αναρτησεις και στο τελος να περνει την κινηση το πλαισιο. υπαρχει μια χρονοκαθυστερηση η οποια ισως σε τρομαξει λογο της μεγαλης μαζας.
η ποιοτητα κυλισης ειναι καλη , με την μονη διαφορα οτι οι αναρτησεις διαβαζουν υπερβολικα το δρομο και εισαι συνεχεια σε μια κινηση....
και καθομαι και αναρωτιεμαι στην τελικη. οι ιταλοι , για ΠΟΙΟΝ το κατασκευασαν αυτο το αμαξι??? ποιος θα δωσει 41,000 (βασικη εκδοση) για να παρει ενα συνολικα μετριο αυτοκινητο, το οποιο δεν εχει ενα σημειο που πραγματικα να λαμπει??
με τα ιδια χρηματα παιρνω audi TT και 320 coupe.... μακραν πολυ ανωτερες επιλογες.
κριμα για την αλφα ρομεο.