Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί ζαντών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί ζαντών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 16
    • 17
    • 3 / 17
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    125
    324
    3366
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Η σιδερένια ζάντα που έχει για ρεζέρβα το C4 πρέπει να σου κάνει. Είναι 16άρα με καρέ 4x108. Για οφσετ και φάρδος δέν είμαι σίγουρος αλλά πρέπει να είναι μέσα στις προδιαγραφές σου. Στη Citroen που είχα ρωτήσει μου είχαν πεί γύρω στα 50-60 ευρώ η μία.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        To σωστό είναι να αναφέρεις και τη διάμετρο της κεντρικής τρύπας μια και αυτή οφείλει να παίρνει τα φορτία (και όχι τα μπουλόνια).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tzs last edited by

          Ο χρήστης dog80 έγραψε:
          Η σιδερένια ζάντα που έχει για ρεζέρβα το C4 πρέπει να σου κάνει. Είναι 16άρα με καρέ 4x108. Για οφσετ και φάρδος δέν είμαι σίγουρος αλλά πρέπει να είναι μέσα στις προδιαγραφές σου. Στη Citroen που είχα ρωτήσει μου είχαν πεί γύρω στα 50-60 ευρώ η μία.

          Το καρε αυτό είναι σχεδόν στάνταρ για γαλλικά του ομίλου PSA, αλλά το μεγάλο θέμα είναι το offset....

          To σωστό είναι να αναφέρεις και τη διάμετρο της κεντρικής τρύπας μια και αυτή οφείλει να παίρνει τα φορτία (και όχι τα μπουλόνια).

          Δηλαδή ??? αυτό δεν είναι το καρέ????

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης tzs έγραψε:
            :

            To σωστό είναι να αναφέρεις και τη διάμετρο της κεντρικής τρύπας μια και αυτή οφείλει να παίρνει τα φορτία (και όχι τα μπουλόνια).

            Δηλαδή ??? αυτό δεν είναι το καρέ????

            Aυτο ειναι το BORE.Kαρε(PCD) ειναι η αποσταση αναμεσα στα μπουλωνια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dog80 last edited by

              Το offset είναι 31, η διάμετρος της μεσαίας τρύπας είναι 70mm και το πλάτος 6,5 ίντσες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimitrios last edited by

                υπαρχει καποιος σε Αθήνα ή Θεσσαλονικη που να κανει μεταχειρισμένες ζάντες αλουμινίου σαν καινούριες?

                οχι μονο ηλεκτροστατική -που πρεπει να γινει σε 2 χρωματα- αλλα και αμμοβολή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  http://www.pavlospettas.com/profile.htm

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimitrios last edited by

                    Ο χρήστης kyan έγραψε:
                    http://www.pavlospettas.com/profile.htm

                    ευχαριστώ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • scotch
                      scotch last edited by

                      Παιδιά έχω βρει αυτές τις ζάντες
                      http://img156.imageshack.us/img156/179/dsc00097rp2.jpg
                      http://img510.imageshack.us/img510/3817/dsc00098ra8.jpg

                      Είναι 17άρες της audi και η τιμή τους 350 ευρώ. Λόγω γρατζουνιών (ειδικά η 2η στη φωτογραφία βγάζει μάτι) σκέφτομαι να τις βάψω. Θα είναι σαν καινούργιες μετά ή θα φαίνονται 'κάπως'; Αξίζει γενικώς το βάψιμο; Η τιμή για το βάψιμο με ηλεκτροστατική βαφή στα 220 ευρώ... (δηλαδή το σύνολο 350 + 220 = 570).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • xenos
                        xenos last edited by

                        Ο χρήστης Scotch έγραψε:
                        Παιδιά έχω βρει αυτές τις ζάντες
                        http://img156.imageshack.us/img156/179/dsc00097rp2.jpg
                        http://img510.imageshack.us/img510/3817/dsc00098ra8.jpg

                        Είναι 17άρες της audi και η τιμή τους 350 ευρώ. Λόγω γρατζουνιών (ειδικά η 2η στη φωτογραφία βγάζει μάτι) σκέφτομαι να τις βάψω. Θα είναι σαν καινούργιες μετά ή θα φαίνονται 'κάπως'; Αξίζει γενικώς το βάψιμο; Η τιμή για το βάψιμο με ηλεκτροστατική βαφή στα 220 ευρώ... (δηλαδή το σύνολο 350 + 220 = 570).

                        Πρωτα απ'ολα ειναι σε παρα πολυ κατασταση και καλυτερα να μην τις βαψεις. Δευτερον εβαψε ενας φιλος μου στον Πεττα και εδωσε 150

                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • scotch
                          scotch last edited by

                          Έχεις δίκιο
                          Πήρα πριν από λίγο στον Πέττα και μου είπε 150 για τις 4. Ευχαριστώ!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vagelis-rallye last edited by

                            ξερει κανεις που μπορω να βρω ενα πινακα με καρε για διαφορα μοντελα? Αριχκα ενδιαφερομαι για το καρε απο suzuki (baleno). Αν γνωριζει κανεις το συγκεκριμενο καρε θα βοηθουσε πολυ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hammer_ last edited by

                              Δοκίμασε αυτό το site, είναι αρκετά ενημερωμένο: click!

                              Make - Suzuki
                              Model - Baleno
                              Year - 95>
                              PCD - 4x100
                              Offset - 35 to 45
                              Bore - 54.1

                              Εκτός αν μου έχει ξεφύγει κάτι, είναι ακριβώς ίδιες διαστάσεις με τις ζάντες που φοράνε τα τετραμπούλονα Toyota (από Aygo μέχρι MR2), κάποια Mazda (MX5 ως 2005 και κάποια παλιά 323) και αρκετά ακόμα γιαπωνέζικα. Είναι πολύ εύκολη διάσταση για να βρεις ζάντα.

                              ΥΓ. Τώρα που το θυμήθηκα, και κάποια παλιότερα VW και Renault φόραγαν αυτό το καρέ και offset, αλλά είχαν μεγαλύτερο bore. Αν πάρεις ζάντα από τέτοιο μοντέλο, θες ένα μετατροπέα για το bore ώστε η ζάντα να στηρίζεται στο κέντρο και όχι στα μπουλόνια. Προφανώς και είναι αδύνατο να βάλεις ζάντα με μικρότερο bore!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                g47 last edited by

                                Μηπως ξερετε αν υπαρχει αντιπροσωπος στην Ελλαδα των ζαντων wolfrace?

                                Γειά σας θάλασσες και όρη
                                γειά σας και έχω βάλει πλώρη
                                για της Αστραπής την Κόρη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pasxos last edited by

                                  Πρεπει να τις φερνει ο Ακριτας στη Θεσσαλονικη...παρε τηλ και ρωτα τον αν ειναι αυτος αντιπροσωπος κι αν οχι ποιος ειναι..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    g47 last edited by

                                    Ok,ευχαριστω,αυτος ειναι πραγματι!

                                    Γειά σας θάλασσες και όρη
                                    γειά σας και έχω βάλει πλώρη
                                    για της Αστραπής την Κόρη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iliasp last edited by

                                      Θεσσαλονίκη ξέρετε που κοντά έχει κανα καλό μαγαζί που να φτιάχνει ζάντες?
                                      Τελευταία φορα πήγα στον καπιταλη (γεωργικής σχολής/απεναντι απο ικεα) για ενα ελαφρύ τράβηγμα που έχω προς στα δεξιά και το οποίο η αντιπροσωπεία δεν μπορούσε να βρει τι είναι οπότε μου λέει θέλεις λαστιχά!

                                      Πήγα, μου είπαν οτι και οι 4 θελουν φτιάξιμο (4χ35) εγινε και ευθυγράμμιση στην οποία ο μ@λ@κ@ς μιλούσα στο κινητό και δεν είδα καν τι έκανα, στο τέλος είδα οτι κάστερ δεν πειράξαν καθόλου, είχε αρνητικές τιμές (δύσκολα να το κάνουν), έκαναν και ζυγοστάθμιση των τροχών...

                                      Τραβάει κιάλλο όμως, έφτιαξε η κλίση του τιμονιού, τώρα το έχω ευθεία και πηγαίνει ευθεία αλλά έχει συνέχεια την τάση οταν συναντάει λακούβα να φεύγει δεξιά, που ούτως η αλλως θα πάει προς τα δεξιά απλά με λακούβες φεύγει πιο απότομα!

                                      Και σκέφτομαι...τις πήγε τις ζάντες για φτιάξιμο ή μας τονν έπιασε?
                                      κανονικά?
                                      Ήξερε τι έκανε ή πειραματιζόταν με την τεχνολογία?

                                      Και τέλος οι ζάντες είναι ένα μαύρο χάλι γιατί όταν βάζαν βγάζαν τα ελαστικά τις χτυπούσαν απο εδώ κι απο εκεί!

                                      Τέλως πάντων, εάν κάποιος έχει να προτείνει κάποιο καλό και αξιόπιστο μαγαζί θα ήμουν ευγνώμων!
                                      Δε με νοιάζει να πάω κάπου να πληρώσω κάτι ακόμα, αρκεί να γίνει δουλειά και το αμάξι να πατάει και πάλι όπως στην αρχή!
                                      Και να ξαναφτιαχτούν οι ζάντες!
                                      Όπως και θα ξανακάνω ευθυγράμμιση αφού τελειώσω με ζάντες και ελαστικά μιά και καλή (μπροστά θα είμαι και όλα θα τα βλέπω)

                                      Περνάει απο το μυαλό μου ότι μπορεί να φταίνε και τα ελαστικά (conti sportcontact2 runflat) αλλα για να το δω αυτο πρεπει να αλλάξω ή τροχούς (μεταξύ τους) ή λάστιχα...στο μέλλον αυτό!
                                      Αν έχει να προτείνει κάποιος κάτι σχετικά με το πρόβλημα μου είμαι όλος αυτιά!
                                      Thanks

                                      edited: μιλάω για ένα CLK με 225/40/18 και 255/35/18

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        melos86 last edited by

                                        Παρομοιο προβλημα στο δικο μου με 147... Μου βρηκαν στραβες ζαντες για να δικαιολογησουν το τραβηγμα, ο λαστιχας τις βρηκε καλες και τελικα το προβλημα λυθηκε στο 90% βαζοντας τα εμπρος λαστιχα (PremiumContact2) στον πισω αξονα!!

                                        Απο εκεινο το σημειο και μετα πηγαινω αρκετα καλα και ενα πολυ πολυ μικρο τραβηγμα μαλλον ειναι απο ευθυγραμιση...

                                        Για τις ζαντες υπαρχει ενας μαγος στην Θεσσαλονικη!! Του πηγα ζαντα για πεταμα και την εκανε καινουρια....

                                        Επι της Δελφων μετα το Νοσοκομειο Αφροδισιων Νοσηματων ειναι ακριβως απεναντι διπλα απο τον φουρνο! Δεν φαινεται με την πρωτη παντως...
                                        Αν δυσκολευτεις εχει ενα λαστιχαδικο απεναντι οποτε ρωτα και θα σου πει αυτος!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iliasp last edited by

                                          Ο χρήστης melos86 έγραψε:
                                          Παρομοιο προβλημα στο δικο μου με 147... Μου βρηκαν στραβες ζαντες για να δικαιολογησουν το τραβηγμα, ο λαστιχας τις βρηκε καλες και τελικα το προβλημα λυθηκε στο 90% βαζοντας τα εμπρος λαστιχα (PremiumContact2) στον πισω αξονα!!

                                          Απο εκεινο το σημειο και μετα πηγαινω αρκετα καλα και ενα πολυ πολυ μικρο τραβηγμα μαλλον ειναι απο ευθυγραμιση...

                                          Για τις ζαντες υπαρχει ενας μαγος στην Θεσσαλονικη!! Του πηγα ζαντα για πεταμα και την εκανε καινουρια....

                                          Επι της Δελφων μετα το Νοσοκομειο Αφροδισιων Νοσηματων ειναι ακριβως απεναντι διπλα απο τον φουρνο! Δεν φαινεται με την πρωτη παντως...
                                          Αν δυσκολευτεις εχει ενα λαστιχαδικο απεναντι οποτε ρωτα και θα σου πει αυτος!!

                                          Α γεια σου, σε αυτόν με έστειλε η ΤΑΣΤΑ στην αρχή και μετά μου ανέφεραν και τον άλλο στη γεωργικής σχολής, απλά στον πρώτο με το που μπήκα μέσα είπα ότι μόνο ζάντες δεν κάνουν εδώ (κλασικό σιδηρουργείο) ενώ ο άνθρωπος ήταν πολύ ξηγημένος! Τέσπα ότι λάμπει τελικά δεν είναι χρυσός, μπορεί ο ένας να ήταν υπερλουξ απο μηχανήματα και εγκαταστάσεις αλλά ο παλιός είναι αλλιώς!

                                          Αυτό που με κουράζει τώρα είναι η ιδέα του να ξανατρέχω να μου πουν εάν όντως έχουν κάτι οι ζάντες, να κάνω μια ακόμα ευθυγράμμιση αλλιώς θα περιμένω μέχρι να αλλάξω λάστιχα να δω εάν φταίει αυτό!

                                          Και κάτι ακόμα που μόλις σκέφτηκα...είχα αφήσει το αμάξι για 2 μέρες στο συνεργείο και τους είχα πει να κοιτάξουν και το τράβηγμα...τελικά το πόρισμα έλεγε ότι χρειάζομαι τα παραπάνω και ότι το σύστημα διεύθυνσης είναι ΟΚ!
                                          Την επομένη λοιπόν όταν παώ να το βγάλω απο το γκαράζ, βάζω μπροστά και όταν πάω να στρίψω το τιμόνι αρχίζουν και ακούγονται έντονοι ήχοι, σαν να ξύνει κάποιος μια λαμαρίνα πάνω σε μια άλλη έντονα και μια μικρή δόνηση απο την κολόνα του τιμονιού!
                                          Αρχίζω και τρελένομαι γιατί λέω εδώ είμαστε αρχίζει μια νέα εποχή με το συνεργείο, κάθε μέρα εκεί θα είμαι!
                                          Τους το πάω, ανοίγουν καπώ κοιτάζουν τη στάθμη των υγρών του συστήματος διεύθυνσης και αφού με ρώτησαν εάν είδα κάποια σημάδια εκεί που το παρκαρω απο τυχών διαρροή το γεμίζουν και μου λένε οτι αυτό είναι μιας και ήταν αρκετά κάτω απο το όριο!
                                          Και ερωτώ εγώ...πως έγινε αυτό ενώ το αμάξι ήταν στα χέρια σας?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            ata last edited by

                                            Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα, σε έναν λαστιχά για μια στραβή ζάντα μου είπε ότι θα τη χτυπήσει λίγο για να ισιώσει και να μην τη βάλουμε σε τόρνο. Θα γίνει λέτε δουλειά έτσι?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 3 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr