Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    • 1
    • 2
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 214
    • 215
    • 52 / 215
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    439
    4287
    9499
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      highfidelity last edited by

      Ο χρήστης leonp έγραψε:

      Μόλις έβαλα στο Γάλλο μια τετράδα καινούρια PZero Nero 195/40/17 81W. Η εργοστασιακή διάσταση είναι 205/50/17

      Εντυπώσεις και φωτογραφίες αργότερα.

      Θα σκίζεις όλα τα C4 στο φανάρι μόνο που δεν πρέπει να έχει λακούβες ο δρόμος.

      Παλιά έβαζαν στα σιβίκ 205/50/13 για κόντρες.

      Με τέτοιο προφίλ, όχι λακούβες , ούτε... σκόνη δεν πρέπει να έχει ο δρόμος για να μην έχεις ...αναπηδήσεις!

      Ηταν φτηνά, ή απλά ήθελες να τα δοκιμάσεις; Αλλά πόσο φτηνά να είναι τα P-zero πια!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Το έβγαλα για μια βόλτα στο γνωστό μέρος.

        -Η πρώτη διαφορά που διαπίστωσα είναι οτι το τιμόνι ελάφρυνε σημαντικά.

        -Στο δρόμο σε μικροανωμαλίες και μικρές λακούβες δέν έχει μεγάλη διαφορά στην άνεση. Επίσης τώρα πλέον νοιώθω ανωμαλίες στο δρόμο που δέν ένοιωθα πρίν.

        -Σε μεγάλες λακούβες τα πράγματα είναι διαφορετικά. Πχ, δοκίμασα να περάσω απο ένα καπάκι υπονόμου το οποίο είναι 3-4 πόντους κάτω απο το επίπεδο της ασφάλτου και την άκουσα στερεοφωνικά Με τα παλιά λάστιχα περναγα απο το ίδιο σημείο και το καταλάβαινα ελάχιστα. Σε μεγαλύτερη λακούβα είμαι σίγουρος οτι θα πάρω λάστιχο-ζάντα-ψαλίδι στο χέρι. Επομένως πλέον χρειάζεται μεγάλη προσοχή.

        -Απο βελτίωση στην επιτάχυνση ελάχιστα πράγματα. Η όλη βελτίωση έγινε στις στροφές. Αν και ο δρόμος είχε νερά οπότε δέν το πίεσα πολύ, οι πρώτες εντυπώσεις είναι απόλυτα θετικές. Το αυτοκίνητο κρατάει απίστευτα. Οι κλίσεις έχουν μειωθεί και οι τάσεις αστάθειας και κάτι ψιλο-χοροπηδητά που έκανε μέσα στην στροφή έχουν εξαφανιστεί. Το αμάξι δείχνει πιό δεμένο και σταθερό απο ποτέ. Με ένα σετ πιό σφιχτά ελατήρια-αμορτισέρ (κάτι το οποίο θα τοποθετηθεί λίαν συντόμως) είμαι σίγουρος οτι θα σκοτώνει οτιδήποτε κινείται στο δρόμο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Το εργοστασιακό Exalto σε σύγκριση με το Pzero

          Το F1 σε 225/45/17 που είχα στο αυτοκίνητο (έχει ίδιο προφίλ με το 205/50/17)

          Το Pzero. Ο θόλος δείχνει λίγο άδειος τώρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            voylgaris-ilias last edited by

            Τα exalto δεν πήγαιναν καλά? γιατί στην XANTIA μου πανε αρκετά καλά, βέβαια κλίσεις δεν έχω με όσα και να μπαίνω στις στροφές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aserf last edited by

              Ο χρήστης dog80 έγραψε:
              Μόλις έβαλα στο Γάλλο μια τετράδα καινούρια PZero Nero 195/40/17 81W. Η εργοστασιακή διάσταση είναι 205/50/17

              Εντυπώσεις και φωτογραφίες αργότερα.

              Ουάου
              Μιλάμε για ~7,7% μείωση της διαμέτρου των ελαστικών.
              Γιατί το έκανες αυτό αν επιτρέπεται;
              Το κοντέρ θα δείχνει άσχετες τιμές, το αμάξι χαμήλωσε ~2,5 πόντους μόνο από τα λάστιχα (58,78 χιλ. διαμ. αντί για 63,68 χιλ διαμ.), όπως είπες θα χτυπάει πολύ περισσότερο και διαφορές στην επιτάχυνση είπες ότι δεν παρατήρησες. Οι διαφορές στη στροφή απ' την άλλη μπορεί να οφείλονται καθαρά και μόνο στην αλλαγή του τύπου των ελαστικών και όχι στην αλλαγή της διάστασης Αλήθεια, οι κλίσεις στις στροφές πώς μειώθηκαν με την αλλαγή των ελαστικών;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dog80 last edited by

                Ο χρήστης ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΗΛΙΑΣ έγραψε:
                Τα exalto δεν πήγαιναν καλά? γιατί στην XANTIA μου πανε αρκετά καλά, βέβαια κλίσεις δεν έχω με όσα και να μπαίνω στις στροφές.

                Μιά χαρά πάνε τα Exalto αλλά κατα τη γνώμη μου είναι πιό πολύ προσανατολισμένα για άνεση παρά για σπόρ οδήγηση. Αν έβγαιναν στη διάσταση 195/40/17 μπορεί και να τα έβαζα.

                Ουάου
                Μιλάμε για ~7,7% μείωση της διαμέτρου των ελαστικών.
                Γιατί το έκανες αυτό αν επιτρέπεται;
                Το κοντέρ θα δείχνει άσχετες τιμές, το αμάξι χαμήλωσε ~2,5 πόντους μόνο από τα λάστιχα (58,78 χιλ. διαμ. αντί για 63,68 χιλ διαμ.), όπως είπες θα χτυπάει πολύ περισσότερο και διαφορές στην επιτάχυνση είπες ότι δεν παρατήρησες. Οι διαφορές στη στροφή απ' την άλλη μπορεί να οφείλονται καθαρά και μόνο στην αλλαγή του τύπου των ελαστικών και όχι στην αλλαγή της διάστασης Αλήθεια, οι κλίσεις στις στροφές πώς μειώθηκαν με την αλλαγή των ελαστικών;

                Ο λόγος που έκανα τόσο δραστική αλλαγή είναι οτι ήθελα να βελτιώσω το στήσιμο του αυτοκινήτου

                Έχω δοκιμάσει τα Pzero Nero σε διάσταση πολύ κοντα στην εργοστασιακή (215/45/17) και δέν είχαν καμία σχέση.

                Οι κλίσεις στις στροφές φαντάζομαι οτι μειώθηκαν λόγω του οτι πλέον το πλαινό του ελαστικού συμπιέζεται ελάχιστα.

                Αυριο πρωί θα αρχίσω να παίρνω τιμές για σέτ ελατήρια-αμορτισέρ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cliodriver last edited by

                  Φίλε dog80 πιστεύω ότι έκανες λάθος.

                  1. Οι επιταχύνσεις δεν βελτιώθηκαν, οι κλίσεις μπορούν να μειωθούν πολύ περισσότερο από την αλλαγή στις αναρτήσεις. Τα λάστιχα τότε θα έχουν ελάχιστη συνεισφορά.
                  2. Μειωμένη άνεση
                  3. Σαφώς αυξημένος κίνδυνος για τις ζάντες
                  4. Μεγάλο σφάλμα στο ταχύμετρο, το κοντέρ, την κατανάλωση.
                  5. Από εμφάνιση... και να χαμηλώσει το αποκλείω να γεμίσει ο θόλος. Όσο και να πλησιάσεις το πάνω μέρος του, το εμπρός και το πίσω θα απέχουν αρκετά.

                  Η ταπεινή μου συμβουλή θα ήταν, τώρα που είναι καινούργια να πας πίσω να βάλεις τη σωστή διάσταση...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                    Το Pzero. Ο θόλος δείχνει λίγο άδειος τώρα.

                    τι χάλι είναι αυτό...τυφλώθηκα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kavoyras last edited by

                      Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
                      Φίλε dog80 πιστεύω ότι έκανες λάθος.

                      1. Οι επιταχύνσεις δεν βελτιώθηκαν, οι κλίσεις μπορούν να μειωθούν πολύ περισσότερο από την αλλαγή στις αναρτήσεις. Τα λάστιχα τότε θα έχουν ελάχιστη συνεισφορά.
                      2. Μειωμένη άνεση
                      3. Σαφώς αυξημένος κίνδυνος για τις ζάντες
                        4. Μεγάλο σφάλμα στο ταχύμετρο, το κοντέρ, την κατανάλωση.
                      4. Από εμφάνιση... και να χαμηλώσει το αποκλείω να γεμίσει ο θόλος. Όσο και να πλησιάσεις το πάνω μέρος του, το εμπρός και το πίσω θα απέχουν αρκετά.

                      Η ταπεινή μου συμβουλή θα ήταν, τώρα που είναι καινούργια να πας πίσω να βάλεις τη σωστή διάσταση...

                      Στο οδόμετρο...Που ξέρεις τι γράφει και ποιά είναι τα πραγματικά χιλιόμετρα στο αμάξι?
                      Για να μην μπω και σε άλλα χειρότερα πράγματα...
                      Στο μόνο που μπορεί να κέρδισες είναι η επιτάχυνση, μιας και μίκρυνες το βήμα, αλλά για όλα τα άλλα αρνητικά που έχεις, πίστεψέ με, δεν αξίζει.
                      Βέβαια εσύ έχεις τα γένια και τα χτένια, έτσι?
                      Εγώ (και οι άλλοι εδώ μέσα) σου λένε τι πιστεύουμε ότι είναι το σωστό-ενδεδειγμένο.

                      ΥΓ:Αυτή την 'πατέντα' στην πρότινε κάποιος (πχ ο λαστιχάς σου) ή μόνος σου το σκέφτηκες?(ειλικρινής ερώτηση χωρίς ίχνος εμπάθειας)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        harlek last edited by

                        Ο χρήστης elteo έγραψε:

                        τι χάλι είναι αυτό...τυφλώθηκα.

                        Ίσως η πιο λάθος επιλογή διάστασης ελαστικών που έχω δει μέχρι σήμερα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Ο χρήστης harlek έγραψε:

                          τι χάλι είναι αυτό...τυφλώθηκα.

                          Ίσως η πιο λάθος επιλογή διάστασης ελαστικών που έχω δει μέχρι σήμερα.

                          +1

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kotetsi last edited by

                            Σαν ζάντα χωρίς περασμένο λάστιχο φαίνεται...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              joe-bar-team last edited by

                              φίλε βάλε ένα μεγαλο αυτοκόλλητο με το username σου στο αμαξι,γιατί αν σε πετυχει καποιος στο δρόμο δεν το γλυτώνεις το australia ubber alles αρες μαρες κουκουνάρες

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                Το Pzero. Ο θόλος δείχνει λίγο άδειος τώρα.

                                Όσο για το κράτημα να είσαι σίγουρος ότι έχει χειροτερέψει. Μπορεί τώρα να σου φαίνεται βελτιωμένο επειδή τα ελαστικά είναι καινούρια αλλά σε λίγο καιρό θα φανεί η διαφορά. Λογικό είναι άλλωστε αυτό αφού έχεις μειώσει σε πολύ μεγάλο βαθμό το ίχνος του ελαστικού πάνω στην άσφαλτο.
                                Επίσης ABS και ESP σύμφωνα με τους κατασκευαστές θα έχουν πρόβλημα εξαιτίας της μεγάλης μείωσης της διαμέτρου του ελαστικού.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  puntolord last edited by

                                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                  Το Pzero. Ο θόλος δείχνει λίγο άδειος τώρα.

                                  Εάν το μετέτρεψες & σε 4Χ4 τότε καλό είναι....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    michael-amott last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                    τι χάλι είναι αυτό...τυφλώθηκα.

                                    Ίσως η πιο λάθος επιλογή διάστασης ελαστικών που έχω δει μέχρι σήμερα.

                                    +1

                                    +1000

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dog80 last edited by

                                      Πέσατε να με φάτε ρέ!

                                      Πρώτα απ όλα είμαι λαστιχάς, οπότε μπορώ ανα πάσα στιγμή να βάλω πάλι τα παλιά λάστιχα.

                                      Το μόνο αρνητικό είναι το κοπάνημα στις λακούβες. Η εμφάνιση δέν με ενδιαφέρει καθόλου και η διαφορά στον χιλιομετρητή είναι κάτω του 10%. Αρα όταν τα πραγματικά χιλιόμετρα είναι 100,000 το οδόμετρο θα γράφει 110,000. Σιγά τη διαφορά.

                                      Τα κρατήματα στις στροφές έχουν βελτιωθεί κατακόρυφα και για μένα αυτό είναι το πιό σημαντικό. Την άλλη εβδομάδα θα μπώ στα Μέγαρα να το δοκιμάσω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mario-boni last edited by

                                        λαστιχάς και το έκανες έτσι???
                                        δεν νομίζω να κάνεις διαφήμιση αυτό στο μαγαζί σου βλέποντας κανείς αυτό το πράγμα κάτω από τον θόλο
                                        Και άσχετος να είναι κανείς όταν το δει θα του πάει το μυαλό πως κάτι δεν πάει καλά εδω....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          johnkyr last edited by

                                          Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                          Πέσατε να με φάτε ρέ!

                                          Πρώτα απ όλα είμαι λαστιχάς, οπότε μπορώ ανα πάσα στιγμή να βάλω πάλι τα παλιά λάστιχα.

                                          Το μόνο αρνητικό είναι το κοπάνημα στις λακούβες. Η εμφάνιση δέν με ενδιαφέρει καθόλου και η διαφορά στον χιλιομετρητή είναι κάτω του 10%. Αρα όταν τα πραγματικά χιλιόμετρα είναι 100,000 το οδόμετρο θα γράφει 110,000. Σιγά τη διαφορά.

                                          Τα κρατήματα στις στροφές έχουν βελτιωθεί κατακόρυφα και για μένα αυτό είναι το πιό σημαντικό. Την άλλη εβδομάδα θα μπώ στα Μέγαρα να το δοκιμάσω.

                                          βάλε σεμι σλικ ... για τα μέγαρα να δεις διαφορά !!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            velissarios last edited by

                                            Ο χρήστης mario boni έγραψε:
                                            λαστιχάς και το έκανες έτσι???
                                            δεν νομίζω να κάνεις διαφήμιση αυτό στο μαγαζί σου βλέποντας κανείς αυτό το πράγμα κάτω από τον θόλο
                                            Και άσχετος να είναι κανείς όταν το δει θα του πάει το μυαλό πως κάτι δεν πάει καλά εδω....

                                            Καλή η παρατήρηση για την διαφήμιση του μαγαζιού αλλά αν δεν κάνει τέτοια πειράματα κάποιος του χώρου ποιος θα κάνει;

                                            Περιμένουμε σχόλια από την πίστα (γιατι απο αισθητικής άποψης και όχι μόνο, η μετατροπή πάτωσε)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 52 / 215
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr