-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Εδω και 3 εβδομαδες περιπου ειμαι κατοχος ενος Astra CC 1.6 turbo,και μπορω να σου πω οτι το αυτοκινητο ειναι πραγματικα πολυ καλο,τοσο σε θεματα ποιοτητας οσο και δυναμης.
Για να ηταν πιο σωστο το διλημα σου,θα επρεπε να συγκρινεις το Audi με το Astra GTC νομιζω,οπου το Astra εχει καλυτερο value for money απο το Audi...Hyundai no more λοιπόν;
Το Accent το πουλησες ή το κράτησες; Αν το πούλησες, από περιέργεια πόσο;
Πώς και απαρνήθηκες την αξιόπιστη κορέα για τους αναξιόπιστους ευρωπαίους-αμερικάνους; -
Οχι,δεν το πουλησα,το κρατησα για τις καθημερινες μου μετακινησεις,τομεας στον οποιον ειναι αψογο!(αλλα ας μην βγαινουμε off topic)Καλα ειναι και τα δυο για οτι ειναι προορισμενα να κανουν...
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Οχι,δεν το πουλησα,το κρατησα για τις καθημερινες μου μετακινησεις,τομεας στον οποιον ειναι αψογο!(αλλα ας μην βγαινουμε off topic)Καλα ειναι και τα δυο για οτι ειναι προορισμενα να κανουν...Δίκιο έχεις! Καλά χιλιόμετρα με το νέο σου απόκτημα λοιπόν, να το χαίρεσαι παντού και πάντα! Ούτως ή άλλως είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο, πέρα από τις προτιμήσεις του καθενός! Αν δεν είσαι και...παντρεμένος, θα αυξήσει και την...κοινωνικότητά σου λογικά...
-
[quote='ASTRAKITCAR']μιας και ο καθενας γραφει την γνωμη του ..χωρις επιχειρηματα αρκετοι αλλα με προσωπικη εμπαθεια παμε και απο εμενα ...
A3...φθηνα ανταλακτικα,φθηνο service,μεγαλη εγγυηση.δουλευει αφοβα καλακαιρι με 95- βενιζνη,κλιμα ανοιχτο,χωρις προαναφλεξη μιγματος,ολη η επαρχια γεματη αντιπροσωπους..μεταπωληση αψογη..τωρα πουλιουνται S3 προηγουμενης γενιας 25.000
-
εγώ θα έπαιρνα το άουντι...με το άλλο τώρα που μου αραιώνουν τα μαλλιά θα είχα μόνιμα εγκαύματα στην...καράφλα
-
Αν σου πω οτι η γυναικα μου μ'εφαγε να το αγορασουμε!.!.!..
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Αν σου πω οτι η γυναικα μου μ'εφαγε να το αγορασουμε!.!.!..Μόνο μην...φάει και το κεφάλι της με τέτοιες ιδέες!
Πλάκα κάνω!
(είναι που με ...παρακολουθεί κι εμένα η κοπέλα μου βλέπεις... ) -
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
:yahoo:+oo
-
[quote='kasel'][quote='ASTRAKITCAR']μιας και ο καθενας γραφει την γνωμη του ..χωρις επιχειρηματα αρκετοι αλλα με προσωπικη εμπαθεια παμε και απο εμενα ...
A3...φθηνα ανταλακτικα,φθηνο service,μεγαλη εγγυηση.δουλευει αφοβα καλακαιρι με 95- βενιζνη,κλιμα ανοιχτο,χωρις προαναφλεξη μιγματος,ολη η επαρχια γεματη αντιπροσωπους..μεταπωληση αψογη..τωρα πουλιουνται S3 προηγουμενης γενιας 25.000
-
Βασικα ο ιδιος ο ενδιαφερομενος δεν μας εχει πει για τι χρηση το προοριζει.
Το θελει για να πηγαινε με μ.ο 160 , το θελει για χαλαρες βολτες με γκαζι οποτε χρειαζεται, τον ενδιαφερουν τα 1,2 κλικ παραπανω ποιοτητας , προτιμαει το πουλ-μουρ της μαρκας ή της εμφανισης , ειναι ευαισθητος στην ζεστη και τον ηλιο , τον ενοχλει και το παραμικρο τριξιμο?????Εγω θα προτιμουσα το αστρα , γιατι τα συνδυαζει ολα εως ενα βαθμο και ισως επειδη ποτε δεν καταλαβα την διαφορα της ποιοτητας ενος audi/vw με τον ανταγωνισμο ωστε να δικαιολογει και την διαφορα τιμης.
Αλλα δεν καταλαβα γιατι θα βαρεθει καποιος ενα καμπριο (με σκληρη ηλεκτρικη οροφη κιολας) και δεν θα βαρεθει ενα hatchback???
Anyway πρεπει να μας πει ο υποψηφιος αγοραστης τι ειναι τελικα αυτο που τον ενδιαφερει ή ενοχλει και υστερα να ακουσει τις γνωμες μας.
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
Εγω θα προτιμουσα το αστρα , γιατι τα συνδυαζει ολα εως ενα βαθμο και ισως επειδη ποτε δεν καταλαβα την διαφορα της ποιοτητας ενος audi/vw με τον ανταγωνισμο ωστε να δικαιολογει και την διαφορα τιμης.Αλλα δεν καταλαβα γιατι θα βαρεθει καποιος ενα καμπριο (με σκληρη ηλεκτρικη οροφη κιολας) και δεν θα βαρεθει ενα hatchback???
+1
-
Αυτός ο 1.8 TFSI τί ακριβώς είναι;
Είναι FSI με turbo, είναι τεχνολογίας TSI, είναι ένας μικρός TFSI σαν αυτόν του GTi ή κάποια εξέλιξη του παλιού 1.8 Τ; -
'A slightly different style of how an engine is built is shown in the form of the new 1.8 Turbo FSI engine. The new 1.8 TFSI engine has higher pressure six-hole injectors - up to 150 bar. A watercooled Borg Warner K03 turbocharged gives the 1.8 TFSI engine a good torque figure of 165Nm at just 1,000rpm, and this peaks at 250Nm slightly further up in the rev range at 1,500rpm - this figure stretches all the way up to 4,200rpm. Peak horsepower is 160hp from 5,000rpm to 6,200rpm. Compression ratio is lower than the 2.0 TFSI though, at only 9.6:1 compression.'
http://paultan.org/archives/2006/09/29/ ... d-20-tfsi/
φιλε manosk αυτο ειναι κατι που βρηκα,ελπιζω να εριξα λιγο φως
κατι που εχω ακουσει γιαυτον τον κινητηρα (φυσικα διορθωστε με αν εχω λαθος) ειναι οτι δεν εχει intercooler παρολη την υπαρξη του turbo.οσον αφορα τη συγκριση τωρα...χμμμ
το astra twintop 1.6t για 25.990 πιστευω ειναι μια πολυ καλη προταση γενικοτερα..απο κει κ περα ειναι αναλογα παντα τις δικες σου αναγκες.εγω προσωπικα αν ηθελα να διαθεσω αυτο το ποσο θα εκλινα περισσοτερο προς το cabrio μιας κ δυναμη εχει κ ομορφο ειναι για τα γουστα μου κλπ.απο κει κ περα ομως μιας κ εσυ διαλεγεις το αυτοκινητο θα σου προτεινα να τα δεις καλα κ τα 2.μπες μεσα να δεις ποιο σαλονι σε ικανοποιει περισσοτερο,οδηγησε τα να δεις ποιο σε 'ανταμοιβει' περισσοτερο (απο θεμα δυναμης δεν νομιζω να εχεις προβλημα με κανενα απο τα 2 μιας κ απο ο,τι φαινεται ουτως η αλλως ειναι παραπλησια), εξετασε καλα κ το after sales δηλαδη το κοστος συντηρησης,service, εγγυησεις κλπ κ τελευταιο αλλα οχι ασημαντο φροντισε αυτο που θα παρεις να σου αρεσει κ εμφανισιακα πολυ...ειναι πολυ ωραιο να χαζευεις το αυτοκινητο σου
-
ισα ισα νομιζω εχει ιντερκουλερ..
-
Ευχαριστώ για τα μεχρι στιγμης σχολια σας!!!!
Ξεκαθαρίζω λιγα επιπλέον πράγματα:- το αυτοκινητο θέλω αρχικά να είναι γρήγορο μιας και ειμαι 28 χρονών και μεχρι τωρα ειχα ενα γκολφάκι 3 πιο αργο και απο την καθυστερηση...
- επιπρόσθετα το τουτου θέλω να εχει το κατι που να το κάνει ξεχωριστό. Εξηγώ, το astra είναι κάμπριο τουρμπάτο και με 27000 μου δίνουν δερμάτινο σαλόνι, συναγερμό και δώρο το μεταλλικο χρώμα. Απο την άλλη το Α3 είναι πυραυλος και αουντι που σημαίνει ποιοτητα κατασκευής, μηχανή αουντι και γενικά στιβαρότητα χωρις όμως τίποτα εξτρα.
Τα σημεία που χρειαζομαι ενημέρωση είναι:
- Τι γίνεται με τα τριξίματα? Δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς σε ποιο βαθμό θα τρίζει το κάμπριο και αν αυτό θα είναι ενοχλητικό γιατί είναι ναλακία να δίνεις σχεδόν 10.000.000 δρχ και να τρίζει ενοχλητικά... Πως μπορώ να καταλάβω πως θα είναι να τρίζει το αμάξι...? test drive ίσως??
Μήπως τα πολλά άλογα το κάνουν κουδουνίστρα το καμπριο??
Μήπως το παραψάχνω...? - Πόση μεταπωλητική αξ'ια θα εχουν χασει τα δύο τουτού σε 4 χρονάκια επι τοις εκατό?
ελπίζω να ξεκαθάρισα λίγο την κατάσταση, το θέμα είναι οτι σε καμια εβδομάδα θα καταλήξω και θα πάω να τα σκάσω....
-
οντως εκανα λαθος
*'160 hp 1.8 TFSI I4
1.8 TFSI cutaway
Enlarge
1.8 TFSI cutawayConfiguration
1798 cc water cooled inline 4, bore 82,5/stroke 84,1
Head
9.6:1 compression ratio, toothed chain driven camshaft, continuous adjusting intake
Block
88 mm cylinder spacing, 33 kg grey cast iron (GJL 250)
Crankcase
two toothed chain driven counter-rotating balancing shafts suppressing second degree free inertial forces and oil-pump
crankshaft
eight counterweights, 58 mm diameter main bearings
Fuel system
Gasoline, Fuel Stratified Injection, up to 150 bar, six-hole injectors, high-pressure pump driven by a fourfold cam on the exhaust camshaft, stainless steel high-pressure lines, dual injection at the admission and compression stroke
Aspiration
Borg Warner K03 watercooled turbocharger, intercooler, charge movement flaps controlling combustion chamber air movement
exhaust
ceramic primary catalytic converter and ceramic close-coupled catalytic converter
Output
118 kW (160 PS) from 5,000 to 6,200 rpm, 250 Nm from 1,500 to 4,200 rpm, 165 Nm at 1,000 rpm
application
2006, Audi A3,Audi TT,Audi A4
Reference
Audi AG (2006-09-27). Sporty Dynamism, Superb Comfort: The Audi 1.8 TFSI. Press release.
source
of the German engine paper mtz, press release 11/2006:'Der neue Audi 1.8TFSI-Motor'* -
Ο χρήστης global_deejay έγραψε:
φιλε manosk αυτο ειναι κατι που βρηκα,ελπιζω να εριξα λιγο φως
κατι που εχω ακουσει γιαυτον τον κινητηρα (φυσικα διορθωστε με αν εχω λαθος) ειναι οτι δεν εχει intercooler παρολη την υπαρξη του turbo.Και intercooler έχει και διαμάντι κινητήρας είναι. Δεν ξέρω αν θα βγάλει κάποιες 'παιδικές ασθένειες' αλλά πιστεύω πως υπάρχει εμπειρία από άλλους tfsi και δεν θα υπάρξει ιδιαίτερο πρόβλημα. Για περισσότερες πληροφορίες στο παρακάτω link:
http://www.audiworld.com/news/06/paris- ... si-engine/Για να καταθέσω την άποψή μου, μεταξύ των 2 αυτοκινήτων θα διάλεγα το Α3. Η οδική του συμπεριφορά, τα φρένα του αλλά και το εσωτερικό του είναι σημεία αναφοράς.
-
Βασικά το Α3 πιθανότατα να το βαρεθείς πιο γρήγορα σε βάθος χρόνου, γιατι όπως και να το κάνουμε ειναι ενα ελαφρά συντηρητικό αισθητικά hatchback με κάποια χρονάκια στην πλάτη του! Ενω αντιθέτως το Astra εχει διπλό χαρακτήρα! Απο άποψη επιδόσεων, δεν νομίζω να έχουν τραγικές διαφορές στις επιδόσεις, μιας και το Α3 ειναι μεν πιο ελαφρύ και 1.8, αλλα υπολείπεται κατα 20 (ονομαστικών τουλάχιστον) αλογων έναντι του Astra! Λογικά θα βγει και καποιο πρόγραμμα αναβάθμισης του 1.8TFSI σε περίπτωση που είσαι λίγο ανήσυχος..
Αλλα ειναι εντελώς διαφορετικοί προσανατολισμοί τα δυο αυτοκίνητα!Εγω πάντως ψηφίζω AstraTT cosmo, και για τον σχεδιασμο του, και για τον διπλο χαρακτήρα του και για τον κινητήρα του..
υ.γ: αν καταλήξεις στο Α3, βάλτου τουλάχιστον ηλιοροφή!
-
Ο χρήστης TATS έγραψε:
Βασικά το Α3 πιθανότατα να το βαρεθείς πιο γρήγορα σε βάθος χρόνου, γιατι όπως και να το κάνουμε ειναι ενα ελαφρά συντηρητικό αισθητικά hatchback με κάποια χρονάκια στην πλάτη του! Ενω αντιθέτως το Astra εχει διπλό χαρακτήρα! Απο άποψη επιδόσεων, δεν νομίζω να έχουν τραγικές διαφορές στις επιδόσεις, μιας και το Α3 ειναι μεν πιο ελαφρύ και 1.8, αλλα υπολείπεται κατα 20 (ονομαστικών τουλάχιστον) αλογων έναντι του Astra! Λογικά θα βγει και καποιο πρόγραμμα αναβάθμισης του 1.8TFSI σε περίπτωση που είσαι λίγο ανήσυχος..
Αλλα ειναι εντελώς διαφορετικοί προσανατολισμοί τα δυο αυτοκίνητα!Εγω πάντως ψηφίζω AstraTT cosmo, και για τον σχεδιασμο του, και για τον διπλο χαρακτήρα του και για τον κινητήρα του..
υ.γ: αν καταλήξεις στο Α3, βάλτου τουλάχιστον ηλιοροφή!
για τον 1.6τ παντως μιας κ υπηρχε απο πριν κ στο meriva opc υπαρχει προγραμμα απο την eds που το κανει ουτε λιγο ουτε πολυ 221 αλογακια!οσον αφορα τις επιδοσεις το α3 κυμαινεται γυρω στο 8 κ το αστρα γυρω στο 9 για το 0-100(λογικο αν σκεφτεις κ τα παραπανισια κιλα)...
περιμενουμε εντυπωσεις απο τα 2 αυτοκινητα οταν τα δεις απο κοντα κ τα οδηγησεις
-
Ο χρήστης kapelas έγραψε:
Απο την άλλη το Α3 είναι πυραυλος και αουντι που σημαίνει ποιοτητα κατασκευής, μηχανή αουντι και γενικά στιβαρότητα χωρις όμως τίποτα εξτρα.Τα σημεία που χρειαζομαι ενημέρωση είναι:
- Τι γίνεται με τα τριξίματα? Δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς σε ποιο βαθμό θα τρίζει το κάμπριο και αν αυτό θα είναι ενοχλητικό γιατί είναι ναλακία να δίνεις σχεδόν 10.000.000 δρχ και να τρίζει ενοχλητικά... Πως μπορώ να καταλάβω πως θα είναι να τρίζει το αμάξι...? test drive ίσως??
Μήπως τα πολλά άλογα το κάνουν κουδουνίστρα το καμπριο??
Μήπως το παραψάχνω...? - Πόση μεταπωλητική αξ'ια θα εχουν χασει τα δύο τουτού σε 4 χρονάκια επι τοις εκατό?
ελπίζω να ξεκαθάρισα λίγο την κατάσταση, το θέμα είναι οτι σε καμια εβδομάδα θα καταλήξω και θα πάω να τα σκάσω....
Πυραυλος με 160 αλογα?Πανε αυτες οι εποχες!
Το καμπριο θα τριξει αλλα αναλογα με το ποσο 'ψειρας'εισαι θα σε ενοχλησει η δεν θα το καταλαβεις καν! - Τι γίνεται με τα τριξίματα? Δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς σε ποιο βαθμό θα τρίζει το κάμπριο και αν αυτό θα είναι ενοχλητικό γιατί είναι ναλακία να δίνεις σχεδόν 10.000.000 δρχ και να τρίζει ενοχλητικά... Πως μπορώ να καταλάβω πως θα είναι να τρίζει το αμάξι...? test drive ίσως??
OPEL ASTRA TWIN TOP 1.6 TURBO or AUDI A3 1.8 TFSI