-
Μάκη,Γιάννη,επαννειλημμένως έχουμε πει οτι δεν είναι μόνο το τι λές αλλά και το πως το λές!
Το σχόλιο αφορούσε μόνο τον Κωνσταντίνο και το ιδιαίτερα υποτιμητικό και απαξιωτικό σχόλιο του (και εδω και στις Ανακοινώσεις)!
Ξαναλέω,οτι δεν μιλάω εκ μέρους του περιοδικού,ούτε μπορώ να ερμηνεύσω το τι λέει ο Στράτης!
Απλά χρησιμοποίησα την ατάκα του,μήπως και καταλάβει ο Κωνσταντίνος!Γι' αυτό μην ψάχνουμε πάλι για εξήγηση σε κάτι που δεν υπάρχει!
Αν δημιούργησα εσφαλμένες εντυπώσεις...συγγνώμη...αλλά το εξήγησα και στην αρχή του θέματος,όταν με ρώτησε ο spiros!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
δεν είναι μόνο το τι λές αλλά και το πως το λέςΝομίζω ότι τα εκατέρωθεν λεχθέντα και το πώς αυτά ειπώθηκαν έχουν ήδη σχολιασθεί επαρκώς και λεπτομερώς. Το επεισόδιο θεωρείται λήξαν. Πάμε παρακάτω.
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Γιάννη,έχω την αίσθηση ότι δεν ισχύει αυτό που λες!Στο σχετικά πρόσφατο παρελθόν τα τεστ ήταν πολλά και τα τεύχη καλά!
Έχω μπροστά μου,εντελώς τυχαία,το τεύχος του Ιουλίου'95(αυτό με την πολυαγαπημένη μου barchetta στο εξώφυλο).Νίκο, δεν έγραψα τυχαία για τη δεκαετία του 80 .... και συμφωνώ απόλυτα ότι η δεκαετία του 90 ήταν η καλύτερη για τα τεστ του περιοδικού. Κείμενα με έμπνευση, με ανάλυση, ... σαν να τους ενδιέφερε περισσότερο η δουλειά τους (δεν το πιστεύω, έτσι;)! Ίσως ήταν η 'αυτοκινητιστική άνοιξη' μετά την 'βαρυχειμωνιά' των 80's.
Τώρα πια .... ώρες-ώρες λες και έχουν 'Φόρμα αξιολόγησης για τεστ αυτοκινήτου', ιδίως για τα 'κοινά' και 'άσημα' αυτοκίνητα...
Και όμως, όταν εμφανίζονται κείμενα που δείχνουν έμπνευση ή έστω προσπάθεια διαφοροποίησης (ας πούμε Pluriel) τους τα χώνουμε και από πάνω ... -
Η δικη μου προθεση ειναι να βγει κατι καλο απο το θεμα που συζηταμε. Για να γινει ομως αυτο, θα πρεπει η διευθυνση του περιοδικου να μαθει ολα αυτα που εχουμε πει.
Ηρεμα και με σωστο τροπο μπορουν να βγουν καποια συμπερασματα απο ολη αυτη τη συζητηση και με καποιο τροπο (mods) να γνωστοποιηθουν στο περιοδικο. Απο εκει και μετα ειναι δικο τους θεμα τι θα αποφασισουν να κανουν και με πιο τροπο θα το κανουν.
Νομιζω οτι ολοι αγαπαμε το περιοδικο, ειναι μια καλη ευκαιρια να βαλουμε ενα λιθαρακι ωστε να γινει ακομη καλυτερο.
Το καλυτερο απο ολα θα ηταν εαν ειχαμε μια επισιμη απαντηση απο το περιοδικο για τις παρατηρησεις που εχουν γραφτει.
-
Σε εμένα πάντως έγινε αισθητή η απουσία του mr 'τα μετράω όλα' Κώστα Λακαφώση από τον Απρίλιο του 2001. Από τότε που έφυγε το περιοδικό έχασε κάτι σημαντικό σε εφευρετικότητα.
-
Και εμένα δεν μου πολυάρεσαν οι δοκιμές αυτού του τεύχους. Για το Pluriel ήταν επιφανειακό και χωρίς βάθος και για το Punto μικρό σε έκταση μια και μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που πιστεύω ότι θα είναι σίγουρα στο Top-5 στις πωλήσεις στην Ελλάδα. (πχ δεν αναφέρθηκαν καθόλου στο εξατάχυτο κιβώτιο του sporting). Επίσης έχω βαρεθεί σε κάθε μα κάθε τεύχος να υπάρχει ένα impreza ή ενα evo.
-
Εμένα μου άρεσε το τεστ του Pluriel. Είναι ένα διαφορετικό στυλ γραφής και μου αρέσει να διαβάζω κείμενα με ποικιλία. Και νομίζω ότι είπε ό,τι χρειαζόταν.
-
Σε προηγουμενες δημοσιευσεις μου σε αυτο το θεμα οπως και στο 'νεα μοντελα - fiat punto', αναφερθηκα λιγο απαξιωτικα προς τους συντακτες του περιοδικου.
Σκεφτηκα οτι ισως η ευθυνη αυτων που γραφουν δεν τους ανηκει πληρως. Το λεω διοτι μπορει αυτη να ειναι η 'γραμμη' που εχουν παρει απο τη διευθυνση του περιοδικου. Εαν η γραμμη ειναι πχ 'μικρα τεστ, χωρις να πολυβασανιζουμε το θεμα, και γενικα καλα λογια', τοτε προφανως ο συντακτης δεν εχει και πολλα περιθωρια...
**Το περιοδικο παντως ακομη ΔΕΝ εχει παρει θεση!!! **
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Για το Pluriel ήταν επιφανειακό και χωρίς βάθοςΜάλλον ανάλογο του κοινού στο οποίο απευθύνεται το αυτοκίνητο, και δεν εννοώ μόνο τις γυναίκες, ούτε προσπαθώ να προσβάλλω το Pluriel (και μένα μου αρέσει, κυρίως σαν ιδέα, ειδικά το 1.6 με το ημιαυτόματο).
και για το Punto μικρό σε έκταση μια και μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που πιστεύω ότι θα είναι σίγουρα στο Top-5 στις πωλήσεις στην Ελλάδα. (πχ δεν αναφέρθηκαν καθόλου στο εξατάχυτο κιβώτιο του sporting).
Πιστεύω πως στο επόμενο, άντε μεθεπόμενο τεύχος θα υπάρξει συγκριτική δοκιμή του Punto με Yaris, C3, Corsa κτλ. και εκεί οι 4Τ θα πουν πολύ περισσότερα πράγματα για το Punto.
Επίσης έχω βαρεθεί σε κάθε μα κάθε τεύχος να υπάρχει ένα impreza ή ενα evo.
Σ'αυτό συμφωνώ. Όσο 'επιθυμητά' και να είναι αυτά τα αυτοκίνητα πόσοι μπορούν να τα πάρουν; Εντάξει κύριοι 4Τ, μας πείσατε ότι είναι dream cars αλλά ασχοληθείτε και με τίποτα άλλο πια! Τόσα γρήγορα αυτοκίνητα υπάρχουν! Βαρεθήκαμε!
-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ, σολους!
Υπενθυμίζω πως πάγια αρχή μας είναι να απαντάμε μόνο μέσα από τους διαλόγους του περιοδικού και να μην τοποθετούνται μεμονομένα οι συντάκτες μας. Ελεύθεροι είναι όσοι και αν θέλουν να κάνουν συζήτηση μαζί σας αλλά μέχρις εκεί...
Δεν θα μπούμε στην ουσία των τοποθετήσεων. Το ξέρετε οι περισσότεροι πως διαβάζουμε τα σχόλιά σας με μεγάλη προσοχή και οι ψαγμένοι ξέρουν πως κάποια πράγματα λαμβάνονται σοβαρά υπόψη... και μάλιστα υλοποιούνται...
Συχνά μας στήνετε στον τοίχο αλλά μέχρι κάποιο σημείο χαλάλι! Τα σχόλιά σας καλοδεχούμενα και βέβαια δεν είναι τυχαία η επιλογή μας να γίνεται συζήτηση μεταξύ σας και να επεμβαίνουμε όταν υπάρχει λάθος ανάλυση η τοποθέτηση... Μην περιμένετε όμως συζήτηση μέσω φόρουμ σε φιλολογικό επίπεδο...Επι της ουσίας... Σε σχέη με γνωριμίες και δοκιμές η στη συντακτική ομάδα είναι σαφής... Πυροβολάτε αδιακρίτως γράφοντας μόνο την αλήθεια με τη μέγιστη αντικειμενικότητα! Τώρα αν οι κατασκευαστές έχουν τον τρόπο τους ώστε να παρουσιάζουν μοντέλα που σε σχέση με την τιμή τους αντέχουν σε κριτική είναι ένα άλλο θέμα... Πάντως μακριά από μας όλα αυτά περί εμπορευματοποίησης και στημένων δοκιμών...
Δεν θα αντέχαμε ούτε ένα μήνα όρθιοι... Προκαλώ μάλιστα όποιον φίλο έχει προσωπική εμπειρία με αυτοκίνητο που το περιοδικό χαρίστηκε να τοποθετηθεί...Για το πως κατανέμουμε όμως την ύλη, επιτρέψτε μας να έχουμε την ευθύνη λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις παρατηρήσεις σας!
και μερικές διευκρηνίσεις..
ένα περιοδικό για να επιβιώσει πρέπει να έχει διαφήμιση. Η αναλογία΄για να μην είναι ζημιογώνος η προσπάθεια είναι 2 μέρη ύλη, ένα διαφήμιση...
Στη συνέχεια κτίζεις 16 σέλιδα...
Οι πίνακες, ο αντίλογος, οι αγώνες, οι διάφορες ενότητες, τα νέα στο τέλος...
Η δουλειά εξελίσεται σε δύο εβδομάδες και γίνεται σταδιακά...Σημαντικό ρόλο παίζουν οι χρόνοι παραλαβής νέων μοντέλων οπότε επιλέγεις το μέγεθος του τεστ αλλά τη φιλοσοφία του... Μόνο του? Μικρό ή πλήρες με πίνακα? Εξαρτάται... από τους χρόνους από τη σπουδαιότητα και βέβαια από το αν θα κάνεις ΣΔΟΚ.... Με 9 περιοδικά και με την πολιτική που ακολουθούν οι εταιρείες δεν μπορείς να έχεις τον ίδιο μήνα και 5 θυρο Πούντο και Σπορτιγκ... Ενα παράδειγμα καταθέτω... Αντίστοιχα δεν έχεις και κουπέ και σπάιντερ ενώ πρέπει να επιλέξεις αν θα δημοσιεύσεις Ακορντ ή Τουράν... Κάνουμε και λάθη που συχνα τα εντοπίζουμε εκ των υστέρων... Δεν τείθεται θέμα... Καθόμαστε γύρω από ένα τραπέζι 4-5 άνθρωποι και αποφασίζουμε με βάση του τι θα μας άρεσε αν εμείς είμαστε αναγνώστες... Το ότι συμφωνούμε ή οι συνθήκες μας αναγκάζουν σε κάποιοες επιλογές λογικά δεν μας βρίσκουν πάντα σύμφωνους με εσάς που είστε οι τελικοί κριτές... Πυροβολείστε λοιπόν τις επιλογές μας, όχι όμως το ύφος μας χρεωνοντάς μας πολιτική.. Πιστεύουμε μάλιστα πως είμαστε οπι τελευταίοι των μοϊκανών σε αυτό το επίπεδο επί ελληνικού εδάφους αλλά και όχι μόνον!
Τώρα τα περί εμβάθυνσης στα τεστ και περί τεχνικών αναλύσεων ... Συνήθως είναι συνηδειτή επιλογή, ενώ όποτε ο χώρος, ο χρόνος και οι επιλογές των κατασκευαστών το επιτρέπουν εμβαθύνουμε.... Ισως χωρίς να φωνάζουμε... Περιμένουμε από όλους σας ακόμα πιό σκληρή αλλά και πιό επικοδομητική κριτική... Αλήθεια... Εχετε καταλάβει ότι τα αναβαθμισμένα μας όργανα έχουν διαφοροποιήσει τη διαδικασία των μετρήσεων? Εχετε αντιληφθεί πως δυναμομετρούμε όλους τους νέους κινητήρες και δημοσιεύουμε τις περιπτώσεις όπου λείπουν η περισεύουν άλογα?
Γιατί προσπερνάτε τη δουλειά μας στα Μέγαρα? Συνηδειτά δεν είμαστε κάθε μέρα και ώρα εκεί ώστε να μην σας κουράζουμε... Υπάρχουν και μεγαλύτεροι αναγνώστες που φωνάζουν όχι πάλι μέγαρο... Εξω, στο δρόμο... Κάντε προτάσεις... Χώστε τα επειδή τα διαγράμματα από τα βι-μποξ του κ. Κουνίτη δημοσιεύονται ως ψείρες και δεν διαβάζονται.
Προσπαθούμε για όλους και είμαστε εδώ ώστε να απαντήσουμε... Οχι όμως λάσπη και υπονοούμενα γαμώτο για μία ομάδα ανθρώπων που εργάζεται εν λευκώ σε 16 ωρη βάση...
Σας έπρηξα!
Να είστε καλά... και μείνετε συντονισμένοι. Οι διάλογοι του περιοδικού που διαβάζονται από όλους μας και την ευθύνη τους έχει ο ΚΚ είναι στη διαθεσή σας. ΛΟΓΩ ΤΙΜΗΣ!Στρατης Χατζηπαναγιώτου
-
Στρατή θέλω να ρωτήσω κάτι.
Γιατί χρησιμοποιείτε αυτή την γραμματοσειρά στο περιοδικό?
Έχει πλεονεκτήματα στην εκτύπωση?
Εγώ την βρίσκω πολύ δύσκολη στην ανάγνωση.
Στα τελευταία τεύχη έχει παρατηρηθεί να είναι άρθρα με μαύρα γράμματα σε δύσκολα φόντο (μπλε και πράσινα), θέλω προβολέα για να τα διαβάσωΚαι κάτι γενικό. Διαβάζω για πάρα πολλά αυτοκίνητα ότι στα υπέρ τους είναι η οδική συμπεριφορά ανεξαρτήτου κστηγορίας (πχ Evo, Ιμπρεζα, A4 Turbo, Passat, Mondeo, CLK, Meriva, C3 κλπ.) γαιτί δεν τα βάζετε όλα σε πίστα για να καταλάβουμε τι όρια έχει μια CLK ή μια E-Class, τι όρια έχει ένα Mini και πόσο διαφέρει από το Μινι S ή πόσο πάνω είναι το Α4 από το Passat σε κράτημα. Δηλαδή είναι δύσκολο να πούμε ότι στην Κ1 ξέρω γω στις Σέρρες ή σε σλάλομ το Evo στρίβει με 100 χλμ , το A4 με 80, το Passat με 78 και το Cherokee με 50 και τις ταυτότητες στο στόμα?
Είναι καλύτερο το Rav από το Cherokee στην Εθνική, ή το Rav θα συγκρίνεται πάντα με το Xtrail και το CRV.
Επειδή τα μοντέλα είναι πάρα πολλά πλεόν καλό θα ήταν να γίνει μια προσπάθεια ώστε να καταλάβουμε και μεις οι καθημερινοί οδηγοί πόσο διαφέρει τελικά η κατηγορία 1,400 cc από την 1,600 πόσο από την 1,800cc ή σε τι διαφέρουν πραγματκά τα μικρά από τα μεγάλα SUV πέραν των χώρων που είναι οφθαλμοφανές. -
Αγαπητοί φίλοι,
Θα ήθελα και εγώ να συμφωνήσω με το γενικότερο συμπέρασμα που βγαίνει από τα γραφόμενά σας. Είμαι και εγώ αναγνώστης των 4Τ από πολύ παλιά (από το 1993 συγκεκριμένα) και έχω μεγάλη χαρά κάθε φορά που αγοράζω το περιοδικό. Ή για να είμαι πιο ακριβής ήμουν χαρούμενος μέχρι πριν από λίγο καιρό. Έχω και εγώ διαπιστώσει ότι το περιοδικό που έφερε την αυτοκίνηση σπίτια μας έχει εν μέρει χάσει το ύφος που είχε όλα αυτά τα χρόνια και έχει μετατραπεί σε ένα περιοδικό lifestyle με ολίγη από αυτοκίνηση γαρνιρισμένο με ένα κάρο διαφημίσεις.
Ειλικρινά, έχω καταντήσει να διαβάζω τις πρώτες σελίδες με τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες και άντε ένα συγκριτικό και μετά να περνάω τις υπόλοιπες σελίδες με ρυθμό intercity (ελπίζω η παρομοίωση αυτή να σημαίνει πολύ γρήγορα). Γιατί ?
Διότι τα μισά νέα - για να μην πω όλα - τα έχω ήδη διαβάσει στο internet και διότι τα υπόλοιπα δοκιμαστικά τείνουν να αφορούν πολύ άνετες οικονομικά κοινωνικά τάξεις είτε συγκεκριμένες κατηγορίες αυτοκινήτων που έχουν χιλιοδοκιμαστεί (βλ. σούπερμίνι μέχρι 1400 κ.εκ.). Πόσες φορές έχει παραδείγματος χάριν παρουσιασθεί ή συγκριθεί το VW Passat 1.8T με τα ομοειδή του ή έστω το SW που αφορά ένα κάρο οικογενειάρχες ? Από την άλλη έχουμε ξεπατώσει στα συγκριτικά το Ford Mondeo 1.8 και τα Mitsubishi Lancer EVO I-II-III-IV-V.. και τα αντίστοιχα, λες και ενδιαφέρει τον καθημερινό οδηγό τόσο πολύ πια ποιες είναι οι απειροελάχιστες διαφορές των διαδοχικών - εκνευριστικά όμοιων - εκδόσεων ενός οχήματος που αν μη τι άλλο θα έπρεπε να είχαν φροντίσει μετά από τόσες πολλές εκδόσεις, να του ανανεώσουν τον εξωτερικό / εσωτερικό σχεδιασμό και να το κάνουν λίγο πιο όμορφο βρε παιδί μου. Τα ίδια ισχύουν και για το Impreza.Σίγουρα λοιπόν υπάρχει ποιότητα στην έκδοση των 4Τ - και δεν το αμφισβητώ - απλά ίσως επειδή ο ανταγωνισμός έχει ανέβει πολύ χρειάζεται επιπλέον μαεστρία για να κρατηθεί η έκδοση στην κορυφή.
Κάτι άλλο που με ενοχλεί είναι ότι διαβάζοντας το πρώτο ένα τρίτο των σελίδων του περιοδικού έχεις διαβάσει ότι ήταν να διαβάσεις. Τα υπόλοιπα δύο τρίτα είναι ένας συνδυασμός διαφημίσεων, άχρηστων καταχωρήσεων και άρθρων που παρόλο ενδιαφέροντα με κάνουν να βαριέμαι αφόρητα ώρες-ώρες. Εκεί που το περιοδικό αντιμετώπιζε το αυτοκίνητο σαν ένα παιχνίδι για μεγάλους όπου σε κάθε έκδοση οι 4Τ έμπαιναν μέσα, το οδηγούσαν σαν να μην υπήρχε αύριο και γράφανε με ειλικρίνεια αυτά που ένοιωθαν - και όχι αυτά που σκέφτονταν - τώρα η κάθε νέα έκδοση κοιτάει το αυτοκίνητο εξ αποστάσεως και μετά από λίγο οδήγημα απλά συνοψίζει. Αλλά ως επί το πλείστον απλά συνοψίζει. Σχεδόν ποτέ πια δεν καταθέτει.
Ίσως χρειάζεται το περιοδικό να γίνει 2μηνιαίο με λιγότερες σελίδες και περισσότερη ουσία, ίσως οι αρχικοί στυλοβάτες του να χόρτασαν τόσο πολύ τα αυτοκίνητα (λογικό κι αυτό μετά από τόσα χρόνια επαφής) και τώρα να βλέπουν τα πράγματα από μια άλλη, πιο ώριμη πλευρά. Κι αυτό λογικό είναι. Αυτό όμως που καλό θα είναι να καταλάβουν είναι ότι ο κόσμος αγόραζε μέχρι τώρα το περιοδικό γιατί υπήρχε μια σχέση πάθους. Ζούσες την δοκιμή ή το συγκριτικό μέσα από τα γραφόμενα του δημοσιογράφου, του εραστή της αυτοκίνησης και όχι του επαγγελματία δοκιμαστή.
Θα ήθελα ακόμα να πω ότι υπάρχει μια νέα σχετικά έκδοση που ονομάζεται Autocar και φτιάχνεται κι αυτή από ανθρώπους με αρκετό μεράκι για την δουλειά. Έχω πλέον την τάση να αγοράζω εκείνο το περιοδικό γιατί το βρίσκω πιο ουσιαστικό κι επειδή νομίζω ότι σχεδόν κάθε εβδομάδα έχει κάτι καινούργιο να μου πει. Έχουν και εκείνοι μειονεκτήματα και τους πιάνω σε αρκετά σημεία να έχουν αντιγραφεί με μικροδιαφορές αναφορές νέων αυτοκινήτων από το internet. Το βρίσκω όμως συνάμα τραγικό για τους 4Τ να αφήνουν νέα περιοδικά να τους παίρνουν αναγνώστες την στιγμή που οι 4Τ έχουν όλη την σοφία και την εμπειρία να παίξουν και πάλι πρωταγωνιστικό ρόλο. Αν τους λείπει η σπιρτάδα και η καινοτομία ας ψάξουν να την βρουν. Αξίζει.Τέλος, θα ήθελα να πω στους υπεύθυνους του περιοδικού να μην κοιτάνε μόνο τα νούμερα πωλήσεων των 4Τ. Ας κοιτάνε και των άλλων. Δεν σημαίνει ότι επειδή αγοράζω και 4Τ και π.χ. Autocar σήμερα θα συνεχίσω να το κάνω επ' άπειρον.
Με μεγάλη εκτίμηση σε όλους και ειδικότερα σε αυτούς που ξεκίνησαν την αυτοκινητιστική ενημέρωση στην Ελλάδα.
Φιλικά,
Βασίλης.
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Προκαλώ μάλιστα όποιον φίλο έχει προσωπική εμπειρία με αυτοκίνητο που το περιοδικό χαρίστηκε να τοποθετηθεί...
Από τα πρόσφατα...
Opel Meriva 1.6-1.8
Υπέρ: Οδική συμπεριφορά (ΗΜΑΡΤΟΝ!)
Ακόμα και το Matrix καλύτερο είναι (προσωπική γνώμη πάντα)
-
Φίλε Σ.Χ.
Μερικές παρατηρήσεις (πάντα με φιλικό ύφος, συγνώμη εκ των προτέρων αν κάτι που θα πω παρακάτω μπορεί να παρεξηγηθεί, σαφώς και δεν θέλω να μιλήσω άσχημα) στις διευκρινήσεις σου.
Λες:Ο χρήστης sx έγραψε:
Κάντε προτάσεις... Χώστε τα επειδή τα διαγράμματα από τα βι-μποξ του κ. Κουνίτη δημοσιεύονται ως ψείρες και δεν διαβάζονται.Αυτό ακριβώς κάνουμε εδώ... ,Και αυτό λέμε... τα διαγράμματα και τα άρθρα 'από τεχνική σκοπιά' είναι τόσο μικρά που δεν διαβάζονται...
Μερικές προτάσεις λοιπόν, που είναι μεν δικές μου, αλλά πιστεύω ότι βγαίνουν σαν συμπέρασμα από την όλη συζήτηση. Σαφώς και δεν μιλάω εκ μέρους άλλων, απλά πιστεύω ότι η άποψη μου είναι παραπλήσια με κάποιων άλλων παιδιών εδώ μέσα...Πρόταση 1: Μεγαλύτερες και καλύτερες τεχνικές αναλύσεις (το ξέρουμε ότι μπορείτε, δεν τίθεται θέμα...). Θα σημειώσω την τεχνική ανάλυση στο συγκριτικό 106 GTI, Saxo VTS, Punto GT, που έχει ήδη αναφερθεί, αλλά και το σχετικό κείμενο στο 'συγκριτικό' Maseratti Ghibli Cup, Alfa GTV V6. Το έχω διαβάσει τουλάχιστον 5 φορές...
Πρόταση 2: Πιο μεγάλη εμβάθυνση στις δοκιμές. Ναι, το ξέρουμε ότι όλα (ή σχεδόν όλα) τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι ασφαλή, αλλά από 'κει και πέρα τι; Δυστυχώς πρέπει να βγάζουμε συμπεράσματα διαβάζοντας πίσω από τις λέξεις... Και αυτό δεν ισχύει μόνο για τους 4Τ, αλλά πάντα πίστευα ότι οι 4Τ είναι τόσο καλύτεροι από τους άλλους που δεν συγκρίνονται...
Επίσης (προσωπική τελείως παρατήρηση): Δεν διαφωνώ με την ύπαρξη ακόμα περισσότερων διαφημήσεων, αν αυξηθεί και η ύλη του περιοδικού. Και η αλήθεια είναι ότι οι δοκιμές των τελευταίων τευχών είναι κάπως σύντομες...
Πριν από όχι και τόσο πολύ καιρό, το περιοδικό μας ταξίδευε... Τώρα, με αρκετές είναι η αλήθεια εξαιρέσεις, όχι... Ελπίζουμε εδώ να βοηθήσουμε ώστε τα ταξίδια να ξαναρχίσουν...
-
Ενας, ένας...
4ΤΡοχοί μηνιαίοι, Οτοκαρ εβδομαδιαίο, δεν μπαίνει σύγκριση... Επί της ουσίας αν θεωρείς το Οτοκαρ πιό φευγάτο από τους τροχούς είναι σαφές πως έχεις αλλάξει ρότα επί προσωπικού και δεν μπαίνει θέμα... Να΄σαι καλά και μακάρι να κάνουμε αυτά που πρέπει ώστε να γυρίσεις. Τα περί διμινιαίου κ.λπ , ενώ ζεις για το εβδομαδιάιο μάλλον προσβάλλουν....
Το Μερίβα για αυτό που είναι, εκεί [που απευθύνεται και όχι ξερά και απλά για όπελ, αλλά γενικά, ναι κρατάει πολύ καλά... Ερώτηση χωρίς ίχνος ειρωνείας... Το έχεις οδηγήσει? μενδιαφέρει απόλυτα η γνώμη σου... Και τι άλλο οδηγείς...? με τι το συγκρίνεις?
δεν μπορούμε να δοκιμάσουμε πατάτες με μακαρόνια.... Τα κατατάσουμε και συγκρίνουμε.... Οτι δεν κάουμε πλέον ΣΔΟΚ μαμουθ ανα κατηγορία, δεκτό! Αλλα να συγκρίνουμε αυτοκίνητα άλλων κατηγοριών θέλει πολύ φαντασία. Το κυριότερο δεν θα βγεί συμπέρασμα... θα μπάζει η δοκιμή που ίσως γίνει για εντυπώσεις... Ετσι μας θέλετε?
Τέλος (για σήμερα) και μένα μου λεί[πουν άδειοι δρόμοι και αυτοκίνητα με άποψη ώστε να πάρω τα βουνά... Πιστεύω πως όποτε μας δίνεται η ευκαιρία και το πακέτο περιβάλον, μηχανή μας προκαλεί το κάνουμε.. Με επιτυχία ή όχι είναι άλλο θέμα βέβαια...
ΣΧ
΄Γιατί μπλέκουμε με τα νούμερα.... Αν τον όποιο φίλο τον προβληματίζει που είμαστε πρώτοι, εμάς μας προβληματίζει επί δέκα το ότι το σύνολο των περιοδικών αυτοκινήτου χάνει φύλα και εξαιρετικά περιοδικά όπως το CAR και το Autocar κυκλοφοριακά παραπαίουν όντας χιλιάδες φίλα από περιοδικά όπως το Ν΄τράιβ ή το Οτο Τρίτη... Μην μπούμε όμως και σε αυτή την κουβέντα γιατ΄'ι τότε θα χαθόύμε εντελώς!
-
Μαρκος, ελήφθει!
Στρ -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
äåí åßíáé ìüíï ôï ôé ëÝò áëëÜ êáé ôï ðùò ôï ëÝò
Íïìßæù üôé ôá åêáôÝñùèåí ëå÷èÝíôá êáé ôï ðþò áõôÜ åéðþèçêáí Ý÷ïõí Þäç ó÷ïëéáóèåß åðáñêþò êáé ëåðôïìåñþò. Ôï åðåéóüäéï èåùñåßôáé ëÞîáí. ÐÜìå ðáñáêÜôù.
ËÞîç êáé áðï åäþ ..
-
γαμώτο έχουμε γράψει κατεβατά με τα σουβ! Ολα στις δύο ρόδες μέσα στο μέγαρο σε αποφυγή εμποδίου...
τι να πω?
Σίγουρα μπορούμε καλύτερα και περισσότερα, όμως γιατί διακρίνω μία τάση απαξίωσης? Ιδέα μου είναι?
Στρ -
Ο χρήστης sx έγραψε:
γαμώτο έχουμε γράψει κατεβατά με τα σουβ! Ολα στις δύο ρόδες μέσα στο μέγαρο σε αποφυγή εμποδίου...
τι να πω?
Σίγουρα μπορούμε καλύτερα και περισσότερα, όμως γιατί διακρίνω μία τάση απαξίωσης? Ιδέα μου είναι?
ΣτρΙδέα σου είναι!!Απαξίωση όχι!!Αίτημα για παραπάνω ναι!!Απο κάποιον που δεν εκτιμάς δεν ζητάς το καλύτερο!!
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
ãáìþôï Ý÷ïõìå ãñÜøåé êáôåâáôÜ ìå ôá óïõâ! Ïëá óôéò äýï ñüäåò ìÝóá óôï ìÝãáñï óå áðïöõãÞ åìðïäßïõ...
ôé íá ðù?
Óßãïõñá ìðïñïýìå êáëýôåñá êáé ðåñéóóüôåñá, üìùò ãéáôß äéáêñßíù ìßá ôÜóç áðáîßùóçò? ÉäÝá ìïõ åßíáé?
ÓôñÁðï ôç äéêÞ ìïõ ðëåõñÜ ðÜíôùò ìáò Ýé÷áôå êáëïìÜèåé ìå áíáëõôéêüôáôåò äïêéìÝò ,åêðëçêôéêÞò åìðíåýóåùò êáé ÷ïñôáóôéêÝò áðï Üðïøç ìåãÝèïõò ðáñïõóéÜóåéò êôë.ÏðïóäÞðïôå ç ìéêñÞ Ýêôáóç ôùí äïêéìþí êáé ïé ìåôñçìÝíåò åêöñÜóåéò åßíáé êÜôé ðïõ äåí åß÷áìå óõíçèßóåé .Äåí åßðáìå íá äïêéìÜæåôå êÜèå ìÝñá Enzo .... Ïé Üíèñùðïé ðïõ èá äéáâÜóïõí ãéá ôá ìéêñÜ åõñåßáò êáôáíÜëùóçò êáé äåí Ý÷ïõí ìðåß óôçí äéáäéêáóßá íá øá÷ôïýí ãéá ôï ðùò êáé ãéáôß ,ðÝñá áðï åîïðëéóìü êáé ÷þñïõò,äåí ðéóôåýù üôé èá Ýâãáæáí êáé ðïëý íüçìá .
Ïôáí åß÷á âñåèåß ðåñéóôáóéáêÜ óôï ôéìüíé åíüò ÃéÜñéò íüìéæá üôé ïäçãïýóá ôï áõôïêßíçôï áõôü ÷ñüíéá áðëÜ êáé ìüíï åß÷á äéáâÜóåé ôï ôÝóô óôï ðåñéïäéêü !!!!
Äåí åßíáé ïýôå ãëýøéìï ïýôå ïôéäÞðïôå Üëëï ãéáôé ìÝóá áðï ôïõò Ôñï÷ïýò Ýìáèá íá ïäçãþ êáé íá åðéæþ êÜèå ìÝñá êáíïíôáò ÷ñÞóç üóùí ãñÜöáôå åßôå ãéá ôïí ôñüðï ïäÞãçóçò åßôå ãéá ôá êïõóïýñéá ôïõ êÜèå áõôïêéíÞôïõ.
Êáé äåí åßíáé áðáîßùóç ,áí áðáîéþíáìå êáé äåí áíôÝ÷áìå áõôÜ ðïõ ãñÜöïíôáí äåí íïìßæù ðùò èá õðÞñ÷áí êáé áõôÜ ðïõ ãñÜöïíôáé..ÖéëéêÜ ÃéÜííçò.
Για τις δοκιμές αυτού του τεύχους