Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 79
    • 80
    • 81
    • 82
    • 83
    • 379
    • 380
    • 81 / 380
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    88
    7584
    74443
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      g60 last edited by

      Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
      εχω το polo 6n κ εχω κανει 84.000 χλμ... θα παω για αλλαγη ιμάντα... μου είπαν πως πρεπει να αλλάξω παράλληλα ρουλεμαν, κ τους είπα να αλλαξω κ την αντλία νερού... για να μην έχω προβλήματα στο μελλον... εσείς την έχετε αλλάξει την αντλία παράλληλα με τον ιμάντα? μου είπαν κ για τα ρουλεμάν... οκ τους είπα...

      τους είπα να ελέγξουν κ τις βαλβολίνες, αν κ αυτοί είπαν πως μονο συμπληρώνουν... λέω να τις αλλάξω... κάθε πότε τις αλλάζουν?

      υπόψιν το πήγα στην ετεα, σε μεγάλη αντιπροσωπία της θεσ/νίκης... το ραντεβού είναι για τη δευτέρα... τα φώτα σας παρακαλώ...

      βέβαια όταν πρόκειται για λόγους ασφαλείας δε με ενδιαφέρουν τα λεφτά που θα δώσω... απλά δεν θέλω να με κοροϊδεύσουν...

      Ετσι ενημερωτικά,τι τιμή σου είπαν?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        peterpan last edited by

        αναλυτικά...

        49 ευρώ ιμάντες...
        60 ευρώ τα ρουλεμάν... (μάλλοντους τεντοτήρες εννοούν)
        59 ευρώ την αντλία
        165 τα εργατικά για όλα (με εκπτωση 26% )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          g60 last edited by

          Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
          αναλυτικά...

          49 ευρώ ιμάντες...
          60 ευρώ τα ρουλεμάν... (μάλλοντους τεντοτήρες εννοούν)
          59 ευρώ την αντλία
          165 τα εργατικά για όλα (με εκπτωση 26% )

          είσαι σίγουρος ότι η τιμή είναι για 4 ρουλεμάν?

          Εχει δύο τρελλά και δύο τεντωτήρες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vw-golf-r32 last edited by

            Ένα διαφορετικό GTi V 650HP
            http://www.auto-motor-und-sport.de/fotos/foto-shows/news/mpsfshw_show_501544_14001.hbs?ext_index=0&ext_show_id=mpsfshw::show::501544

            Youtube Video

            http://www.leftlanenews.com/volkswagen-gti-w12-concept.html

            6.0L Biturbo W12 engine
            650 HP @ 6000 rpm
            750 Nm (554 lbs/ft) @ 4500 rpm
            3.7 seconds from 0 to 62 mph
            325 km/h (203 mph) topspeed

            Δεν μιλάω.....Δεν έχω να πω τιποτα άλλο....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              technik last edited by

              λίγο......υπερβολικό

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tm last edited by

                το μερος των εξατμησεων θυμιζει φεραρι. το φαναρι μου εκανε για BMW (δε ξερω πως μου ηρθε), ενω τα πλαϊνα ειναι ιδιο το προηγουμενο κλιο V6

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  adis4gr last edited by

                  ολοιδιο το κλιο το τριλιτρο..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vw-golf-r32 last edited by

                    Πληθαίνουν οι ειδικές εκδόσεις του μικρομεσαίου μοντέλου της VW. Μετά το Edition 30, για τον εορτασμό των 30 χρόνων του GTI, η γερμανική εταιρεία, σε συνεργασία με την Pirelli, παρουσίασε στο κοινό ένα Golf GTI που φέρει το όνομα της κατασκευάστριας ελαστικών, κάτι που έχει να γίνει από το 1983.

                    Το μοντέλο βασίζεται πάνω στο Edition 30 που σημαίνει ότι ο 2λιτρος TFSI κινητήρας του αποδίδει για την περίσταση 230 ίππους και Nm ροπής. Οι κύριες διαφορές του σε σχέση με αυτό είναι κυρίως αισθητικής φύσεως και εξωτερικά εντοπίζονται στις 18άρες ζάντες της Pirelli (σε φινίρισμα τιτανίου) με τις χαρακτηριστικές ακτίνες που αντιγράφουν το πρώτο γράμμα της ιταλικής εταιρείας (P). Φυσικά τα ελαστικά, διάστασης 225/40, δεν θα μπορούσαν να είναι άλλα από τα τελευταίας γενιάς P-Zero της Pirelli, ενώ η εικόνα συμπληρώνεται από τους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ που είναι βαμμένα ολόκληρα στο χρώμα του αμαξώματος και το λογότυπο της εταιρείας στο πίσω μέρος.

                    Στο εσωτερικό έχουν τοποθετηθεί ημιδερμάτινα μπάκετ καθίσματα, η επένδυση των οποίων «μιμείται» το σχέδιο των ελαστικών, ενώ το όνομα της Pirelli βρίσκεται και στο 3-άκτινο τιμόνι.

                    Οι επιδόσεις του μοντέλου παραμένουν στα ίδια επίπεδα με του Edition 30 (0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δεύτερα, τελική 245 χλμ./ώρα).

                    Η παραγωγή του GTI Pirelli θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και σύντομα μετά από αυτό θα ξεκινήσει και η διάθεσή του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      n_olympios last edited by

                      Στο τέλος θα επιλέγουμε αυτοκίνητο με βάση το χρώμα που μας αρέσει στις ραφές...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                        Στο τέλος θα επιλέγουμε αυτοκίνητο με βάση το χρώμα που μας αρέσει στις ραφές...

                        Και στο τέλος, έτσι όπως πάνε τα τιμόνια στα VAG, θα στρίβουμε κάνα τέτοιο:

                        Tα flat-bottom τιμόνια, παρεπιπτόντως, είναι εντελώς άβολα, αν χρειαστεί να τα στρίψεις πάνω από μισή στροφή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                          Στο τέλος θα επιλέγουμε αυτοκίνητο με βάση το χρώμα που μας αρέσει στις ραφές...

                          Αston Martin...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            n_olympios last edited by

                            +1 σε αυτό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                              +1 σε αυτό.

                              αποκλείεται

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                n_olympios last edited by

                                Όντως, το +1 πήγαινε στο σχόλιο του Σπύρου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  technik last edited by

                                  Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                                  Όντως, το +1 πήγαινε στο σχόλιο του Σπύρου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    funkyreverend last edited by

                                    Πολύ μου αρέσουν τέτοιου είδους 'συλλεκτικές' εκδόσεις, αλλά να μην είναι μόνο αισθητικής φύσεως...βάλτε και κάτι μηχανικό, να έχουμε να συζητάμε!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      morpheus last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                      Tα flat-bottom τιμόνια, παρεπιπτόντως, είναι εντελώς άβολα, αν χρειαστεί να τα στρίψεις πάνω από μισή στροφή.

                                      Το ίδιο είχα ακούσει - διαβάσει κι'εγώ... μέχρι που βρέθηκα πίσω απο flat-bottom σε ορεινή - spirited - διαδρομή και δεν αισθάνθηκα καθόλου άβολα... αντιθέτως.
                                      Βασικά εξαρτάται απο τον τρόπο οδήγησης του καθενός.
                                      Εαν έχεις συνηθίσει να το αφήνεις να γυρνάει τρελλό και να το στοπάρεις με το ένα χέρι (και στο άλλο το μπεγκλέρι), τότε είναι δύσχρηστο.
                                      Εαν λειτουργείς και με τα 2 ή με το ένα μόνιμα κολημένο επάνω (ή αλλιώς wax-on wax-off style ) δεν θα προβληματίσει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mario-boni last edited by

                                        Ο χρήστης mario boni έγραψε:
                                        ενδιαφέρομαι για αγορά Polo 01΄-02' που έβγαινε πριν από το στρογγυλοφάναρο.Το face-lift με τα τετράγωνα δηλαδή

                                        τι να προσέξω στην αγορά του?τι προβήματα βγάζουν αυτά?
                                        από βελτίωση αξίζει?αυτό με τα 101 με ενδιαφέρει βασικά

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vasgti last edited by

                                          Ο χρήστης jim147 έγραψε:

                                          Tα flat-bottom τιμόνια, παρεπιπτόντως, είναι εντελώς άβολα, αν χρειαστεί να τα στρίψεις πάνω από μισή στροφή.

                                          Το ίδιο είχα ακούσει - διαβάσει κι'εγώ... μέχρι που βρέθηκα πίσω απο flat-bottom σε ορεινή - spirited - διαδρομή και δεν αισθάνθηκα καθόλου άβολα... αντιθέτως.
                                          Βασικά εξαρτάται απο τον τρόπο οδήγησης του καθενός.
                                          Εαν έχεις συνηθίσει να το αφήνεις να γυρνάει τρελλό και να το στοπάρεις με το ένα χέρι (και στο άλλο το μπεγκλέρι), τότε είναι δύσχρηστο.
                                          Εαν λειτουργείς και με τα 2 ή με το ένα μόνιμα κολημένο επάνω (ή αλλιώς wax-on wax-off style ) δεν θα προβληματίσει.

                                          Συμφωνώ και εγώ σε αυτό. Προσωπικά δεν το βρίσκω καθόλου άβολο. Αλλά όπως σωστά έγραψε ο jim147, γούστα είναι αυτά. Σε άλλους αρέσει, σε κάποιους άλλους όχι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jois21 last edited by

                                            Ειναι φλατ για να μη βρισκει η κοιλια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 379
                                            • 380
                                            • 81 / 380
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr