-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
εχω το polo 6n κ εχω κανει 84.000 χλμ... θα παω για αλλαγη ιμάντα... μου είπαν πως πρεπει να αλλάξω παράλληλα ρουλεμαν, κ τους είπα να αλλαξω κ την αντλία νερού... για να μην έχω προβλήματα στο μελλον... εσείς την έχετε αλλάξει την αντλία παράλληλα με τον ιμάντα? μου είπαν κ για τα ρουλεμάν... οκ τους είπα...τους είπα να ελέγξουν κ τις βαλβολίνες, αν κ αυτοί είπαν πως μονο συμπληρώνουν... λέω να τις αλλάξω... κάθε πότε τις αλλάζουν?
υπόψιν το πήγα στην ετεα, σε μεγάλη αντιπροσωπία της θεσ/νίκης... το ραντεβού είναι για τη δευτέρα... τα φώτα σας παρακαλώ...
βέβαια όταν πρόκειται για λόγους ασφαλείας δε με ενδιαφέρουν τα λεφτά που θα δώσω... απλά δεν θέλω να με κοροϊδεύσουν...
Ετσι ενημερωτικά,τι τιμή σου είπαν?
-
αναλυτικά...
49 ευρώ ιμάντες...
60 ευρώ τα ρουλεμάν... (μάλλοντους τεντοτήρες εννοούν)
59 ευρώ την αντλία
165 τα εργατικά για όλα (με εκπτωση 26% ) -
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
αναλυτικά...49 ευρώ ιμάντες...
60 ευρώ τα ρουλεμάν... (μάλλοντους τεντοτήρες εννοούν)
59 ευρώ την αντλία
165 τα εργατικά για όλα (με εκπτωση 26% )είσαι σίγουρος ότι η τιμή είναι για 4 ρουλεμάν?
Εχει δύο τρελλά και δύο τεντωτήρες.
-
Ένα διαφορετικό GTi V 650HP
http://www.auto-motor-und-sport.de/fotos/foto-shows/news/mpsfshw_show_501544_14001.hbs?ext_index=0&ext_show_id=mpsfshw::show::501544http://www.leftlanenews.com/volkswagen-gti-w12-concept.html
6.0L Biturbo W12 engine
650 HP @ 6000 rpm
750 Nm (554 lbs/ft) @ 4500 rpm
3.7 seconds from 0 to 62 mph
325 km/h (203 mph) topspeedΔεν μιλάω.....Δεν έχω να πω τιποτα άλλο....
-
λίγο......υπερβολικό
-
το μερος των εξατμησεων θυμιζει φεραρι. το φαναρι μου εκανε για BMW (δε ξερω πως μου ηρθε), ενω τα πλαϊνα ειναι ιδιο το προηγουμενο κλιο V6
-
ολοιδιο το κλιο το τριλιτρο..
-
Πληθαίνουν οι ειδικές εκδόσεις του μικρομεσαίου μοντέλου της VW. Μετά το Edition 30, για τον εορτασμό των 30 χρόνων του GTI, η γερμανική εταιρεία, σε συνεργασία με την Pirelli, παρουσίασε στο κοινό ένα Golf GTI που φέρει το όνομα της κατασκευάστριας ελαστικών, κάτι που έχει να γίνει από το 1983.
Το μοντέλο βασίζεται πάνω στο Edition 30 που σημαίνει ότι ο 2λιτρος TFSI κινητήρας του αποδίδει για την περίσταση 230 ίππους και Nm ροπής. Οι κύριες διαφορές του σε σχέση με αυτό είναι κυρίως αισθητικής φύσεως και εξωτερικά εντοπίζονται στις 18άρες ζάντες της Pirelli (σε φινίρισμα τιτανίου) με τις χαρακτηριστικές ακτίνες που αντιγράφουν το πρώτο γράμμα της ιταλικής εταιρείας (P). Φυσικά τα ελαστικά, διάστασης 225/40, δεν θα μπορούσαν να είναι άλλα από τα τελευταίας γενιάς P-Zero της Pirelli, ενώ η εικόνα συμπληρώνεται από τους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ που είναι βαμμένα ολόκληρα στο χρώμα του αμαξώματος και το λογότυπο της εταιρείας στο πίσω μέρος.
Στο εσωτερικό έχουν τοποθετηθεί ημιδερμάτινα μπάκετ καθίσματα, η επένδυση των οποίων «μιμείται» το σχέδιο των ελαστικών, ενώ το όνομα της Pirelli βρίσκεται και στο 3-άκτινο τιμόνι.
Οι επιδόσεις του μοντέλου παραμένουν στα ίδια επίπεδα με του Edition 30 (0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δεύτερα, τελική 245 χλμ./ώρα).
Η παραγωγή του GTI Pirelli θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και σύντομα μετά από αυτό θα ξεκινήσει και η διάθεσή του.
-
Στο τέλος θα επιλέγουμε αυτοκίνητο με βάση το χρώμα που μας αρέσει στις ραφές...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Στο τέλος θα επιλέγουμε αυτοκίνητο με βάση το χρώμα που μας αρέσει στις ραφές...Και στο τέλος, έτσι όπως πάνε τα τιμόνια στα VAG, θα στρίβουμε κάνα τέτοιο:
Tα flat-bottom τιμόνια, παρεπιπτόντως, είναι εντελώς άβολα, αν χρειαστεί να τα στρίψεις πάνω από μισή στροφή.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Στο τέλος θα επιλέγουμε αυτοκίνητο με βάση το χρώμα που μας αρέσει στις ραφές...Αston Martin...
-
+1 σε αυτό.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
+1 σε αυτό.αποκλείεται
-
Όντως, το +1 πήγαινε στο σχόλιο του Σπύρου.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Όντως, το +1 πήγαινε στο σχόλιο του Σπύρου. -
Πολύ μου αρέσουν τέτοιου είδους 'συλλεκτικές' εκδόσεις, αλλά να μην είναι μόνο αισθητικής φύσεως...βάλτε και κάτι μηχανικό, να έχουμε να συζητάμε!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Tα flat-bottom τιμόνια, παρεπιπτόντως, είναι εντελώς άβολα, αν χρειαστεί να τα στρίψεις πάνω από μισή στροφή.Το ίδιο είχα ακούσει - διαβάσει κι'εγώ... μέχρι που βρέθηκα πίσω απο flat-bottom σε ορεινή - spirited - διαδρομή και δεν αισθάνθηκα καθόλου άβολα... αντιθέτως.
Βασικά εξαρτάται απο τον τρόπο οδήγησης του καθενός.
Εαν έχεις συνηθίσει να το αφήνεις να γυρνάει τρελλό και να το στοπάρεις με το ένα χέρι (και στο άλλο το μπεγκλέρι), τότε είναι δύσχρηστο.
Εαν λειτουργείς και με τα 2 ή με το ένα μόνιμα κολημένο επάνω (ή αλλιώς wax-on wax-off style ) δεν θα προβληματίσει. -
Ο χρήστης mario boni έγραψε:
ενδιαφέρομαι για αγορά Polo 01΄-02' που έβγαινε πριν από το στρογγυλοφάναρο.Το face-lift με τα τετράγωνα δηλαδήτι να προσέξω στην αγορά του?τι προβήματα βγάζουν αυτά?
από βελτίωση αξίζει?αυτό με τα 101 με ενδιαφέρει βασικά -
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
Tα flat-bottom τιμόνια, παρεπιπτόντως, είναι εντελώς άβολα, αν χρειαστεί να τα στρίψεις πάνω από μισή στροφή.
Το ίδιο είχα ακούσει - διαβάσει κι'εγώ... μέχρι που βρέθηκα πίσω απο flat-bottom σε ορεινή - spirited - διαδρομή και δεν αισθάνθηκα καθόλου άβολα... αντιθέτως.
Βασικά εξαρτάται απο τον τρόπο οδήγησης του καθενός.
Εαν έχεις συνηθίσει να το αφήνεις να γυρνάει τρελλό και να το στοπάρεις με το ένα χέρι (και στο άλλο το μπεγκλέρι), τότε είναι δύσχρηστο.
Εαν λειτουργείς και με τα 2 ή με το ένα μόνιμα κολημένο επάνω (ή αλλιώς wax-on wax-off style ) δεν θα προβληματίσει.Συμφωνώ και εγώ σε αυτό. Προσωπικά δεν το βρίσκω καθόλου άβολο. Αλλά όπως σωστά έγραψε ο jim147, γούστα είναι αυτά. Σε άλλους αρέσει, σε κάποιους άλλους όχι.
-
Ειναι φλατ για να μη βρισκει η κοιλια.
VW FORUM