-
Ο χρήστης kagouras έγραψε:
συγνωμη κιολας αλλα οταν βγαινεις απο το fiat σου με τα 10 σταυλους αλογα και μπαινεις σε ενα αμαξι που το θα το οδηγαει και η θειτσα απο απεναντι προφανως και θα σου φαινεται αδιαφορο.Καταρχην μολις ειχα βγει απο Α4 1.8Τ.Κατα δευτερον ειπα ο,τι πιο αδιαφορο εχω οδηγησει.Δεν εχω οδηγησει μονο το δικο μου.Τωρα,περι ορεξεως κολοκυθόπιτα. ΕΓΩ δεν θα το παιρνα παντως με τιποτα.Μπορει να το παρουν τα υπολοιπα 10 εκατομμυρια Ελληνες,τι να σου πω..
powergs Που ακριβως υπηρξε συνεργασια με την Οπελ στο Στιλο..;
-
Ήταν η περίοδος που η GM είχε αγοράσει το 20% από τη Fiat. Θυμόμουν ότι στο Stilo υπήρξε συνεργασία. Έψαξα στο ιντερνετ για να βεβαιωθώ αλλά βλέπω ότι δεν αναφέρεται τίποτα! Οπότε πιθανόν να έπεσα έξω.
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Ήταν η περίοδος που η GM είχε αγοράσει το 20% από τη Fiat. Θυμόμουν ότι στο Stilo υπήρξε συνεργασία. Έψαξα στο ιντερνετ για να βεβαιωθώ αλλά βλέπω ότι δεν αναφέρεται τίποτα! Οπότε πιθανόν να έπεσα έξω.1.Η GM δεν εξαγόρασε ποτέ το 20% της FIAT.
έγινε ανταλλαγή μετοχών όπου η GM πήρε 20% της FIAT
και η FIAT πήρε το 5% της GM.-
όχι δεν υπήρχε καμία συνεργασία στο Stilo.
-
Tα μόνα οχήματα που υπήρχε συνεργασία ήταν τα Grande Punto, Croma, 159, Brera/Spider
-
-
μερικα λογια για το CEED 1.400 :
-
μετρια θεση οδηγησης, αρκετα ψηλη, σκληρα καθισματα, μηδεν πλευρικη στηριξη, το τιμονι χαμηλα τοποθετημενο. συνολικα : τζιφος
-
μετριος προς κακος ο επιλογεας ταχυτητων. ασαφες κουμπωμα, δυσκολο κουμπωμα, κακη αισθηση, εκνευριστικος ηχος κατα το κουμπωμα. συνολικα : τζιφος, ισως και πιο κατω
-εσωτερικος διακοσμος : ευχαριστος, ανετος, αρκετα καλα πλαστικα στο ταμπλο, μετρια στις πορτες οπου θυμιζουν αυτα που ξεφλουδιζουν απο το VW group. πολυ καλη εργονομια, αρκετοι χωροι για τα μικροαντικειμενα, ευαναγνωστος πινακας οργανων με μικρο ομως στροφομετρο. ψευτικα τα κουμπια στο τιμονι. συνολικα : παραπανω απο ικανοποιητικα, πρωτόγνωρο συναισθημα για ΚΙΑ, μπραβο για την προσπαθεια.
-φρενα : αρκετα καλη αισθηση, σχετικα μικρη διαδρομη, αρκετα αποτελεσματικα. συνολικα : θετικη εντυπωση.
-κινητηρας : αρκετα δυνατος για τα κυβικα του, παραγει θορυβο καθως ανεβαινουν οι στροφες, καλες επιδοσεις για τα δεδομενα. συνολικα : well done
-δρομος : αρκετο body roll, καλη ανεση, αρκετα καλη ποιοτητα κυλισης (πολυ καλυτερη απο ενα civic / astra) με μερικες ξερες αντιδρασεις σε εντονες ανωμαλιες, καλουτσικο πλαισιο (οχι κατι το συγκλονιστικο), νωχελικο turn in, αμετοχος πισω αξονας . συνολικα : αξιοπρεπεστατο.
θα το περνα ? οχι, γιατι δεν με καλυπτει οδηγικα. θα το προτεινα? ναι , γιατι οχι. 7 χρονακια εργοστασιακα, τζαμπα service / ανταλακτικα, καλη καταναλωση, χωραει κοσμο ανετα μεσα, τον μετακινει ανετα. θα ηθελα να δω και ενα ncap....
και ξανα μπραβο στην ΚΙΑ για την πολυ καλη προσπαθεια της.
-
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
μερικα λογια για το CEED 1.400 :-
μετρια θεση οδηγησης, αρκετα ψηλη, σκληρα καθισματα, μηδεν πλευρικη στηριξη, το τιμονι χαμηλα τοποθετημενο. συνολικα : τζιφος
-
μετριος προς κακος ο επιλογεας ταχυτητων. ασαφες κουμπωμα, δυσκολο κουμπωμα, κακη αισθηση, εκνευριστικος ηχος κατα το κουμπωμα. συνολικα : τζιφος, ισως και πιο κατω
-εσωτερικος διακοσμος : ευχαριστος, ανετος, αρκετα καλα πλαστικα στο ταμπλο, μετρια στις πορτες οπου θυμιζουν αυτα που ξεφλουδιζουν απο το VW group. πολυ καλη εργονομια, αρκετοι χωροι για τα μικροαντικειμενα, ευαναγνωστος πινακας οργανων με μικρο ομως στροφομετρο. ψευτικα τα κουμπια στο τιμονι. συνολικα : παραπανω απο ικανοποιητικα, πρωτόγνωρο συναισθημα για ΚΙΑ, μπραβο για την προσπαθεια.
-φρενα : αρκετα καλη αισθηση, σχετικα μικρη διαδρομη, αρκετα αποτελεσματικα. συνολικα : θετικη εντυπωση.
-κινητηρας : αρκετα δυνατος για τα κυβικα του, παραγει θορυβο καθως ανεβαινουν οι στροφες, καλες επιδοσεις για τα δεδομενα. συνολικα : well done
-δρομος : αρκετο body roll, καλη ανεση, αρκετα καλη ποιοτητα κυλισης (πολυ καλυτερη απο ενα civic / astra) με μερικες ξερες αντιδρασεις σε εντονες ανωμαλιες, καλουτσικο πλαισιο (οχι κατι το συγκλονιστικο), νωχελικο turn in, αμετοχος πισω αξονας . συνολικα : αξιοπρεπεστατο.
θα το περνα ? οχι, γιατι δεν με καλυπτει οδηγικα. θα το προτεινα? ναι , γιατι οχι. 7 χρονακια εργοστασιακα, τζαμπα service / ανταλακτικα, καλη καταναλωση, χωραει κοσμο ανετα μεσα, τον μετακινει ανετα. θα ηθελα να δω και ενα ncap....
και ξανα μπραβο στην ΚΙΑ για την πολυ καλη προσπαθεια της.
Στην εκθεση το δοκιμασες?
Αυτο με το κιβωτιο μου ακουγεται πολυ παραξενο καθως οι ταχυτητες στο ceed μπαινουν με το δαχτυλο κυριολεκτικα χωρις τον παραμικρο θορυβο..μηπως επεσες στην περιπτωση η του'χαν βγαλει τη παναγιαΟσο για την θεση οδηγησης το καθισμα παει πανω κατω και το τιμονι εκτοσ απο τον καθετο ρυθμιζεται και στον οριζοντιο αξονα.Οποτε δεν πιστευω πως δεν μπορεσες να βρεις αυτο που σε βολευει.
-
-
opel vs fiat
Στο πλαίσιο της μεταφοράς τεχνογνωσίας μεταξύ Fiat και GM οι μηχανικοί της Fiatεπισκέπτονται το R&D τμήμα της Opel. Οι Γερμανοί τους ξεναγούν στις εγκαταστάσεις τους και
τους δείχνουν την αεροσήραγγα, τους χώρους με τα δυναμόμετρα κινητήρων και αυτοκινήτων, τις
μετρητικές διατάξεις, την πίστα δοκιμών κι ένα άδειο δωμάτιο που είχε μόνο κλουβιά με γάτες
που νιαούριζαν.
'Μα τι είναι αυτός ο θάλαμος;' ρωτάνε έκπληκτοι οι Ιταλοί.
'Α, εδώ κάνουμε το τεστ στεγανότητας' απαντούν οι Γερμανοί. 'Βάζουμε μια γάτα π.χ. στο νέοAstra, κλείνουμε τις πόρτες του αυτοκινήτου, τα παράθυρα, τον εξαερισμό, τα πάντα, και
αφήνουμε τη γάτα μέσα με φαϊ και νερό. Αν μετά από μια εβδομάδα η γάτα έχει πεθάνει από
ασφυξία, τότε το νέο Astra περνάει το τεστ. Αν η γάτα ζει, τότε η στεγανότητα δεν είναι
επαρκής'.
'Ευρηματικό' αναφωνούν οι Ιταλοί και υπόσχονται να το εφαρμόσουν κι αυτοί.Μετά από 6 μήνες, οι Γεερμανοί της Opel επισκέπτονται το Centro Richerche Fiat. Οι Ιταλοί
τους ξεναγούν στις εγκαταστάσεις τους και τους δείχνουν την αεροσήραγγα, τους χώρους με τα
δυναμόμετρα κινητήρων και αυτοκινήτων, τις μετρητικές διατάξεις, την πίστα δοκιμών και πάλι,
ένα άδειο δωμάτιο που είχε μόνο κλουβιά με γάτες που νιαούριζαν.
'Εφαρμόσατε τη μέθοδό μας! Πολύ καλό!' ενθουσιάζονται οι Γερμανοί.
'Εεε, ναι, αλλά την προσαρμόσαμε κάπως για να ανταποκρίνεται στα δικά μας standards'απαντούν οι της Fiat.
'Δηλαδή πώς;' ρωτούν οι μηχανικοί της Opel.
'Εεε, να, παίρνουμε π.χ. το νέο Stilo, βάζουμε μια γάτα, κλείνουμε πόρτες, παράθυρα,εξαερισμό, τα πάντα, και αφήνουμε τη γάτα μέσα με φαϊ και νερό. Μετά από μία εβδομάδα, αν
βρίσκεται η γάτα μέσα στο αυτοκίνητο η στεγανότητα θεωρείται επαρκής, αν έχει φύγει η γάτα
το αμάξι αποτυγχάνει στο τεστ'.
-
kagoyra τωρα εγω κατι εγραψα...
θες να το καταλαβεις? εχε καλως... δεν θες?? ξαναψαξτο.
-
Ο χρήστης MAICO έγραψε:
opel vs fiat
Στο πλαίσιο της μεταφοράς τεχνογνωσίας μεταξύ Fiat και GM οι μηχανικοί της Fiatεπισκέπτονται το R&D τμήμα της Opel. Οι Γερμανοί τους ξεναγούν στις εγκαταστάσεις τους και
τους δείχνουν την αεροσήραγγα, τους χώρους με τα δυναμόμετρα κινητήρων και αυτοκινήτων, τις
μετρητικές διατάξεις, την πίστα δοκιμών κι ένα άδειο δωμάτιο που είχε μόνο κλουβιά με γάτες
που νιαούριζαν.
'Μα τι είναι αυτός ο θάλαμος;' ρωτάνε έκπληκτοι οι Ιταλοί.
'Α, εδώ κάνουμε το τεστ στεγανότητας' απαντούν οι Γερμανοί. 'Βάζουμε μια γάτα π.χ. στο νέοAstra, κλείνουμε τις πόρτες του αυτοκινήτου, τα παράθυρα, τον εξαερισμό, τα πάντα, και
αφήνουμε τη γάτα μέσα με φαϊ και νερό. Αν μετά από μια εβδομάδα η γάτα έχει πεθάνει από
ασφυξία, τότε το νέο Astra περνάει το τεστ. Αν η γάτα ζει, τότε η στεγανότητα δεν είναι
επαρκής'.
'Ευρηματικό' αναφωνούν οι Ιταλοί και υπόσχονται να το εφαρμόσουν κι αυτοί.Μετά από 6 μήνες, οι Γεερμανοί της Opel επισκέπτονται το Centro Richerche Fiat. Οι Ιταλοί
τους ξεναγούν στις εγκαταστάσεις τους και τους δείχνουν την αεροσήραγγα, τους χώρους με τα
δυναμόμετρα κινητήρων και αυτοκινήτων, τις μετρητικές διατάξεις, την πίστα δοκιμών και πάλι,
ένα άδειο δωμάτιο που είχε μόνο κλουβιά με γάτες που νιαούριζαν.
'Εφαρμόσατε τη μέθοδό μας! Πολύ καλό!' ενθουσιάζονται οι Γερμανοί.
'Εεε, ναι, αλλά την προσαρμόσαμε κάπως για να ανταποκρίνεται στα δικά μας standards'απαντούν οι της Fiat.
'Δηλαδή πώς;' ρωτούν οι μηχανικοί της Opel.
'Εεε, να, παίρνουμε π.χ. το νέο Stilo, βάζουμε μια γάτα, κλείνουμε πόρτες, παράθυρα,εξαερισμό, τα πάντα, και αφήνουμε τη γάτα μέσα με φαϊ και νερό. Μετά από μία εβδομάδα, αν
βρίσκεται η γάτα μέσα στο αυτοκίνητο η στεγανότητα θεωρείται επαρκής, αν έχει φύγει η γάτα
το αμάξι αποτυγχάνει στο τεστ'.
Ωραιο το ανεκδοτο,εγω το ξερω με αλλες μαρκες,αλλα εδω δεν ειναι θεμα με ανεκδοτα.Αν κοιταξεις στον 'Αντιλογο' υπαρχει θεμα με ανεκδοτα.
-
Ο χρήστης MAICO έγραψε:
εξαερισμό, τα πάντα, και αφήνουμε τη γάτα μέσα με φαϊ και νερό. Μετά από μία εβδομάδα, αν
βρίσκεται η γάτα μέσα στο αυτοκίνητο η στεγανότητα θεωρείται επαρκής, αν έχει φύγει η γάτα
το αμάξι αποτυγχάνει στο τεστ'.
Καλοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
-
Λογικα θα 'πετυχει' 5 αστερια στo Euroncap. Αποκλειεται να καναν τοση προοδο και να μη δωσαν εμφαση στον τομεα της ασφαλειας.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
kagoyra τωρα εγω κατι εγραψα...θες να το καταλαβεις? εχε καλως... δεν θες?? ξαναψαξτο.
Επειδη εχω το ceed σου λεω πως στο δικο μου το κιβωτιο ειναι μια χαρα.
θες να το καταλαβεις?εχε καλως...δεν θες?i don't really care
-
Ο χρήστης kagouras έγραψε:
kagoyra τωρα εγω κατι εγραψα...
θες να το καταλαβεις? εχε καλως... δεν θες?? ξαναψαξτο.
Επειδη εχω το ceed σου λεω πως στο δικο μου το κιβωτιο ειναι μια χαρα.
θες να το καταλαβεις?εχε καλως...δεν θες?i don't really care
δεν με νοιαζει αν το εχεις, εμενα με νοιαζει τι αισθηση αποκομισα εγω. αν νομιζεις οτι εχω λαθος, πανε δοκιμασε τους επιλογεις ταχυτητων και αλλων ΠΟΛΛΩΝ αυτοκινητων.
ΚΑΝΤΟ και τα ξαναλεμε.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
kagoyra τωρα εγω κατι εγραψα...
θες να το καταλαβεις? εχε καλως... δεν θες?? ξαναψαξτο.
Επειδη εχω το ceed σου λεω πως στο δικο μου το κιβωτιο ειναι μια χαρα.
θες να το καταλαβεις?εχε καλως...δεν θες?i don't really care
δεν με νοιαζει αν το εχεις, εμενα με νοιαζει τι αισθηση αποκομισα εγω. αν νομιζεις οτι εχω λαθος, πανε δοκιμασε τους επιλογεις ταχυτητων και αλλων ΠΟΛΛΩΝ αυτοκινητων.
ΚΑΝΤΟ και τα ξαναλεμε.
Για να σε βοηθήσω, δες πχ το κιβώτιο από ένα Focus... Το αν μπαίνουν οι ταχύτητες με ένα δάχτυλο δεν λέει και πολλά... Μπορεί να χρειάζεται όλη η παλάμη, αλλά να μπαίνουν πάντα και να μην σκαλώνουν πχ...
Και στο Υ που έχω με ένα δάχτυλο μπαίνουν, αλλά καμιά φορά σκαλώνει...
Βέβαια φαντάζομαι πως δεν γίνεται το ΚΙΑ να έχει χειρότερο από το σασμάν της PSA, στην Xsara είναι απαίσιο, πολύ σκληρό, σκαλώνει και κάνει θόρυβο. Στο Υ, όσο απίστευτο κι αν ακούγεται γι' αυτούς που είχαν ιταλικό παλιότερα, καμία σχέση, κλασεις καλύτερο...
Το καλύτερο που έχω βρει πάντως, ήταν στο Focus I. To ΙΙ δεν το έχω οδηγήσει, λογικά ίδιο θα είναι... -
Για να σε βοηθήσω, δες πχ το κιβώτιο από ένα Focus... Το αν μπαίνουν οι ταχύτητες με ένα δάχτυλο δεν λέει και πολλά... Μπορεί να χρειάζεται όλη η παλάμη, αλλά να μπαίνουν πάντα και να μην σκαλώνουν πχ...
Και στο Υ που έχω με ένα δάχτυλο μπαίνουν, αλλά καμιά φορά σκαλώνει...
Βέβαια φαντάζομαι πως δεν γίνεται το ΚΙΑ να έχει χειρότερο από το σασμάν της PSA, στην Xsara είναι απαίσιο, πολύ σκληρό, σκαλώνει και κάνει θόρυβο. Στο Υ, όσο απίστευτο κι αν ακούγεται γι' αυτούς που είχαν ιταλικό παλιότερα, καμία σχέση, κλασεις καλύτερο...
Το καλύτερο που έχω βρει πάντως, ήταν στο Focus I. To ΙΙ δεν το έχω οδηγήσει, λογικά ίδιο θα είναι...Εχεις δικαιο!!
Τα σασμαν απο εταιρια σε εταιρια εχουν διαφορες!!Βεβαια το καλυτερο τεστ που μπορεις να του κανεις ειναι με τον καιρο..Δηλαδη με το ποσο σαφες παραμενει και μετα απο χρηση και οχι με την 1,2,3 φορα μονο!! -
Ο χρήστης ΚΙΑ CLUB έγραψε:
Για να σε βοηθήσω, δες πχ το κιβώτιο από ένα Focus... Το αν μπαίνουν οι ταχύτητες με ένα δάχτυλο δεν λέει και πολλά... Μπορεί να χρειάζεται όλη η παλάμη, αλλά να μπαίνουν πάντα και να μην σκαλώνουν πχ...
Και στο Υ που έχω με ένα δάχτυλο μπαίνουν, αλλά καμιά φορά σκαλώνει...
Βέβαια φαντάζομαι πως δεν γίνεται το ΚΙΑ να έχει χειρότερο από το σασμάν της PSA, στην Xsara είναι απαίσιο, πολύ σκληρό, σκαλώνει και κάνει θόρυβο. Στο Υ, όσο απίστευτο κι αν ακούγεται γι' αυτούς που είχαν ιταλικό παλιότερα, καμία σχέση, κλασεις καλύτερο...
Το καλύτερο που έχω βρει πάντως, ήταν στο Focus I. To ΙΙ δεν το έχω οδηγήσει, λογικά ίδιο θα είναι...Εχεις δικαιο!!
Τα σασμαν απο εταιρια σε εταιρια εχουν διαφορες!!Βεβαια το καλυτερο τεστ που μπορεις να του κανεις ειναι με τον καιρο..Δηλαδη με το ποσο σαφες παραμενει και μετα απο χρηση και οχι με την 1,2,3 φορα μονο!!αλλαζει το σασμαν με τον καιρο???
σου κανει γλυκες μετα απο μερες για να σε καλοπιασει ??
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Για να σε βοηθήσω, δες πχ το κιβώτιο από ένα Focus... Το αν μπαίνουν οι ταχύτητες με ένα δάχτυλο δεν λέει και πολλά... Μπορεί να χρειάζεται όλη η παλάμη, αλλά να μπαίνουν πάντα και να μην σκαλώνουν πχ...
Και στο Υ που έχω με ένα δάχτυλο μπαίνουν, αλλά καμιά φορά σκαλώνει...
Βέβαια φαντάζομαι πως δεν γίνεται το ΚΙΑ να έχει χειρότερο από το σασμάν της PSA, στην Xsara είναι απαίσιο, πολύ σκληρό, σκαλώνει και κάνει θόρυβο. Στο Υ, όσο απίστευτο κι αν ακούγεται γι' αυτούς που είχαν ιταλικό παλιότερα, καμία σχέση, κλασεις καλύτερο...
Το καλύτερο που έχω βρει πάντως, ήταν στο Focus I. To ΙΙ δεν το έχω οδηγήσει, λογικά ίδιο θα είναι...Εχεις δικαιο!!
Τα σασμαν απο εταιρια σε εταιρια εχουν διαφορες!!Βεβαια το καλυτερο τεστ που μπορεις να του κανεις ειναι με τον καιρο..Δηλαδη με το ποσο σαφες παραμενει και μετα απο χρηση και οχι με την 1,2,3 φορα μονο!!αλλαζει το σασμαν με τον καιρο???
σου κανει γλυκες μετα απο μερες για να σε καλοπιασει ??
Καλό!
Αλλά πέρα από την πλάκα (αν και οι...γλύκες είναι σοβαρή υπόθεση! ), διαφορές παρατηρείς ανάλογα με την θερμοκρασία και το πόσο καιρό είναι οι βαλβολίνες σε χρήση... Διαφορά μεγάλη και από βαλβολίνες σε βαλβολίνες. Πολύ σημαντική η λίπανση, σε κάθε σημείο από το λεβιέ (τη βάση του...) μέχρι μπροστά... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Για να σε βοηθήσω, δες πχ το κιβώτιο από ένα Focus... Το αν μπαίνουν οι ταχύτητες με ένα δάχτυλο δεν λέει και πολλά... Μπορεί να χρειάζεται όλη η παλάμη, αλλά να μπαίνουν πάντα και να μην σκαλώνουν πχ...
Και στο Υ που έχω με ένα δάχτυλο μπαίνουν, αλλά καμιά φορά σκαλώνει...
Βέβαια φαντάζομαι πως δεν γίνεται το ΚΙΑ να έχει χειρότερο από το σασμάν της PSA, στην Xsara είναι απαίσιο, πολύ σκληρό, σκαλώνει και κάνει θόρυβο. Στο Υ, όσο απίστευτο κι αν ακούγεται γι' αυτούς που είχαν ιταλικό παλιότερα, καμία σχέση, κλασεις καλύτερο...
Το καλύτερο που έχω βρει πάντως, ήταν στο Focus I. To ΙΙ δεν το έχω οδηγήσει, λογικά ίδιο θα είναι...Εχεις δικαιο!!
Τα σασμαν απο εταιρια σε εταιρια εχουν διαφορες!!Βεβαια το καλυτερο τεστ που μπορεις να του κανεις ειναι με τον καιρο..Δηλαδη με το ποσο σαφες παραμενει και μετα απο χρηση και οχι με την 1,2,3 φορα μονο!!αλλαζει το σασμαν με τον καιρο???
σου κανει γλυκες μετα απο μερες για να σε καλοπιασει ??
Καλό!
Αλλά πέρα από την πλάκα (αν και οι...γλύκες είναι σοβαρή υπόθεση! ), διαφορές παρατηρείς ανάλογα με την θερμοκρασία και το πόσο καιρό είναι οι βαλβολίνες σε χρήση... Διαφορά μεγάλη και από βαλβολίνες σε βαλβολίνες. Πολύ σημαντική η λίπανση, σε κάθε σημείο από το λεβιέ (τη βάση του...) μέχρι μπροστά...Πόσο διαφορά να έχουν οι εργοστασιακές βαλβολίνες ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ; Το λέω αυτό, γιατί δεν παίζει να υπάρχει Cee'd που να έχει προλάβει ν' αλλάξει βαλβολίνες κιόλας. ΑΥτό που λες με τη θερμοκρασία, σωστό βεβαίως. Το σασμάν πάντως, είναι από τα αδύναμα σημεία του Cee'd, και γενικά των Kia και Hyundai. Τόσο από άισθηση και σαφήνεια, όσο και από κλιμάκωση.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Για να σε βοηθήσω, δες πχ το κιβώτιο από ένα Focus... Το αν μπαίνουν οι ταχύτητες με ένα δάχτυλο δεν λέει και πολλά... Μπορεί να χρειάζεται όλη η παλάμη, αλλά να μπαίνουν πάντα και να μην σκαλώνουν πχ...
Και στο Υ που έχω με ένα δάχτυλο μπαίνουν, αλλά καμιά φορά σκαλώνει...
Βέβαια φαντάζομαι πως δεν γίνεται το ΚΙΑ να έχει χειρότερο από το σασμάν της PSA, στην Xsara είναι απαίσιο, πολύ σκληρό, σκαλώνει και κάνει θόρυβο. Στο Υ, όσο απίστευτο κι αν ακούγεται γι' αυτούς που είχαν ιταλικό παλιότερα, καμία σχέση, κλασεις καλύτερο...
Το καλύτερο που έχω βρει πάντως, ήταν στο Focus I. To ΙΙ δεν το έχω οδηγήσει, λογικά ίδιο θα είναι...Εχεις δικαιο!!
Τα σασμαν απο εταιρια σε εταιρια εχουν διαφορες!!Βεβαια το καλυτερο τεστ που μπορεις να του κανεις ειναι με τον καιρο..Δηλαδη με το ποσο σαφες παραμενει και μετα απο χρηση και οχι με την 1,2,3 φορα μονο!!αλλαζει το σασμαν με τον καιρο???
σου κανει γλυκες μετα απο μερες για να σε καλοπιασει ??
Καλό!
Αλλά πέρα από την πλάκα (αν και οι...γλύκες είναι σοβαρή υπόθεση! ), διαφορές παρατηρείς ανάλογα με την θερμοκρασία και το πόσο καιρό είναι οι βαλβολίνες σε χρήση... Διαφορά μεγάλη και από βαλβολίνες σε βαλβολίνες. Πολύ σημαντική η λίπανση, σε κάθε σημείο από το λεβιέ (τη βάση του...) μέχρι μπροστά...Πόσο διαφορά να έχουν οι εργοστασιακές βαλβολίνες ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ; Το λέω αυτό, γιατί δεν παίζει να υπάρχει Cee'd που να έχει προλάβει ν' αλλάξει βαλβολίνες κιόλας. ΑΥτό που λες με τη θερμοκρασία, σωστό βεβαίως. Το σασμάν πάντως, είναι από τα αδύναμα σημεία του Cee'd, και γενικά των Kia και Hyundai. Τόσο από άισθηση και σαφήνεια, όσο και από κλιμάκωση.
Ε δεν μιλούσα για εργοστασιακές βαλβολίνες! Απλά συνέχισα αυτό που έλεγε ο φίλος με τα...πολλά ΚΙΑ!
Οσον αφορά τα σασμάν των κορεατών, ναι, όσα οδήγησα (συμπεριλαμβάνεται και το κουπέ που γενικά θεωρείται καλό...) δεν ήταν ό,τι καλύτερο, αλλά επιμένω πως κι άλλα είναι χάλια, ειδικά των γάλλων. Απλά των τελευταίων, είναι καλύτερα στην γρήγορη οδήγηση. Σε ήρεμη οδήγηση, είναι σκληρά και άβολα πάντως...
Τα ιταλικά πλέον, είναι κλάσεις καλύτερα. Μιλώ για διάφορες Alfa, Punto και φυσικά και το δικό μου Υ. Σε αντίθεση με τα παλιά που είχαν τα Ritmo ή κάποια που κληρονόμησαν τα Cinquecento... -
να ξέρετε ότι το σασμαν με τα κμ στρώνει.
Ενα κιβώτιο που σε απογοητεύει στην αρχή, μετά απο 10.000 km πχ. το βλέπεις ότι πάει καλύτερα.
Ασε ότι μαθαίνεις τις διαδρομές του και βλέπεις πως πρέπει να το κουμαντάρεις. (αμαλάχει και οδηγει ή άλλη τιςδίνεις και συμβουλές
Πιαστο ποιο γλυκά κορίτσι μου, έτσι μπράβο , τώρα πάρτο όλο στη χουφτα, καρφωσε τη μέσα , μπράβο αυτή είσαι! -
Έχω το ceed εδώ και τρεις μήνες και ειλικρινά βρίσκω το κιβώτιό του αρκετά καλό. Στην αρχή όταν το πρωτοπήρα ήταν λιγάκι σκληρό (ειδικά η δευτέρα κάποιες φορές σκάλωνε) αλλά όπως νομίζω είναι φυσικό με τη χρήση μαλάκωσε και οι ταχύτητες πια μπαίνουν άνετα χωρίς να σκαλώνουν. Δεν έχω οδηγήσει βέβαια πολλά διαφορετικά αυτοκίνητα στη ζωή μου, αλλά σίγουρα το κιβώτιο του ceed δεν με προβληματίζει καθόλου. Αντιθέτως θα έλεγα ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Θυμάμαι όταν η αδερφή μου είχε πάρει πριν μερικά χρόνια ένα Getz και σ’ αυτό η δευτέρα έμπαινε λιγάκι δύσκολα. Πριν λίγο καιρό που το ξαναοδήγησα μου έκανε εντύπωση πόσο άνετα μπαίναν πια οι ταχύτητες. Προφανώς, οι κινητήρες στα καινούρια αυτοκίνητα μπορεί, θεωρητικά τουλάχιστον, να έρχονται πια στρωμένοι, όλα τα άλλα όμως μαζί και το σασμάν θέλουν στρώσιμο. Και στρώσιμο βεβαίως θέλει και το χέρι του οδηγού, όπως παραστατικά είπε και ο προλαλήσαντας!
Πάντως το ceed μπορεί να μην είναι το κορυφαίο στην κατηγορία του, αλλά είναι πραγματικά ένα πολύ καλό αυτοκίνητο σε μια πολύ καλή τιμή. Εξαιρετικά ευρύχωρο, πολύ καλή ποιότητα στο εσωτερικό, αρχοντική ποιότητα κύλισης στο δρόμο, πολύ καλός κινητήρας. Η διαφορά που το χωρίζει απ’ τα κορυφαία της κατηγορίας είναι ελάχιστη.
Kia Cee'd 2007