-
ΙΜΗΟ είναι μεγάλη έκπληξη το γεγονός ότι η Φερράρι δεν έχει αφήσει pole φέτος σε άλλον και μάλιστα με τον FM κατά τα 3/4.
Το γεγονός ότι το κατάφεραν και μέσα στην έδρα του Ισπανού έχει μεγάλη σημασία σε επίπεδο ψυχολογικό άσχετα με το αν αύριο ο Ισπανός κερδίσει τον αγώνα καθώς περισσότερο από κάθε άλλο αγώνα θα ήθελε εδώ ο παγκόσμιος μία pole και νίκη.
-
ΙΜΗΟ είναι μεγάλη έκπληξη το γεγονός ότι η Φερράρι δεν έχει αφήσει pole φέτος σε άλλον και μάλιστα με τον FM κατά τα 3/4.
Το γεγονός ότι το κατάφεραν και μέσα στην έδρα του Ισπανού έχει μεγάλη σημασία σε επίπεδο ψυχολογικό άσχετα με το αν αύριο ο Ισπανός κερδίσει τον αγώνα καθώς περισσότερο από κάθε άλλο αγώνα θα ήθελε εδώ ο παγκόσμιος μία pole και νίκη.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
+1
Ειδικά του Alonso αν δεν του βγεί στην εκίνηση (λόγο μικρού φορτίου καυσίμου) και μείνει 3-4 τότε υπάρχει περίπτωση να κατέστρεψε τον αγώνα του....ποιός ...φωστήρας αποφάνθηκε πάλι για το μικρό φορτίο καυσίμου? Αν θυμάμαι καλά και στον προηγούμενο αγωνα το ίδιο είχε γραφτεί από κάποιους, αλλά αποδείχτηκε το ανάποδο!!!
-
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
+1
Ειδικά του Alonso αν δεν του βγεί στην εκίνηση (λόγο μικρού φορτίου καυσίμου) και μείνει 3-4 τότε υπάρχει περίπτωση να κατέστρεψε τον αγώνα του....ποιός ...φωστήρας αποφάνθηκε πάλι για το μικρό φορτίο καυσίμου? Αν θυμάμαι καλά και στον προηγούμενο αγωνα το ίδιο είχε γραφτεί από κάποιους, αλλά αποδείχτηκε το ανάποδο!!!
ακριβώς...κόους του καναπέ...γνωστά φίλε μου...
christo δεν λένε για μένα τίποτα οι pole, το θέμα είναι οι νίκες κ τα ποντάκια.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
ΙΜΗΟ είναι μεγάλη έκπληξη το γεγονός ότι η Φερράρι δεν έχει αφήσει pole φέτος σε άλλον και μάλιστα με τον FM κατά τα 3/4.Το γεγονός ότι το κατάφεραν και μέσα στην έδρα του Ισπανού έχει μεγάλη σημασία σε επίπεδο ψυχολογικό άσχετα με το αν αύριο ο Ισπανός κερδίσει τον αγώνα καθώς περισσότερο από κάθε άλλο αγώνα θα ήθελε εδώ ο παγκόσμιος μία pole και νίκη.
Ο ισπανός έχει αποδείξει πλέον ότι είναι πραγματικός επαγγελματίας, με ότι αυτό συνεπάγεται. Τον ενδιαφέρει το Πρωτάθλημα και μόνον το Πρωτάθλημα. Ούτε κάν η νίκη!
-
χμμμ
μπουμπλε μουμπλε μπουμπλε μούμπλε...
Αν κάνει καλή εκκίνηση ο Αλόνσο και βρεθεί πολύ πιο πριν τη στροφη δίπλα στον Μάσσα (από την εσωτερικη) τότε εντάξει καλά είμαστε.
Αν πάλι ο Μάσσα κάνει κανένα βιαστικό τσουπ δεξιά ο Αλόνσο θα προσπαθήσει να περάσει από εξωτερική και μετά στην 2η στροφή του εσακιού έχει την εσωτερική πάλι μπορεί να περάσει αλλά δύσκολα..άσε που μπορεί να βρεθεί δίπλα του και ο Ραικκόνεν
αν πάλι...ουφ βαρέθηκα ας νικήσει ο καλύτεροςΠαντως ωραίο το shicane πριν την τελευταία στροφή της πίστας ε?
Μπορείς να καταλάβεις πολλά για το οδηγικό στυλ του καθενός..
Ο Αλόνσο πέρασε με αυστηρές κινήσεις, Kubica ωραία αλλά λίγο παράξενα(είχε λίγη παραπάνω φόρα και βρέθηκε στη μέση της πίστας στην έξοδο, πιο μαμάτα από όλους πέρασε ο Hamilton με ελάχιστη υπερστροφή(κούνησε λίγο το πίσω μέρος για να μπει ωραία στην 2η στροφή του shicane) ισσοροπώντας τέλεια το μονοθέσιο του στα όρια της πρόσφυσης.Ελπίζω αύριο ο σκηνοθέτης να εστιάσει σε εκείνο το σημείο για να δούμε πως περνούν και οι υπόλοιποι -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
:hmmm: χμμμ
μπουμπλε μουμπλε μπουμπλε μούμπλε...
Αν κάνει καλή εκκίνηση ο Αλόνσο και βρεθεί πολύ πιο πριν τη στροφη δίπλα στον Μάσσα (από την εσωτερικη) τότε εντάξει καλά είμαστε.
Αν πάλι ο Μάσσα κάνει κανένα βιαστικό τσουπ δεξιά ο Αλόνσο θα προσπαθήσει να περάσει από εξωτερική και μετά στην 2η στροφή του εσακιού έχει την εσωτερική πάλι μπορεί να περάσει αλλά δύσκολα..άσε που μπορεί να βρεθεί δίπλα του και ο Ραικκόνεν
αν πάλι...ουφ βαρέθηκα ας νικήσει ο καλύτεροςΠαντως ωραίο το shicane πριν την τελευταία στροφή της πίστας ε?
Μπορείς να καταλάβεις πολλά για το οδηγικό στυλ του καθενός..
Ο Αλόνσο πέρασε με αυστηρές κινήσεις, Kubica ωραία αλλά λίγο παράξενα(είχε λίγη παραπάνω φόρα και βρέθηκε στη μέση της πίστας στην έξοδο, πιο μαμάτα από όλους πέρασε ο Hamilton με ελάχιστη υπερστροφή(κούνησε λίγο το πίσω μέρος για να μπει ωραία στην 2η στροφή του shicane) ισσοροπώντας τέλεια το μονοθέσιο του στα όρια της πρόσφυσης.Ελπίζω αύριο ο σκηνοθέτης να εστιάσει σε εκείνο το σημείο για να δούμε πως περνούν και οι υπόλοιποι+100000
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
christo δεν λένε για μένα τίποτα οι pole, το θέμα είναι οι νίκες κ τα ποντάκια.
Ok δεν λέει τίποτα αυτό και άλλωστε δεν έχει και πολύ σημασία. Λέει πολλά όμως σε επίπεδο ψυχολογίας όσο και σε επίπεδο αβεβαιότητας. Είναι ελαφρά δύσκολο να αντέξει κανείς το θέαμα να είναι συνεχώς εμπρός και όταν πρέπει ο αντίπαλος να βγάζει λαγό από το καπέλλο. Δεν έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει ακριβώς που είναι τα όρια του μονοθεσίου του αντιπάλου και αυτό λέει πολλά και για τη στρατηγική (δεν ξέρεις πραγματικά πόσο ο αντίπαλος ζώρισε το μονοθέσιο).
Αύριο θα δείξει ο αγώνας ποιός έχει το πάνω χέρι επί Ευρωπαϊκού εδάφους.
Πάντως να θυμίσω ακόμα ότι το 2004 ο MS ξεκίνησε 4ος μετά το 1ο πιτ-στοπ βρέθηκε 1ος και θα είχε μίσο λεπτό διαφορά αν δεν είχε προβλήματα με την εξάτμιση... (Για το LH χτυπά η καμπάνα....)
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
+1
Ειδικά του Alonso αν δεν του βγεί στην εκίνηση (λόγο μικρού φορτίου καυσίμου) και μείνει 3-4 τότε υπάρχει περίπτωση να κατέστρεψε τον αγώνα του....ποιός ...φωστήρας αποφάνθηκε πάλι για το μικρό φορτίο καυσίμου? Αν θυμάμαι καλά και στον προηγούμενο αγωνα το ίδιο είχε γραφτεί από κάποιους, αλλά αποδείχτηκε το ανάποδο!!!
ακριβώς...κόους του καναπέ...γνωστά φίλε μου...
christo δεν λένε για μένα τίποτα οι pole, το θέμα είναι οι νίκες κ τα ποντάκια.
Ορισμένα πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ !!!
-
Σφίγγουν τα γάλατα σιγά σιγά
και τα πράγματα μπαίνουν σε κάποια θέση.
π.χ.
Ο τεράστιος σε εμπειρία και λογική[για τα δεδομένα της F1] D. Coulthard στην 10δα!
Ο επίσης γνωστός υπερτιμημένος ξανθομπάμπουρας Räikkönen για πρώτη [????] φορά πίσω από τον Teammate του...όσο κι αν το παιδί της ζούγκλας είναι για τα θηρία της ζούγκλας...
Ο συμπαθής μαυρούκος L Hamilton στην 4η θέση.
και κάτι άλλοι ξανθομπάμπουρες γιοί και κόρες [κάτι σαν τους Κυριάκους της F1] όξω από την δεκάδα.
και σταθερή αξία ο Τρούλι....Εύγε του..χωρίς τυμπανα - φανφάρες και φανκλαμπ...κρίμα που δεν του δόθηκε η ευκαιρία για ένα ΤΟΠ μονοθέσιο.
Καλώς ή κακώς το αυτοκίνητο κάνει τον οδηγό την σήμερον ημέρα.
και κατι αποφθεγματα του στυλ: ο Ισπανός είναι επαγγελματίας κλπ λες και οι υπόλοιποι είναι χορεύτριες [κατα κύριο επάγγελμα] και κάποιες μέρες τους τη βαράει και οδηγούν μονοθέσια , είναι ...............υ.γ το ξανθομπάμπουρας το καθιέρωσα εγώ πρώτος ή με πρόλαβε άλλος;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Πάντως να θυμίσω ακόμα ότι το 2004 ο MS ξεκίνησε 4ος μετά το 1ο πιτ-στοπ βρέθηκε 1ος και θα είχε μίσο λεπτό διαφορά αν δεν είχε προβλήματα με την εξάτμιση... (Για το LH χτυπά η καμπάνα....)
Ναι αλλα το 2004 η Ferrari ηταν ενα αιωνα μπροστα απο τον υπολοιπο ανταγωνισμο..αστοχη συγκριση
-
Η ψυχολογια ειναι με την μακλαρεν , ειναι πρωτοι στο πρωταθλημα παρολο που η φερραρι ηταν φαβορι , η φερραρι 'βλεπει' οτι δε μπορει να εκμεταλευτει στο επακρο τις pole.
-
Ο χρήστης pptsmrs έγραψε:
και κατι αποφθεγματα του στυλ: ο Ισπανός είναι επαγγελματίας κλπ λες και οι υπόλοιποι είναι χορεύτριες [κατα κύριο επάγγελμα] και κάποιες μέρες τους τη βαράει και οδηγούν μονοθέσια , είναι ...............Tο να είναι κάποιος πραγματικός επαγγελματίας, δεν είναι απαραίτητο να διαθέτει και την αντίστοιχη, αναλογικά, ικανότητα. Για παράδειγμα, ο MS, έγραψε ιστορία γιατί διέθετε και τα δύο στον υπερθετικό βαθμό.
Υ.Γ.: Δεν θα έμπαινα στον κόπο να απαντήσω, αν δεν είχες βάλει τις τελίτσες μετά το είναι. Παραβλέπω το γεγονός ότι σου... ξέφυγε η λέξη πραγματικός, που προηγείται της λέξης επαγγελματίας. Και σίγουρα δεν είναι ίδιες όλες οι χορεύτριες!!!
-
Αν ειναι δυνατον γαμω την γκαντεμια μου... κατι εχει παρει απ τον επιτιμο,δεν εξηγειται αλλιως... Μα και στη Φερραρι να εγκαταλείπεις;
-
τι μπουρδελο ειναι αυτο...φευγουν χωρις μπουλονια, τσουγκρανε μεταξυ τους...
χαμος στο ισωμα!
-
Tραγικά πράματα συμβαίνουν στα πιτς. Η Χόντα είναι ο επίσημος κλόουν του θεσμου!
-
Αυτός ο γαμοαλφα!!!Χάσαμε το πιτ του Μασα,και συνεχίζουν να βάζουν διαφημίσεις!!!Έλεος...
Για τον Κίμι τι να πω;Το παιδί τελικά είναι γκαντέμης!!!Μα να σπάσει η ανάρτηση; και μάλιστα η μπροστινή στα καλα καθούμενα;Το να σπάσει η πίσω λόγο θερμοκρασίας οκ ,αλλα η μροστινή είναι απιστευτο. -
Οι McLaren σέρνονται στο δεύτερο stint, ενώ ο Kova πετάει.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Οι McLaren σέρνονται στο δεύτερο stint, ενώ ο Kova πετάει.Οντως πολυ καλο το 2ο stint για τον Kovalainen, και σιγουρα με τον ερχομο στην Ευρωπη που ξερει πιο καλα τις πιστες θα τα παει ακομα καλυτερα...
-
Οι πρώτες πληροφορίες λένε για 'ηλεκτρικό' πρόβλημα στον Kimi (traction control ίσως;).
Επίσημο thread:GP Iσπανίας 2007