-
Ο χρήστης cdro έγραψε:
Ίσως καλύτερα να μπορεί να παραμείνει σαν τρίτος ολόκληρη την χρονιά, ανεξάρτητα από τις νίκες που θα κάνει μέσα στην χρονιά, αρκεί να ξενινήσει την χρονιά χωρίς νίκες.
AYTO ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ...
ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ FIA! -
Δυστυχώς εάν συνεχιστούν τα συμπτώματα τύπου Φ1, τότε εμείς οι ραλλάκηδες θα έχουμε όντως σοβαρό πρόβλημα...ήδη σε άλλες χώρες ο κόσμος σκέφτεται να πάει στα βουνά γιατί πρέπει να πληρώσει εισητήρια!(ευτυχώς η ΕΛΠΑ δεν έχει κάνει τέτοιο τραγικό λαθος ακόμα)
Και στο κάτω κάτω εάν θέλουν να κρατήσουν το κόστος χαμηλά, ας βάλουν νέους τεχνικούς κανονισμούς για τα αυτοκίνητα. Δεν είναι δυνατόν να καθορίσουν ποιοί θα οδηγούν που, ούτε πόσο θα πληρώνεται ο καθένας... -
Σχετικά με το σχόλιο Papazent και τα εισητήρια που δεν έχουν επιβληθεί ακόμα από την ΕΛΠΑ:ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΟΥΚΙΑ ΦΑΕ,ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΗΝ ΠΕΙΣ!!!
Ναι,το σκέφτονται,τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμα για φέτος,αλλά μάλλον από του χρόνου θα πληρώνουμε!Ήδη φέτος πληρώνουμε στην υπερειδική. -
ΤΑ ΝΕΑ ΕΙΝΑΙ...
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ FIA ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΜΕ 2 ΟΔΗΓΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΟΜΩΣ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΕΙ ΣΕ PODIUM ΑΓΩΝΑ TOY WRC ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ!!!ΜΕΝΕΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΝΑ ΕΠΙΚΥΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ FIA...
-
ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ FORUM ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ...
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ROSTER ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟΣ ΙΣΧΥΣΕΙ...
PEUGEOT- GRONHOLM, BURNS, LOIX (PYKALISTO)
CITROEN- SAINZ, LOEB, SOLA
FORD- MARTIN, DUVAL, HIRVONEN (LATVALA)
**SUBARU **- SOLBERG, MCRAE, SOHLBERG
**SKODA **- AURIOL, ROVANPERA, GARDEMEISTER
**MITSUBISHI **- PANIZZI, MCRAE A., PAASONEN
HYUNDAI - OUT
ΠΩΣ ΤΙΣ ΒΛΕΠΕΤΕ??? ΓΙΝΕΤΑΙ? ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ?
-
Δεν ήταν άμεση η αντίδραση Χάρη, γιατί το ξέραμε.
Τι σημαίνει αυτό όμως?
Η λίστα του Χάρη έχει λογική και είναι πολύ ρεαλιστική. Μάκινεν out, Colin στην Sub κλπ κλπ.
Τι γίνεται τώρα στην περίπτωση που κάποιος 'τρίτος' οδηγός ανέβει σε βάθρο. **Τι κάνει την επόμενη χρονιά? ** Ψάχνει μπάκετ 1ου ή 2ου. Δύσκολο να λειτουργήσει αφού αυτά θα είναι μόνο 10. Θέλουν να περιορίσουν τους εργοστασιακούς? Μα έτσι σε θα τρέχουν οι 10 εργοστασιακοί, 5-6 πιτσιρικάδες (χωρίς πόντιουμ) και οι υπολοιποι με ιδιωτικές ομάδες?
Σίγουρα θα αναδειχθούν νέα ταλέντα, αλλά και θα περιοριστούν τα έξοδα των ομάδων. Ο κόσμος όμως θέλει ιδάλματα, που θα λιγοστέψουν και αυτά!! Βλέπω ένα κύκλο ζωής καλών οδηγών στο WRc για 5-6 χρόνια, και μετά να εγκαταλείπουν ή να στρέφονται σε κάτι άλλο. Σίγουρα δεν θα μπορούν να παίρνουν για πολλά χρόνια τα λέφτα που θέλουν. -
Να κανω μια ερωτηση,οι ιδιωτες εχω την εντυπωση πως παιρνουν βαθμους για τα εργοστασια,ετσι?Αν λοιπον ισχυει αυτο δεν μπορουν να τρεχουν 2 επισημα οπως παλια και να επειδοτει το εργοστασιο περισοτερο μια ιδιωτικη ομαδα με οδηγο της μαμας εταιριας?Αλλα και να μην ισχυει θα μπορει να κοβει βαθμους απο τους αντιπαλους.
-
Ο χρήστης MATALIONEN έγραψε:
Να κανω μια ερωτηση,οι ιδιωτες εχω την εντυπωση πως παιρνουν βαθμους για τα εργοστασια,ετσι?Αν λοιπον ισχυει αυτο δεν μπορουν να τρεχουν 2 επισημα οπως παλια και να επειδοτει το εργοστασιο περισοτερο μια ιδιωτικη ομαδα με οδηγο της μαμας εταιριας?Αλλα και να μην ισχυει θα μπορει να κοβει βαθμους απο τους αντιπαλους.Οχι για το πρωτάθλημα κατασκευαστών, μόνο οι 'επίσημοι' 3 οδηγοί παίρνουν βαθμούς εκεί. Για το οδηγών ναι, όποιος ιδιώτης τερματίσει μέσα στην οκτάδα παίρνει τους αντίστοιχους βαθμούς.
Οντως δεν αποκλείεται να δούμε κορυφαίους οδηγούς σε 'ημι-εργοστασιακές' ομάδες να κυνηγάνε το οδηγών. Πχ. ο Panizzi σε ένα καλό Peugeot δεν θα κυνήγαγε πόντιουμ στην άσφαλτο ?
Το μεγαλύτερο πρόβλημα του μέτρου είναι: τι γίνεται αν ο 3ος οδηγός ανέβει στο πόντιουμ μέσα στη χρονιά, πρέπει του χρόνου να τα 'μαζεύει' ? Τότε, όλοι οι πιτσιρικάδες με τα μονοετή (αναγκαστικά) συμβόλαια θα πηγαίνουν άραγε γρήγορα, με το φόβο μήπως του χρόνου είναι θεατές ? (διότι σιγά μη διώξει η Peugeot το Gronholm ή τον Burns ή τον Panizzi (όποιους τέλος πάντων κρατήσει για 2 οδηγούς) για τον Pykalisto επειδή βγήκε πχ. 3ος στη Φινλανδία).
Τελείως γελοίο μέτρο και δείχνει πως στο WRC κουμάντο δεν κάνει τόσο ο Richards όσο οι κατασκευαστές (είναι οι μόνοι που βολεύονται).
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ FORUM ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ...ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ROSTER ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟΣ ΙΣΧΥΣΕΙ...
PEUGEOT- GRONHOLM, BURNS, LOIX (PYKALISTO)
CITROEN- SAINZ, LOEB, SOLA
FORD- MARTIN, DUVAL, HIRVONEN (LATVALA)
**SUBARU **- SOLBERG, MCRAE, SOHLBERG
**SKODA **- AURIOL, ROVANPERA, GARDEMEISTER
**MITSUBISHI **- PANIZZI, MCRAE A., PAASONEN
HYUNDAI - OUT
ΠΩΣ ΤΙΣ ΒΛΕΠΕΤΕ??? ΓΙΝΕΤΑΙ? ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ?
Την γνώμη μας θα πούμε βρε Χάρη, για ποια αντίδραση μιλάς.Βλέπεις να παίρνουν πίσω την πρόταση αν εμείς αντιδράσουμε αρνητικά;
Λοιπόν, βλέπω και εγώ ό,τι βασικός λόγος της επιβολής αυτού του περιορισμού είναι η μείωση των εξόδων των ομάδων.Επίσης βοηθάει τις ομάδες να είναι να έχουν με το μέρος τους το ισχυρό χαρτί στις διαπραγματεύσεις τους με του οδηγούς.Ο κανονισμός θα λειτουργεί σαν μπαμπούλας για τους παλιους οδηγούς και θα τους αναγκάζει να ρίχνουν τις απαιτήσεις τους, αν θέλουν να έχουν bucket.
Επίσης θα βοηθάει τις ομάδες στην ρύθμιση αποτελεσμάτων, αφού η διάκριση θα είναι και ντεζαβαντάζ για τους μικρούς.Πολύ κακό αυτό βέβαια για το σπορ.
Τώρα για τις προβλέψεις του Χάρη, σωστές μου φαίνονται στο μεγαλύτερο μέρος τους, αλλά λέτε να προτιμήσει η CITROEN τον SAINZ από τον ΜCRAE.
Ακόμα ο GARDEMEISTER με την φόρα που έχει πάρει δεν θα είναι καθόλου παράξενο να ανέβει στο ποντιουμ μέχρι το τέλος του χρόνου ανα τον βοηθήσουν τύχη και συγκυρίες.Οπότε ΑURIOL στο σπίτι του.Δεν ξέρω μόνο αν ο κανονισμός καταφέρει κάτι πολύ πιο ριζοσπαστικό.Δηλαδή το να διώξει από το WRC μια ολόκληρη γενιά οδηγών και κάτι παραπάνω και από του χρόνου να βλέπουμε ένα WRC με εντελώς νέους οδηγούς.Ο κανονισμός άλλωστε μπορεί να αποσυρθεί μετά από ένα-δύο χρόνια.
Τι λέτε για αυτό; -
Τοτε μπορει να δωθει περισοτερη βαρυτητα στην Ν κατηγορια,μιας και θα καταργηθουν τα WRC για τους ιδιωτες
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
HYUNDAI - OUT
O DAVID WHITEHEAD ΣΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΠΩΣ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ HYUNDAI ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ 2004 ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ...
ΑΡΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ:
HYUNDAI - SCHWARZ, KANKKUNEN, STOHL!
ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΜΑΜΑ HYUNDAI ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ...
-
ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΒΕΙ (AKOMH...) ΣΤΟ PODIUM ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΕΡΙΖΗΤΗΤΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ:
LOIX
GARDEMEISTER
MCRAE A.
AΠΟ ΤΟΥΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ...**KANKKUNEN
ERIKSSON
THIRY
JEAN-JOSEPH **
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΥΣ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ!!!
-
Δεν ξέρω πως να αντιδράσω στα τελευταία φρούτα...Πάμε να βοηθήσουμε τους νέους και δίνουμε δουλειά στον KKK ?
Αν περάσει (μακρυά από μας) τότε το ποιος θα παει που είναι πολύ δύσκολο αν όχι αδύνατο να το πούμε. Αυτά τα πράγματα δεν προβλέπονται.Πέρα απ' αυτό τότε βλέπω πιο κοντά τον Burns στη Subaru από τον Colin. Τον Colin να μένει και τον Ισπανό να ξεκουράζεται...
-
ΜΕΓΑΛΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΑΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΧΕΡΙΑ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥΣ, ΘΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΟΠΩΣ Η SKODA KAI HYUNDAI? ΤΑ ΚΑΣΕ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΥΤΩΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ? ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ Η ΘΑ ΨΑΞΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ? ΒΛΕΠΕ ΜΑΡΤΙΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ? ΜΟΙΠΩΣΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΑ S1600 KAI GRN? ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΣΤΑ GRN ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ S1600 ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΘΥΣΑΥΡΟΦΥΛΑΚΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΗΓΟΥΣ. ΤΟ ΔΥΛΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΤΕΛΙΚΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΝΑΝΕΟΜΕΝΩ ΕΚ ΒΑΘΡΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΝ ΟΔΗΓΩΝ Η ΒΑΘΜΟΘΥΡΙΑ? Η ΕΝΑ ΠΡΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΠΑΛΙΟΥΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΜΕΝΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΙΑ ΝΙΚΗ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑ ΕΝΑΝ ΤΕΡΜΑΤΣΙΜΟ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΘΕΣΗ.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Δεν ξέρω πως να αντιδράσω στα τελευταία φρούτα...Πάμε να βοηθήσουμε τους νέους και δίνουμε δουλειά στον KKK ?ΤΟ ΟΤΙ Ο ΚΚΚ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΑΝ ΤΡΙΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ...
ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟΣΟ Η SUBARU ΟΣΟ ΚΑΙ Η MITSUBISHI ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΝΕΩΝ ΟΔΗΓΩΝ...Η FORD ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ ΕΝΩ ΚΑΙ ΟΙ PEUGEOT KAI CITROEN (ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΕΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ...) ΘΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΚΕΙ...ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ...
-
Ω καιροι ω ηθη...!!!Περιεργος κανονισμος,δεν ειμαι σιγουρος για το τι θα φερει...Περισσοτερο μειωση των σαν μετρο για τη μειωση των μισθων μοιαζει καταρχην και μετα ο,τι αλλο!Αν το 'φοβητρο' των χαμηλομισθων πιτσιρικαδων γινει αιτια να αποχωρησουν (αν οχι αυριο μεθαυριο) θεοι επιπεδου Κολιν θα στενοχωρεθω...
-
ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ FIA EINAI ETOIMEΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ!!!
Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ 3ΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΕΠΙΚΥΡΩΘΗΚΕ!!!http://www.fia.com/PRESSE/DCM-A/25-06-2003.pdf
ΑΚΟΜΑ ΜΠΗΚΑΝ ΥΠΟ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ (4 ΗΜΕΡΕΣ ΑΓΩΝΑΣ, ΠΡΩΙ ΡΑΛΛΥ-ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ... , ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 2006) ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ!!!
-
τώρα λοιπόν που επικυρώθηκε ο κανονισμός για τον τρίτο οδηγό αναμένεται να γίνει πολύ μεγάλο ανακάτεμα στις συνθέσεις. Garde, Loix, Auriol θα είναι ανάμεσα στους κερδισμένους. Gilles, Carlos, Harri μάλλον οι πιο χαμένοι. Σημείωση. Δηλαδή αν η Σκόντα δεν υπογράψει τον Garde ή ο πιτσιρικάς δεχ8εί συμβόλαιο από καλή ομάδα για τρίτος οδηγός και το Fabia τελικά βγεί καλό αμάξι και είναι κοντά σε πόντιουμ, τι θα κάνει? Θα κόψει για να μην χάσει το συμβόλαιο? Εν ολίγοις με αυτόν τον κανονισμό τώρα, μέχρι το τέλος της χρονιάς και για πάντα δηλαδή, όσοι δεν έχουν κάνει πόντιουμ απλά δεν θα κάνουν και θα προτιμούν μια ζωή την 4η θέση που τους εξασφαλίζει μια θέση σε καλό αμάξι για την επόμενη χρονιά...
Αδιανόητος ο κανονισμός για δοκιμές με τα πολεμικά το προηγούμενο απόγευμα. Δεν νομίζω οι παγκόσμιοι ΄να έχουν ανάγκη να βάλουν τα τέρατα μέσα σε μια ειδική και να την πάνε τέζα για να βρούνε το ρυθμό. Φανταστείτε μόνο την κατάσταση των ειδικών την επομένη... Πάει δηλαδή και ο κανονισμός της ανάποδης εκκίνησης, γιατί αν δεν πάει τότε οι πρώτοι τημωρούνται καθώς περνώντας πλέον 15οι από την ειδική θα μοιάζει με σεληνιακό τοπίο.
Όσο αφορά τα σέρβις άλλο τρελλό και αυτό. Ένα αυτοκίνητο τη φορά λέει... Δηλαδή αν είναι 1-2 πχ τα Hyundai θα αναγκάσεις την ομάδα να κάνει τι ακριβώς? Όποιος κατάλαβε ας το εξηγήσει σας παρακαλώ.
Τέλος όσον αφορά τα ατμοσφαιρικά απλά μια ερώτηση έχω... Μήπως τα τούρμπάτα δίνουν πολύ θέαμα και θέλουμε να τα 'κόψουμε'? Ή μήπως θέλουμε να πικάρουμε Σουμπαρού και Μίτσου... Κοινώς πάει Α8 και Ν4? Περίεργα μας τα λένε στη FIA.... -
Γενικώτερα υπάρχει μια στροφή προς τα ατμοσφαιρικά πάντως!Βέβαια είναι και αυτός ενας τρόπος να δώσεις δουλειά στους εξελικτές για άλλη μια πενταετία και να ανακατέψεις την τράπουλα!Και φυσικά θα πρέπει να ανέβει και ο κυβισμός ετσι?Πάνε τα δίλιτρα!!
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι αν πρόκειται για οριστικό κείμενο ή για προσχέδιο που θα αλλάξει αν υπάρχουν αντιρρήσεις!? -
Ο χρήστης NormalEna έγραψε:
Κοινώς πάει Α8 και Ν4?Ναι, ετοιμάζεται αναδιάρθρωση των ομάδων / κλάσεων (μάλλον από το 2005). Ουσιαστικά θα υπάρχουν 7 κλάσεις (τέλος τα Ν1-Ν2-Ν3-Ν4-Α5-Α6-Α7-Α8-S1600-KitCar-WRC):
- Τα 'φτηνά',
ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ?