-
Καλημέρα Καλό Μήνα !! και
ΚΑΛΟ RALLY ACROPOLIS !!!!
Διάβασα και εγώ φυσικα το συγκρητικό των 4Τ. (Α3 , 147, SC200)
Εγω βασικά αναμένω την σύγκριση των 1.6αριών εκεί θα πεσουν η
....Μασκες, δε νομίζετε ??
Δεν ξέρω για το νέο Α3, αλλά το παλιό, ετριζε χειρότερα και από ...Πούντο.
μιλάω για Α3 φίλων. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠOY NA MHN ΤΡΙΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΡΟΜΩΝ.
Και το θέμα δεν είναι εκεί. Ξέρετε πόσα Α3 έχουν σοβαρά προβλήματα βλαβών???
Μήπως καταργήσανε το 1.8Τ, γιατί δεν προλάβαιναν τις τουρμπίνες που 'εσκαγαν' ???
Καλά δε μιλάμε για τις Mercedes. εκεί να δείτε βλάβες...ξέρω πολλές πίκρες φίλων...
ξέρετε πόσο πάει μόνο το 'καλημέρα' στο σερβις των audi ???
άσε δε η Mercedes ΠΙΚΡΑ !!!
Ασε δε την τιμή κτήσης ... -
Ρε TAG εγω σε οσα Α3 εχω μπει δεν εχω ακουσει τριγμους. Δεν ξερω ισως να εχω πεσει στα 'τυχερα' αμαξια. Παντως εχω μπει και σε μια-δυο 156 οποθ δεν ακους γκιχ!!!
Αυτο με τον 1.8Τ του VAG οντως ισχυει? Θυμαμαι οταν ηταν να αγορασω αμαξι σκεφτομουν και το Leon 20VT (καλα ρε μη βαρατε) και το ειχα παει test drive. Μετα την δοκιμη (οπου ο πωλητης την ακουσε λιγο ) ανοιξα το καπω και ειδα λαδακια πεταμενα εδω και εκει . Δεν ασχοληθηκα περισσοτερο γιατι ειχα ηδη αποφασισει τι θα αγοραζα -
Μη σου πω και για S3 !!
Παιδιά δεν είμαι υπερβολικός. Συνάδελφος μόλις το είχε παραλάβει, (φέτος αρχές του χρόνου αν θυμάμαι καλά), και πάμε Ντράφι για ένα έτσι πρώτο (στα πλαίσια στρωσίματος... ) τέστ. Έ στις πλευρικές μετατοπίσεις, τα δερμάτινα 'ετριζαν' χαρακτηριστικά ! ( βέβαια έτσι κάνουν και τα δικά μου...) Δε συζητάω το αμάξι ηταν Θεικό έτσι ??Ekvus άσε και εγώ το 20VT έλεγα να πάρω...Και δε το μετάνοιωσα !!
Το παίρνει καπάκι άλλος συνάδελφος , και μαθαίνω σήμερα ότι έχει:- αλλάξει Τουρμπίνα
- Έχει μείνει δύο φορές από (νομίζω) πολλαπλασιαστή...
και 3. του χαλάει όλος ο φωτισμός του ταμπλώ (στα Leon ανάβει συνέχεια μέρα νύχτα), κάθε τρείς και λίγο
Πριν από 1 μήνα πήρε άλλος συνάδελφος, (είμαστε πολλοί εντάξει...και έχουμε πολλούς γκαβλόγκαζους...)
το Leon 20 VT αλλά το 4 !!
(επειδή λοιπόν ψήνεται να το πάρει ένας κολητός, ήρθε από την δουλειά και πήγαμε μια 'γρήγορη' βολτούλα...είναι Φοβερό !!!
θα γίνω βαρετός αλλά έτριζε και αυτό !! στην εταζέρα και πολύ μάλιστα !
Τόσο πόλλά 'τυχερά' αμάξια -
Ερώτηση:Ποιος είναι ο κάτοχος κόκκινης 147 με ηλιοροφή και ζάντες ακτινωτές αλά WRC αγορασμένης από αντιπροσωπεία των νοτίων προαστείων, ο οποίος εθεάθη χθές περί τις 17:30 σε κεντρικότατο δρόμο της Γλυφάδας;
-
Ο χρήστης TAGHeuer έγραψε:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΑΞΙ ΠOY NA MHN ΤΡΙΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΡΟΜΩΝ.
...
άσε δε η Mercedes ΠΙΚΡΑ !!!
Ασε δε την τιμή κτήσης ...λοιπόν, για το 1ο είμαι βέβαιος ekvus, ειδικά για αυτοκίνητα με σκληρές αναρτήσεις όπως τα δικά μας. Είναι πρακτικά αδύνατον να μην τρίζουν με τα χαλια των δρόμων μας και τη συνεχή καταπόνηση. Εδώ ακόμη και το παλιάς κατασκευαστικής φιλοσοφίας Ε200 του πατέρα μου [1η παρτίδα από άφιξης του προηγούμενου, 1996] που δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, κάνει τον τελευταίο χρόνο μικροτριγμούς παντού στις λακούβες και με αναρτήσεις ομολογουμένως μαλακές...
[πάντως s3 του '99 γνωστού δεν έχει βγάλει τέτοια κόλπα, κι ας πάνε τόσα χρόνια]
-
Προσωπικα εχω οδηγησει και την διλιτρη την 147,και το νεο Α3,με το ντιζελ με τα 140αλογα και τα 30κιλα ροπη(!!!) βεβαια,και το λεον το τουρμπατο.Σαν γκαζι το λεον ειναι κορυφαιο μιας και φανταζομαι οτι το FSI δεν εχει το πεταγμα του ντιζελ.στο λεον ακους τη τουρμπινα να γυριζει σα τρελη απο πολυ χαμηλα και το τραβηγμα διαρκει.το θεμα ειναι οτι το αμαξι σπινιαρε και γω το καταλαβα μονο απτο λαμπακι του αντισπιν,το τιμονι τπτ,χαμπαρι...τα ιδια ισχυουν και για το τιμονι του Α3 ενα βαρυ πραμα στη θεση γυρω απτην ευθεια και επισης καμμια αισθηση του δρομου.οδηγωντας μετα απολα αυτα την 147 καταλαβαινεις τι παει να πει στησιμο και ζωντανια.Νιωθεις ρε παιδι μου που θα γλιστρησει,ποσο καλα παταει ,μπορεις να δεις τα ορια του αυτοκινητου,με το Α3 εστριβα και μονο επειδη εμενα στην πορεια μου καταλαβαινα οτι εχει κιαλλο,ποσο αλλο βεβαια...?Δεν λεω οτι η 147 εχει το στησιμο της integrale αλλα σε σχεση με τα αλλα 2 καταλαβαινεις διαφορα.Και να πω οτι η διλιτρη 147 παταει σαφως καλυτερα απο τις δικιες μας 1600
- Σιγουρα τα γερμανικα,και ειδικα το Α3 σου δινουν την αισθηση πιο ''γεροδεμενου'' αυτοκινητου,αυτο που λενε κλεινεις τη πορτα και ειναι λες και κλεινεις χρηματοκιβωτιο,αλλα οπως διαβαζα και καπου βαλανε που βαλανε επιτελους μια αναρτηση της προκοπης πισω (4συνδεσμων)που για να δουλεψει πιο καλα με τα μακφερσο μπρος και ναναι πιο σπορτιβ,θα επρεπε να της δωσουν καποια ενδοτικοτητα,πραγμα που δεν κανανε.
-Τελος παντων,ολα αυτα ειναι λιγο πολυ γνωστα,το θεμα ειναι τι εχουν παθει οι 4τροχοι και εχουν αλλαξει τροπο σκεψης και γραφης.στο προπροηγουμενο τευχος αν δεν κανω λαθος,σε ενα συγκριτικο του S3 kai toy ImprezaWRX,φτασανε στο σημειο να βγαλουνε το S3 καλυτερο απο το Impreza,επειδη κανει λιγοτερο θορυβο στο ταξιδι,και επειδη κουνιεται ο αεραγωγος στο καπο του σουμπαρου στις υψηλες ταχυτητες ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΟΙ!!!Δεν λεω οτι το αουντι ειναι κακο αλλα εσεις οι ιδιοι κυριοι των 4τροχων εκθειαζαται παντου τα ιμπρεζα και γενικοτερα τα αυτοκινητα που επικοινωνουν και ευχαριστουν ΤΟΝ Οδηγο και τωρα καναντε ''αναστροφη'' κρινοντας τα αυτοκινητα με βαση με ποιο θα φτασεις ατσαλακωτος στη θεσσαλονικη και ποιο ειναι ουδετερο στην συμπεριφορα και στην νοοτροπια????
Γιωργος Λα'ι'νάς
- Σιγουρα τα γερμανικα,και ειδικα το Α3 σου δινουν την αισθηση πιο ''γεροδεμενου'' αυτοκινητου,αυτο που λενε κλεινεις τη πορτα και ειναι λες και κλεινεις χρηματοκιβωτιο,αλλα οπως διαβαζα και καπου βαλανε που βαλανε επιτελους μια αναρτηση της προκοπης πισω (4συνδεσμων)που για να δουλεψει πιο καλα με τα μακφερσο μπρος και ναναι πιο σπορτιβ,θα επρεπε να της δωσουν καποια ενδοτικοτητα,πραγμα που δεν κανανε.
-
Ο χρήστης 147 GR έγραψε:
Και να πω οτι η διλιτρη 147 παταει σαφως καλυτερα απο τις δικιες μας 1600Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον! Μήπως ξέρει κανείς τι διαφορές έχει η 2λιτρη σε ανάρτηση; Εκτός κι αν οφείλεται μόνο στις 16άρες ζάντες που ήδη έχω.
το θεμα ειναι τι εχουν παθει οι 4τροχοι και εχουν αλλαξει τροπο σκεψης και γραφης.στο προπροηγουμενο τευχος αν δεν κανω λαθος,σε ενα συγκριτικο του S3 kai toy ImprezaWRX,φτασανε στο σημειο να βγαλουνε το S3 καλυτερο απο το Impreza,επειδη κανει λιγοτερο θορυβο στο ταξιδι,και επειδη κουνιεται ο αεραγωγος στο καπο του σουμπαρου στις υψηλες ταχυτητες ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΟΙ!!!Δεν λεω οτι το αουντι ειναι κακο αλλα εσεις οι ιδιοι κυριοι των 4τροχων εκθειαζαται παντου τα ιμπρεζα και γενικοτερα τα αυτοκινητα που επικοινωνουν και ευχαριστουν ΤΟΝ Οδηγο και τωρα καναντε ''αναστροφη'' κρινοντας τα αυτοκινητα με βαση με ποιο θα φτασεις ατσαλακωτος στη θεσσαλονικη και ποιο ειναι ουδετερο στην συμπεριφορα και στην νοοτροπια????
Εγώ νομίζω ότι αυτό το 'φαινόμενο' οφείλεται στο ότι άλλοι γράφουν τις δοκιμές 'κοινών' αυτοκινήτων και άλλοι των 'τεράτων'. Και οι μεν είναι εσκεμμένα πιο πολύ πραγματιστές και 'user oriented' ενώ οι δε πιο συναισθηματικοί.
-
kyan οταν την οδηγησα ειχα παθει τετοια ζημια που τι μπιλσταιν κλπ,ημουν ετοιμος να παω να βαλω τα ιδια της διλιτρης.πηρα τηλ την σιδηκα,και μιλησα με καποιον υπευθυνο ο οποιος μου ειπε οτι αν βαλω της διλιτρης,επειδη λεει ειναι πιο βαρια μπροστα,θα σηκωνοταν πιο ψηλα η μουρη.δεν ξερω τωρα αν και κατα ποσο αληθευει αυτο.παντως και οι 16αρες κανουν καποια διαφορα.
-
μην το πας και πολυ στα συνεργια γιατι οι περισσοτεροι πειραματιζονται
-
Παιδιά καλημέρα είπα να ξαναζωντανέψω σήμερα λίγο το topic. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν γνωρίζεται τι σημαίνει η ένδειξη 'CANCHECK' κατά τη διάρκεια εκκίνησης του κινητήρα. Αυτό δεν αναγράφεται πουθενά στο εγχειρίδιο του κατασκευαστή ενώ δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα καθώε η διαδικασία ολοκληρώνεται με το χαρακτηριστικό ΟΚ
-
Απ' ότι βλέπω το topic δεν ζωντανεύει...
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν γνωρίζεται τι σημαίνει η ένδειξη 'CANCHECK' κατά τη διάρκεια εκκίνησης του κινητήρα. Αυτό δεν αναγράφεται πουθενά στο εγχειρίδιο του κατασκευαστή ενώ δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα καθώε η διαδικασία ολοκληρώνεται με το χαρακτηριστικό ΟΚΕμένα κάποιες φορές (όχι συχνά) το CD player εμφανίζει αυτή την ένδειξη (CANCHECK) μόλις το ανάψω και δεν δουλεύει. Αν το κλείσω και το ξανανάψω δουλεύει κανονικά.
-
Γεια σας παιδια.Πρωτη φορα γραφω στο φορουμ.Διαβασα σχεδον ολα τα topics αλλα θελω μια ευθεια απαντηση απο ολους εσας που ειστε κατοχοι 147.Το γεγονος ειναι οτι ειμαι τρελαμενος και ερωτευμενος με την 147.Εχω καταληξει και στο χρωμα και στα εξτρα.Κοκκινη 1.6 120 ΗΡ με ηλιοροφη και 16αρες ζαντες.22000 περιπου θα βγει.Τα αξιζει?
Αυτη τη στιγμη οδηγω το ΗΟΝDA CIVIC 1.6 Vti 4Θ του πατερα μου και επειδη σκοπευει να αλλαξει μου προτεινε ειτε να κρατησω αυτο,ειτε αν θελω καποιο καινουριο.Μεγαλο διλλημα καθοτι ειμαι υπερικανοποιημενος (αξιοπιστια,επιδοσεις)απο το honda.Η καρδια ειναι ομως αλλου....Ισως φταει και η JUllietta που ειχαμε παλαιοτερα...
Help me αδερφια αλφιστες!!!!!! -
Καλωσήρθες φίλε anemar!
Ο χρήστης anemar έγραψε:
Κοκκινη 1.6 120 ΗΡ με ηλιοροφη και 16αρεςΑκριβώς έτσι είναι η δικιά μου.
ζαντες.22000 περιπου θα βγει.Τα αξιζει?
Τώρα τι σόι ερώτηση είναι αυτή; Δεν ξέρεις από πριν τι θα σου απαντήσουμε; Περιμένεις δηλαδή 'αντικειμενικότητα';
Αυτη τη στιγμη οδηγω το ΗΟΝDA CIVIC 1.6 Vti 4Θ του πατερα μου και επειδη σκοπευει να αλλαξει μου προτεινε ειτε να κρατησω αυτο,ειτε αν θελω καποιο καινουριο.Μεγαλο διλλημα καθοτι ειμαι υπερικανοποιημενος (αξιοπιστια,επιδοσεις)απο το honda.
Για τις επιδόσεις της 147 μπορείς να δεις σε οποιοδήποτε τεύχος των 4Τ τους πίνακες στις τελευταίες σελίδες. Αλλά βέβαια σε μια Άλφα οι επιδόσεις δεν είναι και τόσο σημαντικές όσο η οδική της συμπεριφορά, και αυτή της 147 είναι original Alfa Romeo Μπορείς να διαβάσεις εδώ μια αναλυτική περιγραφή.
-
kyan εχω την εντυπωση οτι πρεπει να μπουμε στο μισθολογιο της Alfa. Τοση διαφημιση της κανουμε να μην κερδισουμε και κατι επιπλεον (αν και με το body kit θα ημουνα παραπανω απο ευχαριστημενος).
anemar go ahead!! ολα οσα λεει ο kyan ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα και βεβαια θα εχεις μια πραγματικη κουκλα (η ηλιοροφη κι οι 16αρες προσθετουν πολλα +). Βεβαια εγω θα σου ελεγα να κοιταξεις και την ασημογαλαζια (επισημα το χρωμα λεγεται γαλαζιο Gabbiano). Τωρα βεβαια για να ειμαστε τελειως ρεαλιστες θα πρεπει να εισαι προετοιμασμενος και για προβληματακια (αν διαβασες ολο το topic ξερεις τι εννοω).
Σε περιμενουμε!!! -
Πραγματικά ο ekvus έχει δίκιο. Τι κόσμο έχω πείσει να πάρει Alfa Romeo δεν λέγεται: Γερμανόφιλους, 'Ιάπωνες' κτλ. Αν πραγματικά σου αρέσει η φιλοσοφία Alfa Romeo τότε νομίζω πως τα παρααξίζει τα λεφτά της η 147.
Άσχετο: ekvus που εξαφανίστηκες τόσο καιρό; -
Οντως aleng χαθηκα για λιγο, SORRY!!!! απλως υπαρχει ο εξης συνδυασμος γεγονοτων: πολυ δουλεια, πολλες ωρες μακρια απο το γραφειο (απο το γραφειο μπαινω), πολυ κακης διαθεσης (προβληματα) και εχει μπει και το καλοκαιρι με τις 'μπαντες' και το μονο που σκεφτομαι ειναι παραλιες Πρεπει να το ξυπνησουμε παλι το topic!!
-
Συμφωνώ ekvus! Ελπίζω να τα προβλήματά σου να τα ξεπέρασες
-
Α, και ένα ακόμα επιχείρημα υπέρ της 147 που ξέχασα να αναφέρω: Αρέσει πολύ στις γυναίκες!
-
Ανέφερες ένα πολύ σημαντικό επιχείρημα Kyan! Η αλήθεια είναι ότι οι γυναίκες έχουν περισσότερο γούστο τουλάχιστον σε ότι αφορά την εξωτερική εμφάνιση ενός αυτοκινήτου
Alfa 147 forum