-
τα θέλω ολα...είμαι πλεονέκτης και εγωιστής!
-
εγω προτινω ST για οπιον θελει και γκαζι και κρατιμα,ο 2,5λιτρος κινιτιρας δεν πεζετε.με ενα προγραματακι το παει η ford 260 hp.αν θα το ειχα θα του εβαζα εχτρα μια καλη αναρτιση και το προγραμα τιποταλλο.το σεατ ειναι το **χιροτερο απο ολα ** που λενε μερικοι.μετα απο το ST 2ο βραζω το GTI DSG δεν εχει τα αλογα αλα οπος λεει και ο Nikos147 με 1000ε το κανεις 245hp.εχει και αφτο καλο κρατιμα και το μονο (στην κατιγορια του)με τις ταχιτιτες στο τιμονι ειναι αλη φαση
-
Βασικά...με βάλατε σε απορίες...και πήγα και είδα το Leon Cupra και στα καπάκια το GTI (βαρέθηκαν να με βλέπουν τα παιδιά στη VW )
Απλά...ΚΑΜΙΑ σχέση! Το Leon είναι φθηνό και φαίνεται...και το βλέπεις μόνο όταν μπεις από το ένα αυτοκίνητο αμέσως στο άλλο...και προσέξεις τις λεπτομέρειες. Ποιές λεπτομέρειες? Τώρα θα σας πω...
Δε μιλάω για τα άλλα...γιατί δε μου αρέσουν καν. Τα πιο αξιόλογα θεωρώ το Cupra και το GTI DSG.
Λοιπόν...τα υλικά μέσα στο Leon είναι ΧΑΛΙΑ. Τα μόνα μαλακά και αφρώδες είναι στο μεσαίο κομμάτι στο ταμπλό...μπροστά στο ψευδο-τιτάνιο-look είναι πλαστικό...στο τέλος του ταμπλό είναι επίσης πλαστικό σκληρό (ναι αυτό που κάνει ντουκ-ντουκ όταν το χτυπάς)...στις πόρτες όλη η επένδυση, εκτός από το κέντρο που έχει ύφασμα, είναι από το ίδιο πλαστικό...καθώς και στο κεντρικό τούνελ...αααα είπα ότι γυαλίζει κάπως αυτό το πλαστικό? Α...και το χειρόφρενο είναι πλαστικό...δεν έχει δέρμα ας πούμε. Ο λεβιές δε μου άρεσε...και τα καθίσματα επίσης.
Από ποιότητα λοιπόν...χάλια.
Οι ζάντες ήταν ωραίες...αλλά επειδή είναι καμπυλωτές προς τα έξω...τα πεζοδρόμια θα είναι οι καλύτεροί τους φίλοι...καθώς και οι 'ζαντάδες' μετά. Μεγάλοι δίσκοι...τονώνουν τον σπορ χαρακτήρα...καθώς και η μεγάλη εξάτμιση πίσω...αν και θα προτιμούσα το 2μπουκο. Μου άρεσαν επίσης τα όργανα με τον λευκό φωτισμό και το Cupra στο στροφόμετρο που φωτίζεται...καθώς και το στροφόμετρο στο κέντρο (τονίζοντας τον σπορτίφ χαρακτήρα του μοντέλου) και τους κάθετους δείκτες α λα 147. Ακόμα βασικά και τα φώτα πίσω θυμίζουν 147...λίγο τραβηγμένα.
Περισσότερα όταν το οδηγήσω σε 1-2 βδομάδες.
Τώρα...όταν μπαίνεις στο GTi...νιώθεις ότι μπήκες σε πολύ πιο ποιοτικό αυτοκίνητο. Οπου και αν πιάσεις...τα υλικά είναι μαλακά...και 'ακριβά'...ή τουλάχιστον ακριβότερα από το Leon. Βασικά στο GTI νιώθεις ότι μπήκες σε θρύλο...και το τονίζουν τα καθίσματα βασικά σε καρώ. Το GTI όμως είναι λιγότερο όμορφο σχεδιαστικά με το Cupra και είναι κάπως 'κουτί' και 'βαρετό' στο εσωετερικό σε σχέση με το Cupra.
Το Cupra βέβαια έχει ίδια τιμή με το GTI και με 40 άλογα παραπάνω (αν και δυναμομετρημένο το GTI βγάζει νομίζω 215 με Super Unleaded...οπότε λογικά θα ισχύει και για το Cupra?) και καταπληκτικό εξοπλισμό! Του βάζεις xenon, navigator, park pilot και υποβραχιώνιο και έχεις το πιο πλήρες αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στην αγορά!
Παρ'όλα αυτά...θα επέλεγα το GTI DSG...και με ένα 1000άκι το κάνω ΜΤΜ 1ο στάδιο με 245 άλογα...Leon Cupra δηλαδή...
Ελπίζω να βοήθησα...η τελική επιλογή δική σου/του...
-
Εκτός επιλογών εγω θα διάλεγα **Renault Megane RS R26 **με 230ps και μπλοκέ διαφορικό.
Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που είναι το πιο καθαρόαιμο GTi σήμερα και το πλέον γρήγορο στην πίστα. -
+1
-
focus st
για την εμφανιση,τον κινητηρα,τους χωρους -
Ο χρήστης dimman έγραψε:
Εκτός επιλογών εγω θα διάλεγα **Renault Megane RS R26 **με 230ps και μπλοκέ διαφορικό.
Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που είναι το πιο καθαρόαιμο GTi σήμερα και το πλέον γρήγορο στην πίστα.http://www.automobile-sportive.com/imag ... eamr26.jpg
Τι παραπάνω έχει από το MPS? (Εκτός από 30 άλογα λιγότερα)
-
Πρωτάθλημα στη Formula 1 !
Τελείως προσωπική επιλογή σε αυτά τα χρήματα για καινούριο πολυθέσιο θα ήταν το RX8 (ή το Focus S-Max 2.5, αν οι 7 θέσεις ήταν αναγκαίες )!
-
Εκτος συναγωνισμού, Type R Mk I
επόμενος...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Εκτος συναγωνισμού, Type R Mk Iεπόμενος...
Focus RS και άντε γεια μετά.
Δεν είναι το θέμα μας μτχ. -
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Βασικά...με βάλατε σε απορίες...και πήγα και είδα το Leon Cupra και στα καπάκια το GTI (βαρέθηκαν να με βλέπουν τα παιδιά στη VW )Απλά...ΚΑΜΙΑ σχέση! Το Leon είναι φθηνό και φαίνεται...και το βλέπεις μόνο όταν μπεις από το ένα αυτοκίνητο αμέσως στο άλλο...και προσέξεις τις λεπτομέρειες. Ποιές λεπτομέρειες? Τώρα θα σας πω...
Δε μιλάω για τα άλλα...γιατί δε μου αρέσουν καν. Τα πιο αξιόλογα θεωρώ το Cupra και το GTI DSG.
Λοιπόν...τα υλικά μέσα στο Leon είναι ΧΑΛΙΑ. Τα μόνα μαλακά και αφρώδες είναι στο μεσαίο κομμάτι στο ταμπλό...μπροστά στο ψευδο-τιτάνιο-look είναι πλαστικό...στο τέλος του ταμπλό είναι επίσης πλαστικό σκληρό (ναι αυτό που κάνει ντουκ-ντουκ όταν το χτυπάς)...στις πόρτες όλη η επένδυση, εκτός από το κέντρο που έχει ύφασμα, είναι από το ίδιο πλαστικό...καθώς και στο κεντρικό τούνελ...αααα είπα ότι γυαλίζει κάπως αυτό το πλαστικό? Α...και το χειρόφρενο είναι πλαστικό...δεν έχει δέρμα ας πούμε. Ο λεβιές δε μου άρεσε...και τα καθίσματα επίσης.
Από ποιότητα λοιπόν...χάλια.
Οι ζάντες ήταν ωραίες...αλλά επειδή είναι καμπυλωτές προς τα έξω...τα πεζοδρόμια θα είναι οι καλύτεροί τους φίλοι...καθώς και οι 'ζαντάδες' μετά. Μεγάλοι δίσκοι...τονώνουν τον σπορ χαρακτήρα...καθώς και η μεγάλη εξάτμιση πίσω...αν και θα προτιμούσα το 2μπουκο. Μου άρεσαν επίσης τα όργανα με τον λευκό φωτισμό και το Cupra στο στροφόμετρο που φωτίζεται...καθώς και το στροφόμετρο στο κέντρο (τονίζοντας τον σπορτίφ χαρακτήρα του μοντέλου) και τους κάθετους δείκτες α λα 147. Ακόμα βασικά και τα φώτα πίσω θυμίζουν 147...λίγο τραβηγμένα.
Περισσότερα όταν το οδηγήσω σε 1-2 βδομάδες.
Τώρα...όταν μπαίνεις στο GTi...νιώθεις ότι μπήκες σε πολύ πιο ποιοτικό αυτοκίνητο. Οπου και αν πιάσεις...τα υλικά είναι μαλακά...και 'ακριβά'...ή τουλάχιστον ακριβότερα από το Leon. Βασικά στο GTI νιώθεις ότι μπήκες σε θρύλο...και το τονίζουν τα καθίσματα βασικά σε καρώ. Το GTI όμως είναι λιγότερο όμορφο σχεδιαστικά με το Cupra και είναι κάπως 'κουτί' και 'βαρετό' στο εσωετερικό σε σχέση με το Cupra.
Το Cupra βέβαια έχει ίδια τιμή με το GTI και με 40 άλογα παραπάνω (αν και δυναμομετρημένο το GTI βγάζει νομίζω 215 με Super Unleaded...οπότε λογικά θα ισχύει και για το Cupra?) και καταπληκτικό εξοπλισμό! Του βάζεις xenon, navigator, park pilot και υποβραχιώνιο και έχεις το πιο πλήρες αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στην αγορά!
Παρ'όλα αυτά...θα επέλεγα το GTI DSG...και με ένα 1000άκι το κάνω ΜΤΜ 1ο στάδιο με 245 άλογα...Leon Cupra δηλαδή...
Ελπίζω να βοήθησα...η τελική επιλογή δική σου/του...
Εδώ όμως να σημειώσουμε ότι η ποιότητα του Cupra στο εσωτερικό δεν είναι και τόσο χάλια (όντως θα μπορούσαν να είναι καλύτερη...!!!) και μάλλον καλύτερη πάντα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, δηλ. MPS, Renault Megane RS (που κάποιος ανέφερε), Focus ST (στο τελευταίο η αίσθηση του εσωτερικού δεν είναι καλύτερη από αυτή του Cupra, κατά τη γνώμη μου πάντοτε)...! Tώρα σε σχέση με το Golf, ναι το εσωτερικό είναι ποιοτικότερο στο Golf αλλά η διαφορά μικρή, και οφείλεται στο γεγονός που έχει τονιστεί και στον τύπο ότι το Golf αποπνέει αρκετό συντηριτισμό αναμφισβήτητα... Τα καθίσματα του Golf δεν έχουν σχέση από πλευράς στήριξης με αυτά του Cupra και αυτό το καταλαβαίνει κάποιος στις πρώτες στροφές... Μπορεί σχεδιαστικά του Golf τα καθίσματα να είναι ωραία αλλά μέχρι εκεί ... Aς μην ξεχνάμε και τη θέση οδήγησης, που στο Seat έχει κριθεί ως η καλύτερη ever σε GTI, τουλάχιστον τα τελευταία 10 χρόνια ...!
Τώρα σε όλους τους άλλους τομείς, απλά άλλο επίπεδο στο Cupra; κινητήρας, φρένα, ανάρτηση, τροχοί, και δεν νομίζω ότι χρειάζεται να μιλήσουμε γιά ταχύτητα σε όλες τις συνθήκες, εντός και εκτός πίστας ...!!! Το GTI 'θέλει' να λέγεται σπόρ (και αυτό φαίνεται απ' όλες τις πλευρές), το Cupra είναι σπόρ ...!!! Απλά γιά άλλη μιά φορά ο άκρατος συντηρητισμός της VW δεν τους επέτρεψε να βγάλουν ένα 'καυτό GTI' που να μην φοβάται να αντικρύζει τον ανταγωνισμό όπου αυτός προκύπτει ...!!! Από την άλλη πλευρά, ίσως το GTI να αποτελεί έναν ιδανικό συνδυασμό καθημερινής χρηστικότητας, εμφάνισης και σπόρ στοιχείων ...!!!Γιά το ST δεν έχω να προσθέσω τίποτα, τα έχουν πεί τα περισσότερα περιοδικά ...! Παροιμειώδης πλαδαρότητα, and that's it ...
-
Ο χρήστης dimman έγραψε:
Εκτός επιλογών εγω θα διάλεγα **Renault Megane RS R26 **με 230ps και μπλοκέ διαφορικό.
Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που είναι το πιο καθαρόαιμο GTi σήμερα και το πλέον γρήγορο στην πίστα.Υπάρχει πουθενά συγκριτικό μεταξύ όλων αυτών, δηλ., MPS, Cupra, Focus ST, Golf GTI, Astra OPC, Megane RS ...???
Tι ζητάω και εγώ ...???
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Εκτός επιλογών εγω θα διάλεγα **Renault Megane RS R26 **με 230ps και μπλοκέ διαφορικό.
Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που είναι το πιο καθαρόαιμο GTi σήμερα και το πλέον γρήγορο στην πίστα.Υπάρχει πουθενά συγκριτικό μεταξύ όλων αυτών, δηλ., MPS, Cupra, Focus ST, Golf GTI, Astra OPC, Megane RS ...???
Tι ζητάω και εγώ ...???
Υπάρχει,υπάρχει !!! Στο τελευταίο EVO !!!
-
τι λεει πανω κατω?
-
Ο χρήστης dimman έγραψε:
Εκτός επιλογών εγω θα διάλεγα **Renault Megane RS R26 **με 230ps και μπλοκέ διαφορικό.
Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που είναι το πιο καθαρόαιμο GTi σήμερα και το πλέον γρήγορο στην πίστα.+1.
Πωλειται κανονικα στην Ελλαδα?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
τι λεει πανω κατω?Ουσιαστικά καταλήγει σε 2...στο Megane και το GTI. Από κει και πέρα λέει ότι εξαρτάται από τον οδηγό. Το Megane είναι πιο σκληρό για καθημερινή χρήση και πιο γρήγορο στη πίστα (έχει και μπλοκέ) αλλά σαν αποτέλεσμα άβολο...ενώ το GTI είναι λίγο πιο αργό από το Megane αλλά καλύτερα ρυθμισμένο για καθημερινή χρήση.
Βασικά το Megane το θεωρώ από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Ειδικά το εσωτερικό είναι τόσο χάλια...πραγματικά αυτός ο λεβιές είναι πολύ ψηλός! Καμία σχέση με το κλάσεις ανώτερο εσωτερικό του Golf.
Το Golf είναι λίγο 'κουτί'...αλλά το Megane είναι σαν να έφαγε όλες τις τούρτες και απέκτησε μεγάλο 'κώλο' (όπως λέει ο Clarkson)
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
τι λεει πανω κατω?
Ουσιαστικά καταλήγει σε 2...στο Megane και το GTI. Από κει και πέρα λέει ότι εξαρτάται από τον οδηγό. Το Megane είναι πιο σκληρό για καθημερινή χρήση και πιο γρήγορο στη πίστα (έχει και μπλοκέ) αλλά σαν αποτέλεσμα άβολο...ενώ το GTI είναι λίγο πιο αργό από το Megane αλλά καλύτερα ρυθμισμένο για καθημερινή χρήση.
Βασικά το Megane το θεωρώ από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Ειδικά το εσωτερικό είναι τόσο χάλια...πραγματικά αυτός ο λεβιές είναι πολύ ψηλός! Καμία σχέση με το κλάσεις ανώτερο εσωτερικό του Golf.
Το Golf είναι λίγο 'κουτί'...αλλά το Megane είναι σαν να έφαγε όλες τις τούρτες και απέκτησε μεγάλο 'κώλο' (όπως λέει ο Clarkson)
Πρίν μπώ στη διαδικασία να αγοράσω το νέο EVO (δεν το πολυσυμπαθώ...) σε ποιά πίστα τα δοκίμασαν και ποιά ήταν η τελική σειρά κατάταξης ...?
Τελικά το Megane που συμμετείχε ήταν ειδική κατασκευή, με λίγο 'πειραγμένο' κινητήρα, άλλη ανάρτηση, μπλοκέ (υποψιάζομαι τιμή που θα ξεπερνά τα 36.000 Ε) ... Χμμμμ ... , γιατί με τη στάνταρντ έκδοση θα ήταν αρκετά ποιό αργό απ' τα άλλα ... Και εκείνος ο ημιάκαμπτος πίσω στη σημερινή εποχή δεν λέει ...
Και τελικά πάλι σαν μαϊντανός το Golf, αν και τελευταίο σε όλα, προτείνεται με βάση τη μαγική 'ρυθμισιμότητά' του ... Είπαμε καλά όλα, αλλά τελικά 'και οι έσχατοι έσονται πρώτοι' ... ??? -
Γράψε στο Αγγλικό EVO, μετάφραση είναι
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γράψε στο Αγγλικό EVO, μετάφραση είναιO.K., τώρα κατάλαβα !
-
To test έχει γίνει στο Bedford Autodrome.
Οι χρόνοι ήταν οι εξής...
Car.....ESP ON...ESP OFF
Megane...1:36.05...1:36.15
Astra OPC...1:38.25...1:40.65
Leon FR...1:40.00...1:41.00
Golf GTI...1:41.00...1:41.45
Civic Type-R...1:41.45...1:42.10
Focus ST...1:42.15...1:43.30Στο Type-R δεν τους άρεσε το τιμόνι (ααα...έχει και ιμιάκαμπτο πίσω...έβγαλαν οι βλάκες τα διπλά ψαλίδια) και η 'αδράνεια και ανισορροπία που παρουσιάζει' και ο VTEC δουλεύει ψιλά και πρέπει να τον ξεζουμίζεις...ενώ τα άλλα είναι Turbo. Το Leon FR 'δε σου παίρνει την ανάσα' και έχει όπως λένε πιο ήρεμο ήχο από το GTI...στο Astra δεν τους άρεσε το τιμόνι...και γιαυτό βγάζει συνολικά καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο το GTI.
Ε, εντάξει...δεν έχει κι άδικο...
Σου συνιστώ να παίρνεις το ΕVO...είναι συνολικά το καλύτερο περιοδικό πιστεύω.
Golf GTI-Mazda 3 MPS-Focus ST-Leon CUPRA