-
Μετα την πωληση με κρυα καρδια μιας toyota celica βρισκομαι στο διλλημα να αγορασω ενα καινουριο μοντελο η με τα ιδια χρηματα να αγορασω ενα διετιας, τριετιας,σε καλη κατασταση φυσικα.Τα χρηματα που υπαρχουν ειναι γυρω στα 23000.πχ ας πουμε mazda6 η audi 1,8t διετιας?
-
Μετα την πωληση με κρυα καρδια μιας toyota celica βρισκομαι στο διλλημα να αγορασω ενα καινουριο μοντελο η με τα ιδια χρηματα να αγορασω ενα διετιας, τριετιας,σε καλη κατασταση φυσικα.Τα χρηματα που υπαρχουν ειναι γυρω στα 23000.πχ ας πουμε mazda6 η audi 1,8t διετιας?
-
Μετα την πωληση με κρυα καρδια μιας toyota celica βρισκομαι στο διλλημα να αγορασω ενα καινουριο μοντελο η με τα ιδια χρηματα να αγορασω ενα διετιας, τριετιας,σε καλη κατασταση φυσικα.Τα χρηματα που υπαρχουν ειναι γυρω στα 23000.πχ ας πουμε mazda6 η audi 1,8t διετιας?
-
πρεπει να παραθεσεις τις αναγκες σου πρωτα
-
Το διετίας και τριετίας αυτοκίνητο,εξεκολουθει να μου ακούγεται ώς καινούριο εμενα.Πιστευω ότι το επόμενο αυτοκίνητό μου,θα ανηκει σε αυτη την κατηγορια των ελαφρως μεταχειρισμένων
-
Με αυτά τα λεφτά που λες . . . καινούριο!
Δεν έχω κάποιο επιχείρημα . . . απλά με τόσα χρήματα προσωπικά δεν θα έπαιρνα μεταχειρισμένο, αφού μπορείς να αγοράσεις αξιόλογο αυτοκίνητο σε οποιαδήποτε κατηγορία . . .
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Το διετίας και τριετίας αυτοκίνητο,εξεκολουθει να μου ακούγεται ώς καινούριο εμενα.Πιστευω ότι το επόμενο αυτοκίνητό μου,θα ανηκει σε αυτη την κατηγορια των ελαφρως μεταχειρισμένων+1.
Παίρνεις περισσότερο αυτοκίνητο για τα χρήματά σου. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το διετίας και τριετίας αυτοκίνητο,εξεκολουθει να μου ακούγεται ώς καινούριο εμενα.Πιστευω ότι το επόμενο αυτοκίνητό μου,θα ανηκει σε αυτη την κατηγορια των ελαφρως μεταχειρισμένων
+1.
Παίρνεις περισσότερο αυτοκίνητο για τα χρήματά σου.Εκτός και αν δε σου κάτσει και πάρεις κανένα monday car . . . όπως αυτό
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=14479&start=165Εννοώ ότι κατά την άποψη μου, κάτι 'τεφαρίκια' διετίας - τριετίας που πωλούνται με βάζουν σε σκέψεις .
Επίσης δε παίρνεις απαραίτητητα περισσότερο αυτοκίνητο, απλά ίσως πιο premium αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Το διετίας και τριετίας αυτοκίνητο,εξεκολουθει να μου ακούγεται ώς καινούριο εμενα.Πιστευω ότι το επόμενο αυτοκίνητό μου,θα ανηκει σε αυτη την κατηγορια των ελαφρως μεταχειρισμένωνΟμοίως και για εμένα πλέον. Ειδικά αν πρόκειται για μοντέλο με εγγύηση 3+ ετών.
Ως τώρα κι έχοντας αγοράσει 3 αυτοκίνητα του κουτιού, δεν είδα κάποιο όφελος πλην της 'μυρωδιάς' και της άμεσης επισκευής τυχόν μικροατελειών εντός εγγύησης. Ενώ πλήρωσα χρώμα, τέλη ταξινόμησης, κερατιάτικα 'μεταφοράς-προετοιμασίας', διπλά τα service στην αντιπροσωπεία και έτρεμα μήπως μου το χαράξουν ('καινούριο καλαθάκι μου και πού να σε κρεμάσω').
Ένα αυτοκίνητο 1 έτους με 15-20% χαμηλότερη τιμή σε σχέση με την τελική είναι καλή περίπτωση. Θυμάμαι πχ ένα panda κομπλέ διετίας που πουλούσε εδώ κάποιος με κάπου 35% χαμηλότερη τιμή από αυτή του καινούριου. Λουκουμάκι. -
Το φθηνότερο αμάξι είναι το καινούριο τελεία και παύλα ΑΕΚ είσαι
-
Πάντως τα αυτοκίνητα 2-3 ετών πωλούνται τόσο νωρίς και για να μην χάσουν την μεταπωλιτική τους αξία όσο είναι ακόμα 'φρέσκα'. Πέρα από τον ...καχύποπτο τομέα δλδ.
-
Σκεψου πράγματα βασικά
- εχεις καποιον εμπιστο να ελεξει το αυτοκινητο;
- Καθε ποτε αλλαζεις αυτοκινητο
- Ποσα κμ κάνεις κάθε χρόνο;
Στα χρήματα αυτά δεν θα επαιρνα μεταχειρισμένο. Για διάφορους λόγους (θελω συγκεκριμένο χρώμα/εξοπλισμό, να μυρίζει καινουργίλα). Προσωπική άποψη..
-
Επειδή πρόσφατα πούλησα ένα αυτοκίνητο 13 μηνών αν σκοπεύεις να το κρατήσεις για πολύ καιρό και για πολλούς λόγους θα σε ενδιέφερε κάποια άτοκη χρηματοδότηση (φορολογικά) ή αυτό που θέλεις είναι νεόφερτο τότε καινούργιο χωρίς αμφιβολία.
Οχήματα προς πώληση με 2 ή 3 χρόνια χωρίς να υπάρχουν κάποιοι περίεργοι λόγοι (leasing, αναχώρηση στο εξωτερικό, αλλαγή των αναγκών, οικογενειακές αλλαγές) δεν θα τα βρεις εύκολα.
Στα 4 με 5 χρόνια και μισοτιμής ναι αλλά εκεί πια μιλάμε για μεγάλα έξοδα σε επισκευές κ.λ.π.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Στα 4 με 5 χρόνια και μισοτιμής ναι αλλά εκεί πια μιλάμε για μεγάλα έξοδα σε επισκευές κ.λ.π.
Δεν είναι απαραίτητο αυτό που αναφέρεις....
Η αγορά μεταχειρισμένου συμφέρει σαφώς αν:
-Έχεις υπομονή και επιμονή να ψάξεις
-Αν έχεις έμπιστους μηχανικούς να ελέγξουν
-Αν έχεις τα απαιτούμενα χρήματα cash,οπότε μπορείς να μιλήσεις-συνδιαλλαγείς με ιδιώτες... -
Μετχ για μενα επειδη μολις αγορασεις καινουργιο αμαξι την ιδια στιγμη χανει τα λεφτα του...εκτος και αν ειναι κατι το κλασσικο. Το θεμα αν θυμαμαι καλα εχει αναλυθει παλιοτερα.
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Μετχ για μενα επειδη μολις αγορασεις καινουργιο αμαξι την ιδια στιγμη χανει τα λεφτα του...εκτος και αν ειναι κατι το κλασσικο. Το θεμα αν θυμαμαι καλα εχει αναλυθει παλιοτερα.+1 αλλά από 5ετία για πάνω, ψάξε π.χ. για καμία καλή 523 (είναι μία πολύ καλή 520 πειραγμένη στις αγγελίες εδώ αλλά έχει πολλά χιλιόμετρα)
Μεταξύ των δύο που λές άουντι αν βρείς 4κουνο και με λίγα χιλιόμετρα, αλλιώς μάζντα...
-
Εχω αποφασισει να περιμενω το καινουριο Mondeo,φενεται ενδιαφερον εκτος και αν πεσω σε καμια καλη περιπτωση bmw η audi,για τα saab 9,3 τι γνωμη εχεται?
-
το νεο μοντεο φαινεται να ειναι κορυφη.
πιστευω θα κανει παταγο.
παντως, ολα τα αυτοκινητα στις φωτο κατα την παρουσιαση ειναι με πλουσιο εξοπλισμο και καλογυαλισμενα -
Το νέο μοντέο πρέπει να έιναι αστέρι (αν κρίνουμε από τον προκάτοχο) και επιτέλους ...βλέπεται!!
Αν ψηθείς για μπέμπα μόνο από 320 και πάνω και αντίστοιχα Α4 μόνο 4κουνο, αλλιώς αυτά τα αμάξια δεν μπορούν να αναδείξουν τις πραγματικές τους αρετές
Αν θες να πάρεις Σάαμπ πάρε ένα ...βέκτρα και γλίτωσε λεφτά!!! Έχουν τα ίδια μηχανικά μέρη (μαζί με τη μικρή κάντιλακ) Γενικά η Σάαμπ έχει γίνει απόλυτο υποχείριο της GM και έχει χάσει τον πρωτοποριακό χαρακτήρα που είχε 10-20 χρόνια πρίν...
-
εγω σε αυτα τα χρηματα θα επαιρνα Γκολφ GT
ενα μαυρακι η κοκκινο με την καλη ζαντουλα....την πολυακτινη...
κατα προτιμηση 5θυροεκτος αν δεν σε ενδιαφερουν οι χωροι οποτε πας για ελαφρως μεταχειρισμενη Μπεμπα 118ι/120ι αν βρεις...
καινουριο η μεταχειρισμενο?